Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Top Gear - Fifth Gear - Best Motoring Discussion
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Top Gear - Fifth Gear - Best Motoring Discussion
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 308
    • 309
    • 14 / 309
    Περί αυτοκίνησης
    392
    6180
    74115
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sokos last edited by

      και τεστ ο Hamster ...

      http://www.mirror.co.uk/lifestyleandleisure/motoring/

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        opterios last edited by

        Ο χρήστης Hammond έγραψε:
        I can honestly say that my face hurt from grinning

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lotusnick last edited by

          To SK tha pao sto MPH05, opote tha dw ton filo mas JC apo konta.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimitrios last edited by

            Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
            To SK tha pao sto MPH05, opote tha dw ton filo mas JC apo konta.

            se poio meros einai afto?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              opterios last edited by

              MPH 05 is held at NEC, Birmingham 10-13 November and Earls Court, London, 17-20 November

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lotusnick last edited by

                Tha pas sto NEC Dimitri?

                Egw eimai gia tin alli Kyriaki sto London.
                Sabbato exoun kleisei kati filoi alla den blepo na prolabeno giati tha pao sto Brands Hatch gia Britcar Night Race.
                Exei to club mas box kai leei...

                Tha sou elega na ertheis(sto box) alla dystyxos file alla den exei alles thesis.
                Einai 20 in total kai free on a first come, first serve basis kai ekleisa tin teleutea

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wantone last edited by

                  F430 video

                  http://video.google.com/videoplay?docid=-313980543127255601&q=f430

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    opterios last edited by

                    Ο χρήστης Bruce έγραψε:
                    εξηγηστε μου σας παρακαλω με απλα και λιτα λογια πως ειναι δυνατον να ειναι πιο γρηγορη η 911 GT3 RS

                    Ο Clarkson είπε ότι έφταιγαν τα Bridgestone. Αυτό το ισχυρίζονται τόσο οι δοκιμαστές της Ferrari όσο και ο Stig. Βέβαια, μίλησαν πάντα σε σχέση με τα Pirelli της 360 CS η οποία όμως είχε κάνει τον ίδιο χρόνο με την GT3-RS.

                    Εγώ δεν περίμενα να είναι πιο γρήγορη η F430. Δεν είναι η αναλογιά κιλών ανά ίππο ο καθοριστικός παράγοντας πάντα. Σημαντικός σίγουρα, αλλά όχι καθοριστικός. Ας περιμένουμε την έκδοση CS της F430 και τότε θα δούμε 😉

                    Edit:

                    ειναι 100 κιλα ελαφρυτερη, εχει 110 αλογα λιγοτερα, ειναι πιο παλια και δεν εχει εκεινα τα υπερεξεληγμενα διαφορικα και αναρτησεις που εχει το φερραρικο

                    Και να προσθέσω ότι δεν πρέπει να ξεχνάμε το άπειρο μηχανικό grip της GT3-RS. Τα ηλεκτρονικά δεν μπορούν να δημιουργήσουν grip εκεί που δεν υπάρχει. Το RR layout της πόρκας της δίνει μεγάλο πλεονέκτημα σε μερικές περιπτώσεις (που σε άλλες αποτελεί μεγάλο μειονέκτημα, αλλά η επιτυχία της Porsche έγκειται ακριβώς σε αυτό, το ότι δηλάδη έκανε ένα...λάθος layout να είναι πλέον τόσο καλό all around). Και επίσης, τα 100 κιλά νομίζεις είναι λίγα; Σχεδόν αντισταθμίζουν το πλεονέκτημα των 110 ίππων παραπάνω που έχει η F430. Και το ότι είναι πιο παλιά η GT3-RS, ε, δεν είναι και πολύ παλιά. 3 χρονών μοντέλο είναι 😉

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nickolas last edited by

                      O κύριος λόγος είναι οι αναρτήσεις που έχουν προσανατολισμό πίστας και πιθανώς τα ελαστικά (υποψιάζομαι πως η GT3 είχε ημισλίκ).
                      Εντός πίστας οι σκληρές αναρτήσεις που μηδενίζουν τις μεταφορές βάρους είναι τεράστιο πλεονέκτημα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • O
                        opterios last edited by

                        Ο χρήστης Bruce έγραψε:
                        οπτεριε ολα αυτα που λες ειναι ωραια και σωστα. αλλα θα ισχυαν αν τα αυτοκινητα ειχαν ιδιες τιμες αγορας. και δεν εχουν!

                        Τι εννοείς 'θα' ίσχυαν; Ισχύουν. Καλώς ή κακώς, έτσι είναι. Τώρα, αν αξίζει τα λεφτά του το ένα περισσότερο από το άλλο, αυτό δεν έχει να κάνει με τα δυναμικά χαρακτηριστικά των δύο αυτοκινήτων. Δηλαδή αν η Ferrari ήταν φτηνότερη θα άλλαζε κάτι;

                        τι να πω... για μενα ειναι πραγματικο θαυμα αυτο που κανουν στο τσουφενχαουζεν

                        Μα δε λέμε κάτι διαφορετικό. Κι εγώ το ίδιο είπα.

