Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel Astra 2004 (H)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel Astra 2004 (H)
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 86
    • 87
    • 15 / 87
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3
    1722
    45937
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sg27 last edited by

      Ο χρήστης santzo έγραψε:
      Γεια σας παίδες!!
      Ειμαι και εγω κάτοχος Astra 1.4 enjoy και έχει κάνει σε τρείς μήνες 4500χλμ.Ευτηχως το αμαξι φοράει το cd με mp3. Ψιλοκαλουτσικο είναι, έχει όμως μεγαααααλο πρόβλημα με την λήψη πολλές φορες χρειαζεται να πατησεις και δυο και τρείς φορές το κουμπί έαν είναι αποθηκευμένος σταθμός και πιάνει καθε φορά και καλύτερα!!!
      Anyway συνεχίζουμε, το τιμόνι σε ελαφρές αριστερές περιστροφές τρίζει, όπως επίσης τρίζουν τα πλαστικά πάνω απο το ραδιοφωνο.
      και συνεχίζουμε....η πόρτα του πορτ παγκαζ δεν εκλεινε σωστα και αναβε λαμπάκι στο καντράν. το παράθυρο του οδηγου όταν είναι κατεβασμένο μια παλάμη τρίζει σε χαμηλές ταχύτητες περνώντας απο λακουβες.
      και τελευταίο και καλύτερο το κιβώτιο. το πρωι δεν κουμπώνει η όπισθεν και οι πρώτες αλλαγές γίνονται με ιδιέτερη προσπάθεια μετα απο κανα δεκάλεπτο τα πράγματα στρώνουν.
      Αυτό έχει τύχει σε κανέναν???
      καμια ιδέα πως θα στρώσει?
      Α! και κάτι που ξέχασα, όταν αναβώ κλιματισμό το αμάξι συντονίζεται για κανα λεπτό, ακούγεται σαν φορτηγο και μετα ηρεμεί.
      σε λίγες μέρες θα το πάω στην αντιπροσωπεία.
      Να δούμε αν φτιαχτεί κάποιο απο τα παραπάνω.....

      Καλησπερα.
      Πολλα απο αυτα που αντιμετωπιζεις τα εχω συναντησει και στο δικο μου. Τριξιμο πανω απο τα πλαστικα του ραδιοφωνου εχω κι εγω ειδικα οταν κανει κρυο και συστελλονται. Το κιβωτιο τριζει και σε μενα οταν περναω πανω απο σαμαρακια και το καταλαβαινω αμεσα πανω στον μοχλο.Επιπλεον η οπισθεν πραγματι ορισμενες φορες κουμπωνει 'επωδυνα' και μερικες φορες και η πρωτη με την τριτη. Η πορτα του πορτ μπαγκαζ μεχρι στιγμης δεν μου εχει παρουσιασει σοβαρα προβληματα, μια φορα μονο η δυο μεχρι τωρα μου εχει αναψει το λαμπακι οτι και καλα δεν εχει κλεισει καλα η πορτα. Μολις την ανοιγοκλεισω μια φορα ολα ειναι οκ.Το τιμονι που εκανε και εμενα το κλασικο τσικ τσικ στην αρχη αλλα εδω και μερικους μηνες εχει σταματησει απο μονο του. Με τους σταθμους του ραδιοφωνου τα ιδια προβληματα και εγω οπως εχω ξανααναφερει.

      Τον τελευταιο καιρο παρατηρω ομως και κατι αλλο το οποιο με εχει ανησυχησει καπως. Ενω το αμαξι επιταχυνει, εαν πεσει σε σαμαρακι η λακουβιτσα με πατημενο το γκαζι, ακουω ενα περιεργο κλακ κλακ κατω απο το πατωμα το οποιο δεν μπορω να το εντοπισω απο που προερχεται και δεν το εκανε απο την αρχη που το πηρα. Το κουλο ειναι οτι το κανει ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΩ ΜΕ ΠΑΤΗΜΕΝΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΥΛΑΕΙ ΧΩΡΙΣ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΣΑΜΑΡΙ!! Μου μυριζει προβλημα στα αμορτισερ η κατι στην αναρτηση σαν να εχει ξεσφιξει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        silencer51 last edited by

        Φίλε μου το 'τσικ-τσικ' που περιγράφεις στο τιμόνι πιθανόν να έφυγε λόγω καιρου (πιάσανε τα κρύα). Καλύτερα να τους το πεις στο επόμενο σέρβις για να το κοιτάξουνε όπως κάνανε και στον Μάνο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alkoolouxos last edited by

          Τελικά όλοι μας έχουμε τα ίδια 3-4 χαζοπροβλήματα στα astra μας... Τα οποία είναι ήσσονος σημασίας και απ' ότι φαίνεται διορθώνονται με μικρές και τσάμπα επεμβάσεις...

