Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Φιλε D-Jet στο προηγουμενο λινκ ειναι 190Ε που λεμε ο elteo κ εγω. Εσυ μαλλον μιλας για την 190 (σκετο, χωρις E).
Το ίδιο μοντέλο (σειρά 201) είναι με μικροδιαφορές, κυρίως αισθητικές (αν θέλεις μπορώ να τις αναφέρω αλλά δε νομίζω οτι είναι επι του παρόντος). Το 'Ε' μετα στο 190 αναφέρεται στο μοτέρ της που είναι ψεκαστό από το γερμανικό 'Einspritzung'. Οι πρώτες δίλιτρες βλέπεις, ήταν καρμπυρατεράτες... υπάρχει όμως και 190Ε 2.0 προγενέστερη της δεύτερης σειρας (με το ψευτο-facelift).
Με την ευκαιρία, η τελευταία 190Ε 1.8 (89-93) των 109 ίππων ζύγιζε με τα έξτρα αλλά κενη 1160 κιλά...όχι και τόσο τραγικά δηλαδή (αν τη δείτε πιο προσεχτικά σήμερα θα παρατηρήσετε οτι είναι ιδιαίτερα μαζεμένη σε εξωτερικές διαστάσεις σε σχέση με τις καινούργιες)
Τοτε γιατι κ η κορυφαια εκδοση της 190Ε (2.5-16) ειχε 16βαλβιδο μοτερ;
Γιατί όχι;... με 2.3 (και τέτοια 16βαλβιδη υπήρχε) και 2.5 λιτράκια δεν είχε και πολύ ανάγκη από΄ροπή χαμηλά... στα πιο μικρά υπήρχε πρόβλημα... Θα σου θυμίσω οτι η πρώτη 16βαλβιδη διακοσάρα (από 118 πήγε στους 136 ίππους) σειράς 124 βγήκε μόλις το 1991!! (ενώ μόλις το 90 της έβαλαν πεντατάχυτο κιβώτιο). Κανείς δεν είπε οτι η MB έβγαζε γρήγορα αυτοκίνητα τότε!

Αρχιζουμε κ ξεφευγουμε λιγο.. δεν ειπα ποτε οτι υστερουσε σε παθητικη ασφαλεια ή ποιοτητα κατασκευης. Ειδικα σε σχεση με μια κορολλα ή ενα σιβικ που δεν ανηκουν καν στην ιδια κατηγορια! Αλλα ολα εχουν το τιμημα τους.
Δεν αντιλέγω...απλά όπως προείπα, δεν αγοράζεις μόνο επιδόσεις. Συνήθως παίρνεις ολόκληρο το πακέτο. Τα ΜΒ ακόμα και αυτής της εποχής είχαν πολύ συγκεκριμένο χαρακτήρα που είτε άρεσε πολύ είτε καθόλου!
Περι γούστου ουδείς λόγος...
(αλλά δεν ήταν και 'επικίνδυνα' πάντως...)
Ikar, αυτή η c180 (202 σειρά) δεν είναι του 98 (δεν έχει ποδιές πίσω) αλλά του 97 που είναι πανομοιότυπο αυτοκίνητο με αυτό του 1993 όταν λανσαρίστηκε. Δεν περίμενα να είναι καλύτερο από αυτό που προέκυψε διότι έιναι ένα παλιό αυτοκίνητο και πάλι (θα είχε ενδιαφέρον να δούμε πως θα πήγαινε ένα αντιστοιχο ιταλικό ή ιαπωνικό της εποχής). Θυμάμαι όταν είχε πρωτοεκδοθεί στα ελληνικά το AMS που είχαν κάνει κάποια στιγμή crash-test στα μεγαλομεσαία, όπου η 200Ε πραγματικά έδειχνε το δρόμο στην ασφάλεια, τη στιγμή που κάποια αυτοκίνητα (πχ, αν θυμαμαι καλά το Croma) διαλύθηκαν από τη μάζα τους. Την εποχή αυτή τα ΜΒ ήταν από τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα, δε νομίζω οτι χωρά αμφιβολία για αυτό.