-
Ο χρήστης dram25 έγραψε:
Μετά από αρκετό ψάξιμο για αγορά jeep, έχουμε καταλήξει στα 2 αυτά μοντέλα. Όσον αφορά την τιμή, αυτή κυμαίνεται στα ίδια και το δίλημμα μεταξύ RAV4 και X-trail προκύπτει τόσο από την άποψη του σχεδιασμού τους-εσωτερικού και εξωτερικού, όσο και από την οδηγική τους συμπεριφορά. Ο φίλος μου δείχνει μεγαλύτερη εκτίμηση στο X-trail λόγω του εσωτερικού του σχεδιασμού και ιδιαιτέρως του ταμπλώ, ως πιο προσεγμένα. Επίσης θεωρεί την επιλογή 4κίνησης σημαντικό παράγοντα. Η μόνη του ένσταση είναι στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, πράγμα με το οποίο συμφωνώ. Βρίσκω τα φανάρια του αρκετά μεγάλα και εκτείνονται μέχρι το καπώ! Αντίθετα, το RAV4 είναι πολύ πιο σουλουπωμένο και χαριτωμένο από όλες τις απόψεις, εξωτερικά. Θα ήθελα μια τρίτη άποψη σχετική με αυτά που προανέφερα, καθώς και σχετικά με την κατανάλωση και τισ επιδόσεις...Εύχαριστώ!! ΜαριέτταΑν παιζει χρηματοδοτηση το Νισσανεχει 40% προκαταβολη και 48 ατοκες ,το προηγουμενο Rav4 αν και ωραιο στην εποχη του εδειξε μπαγιατικο μολις βγηκε το τρεχον και ισως γινει το ιδιο με το επομενο που
βγαινει σε 4 μηνες περιπου. -
τι θα πει οτι το rav εχει μονιμη τετρακινηση?
Εχει κεντρικο τορσεν ή ειναι viscous? -
Το παρακατω το βρισκω αρκετα ενδιαφερον
Mitsubishi 4X4X4
«…πακέτο 4 δελεαστικών προγραμμάτων»
Το πακέτο Mitsubishi 4X4X4 προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ενός εκ των τεσσάρων προγραμμάτων για την απόκτηση ενός από τα τέσσερα Off-Road μοντέλα της εταιρείας: Pajero – Pajero Sport – Pinin – Outlander. Μοντέλα που είναι συνώνυμα της αξιοπιστίας ποιότητας κατασκευής και της τεχνολογικής υπεροχής, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τις επιτυχίες της εταιρείας στον πιο σκληρό και απαιτητικό αγώνα του κόσμου, το Rally Dakar, όπου η αγωνιστική ομάδα της Mitsubishi Motors έχει κατακτήσει την πρώτη θέση συνεχώς τα πέντε τελευταία χρόνια καθώς επίσης και δέκα φορές από το 1983.Οι εναλλακτικές επιλογές του πακέτου προγραμμάτων Mitsubishi 4X4X4 είναι:
I.Έκπτωση έως 4.000 ευρώ για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων στην περίπτωση αγοράς του αυτοκινήτου μετρητοίς
II.Άτοκη χρηματοδότηση. Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει ένα από τα τρία άτοκα χρηματοδοτικά προγράμματα:ΑΤΟΚΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
OUTLANDER - PININ – PAJERO SPORT - PAJERO
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
MOTION CARD VISAΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΜΗΝΙΑΙΕΣ ΔΟΣΕΙΣ
ΑΠΟ 10% 24
ΑΠΟ 35% 48
ΑΠΟ 50% 72
ΕΠΙΤΟΚΙΟ ΣΤΑΘΕΡΟ
0%
ΕΞΟΔΑ ΦΑΚΕΛΟΥ
150 ΕΥΡΩIII.Δωρεάν ασφάλεια για 4 χρόνια
IV.Εξοπλισμός υψηλής τεχνολογίας που αποτελείται από α) Δορυφορικό σύστημα συναγερμού με δυνατότητα εντοπισμού της θέσης του αυτοκινήτου και λήψης μηνύματος SMS στο κινητό του ιδιοκτήτη με πλήρη ανάλυση τοποθεσίας στα ελληνικά και ταχύτητας μέσω τεχνολογίας GPS / GSM και β) τηλεόραση LCD με MONITOR 7² και ενσωματωμένο TUNER/TV. Το σύστημα διαθέτει επίσης DVD PLAYER σύστημα αναπαραγωγής (DVD/ VCD/ MP3/ CD) με προστασίες ANTISHOCK – ANTISKIP και πολυγλωσική υποστήριξη τίτλων DVD/ MP3 'Να σημειωσω(επειδη ειδα οτι σε ενδιαφερει),για το Outlander 2.0 Sport που διαθετουμε στην οικογενεια,η καταναλωση ειναι 11lt/100 km...
3 διαφορικα,μονιμη 4κινηση.Πολυ καλο στην ασφαλτο-δινει αισθηση επιβατικου.Στα - ο μικρος χωρος αποσκευων και η ελλειψη κοντων σχεσεων οπως στο Forester.Για τη χρηση που θες η αποψη μου(χιλιοειπωμενη..)ειναι:
1.Subaru Forester
2.Mitsubishi Outlander
3.Toyota RAV4Ολα τα αλλα δεν διαθετουν 3 διαφορικα οποτε δεν με ενδιαφερουν...(μπορει να κανω λαθος,αλλα μετα απο πολυ ψαξιμο εκει κατεληξα)
Sorry που ειμαι off-topic και δεν απαντω στο αρχικο σου ερωτημα ή απαντω εμμεσως
-
Να εκθεσω και εγω τις αποψεις μου περι rav (το εχει ο κολλητος μου και το εχω οδηγησει). Για το nissan δεν μπορω να εκφερω γνωμη, δεν το εχω οδηγησει
- Χωροι (καθονται ανετα τεσσερα ανετα σε ενα ταξιδι με καποιες βεβαια μικρες παραχωρησεις των πισω κυριως στα ποδια)
- Πορτ μπαγκαζ (πολυ μικρο, μονο τα απολυτως αναγκαια - χρειαζεται μπαγκαζιερα επειγοντως)
- Οδηγηση (ειναι σαν να οδηγεις ενα corolla, δεν σε τρομαζει το μεγεθος του, το παιρνεις και φευγεις, πολυ καλο μοτερ, φτανει 200+ για την πλακα του, γρηγορο και ασφαλες στις προσπερασεις - μονη ενσταση το συστημα διευθυνσης που στα πολλα και κυριως στις γρηγορες καμπες χανει σε αισθηση και ελαφραινει αρκετα)
- Αξιοπιστια (σχεδον πολυ καλο και σε αυτο τον τομεα, με 35.000 χλμ μετα απο 8 μηνες του φιλου μου και μονο ο αισθητηρας λ του παρουσιασε προβλημα)
- Ποιοτητα κατασκευης και συναρμογη (καλο αλλα περιμενα να ειναι ακομα καλυτερο για toyota - τριγμοι ακουγονται απο το πισω μερος του αυτοκινητου πορτ μπαγκαζ και πισω κολωνες, τα πλαστικα μαλακα στην αφη, η συναρμογη στο τελος των επιφανειων ειναι καλη)
- Εκτος δρομου συμπεριφορα (τουλαχιστον εκει που πηγαμε με τον φιλο μου ανταποκριθηκε καλα - μην φανταστειτε απροσπελαστα κομματια - αλλα την δουλεια του την εκανε μεσα απο χωματοδρομους, αμμο και κομματια με νερο οχι πολυ βαθεια)
Αυτα απο μενα σαν προσωπικη εμπερια για το rav
-
Για να απαντήσω και σχετικά με το Xtrail που ειμαι κάτοχος αναφέρω τα εξής:
α)από χώρους σίγουρα δεν συγκρινονται με το RAV ή και τα περισσότερα της κατηγορίας του.
β)από κατανάλωση είσαι στα 11lt/100 που βρίσκονται σχεδόν όλα αυτής της κατηγορίας (μετρηση σε ταξίδι Αθηνα-θεσσαλονίκη με 5 ενηλικες και φουλ βαλιτσες-σάκους το πορτ μπαγκαζ). Σε εκτός δρόμου μπορεί να ανέβει λίγο παραπάνω αν πας συνέχεια με 1η-2η. Μην δινεις καμιά σημασία στο τι γράφουν τα τεστ ή τα βιβλια του κατασκευαστή. Οι δια φορές ειναι πολύ μικρές
γ) Το μεσαίο ταμπλώ το συνηθίζεις
δ) Από σερβις σίγουρα πολύ φθηνότερο από toyota. Σκέψου ότι εγώ έδωσα καπου στα 160€ για των 30000 ενώ ο αδελφός μου για το corolla 1.4 κοντά 300!!!!!!! Κόστος αλλαγης λαδιών κάπου στα 30€ κάθε 7500 και ως τώρα τα σερβις ήταν κοντά 120€
ε) Από άποψη εμφάνισης όλα ειναι σχετικά. Κι εμενα δεν με ξετρελένει το σουλούπι του xtrail!!!!
στ) Ότι και να πάρεις σου κάνει για ελαφρια χρήση offroad, που αυξάνει λίγο με AT ελαστικά που συνιστώ να βάλεις αμέσως (Bridgestone 694)
ζ) Κανένα απολύτως πρόβλημα στα ως τώρα 55000χλμ σε 3 χρόνια περίπου και με αρκετά σε βουνά -όχι ακραια πράγματα, ακολουθώντας niva,kia,jimny κλπ
η) Μονιμη κλπ είναι ατελειωτες συζητήσεις χωρίς νόημα. Αν δεν έχεις κοντές ή αντε 3 διαφορικά ζορίζεις το αυτοκίνητο, κάτι που αν δεν πας σε ακραίες καταστάσεις δεν σε νοιάζει. Ας μυρίσει λίγο κι ο δίσκος, δεν έγινε τίποτα, ασε που μετά μαθαίνεις τα όρια και τον τρόπο και δεν καις καν τον δίσκο
θ) Το νεο GV ίσως να προσφέρει αυτό το κάτι παραπάνω. Δες το κι αυτό κι αν σε καλύψει από χώρους, ποιότητα κλπ είναι μια πιθανή επιλογή
Όλα πάντως είναι θέμα προτεραιοτήτων και επιλογών προσωπικών. Τέλειο σε όλα δεν νομίζω να υπάρχει κι αν υπάρχει κοστίζει!!!!
Αυτά για τα δεδομένα που έθεσες. Αν τωρα στο μέλλον θέλεις κάτι πιο offroad RAV, Xtrail κλπ μάλλον δεν σε καλυπτουν. Ίσως ένα μεταζειρισμένο θα ήταν τότε καλύτερη λύση
Σίγουρα το RAV κυριαρχεί λόγω πολύ καλού μαρκετινγκ.
Από την άλλη Forester είναι κάτι μεταξύ πολύ καλού ασφάλτινου με δυνατότητες εκτός δρόμου.
Από την άλλη και για μούρη να το θέλεις (που είπαν κάποιοι) είναι δική σου η απόφαση. -
[quote='xtrail']Για να απαντήσω και σχετικά με το Xtrail που ειμαι κάτοχος αναφέρω τα εξής:
.....
δ) Από σερβις σίγουρα πολύ φθηνότερο από toyota. Σκέψου ότι εγώ έδωσα καπου στα 160 -
[quote='tifozif1'][quote='xtrail']Για να απαντήσω και σχετικά με το Xtrail που ειμαι κάτοχος αναφέρω τα εξής:
.....
δ) Από σερβις σίγουρα πολύ φθηνότερο από toyota. Σκέψου ότι εγώ έδωσα καπου στα 160 -
Και εγω πουλάω ηλεκτρικό θερμοσίφωνα
Υπάρχουν και οι αγγελίες, αμα έγραφε ο καθένας σε όλα τα τόπικ τι πουλάει το φόρουμ θα έπηζε.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Και εγω πουλάω ηλεκτρικό θερμοσίφωναEEEE ψιτ φιλαρακι... εδω ειναι φορουμ για αυτο/μοτο. Δοκίμασε www.4KWappliance.gr/forum OK ???
-
ΙΚΕ δεν βαζω οπου κιοπου στο φορουμ οτι δινω ενα απο τα 2 Μαβερικ που εχω....αλλα μονο εκει που υπαρχει σχετικη συζητηση...(γιαυτο αλλωστε υπαρχει και το φορουμ)΄
δεν κοιτουν ολοι τις αγγελιες ..και εγω ενημερωνω μονο τα σχετικα ποστ...τελος παντων δεν θα το ξαναγραψω... -
Καλά καλά μη μαλώνετε.
ΙΚΕ δεν χάλασε ο κόσμος επειδή έκανε μία αναφορά εδώ ο iperodigos... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Καλά καλά μη μαλώνετε.
ΙΚΕ δεν χάλασε ο κόσμος επειδή έκανε μία αναφορά εδώ ο iperodigos...δεν μαλωνω!!! ανταλλασω αποψεις!!!!!Μεκο ευχαριστω για την υποστηριξη αν και ο Ικε εχει εν μερη δικιο...ας συνεχισετε λοιπον την συζητηση χωρις να δωσουμε συνεχεια στο θεμα..
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Γιατι να δινει πχ 2.000Ε τον χρονο σε βενζινες;Για πέταμα τα έχει;
Δεν τα έχει για πέταμα αλλά κάποιος που σκοπεύει να ξοδέψει 35Κ για αυτοκίνητο λογικό είναι να μην τον πολυνοιάζει η κατανάλωση. Αν τον νοιάζει αυτό σημαίνει οτι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να ξοδέψει τόσα λεφτά για αυτοκίνητο γιατί είναι εκτός του οικονομικού του βεληνεκούς...
Πέρα από αυτό και το RAV και το Χ-trail καταναλώνουν αρκετά... Αν θέλεις οικονομία σε αυτή την κατηγορία η επιλογή είναι μία. Forester ατμοσφαιρικό. Δεν καίει τίποτα σχετικά με τα υπόλοιπα και πέρα της εμφάνισης, είναι κατά πολύ καλύτερο αυτοκίνητο, από αυτά που συγκρίνουμε εδώ...Τα είπες όλα, κι επιπλέον θα πω, ότι το Forester είναι μόλις 100 κιλά βαρύτερο....κι έχει και κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού.
Μην πείτε 'και τι να το κάνω, δεν πάω και πολύ εκτός δρόμου'!!!!
Μέχρι και σε ορεινά στροφιλίκια χρησιμοποιείται, μιας κι επιλέγεις αργό-γρήγορο εν κινήση και μέχρι τα 120 χλμ
Ακόμα και μποτιλιάρισμα πρωινό στην ανηφόρα του Καρέα, κάνει δουλειά...
Ξεκινάς με 1000 σαλ και απλά αμολάς το συμπλέκτη.... -
Ο χρήστης boxer2003 έγραψε:
Γιατι να δινει πχ 2.000Ε τον χρονο σε βενζινες;Για πέταμα τα έχει;
Δεν τα έχει για πέταμα αλλά κάποιος που σκοπεύει να ξοδέψει 35Κ για αυτοκίνητο λογικό είναι να μην τον πολυνοιάζει η κατανάλωση. Αν τον νοιάζει αυτό σημαίνει οτι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να ξοδέψει τόσα λεφτά για αυτοκίνητο γιατί είναι εκτός του οικονομικού του βεληνεκούς...
Πέρα από αυτό και το RAV και το Χ-trail καταναλώνουν αρκετά... Αν θέλεις οικονομία σε αυτή την κατηγορία η επιλογή είναι μία. Forester ατμοσφαιρικό. Δεν καίει τίποτα σχετικά με τα υπόλοιπα και πέρα της εμφάνισης, είναι κατά πολύ καλύτερο αυτοκίνητο, από αυτά που συγκρίνουμε εδώ...Τα είπες όλα, κι επιπλέον θα πω, ότι το Forester είναι μόλις 100 κιλά βαρύτερο....κι έχει και κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού.
Μην πείτε 'και τι να το κάνω, δεν πάω και πολύ εκτός δρόμου'!!!!
Μέχρι και σε ορεινά στροφιλίκια χρησιμοποιείται, μιας κι επιλέγεις αργό-γρήγορο εν κινήση και μέχρι τα 120 χλμ
Ακόμα και μποτιλιάρισμα πρωινό στην ανηφόρα του Καρέα, κάνει δουλειά...
Ξεκινάς με 1000 σαλ και απλά αμολάς το συμπλέκτη....ειναι ασχημοπαπο ομως βρε φίλε και δε βλεπω να γινεται κύκνος!!!
Το ειδα τωρα στην εκθεση και ειπα.... Δεν εχουν σχεδιαστή αυτή στη subaru? -
Check Proxy Professional (Socks)
Features:- Managing / checking SOCKS proxy lists
- Proxy list printing
- Determines speed of the proxy server
- Determines Location (country) of the proxy server
- Recognize different formats of proxy list (separated by colon, spaces, tabs, etc.)
- Proxy finder (Proxy Hunter)
- Supports multi-threading (can check many proxies simultaneously)
- Check Proxy Professional is blazing fast. 9. It requires less CPU/network resources than regular proxy checking software.
-
Ο χρήστης squalid έγραψε:
Check Proxy Professional (Socks)
Features:- Managing / checking SOCKS proxy lists
- Proxy list printing
- Determines speed of the proxy server
- Determines Location (country) of the proxy server
- Recognize different formats of proxy list (separated by colon, spaces, tabs, etc.)
- Proxy finder (Proxy Hunter)
- Supports multi-threading (can check many proxies simultaneously)
- Check Proxy Professional is blazing fast. 9. It requires less CPU/network resources than regular proxy checking software.
Δεν πάμε καλά. Ας σβήσει κάποιος moderator τον χρήστη και το post.
Toyota RAV4 ή NISSAN X-trail????