-
Kalispera se olous.
Eimai katoxos enos toyota RAV4 (2002) kai skeftomai na to allacso me ena kainourgio vw passat 1.8t. Mou aresei poli i emfanish toy passat 1.8t kathos kai to gegonos oti xorao poli kala san odigos (kath'oti eimai 1.90 kai megalosomos). To exo odigisei kai mou aresei poli kai to stisimo kai to i apokrisi sto gkazi. Tha mporousa na po oti to eroteftika.
Epeidh omos ta panta den einai mono sinaisthima alla kai logiki tha ithela na rotiso ta parakato.a) Tha erthei sintoma ananeomeno passat 1.8t (me 170 bhp, opos kai sto ecsoteriko) ?
b) Tha erthei entelos kainourgio montelo sto 2003 eite sto 2004) ?
Opoios exei empeiria apo odigisi vw passat 1.8t as mou pei tis entiposeis tou. Opoios episis exei empeiria apo service vw as me diafotisei episis. Exv akousei merika psiloasxima pragmata gia thn vw san antiprosopoeia.
Filika,
Vassilis.[/img]
-
Kalispera se olous.
Eimai katoxos enos toyota RAV4 (2002) kai skeftomai na to allacso me ena kainourgio vw passat 1.8t. Mou aresei poli i emfanish toy passat 1.8t kathos kai to gegonos oti xorao poli kala san odigos (kath'oti eimai 1.90 kai megalosomos). To exo odigisei kai mou aresei poli kai to stisimo kai to i apokrisi sto gkazi. Tha mporousa na po oti to eroteftika.
Epeidh omos ta panta den einai mono sinaisthima alla kai logiki tha ithela na rotiso ta parakato.a) Tha erthei sintoma ananeomeno passat 1.8t (me 170 bhp, opos kai sto ecsoteriko) ?
b) Tha erthei entelos kainourgio montelo sto 2003 eite sto 2004) ?
Opoios exei empeiria apo odigisi vw passat 1.8t as mou pei tis entiposeis tou. Opoios episis exei empeiria apo service vw as me diafotisei episis. Exv akousei merika psiloasxima pragmata gia thn vw san antiprosopoeia.
Filika,
Vassilis.[/img]
-
Kalispera se olous.
Eimai katoxos enos toyota RAV4 (2002) kai skeftomai na to allacso me ena kainourgio vw passat 1.8t. Mou aresei poli i emfanish toy passat 1.8t kathos kai to gegonos oti xorao poli kala san odigos (kath'oti eimai 1.90 kai megalosomos). To exo odigisei kai mou aresei poli kai to stisimo kai to i apokrisi sto gkazi. Tha mporousa na po oti to eroteftika.
Epeidh omos ta panta den einai mono sinaisthima alla kai logiki tha ithela na rotiso ta parakato.a) Tha erthei sintoma ananeomeno passat 1.8t (me 170 bhp, opos kai sto ecsoteriko) ?
b) Tha erthei entelos kainourgio montelo sto 2003 eite sto 2004) ?
Opoios exei empeiria apo odigisi vw passat 1.8t as mou pei tis entiposeis tou. Opoios episis exei empeiria apo service vw as me diafotisei episis. Exv akousei merika psiloasxima pragmata gia thn vw san antiprosopoeia.
Filika,
Vassilis.[/img]
-
Ο χρήστης treasure έγραψε:
Tha erthei entelos kainourgio montelo sto 2003 eite sto 2004) ?Αν και η συγκεκριμένη γενιά Passat βρίσκεται αρκετά χρόνια στην αγορά, η αντικατάσταση του παρόντος μοντέλου αναμένεται να πραγματοποιηθεί το 2005.
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Tha erthei entelos kainourgio montelo sto 2003 eite sto 2004) ?
Αν και η συγκεκριμένη γενιά Passat βρίσκεται αρκετά χρόνια στην αγορά, η αντικατάσταση του παρόντος μοντέλου αναμένεται να πραγματοποιηθεί το 2005.
Agapite Dimitri,
se efxaristo gia thn plhrogoria afti. Mporeis omos na mou peis kai thn apopsi sou gia to sigkekrimeno montelo ?
-
FILE MOU PASSAT 1,8T EIXE O PATERAS MOU KAI (W TI SYMPTWSH )TO ALLAKSE GIA NA PAREI ENA KAINOURGIO RAV4 2003!!!!!
