-
Ο χρήστης Imprezas έγραψε:
Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΡΟΤΑΣΗ ΦΙΛΕ treasure ΑΚΟΥΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ OCTAVIA 1.8T 4X4 ABT (ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ CKOSM ΠΟΥ ΓΕΛΑΕΙ ΤΩΡΑ). AN ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΥΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ KAΘΕ ΕΤΑΙΡΙΑΣ (ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΘΟΤΙ ΚΑΤΟΧΟΣ SUBARU!) ΣΟΥ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΧΩΡΩΝ, ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΙΜΗΣ ΑΓΟΡΑΣ. 193 ΙΠΠΟΥΣ, ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΚΑΙ 25.090Ε ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ. ΓΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ, ΤΟ ΠΑΣΑΤ 1.8Τ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 26.412Ε ΣΤΗ ΒΑΣΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΔΟΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΠΟΙΟ ΑΔΥΝΑΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟ (ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ) ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ. ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΕΡΗΘΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΜΕ ΤΟ RAV. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΟΤΙ ΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ (ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΚΡΕΣ) ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑΦίλε Impreza,
πολύ ωραία η πρότασή σου για το Octavia. Έχω όμως σκεφτεί και μία άλλη εναλλακτική. Αυτή ονομάζεται Seat Leon 20VT4, έχει 180 άλογα, είναι τετρακίνητη και κοστίζει γύρω στα 9.800.000 δρχ. Τι λες γι' αυτήν ? Είναι γρήγορο, καλοφτιαγμένο και τετρακίνητο!! Δεν ξέρω βέβαια το θέμα μεταπώλησης, κατανάλωσης καθώς και εαν θα βγει άμεσα καινούργιο μοντέλο.
Ακόμα, έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και η λύση VW Golf 1.8T (180). Ποιοτικό, πλήρες και γρήγορο. Ένα μείον έχει : απ' ότι ακούω βγαίνει καινούργιο σε 5-6 μήνες.
Έχουμε λοιπόν και λέμε. Απέναντι στο RAV4 μπαίνει όχι μόνο το Passat 1.8T, VW Golf 1.8T (180) αλλά και Leon 20VT4
Περιμένω απόψεις. Ποιο πιστεύετε ότι είναι το καλύτερο για αγορά **σήμερα **και γιατί?
Φιλικά,
-
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΣΟΥ ΣΥΝΙΣΤΩ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΚΟΦΑΝΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΡΗΘΕΙΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ RAV. ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ. ΑΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΛΕΟΝ, ΟΚΤΑΒΙΑ ΚΑΙ ΤΟΛΕΔΟ (ΤΟ Α4 ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ). ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΠΟΛΥΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΤΟΤΕ ΠΑΡΕ ΛΕΟΝ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ 'ΣΤΗΣΙΜΟ' ΑΠ'ΟΛΑ. ΑΝ ΠΑΛΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΤΟΛΕΔΟ ΣΑΝ ΑΜΑΞΩΜΑ ΠΑΡΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ. ΤΟ ΟΚΤΑΒΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΦΘΗΝΟΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ VALUE FOR MONEY. ΟΛΑ ΠΑΝΤΩΣ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΔΕ ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
-
Ο χρήστης Imprezas έγραψε:
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΣΟΥ ΣΥΝΙΣΤΩ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΚΟΦΑΝΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΡΗΘΕΙΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ RAV. ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ. ΑΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΛΕΟΝ, ΟΚΤΑΒΙΑ ΚΑΙ ΤΟΛΕΔΟ (ΤΟ Α4 ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ). ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΠΟΛΥΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΤΟΤΕ ΠΑΡΕ ΛΕΟΝ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ 'ΣΤΗΣΙΜΟ' ΑΠ'ΟΛΑ. ΑΝ ΠΑΛΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΤΟΛΕΔΟ ΣΑΝ ΑΜΑΞΩΜΑ ΠΑΡΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ. ΤΟ ΟΚΤΑΒΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΦΘΗΝΟΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ VALUE FOR MONEY. ΟΛΑ ΠΑΝΤΩΣ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΔΕ ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.Φίλε Impreza,
τι θα έλεγες για Α6 1.8Τ quattro, του '99 με 9.500.000 και 60.000 χλμ. ?
Φιλικά,
-
ΑΝ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ) ΤΟΤΕ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ! ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ 'ΚΑΛΗ' ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΟΧΙ HALDEX.
-
για το Λεον δες το ποστ που έχω στο φόρουμ....λογικεύτηκες treasure!!! το γκολφ πάντως πάει πρώτο για αλλαγή να ξέρεις!!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
για το Λεον δες το ποστ που έχω στο φόρουμ....λογικεύτηκες treasure!!! το γκολφ πάντως πάει πρώτο για αλλαγή να ξέρεις!!Φίλε adis4gr,
βγήκε πρόσφατα κι άλλος ανταγωνισμός. RENAULT LAGUNA 2.0T
Τι λες γι' αυτό ???? Συνεχίζει να με βασανίζει πάντως η σκέψη για το PASSAT 1.8T. Έχει πολλά θετικά και ελάχιστα αρνητικά.
Ακούω επιπλέον απόψεις πάνω στον σκληρό ανταγωνισμό των οικογενειακών-σπορτίφ αυτοκινήτων που συζητάμε
Φιλικά,
-
Φιλε treasure,
τι θα ελεγες για καποια ελαφρως μεταχειρισμενη BMW 320 4d. Με λιγο ψαξιμο μπορει να βρεις καποια καλη ευκαιρια (κατω απο 9MM).
Παραθετω αποσπασμα απο test μεταχειρισμενων του Autotriti :'Η έκδοση της σειράς 3 με την κινητήρια μονάδα των 2 λίτρων εμφανίζει όλα εκείνα τα στοιχεία, τα οποία χαρακτηρίζουν και τους υπόλοιπους εκπροσώπους της BMW στη μεσαία οικογενειακή κατηγορία. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που ξεχωρίζει χάρη στο αυξημένο πρεστίζ του (λόγω του ονόματος) αλλά και στην έμφαση που έχει δοθεί σε θέματα παθητικής ασφάλειας και υψηλής τεχνολογίας σε ένα πλήθος από τομείς.
Η σχεδίαση του αμαξώματος είναι αναμφισβήτητα σύγχρονη, με απλές γραμμές, οι οποίες εκπέμπουν κύρος και δίνουν την εντύπωση ότι το όχημα είναι ιδιαίτερα στιβαρό.
Στον εσωτερικό χώρο εντυπωσιάζουν η ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί αλλά και η άριστη συναρμολόγηση των διαφόρων μερών. Το ταμπλό είναι εργονομικά σχεδιασμένο και τόσο ο οδηγός, όσο και ο συνοδηγός έχουν εύκολη πρόσβαση στα χειριστήρια και τους διακόπτες της κεντρικής κονσόλας. Επιπλέον, στο τιμόνι της 320i υπάρχουν διακόπτες για τον έλεγχο του ηχοσυστήματος και του cruise control.
Οι χώροι έχουν ικανοποιητικό μέγεθος για τη μεταφορά τεσσάρων ενηλίκων, όμως ο πέμπτος επιβάτης ενδέχεται να αντιμετωπίσει πρόβλημα με το χώρο για τα πόδια του, εξαιτίας του υψηλού τούνελ του συστήματος μετάδοσης. Ο χώρος αποσκευών είναι καλός για τα δεδομένα της μεσαίας κατηγορίας.
Το μηχανικό σύνολο των 2,0 λίτρων, με αποδιδόμενη ισχύ που ανέρχεται σε 150 ίππους, παρουσιάζει μια πολύ γραμμική λειτουργία και είναι πρόθυμο σε όλο το φάσμα των στροφών. Στο δρόμο η BMW 320i είναι ουδέτερη και προβλέψιμη, κυρίως χάρη στην παρουσία μιας πλειάδας ηλεκτρονικών συστημάτων, όπως το ΑSC+T, το οποίο εκμηδενίζει οποιαδήποτε 'προσπάθεια' για εμφάνιση υπερστροφής. Τόσο το τιμόνι, όσο και τα φρένα έχουν κορυφαία αίσθηση και ανθεκτικότητα.' -
Ο χρήστης treasure έγραψε:
[Απέναντι στο RAV4 μπαίνει όχι μόνο το Passat 1.8T, VW Golf 1.8T (180) αλλά και Leon 20VT4Τι σχέση έχουν μεταξύ τους;
- Το RAV4 είναι τζιποειδές.
- Το Passat είναι σεντάν.
- Το Golf είναι χάτσμπακ.
- Το Leon είναι χαμηλωμένο.
- Το Octavia είναι ψηλωμένο.
Δεν αποφασίζεις για τη χρήση που θα κάνεις, να μη συγκρίνουμε ανόμοια;
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
[Απέναντι στο RAV4 μπαίνει όχι μόνο το Passat 1.8T, VW Golf 1.8T (180) αλλά και Leon 20VT4
Τι σχέση έχουν μεταξύ τους;
- Το RAV4 είναι τζιποειδές.
- Το Passat είναι σεντάν.
- Το Golf είναι χάτσμπακ.
- Το Leon είναι χαμηλωμένο.
- Το Octavia είναι ψηλωμένο.
Δεν αποφασίζεις για τη χρήση που θα κάνεις, να μη συγκρίνουμε ανόμοια;
Καλέ μου φίλε TGD,
μόνος σου απάντησες για την χρήση που θέλω να κάνω στο αυτοκίνητο που σκέφτομαι να αγοράσω. Θέλω να είναι γρήγορο, να έχει χώρους, να είναι ποιοτικό και - εαν είναι δυνατόν - να έχει κάποιες δυνατότητες τετρακίνησης
Δεν ξέρω εαν ζητάω πολλά, αυτό όμως που γνωρίζω είναι πως σίγουρα εκτιμώ απόψεις ανθρώπων που έχουν πάθος με την οδήγηση (όχι κατ' ανάγκην την γρήγορη) και που ενδεχομένως έχουν οδηγήσει τα προαναφερθέντα μοντέλα (VW Passat 1.8T, Leon VT4, και άλλα αντίστοιχα) εκτός βέβαια από το RAV4, που ήδη το οδηγώ!
Φιλικά,
-
η πρόταση του τάκη έχει νόημα αλλά εσυ ψάχνεις ΄τούρμπο απότι κατάλαβα...
α,τώρα μπήκε και η Λαγκούνα στο παιχνίδι?εγώ σου λέω πήγαινε δες την... 165ίπποι και ανάρτηση φοβερή...Λεόν δεν είναι και ούτε πάει για ράλλυ αλλά σε σύγκριση με το πασσάτ!!
πατάς γκαζώνεις και στη στροφή ΔΕΝ μετανιώνεις!!! -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
η πρόταση του τάκη έχει νόημα αλλά εσυ ψάχνεις ΄τούρμπο απότι κατάλαβα...
α,τώρα μπήκε και η Λαγκούνα στο παιχνίδι?εγώ σου λέω πήγαινε δες την... 165ίπποι και ανάρτηση φοβερή...Λεόν δεν είναι και ούτε πάει για ράλλυ αλλά σε σύγκριση με το πασσάτ!!
πατάς γκαζώνεις και στη στροφή ΔΕΝ μετανιώνεις!!!Nαι, το Λαγκούνα φαίνεται καλό. Πήγαινε για τεστ ντραιβ.
-
η πρόταση του τάκη έχει νόημα αλλά εσυ ψάχνεις ΄τούρμπο απότι κατάλαβα...
α,τώρα μπήκε και η Λαγκούνα στο παιχνίδι?εγώ σου λέω πήγαινε δες την... 165ίπποι και ανάρτηση φοβερή...Λεόν δεν είναι και ούτε πάει για ράλλυ αλλά σε σύγκριση με το πασσάτ!!
πατάς γκαζώνεις και στη στροφή ΔΕΝ μετανιώνεις!!!Nαι, το Λαγκούνα φαίνεται καλό. Πήγαινε για τεστ ντραιβ.
Νομίζω οτι θα συμφων'ησω και εγώ σε αυτό...
Εχω οδηγήσει την Laguna και με ενθουσίασε γι' αυτό που αντιπροσωπεύει το αυτοκίνητο (οικογενειακό-ασφαλές)... -
Φίλε treasure πάρε Α4 TQ και πιστεύω θα είσαι OK. Πάλι Torsen θα χεις. Καλά γκάζια (τέλειες προσπεράσεις), ξεκούραστα ταξίδια, πάνω κάτω ίδια κατανάλωση, πολυτέλεια, αυξημένες δυνατότητες στο χιόνι, καλή αίσθηση στην βροχή. Κορυφαία φρένα, πολύ καλή ενεργητική και παθητική ασφάλεια. Αξίζει τα λεφτά η διαφορά σε σχέση με το Passat.
-
cpp δεν ειμαι σιγουρος αλλα νομιζω οτι μονο τα μεγαλλα audi φοραν torsen διαφορικο (3.0 κτλ)
μπορει να κανω και λαθος -
Α4 και Α6 έχουν Torsen όλα
S3 , TT Haldex -
Ο χρήστης Goe έγραψε:
η πρόταση του τάκη έχει νόημα αλλά εσυ ψάχνεις ΄τούρμπο απότι κατάλαβα...
α,τώρα μπήκε και η Λαγκούνα στο παιχνίδι?εγώ σου λέω πήγαινε δες την... 165ίπποι και ανάρτηση φοβερή...Λεόν δεν είναι και ούτε πάει για ράλλυ αλλά σε σύγκριση με το πασσάτ!!
