-
Ο χρήστης alfisti! έγραψε:
alfista δεν γινετε καποιος μονο με το να οδηγει alfa romeo...Δηλαδη πρεπει απαραιτητως να πιστευει οτι η Alfa Romeo κατασκευαζει τις καλυτερες σπορ κατασκευες σε ολο τον κοσμο, και πως η μισιτη BMW εχει καταφερει μεχρις στιγμης να κατασκευασει μονο βυτια???
Για να γινω δηλαδη alfista πρεπει να φορεσω και παροπιδες?? -
Ο χρήστης alfisti! έγραψε:
alfista δεν γινετε καποιος μονο με το να οδηγει alfa romeo...
και να συμπληρώσω οτι πολλοί απο τους αυτοφερόμενους τον τίτλο alfisti δεν είναι alfisti...
είναι μία σύνθετη έννοια που ουτε ο μπαμπινιωτης δεν θα μπορούσε να ορίσει..
απλά όσοι είναι το ξέρουν...
επίσης προς τον μελος 86, alfisti δεν είναι σε καμια περίπτωση αυτό που λές και δεν περιλαμβάνει μόνο κατασκευές alfa romeo....που να εξηγώ τώρα..
ένα πρόχειρο παράδειγμα...
lancia integrale vs golf V gti???
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
29.900
Στην τιμή περιλαμβάνεται
3 χρόνια εγγύηση,
3 χρόνια οδική και
**3 χρόνια δωρεάν service..... **...η HYUNDAI δίνει εφ' όρου ζωής
Και τί με αυτό? Οι περισσότερες εταιρίες δεν δίνουν καθόλου.
η Alfa όμως ως Premium εταιρεία σύμφωνα με ορισμένους δεν κάνει προσφορές, ούτε δίνει πολλά χρόνια εγγύηση
yeap
-
Μια premium εταιρία δεν κάνει προσφορές σε χρήμα και εκπτώσεις.
Η μεγάλη εγγύηση όμως δεν είναι προσφορά αλλά ενδειξη εμπιστοσύνης της εταιρίας στο προϊόν της
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Μια premium εταιρία δεν κάνει προσφορές σε χρήμα και εκπτώσεις.Η μεγάλη εγγύηση όμως δεν είναι προσφορά αλλά ενδειξη εμπιστοσύνης της εταιρίας στο προϊόν της
έκανε με την 156
το δωρεάν σέρβις τι είναι; τακτική Hyundai/Kia/Ford. Και το δωρεάν σέρβις προσφορά σε ΧΡΗΜΑ είναι -ή αλλιώς θα μπορούσε να χρεώσει το μοντέλο 29.500, υπολογίζοντας 400 ευρώ ΔΙΚΟ ΤΗΣ κόστος τα σέρβις που θα κάνει στα 3 χρόνια (max 3)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μια premium εταιρία δεν κάνει προσφορές σε χρήμα και εκπτώσεις.
Η μεγάλη εγγύηση όμως δεν είναι προσφορά αλλά ενδειξη εμπιστοσύνης της εταιρίας στο προϊόν της
έκανε με την 156
το δωρεάν σέρβις τι είναι; ** τακτική Hyundai/Kia/Ford**. Και το δωρεάν σέρβις προσφορά σε ΧΡΗΜΑ είναι -ή αλλιώς θα μπορούσε να χρεώσει το μοντέλο 29.500, **υπολογίζοντας 400 ευρώ ΔΙΚΟ ΤΗΣ κόστος τα σέρβις **που θα κάνει στα 3 χρόνια (max 3)
Mε πρόλαβες
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μια premium εταιρία δεν κάνει προσφορές σε χρήμα και εκπτώσεις.
Η μεγάλη εγγύηση όμως δεν είναι προσφορά αλλά ενδειξη εμπιστοσύνης της εταιρίας στο προϊόν της
έκανε με την 156
το δωρεάν σέρβις τι είναι; τακτική Hyundai/Kia/Ford. Και το δωρεάν σέρβις προσφορά σε ΧΡΗΜΑ είναι -ή αλλιώς θα μπορούσε να χρεώσει το μοντέλο 29.500, υπολογίζοντας 400 ευρώ ΔΙΚΟ ΤΗΣ κόστος τα σέρβις που θα κάνει στα 3 χρόνια (max 3)
Μερικοί ανθρωποί ειναι παθολογικά γκρηνιάριδες.
Είναι ακριβό το service... γκρινιάζετε
Είναι δωρεάν ... γκρινιάζετε
Σας δίνουν πολλά χρόνια εγγύηση .......γκρινιάζετε
Σας δίνουν οδική βοήθεια......γκρινιάζετε -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Μια premium εταιρία δεν κάνει προσφορές σε χρήμα και εκπτώσεις.
Η μεγάλη εγγύηση όμως δεν είναι προσφορά αλλά ενδειξη εμπιστοσύνης της εταιρίας στο προϊόν της
έκανε με την 156
το δωρεάν σέρβις τι είναι; τακτική Hyundai/Kia/Ford. Και το δωρεάν σέρβις προσφορά σε ΧΡΗΜΑ είναι -ή αλλιώς θα μπορούσε να χρεώσει το μοντέλο 29.500, υπολογίζοντας 400 ευρώ ΔΙΚΟ ΤΗΣ κόστος τα σέρβις που θα κάνει στα 3 χρόνια (max 3)
Μερικοί ανθρωποί ειναι παθολογικά γκρηνιάριδες.
Είναι ακριβό το service... γκρινιάζετε
Είναι δωρεάν ... γκρινιάζετε
Σας δίνουν πολλά χρόνια εγγύηση .......γκρινιάζετε
Σας δίνουν οδική βοήθεια......γκρινιάζετεΔεν γκρίνιαξε κανείς -δεν θα πάρουμε Alfa έτσι κι αλλιώς- τις τακτικές 'marketing' των εταιρειών κρίνουμε. Από τη μία διατυμπανίζουν το premium κι από την άλλη προβαίνουν σε τακτικές πολυεθνικών φτηνών μοντέλων
Και φυσικά είναι καλη η ΠΡΟΣΦΟΡΑ που κάνει η Alfa στην 159 κι όπως ξέρεις για μένα το premium δεν κρίνεται από το σήμα, αλλά το τι κάνει στο δρόμο ένα αυτοκίνητο.
Η τιμή όμως της 159 δεν είναι καλή
-
Τιμες Ιταλια
159 1.9JTS Progression 28.751 318i-2.0cc 29.001/A4 2.0 29.451
159 1.9JTS Distinctive 31.401 318i-2.0cc 31.501/A4 2.0 Top 31.651
159 2.2JTS Progression 30.751 320i 31.001/A4 1.8T 31.751
159 2.2JTS Distinctive 33.401 320i 33.501/A4 1.8T Top 33.951
159 1.9JTDm 120hp Progression 29.391 A4 1.9TDI 29.351
159 1.9JTDm 120hp Distinctive 32.041 A4 1.9TDI Top 31.551
159 1.9JTDm Progression 30.951/A4 2.0TDI 31.651/X type 2.0D Classic 30.750/318d 31.201
159 1.9JTDm Distinctive 33.601/A4 2.0TDI Top 33.851/318d 33.701
159 2.4JTDm Progression 34.751/320d 34.051/A4 2.5TDI 35.151
159 2.4JTDm Distinctive 37.401/320d 36.551/X type 2.2D Executive 36.650/A4 2.5TDI 37.151
159 3.2JTS Q4 Distinctive 41.401/330xi 41.045 η βασικη εκδοση/X type 3.0lt Executive 41.650 -
Ο χρήστης face έγραψε:
επίσης προς τον μελος 86, alfisti δεν είναι σε καμια περίπτωση αυτό που λές και δεν περιλαμβάνει μόνο κατασκευές alfa romeo....που να εξηγώ τώρα..ένα πρόχειρο παράδειγμα...
lancia integrale vs golf V gti???
Δυστυχως ειμαι αρκετα μικρος σε ηλικια (20 χρονων ειμαι!) οποτε τα αυτοκινητα που παραθετεις δεν τα εχω ζησει (ιintegrale), επομενως δεν μπορω να εκφερω γνωμη!
Αυτο ομως που εχω ζησει ειναι η συγχρονη ιστορια της Alfa Romeo και αυτο που μπορω να σου πω ειναι οτι αυτα που διαβαζω ειναι ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ!
Ειμαι απολυτως σιγουρος οτι οι 'παλιοι' γνησιοι alfisti αξιζουν να αποκαλουνται alfisti μιας και εχουν γνωρισει γνησιες σπορ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΕΣ ιταλιδες!
Οι νεοι (απ'οτι διαβαζω στο ιντερνετ) αναλωνονται στο να προσπαθουν να μειωσουν τις μισητες BMW (ο χαρακτηρισμος δεν ειναι τυχαιος!) και στο να περιαυτολογουν για τα αυτοκινητα τους λες και δεν υπαρχουν αλλες σπορ κατασκευες!Εγω δεν προκειται να το κανω αυτο, οχι οταν στα πρωτα 13.000χλμ πρεπει να αλλαξω τον μεταβλητο χρονισμο των βαλβιδων μου και βλεπω κομματια απο το χρωμα του αυτοκινητου να κανουν βολτες στα πατακια του συνοδηγου!! Να τα χ
-
-
Υπάρχουν και νέοι Alfisti που δεν κάνουν αυτά που λες, καθώς και παλιοί που περιφρονούν ό,τι δεν είναι παλιά πισωκίνητη Alfa Romeo, ακόμα και τους 'νέους' alfisti. Μια βόλτα από το HAROC θα σε πείσει.
-
Μία σπορ κατασκευή δεν παύει να είναι σπορ ακόμα κι αν έχει προβλήματα αξιοπιστίας ή ποιότητας κατασκευής.
-
Υπάρχουν και γνήσιες σπορ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΕΣ ιταλίδες(*), εκτός κι αν με τη λέξη 'σπορ' εννοείς τα μπαντιλίκια.
(*) Η υπογραφή μου θα σου δώσει ένα hint.
-
-
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
επίσης προς τον μελος 86, alfisti δεν είναι σε καμια περίπτωση αυτό που λές και δεν περιλαμβάνει μόνο κατασκευές alfa romeo....που να εξηγώ τώρα..
ένα πρόχειρο παράδειγμα...
lancia integrale vs golf V gti???
Δυστυχως ειμαι αρκετα μικρος σε ηλικια (20 χρονων ειμαι!) οποτε τα αυτοκινητα που παραθετεις δεν τα εχω ζησει (ιintegrale), επομενως δεν μπορω να εκφερω γνωμη!
Αυτο ομως που εχω ζησει ειναι η συγχρονη ιστορια της Alfa Romeo και αυτο που μπορω να σου πω ειναι οτι αυτα που διαβαζω ειναι ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ!
Ειμαι απολυτως σιγουρος οτι οι 'παλιοι' γνησιοι alfisti αξιζουν να αποκαλουνται alfisti μιας και εχουν γνωρισει γνησιες σπορ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΕΣ ιταλιδες!
Οι νεοι (απ'οτι διαβαζω στο ιντερνετ) αναλωνονται στο να προσπαθουν να μειωσουν τις μισητες BMW (ο χαρακτηρισμος δεν ειναι τυχαιος!) και στο να περιαυτολογουν για τα αυτοκινητα τους λες και δεν υπαρχουν αλλες σπορ κατασκευες!Εγώ έχω και BMW (M3 E30) και Alfa-Romeo (146ti)... και φυσικά το Monty
Τις BMW δεν τις μισώ καθόλου.
Σε πολλά πράγματα οι Alfa είναι καλύτερες, σε άλλα οι BMW.
Δεν χρειάζονται οι πολώσεις.
Πρόβληματα αξιοπιστίας και ζημίες έιχα μια απο τα ίδια για όλα. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Η τιμή όμως της 159 δεν είναι καλή
+1
Τουλάχιστον 1Κ κάτω έπρεπε να είναι κατ'εμέ
Είδωμεν -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Η τιμή όμως της 159 δεν είναι καλή
+1
Τουλάχιστον 1Κ κάτω έπρεπε να είναι κατ'εμέ
ΕίδωμενΧτυπήσαμε την 100άρα και ακόμα δεν το έχουμε δεί το όχημα...
η 156 2.0 JTS έχει 28.560... οπότε τα 29Κ+ για την 159 1.9JTS είναι λογικά.
Δεδομένου του καλύτερου βασικού εξοπλισμού και μεγέθους.Εγω φοβόμουν μεγαλύτερη αυξηση...
-
επετειακό το ποστ μου!!!!!
παίρνω 1Κ μείωση στην τιμή καταλόγου της 159μπα περισσότερο παράλογο μου φαίνεται το 28,5 της 156
πάντως ακόμα δεν το είδαμε, έχεις δίκαιο σε αυτό, οπότε μπορεί και να τα αξίζει
στην έκθεση το Νοέμβριο θα είναι να την δούμε απο κοντά? -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Υ.Γ. Περιμένω να έρθει η 159 με 130-140 άλογα για να βοηθήσω τον lkar στο θάψιμο της. Σαν τις audi-bmw θα καταντήσουμε.
μα αυτός δεν είναι ο στόχος; 'όταν μεγαλώσω να γίνω BMW/Audi' Μόνο που ξεκινάει από τα αρνητικά
Αν ξεκινούσε από τα αρνητικά, ο 1800άρης θα ήταν διαθέσιμος από το λανσάρισμα του μοντέλου!
Δεν γκρίνιαξε κανείς -δεν θα πάρουμε Alfa έτσι κι αλλιώς- τις τακτικές 'marketing' των εταιρειών κρίνουμε. Από τη μία διατυμπανίζουν το premium κι από την άλλη προβαίνουν σε τακτικές πολυεθνικών φτηνών μοντέλων
Και φυσικά είναι καλη η ΠΡΟΣΦΟΡΑ που κάνει η Alfa στην 159 κι όπως ξέρεις για μένα το premium δεν κρίνεται από το σήμα, αλλά το τι κάνει στο δρόμο ένα αυτοκίνητο.Η τιμή όμως της 159 δεν είναι καλή
Το μάρκετινγκ ξέρεις πολύ καλά τι πάει να χτυπήσει με την συγκεκριμένη προσφορά φίλτατε lkar. Την εικόνα αναξιοπιστίας που είχε χαρακτηρίσει κάποιες παλαιότερες alfa. Για κάποιους Α ή Β λόγους πολλοί καταναλωτές έχουν συνδέσει ακόμα και το απλό σέρβις με την εικόνα αξιοπιστίας του οχήματος. Νομίζω γινόμαστε γελοίοι και αφελείς αν νομίζουμε ότι με το επιχείρημα των δωρεάν σέρβις θα μπορούσε να κλέψει πελάτες οι οποίοι είναι διατεθημένοι να ξοδέψουν πάνω από 30.000Ε και θα προτιμούσαν την 159 επειδή τα γλίτωναν 300-400Ε από τα σέρβις. Προφανώς πλάκα κάνετε.
Και όσο για την τιμή, με βάση αυτά που ίσχυαν για την 156 θεωρώ την τιμή της 159 κάτι παραπάνω από καλή.
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Αν ξεκινούσε από τα αρνητικά, ο 1800άρης θα ήταν διαθέσιμος από το λανσάρισμα του μοντέλου!
Λάθος... η 316 μόλις τώρα βγήκε
Το μάρκετινγκ ξέρεις πολύ καλά τι πάει να χτυπήσει με την συγκεκριμένη προσφορά φίλτατε lkar. Την εικόνα αναξιοπιστίας που είχε χαρακτηρίσει κάποιες παλαιότερες alfa. Για κάποιους Α ή Β λόγους πολλοί καταναλωτές έχουν συνδέσει ακόμα και το απλό σέρβις με την εικόνα αξιοπιστίας του οχήματος. Νομίζω γινόμαστε γελοίοι και αφελείς αν νομίζουμε ότι με το επιχείρημα των δωρεάν σέρβις θα μπορούσε να κλέψει πελάτες οι οποίοι είναι διατεθημένοι να ξοδέψουν πάνω από 30.000Ε και θα προτιμούσαν την 159 επειδή τα γλίτωναν 300-400Ε από τα σέρβις. Προφανώς πλάκα κάνετε.
Και όσο για την τιμή, με βάση αυτά που ίσχυαν για την 156 θεωρώ την τιμή της 159 κάτι παραπάνω από καλή.
Μα ακριβώς αυτό είναι το θέμα, σε αυτοκίνητα 'κύρους' δεν κάνεις προσφορές Ο φανατικός 'αλφίστα' το χει δηλώσει άλλωστε και τον διαψεύδει -όπως και σε πολλά άλλα- η ίδια η εταιρεία
Αν θες να 'χτυπήσεις' την BMW δεν ξεκινάς με ίδιες τιμές, ούτε και ο ένας επιπλέον χρόνος εγγυησης είναι κίνητρο. Σε άλλους τομείς πρέπει να εστιάσεις, αλλά με Γερμανό αφεντικό τι να περιμένεις;
Με το τιμόνι εχτρά είναι τα 29.900;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Με το Passat καταδέχεται να συγκριθεί η 159; ή της πέφτει λίγο;Γιατί δεν είχαν συγκρίνει οι 4Τροχοί την 1.8 156 με το 1.8 Mondeo και είχαν βγάλει το Mondeo καλύτερο και όχι μόνο αυτό, αλλά το Mondeo έκανε και καλύτερο χρόνο στα Μέγαρα ?
-
Και με Ferrari να το βάλεις να τρέξει το Mondeo πάλι πρώτο θα βγει...
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Και με Ferrari να το βάλεις να τρέξει το Mondeo πάλι πρώτο θα βγει...το Passat δηλαδή είναι καλύτερο από Ferrari μιας και βγήκε καλύτερο από Μondeo;
'εσωτερικό ανταγωνισμό' απέκτησε η 159
Alfa Romeo 159 & 159TBi