-
Τελικά όλοι μας έχουμε τα ίδια 3-4 χαζοπροβλήματα στα astra μας... Τα οποία είναι ήσσονος σημασίας και απ' ότι φαίνεται διορθώνονται με μικρές και τσάμπα επεμβάσεις...
Να ένα καινούριο τώρα... Στα δικά σας οι πόρτες(ειδικά αυτή του οδηγού) κλείνουν έυκολα ή χρειάζονται δύναμη; Στο δικό μου θέλει να την κλέισεις με αρκετή φόρα και με έχει προβληματίσει αρκετά αυτό... ειδικά όταν από προχτές το παράθυρο του οδηγού δεν κλείνει αυτόματα με το συναγερμό, ούτε ανοιγοκλείνει όλο αμα πατάς παρατεταμένα το κουμπί, πράγμα που δεν ισχύει με τα άλλα παράθυρα που δουλεύουν κανονικά! Μήπως είναι bug του λογισμικού; Μήπως η opel έχει κάνει συμφωνία με το διάολο;(βλ. bill gates)
Άντε να μου βγάλει την ένδειξη για να το πάω για σερβις(26000km για ένα χρόνο είναι πολλά; ) -
Ο χρήστης alkoolouxos έγραψε:
Άντε να μου βγάλει την ένδειξη για να το πάω για σερβις(26000km για ένα χρόνο είναι πολλά; )
Ανάλογα με την χρήση του αυτοκινήτου. Αν το έχεις μόνο για βόλτες πολλά είναι. Αν και καλύτερα είναι να δεις πόσα χλμ ακόμα χρειάζεται για το service γιατί ανάλογα με την χρήση μπορεί να ανάψει πολύ μετά τις 30000 χλμ. Το δικό μου έχει 16000χλμ και δείχνει ότι έχει ακόμα άλλες 20000 για το service. Οπότε δηλάδή πρέπει να το κάνω service στις 36000χλμ. Ετσί που το πάει θα ξεχάσω να το κάνω.
-
Παιδια μια ερωτηση για το Astra H με το ραδιο CD-MP3:
Κάποιες φορές ενώ το αυτοκίνητο είναι με σβηστή μηχανή επί ώρες (παρκαρισμένο) και έχω κλείσει το ράδιο CD, όταν ξαναπηγαίνω στο αυτοκίνητο το βρίσκω αναμμένο! (δηλ. κατά ενα παράδοξο τρόπο εχει ενεργοποιηθεί μόνο του!). Υπάρχει κάποια εξήγηση/λύση γι' αυτό?
Νομίζω παλιότερα είχα αναφερθεί και από κάποιον άλλο συμφορουμίστα, αλλά δεν μπόρεσα να βρώ που..
Ευχαριστώ
-
Το αυτοκίνητο κίνειται κυρίως εκτός πόλης(προς Χαλκιδική) και αυτό φαίνεται και από τη χαμηλή μέση κατανάλωση(8.1lt/100km συνολικά από τότε που το πήρα). Το InSP μου βγάζει άλλα 2500 για το σέρβις και στην αντιπροσοπεία μου είπαν πως όσο πλησιάζει στο τέλος ο δείκτης, θα μειώνονται πιο γρήγορα και τα χιλιόμετρα... Υποθέτω πως θα μετράει και την αλλαγή της θερμοκρασίας οπότε δε θα αργήσει να μου το βγάλει. Στα 20000 μου έβγαζε άλλα 12000, οπότε μάλλον έχει δίκιο ο ''μάστορας''.
Για το R/CD αν και το δικό μου είναι το ''σκέτο'' CD 30, δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο. Δοκίμασε να το ρυθμίσεις να μήν ανάβει με τη μηχανή... Πάντως το ON/OFF ποτενσιόμετρο του R/CD είναι αρκετά ευαίσθητο, αν πάς να αυξομειώσεις την ένταση σε δρόμο με λακούβες υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να το κλείσεις...
-
Εγώ έχω 26.500 χιλιόμετρα και το INSP μου λέει 5000 χιλιόμετρα. Καλά είναι;
-
Ο χρήστης alkoolouxos έγραψε:
Το αυτοκίνητο κίνειται κυρίως εκτός πόλης(προς Χαλκιδική) και αυτό φαίνεται και από τη χαμηλή μέση κατανάλωση(8.1lt/100km συνολικά από τότε που το πήρα). Το InSP μου βγάζει άλλα 2500 για το σέρβις και στην αντιπροσοπεία μου είπαν πως όσο πλησιάζει στο τέλος ο δείκτης, θα μειώνονται πιο γρήγορα και τα χιλιόμετρα... Υποθέτω πως θα μετράει και την αλλαγή της θερμοκρασίας οπότε δε θα αργήσει να μου το βγάλει. Στα 20000 μου έβγαζε άλλα 12000, οπότε μάλλον έχει δίκιο ο ''μάστορας''.Για το R/CD αν και το δικό μου είναι το ''σκέτο'' CD 30, δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο. Δοκίμασε να το ρυθμίσεις να μήν ανάβει με τη μηχανή... Πάντως το ON/OFF ποτενσιόμετρο του R/CD είναι αρκετά ευαίσθητο, αν πάς να αυξομειώσεις την ένταση σε δρόμο με λακούβες υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να το κλείσεις...
Αυτό για το R/CD το έχω ακούσει και από άλλους που έχουν άλλες μάρκες αυτοκινήτων και πραγματικά είναι κάτι πολύ περίεργο.
Ποιο Astra έχεις? (κυβικά, έκδοση)
Το δικό μου που επίσης δεν κυκλοφορεί σε πόλη και είναι 1.8 έχει μέση κατανάλωση 8.3 για τα χλμ που έχει κάνει. Τώρα που έχει ανέβει και η βενζίνη και το πάω ποιο νορμαλ έχει 7.9. -
Ο χρήστης x-rover έγραψε:
Άντε να μου βγάλει την ένδειξη για να το πάω για σερβις(26000km για ένα χρόνο είναι πολλά; )
Ανάλογα με την χρήση του αυτοκινήτου. Αν το έχεις μόνο για βόλτες πολλά είναι. Αν και καλύτερα είναι να δεις πόσα χλμ ακόμα χρειάζεται για το service γιατί ανάλογα με την χρήση μπορεί να ανάψει πολύ μετά τις 30000 χλμ. Το δικό μου έχει 16000χλμ και δείχνει ότι έχει ακόμα άλλες 20000 για το service. Οπότε δηλάδή πρέπει να το κάνω service στις 36000χλμ. Ετσί που το πάει θα ξεχάσω να το κάνω.
Πως το βλεπουμε αυτό ;
-
Με κλειστό τον κινητήρα γυρνάμε το κλειδί στην πρώτη θέση και πατάμε για μερικά δευτερόλεπτα το κουμπάκι μηδενισμού των χλμ. κάτω από τους μετρητές.
-
ΓΙΑ ΤΟ RADIO CD MP3 ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΟΝΤΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ.ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΤΣΙΠΑΚΙ ΣΤΟ RADIO CD ΝΑ ΤΟ ΠΑΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΝΑ ΣΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΝ,ΘΑ ΣΤΟ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Παλιό μεν, αλλά τώρα το βρήκα.
Συγκριτικό 4Τ: Opel Astra 1.4 - Seat Altea 1.4 Sport - Toyota Corolla 1.4 - VW Golf 1.4 FSiΠαίρνω αφορμή από την αναφορά στο παραπάνω συγκριτικό για να πω το εξής
Το Σαβατοκύριακο οδήγησα ένα Corola 1.4 όχι για πολύ όμως(δεν χρειάστηκε για να καταλάβω αυτό που θα γράψω παρακάτω).
Μόλις ξεκίνησε το αυτοκίνητο η διαφορά στην αίσθηση 'στιβαρότητας' που αποπνείει το Astra κατα την οδήγηση ήταν αμέσως φανερή.
Αυτό απλά σαν μια παρατήρηση για τα δύο αυτοκίνητα -
Καλησπέρα. Λοιπόν με το άστρα μου υπάρχει το εξής πρόβλημα: όταν κλείδωσα το αυτοκίνητο και ενώ το ραδιο-cd ήταν κλειστό μετά από 1 ώρα που γύρισα το είδα ανοιχτό! Ήταν η πρώτη φορά που δεν άφησα cd μέσα στο ραδιο-cd! Όταν βγάζω το cd βλέπω το ράδιο-cd να ανοίγει από μόνο του !!! Αν και έχω ακούσει για αυτό το πρόβλημα δεν είχα δώσει σημασία. Είχε κανείς άλλος το ίδιο πρόβλημα ?
-
To ίδιο λέει και ο isidoros στην προηγούμενη σελίδα.
Εγώ θα ζητούσα αντικατάσταση, γιατί αν τα παίξει η μπαταρία θα τρέχεις για γερανό. -
Για λίγες μέρες και μέχρι να πάω στην αντιπροσωπία θα βάζω ενα cd.
-
Σε προηγουμενη σελίδα αναφέρω τα προβληματακια που εχει το αστράκι.Άυριο το πρωι εχω ραντεβου στην Motorstar - θεσσαλονικη για την επιλυση τους. θα αναφερω νεα μετα τις εγχειρισεις.Το σαββατο γυρισα σε μερικους λαστιχάδες και ρωτησα για να κάνω αλλαγη τα λαστιχα που φοράω - Bridgestone ER 300 όπως φοράνε οι περισσότεροι- γιατι τα λαστιχα είναι πολυ σκληρα και τ'αμαξι κοπανάει ακόμα και στις μικρολακουβες.Δεν πιστευω οτι έχουμε κ@λοαναρτηση αλλα βοηθουν και τα λάστιχα. Anyway μου πρότειναν conti premium contact 2 τα φοράει και ενα φιλαράκι σε 307 και είναι πολυ καλα με καλό κράτημα. τα βρηκα σε τιμη 450E. Γνωρίζει καποιος να μου πει για το αν είναι καλα η οχι? η να προτείνει κατι καλυτερο για ανεση στην γνωστη διατασταση 205-55-16? Τhanks προκαταβολικα...
-
Προκειται να αγοράσω ενα ASTRA GTC 1.6. Η αντιπροσωπεία ( δίκτυο διανομής) ανάμεσα στη λίστα του επιπλέον εξοπλισμού έχει και 17αρες και 18αρες ζάντες με τα αντίστοιχα ελαστικά. Εχει κανείς απόψη για την αλλαγή αυτή πέραν της αισθητικής βελτίωσης; Μήπως είναι υπερβολή οι 18αρες για την κατηγορία ή μόνο αρνητικά θα έχω και πρέπει να πάω μόνο μέχρι 17';
-
δυο ερωτησουλες παιδια,
το astra opc τη διαφορες εχει απο το astra με τον 2.0Τ 200 ΗΡ σε θεματα μηχανικα (πχ ECU, I/C, εισαγωγη, εξαγωγη κινητηρα, χαμηλοτερο αρα αλλα ελατηρια κ αμορτησες κλπ ) κ εξοπλισμου ( πχ Bucket recaro, bi-xenon, 18ares klp) ????
και το ενεργο πλαισιο που αναφερεται η οπελ τη ειναι κ πως λειτουργει ????
-
Ο χρήστης kfot έγραψε:
Προκειται να αγοράσω ενα ASTRA GTC 1.6. Η αντιπροσωπεία ( δίκτυο διανομής) ανάμεσα στη λίστα του επιπλέον εξοπλισμού έχει και 17αρες και 18αρες ζάντες με τα αντίστοιχα ελαστικά. Εχει κανείς απόψη για την αλλαγή αυτή πέραν της αισθητικής βελτίωσης; Μήπως είναι υπερβολή οι 18αρες για την κατηγορία ή μόνο αρνητικά θα έχω και πρέπει να πάω μόνο μέχρι 17';Αν βάλεις όλα τα άλλα που είναι πιο χρήσιμα και έχεις ακόμα λεφτά τότε βάλε και ζάντες. Αν δεν έχεις τόσα λεφτά καλύτερα να τα διαθέσεις να βάλεις κάτι άλλο στο αυτοκίνητο που θα σε ωφελήσει και περισσότερο. Εγώ έχω το 1.8 και πάλι δεν έβαλα πιο μεγάλες ζάντες. Οδήγησα και άλλο 1.8 με 17' και είναι πολύ πιο σκληρό. Επίσης και τα λάστιχα όταν χρειαστούν αλλαγή είναι πολύ πιο ακριβά.
-
CAP DIM:
Για το πλαίσιο IDS Plus υπάρχει επεξήγηση εδώ.
Άλλες πληροφορίες ειδικά για το OPC δεν γνωρίζω, είναι μια βελτιωμένη σε πολλά σημεία έκδοση του GTC. Αρκετά κατατοπιστικό είναι πάντως αυτό το άρθρο.kfot: Μην πάρεις 18άρες, θα βλαστημίσεις στις λακούβες. Και οι 16άρες αρκετές είναι, οι 17άρες οριακές για να μην κοπανιέσαι πολύ.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
CAP DIM:
Για το πλαίσιο IDS Plus υπάρχει επεξήγηση εδώ.
Άλλες πληροφορίες ειδικά για το OPC δεν γνωρίζω, είναι μια βελτιωμένη σε πολλά σημεία έκδοση του GTC. Αρκετά κατατοπιστικό είναι πάντως αυτό το άρθρο.kfot: Μην πάρεις 18άρες, θα βλαστημίσεις στις λακούβες. Και οι 16άρες αρκετές είναι, οι 17άρες οριακές για να μην κοπανιέσαι πολύ.
tnx
-
sta 41,108 xiliometra mou kaike to deksi fanari.
ine fisiologiko?
Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)