πατάς γκαζώνεις και στη στροφή ΔΕΝ μετανιώνεις!!!Nαι, το Λαγκούνα φαίνεται καλό. Πήγαινε για τεστ ντραιβ.
Νομίζω οτι θα συμφων'ησω και εγώ σε αυτό...
Εχω οδηγήσει την Laguna και με ενθουσίασε γι' αυτό που αντιπροσωπεύει το αυτοκίνητο (οικογενειακό-ασφαλές)...Φίλε Goe,
έχεις μεγάλο δίκιο σε αυτό που λες. Η Laguna Turbo πρέπει να είναι ένα πραγματικά καλό αυτοκίνητο. Αυτό όμως που με προβληματίζει και με έχει βάλει σε σκέψεις είναι μήπως και βγάλουν και το Passat 1.8T με παρπάνω ίππους. Όπως δηλαδή έκαναν με το Golf 1.8T που το δίνουν με 180 άλογα, μήπως και βγάλουν και το Passat 1.8T με 180 άλογα!!
Ξέρει τελικά κανείς για αυτήν την πιθανή εξέλιξη ????
Φιλικά,
-
Φιλε treasure,
δεν εχω ακουσει καποια ειδηση για νεες εκδοσεις του Passat με μεγαλυτερες ιπποδυναμεις. Απο τη στιγμη παντως που εβγαλαν το Α4 με αυτους τους κινητηρες θεωρω πολυ πιθανο ο ομιλος να τους περασει και στο Passat καποια στιγμη (πότε ...δεν ξερω). Επειδη βλεπω πως εχεις κολλησει με το Passat και σου αρεσει πραγματικα αυτο το αυτοκινητο, μη το σκεφτεσε. Ειναι ενα παρα πολυ καλο αυτοκινητο και δε θα σε απογοητευσει. Η αληθεια ειναι πως αν κολλησεις με καποιο αυτοκινητο δεν ξεκολας ευκολα (το εχω παθει !!). Μη ψαχνεις λοιπον για αλλα μοντελα, αφου σου αρεσει το Passat ακομα και αν αγορασεις καποιο αλλο παντα θα σκεφτεσε το εν' λογω μοντελο !! Το μονο που πρεπει να αποδεχτεις ειναι η ακριβοτερη συντηρηση σε σχεση με το RAV4. Αν κανεις λιγη υπομονη μπορει να εισαι τυχερος και ακουστει η ειδηση που περιμενεις (μεγαλυτερες ιπποδυναμεις). Καλη επιλογη & καλα ταξιδια ! -
Ο χρήστης Goe έγραψε:
η πρόταση του τάκη έχει νόημα αλλά εσυ ψάχνεις ΄τούρμπο απότι κατάλαβα...
α,τώρα μπήκε και η Λαγκούνα στο παιχνίδι?εγώ σου λέω πήγαινε δες την... 165ίπποι και ανάρτηση φοβερή...Λεόν δεν είναι και ούτε πάει για ράλλυ αλλά σε σύγκριση με το πασσάτ!!
πατάς γκαζώνεις και στη στροφή ΔΕΝ μετανιώνεις!!!Nαι, το Λαγκούνα φαίνεται καλό. Πήγαινε για τεστ ντραιβ.
Νομίζω οτι θα συμφων'ησω και εγώ σε αυτό...
Εχω οδηγήσει την Laguna και με ενθουσίασε γι' αυτό που αντιπροσωπεύει το αυτοκίνητο (οικογενειακό-ασφαλές)...An kai einai kommataki akribo to turbo.
Alla 8a me endiafere na to odigisw... -
Παντως οποσδηποτε πριν απο καθε αγορα κανουμε testdrive, ετσι? Να μην τρελενομαστε ομως με τα HP αν ειναι λιγο κατω η πανω. Ακομα και ενα Passat με 150HP ειναι αρκετα γρηγορο. Δεν θα ειχε μεγαλη διαφορα με τα 180HP, οπως εξ αλλου και το A4 δεν εχει διαφορες αισθητες στα 163-190HP. Οδηγησετα και βγαλε γνωμη. Passat δε θα επερνα για το μονο λογο οτι θα βγει σε 1,5 χρονια το καινουργιο.
-
b) Tha erthei entelos kainourgio montelo sto 2003 eite sto 2004) ?
Δεν ξέρω για το Passat, όμως στα τέλη του 2003 θα έρθει το καινούρι RAV4, οπότε....
SEDANs vs SUVs : Ποιο αξίζει καλύτερα για οικογενειακό ?