-
ποια?ποια δεν πηρα ακομη? ααα εννοεις την απαντηση.....
οχι περιμενω.... -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Αν τα καταφέρνει αυτά εγώ της συγχωρώ το βάρος. Αν όχι τότε ένοχη!!
Επίσης πρέπει να συγκριθεί στα ίσια και με την προκάτοχο 1.8 156 να δούμε τι έχασε ή τι κέρδισε.
ας συγκριθεί πρώτα με την 156 1.6
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... rticle=527
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Μα τοσο σιγουρος εισαι?...το αυτοκινητο που διελυσε τον ανταγωνισμο σε ολα τα test δυναμικης συμπεριφορας θα δυσκολευτει να ακολουθησει την παρωχημενη 156 2.0TS/2.0JTS?...τουλαχιστον εγω την οδηγησα(2.2jts) στο Μιλανο και μπορω να σου πω με σιγουρια οτι πλεον ειναι περισσοτερο ουδετερη στο πατημα της (Audi feeling)..............
Sorry, αλλά αν ήθελα 'Audi feeling' και ουδέτερο πάτημα, θα έπαιρνα Audi. To πλεονέκτημα, χαρακτηριστικό και σήμα κατατεθέν ταυτόχρονα των Alfa Romeo ΑΝΕΚΑΘΕΝ, ήταν η ρυθμίσιμη ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ οδική συμπεριφορά και η ανόθευτη αίσθηση του δρόμου. Αν η 159 έχει την αίσθηση και τη συμπεριφορά που λες, τότε (να το πω 'γερμανικά'): klein mein!
Συμφωνώ απόλυτα στο ότι η 156 ειχε κάτι το μοναδικό στην κατηγορία και κρίμα που δεν ήταν πισωκίνητη
ΚΑΘΟΛΟΥ κρίμα. Ήταν (και ΕΙΝΑΙ) ένα άριστο μπροστοκίνητο, που ταπεινώνει αντίστοιχα ή και πιο δυνατά πισω/μπροστοκίνητα όπου τα πετύχει. Να στο θέσω κι αλλιώς: αν το αυτοκίνητο είναι ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ και κάνει ΑΥΤΑ ΑΚΡΙΒΩΣ που του λέω ΕΓΩ να κάνει, χέστηκα που έχει την κίνηση
Η 159 πιστεύω ότι είναι πιο ολοκληρωμένη σε βασικούς τομείς όπως η παθητική ασφάλεια και η πλέον άριστη κατα τα περιοδικά ποιότητα - συναρμογή.
Όπως ακριβώς και το Mercedes E200 taxi του κυρ-Σταύρου
Απλά το αγοραστικό κοινό θέλει περισότερη ασφάλεια-ποιότητα και λιγοτερο αν θα πηγαίνει το ίδιο σβέλτα. Γι'αυτό και πουλήθηκε η ψυχή στον Διάβολο
Το αγοραστικό κοινό των μεγάλων γερμανικών sedan. Πιστεύει η Alfa Romeo ότι θα κλέψει πελάτες από αυτό το κοινό, ΤΟΣΟ ΠΙΑ που να ρισκάρει να χάσει τους alfisti (προσεξε, μιλώ για τους alfisti, όχι τις 'μαϊμούδες' )???
( )
Αυτό το smiley, σε μαιμού φέρνει...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μία 156 που κέρδιζε για πλάκα τα συγκριτικά με Αudi και BMW είναι πλέον παρωχημένη, τη στιγμή που ο αντικαταστάτης της, ανάλογα με το ποια μεριά θα δεις το test, έρχεται τρίτος και καταιδρωμένος??
Οk sakiss...Η 156 στα 1600 κέρδιζε τα χελωνάκια των BMW και Audi. Η 1800άρα 156 σε σύγκριση με το Α4 1,8TQ και μια 320 τι θα έκανε; Θα κέρδιζε για την πλάκα; Α ξέχασα, εδώ προσθέσαμε στην 159 50 ολόκληρα κ.εκ. στον κινητήτα οπότε πρέπει να τους πατάει όλους. Ρε Μιχάλη ιδέα μου είναι ή η μεριά που διαβάζεις τα test είναι αυτή του κράζειν; Αν πρόσεξες το άρθρο των 4Τ, σε αυτά τα λεφτά η 159 2.2 είναι αναμφισβήτητα η επιλογή τους. Ήταν η 156 στο παρελθόν σε αυτά τα κυβικά-τιμές ο νικητής; Για σκέψου το.
Για την αίσθηση της 159 ας την οδηγήσουμε πρώτα και μετά ας έρθουμε να παραθέσουμε τις απόψεις μας, αφήνοντας στην πάντα τα 'αν' και τις θεωρίες. Εκτός κι αν έτσι τη βρίσκετε οπότε πάω πάσο! -
Aπλα θα ηθελα να παραθεσω δυο αποψεις, αμφοτερες του Πανου Φιλιππακοπουλου, που μου αρεσαν (οι υπογραμμισεις δικες μου):
Για την 156:
H οδική συμπεριφορά είναι άλλος ένας τομέας, όπου δεν υπάρχουν περιθώρια για κριτική. Πραγματικά πολύ καλή, δεν σε προβληματίζει και δεν σε αιφνιδιάζει ποτέ, πολύ περισσότερο τώρα που υπάρχει και ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (VDC). Θ' ακούσατε, ίσως, ή θα διαβάσατε κάποιες γκρίνιες, γιατί το VDC δεν απενεργοποιείται, ώστε να μπορείς να «παίξεις» με το αυτοκίνητο. Tρίχες... και με συγχωρείτε για την έκφραση. Aν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι καλά για τον... Σουμάχερ, δεν ξέρω γιατί δεν κάνουν για τους εγχώριους «Σουμάχερ», που οδηγούν μάλιστα στους ελληνικούς δρόμους, με πρόσφυση σε επίπεδο... πάγου, και όχι στις πίστες των γκραν πρι. Tο VDC κάνει μια χαρά τη δουλειά του, είναι πολύ διακριτικό και δεν ενεργοποιείται για ψύλλου πήδημα, γιατί το αυτοκίνητο είναι ούτως ή άλλως πολύ καλά στημένο.Και για την 159 (1.9):
(Σημ. Π.Φ.: Και, για να δώσουμε μια απάντηση σε κάποια σχόλια περί «πραγματικών» Alfa που ακούσαμε, αυτές οι επιδόσεις της βασικής -επαναλαμβάνουμε- έκδοσης της 159 είναι καλύτερες από εκείνες της 156, όχι μόνο στη βασική της έκδοση, την 1.6, αλλά και στην αμέσως επόμενη, την 1.8. Και για την 156, ακόμα κι αυτή των 120 ίππων, δεν θυμόμαστε να είχε υποστηρίξει κανείς ότι δεν είναι «πραγματική» Alfa. Τώρα, αν έγιναν οι δημοσιογράφοι ...οδηγάρες και θέλουν από 200 ίππους και πάνω από ένα αυτοκίνητο των 30.000 ευρώ για να το παραδεχτούν ως «σπορτίφ» και «πραγματικό», αυτό είναι άλλο θέμα. Ελπίζουμε οι αναγνώστες, τουλάχιστον οι δικοί μας, να έχουν ακόμα την αίσθηση του μέτρου! Κλείνει η παρένθεση...) -
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
Aπλα θα ηθελα να παραθεσω δυο αποψεις, αμφοτερες του Πανου Φιλιππακοπουλου, που μου αρεσαν (οι υπογραμμισεις δικες μου):Για την 156:
H οδική συμπεριφορά είναι άλλος ένας τομέας, όπου δεν υπάρχουν περιθώρια για κριτική. Πραγματικά πολύ καλή, δεν σε προβληματίζει και δεν σε αιφνιδιάζει ποτέ, πολύ περισσότερο τώρα που υπάρχει και ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (VDC). Θ' ακούσατε, ίσως, ή θα διαβάσατε κάποιες γκρίνιες, γιατί το VDC δεν απενεργοποιείται, ώστε να μπορείς να «παίξεις» με το αυτοκίνητο. Tρίχες... και με συγχωρείτε για την έκφραση. Aν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι καλά για τον... Σουμάχερ, δεν ξέρω γιατί δεν κάνουν για τους εγχώριους «Σουμάχερ», που οδηγούν μάλιστα στους ελληνικούς δρόμους, με πρόσφυση σε επίπεδο... πάγου, και όχι στις πίστες των γκραν πρι. Tο VDC κάνει μια χαρά τη δουλειά του, είναι πολύ διακριτικό και δεν ενεργοποιείται για ψύλλου πήδημα, γιατί το αυτοκίνητο είναι ούτως ή άλλως πολύ καλά στημένο.Και για την 159 (1.9):
(Σημ. Π.Φ.: Και, για να δώσουμε μια απάντηση σε κάποια σχόλια περί «πραγματικών» Alfa που ακούσαμε, αυτές οι επιδόσεις της βασικής -επαναλαμβάνουμε- έκδοσης της 159 είναι καλύτερες από εκείνες της 156, όχι μόνο στη βασική της έκδοση, την 1.6, αλλά και στην αμέσως επόμενη, την 1.8. Και για την 156, ακόμα κι αυτή των 120 ίππων, δεν θυμόμαστε να είχε υποστηρίξει κανείς ότι δεν είναι «πραγματική» Alfa. Τώρα, αν έγιναν οι δημοσιογράφοι ...οδηγάρες και θέλουν από 200 ίππους και πάνω από ένα αυτοκίνητο των 30.000 ευρώ για να το παραδεχτούν ως «σπορτίφ» και «πραγματικό», αυτό είναι άλλο θέμα. Ελπίζουμε οι αναγνώστες, τουλάχιστον οι δικοί μας, να έχουν ακόμα την αίσθηση του μέτρου! Κλείνει η παρένθεση...)Πολύ σωστά!@!
-
------- 0-100 80-110(3η) 80-110(4η) 80-110(5η)
156 1.6: 10.9 -- 6.8 -- 9.3 -- 12.9
156 1.8: 9.3 -- 5.5 -- 7.3 -- 8,4(120-140 με 5η)
159 1.9: 10.5 -- 6.0 -- 8.6 -- 11.6 (8.9, 120-140 με 5η)http://library.techlink.gr/4t/article.a ... rticle=306
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... rticle=787
από τα 1.200-1.230 κιλά της 156 φτάσαμε στα περιπου 1.600 της 159, οι διαστάσεις αυξήθηκαν, οι χώροι ελάχιστα (380-405 λίτρα ο χώρος αποσκευων). Τώρα πως βγαίνει ότι η 156 1.8 υστερεί σε επιδόσεις από την 159 είναι άλλο θέμα
Επίσης η βασική έκδοση ΔΕΝ θα είναι η 159 1.9 (ώστε να γίνει σύγκριση Babbis βασικών εκδόσεων), αλλά η 159 1.8. Ποια περιμένετε πιο γρήγορη; και βέβαια οι 156 δεν είχαν 'κλειστό' εξάρι κιβώτιο, αλλά ένα 5άρι
7.300.000 δρχ ή αλλιώς 21.420 ευρώ η 1.6, 27,674 η 1.8 και τα γνωστά 29.900 η 159
btw, μου αρέσει πολύ το αρχείο
-
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
Aπλα θα ηθελα να παραθεσω δυο αποψεις, αμφοτερες του Πανου Φιλιππακοπουλου, που μου αρεσαν (οι υπογραμμισεις δικες μου):Για την 156:
H οδική συμπεριφορά είναι άλλος ένας τομέας, όπου δεν υπάρχουν περιθώρια για κριτική. Πραγματικά πολύ καλή, δεν σε προβληματίζει και δεν σε αιφνιδιάζει ποτέ, πολύ περισσότερο τώρα που υπάρχει και ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (VDC). Θ' ακούσατε, ίσως, ή θα διαβάσατε κάποιες γκρίνιες, γιατί το VDC δεν απενεργοποιείται, ώστε να μπορείς να «παίξεις» με το αυτοκίνητο. Tρίχες... και με συγχωρείτε για την έκφραση. Aν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι καλά για τον... Σουμάχερ, δεν ξέρω γιατί δεν κάνουν για τους εγχώριους «Σουμάχερ», που οδηγούν μάλιστα στους ελληνικούς δρόμους, με πρόσφυση σε επίπεδο... πάγου, και όχι στις πίστες των γκραν πρι. Tο VDC κάνει μια χαρά τη δουλειά του, είναι πολύ διακριτικό και δεν ενεργοποιείται για ψύλλου πήδημα, γιατί το αυτοκίνητο είναι ούτως ή άλλως πολύ καλά στημένο.Και για την 159 (1.9):
(Σημ. Π.Φ.: Και, για να δώσουμε μια απάντηση σε κάποια σχόλια περί «πραγματικών» Alfa που ακούσαμε, αυτές οι επιδόσεις της βασικής -επαναλαμβάνουμε- έκδοσης της 159 είναι καλύτερες από εκείνες της 156, όχι μόνο στη βασική της έκδοση, την 1.6, αλλά και στην αμέσως επόμενη, την 1.8. Και για την 156, ακόμα κι αυτή των 120 ίππων, δεν θυμόμαστε να είχε υποστηρίξει κανείς ότι δεν είναι «πραγματική» Alfa. Τώρα, αν έγιναν οι δημοσιογράφοι ...οδηγάρες και θέλουν από 200 ίππους και πάνω από ένα αυτοκίνητο των 30.000 ευρώ για να το παραδεχτούν ως «σπορτίφ» και «πραγματικό», αυτό είναι άλλο θέμα. Ελπίζουμε οι αναγνώστες, τουλάχιστον οι δικοί μας, να έχουν ακόμα την αίσθηση του μέτρου! Κλείνει η παρένθεση...)Ωραίος ο Π.Φ. Άραγε οι GT Τζούνιορ 1.3 οι Αλφέτες 1.6 και οι Άλφασουντ 1.2/1.3 είναι αρκετά 'σπορ' ή κι αυτές ήταν Pr#$%^&*;
-
Ikar συγκρινεις την δοκιμη της πρωτης 156 (euro 2, προ FL) απο το αρχειο των 4Τ με προσφατη δοκιμη της 159, δοκιμες που εγιναν υπο διαφορετικους παραγοντες. Επειδη δεν εχω οδηγησει την 156 και την 159 για να κρινω, το μονο που μπορω να κανω ειναι να παραθεσω τα τεχνικα χαρακτηριστικα που δινει η Alfa Romeo.
μοντελο - βαρος - ιπποι - ροπη - κιλα/ιππο - κιλα/ροπη - 0-100 - 0-1000 - τελικη - φρενα - ακαμψια (daNm/rad)
Alfa 156 1.6 - 1265 - 120 - 14,9 - 10,5 - 84,9 - 10,5 - 31,8 - 200 - 281/276 - 107.900
Alfa 156 1.8 - 1265 - 140 - 16,6 - 9,0 - 76,2 - 9,4 - 30,7 - 208 - 281/276 - 107.900
Alfa 159 1.9 - 1480 - 160 - 19 - 9,3 - 77,9 - 9,7 - 30,7 - 212 - 305/278 - 180.100Α, και επιδοσεις φανταζομαι πως δεν ειναι μονο επιταχυνση απο σταση/εν κινηση σε μια ευθεια... Τελως παντων, αν πιστευεις οτι ο Π.Φ δεν τα παρουσιαζει ορθα στειλε του email και σιγουρα θα σου απαντησει...
-
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
Aðëá èá çèåëá íá ðáñáèåóù äõï áðïøåéò, áìöïôåñåò ôïõ Ðáíïõ Öéëéððáêïðïõëïõ, ðïõ ìïõ áñåóáí (ïé õðïãñáììéóåéò äéêåò ìïõ):Ãéá ôçí 156:
H ïäéêÞ óõìðåñéöïñÜ åßíáé Üëëïò Ýíáò ôïìÝáò, üðïõ äåí õðÜñ÷ïõí ðåñéèþñéá ãéá êñéôéêÞ. ÐñáãìáôéêÜ ðïëý êáëÞ, äåí óå ðñïâëçìáôßæåé êáé äåí óå áéöíéäéÜæåé ðïôÝ, ðïëý ðåñéóóüôåñï ôþñá ðïõ õðÜñ÷åé êáé çëåêôñïíéêü óýóôçìá åõóôÜèåéáò (VDC). È' áêïýóáôå, ßóùò, Þ èá äéáâÜóáôå êÜðïéåò ãêñßíéåò, ãéáôß ôï VDC äåí áðåíåñãïðïéåßôáé, þóôå íá ìðïñåßò íá «ðáßîåéò» ìå ôï áõôïêßíçôï. Tñß÷åò... êáé ìå óõã÷ùñåßôå ãéá ôçí Ýêöñáóç. Aí ôá çëåêôñïíéêÜ âïçèÞìáôá åßíáé êáëÜ ãéá ôïí... ÓïõìÜ÷åñ, äåí îÝñù ãéáôß äåí êÜíïõí ãéá ôïõò åã÷þñéïõò «ÓïõìÜ÷åñ», ðïõ ïäçãïýí ìÜëéóôá óôïõò åëëçíéêïýò äñüìïõò, ìå ðñüóöõóç óå åðßðåäï... ðÜãïõ, êáé ü÷é óôéò ðßóôåò ôùí ãêñáí ðñé. Tï VDC êÜíåé ìéá ÷áñÜ ôç äïõëåéÜ ôïõ, åßíáé ðïëý äéáêñéôéêü êáé äåí åíåñãïðïéåßôáé ãéá øýëëïõ ðÞäçìá, ãéáôß ôï áõôïêßíçôï åßíáé ïýôùò Þ Üëëùò ðïëý êáëÜ óôçìÝíï.Êáé ãéá ôçí 159 (1.9):
(Óçì. Ð.Ö.: Êáé, ãéá íá äþóïõìå ìéá áðÜíôçóç óå êÜðïéá ó÷üëéá ðåñß «ðñáãìáôéêþí» Alfa ðïõ áêïýóáìå, áõôÝò ïé åðéäüóåéò ôçò âáóéêÞò -åðáíáëáìâÜíïõìå- Ýêäïóçò ôçò 159 åßíáé êáëýôåñåò áðü åêåßíåò ôçò 156, ü÷é ìüíï óôç âáóéêÞ ôçò Ýêäïóç, ôçí 1.6, áëëÜ êáé óôçí áìÝóùò åðüìåíç, ôçí 1.8. Êáé ãéá ôçí 156, áêüìá êé áõôÞ ôùí 120 ßððùí, äåí èõìüìáóôå íá åß÷å õðïóôçñßîåé êáíåßò üôé äåí åßíáé «ðñáãìáôéêÞ» Alfa. Ôþñá, áí Ýãéíáí ïé äçìïóéïãñÜöïé ...ïäçãÜñåò êáé èÝëïõí áðü 200 ßððïõò êáé ðÜíù áðü Ýíá áõôïêßíçôï ôùí 30.000 åõñþ ãéá íá ôï ðáñáäå÷ôïýí ùò «óðïñôßö» êáé «ðñáãìáôéêü», áõôü åßíáé Üëëï èÝìá. Åëðßæïõìå ïé áíáãíþóôåò, ôïõëÜ÷éóôïí ïé äéêïß ìáò, íá Ý÷ïõí áêüìá ôçí áßóèçóç ôïõ ìÝôñïõ! Êëåßíåé ç ðáñÝíèåóç...)Ùñáßïò!
ÅéëéêñéíÝóôáôïò êáé Ýîù áðü ôá äüíôéá.
Ìüíï åêåß ðïõ Ýãñáöå ãéá ôï VDC êáé ôïõò 'åã÷þñéïõò «ÓïõìÜ÷åñ»' îÝ÷áóå íá ãñÜøåé êáé ãéá ôï êüëëçìá óôçí ðßóù êßíçóç ôùí åã÷þñéùí «ÊÜíêïõíåí»!
Ôïíßæïíôáò âåâáßùò ïôß óå äñüìïõò 'ìå ðñüóöõóç óå åðßðåäï... ðÜãïõ' ôá ðñïóèéïêßíçôá åßíáé êáé ãñçãïñüôåñá êáé áóöáëÝóôåñá. -
φιλαρακι σπιντει αφου συνεχιζεις και δεν καταλαβαινεις γιατι δεν παιρνεις μια φερραρι μπροσθιοκινητη μια λαμπο επισης και μια πορσε επισης με μπροστα κινηση?
ο κυρ Πανος τα λεει γιατι ατομα ασχετα που βγαζουν τα κομπλεξ τους στους δρομους μας που ειναι επικινδυνοι σκοτωνονται αδικα αρα θελει ασφαλεια για τον μεσο ελληνα οδηγο που παιρνει διπλωμα οπλοχρησιας αφου δεν εχει υπερβει τα 70Κμ/ωρα κατα το μαθημα...και μετα ελευθερος κανει οτι τον φωτησει ο θεος...
αν γυρισει η αλφα στην πισω κινηση να δω τι θα πεις βρε μπαγασα...
ΥΓ.δεν μου ειπες τι οδηγεις ακομα....και το καλητερο που εχεις οδηγησει..
σας βλεπω εσας τους αλφιστι να φευγετε σιγα σιγα απο τους σκληροπυρηνικους λατρεις των αυτοκινητων.....γινεστε πιο λαιτ καιτο χρησιμοποιητε και ως επιχειρημα...
μα καλα οι πατερες μας τι επαθαν τοσα χρονια που οδηγουσαν τα απιστευτα με κρατημα μηδεν τιμονι αστακαι φρενα χαιρετα μου τον πλατανο?
ολα ειναι στο ποσο συνειδητοποιημενος ειναι ο καθε οδηγος στο ποσο υπευθηνος ειναι και αφηστε τα κουλα...
αντε πια...
-
Προσωπικά ΔΕΝ θα μπορούσα να οδηγήσω ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ οποιαδήποτε Φεράρι ή Λάμπο.
Επίσης με Μ3 εγώ προσωπικά μάλλον θα πήγαινα στο όριο του να μη γλιστρύσει, ή έστω να το κάνει ΛΙΓΟ... Πόσο λίγο; Όσο γυρνάω και ένα εμπροσθιοκίνητο λόγω τοποθέτησης...
Μπορεί να είμαι και ο ορισμός του κουλού φυσικά, αλλά δυστυχώς αυτό που βλέπω στο δρόμο είναι πως ελάχιστοι πάνε περισσότερο ή καλύτερα...
Επίσης μην ξεχνάμε πως οι απλές 3άρες της περασμένης γενιάς ήταν πιο υποστροφικές/λιγότερο υπερστροφικές από ένα απλο 106 ίδιας εποχής...
-
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
Ikar συγκρινεις την δοκιμη της πρωτης 156 (euro 2, προ FL) απο το αρχειο των 4Τ με προσφατη δοκιμη της 159, δοκιμες που εγιναν υπο διαφορετικους παραγοντες. Επειδη δεν εχω οδηγησει την 156 και την 159 για να κρινω, το μονο που μπορω να κανω ειναι να παραθεσω τα τεχνικα χαρακτηριστικα που δινει η Alfa Romeo.μοντελο - βαρος - ιπποι - ροπη - κιλα/ιππο - κιλα/ροπη - 0-100 - 0-1000 - τελικη - φρενα - ακαμψια (daNm/rad)
Alfa 156 1.6 - 1265 - 120 - 14,9 - 10,5 - 84,9 - 10,5 - 31,8 - 200 - 281/276 - 107.900
Alfa 156 1.8 - 1265 - 140 - 16,6 - 9,0 - 76,2 - 9,4 - 30,7 - 208 - 281/276 - 107.900
Alfa 159 1.9 - 1480 - 160 - 19 - 9,3 - 77,9 - 9,7 - 30,7 - 212 - 305/278 - 180.100Α, και επιδοσεις φανταζομαι πως δεν ειναι μονο επιταχυνση απο σταση/εν κινηση σε μια ευθεια... Τελως παντων, αν πιστευεις οτι ο Π.Φ δεν τα παρουσιαζει ορθα στειλε του email και σιγουρα θα σου απαντησει...
Οι εργοστασιακές απέχουν πολύ από την πραγματικότητα, είναι πολύ αισιόδοξες για την 159 έχω οδηγήσει σχεδόν όλες τις 156 με διαφορετικούς κινητήρες (μόνο η 2.5 V6 μου ξέφυγε) κι αναμένω για την 159 όσο για το 'σπορ' και το κόστος, προσωπικά προτιμώ να δώσω 30.000 και να χω 200 άλογα, παρά 30.000 για 160, 1600 κιλά και 'σπορ'
Δηλαδή η 159 ΔΕΝ κοστίζει 30.000 ευρώ; (το λιγότερο)
-
δεν διαφωνω ουτε εγω τρεχω στους κουλους δρομους μας οθτε καν εδω στην ιταλια αλλα αλλο να λες δεν τρεχω αλλο να λες τρεχω γιατι εχω αλφα και μετα χαιρετα μου τον πλατανο....
επαναληβω...οι γονεις μας τι επαθαν....?
και δεν εισαι κουλος φιλε...απλα φυλας τα ρουχα σου να εχεις τα μισα και πολυ καλα κανεις.
Σπιντει ακομα περιμενω...δεν λες τιποτα?
εγω λεω τωρα παιρνω λεωφορειο...
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
öéëáñáêé óðéíôåé áöïõ óõíå÷éæåéò êáé äåí êáôáëáâáéíåéò ãéáôé äåí ðáéñíåéò ìéá öåññáñé ìðñïóèéïêéíçôç ìéá ëáìðï åðéóçò êáé ìéá ðïñóå åðéóçò ìå ìðñïóôá êéíçóç?ï êõñ Ðáíïò ôá ëååé ãéáôé áôïìá áó÷åôá ðïõ âãáæïõí ôá êïìðëåî ôïõò óôïõò äñïìïõò ìáò ðïõ åéíáé åðéêéíäõíïé óêïôùíïíôáé áäéêá áñá èåëåé áóöáëåéá ãéá ôïí ìåóï åëëçíá ïäçãï ðïõ ðáéñíåé äéðëùìá ïðëï÷ñçóéáò áöïõ äåí å÷åé õðåñâåé ôá 70Êì/ùñá êáôá ôï ìáèçìá...êáé ìåôá åëåõèåñïò êáíåé ïôé ôïí öùôçóåé ï èåïò...
áí ãõñéóåé ç áëöá óôçí ðéóù êéíçóç íá äù ôé èá ðåéò âñå ìðáãáóá...
ÕÃ.äåí ìïõ åéðåò ôé ïäçãåéò áêïìá....êáé ôï êáëçôåñï ðïõ å÷åéò ïäçãçóåé...
Ïé åéäéêïß ôçò F1 ëÝíå ïôß óôçí âñï÷Þ áêüìá êáé ôá ìïíïèÝóéá èá Þôáí ãñçãïñüôåñá ùò ðñïóèéïêßíçôá!!!
Áí êáé íïìßæù ïôß õðåñâÜëïõí , áðëÜ ôï êÜíïõí ãéá íá ðåñÜóïõí Ýíá óõãêåêñéìÝíï ìýíçìá ãéá ôçí ìðñïóôÜ êßíçóç.
¼óï ãéá ôçí ðßóù êßíçóç ôçò Alfa üôáí ãõñßóåé (áí ãõñßóåé) âëÝðïõìå ðùò èá åßíáé.
Áðü áõôÜ ðïõ Ý÷ù áêïýóåé êáé äéáâÜóåé üìùò ,êáé ôá Ý÷ù êÜíåé óå ìåãÜëï âáèìü, îÝñù ïôß ç ðßóù êßíçóç ôçò Alfa Þôáí ðïëý ãëõêéÜ êáé éóïññïðçìÝíç (õðïèÝôù óáí ôï mx-5 Ýíá ðñÜãìá) , óõíÞèùò ç ðéï ìåëåôçìÝíç ðáãêïóìßùò (ç ðñþôç ðïõ Ýâáëå óå áìÜîé ðáñáãùãÞò ôï êéâþôéï ðßóù áêïëïõèïýìåíç áðü Porsche-Jaguar-Aston Martin) , åíßïôå ç êïñõöáßá ðáãêïóìßùò (SZ) ìå ìéêñÝò äõóÜñåóôåò åîáéñÝóåéò (Montreal).
Èá ìïõ åðéôñÝøåéò íá ìçí óïõ ðù ôï éó÷õñüôåñï áìÜîé ðïõ Ý÷ù ïäçãÞóåé (ßóùò óïõ ôï Ýëåãá áðü êïíôÜ face-to-face áëëÜ áõôü ìÜëëïí äåí èá óõìâåß ðïôÝ ) áðëÜ íá óïõ ðù ïôß ç áöåíôéÜ ìïõ Ý÷åé öôÜóåé ìüíï ùò ôá ÌÝãáñá. -
Á!ÊÜôé îÝ÷áóá...
Ο χρήστης Spidey_TS έγραψε:
Áðü áõôÜ ðïõ Ý÷ù áêïýóåé êáé äéáâÜóåé üìùò ,êáé ôá Ý÷ù êÜíåé óå ìåãÜëï âáèìü, îÝñù ïôß ç ðßóù êßíçóç ôçò Alfa Þôáí ðïëý ãëõêéÜ êáé éóïññïðçìÝíç (õðïèÝôù óáí ôï mx-5 Ýíá ðñÜãìá) , óõíÞèùò ç ðéï ìåëåôçìÝíç ðáãêïóìßùò (ç ðñþôç ðïõ Ýâáëå óå áìÜîé ðáñáãùãÞò ôï êéâþôéï ðßóù áêïëïõèïýìåíç áðü Porsche-Jaguar-Aston Martin) , åíßïôå ç êïñõöáßá ðáãêïóìßùò (SZ) ìå ìéêñÝò äõóÜñåóôåò åîáéñÝóåéò (Montreal)....ôçí ßäéá óôéãìÞ ðïõ ôá 911 êáé BMW ìáæåýáí ðåæïäñüìéá.
ÁëÞèåéá ç Audi õðÞñ÷å??? -
Ο χρήστης Spidey_TS έγραψε:
Α!Κάτι ξέχασα...Από αυτά που έχω ακούσει και διαβάσει όμως ,και τα έχω κάνει σε μεγάλο βαθμό, ξέρω οτί η πίσω κίνηση της Alfa ήταν πολύ γλυκιά και ισορροπημένη (υποθέτω σαν το mx-5 ένα πράγμα) , συνήθως η πιο μελετημένη παγκοσμίως (η πρώτη που έβαλε σε αμάξι παραγωγής το κιβώτιο πίσω ακολουθούμενη από Porsche-Jaguar-Aston Martin) , ενίοτε η κορυφαία παγκοσμίως (SZ) με μικρές δυσάρεστες εξαιρέσεις (Montreal).
...την ίδια στιγμή που τα 911 και BMW μαζεύαν πεζοδρόμια.
Αλήθεια η Audi υπήρχε???Όχι βέβαια, από το 1980 ξεκίνησε να λειτουργεί η Audi...
-
τωρα τι οδηγεις βρε φιλε...με κανεις και κουραζομαι...
καλα μαζευαν πεζοδρομια τα 911...καλο ξημερωμα και ονειρα γλυκα...οσον αφορα για το τετ α τετ στα μεγαρα τα επομενα χχρονακια πρωτα ο Θεος θα σκασω μυτη...ντοντ γουορι...
κορυφαια η ΣΖ και πιο πανω και απο φερραρι?
αλλα μαλλον παιρνουν πεζοδρομια και αυτα.......
αχχχχχχ βασανααααααα
-
γραφτηκαν 133 σελιδες για ενα αυτοκινητο που καλα καλα δεν εχει κυκλοφορησει για να μην πω που δεν εχει ερθει ακομη στην Ελλαδα......
που να ερθει δηλαδη......... θα μιλαμε μεχρι τους αλλους ολουμπιακους -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
...προσωπικά προτιμώ να δώσω 30.000 και να χω 200 άλογα, παρά 30.000 για 160, 1600 κιλά και 'σπορ'ΟΚ βρε lkar. Σε μάλωσε κανένας; Ωστόσο δεν σκέφτονται όλοι έτσι και δεν έχουν όλοι τις ίδιες προτεραιότητες γι' αυτό άλλωστε και στο παρελθόν οι 3άρες έχουν βαρεθεί να πουλάνε. Και όταν δεν μιλάμε για χελωνοεκδόσεις δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα.
Alfa Romeo 159 & 159TBi