                        ΥΓ δε θα υπαρξει κατα πασα πιθανοτητα F430 CS γιατι λενε οτι ουσιαστικα ειναι ενα CS!!

                        Δεν ξέρω τι λένε 'και καλά', αλλά η CS δεν είναι. Η CS είναι η αγωνιστική έκδοση και η απλή F430 έχει όλα τα καλούδια που η 360 CS δεν είχε (μοκέτες, ηλεκτρικά παράθυρα κλπ). Το CS σαν ονομασία προέρχεται από το πρωτάθλημα Challenge Stradale και ακόμα νομίζω δεν έχει γίνει τίποτα με την F430. Όταν θα γίνει, τότε ίσως να βγει και η F430 CS. Μπορεί να μην έχει διαφορά στον κινητήρα, αλλά αυτό είναι και το λιγότερο σημαντικό σε τέτοιο επίπεδο.

                        Πάντως, δεν είναι ότι παίρνω το μέρος κάποιου εκ των δύο. Εγώ μόνο ακαδημαϊκή κουβέντα μπορώ να κάνω. Θεωρήσουμε ότι το οικονομικό είναι κρίσιμης σημασίας, τότε εγώ προσωπικά θα σου έλεγα να πετάξεις τους Ευρωπαίους στα σκουπίδια και να πας να πάρεις ένα NSX-R με τα μισά λεφτά και να είσαι στα ίδια σε ό,τι αφορά την απόδοση στην πίστα 😉

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lotusnick last edited by

                          H ligotera kai apo to NSX-R kai perneis Noble M-400
                          Makran pio grigoro kai pio apolaustiko

                          Still mia GT3 RS me blue stripes

                          By the way symfono gia diafores metaxy CS kai aplis 360.
                          I guess tha bgei sto mellon 430CS.
                          Autes oi LE ekdoseis bgazoun polla fraga se tetoies autokinitobiomixanies, opote that eitan apithano na min bgalei mia h Ferrari

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lotusnick last edited by

                            Ο χρήστης Bruce έγραψε:
                            δεν ειμαι 100% σιγουρος αλλα δε φοραει ημισλικ (ας με διορθωσει οποιος γνωριζει καλυτερα).

                            και ποιος σας ειπε οτι το φερραρικο ειναι μαλακο?? οταν το διακοπτακι το γυριζεις στο race γινεται τουβλο το αμαξι. χωρια το μπλοκε κατευθειαν απο φορμουλα που φοραει...

                            Nomizw kai h GT3 RS kai h 360CS forousan ta imislick Pirelli P-Zero C.

                            Swstos gia ta comments peri anartisis kai diaforikou Ferrari.

                            Den kserw alla an kai den eimai o mega-fan tis 911 otan blepo GT3-RS (idios se mple) kati patheno
                            Perisotero apo ta kainourgia Ferrari pou oso katapliktika kai an einai mou fenonte ligo aprosopa.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jacob last edited by

                              Είδα ένα ωραίο βίντεο στο οποίο ο Κλάρκσον παρουσιάζει σε πίστα κάπου στο Hampshire την κόντρα ανάμεσα σε μια μηχανή Yamaha R1 και σε μια Porsche Carrera 4. Σε αυτά τα στοιχεία και στα παρακάτω ίσως να υπάρχει κάποια παράλειψη, ή μικρό λάθος.
                              Μηχανή εναντίον αυτοκινήτου λοιπόν, με χιουμοριστική διάθεση, και με τον Clarkson να μην κρύβει την προτίμησή του στο αυτοκίνητο. Λέει ότι δεν θα οδηγήσει τη μηχανή γιατί είναι heterosexual και δεν του αρέσει να φοράει 'rubber trousers'. Οδηγός του αυτοκινήτου ο οδηγός αγώνων Jason Plato, ενώ της μηχανής ο Νίλ Μακένζι. Είναι ικανότατος αναβάτης, αφού έχει κερδίσει 3 φορές το πρωτάθλημα superbike Βρετανίας.
                              Την κόντρα κερδίζει το αυτοκίνητο με 3/4 του δευτερολέπτου. Η Πόρσε κερδίζει στις στροφές, ενώ η Yamaha στις ευθείες.
                              Τελειώνει το βίντεο και το σχόλιο του παρουσιαστή: ...bikers everywhere, can shut up!'. Mου αρέσει αυτός ο τύπος και το χιούμορ του!
                              [To βίντεο ίσως να μην είναι από το 'Fifth Gear', στην αρχή γράφει 'Head to Head'.]

                              Jacob - Αces High

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                opterios last edited by

                                Ο χρήστης Jacob έγραψε:
                                To βίντεο ίσως να μην είναι από το 'Fifth Gear', στην αρχή γράφει 'Head to Head'.

                                Δεν είναι Top Gear όντως. Είναι από την περίοδο που ο Clarkson έφτιαχνε δικές του παραγωγές με tests και κυκλοφορούσαν σε βιντεκασέτες.

                                Η...αγάπη του για τις μοτοσυκλέτες είναι παροιμιώδης. Δεν τις γουστάρει καθόλου, και φυσικά δεν αρκεί απλώς να το πει, αλλά πρέπει να σχολιάσει με πολύ κυνικό στυλ...όπως πάντα

                                Στη δοκιμή του Ariel Atom, προσπαθεί να αποδείξει ότι υπάρχει τουλάχιστον ένα αυτοκίνητο που μπορεί να προσφέρει όλα όσα θέτουν οι μοτοσυκλετιστές ως επιχειρήματα (ο αέρας στο πρόσωπό σου κλπ).

                                'So, you're middle aged, and you want to buy yourself a sports bike, because when you were younger you mammy and daddy wouldn't let you buy one. Sounds a good plan. You and the machine and the wind in your helmet. There are though going to be a few problems.

                                You see, you're middle aged, so that means you have a bit of a gut, which would look rediculous in your leather suit. Also, it's almost certain that you are going to crash, so somebody you perhaps don't like very much, will end up with you eyes. But don't worry, because I think I've got a solution...'

                                Και κάπου εκεί μπαίνει το Atom στη σκηνή

                                Σε κάποια φάση που αναλύει τα specs του Atom, λέει 'So, stick that to your sports exhaust, mr.Kawasaki'

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  medos last edited by

                                  Ρε παιδες ποιο επεισοδιο ειναι αυτο που δοκιμαζουν το NSX. Αν θυμαστε ημερομηνια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    opterios last edited by

                                    28 Δεκεμβρίου 2003, το 9ο επεισόδιο του 3ου season.

                                    Εν τω μεταξύ, έχουν και ένα ψευτοαφιέρωμα στο NSX-R τώρα που βγήκε από την παραγωγή στο τελευταίο επεισόδιο του Fifth Gear, αλλά δε λέει και πολλά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      medos last edited by

                                      Σ'ευχαριστω

                                      Ποιο εχει κανει τον καλυτερο χρονο? Το NSX ειναι στην πρωτη τριαδα νομιζω (εξαιρειται η F1).

                                      Κανα αλλο επεισοδιακι που προτεινεις? (Βασικα τα επεισοδια των αυτοκινητων που ειναι στις πρωτες θεσεις)

                                      Εχω κατεβασει 5-6 καθως και το Revved up.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • O
                                        opterios last edited by

                                        19 Δεκεμβρίου 2004. Φοβερό γέλιο.

                                        Εκτός από το γαμάτο video του Ariel Atom, έχει και τεστ 26 αυτοκίνητα από Μαλαισία και Κορέα και προσπαθούν να βρουν έτσι και ΕΝΑ καλό ανάμεσα σε αυτά. Από τα πιο αστεία τεστς ever!!

                                        Γενικώς, το season του φθινοπώρου 2004 είναι το καλύτερο και το βρίσκεις πολύ εύκολα σε torrents. Σου προτείνω να το κατεβάσεις όλο (κάπου 10 επεισόδια από Οκτώβριο μέχρι Δεκέμβριο).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          opterios last edited by

                                          Ο χρήστης medos έγραψε:
                                          Ποιο εχει κανει τον καλυτερο χρονο? Το NSX ειναι στην πρωτη τριαδα νομιζω (εξαιρειται η F1).

                                          Όχι, όταν έβγαλε ο Stig το NSX-R στην πίστα έβρεχε καταρακτωδώς. Ο χρόνος βέβαια και πάλι ήταν φοβερός, αλλά σε στεγνό νομίζω θα τους άφηνε λαλάκες με το χρόνο που θα έκανε με τα 'μόλις' 280 άλογά του.

                                          Μην ξεχνάμε ότι στο Ring το NSX-R έκανε 7:56 (Best Motoring 2002 - Motoharu Kurosawa)...Ίδιος χρόνος με την GT3-RS και την 360 CS. Για μένα αυτό και μόνο λέει πολλά για το αμάξι αυτό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • M
                                            msamaro last edited by

                                            Aς μην ξεχνάμε ότι αυτό το αμάξι εξελήχθηκε από τον Senna! Είδα σήμερα το τελευταίο επεισόδιο του Fifth Gear. Καλό αλλά εκεί που έδειχνε το καγκουροHummer με τους 5 τόνους ηχεία το καγκουροC2 και το καγκουροevo ξενέρωσα τελείως. Όπως και το κλιπάκι του Plato με την aston martin που και καλά τον πυροβολούσαν ήταν και αυτό μεγάλη βλακεία. Η Esprit απ'ότι φαίνεται δεν δούλεψε με τίποτα. Αυτό που μου φάνηκε πιο ενδιαφέρον ήταν η συγκριτική μεταξύ RX8 και alfa GT 3.2 με τελικό νικητή το πρώτο στην πίστα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 308
                                            • 309
                                            • 14 / 309
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr