-
Οpel GT (1968-1973) Παράχθηκαν 100.000 κομάτια εκ των οποίων τα 70.000 πουλήθηκαν στην Αμερική.
Τα μπροστινά φώτα δεν ανοιγόκλειναν αλλά περιστρέφονταν 180 μοίρες προς τα μέσα. -
Αυτή η 320is που λες ΙΚΕ ονομάζεται και ιταλική Μ3, γιατί είχε παραχθεί για να πάρει ομολογκασιόν σε πρωταθλήματα τουρισμού. Είχα την τύχη να συνοδηγήσω μια τέτοια, βέβαια επρόκειτο για μετατροπή από 316, αλλά το μοτέρ σκότωνε . Τρομερός ήχος και επιδόσεις, που μετά από 13 χρόνια, τα 192 γερμανικά άλογα έδειχναν υγιέστερα από ποτέ
-
Και ενα σπάνιο πουλί αφιερωμένο στο dimsaba:
323 GTR 1.8, τούρμπο 4κίνητο με 180 άλογα και ο πρόγονος , 323 GTX:
(λίγο καγκούρικη η φωτογραφία)
-
Κανγκούρικες φωτογραφίες δε δεχόμαστε σε αυτό το topic . Πάρε λοιπόν μια από 323 GTX, ένα από τα ελάχιστα γνήσια στην Ελλάδα που δε χρησιμοποιήθηκε για πονηρούς (=βλέπε αγωνιστικούς) σκοπούς. Το μόνο διαφορετικό από το εργοστασιακό είναι οι ζάντες και εκείνη η χειροποίητη κίτρινη εισαγωγή αέρα. Επίσης, κι αυτός που είναι εκεί πίσω, δε συμπεριλαμβανόταν στο βασικό εξοπλισμό .
-
Alfa Romeo Montreal
A κι όσοι θέλουν να δουν Avantime live, υπάρχει ένα με γαλλικές πινακίδες στα Σεπόλια στο δρόμο που είναι το συνεργείο του Κύρκου. Το χω δει τόσες φορές που δεν μου κάνει εντύπωση πλέον
-
Και να μην ξεχάσω: το GTR απέδιδε 189 ίππους, ενώ το GTX 'μόλις' 165. Και λέω μόλις, γιατί σήμερα όντως φαντάζουν λίγοι. Αν ανατρέξετε όμως στους 4Τ του 91, θα δείτε ότι με 165 ίππους έγραφε τότε 0-100 σε 7.5'. Το GTR ήθελε για την ίδια μέτρηση 6.5. Όχι κι άσχημα
Πάμε για άλλα πουλιά τώρα.
Mercedes 190E 2.5 Evo 2. Μοναδική και σπανιότατη σε γνήσια μορφή στην Ελλάδα. Σήμερα μπορεί να υπάρχουν πολύ δυνατότερες Merc, λείπει όμως ο καθαρόαιμος σπορ χαρακτήρας. -
-
Τη BMW Isetta - το μικρο αυτοκινητακι που κρατησε ζωντανη την εταιρια του Μοναχου στα δυσκολα μεταπολεμικα χρονια - οι περισσοτεροι τη γνωριζουμε.
Ποσοι γνωριζουμε οτι το αυτοκινητακι αυτο καλυπτε και αναγκες Δημοσιας Ταξης??Iδου και ο ασυρματος του μαρκας TELEFUNKEN
-
Μοναδικές φωτογραφίες, άψογος . Άνοιγε η μπροστινή πόρτα προς τα πάνω, έτσι; Πάντως, σε καταδίωξη, δε θα μπορούσε να ακολουθήσει ούτε χορτάτο ποδηλάτη .
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Πάμε για άλλα πουλιά τώρα.
Mercedes 190E 2.5 Evo 2. Μοναδική και σπανιότατη σε γνήσια μορφή στην Ελλάδα. Σήμερα μπορεί να υπάρχουν πολύ δυνατότερες Merc, λείπει όμως ο καθαρόαιμος σπορ χαρακτήρας.Eεεεεεεπ κλέφτης!! Που την βρήκες αυτή την φωτό ρε??? Ζήτησες τα δικαιώματα??
-
Ε... ξέρετε... εγώ... δεν... κατάφερε να ψελλίσει
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μοναδικές φωτογραφίες, άψογος . Άνοιγε η μπροστινή πόρτα προς τα πάνω, έτσι; Πάντως, σε καταδίωξη, δε θα μπορούσε να ακολουθήσει ούτε χορτάτο ποδηλάτη .H πορτα ανοιγε προς τα αριστερα μαζι με το τιμονι για καλυτερη προσβαση
Οσον αφορα τη καταδιωξη, αν σκεφτεις οτι η πλειοψηφια των γερμανικων αυτοκινητων της εποχης ηταν Messersmidt (ναι ναι αυτη που εβγαζε και τα πολεμικα αεροπλανα) ,Zundapp , Junkers (κι αυτη αεροπλανα εβγαζε ) και Gogomobil, το Ιssetaκι δεν πρεπει να αντιμετωπιζε και ιδιαιτερα προβληματα..... -
-
Ναι, ναι, ήμουν καλό παιδί. Και μάλιστα με roll-cage, buckets και σωστό τιμονάκι...
-
-
-
Βρε παιδιά μη βάζεται τόσο μεγάλες φωτογραφίες.
Θα ξαναμπώ να διαβάσω αυτό το θέμα σε λίγες ημέρες που 'έρχεται' η DSL.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Βρε παιδιά μη βάζεται τόσο μεγάλες φωτογραφίες.Έχει δίκιο ο tazio. Toυλάχιστον να μην μπαίνουν φωτογραφίες που ξεχειλώνουν την σελίδα.
-
Τι μου θυμίζει αυτο το πάρκινγκ στην φώτο της Benz.. τι με κάνει να νοσταλγώωωωωωωωωωωωωω
-
Ο χρήστης sokos έγραψε:
Τι μου θυμίζει αυτο το πάρκινγκ στην φώτο της Benz.. τι με κάνει να νοσταλγώωωωωωωωωωωωωωΠρέπει να είναι το πιο όμορφο parking στο κόσμο ε??
Σπάνια πουλιά!!!!!