EPEIDH TO EPERNA KAI EGW KAMMIA FORA EXW NA PW PWS EINAI ARKETA GRHGORO,ANETO,KALOFTIAGMENO,ME MEGALOUS XWROUS.SERVICE DEN TOU KANAME MIAS KAI TO EIXAME MONO 4 MHNES.
STA TAKSIDIA HTAN OLA TA LEFTA AFOU DEN SE KOURAZE KA8OLOU.
EXEI BEBAIA ENA MEGALO MEIONEKTHMA.EINAI TERASTIO.STO GKARAZ META BIAS XWRAGE KAI EPEIDH HTAN YPOGEIO PANTA EBRISKE KATW.DEN KANEI KATA TH GNWMH MOU GIA MESA STH POLH KAI TO AMAKSI AYTO FANERWNEI TA PLEONEKTHMATA TOU SE TAKSIDIA.
O EKSOPLISMOS TOU PARADOKSWS DEN HTAN YPERLPHRHS AFOU OYTE PLAINOUS AEROSAKOUS EIXE,OUTE TRIP COMPUTER,OUTE KAN RADIOCD(PRAGMATA POU TO TAPEINO CLIO MOU EXEI-1,4 16V 2000!!!) -
Έχω τον ίδιο κινητήρα σε Golf οπότε πάνω κάτω τα ίδια. Ο κινητήρας είναι πολύ ελαστικός. Εκπληκτικές προσπεράσεις στην Εθνική και γενικότερα πολύ άνετα ταξίδια με μουσική και ησυχία. Προσέχεις μόνο το κοντέρ γιατί από 120 μέχρι 180 σου φαίνονται όλα ίδια. Είμαι και εγώ 1,96 στο ύψος και τα καθίσματα (τουλάχιστον τα Recaro) είναι πολύ άνετα. Αν το πιέσεις θα έχεις μεγάλη κατανάλωση. Αν είναι να το χρησιμοποιείς πολύ στο κέντρο της Αθήνας, ξέχασέ το καλύτερα. Είναι φαρδύ και μεγάλο ενώ οι αναρτήσεις είναι λίγο σκληρές, δηλαδή καμία σχέση με το Rav4 τουλάχιστον το τελευταίο. Στα συνεργεία θα τα ακουμπάς, αλλά τι να κάνουμε δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Στην κεντρική αντιπροσωπεία δεν με εξυπηρετούσαν όπως ήθελα και άλλαξα και πηγαίνω πλέον σε εξουσιοδοτημένο όπου τα παιδιά είναι καλοί και εξυπηρετικοί, αλλά να ξέρεις ότι δεν είναι φθηνά άμα θες θα σου πω που είναι. Επίσης επειδή από SUV γυρνάς σε επιβατικό σκέψου τι θα θυσιάσεις και τι θα κερδίσεις μην και το μετανιώσεις μετά.
Πολύ καλό το Climatronic και κορυφαία τα φρένα.
Αν θες κάτι που μπορώ να σε βοηθήσω ρώτα...
Α... Αν μπορείς γράφε στα ελληνικά -
Φιλε μου υπαρχει ενα RAV στην οικογενεια, και αφου το οδηγω αρκετα δεν μπορω να καταλαβω γιατι θελεις να το αλλαξεις!!
Πιστευω οτι ενα SUV με την κατασταση των Ελληνικων δρομων ειναι οτι πρεπει, ειδικα μεσα στην Αθηνα.
Τωρα βεβαια εσυ ξερεις καλυτερα τι χρειαζεσαι αλλα σκεψου το για το Passat διοτι οπως πολυ σωστα λεει ο φιλος ο Clio-V6 ειναι πολυ γουρουνι το οχημα και αυτο μεσα στην αθηνα ειναι μεγαλος πονοκεφαλος,εκτος εαν πας απο γκαραζ σε γκαραζ.
Στην θεση σου θα σκεφτομουν τι κανω πιο συχνα : ταξιδια η μικρες διαδρομες?
Θα βγαινεις συχνα εθνικη? Ποσα ατομα θα μπαινουν στο οχημα συνηθως? Νομιζω οτι μετα απο αυτα θα βρεις την απαντηση μονος σου...
Διοτι ειναι τελειως διαφορετικα σαν αυτοκινητα αυτα τα δυο - σκεψου τι πας να κανεις!!! -
Ο χρήστης treasure έγραψε:
Tha erthei entelos kainourgio montelo sto 2003 eite sto 2004) ?
Αν και η συγκεκριμένη γενιά Passat βρίσκεται αρκετά χρόνια στην αγορά, η αντικατάσταση του παρόντος μοντέλου αναμένεται να πραγματοποιηθεί το 2005.
Agapite Dimitri,
se efxaristo gia thn plhrogoria afti. Mporeis omos na mou peis kai thn apopsi sou gia to sigkekrimeno montelo ?
Αν γνώριζα κάτι παραπάνω για το Passat, να είσαι σίγουρος ότι θα σε ενημέρωνα. Όμως, δεν έχω ιδιαίτερη επαφή με αυτοκίνητα της μεσαίας κατηγορίας.
Θα σου μεταφέρω μια ακόμη είδηση (σε περίπτωση που δεν τη γνωρίζεις). Τον Απρίλιο θα κυκλοφορήσει το καινούριο Avensis. Το αναφέρω επειδή το αυτοκίνητο που ήδη έχεις είναι Toyota. Οπότε εφόσον είσαι ευχαριστημένος με τις after sales υπηρεσίες της Toyota και δε βιάζεσαι να αγοράσεις καινούριο αυτοκίνητο, ας το έχεις υπόψη. Το Avensis με τον κινητήρα των 2.0 λίτρων θα είναι μια καλή επιλογή, αν και δε συγκρίνεται η ροπή του με την αντίστοιχη του 1.8Τ της VW στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.
-
Ο χρήστης treasure έγραψε:
Kalispera se olous.Eimai katoxos enos toyota RAV4 (2002) kai skeftomai na to allacso me ena kainourgio vw passat 1.8t. Mou aresei poli i emfanish toy passat 1.8t kathos kai to gegonos oti xorao poli kala san odigos (kath'oti eimai 1.90 kai megalosomos). To exo odigisei kai mou aresei poli kai to stisimo kai to i apokrisi sto gkazi. Tha mporousa na po oti to eroteftika.
Epeidh omos ta panta den einai mono sinaisthima alla kai logiki tha ithela na rotiso ta parakato.a) Tha erthei sintoma ananeomeno passat 1.8t (me 170 bhp, opos kai sto ecsoteriko) ?
b) Tha erthei entelos kainourgio montelo sto 2003 eite sto 2004) ?
Opoios exei empeiria apo odigisi vw passat 1.8t as mou pei tis entiposeis tou. Opoios episis exei empeiria apo service vw as me diafotisei episis. Exv akousei merika psiloasxima pragmata gia thn vw san antiprosopoeia.
Filika,
Vassilis.[/img]
Egw den exw odigisei to Passat, alla to 8ewrw poly kali agora gia ta ellinika dedomena gia ena aytokinito poy mporeis na to kratiseis xronia.
Den 8a xaseis omws an dwseis to Rav (kainourio aytokinito) gia na pareis to VW?
Rwtisa gia to Passat, yparxei etoimoparadoto, nomizw exoun merika autokinita me Clima kai trip computer kai merika oxi. An den exoun ta parapanw sou dinoun radiocd kai synegermo.
Ta ka8ismata einai bucket, prepei na einai poly kala.
Omws gia tis lakoubes tis A8ina kalytero einai to Rav4, an omws kaneis ta3idia pare to Passat. Episis o I.8t einai poly ropatos kinitiras asan na odigas autokinito 2.4lt, ara kai poio 3ekourasto stin odigisi.
Nai einai palio pia to Passat, an 8eleis kati kainourio pare Audi, perneis kai kalyteri pisw anartisi giati to Passat exei a3ona.
-
Τυχαινει να μπαινω σε ενα RAV ενος φιλου (του αγαπητου 'Lefos_WRX') ρκετα συχνα. Οπως επισης τυχαινει να εοχυμε το Passat 1.8Τ προηγουμενης γενιας.
Θα πω αρχικα οτι το αυτοκινητο σαν συμπεριφορα, σαν γκαζι και γενικα σαν αισθηση που σου δινει κατα την οδηγηση (τρομερο τιμονι -για την κατηγορια- και φρενα) του ειναι πολυ πολυ καλο. Ενα παραπονο εχω μονο απο το αυτοκινητο αυτο, και δε μπορω να το πιστεψω.. Τριζει! Ναι, τριζει! Ναι μεν πολοι θορυβοι προερχονται απο διαφορα αντικειμενα και κερματα που εχει ο πατερας μου μεσα απο 'δω και απο ΄κει, αλλα επειδη το εχω παρατηρησει τριζει και στις πορτες. Οχι κατι υπςρβολικο, αλλα ολοι οι μικροτριγμοι μαζι δε μου επιτρεπουν να το χαρακτηρισο ως υπερανετο αυτοκινητο και ξεκουραστο.
ΟΜΩΣ.. οταν το πηραμε, επειδη ο πατερας μου τυχαινει και γνωριζει τον Ρωρη απ'οπου το πηραμε, του ειπε οτι θα του κανει δωρο μια πιο σπορ αναρτηση (αμορτισερ βασικα). ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΩ αν οντως φοραει κατι διαφορετικο, μιας και δεν εχω μπει σε αλλο Passat 1.8T. Παντως σε καμια περιπτωση δεν φιλτραρει τις ανωμαλιες τελεια.
Τελοσπαντων. Επειδη η ποιοτητα κατασκευης των VW ειναι αδιαμφησβητητη δεν γενικευω ουτε καν στο μυαλο μου το γεγονος οτι βγαζει αρκετους μικροτριγμους το Passat μας (ισως τυχαιο μεμονομενο γεγονος).
Τωρα, το νεο Passat υποτιθεται οτι το εχουν αλλαξει σε αρκετα σημεια, και πιστευω οτι ειναι ενα ακομα καλυτερο αυτοκινητο. Μαλιστα σε 2 μηνες ερχεται στην Ελλαδα η εκδοση με τα 180 αλογα. Παντως, ακομα και με τα 150, το αυτοκινητο κινειται αρκετα γρηγορα, και το κυριοτερο: Χωρις δυσκολια, χαρις στον εξοχο αυτο κινητηρα. Θυμαμαι καποια φορα προσφατα που ειχαμε παει στην Αθηνα: Η οδηγηση του μου ηταν πολυ ευχαριστη, και μαλιστα την αποσταση απο Αθηνα μεχρι το σπιτ μου στο Ντραφι την εκανα με μια σχεδον ταχυτητα. Ειχα βαλει 4η και πηαγινα, και πηγαινα... ...Απο την αλλη.. Το ιδιο καλα λογια εχω να πω και για το RAV. Αρκετα ανετο (ειναι καπως σφικτο αλλα δεν κουραζει), και στεκεται ανετα διπλα σε αλλα καθαρα ασφαλτινα αυτοκινητα. Τρομερο τιμονι, πολυ καλα φρενα κι αυτο, αλλα σου δινει και τη δυνατοτητα να πηγαινεις σε ενα χωματοδρομο χωρις να φοβασαι μη βρεις καπου, και να πεφτεις στα νερα και τις λιμνες της Αθηνας χωρις να φοβασαι μην πνιγεις. Ταξιδευει χωρις προβλημα, ανετα βλεπεις στο κοντερ 210, και ειναι νομιζω ενα πολυ ολοκληρωμενο αυτοκινητο.
Ειναι ετσι οσα λεω για το RAV (μιας και αφου εισαι κατοχος θα ξερεις καλυτερα) ?Παντως αν δεν βγαινεις καθολου εκτος δρομου, και πηγαινεις πιο πολλα ταξιδια, τοτε το Passat θα σε ευχαριστησει πολυ!
Ακομα και μεσα στην πολη, λογω του πολυ καλου κινητηρα του με τη μεγαλη ροπη, και τη φιλικοτητα του προς τον οδηγο, παρολο που ειναι ενα ογκωδες αυτοκινητο, δε θα σου δημιουργησει ιδιαιτερο προβλημα. Παντως, νομιζω οτι για μεσα στην Αθηνα το RAV ειναι καταλληλοτερο. -
Ο χρήστης treasure έγραψε:
a) Tha erthei sintoma ananeomeno passat 1.8t (me 170 bhp, opos kai sto ecsoteriko) ?b) Tha erthei entelos kainourgio montelo sto 2003 eite sto 2004) ?
Δεν ξέρω γιά το πότε θα έρθει το καινούργιο μοντέλο, ούτε ακριβώς με πόσους ίππους. Πάντως αφού η γκάμα του 1.8Τ στα 180hp συμπληρώνεται πλέον και στην Ελλάδα στα αντίστοιχα VW Βora, VW Golf, και Seat Toledo, δεν θα εκπλαγώ σύντομα να δούμε και Passat 1.8T με 180hp. Πρόσφατα φίλος με Passat 1.8T (το γνωστό με τους 150hp), μετά 25.000km το δυναμομέτρησε και του έβγαλε 172hp!!! . Οντως το αυτοκίνητο στο δρόμο δείχνει γιά αρκετά παραπάνω από 150hp να κινούν πολύ καλά το βαρύ αμάξωμα (1375kg).
Καλή επιλογή!
Chris
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Έχω τον ίδιο κινητήρα σε Golf οπότε πάνω κάτω τα ίδια. Ο κινητήρας είναι πολύ ελαστικός. Εκπληκτικές προσπεράσεις στην Εθνική και γενικότερα πολύ άνετα ταξίδια με μουσική και ησυχία. Προσέχεις μόνο το κοντέρ γιατί από 120 μέχρι 180 σου φαίνονται όλα ίδια. Είμαι και εγώ 1,96 στο ύψος και τα καθίσματα (τουλάχιστον τα Recaro) είναι πολύ άνετα. Αν το πιέσεις θα έχεις μεγάλη κατανάλωση. Αν είναι να το χρησιμοποιείς πολύ στο κέντρο της Αθήνας, ξέχασέ το καλύτερα. Είναι φαρδύ και μεγάλο ενώ οι αναρτήσεις είναι λίγο σκληρές, δηλαδή καμία σχέση με το Rav4 τουλάχιστον το τελευταίο. Στα συνεργεία θα τα ακουμπάς, αλλά τι να κάνουμε δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Στην κεντρική αντιπροσωπεία δεν με εξυπηρετούσαν όπως ήθελα και άλλαξα και πηγαίνω πλέον σε εξουσιοδοτημένο όπου τα παιδιά είναι καλοί και εξυπηρετικοί, αλλά να ξέρεις ότι δεν είναι φθηνά άμα θες θα σου πω που είναι. Επίσης επειδή από SUV γυρνάς σε επιβατικό σκέψου τι θα θυσιάσεις και τι θα κερδίσεις μην και το μετανιώσεις μετά.
Πολύ καλό το Climatronic και κορυφαία τα φρένα.
Αν θες κάτι που μπορώ να σε βοηθήσω ρώτα...
Α... Αν μπορείς γράφε στα ελληνικάΦίλε cpp,
σε ευχαριστώ ιδιατέρως, καθώς και όλα τα άλλα παιδιά, που απάντησες άμεσα και εύστοχα στα ερωτήματά μου.
Σίγουρα το RAV4 είναι ένα θαυμάσιο αυτοκίνητο, με πολλές δυνατότητες εκτός δρόμου (πέρυσι τα Χριστούγεννα ανεβήκαμε Νυμφαίο, 1.300 μ. υψόμετρο με φοβερό χιόνι και πάγο, χωρίς αλυσίδες!!!), άνετο για SUV, με λογική κατανάλωση (10 λ/100 χλμ.) και πολύ καλό στήσιμο.
Έχει όμως δύο σημαντικές για εμένα ιδιαιτερότητες. Η πρώτη είναι, ότι για τον δικό μου σωματότυπο (δεν είμαι και ο Hulk) δεν μπορεί να βρεθεί σωστή θέση οδήγησης. Είτε θα είμαι κοντά στο τιμόνι και τα πόδια θα είναι πολύ κοντά στα πεντάλ, είτε θα είμαι μακριά από το τιμόνι και τα πόδια μου θα είναι σχετικά καλά τοποθετημένα στο πεντάλ. Εκτός αυτού η πλάτη της θέσης οδήγησης μεταβάλλεται με ροδέλα, άρα είναι πολύ συγκεκριμένς οι θέσεις που μπορεί να βρίσκεται η πλάτη (απουσία λοιπον μικρορυθμίσεων).
Η δεύτερη ιδιατερότητα, αφορά το ύψος του αυτοκινήτου που δυστυχώς δεν μπορώ να συνηθίσω 100%. Ακόμα και σήμερα, το ύψος με ενοχλεί(καθαρά προσωπική άποψη).Σίγουρα όλες οι απόψεις έίναι προσωπικές και ως εκ τούτου είμαι ανοιχτός σε όλες τις απόψεις και σχόλια. Εκτιμώ δε, την άποψη πολλών παιδιών στο forum, που λένε ότι πουλώντας το RAV4 χάνω τετρακίνηση, άρα κάποιες εκδρομές, και την ελευθερία κίνσης σε δύσβατα μέρη (όπως χωρίς πλάκα είναι και πολλές περιοχές της Αττικής). Από την άλλη όμως, εκτιμώ πολύ την άνετη και χαμηλή θέση οδήγησης του Passat 1.8t, την ροπή του συγκεκριμένου κινητήρα και έν γένει τις αξίες που αποπνέει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Το σίγουρο είναι πως θα έρθει (ενημέρωση από VW) καινούργιο μοντέλο στα τέλη 2004. Επειδή όμως έχω δει ήδη κάποια spy shots, δεν μου γεμίζει ιδιατέρως το μάτι (πιο γοτθικό μου φαίνεται).
Εκτός αυτού για να πω και κάτι ακόμα. Είδα εχθές διαφήμιση στην TV που μιλάει για Passat μέχρι 193 PS. Το W8 δεν είναι (αυτό βγάζει γύρω στα 276), το δίλιτρο δεν είναι (βγάζει 115), μήπως θέλουν να μας πουν πως το Passat φοράει τώρα τον καινούργιο κινητήρα του Α4.??? Αν είναι έτσι, τότε.... )))))
-
Αν μπορείς Α4 Quattro και ειδικά αυτό με τα 190hp είναι όλα τα λεφτά. Εγώ για αυτό ψήνομαι σε Avant αν και κοιτάω και τα Jeep όπως το Cherokee 3.7 αλλά μου φαίνεται περίεργη η θέση οδήγησης και αντι να βλέπω τον δρόμο βλέπω τον ουρανό του αυτοκινήτου άσε που απο πλευράς ασφάλεις και crash tests είναι ψιλομάπα.
Για να σε φτιάξω κιόλας με χειμερινά λάστιχα σε Α4 Quattro ανεβαίνεις Νυμφαίο χωρίας αλυσίδες (Ας είναι καλά ο Torsen).
Δεν λέω ωραίο το γκάζι του 1,8Τ επειδή όμως μετά από λίγο καιρό θα το βαρεθείς όπως ο καθένας μας βαρίεται ένα αυτοκίνητο μετά από 1 χρόνο, η τετρακίνηση μπορεί να κάνει την διαφορά και να τα έχεις όλα. Για off road όταν θέλεις δηλ. μια φορά το χρόνο νοικιάζεις.
Επειδή σε νοιώθω πάρε Quattro -
193 PS έχει το VR6 2.8lt .Οσο για τα άλογα μην προβληματίζεσαι υπάρχουν
πολλοί καλοί βελτιωτές που φτάνουν τον κινητήρα κοντά στα 200 μόνο με
πρόγραμμα φτηνά κι'αξιόπιστα.Εχω ένα 1.8Τ μοντέλο 99 με 60000 χλμ.
με chip digitec 197PS. Η μετατροπή έγινε στα 10000 χλμ. και απο τότε το αυτοκίνητο είναι πολύ ταχύτερο καίει πείπου τα ίδια (9-14lt/100km)και δεν έχει το παραμικρό πρόβλημα.Οι διαφορές με το σημερινό μοντέλο είναι
μόνο το ESP και η εμφάνιση. Η εξυπηρέτηση στα εξιουσιοδοτημένα συνεργεία είναι άψογη. Εχει καλό ασφαλές, αλλά 'οικογενειακό' κράτημα, μαλακό, γέρνει και δεν σε εμπνέει να πας πολύ γρήγορα στις κλειστές στροφές,παρά τα bilstein sport που έχω βάλει.Στις ανοιχτές και τις ευθείες φυσικά είναι βράχος (2.70 μεταξόνιο). Επίσης σπινάρει έυκολα σε στεγνό με 1η.2ηΤαξιδεύει όμως ξεκούραστα και γρηγορα,προσπερνάει 'αστραπή'.
Ανετα κάνεις 800+χλμ. σε μια μέρα εντελώς ατσαλάκωτος με 4 άτομα και αποσκευές.Η θέση οδήγησης ειναι άριστη (είμαι 1.90)
Αν ψάχνεις γρήγορο,ταξιδιάρικο,άνετο αυτοκίνητο σε λογική τιμή, θα σε ευχαριστήσει. -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Αν μπορείς Α4 Quattro και ειδικά αυτό με τα 190hp είναι όλα τα λεφτά. Εγώ για αυτό ψήνομαι σε Avant αν και κοιτάω και τα Jeep όπως το Cherokee 3.7 αλλά μου φαίνεται περίεργη η θέση οδήγησης και αντι να βλέπω τον δρόμο βλέπω τον ουρανό του αυτοκινήτου άσε που απο πλευράς ασφάλεις και crash tests είναι ψιλομάπα.
Για να σε φτιάξω κιόλας με χειμερινά λάστιχα σε Α4 Quattro ανεβαίνεις Νυμφαίο χωρίας αλυσίδες (Ας είναι καλά ο Torsen).
Δεν λέω ωραίο το γκάζι του 1,8Τ επειδή όμως μετά από λίγο καιρό θα το βαρεθείς όπως ο καθένας μας βαρίεται ένα αυτοκίνητο μετά από 1 χρόνο, η τετρακίνηση μπορεί να κάνει την διαφορά και να τα έχεις όλα. Για off road όταν θέλεις δηλ. μια φορά το χρόνο νοικιάζεις.
Επειδή σε νοιώθω πάρε QuattroCPP,
έχεις δίκιο σε αυτό που λες, όμως η διαφορά των δύο αυτοκινήτων είναι γύρω στα 12.000 ευρώ (3.800.000 δρχ.) !!! Και εκτός αυτού σε φάση μεταπώλησης το quattro παρόλο που είναι πιο πολυχρηστικό σαν όχημα, απευθύνεται σε πιο ειδική ομάδα αγοραστών άρα και μειώνονται οι πιθανοί αγοραστές του. Έτσι τουλάχιστον νομίζω. Χωρίς βέβαια να αναφερθώ σε κόστη συνεργείων και ανταλλακτικών όπου η Audi χρεώνει σαφώς πιο ακριβά παρεμφερή ανταλλακτικά της VW !!
Τι λες εσύ ? Τι λέτε και οι υπόλοιποι ?
-
Αλήθεια, μήπως κανένας ξέρει ποιά είναι αυτή η 'νέα τιμή' που διαφημίzει η τηλεόραση; (για το 1.8Τ πάντα)
-
Ο χρήστης treasure έγραψε:
Αν μπορείς Α4 Quattro και ειδικά αυτό με τα 190hp είναι όλα τα λεφτά. Εγώ για αυτό ψήνομαι σε Avant αν και κοιτάω και τα Jeep όπως το Cherokee 3.7 αλλά μου φαίνεται περίεργη η θέση οδήγησης και αντι να βλέπω τον δρόμο βλέπω τον ουρανό του αυτοκινήτου άσε που απο πλευράς ασφάλεις και crash tests είναι ψιλομάπα.
Για να σε φτιάξω κιόλας με χειμερινά λάστιχα σε Α4 Quattro ανεβαίνεις Νυμφαίο χωρίας αλυσίδες (Ας είναι καλά ο Torsen).
Δεν λέω ωραίο το γκάζι του 1,8Τ επειδή όμως μετά από λίγο καιρό θα το βαρεθείς όπως ο καθένας μας βαρίεται ένα αυτοκίνητο μετά από 1 χρόνο, η τετρακίνηση μπορεί να κάνει την διαφορά και να τα έχεις όλα. Για off road όταν θέλεις δηλ. μια φορά το χρόνο νοικιάζεις.
Επειδή σε νοιώθω πάρε QuattroCPP,
έχεις δίκιο σε αυτό που λες, όμως η διαφορά των δύο αυτοκινήτων είναι γύρω στα 12.000 ευρώ (3.800.000 δρχ.) !!! Και εκτός αυτού σε φάση μεταπώλησης το quattro παρόλο που είναι πιο πολυχρηστικό σαν όχημα, απευθύνεται σε πιο ειδική ομάδα αγοραστών άρα και μειώνονται οι πιθανοί αγοραστές του. Έτσι τουλάχιστον νομίζω. Χωρίς βέβαια να αναφερθώ σε κόστη συνεργείων και ανταλλακτικών όπου η Audi χρεώνει σαφώς πιο ακριβά παρεμφερή ανταλλακτικά της VW !!
Τι λες εσύ ? Τι λέτε και οι υπόλοιποι ?
Στην οικονομική κατάσταση που είναι η χώρα μας αυτή τη στιγμή, η μεταπώληση είναι και θα είναι μια πονεμένη ιστορία για οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Άντε στην πιάτσα να δώσεις μεταχειρισμένο και να ζητήσεις cash και θα σου πω εγώ τι θα πάρεις. Το πολύ πολύ να στο φάει ο μαντράς για ένα κομμάτι ψωμί.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Αν μπορείς Α4 Quattro και ειδικά αυτό με τα 190hp είναι όλα τα λεφτά. Εγώ για αυτό ψήνομαι σε Avant αν και κοιτάω και τα Jeep όπως το Cherokee 3.7 αλλά μου φαίνεται περίεργη η θέση οδήγησης και αντι να βλέπω τον δρόμο βλέπω τον ουρανό του αυτοκινήτου άσε που απο πλευράς ασφάλεις και crash tests είναι ψιλομάπα.
Για να σε φτιάξω κιόλας με χειμερινά λάστιχα σε Α4 Quattro ανεβαίνεις Νυμφαίο χωρίας αλυσίδες (Ας είναι καλά ο Torsen).
Δεν λέω ωραίο το γκάζι του 1,8Τ επειδή όμως μετά από λίγο καιρό θα το βαρεθείς όπως ο καθένας μας βαρίεται ένα αυτοκίνητο μετά από 1 χρόνο, η τετρακίνηση μπορεί να κάνει την διαφορά και να τα έχεις όλα. Για off road όταν θέλεις δηλ. μια φορά το χρόνο νοικιάζεις.
Επειδή σε νοιώθω πάρε QuattroCPP,
έχεις δίκιο σε αυτό που λες, όμως η διαφορά των δύο αυτοκινήτων είναι γύρω στα 12.000 ευρώ (3.800.000 δρχ.) !!! Και εκτός αυτού σε φάση μεταπώλησης το quattro παρόλο που είναι πιο πολυχρηστικό σαν όχημα, απευθύνεται σε πιο ειδική ομάδα αγοραστών άρα και μειώνονται οι πιθανοί αγοραστές του. Έτσι τουλάχιστον νομίζω. Χωρίς βέβαια να αναφερθώ σε κόστη συνεργείων και ανταλλακτικών όπου η Audi χρεώνει σαφώς πιο ακριβά παρεμφερή ανταλλακτικά της VW !!
Τι λες εσύ ? Τι λέτε και οι υπόλοιποι ?
Στην οικονομική κατάσταση που είναι η χώρα μας αυτή τη στιγμή, η μεταπώληση είναι και θα είναι μια πονεμένη ιστορία για οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Άντε στην πιάτσα να δώσεις μεταχειρισμένο και να ζητήσεις cash και θα σου πω εγώ τι θα πάρεις. Το πολύ πολύ να στο φάει ο μαντράς για ένα κομμάτι ψωμί.
CPP,
νομίζω ότι έχει λογική βάση η τοποθέτησή σου. Πόσο λοιπόν θα με συμβούλευες να πουλήσω το RAV4 ? Είναι μοντέλο 1/02 και έχει κάνει 40.000 χλμ., σε πολύ καλή κατάσταση. Έχει επίσης και όλα τα εξτρά (ηλιοροφή, κ.ο.κ.).
Η Skoda, σε ανταλλαγή που είχαμε συζητήσει, το έπαιρνε περίπου 8.000.000 δρχ. Νομίζω ότι μπορώ να το βγάλω σε αγγελία γύρω στα 9.000.000 δρχ. Τι λες εσύ ?
Φιλικά,
-
File treasure, epeidh exoume Rav4 modelo 1/02 me ton kalo exoplismo kai skeftetai o pateras mou na to dwsei gia to kainourgio Land Cruiser, tha sou pw enhmerwtika oti etsi kai peis oti to poulas, se mia wra tha to exeis dwsei! Emas sthn Toyota mas eipan oti aneta to pairnoun me 9,000,000DRS.
Se ola ta upoloipa sumfwnw me ton filo Niko_bugsR
SEDANs vs SUVs : Ποιο αξίζει καλύτερα για οικογενειακό ?