-
Ποια είναι τα υπέρ και ποια τα κατά της επιλογής τοποθέτησης του κινητήρα πίσω?
-
Ποια είναι τα υπέρ και ποια τα κατά της επιλογής τοποθέτησης του κινητήρα πίσω?
-
Ποια είναι τα υπέρ και ποια τα κατά της επιλογής τοποθέτησης του κινητήρα πίσω?
-
Υπέρ: πετάει-εύκολα-κώλο.
Κατά: σου τα κάνουν τσουρέκια οι οπαδοί της. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Υπέρ: πετάει-εύκολα-κώλο.
Κατά: σου τα κάνουν τσουρέκια οι οπαδοί της. -
Και τον σκαραβαίο μην ξεχνάμε βεβαιως βεβαίως...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Υπέρ: πετάει-εύκολα-κώλο.
Κατά: σου τα κάνουν τσουρέκια οι οπαδοί της.Mid-engine file
Mono h 911 exei meinei me kinitira pisw kai ta exei kataferei mia xara kai pleon exoun damasei ta opoia arnitika tis
Kyklofori mia theoria oti isws ksanabgoun autokinita me ton kinitira pisw gia na pernoun ta ola kai austirotera crash test, idios gia tous pezous
-
Και μόνο η Chevrolet Corvair έχει μείνει στην ιστορία για το πόσο επικίνδυνη (; ) ήταν για τους οδηγούς της!
-
Σε σχέση με τον κινητήρα στο κέντρο έχει κανένα πλεονέκτημα;
Μην ξεχνάτε και το Smart που έχει πίσω τον κινητήρα! -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Υπέρ: πετάει-εύκολα-κώλο.
Κατά: σου τα κάνουν τσουρέκια οι οπαδοί της.πεταει πιο ευκολα κωλο???
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Υπέρ: πετάει-εύκολα-κώλο.
Κατά: σου τα κάνουν τσουρέκια οι οπαδοί της.πεταει πιο ευκολα κωλο???
Θα διαφωνήσω κι εγώ σε αυτό.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Υπέρ: πετάει-εύκολα-κώλο.
Κατά: σου τα κάνουν τσουρέκια οι οπαδοί της.πεταει πιο ευκολα κωλο???
Θα διαφωνήσω κι εγώ σε αυτό.
Πάντως σίγουρα, είναι πιο δύσκολο να τον ελέγξεις, έτσι και φύγει, σε σχέση με ένα μπροστομήχανο...
Αλήθεια, πέρα απο την αυξημένη πρόσφυση του πίσω άξονα, υπάρχει άλλο πλεονέκτημα στο να βιδώνει κανείς τον κινητήρα στον πίσω προφυλακτήρα;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Αλήθεια, πέρα απο την αυξημένη πρόσφυση του πίσω άξονα, υπάρχει άλλο πλεονέκτημα στο να βιδώνει κανείς τον κινητήρα στον πίσω προφυλακτήρα;
Ευκολοτερη προσβαση.
-
Η 911 δεν εχει απλα τον κινητηρα πισω. Ειναι το μοναδικο αυτοκινητο (και γενικοτερα η Πορσε σαν παραδοση χρονια τωρα) που τον εχει ΚΑΙ πισω απο το μεταξονιο. Γι αυτο εχει ΠΟΛΥ hardcore συμπεριφορα. Παντως ακομη και σημερα συνεχιζουν την παραδοση εκει στην Στουτγκαρδη και καλα κανουν και ειναι και ενας απο τους λογους που τους παω.
-
Το Clio V6 εχει τον κινητηρα στη μεση(πισω απο τον οδηγο) και την κινηση πισω...Σε συνδυασμο με το κοντο μεταξονιο ειναι «επικινδυνο» αμαξι ιδιως στους Ελληνικους δρομους..
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Η 911 δεν εχει απλα τον κινητηρα πισω. Ειναι το μοναδικο αυτοκινητο (και γενικοτερα η Πορσε σαν παραδοση χρονια τωρα) που τον εχει ΚΑΙ πισω απο το μεταξονιο. Γι αυτο εχει **ΠΟΛΥ hardcore **συμπεριφορα. Παντως ακομη και σημερα συνεχιζουν την παραδοση εκει στην Στουτγκαρδη και καλα κανουν και ειναι και ενας απο τους λογους που τους παω.ε όχι και να κλεψουμε την δόξα του σκαραβαίου άκου εκεί το μοναδικό αμάξια.
Καλά πλάκα κάνω
-
Ξεχάσατε τα Skoda Target...
-
Ο χρήστης Giorgos έγραψε:
Ξεχάσατε τα Skoda Target...Τις Tatra...
Τα φιατάκια (500, 600 κλπ κλπ)...
το smart roadster πρόσφατα...
(και πολλά άλλα).
Από πλευράς δυναμικής, αν το δείτε, είναι σφάλμα (όταν υπερστρέφει ένα πισωμήχανο στρέφεται γύρω από κατακόρυφο άξονα μπροστά από το μπροστινό άξονα). Η ουσία είναι, όμως, ότι όλα τα αυτοκίνητα που έχουν τη μηχανή πίσω για κάποιο περίεργο λόγο είχαν 'χαρακτήρα'. Και όταν λέω όλα, εννοώ ακόμα και το skodaκι!
Στην πολύ γρήγορη οδήγηση μπορεί να είναι από πολύ επικίνδυνα ως πολύ αποτελεσματικά, ανάλογα με τον οδηγό και την εμπειρία του σε αυτά. -
Πρέπει να ξεχωρίσουμε τον κινητήρα στο κέντρο δηλαδή μπροστά από τον πίσω άξονα από τον κινητήρα πίσω-πίσω πιο πίσω από τον πίσω άξονα.
Η συμπεριφορά της δεύτερης κατηγορίας έχει πολλά μειονεκτήματα καθώς το βάρος και η ροπή του κινητήρα ελαφραίνουν πάρα πολύ το εμπρός τμήμα άρα πλήττεται η αίσθηση του τιμονιού αλλά και η πρόσφυση των εμπρός τροχών (δολοφονική υποστροφή).
Αντίθετα το αυξημένο βάρος πίσω δίνει περισσότερη πρόσφυση που είναι καλό για μεγάλη ισχύ. Με μικρή ισχύ όμως αυτό κάνει την υπερστροφή ισχύος λιγότερο εύκολη από όσο νομίζουν μερικοί.... Πιο εύκολη υπερστροφή ισχύος μπορείς να πετύχεις με κινητήρα εμπρός οπότε και η πρόσφυση των πίσω τροχών είναι σχετικά λιγότερη. Αντίθετα στα πίσω-πισωκίνητα είναι ευκολότερη η υπερστροφή από μεταφορά βάρους.
Γενικά είναι υπαρκτά και τα δύο άκρα και υποστροφή και υπερστροφή και το μέγεθος αυτών το πόσο εύκολα και το πόσο γρήγορα και απότομα αυτά εναλλάσσονται με άλλοτε άλλο βαθμό προειδοποίησης αποτελούσαν και τον βαθμό επικινδυνότητας.... (και μέρος του χαρακτήρα....) του αυτοκινήτου.
Ένα ακόμα πλεονέκτημα του κινητήρα των σκαθαριών και 911 είναι ότι βγαίνει πολύ εύκολα ολόκληρος (ντίζες γκαζιού και συμπλέκτη, σωληνάκι βενζίνης, φις ηλεκτρικών και μόνο 2-4 βίδες και δεν χρειάζεται γερανάκι.) -
Kι άλλο πισωμήχανο
Κινητήρας πίσω Υπέρ και Κατά