Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κινητήρας πίσω Υπέρ και Κατά
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κινητήρας πίσω Υπέρ και Κατά
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    24
    35
    131
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickolas last edited by

      Ποια είναι τα υπέρ και ποια τα κατά της επιλογής τοποθέτησης του κινητήρα πίσω?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nickolas last edited by

        Ποια είναι τα υπέρ και ποια τα κατά της επιλογής τοποθέτησης του κινητήρα πίσω?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickolas last edited by

          Ποια είναι τα υπέρ και ποια τα κατά της επιλογής τοποθέτησης του κινητήρα πίσω?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manosk last edited by

            Υπέρ: πετάει-εύκολα-κώλο.
            Κατά: σου τα κάνουν τσουρέκια οι οπαδοί της.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lkar last edited by

              Ο χρήστης manosk έγραψε:
              Υπέρ: πετάει-εύκολα-κώλο.
              Κατά: σου τα κάνουν τσουρέκια οι οπαδοί της.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pentraks last edited by

                Και τον σκαραβαίο μην ξεχνάμε βεβαιως βεβαίως...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lotusnick last edited by

                  Ο χρήστης manosk έγραψε:
                  Υπέρ: πετάει-εύκολα-κώλο.
                  Κατά: σου τα κάνουν τσουρέκια οι οπαδοί της.

                  Mid-engine file

                  Mono h 911 exei meinei me kinitira pisw kai ta exei kataferei mia xara kai pleon exoun damasei ta opoia arnitika tis😉

                  Kyklofori mia theoria oti isws ksanabgoun autokinita me ton kinitira pisw gia na pernoun ta ola kai austirotera crash test, idios gia tous pezous

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    Και μόνο η Chevrolet Corvair έχει μείνει στην ιστορία για το πόσο επικίνδυνη (; ) ήταν για τους οδηγούς της!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pg220 last edited by

                      Σε σχέση με τον κινητήρα στο κέντρο έχει κανένα πλεονέκτημα;
                      Μην ξεχνάτε και το Smart που έχει πίσω τον κινητήρα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        Ο χρήστης manosk έγραψε:
                        Υπέρ: πετάει-εύκολα-κώλο.
                        Κατά: σου τα κάνουν τσουρέκια οι οπαδοί της.

                        πεταει πιο ευκολα κωλο???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                          Υπέρ: πετάει-εύκολα-κώλο.
                          Κατά: σου τα κάνουν τσουρέκια οι οπαδοί της.

                          πεταει πιο ευκολα κωλο???

                          Θα διαφωνήσω κι εγώ σε αυτό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            charmak66 last edited by

                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                            Υπέρ: πετάει-εύκολα-κώλο.
                            Κατά: σου τα κάνουν τσουρέκια οι οπαδοί της.

                            πεταει πιο ευκολα κωλο???

                            Θα διαφωνήσω κι εγώ σε αυτό.

                            Πάντως σίγουρα, είναι πιο δύσκολο να τον ελέγξεις, έτσι και φύγει, σε σχέση με ένα μπροστομήχανο...

                            Αλήθεια, πέρα απο την αυξημένη πρόσφυση του πίσω άξονα, υπάρχει άλλο πλεονέκτημα στο να βιδώνει κανείς τον κινητήρα στον πίσω προφυλακτήρα;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wantone last edited by

                              Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                              Αλήθεια, πέρα απο την αυξημένη πρόσφυση του πίσω άξονα, υπάρχει άλλο πλεονέκτημα στο να βιδώνει κανείς τον κινητήρα στον πίσω προφυλακτήρα;

                              Ευκολοτερη προσβαση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 0
                                007 last edited by

                                Η 911 δεν εχει απλα τον κινητηρα πισω. Ειναι το μοναδικο αυτοκινητο (και γενικοτερα η Πορσε σαν παραδοση χρονια τωρα) που τον εχει ΚΑΙ πισω απο το μεταξονιο. Γι αυτο εχει ΠΟΛΥ hardcore συμπεριφορα. Παντως ακομη και σημερα συνεχιζουν την παραδοση εκει στην Στουτγκαρδη και καλα κανουν και ειναι και ενας απο τους λογους που τους παω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bagus last edited by

                                  Το Clio V6 εχει τον κινητηρα στη μεση(πισω απο τον οδηγο) και την κινηση πισω...Σε συνδυασμο με το κοντο μεταξονιο ειναι «επικινδυνο» αμαξι ιδιως στους Ελληνικους δρομους..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    babbis last edited by

                                    Ο χρήστης 007 έγραψε:
                                    Η 911 δεν εχει απλα τον κινητηρα πισω. Ειναι το μοναδικο αυτοκινητο (και γενικοτερα η Πορσε σαν παραδοση χρονια τωρα) που τον εχει ΚΑΙ πισω απο το μεταξονιο. Γι αυτο εχει **ΠΟΛΥ hardcore **συμπεριφορα. Παντως ακομη και σημερα συνεχιζουν την παραδοση εκει στην Στουτγκαρδη και καλα κανουν και ειναι και ενας απο τους λογους που τους παω.

                                    ε όχι και να κλεψουμε την δόξα του σκαραβαίου άκου εκεί το μοναδικό αμάξια.

                                    Καλά πλάκα κάνω

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      giorgos last edited by

                                      Ξεχάσατε τα Skoda Target...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        d-jet last edited by

                                        Ο χρήστης Giorgos έγραψε:
                                        Ξεχάσατε τα Skoda Target...

                                        Τις Tatra... 
                                        Τα φιατάκια (500, 600 κλπ κλπ)...
                                        το smart roadster πρόσφατα...
                                        (και πολλά άλλα).
                                        Από πλευράς δυναμικής, αν το δείτε, είναι σφάλμα (όταν υπερστρέφει ένα πισωμήχανο στρέφεται γύρω από κατακόρυφο άξονα μπροστά από το μπροστινό άξονα). Η ουσία είναι, όμως, ότι όλα τα αυτοκίνητα που έχουν τη μηχανή πίσω για κάποιο περίεργο λόγο είχαν 'χαρακτήρα'. Και όταν λέω όλα, εννοώ ακόμα και το skodaκι!
                                        Στην πολύ γρήγορη οδήγηση μπορεί να είναι από πολύ επικίνδυνα ως πολύ αποτελεσματικά, ανάλογα με τον οδηγό και την εμπειρία του σε αυτά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Πρέπει να ξεχωρίσουμε τον κινητήρα στο κέντρο δηλαδή μπροστά από τον πίσω άξονα από τον κινητήρα πίσω-πίσω πιο πίσω από τον πίσω άξονα.
                                          Η συμπεριφορά της δεύτερης κατηγορίας έχει πολλά μειονεκτήματα καθώς το βάρος και η ροπή του κινητήρα ελαφραίνουν πάρα πολύ το εμπρός τμήμα άρα πλήττεται η αίσθηση του τιμονιού αλλά και η πρόσφυση των εμπρός τροχών (δολοφονική υποστροφή).
                                          Αντίθετα το αυξημένο βάρος πίσω δίνει περισσότερη πρόσφυση που είναι καλό για μεγάλη ισχύ. Με μικρή ισχύ όμως αυτό κάνει την υπερστροφή ισχύος λιγότερο εύκολη από όσο νομίζουν μερικοί.... Πιο εύκολη υπερστροφή ισχύος μπορείς να πετύχεις με κινητήρα εμπρός οπότε και η πρόσφυση των πίσω τροχών είναι σχετικά λιγότερη. Αντίθετα στα πίσω-πισωκίνητα είναι ευκολότερη η υπερστροφή από μεταφορά βάρους.
                                          Γενικά είναι υπαρκτά και τα δύο άκρα και υποστροφή και υπερστροφή και το μέγεθος αυτών το πόσο εύκολα και το πόσο γρήγορα και απότομα αυτά εναλλάσσονται με άλλοτε άλλο βαθμό προειδοποίησης αποτελούσαν και τον βαθμό επικινδυνότητας.... (και μέρος του χαρακτήρα....) του αυτοκινήτου.
                                          Ένα ακόμα πλεονέκτημα του κινητήρα των σκαθαριών και 911 είναι ότι βγαίνει πολύ εύκολα ολόκληρος (ντίζες γκαζιού και συμπλέκτη, σωληνάκι βενζίνης, φις ηλεκτρικών και μόνο 2-4 βίδες και δεν χρειάζεται γερανάκι.)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cavallino last edited by

                                            Kι άλλο πισωμήχανο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr