-
και τεστ ο Hamster ...
-
Ο χρήστης Hammond έγραψε:
I can honestly say that my face hurt from grinning -
To SK tha pao sto MPH05, opote tha dw ton filo mas JC apo konta.
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
To SK tha pao sto MPH05, opote tha dw ton filo mas JC apo konta.se poio meros einai afto?
-
MPH 05 is held at NEC, Birmingham 10-13 November and Earls Court, London, 17-20 November
-
Tha pas sto NEC Dimitri?
Egw eimai gia tin alli Kyriaki sto London.
Sabbato exoun kleisei kati filoi alla den blepo na prolabeno giati tha pao sto Brands Hatch gia Britcar Night Race.
Exei to club mas box kai leei...
Tha sou elega na ertheis(sto box) alla dystyxos file alla den exei alles thesis.
Einai 20 in total kai free on a first come, first serve basis kai ekleisa tin teleutea -
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
εξηγηστε μου σας παρακαλω με απλα και λιτα λογια πως ειναι δυνατον να ειναι πιο γρηγορη η 911 GT3 RSΟ Clarkson είπε ότι έφταιγαν τα Bridgestone. Αυτό το ισχυρίζονται τόσο οι δοκιμαστές της Ferrari όσο και ο Stig. Βέβαια, μίλησαν πάντα σε σχέση με τα Pirelli της 360 CS η οποία όμως είχε κάνει τον ίδιο χρόνο με την GT3-RS.
Εγώ δεν περίμενα να είναι πιο γρήγορη η F430. Δεν είναι η αναλογιά κιλών ανά ίππο ο καθοριστικός παράγοντας πάντα. Σημαντικός σίγουρα, αλλά όχι καθοριστικός. Ας περιμένουμε την έκδοση CS της F430 και τότε θα δούμε
Edit:
ειναι 100 κιλα ελαφρυτερη, εχει 110 αλογα λιγοτερα, ειναι πιο παλια και δεν εχει εκεινα τα υπερεξεληγμενα διαφορικα και αναρτησεις που εχει το φερραρικο
Και να προσθέσω ότι δεν πρέπει να ξεχνάμε το άπειρο μηχανικό grip της GT3-RS. Τα ηλεκτρονικά δεν μπορούν να δημιουργήσουν grip εκεί που δεν υπάρχει. Το RR layout της πόρκας της δίνει μεγάλο πλεονέκτημα σε μερικές περιπτώσεις (που σε άλλες αποτελεί μεγάλο μειονέκτημα, αλλά η επιτυχία της Porsche έγκειται ακριβώς σε αυτό, το ότι δηλάδη έκανε ένα...λάθος layout να είναι πλέον τόσο καλό all around). Και επίσης, τα 100 κιλά νομίζεις είναι λίγα; Σχεδόν αντισταθμίζουν το πλεονέκτημα των 110 ίππων παραπάνω που έχει η F430. Και το ότι είναι πιο παλιά η GT3-RS, ε, δεν είναι και πολύ παλιά. 3 χρονών μοντέλο είναι
-
O κύριος λόγος είναι οι αναρτήσεις που έχουν προσανατολισμό πίστας και πιθανώς τα ελαστικά (υποψιάζομαι πως η GT3 είχε ημισλίκ).
Εντός πίστας οι σκληρές αναρτήσεις που μηδενίζουν τις μεταφορές βάρους είναι τεράστιο πλεονέκτημα. -
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
οπτεριε ολα αυτα που λες ειναι ωραια και σωστα. αλλα θα ισχυαν αν τα αυτοκινητα ειχαν ιδιες τιμες αγορας. και δεν εχουν!Τι εννοείς 'θα' ίσχυαν; Ισχύουν. Καλώς ή κακώς, έτσι είναι. Τώρα, αν αξίζει τα λεφτά του το ένα περισσότερο από το άλλο, αυτό δεν έχει να κάνει με τα δυναμικά χαρακτηριστικά των δύο αυτοκινήτων. Δηλαδή αν η Ferrari ήταν φτηνότερη θα άλλαζε κάτι;
τι να πω... για μενα ειναι πραγματικο θαυμα αυτο που κανουν στο τσουφενχαουζεν
Μα δε λέμε κάτι διαφορετικό. Κι εγώ το ίδιο είπα.
ΥΓ δε θα υπαρξει κατα πασα πιθανοτητα F430 CS γιατι λενε οτι ουσιαστικα ειναι ενα CS!!
Δεν ξέρω τι λένε 'και καλά', αλλά η CS δεν είναι. Η CS είναι η αγωνιστική έκδοση και η απλή F430 έχει όλα τα καλούδια που η 360 CS δεν είχε (μοκέτες, ηλεκτρικά παράθυρα κλπ). Το CS σαν ονομασία προέρχεται από το πρωτάθλημα Challenge Stradale και ακόμα νομίζω δεν έχει γίνει τίποτα με την F430. Όταν θα γίνει, τότε ίσως να βγει και η F430 CS. Μπορεί να μην έχει διαφορά στον κινητήρα, αλλά αυτό είναι και το λιγότερο σημαντικό σε τέτοιο επίπεδο.
Πάντως, δεν είναι ότι παίρνω το μέρος κάποιου εκ των δύο. Εγώ μόνο ακαδημαϊκή κουβέντα μπορώ να κάνω. Θεωρήσουμε ότι το οικονομικό είναι κρίσιμης σημασίας, τότε εγώ προσωπικά θα σου έλεγα να πετάξεις τους Ευρωπαίους στα σκουπίδια και να πας να πάρεις ένα NSX-R με τα μισά λεφτά και να είσαι στα ίδια σε ό,τι αφορά την απόδοση στην πίστα
-
H ligotera kai apo to NSX-R kai perneis Noble M-400
Makran pio grigoro kai pio apolaustikoStill mia GT3 RS me blue stripes
By the way symfono gia diafores metaxy CS kai aplis 360.
I guess tha bgei sto mellon 430CS.
Autes oi LE ekdoseis bgazoun polla fraga se tetoies autokinitobiomixanies, opote that eitan apithano na min bgalei mia h Ferrari -
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
δεν ειμαι 100% σιγουρος αλλα δε φοραει ημισλικ (ας με διορθωσει οποιος γνωριζει καλυτερα).και ποιος σας ειπε οτι το φερραρικο ειναι μαλακο?? οταν το διακοπτακι το γυριζεις στο race γινεται τουβλο το αμαξι. χωρια το μπλοκε κατευθειαν απο φορμουλα που φοραει...
Nomizw kai h GT3 RS kai h 360CS forousan ta imislick Pirelli P-Zero C.
Swstos gia ta comments peri anartisis kai diaforikou Ferrari.
Den kserw alla an kai den eimai o mega-fan tis 911 otan blepo GT3-RS (idios se mple) kati patheno
Perisotero apo ta kainourgia Ferrari pou oso katapliktika kai an einai mou fenonte ligo aprosopa. -
Είδα ένα ωραίο βίντεο στο οποίο ο Κλάρκσον παρουσιάζει σε πίστα κάπου στο Hampshire την κόντρα ανάμεσα σε μια μηχανή Yamaha R1 και σε μια Porsche Carrera 4. Σε αυτά τα στοιχεία και στα παρακάτω ίσως να υπάρχει κάποια παράλειψη, ή μικρό λάθος.
Μηχανή εναντίον αυτοκινήτου λοιπόν, με χιουμοριστική διάθεση, και με τον Clarkson να μην κρύβει την προτίμησή του στο αυτοκίνητο. Λέει ότι δεν θα οδηγήσει τη μηχανή γιατί είναι heterosexual και δεν του αρέσει να φοράει 'rubber trousers'. Οδηγός του αυτοκινήτου ο οδηγός αγώνων Jason Plato, ενώ της μηχανής ο Νίλ Μακένζι. Είναι ικανότατος αναβάτης, αφού έχει κερδίσει 3 φορές το πρωτάθλημα superbike Βρετανίας.
Την κόντρα κερδίζει το αυτοκίνητο με 3/4 του δευτερολέπτου. Η Πόρσε κερδίζει στις στροφές, ενώ η Yamaha στις ευθείες.
Τελειώνει το βίντεο και το σχόλιο του παρουσιαστή: ...bikers everywhere, can shut up!'. Mου αρέσει αυτός ο τύπος και το χιούμορ του!
[To βίντεο ίσως να μην είναι από το 'Fifth Gear', στην αρχή γράφει 'Head to Head'.]Jacob - Αces High
-
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
To βίντεο ίσως να μην είναι από το 'Fifth Gear', στην αρχή γράφει 'Head to Head'.Δεν είναι Top Gear όντως. Είναι από την περίοδο που ο Clarkson έφτιαχνε δικές του παραγωγές με tests και κυκλοφορούσαν σε βιντεκασέτες.
Η...αγάπη του για τις μοτοσυκλέτες είναι παροιμιώδης. Δεν τις γουστάρει καθόλου, και φυσικά δεν αρκεί απλώς να το πει, αλλά πρέπει να σχολιάσει με πολύ κυνικό στυλ...όπως πάντα
Στη δοκιμή του Ariel Atom, προσπαθεί να αποδείξει ότι υπάρχει τουλάχιστον ένα αυτοκίνητο που μπορεί να προσφέρει όλα όσα θέτουν οι μοτοσυκλετιστές ως επιχειρήματα (ο αέρας στο πρόσωπό σου κλπ).
'So, you're middle aged, and you want to buy yourself a sports bike, because when you were younger you mammy and daddy wouldn't let you buy one. Sounds a good plan. You and the machine and the wind in your helmet. There are though going to be a few problems.
You see, you're middle aged, so that means you have a bit of a gut, which would look rediculous in your leather suit. Also, it's almost certain that you are going to crash, so somebody you perhaps don't like very much, will end up with you eyes. But don't worry, because I think I've got a solution...'
Και κάπου εκεί μπαίνει το Atom στη σκηνή
Σε κάποια φάση που αναλύει τα specs του Atom, λέει 'So, stick that to your sports exhaust, mr.Kawasaki'
-
Ρε παιδες ποιο επεισοδιο ειναι αυτο που δοκιμαζουν το NSX. Αν θυμαστε ημερομηνια.
-
28 Δεκεμβρίου 2003, το 9ο επεισόδιο του 3ου season.
Εν τω μεταξύ, έχουν και ένα ψευτοαφιέρωμα στο NSX-R τώρα που βγήκε από την παραγωγή στο τελευταίο επεισόδιο του Fifth Gear, αλλά δε λέει και πολλά.
-
Σ'ευχαριστω
Ποιο εχει κανει τον καλυτερο χρονο? Το NSX ειναι στην πρωτη τριαδα νομιζω (εξαιρειται η F1).
Κανα αλλο επεισοδιακι που προτεινεις? (Βασικα τα επεισοδια των αυτοκινητων που ειναι στις πρωτες θεσεις)
Εχω κατεβασει 5-6 καθως και το Revved up.
-
19 Δεκεμβρίου 2004. Φοβερό γέλιο.
Εκτός από το γαμάτο video του Ariel Atom, έχει και τεστ 26 αυτοκίνητα από Μαλαισία και Κορέα και προσπαθούν να βρουν έτσι και ΕΝΑ καλό ανάμεσα σε αυτά. Από τα πιο αστεία τεστς ever!!
Γενικώς, το season του φθινοπώρου 2004 είναι το καλύτερο και το βρίσκεις πολύ εύκολα σε torrents. Σου προτείνω να το κατεβάσεις όλο (κάπου 10 επεισόδια από Οκτώβριο μέχρι Δεκέμβριο).
-
Ο χρήστης medos έγραψε:
Ποιο εχει κανει τον καλυτερο χρονο? Το NSX ειναι στην πρωτη τριαδα νομιζω (εξαιρειται η F1).Όχι, όταν έβγαλε ο Stig το NSX-R στην πίστα έβρεχε καταρακτωδώς. Ο χρόνος βέβαια και πάλι ήταν φοβερός, αλλά σε στεγνό νομίζω θα τους άφηνε λαλάκες με το χρόνο που θα έκανε με τα 'μόλις' 280 άλογά του.
Μην ξεχνάμε ότι στο Ring το NSX-R έκανε 7:56 (Best Motoring 2002 - Motoharu Kurosawa)...Ίδιος χρόνος με την GT3-RS και την 360 CS. Για μένα αυτό και μόνο λέει πολλά για το αμάξι αυτό.
-
Aς μην ξεχνάμε ότι αυτό το αμάξι εξελήχθηκε από τον Senna! Είδα σήμερα το τελευταίο επεισόδιο του Fifth Gear. Καλό αλλά εκεί που έδειχνε το καγκουροHummer με τους 5 τόνους ηχεία το καγκουροC2 και το καγκουροevo ξενέρωσα τελείως. Όπως και το κλιπάκι του Plato με την aston martin που και καλά τον πυροβολούσαν ήταν και αυτό μεγάλη βλακεία. Η Esprit απ'ότι φαίνεται δεν δούλεψε με τίποτα. Αυτό που μου φάνηκε πιο ενδιαφέρον ήταν η συγκριτική μεταξύ RX8 και alfa GT 3.2 με τελικό νικητή το πρώτο στην πίστα.
Top Gear - Fifth Gear - Best Motoring Discussion