          Να ένα καινούριο τώρα... Στα δικά σας οι πόρτες(ειδικά αυτή του οδηγού) κλείνουν έυκολα ή χρειάζονται δύναμη; Στο δικό μου θέλει να την κλέισεις με αρκετή φόρα και με έχει προβληματίσει αρκετά αυτό... ειδικά όταν από προχτές το παράθυρο του οδηγού δεν κλείνει αυτόματα με το συναγερμό, ούτε ανοιγοκλείνει όλο αμα πατάς παρατεταμένα το κουμπί, πράγμα που δεν ισχύει με τα άλλα παράθυρα που δουλεύουν κανονικά! Μήπως είναι bug του λογισμικού; Μήπως η opel έχει κάνει συμφωνία με το διάολο;(βλ. bill gates)
          Άντε να μου βγάλει την ένδειξη για να το πάω για σερβις(26000km για ένα χρόνο είναι πολλά; )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • X
            x-rover last edited by

            Ο χρήστης alkoolouxos έγραψε:

            Άντε να μου βγάλει την ένδειξη για να το πάω για σερβις(26000km για ένα χρόνο είναι πολλά; )

            Ανάλογα με την χρήση του αυτοκινήτου. Αν το έχεις μόνο για βόλτες πολλά είναι. Αν και καλύτερα είναι να δεις πόσα χλμ ακόμα χρειάζεται για το service γιατί ανάλογα με την χρήση μπορεί να ανάψει πολύ μετά τις 30000 χλμ. Το δικό μου έχει 16000χλμ και δείχνει ότι έχει ακόμα άλλες 20000 για το service. Οπότε δηλάδή πρέπει να το κάνω service στις 36000χλμ. Ετσί που το πάει θα ξεχάσω να το κάνω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              isidoros last edited by

              Παιδια μια ερωτηση για το Astra H με το ραδιο CD-MP3:

              Κάποιες φορές ενώ το αυτοκίνητο είναι με σβηστή μηχανή επί ώρες (παρκαρισμένο) και έχω κλείσει το ράδιο CD, όταν ξαναπηγαίνω στο αυτοκίνητο το βρίσκω αναμμένο! (δηλ. κατά ενα παράδοξο τρόπο εχει ενεργοποιηθεί μόνο του!). Υπάρχει κάποια εξήγηση/λύση γι' αυτό?

              Νομίζω παλιότερα είχα αναφερθεί και από κάποιον άλλο συμφορουμίστα, αλλά δεν μπόρεσα να βρώ που..

              Ευχαριστώ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alkoolouxos last edited by

                Το αυτοκίνητο κίνειται κυρίως εκτός πόλης(προς Χαλκιδική) και αυτό φαίνεται και από τη χαμηλή μέση κατανάλωση(8.1lt/100km συνολικά από τότε που το πήρα). Το InSP μου βγάζει άλλα 2500 για το σέρβις και στην αντιπροσοπεία μου είπαν πως όσο πλησιάζει στο τέλος ο δείκτης, θα μειώνονται πιο γρήγορα και τα χιλιόμετρα... Υποθέτω πως θα μετράει και την αλλαγή της θερμοκρασίας οπότε δε θα αργήσει να μου το βγάλει. Στα 20000 μου έβγαζε άλλα 12000, οπότε μάλλον έχει δίκιο ο ''μάστορας''.

                Για το R/CD αν και το δικό μου είναι το ''σκέτο'' CD 30, δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο. Δοκίμασε να το ρυθμίσεις να μήν ανάβει με τη μηχανή... Πάντως το ON/OFF ποτενσιόμετρο του R/CD είναι αρκετά ευαίσθητο, αν πάς να αυξομειώσεις την ένταση σε δρόμο με λακούβες υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να το κλείσεις...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • X
                  xenophon74 last edited by

                  Εγώ έχω 26.500 χιλιόμετρα και το INSP μου λέει 5000 χιλιόμετρα. Καλά είναι;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • X
                    x-rover last edited by

                    Ο χρήστης alkoolouxos έγραψε:
                    Το αυτοκίνητο κίνειται κυρίως εκτός πόλης(προς Χαλκιδική) και αυτό φαίνεται και από τη χαμηλή μέση κατανάλωση(8.1lt/100km συνολικά από τότε που το πήρα). Το InSP μου βγάζει άλλα 2500 για το σέρβις και στην αντιπροσοπεία μου είπαν πως όσο πλησιάζει στο τέλος ο δείκτης, θα μειώνονται πιο γρήγορα και τα χιλιόμετρα... Υποθέτω πως θα μετράει και την αλλαγή της θερμοκρασίας οπότε δε θα αργήσει να μου το βγάλει. Στα 20000 μου έβγαζε άλλα 12000, οπότε μάλλον έχει δίκιο ο ''μάστορας''.

                    Για το R/CD αν και το δικό μου είναι το ''σκέτο'' CD 30, δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο. Δοκίμασε να το ρυθμίσεις να μήν ανάβει με τη μηχανή... Πάντως το ON/OFF ποτενσιόμετρο του R/CD είναι αρκετά ευαίσθητο, αν πάς να αυξομειώσεις την ένταση σε δρόμο με λακούβες υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να το κλείσεις...

                    Αυτό για το R/CD το έχω ακούσει και από άλλους που έχουν άλλες μάρκες αυτοκινήτων και πραγματικά είναι κάτι πολύ περίεργο.
                    Ποιο Astra έχεις? (κυβικά, έκδοση)
                    Το δικό μου που επίσης δεν κυκλοφορεί σε πόλη και είναι 1.8 έχει μέση κατανάλωση 8.3 για τα χλμ που έχει κάνει. Τώρα που έχει ανέβει και η βενζίνη και το πάω ποιο νορμαλ έχει 7.9.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      prometheas last edited by

                      Ο χρήστης x-rover έγραψε:

                      Άντε να μου βγάλει την ένδειξη για να το πάω για σερβις(26000km για ένα χρόνο είναι πολλά; )

                      Ανάλογα με την χρήση του αυτοκινήτου. Αν το έχεις μόνο για βόλτες πολλά είναι. Αν και καλύτερα είναι να δεις πόσα χλμ ακόμα χρειάζεται για το service γιατί ανάλογα με την χρήση μπορεί να ανάψει πολύ μετά τις 30000 χλμ. Το δικό μου έχει 16000χλμ και δείχνει ότι έχει ακόμα άλλες 20000 για το service. Οπότε δηλάδή πρέπει να το κάνω service στις 36000χλμ. Ετσί που το πάει θα ξεχάσω να το κάνω.

                      Πως το βλεπουμε αυτό ;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        manosk last edited by

                        Με κλειστό τον κινητήρα γυρνάμε το κλειδί στην πρώτη θέση και πατάμε για μερικά δευτερόλεπτα το κουμπάκι μηδενισμού των χλμ. κάτω από τους μετρητές.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikostsa2000 last edited by

                          ΓΙΑ ΤΟ RADIO CD MP3 ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΟΝΤΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ.ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΤΣΙΠΑΚΙ ΣΤΟ RADIO CD ΝΑ ΤΟ ΠΑΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΝΑ ΣΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΝ,ΘΑ ΣΤΟ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            betoven last edited by

                            Ο χρήστης manosk έγραψε:
                            Παλιό μεν, αλλά τώρα το βρήκα.
                            Συγκριτικό 4Τ: Opel Astra 1.4 - Seat Altea 1.4 Sport - Toyota Corolla 1.4 - VW Golf 1.4 FSi

                            Παίρνω αφορμή από την αναφορά στο παραπάνω συγκριτικό για να πω το εξής
                            Το Σαβατοκύριακο οδήγησα ένα Corola 1.4 όχι για πολύ όμως(δεν χρειάστηκε για να καταλάβω αυτό που θα γράψω παρακάτω).
                            Μόλις ξεκίνησε το αυτοκίνητο η διαφορά στην αίσθηση 'στιβαρότητας' που αποπνείει το Astra κατα την οδήγηση ήταν αμέσως φανερή.
                            Αυτό απλά σαν μια παρατήρηση για τα δύο αυτοκίνητα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              guiltycs last edited by

                              Καλησπέρα. Λοιπόν με το άστρα μου υπάρχει το εξής πρόβλημα: όταν κλείδωσα το αυτοκίνητο και ενώ το ραδιο-cd ήταν κλειστό μετά από 1 ώρα που γύρισα το είδα ανοιχτό! Ήταν η πρώτη φορά που δεν άφησα cd μέσα στο ραδιο-cd! Όταν βγάζω το cd βλέπω το ράδιο-cd να ανοίγει από μόνο του !!! Αν και έχω ακούσει για αυτό το πρόβλημα δεν είχα δώσει σημασία. Είχε κανείς άλλος το ίδιο πρόβλημα ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                manosk last edited by

                                To ίδιο λέει και ο isidoros στην προηγούμενη σελίδα.
                                Εγώ θα ζητούσα αντικατάσταση, γιατί αν τα παίξει η μπαταρία θα τρέχεις για γερανό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  guiltycs last edited by

                                  Για λίγες μέρες και μέχρι να πάω στην αντιπροσωπία θα βάζω ενα cd.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    santzo last edited by

                                    Σε προηγουμενη σελίδα αναφέρω τα προβληματακια που εχει το αστράκι.Άυριο το πρωι εχω ραντεβου στην Motorstar - θεσσαλονικη για την επιλυση τους. θα αναφερω νεα μετα τις εγχειρισεις.Το σαββατο γυρισα σε μερικους λαστιχάδες και ρωτησα για να κάνω αλλαγη τα λαστιχα που φοράω - Bridgestone ER 300 όπως φοράνε οι περισσότεροι- γιατι τα λαστιχα είναι πολυ σκληρα και τ'αμαξι κοπανάει ακόμα και στις μικρολακουβες.Δεν πιστευω οτι έχουμε κ@λοαναρτηση αλλα βοηθουν και τα λάστιχα. Anyway μου πρότειναν conti premium contact 2 τα φοράει και ενα φιλαράκι σε 307 και είναι πολυ καλα με καλό κράτημα. τα βρηκα σε τιμη 450E. Γνωρίζει καποιος να μου πει για το αν είναι καλα η οχι? η να προτείνει κατι καλυτερο για ανεση στην γνωστη διατασταση 205-55-16? Τhanks προκαταβολικα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kfot last edited by

                                      Προκειται να αγοράσω ενα ASTRA GTC 1.6. Η αντιπροσωπεία ( δίκτυο διανομής) ανάμεσα στη λίστα του επιπλέον εξοπλισμού έχει και 17αρες και 18αρες ζάντες με τα αντίστοιχα ελαστικά. Εχει κανείς απόψη για την αλλαγή αυτή πέραν της αισθητικής βελτίωσης; Μήπως είναι υπερβολή οι 18αρες για την κατηγορία ή μόνο αρνητικά θα έχω και πρέπει να πάω μόνο μέχρι 17';

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cap-dim last edited by

                                        δυο ερωτησουλες παιδια,

                                        το astra opc τη διαφορες εχει απο το astra με τον 2.0Τ 200 ΗΡ σε θεματα μηχανικα (πχ ECU, I/C, εισαγωγη, εξαγωγη κινητηρα, χαμηλοτερο αρα αλλα ελατηρια κ αμορτησες κλπ ) κ εξοπλισμου ( πχ Bucket recaro, bi-xenon, 18ares klp) ????

                                        και το ενεργο πλαισιο που αναφερεται η οπελ τη ειναι κ πως λειτουργει ????

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • X
                                          x-rover last edited by

                                          Ο χρήστης kfot έγραψε:
                                          Προκειται να αγοράσω ενα ASTRA GTC 1.6. Η αντιπροσωπεία ( δίκτυο διανομής) ανάμεσα στη λίστα του επιπλέον εξοπλισμού έχει και 17αρες και 18αρες ζάντες με τα αντίστοιχα ελαστικά. Εχει κανείς απόψη για την αλλαγή αυτή πέραν της αισθητικής βελτίωσης; Μήπως είναι υπερβολή οι 18αρες για την κατηγορία ή μόνο αρνητικά θα έχω και πρέπει να πάω μόνο μέχρι 17';

                                          Αν βάλεις όλα τα άλλα που είναι πιο χρήσιμα και έχεις ακόμα λεφτά τότε βάλε και ζάντες. Αν δεν έχεις τόσα λεφτά καλύτερα να τα διαθέσεις να βάλεις κάτι άλλο στο αυτοκίνητο που θα σε ωφελήσει και περισσότερο. Εγώ έχω το 1.8 και πάλι δεν έβαλα πιο μεγάλες ζάντες. Οδήγησα και άλλο 1.8 με 17' και είναι πολύ πιο σκληρό. Επίσης και τα λάστιχα όταν χρειαστούν αλλαγή είναι πολύ πιο ακριβά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            manosk last edited by

                                            CAP DIM:
                                            Για το πλαίσιο IDS Plus υπάρχει επεξήγηση εδώ.
                                            Άλλες πληροφορίες ειδικά για το OPC δεν γνωρίζω, είναι μια βελτιωμένη σε πολλά σημεία έκδοση του GTC. Αρκετά κατατοπιστικό είναι πάντως αυτό το άρθρο.

                                            kfot: Μην πάρεις 18άρες, θα βλαστημίσεις στις λακούβες. Και οι 16άρες αρκετές είναι, οι 17άρες οριακές για να μην κοπανιέσαι πολύ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 15 / 87
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr