-
ksexasa na pw thn allh enstash mou...sto katebasma 4h-3h 3h-2h o epilogeas kanei mia kinhsh sa na klwtsaei kati pou ta periodika to lene...8a mporouse na mh ginotan..
-
Εγω παντως που εχω οδηγησει και το Κλιο 1,4 και το Ιμπιζα, θα επαιρνα τελικα το Κλιο. Τα οδηγησα ακριβως στην ιδια διαδρομη με αρκετες στροφες, και το Κλιο μου φανηκε σαφως πιο καλοστημενο. Το ιμπιζα ειναι πολυ σκληρο, χωρις να κερδιζει σε κρατημα απο αυτο.
Επισης το κλιο ειναι πολυ πιο δυνατο απο το ιμπιζα στις χαμηλες και μεσαιες στροφες, κατι που εχει παρα πολυ μεγαλη σημασια στη καθημερινη οδηγηση
-
Το 1200άρι έχω και έχει τα ίδια φρένα με το 1400άρι και το 1600άρι. Σύμφωνα με τα περιοδικά (Drive, τεύχος 71, Σεπτέμβριος 2002, συγκριτικό του 1400αριού Clio με το Polo 1.4 100 ίππων) η απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χ.α.ω. είναι 45.5 μέτρα, ενώ από τα 50 χ.α.ω., η αντίστοιχη μέτρηση είναι 10,9 μέτρα. Για να αναφέρω δε επί λέξει αυτά που γράφει το περιοδικό στη σελίδα 139:
'Στα φρένα δεν υπάρχουν μετρήσεις για το Polo, αφού το αυτοκίνητο της δοκιμής μας δεν είχε ABS και συνεπώς η επίδοση δεν θα ήταν αντικειμενική. Αν και το γερμανικό μοντέλο έχει καλύτερο σύστημα πέδησης, με δίσκους και στους πίσω τροχούς, τα φρένα του δεν έχουν τόσο καλή αίσθηση και δείχνουν να κουράζονται μετά από μερικά δυνατά φρεναρίσματα.'
Κάτι τέτοιο δεν παρατήρησα στο Clio μου ακόμα και μετά από γρήγορες καταβάσεις με συχνότατη χρήση φρένων και παρά το γεγονός ότι έχω να αντιμετωπίσω τους εξαιρετικά ολισθηρούς δρόμους της Κρήτης.
Κατά σύμπτωση (;) στο ίδιο μήκος κλίματος κινήθηκαν και οι 4 Τροχοί. Μάλιστα, σε άλλες δοκιμές, και τα δυο περιοδικά ΕΠΑΙΝΕΣΑΝ τα φρένα του Clio (και στα 1200 και στα 1400 κ.εκ.) και επέκριναν τα αδύναμα φρένα (αλλά και τα φώτα-καντήλια) του Polo (αυτό το πρόβλημα μάλιστα το τόνισαν και για το Audi A3).
Όσον αφορά τώρα το θόρυβο, εγώ δεν έχω παράπονο. Ταξίδευα με τον πατέρα μου για Αθήνα με ταχύτητες της τάξης των 160 χ.α.ω. και μιλάγαμε χωρίς να υψώσουμε τον τόνο της φωνής μας καθόλου, η δε ένταση του στερεοφωνικού ήταν στα 11/32 (το 32 είναι το μέγιστο). Και σε παλιότερες δοκιμές όμως, το Clio απεδείχθη (σε όλες του τις εκδόσεις) πιο αθόρυβο από τους περισσότερους ανταγωνιστές του. Στο θέμα του συμπλέκτη... Τι να σου πω. Δεν έχω κανένα πρόβλημα, μια χαρά ελαφρύ τον βρίσκω, κι ας είμαι αρκετά αγύμναστος. Δε με δυσκολεύει ακόμα και σε μεγάλες αποστάσεις με στροφιλίκια και συχνές αλλαγές ταχυτήτων.
Για το θόρυβο στο 1400άρι Clio και στο ίδιου κυβισμού Polo παραθέτω από το Drive τις μετρήσεις:
Polo:
Με 4η, 100/120 χ.α.ω. : 71/73 dB
Με 5η, 120/140 χ.α.ω. : 71/75 dBClio:
Με 4η, 100/120 χ.α.ω. : 70/72 dB
Με 5η, 120/140 χ.α.ω. : 69/71 dBΌσον αφορά δε το 1200άρι Clio, οι 4 Τροχοί σε συγκριτικό με το Punto 80, το Yaris 1.3 και το Corsa 1.2 το ανακήρυξαν νικητή, γιατί ό,τι κάνει, το κάνει με τρόπο που θυμίζει πολύ μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Επαίνεσαν δε την οδική του συμπεριφορά, το κιβώτιο και ο συμπλέκτης απέσπασαν γενικά θετικά σχόλια (με μόνη κριτική το ότι βρήκαν το συμπλέκτη κάπως απότομο), τα φρένα ΠΑΛΙ απέσπασαν επαίνους - μάλιστα, αν θυμάμαι καλά, ο δοκιμαστής τα βρήκε καλύτερα από αυτά του Punto, τα οποία ως τότε εθεωρούντο μέτρο σύγκρισης για την κατηγορία, οι ρεπρίζ του ικανοποίησαν απόλυτα, όντας πολύ κοντά στις πολύ καλές του Yaris και, βέβαια, η οδική του συμπεριφορά και η άνεσή του άρεσαν πολύ.
Αυτά λένε δύο από τα εγκυρότερα περιοδικά του χώρου στην Ελλάδα, καθώς και η ως τώρα εμπειρία μου, αλλά και άλλων γνωστών μου που έχουν Clio.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Το 1200άρι έχω και έχει τα ίδια φρένα με το 1400άρι και το 1600άρι. Σύμφωνα με τα περιοδικά (Drive, τεύχος 71, Σεπτέμβριος 2002, συγκριτικό του 1400αριού Clio με το Polo 1.4 100 ίππων) η απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χ.α.ω. είναι 45.5 μέτρα, ενώ από τα 50 χ.α.ω., η αντίστοιχη μέτρηση είναι 10,9 μέτρα. Για να αναφέρω δε επί λέξει αυτά που γράφει το περιοδικό στη σελίδα 139:'Στα φρένα δεν υπάρχουν μετρήσεις για το Polo, αφού το αυτοκίνητο της δοκιμής μας δεν είχε ABS και συνεπώς η επίδοση δεν θα ήταν αντικειμενική. Αν και το γερμανικό μοντέλο έχει καλύτερο σύστημα πέδησης, με δίσκους και στους πίσω τροχούς, τα φρένα του δεν έχουν τόσο καλή αίσθηση και δείχνουν να κουράζονται μετά από μερικά δυνατά φρεναρίσματα.'
Κάτι τέτοιο δεν παρατήρησα στο Clio μου ακόμα και μετά από γρήγορες καταβάσεις με συχνότατη χρήση φρένων και παρά το γεγονός ότι έχω να αντιμετωπίσω τους εξαιρετικά ολισθηρούς δρόμους της Κρήτης.
Κατά σύμπτωση (;) στο ίδιο μήκος κλίματος κινήθηκαν και οι 4 Τροχοί. Μάλιστα, σε άλλες δοκιμές, και τα δυο περιοδικά ΕΠΑΙΝΕΣΑΝ τα φρένα του Clio (και στα 1200 και στα 1400 κ.εκ.) και επέκριναν τα αδύναμα φρένα (αλλά και τα φώτα-καντήλια) του Polo (αυτό το πρόβλημα μάλιστα το τόνισαν και για το Audi A3).
Όσον αφορά τώρα το θόρυβο, εγώ δεν έχω παράπονο. Ταξίδευα με τον πατέρα μου για Αθήνα με ταχύτητες της τάξης των 160 χ.α.ω. και μιλάγαμε χωρίς να υψώσουμε τον τόνο της φωνής μας καθόλου, η δε ένταση του στερεοφωνικού ήταν στα 11/32 (το 32 είναι το μέγιστο). Και σε παλιότερες δοκιμές όμως, το Clio απεδείχθη (σε όλες του τις εκδόσεις) πιο αθόρυβο από τους περισσότερους ανταγωνιστές του. Στο θέμα του συμπλέκτη... Τι να σου πω. Δεν έχω κανένα πρόβλημα, μια χαρά ελαφρύ τον βρίσκω, κι ας είμαι αρκετά αγύμναστος. Δε με δυσκολεύει ακόμα και σε μεγάλες αποστάσεις με στροφιλίκια και συχνές αλλαγές ταχυτήτων.
Για το θόρυβο στο 1400άρι Clio και στο ίδιου κυβισμού Polo παραθέτω από το Drive τις μετρήσεις:
Polo:
Με 4η, 100/120 χ.α.ω. : 71/73 dB
Με 5η, 120/140 χ.α.ω. : 71/75 dBClio:
Με 4η, 100/120 χ.α.ω. : 70/72 dB
Με 5η, 120/140 χ.α.ω. : 69/71 dBΌσον αφορά δε το 1200άρι Clio, οι 4 Τροχοί σε συγκριτικό με το Punto 80, το Yaris 1.3 και το Corsa 1.2 το ανακήρυξαν νικητή, γιατί ό,τι κάνει, το κάνει με τρόπο που θυμίζει πολύ μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Επαίνεσαν δε την οδική του συμπεριφορά, το κιβώτιο και ο συμπλέκτης απέσπασαν γενικά θετικά σχόλια (με μόνη κριτική το ότι βρήκαν το συμπλέκτη κάπως απότομο), τα φρένα ΠΑΛΙ απέσπασαν επαίνους - μάλιστα, αν θυμάμαι καλά, ο δοκιμαστής τα βρήκε καλύτερα από αυτά του Punto, τα οποία ως τότε εθεωρούντο μέτρο σύγκρισης για την κατηγορία, οι ρεπρίζ του ικανοποίησαν απόλυτα, όντας πολύ κοντά στις πολύ καλές του Yaris και, βέβαια, η οδική του συμπεριφορά και η άνεσή του άρεσαν πολύ.
Αυτά λένε δύο από τα εγκυρότερα περιοδικά του χώρου στην Ελλάδα, καθώς και η ως τώρα εμπειρία μου, αλλά και άλλων γνωστών μου που έχουν Clio.
Kαι εγώ αυτά άκουσα. Ίσως έχω καλομάθει με όλα αυτά τα ωραία αυτοκίνητα που οδηγάω και μου δεν μπορώ τα μικρά πια.
Σε σχέση με το 147 όμως είχε μεγάλη διαφορά αλλά θα μου πεις είναι άλλη κατηγορία.
-
Μην περιμένεις ένα 1200άρι μικρό να μπορεί να συγκριθεί με ένα μεγάλο αυτοκίνητο επιδόσεων. Θα είναι σα να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια.
Πάντως, ο πατέρας μου, συνηθισμένος στη Citroen Xantia 1.8 16v, όταν οδήγησε το Clio, εντυπωσιάστηκε από την ακαμψία του πλαισίου, την αμεσότητα των αντιδράσεών του, την άνεσή του στο ταξίδι (του θύμισε την Xantia), το κιβώτιο του άρεσε πολύ, ενώ και τα φρένα τα βρήκε εξαιρετικά αποτελεσματικά. Στο παρελθόν είχε στην αρχή δυο απίστευτα Lada (1200 και 1500, της δεκαετίας του '70), ένα Simca 1307 (η χαρά των συνεργείων - κάθε μέρα έβγαζε κι από μια τουλάχιστον βλάβη, η δε λαμαρίνα του ήταν τρομακτικά επιρρεπής στη σκουριά), ένα Seat Ibiza 1.2 GL (μοντέλο '84-'85), μια Citroen BX 1.4 (ΠΟΛΥ καλή για τα λεφτά της και αρκετά αξιόπιστη), ενώ είχε επίσης κατά καιρούς την τύχη να οδηγήσει και διάφορα άλλα αυτοκίνητα, όπως μια ψιλοφτιαγμένη Lancia Beta 2000 ενός φίλου (καταπληκτικό όχημα για εκείνα τα χρόνια), μια BMW 2002 tii, μια Alfa Romeo 75 1.8 και ένα FIAT Coupe Turbo 20v. Προφανώς λοιπόν, έχει σημαντικά μεγαλύτερη εμπειρία από μένα και έχει οδηγήσει και καλά αλλά και κακά αυτοκίνητα, άρα μπορεί να κρίνει.
-
Πλέον τα πιο αποτελεσματικά φρένα στην κατηγορία των 'superini' έχουν το C3 και το Ibiza (σύμφωνα με πρόσφατες συγκριτικές δοκιμές που έχω διαβάσει).
-
Τα έχω οδηγήσει και τα δύο.Καλύτερο οδηγικά το ΙΒΙΖΑ. Πολύ πιο όμορφο και ποιοτικό εσωτερικό το ΠΟΛΟ αλλά κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει τα (πολλά) λεφτά του.Αν χωράς μέσα στο CLIO πάρτο. Kάνε ένα test drive και σε ένα PUNTOSPORTING να δεις τι σημαίνει η φράση 'κορυφαία φρένα' (εξαιρείται το ραλλύ). Τώρα που καταργήθηκαν τα τεκμήρια γιατί δεν ψάχνεις στα 1600-1800 κ.εκ;;
-
Πραγματικά όσο αφορά την άνεση και την ποιότητα κύλισης το CLIO είναι σε δική του κλάση μάλιστα γνωστό περιοδικό που έκανε μετρήσεις θορύβου το CLIO ήταν ποιό ήσυχο και από αρκετά μικρομεσαία!!!
-
Αγαπητέ Punto,
όσον αφορά στα φρένα του Πούντο που προανέφερες , δεν έχω οδηγήσει λιγότερο αποτελεσματικό σύστημα πέδησης σε πιό σπιρτόζικο μικρό ιταλικό αμάξι! Τυχαίνει να διαθέτει ένα η οικογένεια το οποίο...χρησιμποποιείται για τις χαρτογραφήσεις των επαρχιακών δρόμων , στις οποίες μετά διαγράφω χρόνους με το Ιμπίθα και τα φρένα είναι τουλάχιστον απαράδεκτα σε αντοχή , όσο παραδίδονται μαμίσια από το εργοστάσιο και πρίν αλλάξεις για πρώτη φορά τακάκια! Στην ίδια περίπτωση το Ιμπίθα προηγούμενης γενιάς με ταμπούρα πίσω είχε τα δεύτερα καλύτερα φρένα μετά το Γιάρις Τ-σπορ με το...παλί να φτάνει τα 50,3 μέτρα από τα 100 χλμ , όσα και ένα Νισαν Κίνγκ Καμπ ντίζελ!Εύγε... !
Σχετικά με την επιλογή του τίτλου μεταξύ γερμανικού και ισπανογερμανικού η επιλογή είναι μονόδρομος: Γερμανική ποιότητα με αλλέγρο μεσογειακό ταμπεραμέντο! -
Εγώ πάντως, μπαίνοντας στο σημερινό Ibiza, ένιωσα σα να βρισκόμουν στο Hyundai Accent (μπλιαχ) μιας ξαδέρφης μου. Ούτε η υφή ούτε η εικόνα και οι χρωματισμοί των υλικών μου άρεσαν. Μου φάνηκε μάλιστα αρκετά κατώτερο από μια Citroen BX 1.4 του '90 που είχαμε. Μπορεί να είναι καλοσυναρμολογημένο, αλλά η εικόνα του εσωτερικού είναι απογοητευτική και φτηνιάρικη. Μου άρεσε η θέση οδήγησης, αλλά μέχρι εκεί. Όλα τα υπόλοιπα μου κόψανε κάθε όρεξη για test drive.
-
Κλεινω ελαφρως προς το POLO λογω ελαφρας καλυτερης ποιοτητας εσωτερικου και σαφως ανεσης αναρτησης και ηχομονωσης. Αυτα θα τα εκτιμησεις μακροχρονια. Αν παρεις πολυ σκληρο αμαξι μπορει μετα απο 1 χρονο να χτυπας το κεφαλι σου...
Τωρα το CLIO, ειναι ληγμενο μοντελο με πολλα μειονεκτηματα πλεον μπροστα στον ανταγωνισμο και αναμενετε αντικαταστατης συντομα.
Απο εκει και περα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα
-
Ληγμένο μοντέλο το Clio; Για σένα ίσως. Πάντως, το Ibiza δεν κατάφερε να το εκτοπίσει από την κορυφή της κατηγορίας. Και το να μην καταφέρνει το πιο νέο, φιλόδοξο κλπ κλπ κλπ μοντέλο της Seat, που στο χώρο των 'δυναμικών' αυτοκινήτων λογικού κόστους είναι η αιχμή του δόρατος της VAG, να εκτοπίσει ένα 'ληγμένο' μοντέλο σημαίνει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ. Σωστά;
Τα μόνα του ουσιαστικά μειονεκτήματα είναι ο περιορισμένος χώρος για τους πίσω επιβάτες (που όμως δεν τον έχουμε όλοι ανάγκη) και η θέση οδήγησης (κάτι όμως που είναι μάλλον υποκειμενικό).
Το Polo δυστυχώς δεν έχει φρένα ούτε φώτα. Κι αυτό για μένα μετράει πολύ περισσότερο από το χώρο για τους πίσω επιβάτες. Επίσης, μια και μιλάμε για 1400άρια, θα σου θυμίσω πώς χαρακτήρισε το Autocar το 1400άρι Polo με τα 100 άλογα: ΠΡΟΩΡΑ ΓΗΡΑΤΕΙΑ.
Το δε Ibiza έχει μεν μια - υποτίθεται - φρέσκια εμφάνιση, αλλά στην πραγματικότητα είναι μια αυγουλοειδής συνέχεια του μοτίβου που ξεκίνησε με το facelift του Arosa (που τα συγκεκριμένα φανάρια δε μου άρεσαν καθόλου), με ένα πίσω μέρος αντιγραμμένο από την 147 με στοιχεία από ιαπωνικά μοντέλα στα φανάρια και ένα εσωτερικό με χρωματισμούς που παραπέμπουν σε Hyundai Accent. Ευχαριστώ, δε θα πάρω.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
.............. πίσω μέρος αντιγραμμένο από την 147 με στοιχεία από ιαπωνικά μοντέλα στα φανάρια και ένα εσωτερικό με χρωματισμούς που παραπέμπουν σε Hyundai Accent. Ευχαριστώ, δε θα πάρω.
Και πολύ καλά θα κάνεις!!! Μακριά από Ibiza και μακριά από SEAT ΜΑΚΡΗΣ γενικά!!!
Παντως καλό θα ήταν να ξεκολήσουμε ολοι από τους κουβάδες των 1400κ. και τώρα που καταργήθηκαν τα τεκμήρια να ανέβουμε λίγο. Καλύτερα δόσεις και 1600 η 1800. Οπως και να το κάνουμε τα κυβικά εχουν άλλη χαρη
-
Σωστα τα λες. Ομως καλο θα ταν να φυλαχτουμε και λιγο διοτι σε κανα 2 χρονια ισως μας τα γυρισουν παλι (φορολογηση βασει ιπποδυναμης κλπ) .Και για καποιους του χωρου αυτα δεν ειναι μονο υποθεσεις .Θα γινουν .Απλα τωρα -και λογω επερχομενων εκλογων ισως- η κυβερνηση και ο τυπος εν γενει παιζουν το παιχνιδι των αντιπροσωπειων.Πρεπει να κινηθει λιγο η αγορα αυτοκινητου και στα 1600 -1800 κ.εκ. , να ξεβαλτωσει.
Ποιος απ αυτους νοιαζεται αν εσυ ,που πληρωνεις εν τω μεταξυ δοσεις για ενα 1800, θα μπορεις να δικαιολογησεις την κατοχη ενος 1800 βασει ιπποδυναμης σε μια αλλαγη του φορομπηχτικου συστηματος? Ποιος απ αυτους νοιαζεται για το μετα ? Κανεις φιλε μου. Ας σκεφτουμε καλα λοιπον πριν ξανοιχτουμε. Εγω πηρα ενα Clio 1.4 προ μηνος αντι για ενα μεγαλυτερο. Επειτα τι να το κανεις το μεγαλο μες στη πολη-τερας? Φυλαγε τον ***** σου για να τον εχεις ολο . -
Τωρα το CLIO, ειναι ληγμενο μοντελο με πολλα μειονεκτηματα πλεον μπροστα στον ανταγωνισμο και αναμενετε αντικαταστατης συντομα.
Απο εκει και περα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα [/quote]
Οντως εντος ολιγου το CLIO θα αντικατασταθει .Ομως αυτο δεν αναιρει την αξια του υπαρχοντος.Απορω που βλεπεις τα ΠΟΛΛΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ μπροστα στον ανταγωνισμο? Για αριθμησε τα να γινει διαλογος πανω σε στοιχεια και οχι βασει παροπιδων.Αν θες ρωτα και τους 4Τ .Το ξαναβγαλαν καλυτερο μικρο .Τυχαια? Περιμενω επιχειρηματα.Φιλικα.
-
entaksei eimai idokthths clio kai t'agapw(goustarw) kai to yposthrizw...alla kseperasmeno,meionekthmata gemato ena galliko mikro pou bidwse ta germanika gourounia(axaxaxaxax) kai einai akoma sth koryfh?eisai yperbolikos...kala 8atane ola ta amaksia na tan toso oloklhrwmena oso to clio kai to ibiza twra pia...otan omws bgainoun amaksia to 2002 kai de mporoun na ektopisoun amaksi tou prohgoumenou aiwna...guess who's the winner!!
VW POLO 100HP vs SEAT IBIZA 101HP? Ποιο να παρω τελικα?