-
Αντιμετωπίζω καθημερινά το εξής πρόβλημα:
Ανεβαίνω τον Κιφησό από Πέτρου Ράλλη μέχρι Βαρυμπόμπη για να πάω στη δουλειά μου, γύρω στις 8.30 -9.00, τη χειρότερη ώρα δηλεδή με την κίνηση στο peak της.
Οι περισσότεροι με μηχανή κινούμαστε ανάμεσα στην αριστερή και τη μεσαία λωρίδα, η οποία είναι σχετικα΄πιο ασφαλής από τις άλλες γιατί έχει τις λιγότερες αλλαγές από αυτοκίνητα, και η στοίχησή τους είναι καλύτερη.
Υπάρχουν μερικού τύποι με μηχανές οι οποίοι προκαλούν μπλοκάρισμα στις διόδους ανάμεσα στα αυτοκίνητα, και δεν λένε να ξεκουνηθούνε με τίποτα. Έχω εντοπίσει χοντρικά τις ακόλουθες κατηγορίες-
Συντρίμι που κινείται με 20-25 km/h.
Ο οδηγός αδιαφορεί πλήρως για ότι γίνεται από πίσω, καθρέφτες δεν διαθέστει ούτως ή άλλως, και συνήθως σε ανταμίβει με τρομερή λαδίλα από την εξάμτιση. Το καλό είναι οτι πάει τόσο αργά που στο πρώτο άνοιγμα τον περνάς από το πλάι -
Σκουτεράκι από τα καινούργια. Ταχύτητα παραπλήσια, (25-20 km/h) θεωρεί ότι ο μοναδικός τρόπος οδήγησης είναι ο δικός του/της, ως εκτούτου, τι πρόβλημα έχεις εσύ από πίσω;
-
Μεγάλου κυβισμού μηχανή με πολύ 'trendy' οδηγό (συνήθως άσχετο και πάντα χωρίς κράνος) Εδώ το πρόβλημα είναι ακόμα χειρότερο. Στο πρώτο στένεμα κοκκαλώνει τη μηχανή και πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός μη σκάσεις από πίσω του, με το που βρεθεί άνοιγμα το μαστιγώνει και δεν προλαβαίνεις με τίποτα να τον προσπεράσεις, ανοίγετε και οι δυο μέχρι να ξαναπλακωθείτε στα φρένα. Αγνοεί επιδεικτικά οποιοδήποτε σήμα από πίσω αλλά και τους καθρέπτες καθώς αισθάνεται υπεροχή απέναντι όλων των άλλων δυκύκλων
Αν κάποιος αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα, πώς το χειρίζεστε ρε παιδία; Κορνάρεις λίγο, πολύ, καθόλου; Περνάς και του λές και κάτι; Το κάνεις γαργάρα; Αλλάζεις διάδρομο αν και ξέρεις ότι είναι λίγο πιο επικίνδυνο;
-
-
Αντιμετωπίζω καθημερινά το εξής πρόβλημα:
Ανεβαίνω τον Κιφησό από Πέτρου Ράλλη μέχρι Βαρυμπόμπη για να πάω στη δουλειά μου, γύρω στις 8.30 -9.00, τη χειρότερη ώρα δηλεδή με την κίνηση στο peak της.
Οι περισσότεροι με μηχανή κινούμαστε ανάμεσα στην αριστερή και τη μεσαία λωρίδα, η οποία είναι σχετικα΄πιο ασφαλής από τις άλλες γιατί έχει τις λιγότερες αλλαγές από αυτοκίνητα, και η στοίχησή τους είναι καλύτερη.
Υπάρχουν μερικού τύποι με μηχανές οι οποίοι προκαλούν μπλοκάρισμα στις διόδους ανάμεσα στα αυτοκίνητα, και δεν λένε να ξεκουνηθούνε με τίποτα. Έχω εντοπίσει χοντρικά τις ακόλουθες κατηγορίες-
Συντρίμι που κινείται με 20-25 km/h.
Ο οδηγός αδιαφορεί πλήρως για ότι γίνεται από πίσω, καθρέφτες δεν διαθέστει ούτως ή άλλως, και συνήθως σε ανταμίβει με τρομερή λαδίλα από την εξάμτιση. Το καλό είναι οτι πάει τόσο αργά που στο πρώτο άνοιγμα τον περνάς από το πλάι -
Σκουτεράκι από τα καινούργια. Ταχύτητα παραπλήσια, (25-20 km/h) θεωρεί ότι ο μοναδικός τρόπος οδήγησης είναι ο δικός του/της, ως εκτούτου, τι πρόβλημα έχεις εσύ από πίσω;
-
Μεγάλου κυβισμού μηχανή με πολύ 'trendy' οδηγό (συνήθως άσχετο και πάντα χωρίς κράνος) Εδώ το πρόβλημα είναι ακόμα χειρότερο. Στο πρώτο στένεμα κοκκαλώνει τη μηχανή και πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός μη σκάσεις από πίσω του, με το που βρεθεί άνοιγμα το μαστιγώνει και δεν προλαβαίνεις με τίποτα να τον προσπεράσεις, ανοίγετε και οι δυο μέχρι να ξαναπλακωθείτε στα φρένα. Αγνοεί επιδεικτικά οποιοδήποτε σήμα από πίσω αλλά και τους καθρέπτες καθώς αισθάνεται υπεροχή απέναντι όλων των άλλων δυκύκλων
Αν κάποιος αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα, πώς το χειρίζεστε ρε παιδία; Κορνάρεις λίγο, πολύ, καθόλου; Περνάς και του λές και κάτι; Το κάνεις γαργάρα; Αλλάζεις διάδρομο αν και ξέρεις ότι είναι λίγο πιο επικίνδυνο;
-
-
Αντιμετωπίζω καθημερινά το εξής πρόβλημα:
Ανεβαίνω τον Κιφησό από Πέτρου Ράλλη μέχρι Βαρυμπόμπη για να πάω στη δουλειά μου, γύρω στις 8.30 -9.00, τη χειρότερη ώρα δηλεδή με την κίνηση στο peak της.
Οι περισσότεροι με μηχανή κινούμαστε ανάμεσα στην αριστερή και τη μεσαία λωρίδα, η οποία είναι σχετικα΄πιο ασφαλής από τις άλλες γιατί έχει τις λιγότερες αλλαγές από αυτοκίνητα, και η στοίχησή τους είναι καλύτερη.
Υπάρχουν μερικού τύποι με μηχανές οι οποίοι προκαλούν μπλοκάρισμα στις διόδους ανάμεσα στα αυτοκίνητα, και δεν λένε να ξεκουνηθούνε με τίποτα. Έχω εντοπίσει χοντρικά τις ακόλουθες κατηγορίες-
Συντρίμι που κινείται με 20-25 km/h.
Ο οδηγός αδιαφορεί πλήρως για ότι γίνεται από πίσω, καθρέφτες δεν διαθέστει ούτως ή άλλως, και συνήθως σε ανταμίβει με τρομερή λαδίλα από την εξάμτιση. Το καλό είναι οτι πάει τόσο αργά που στο πρώτο άνοιγμα τον περνάς από το πλάι -
Σκουτεράκι από τα καινούργια. Ταχύτητα παραπλήσια, (25-20 km/h) θεωρεί ότι ο μοναδικός τρόπος οδήγησης είναι ο δικός του/της, ως εκτούτου, τι πρόβλημα έχεις εσύ από πίσω;
-
Μεγάλου κυβισμού μηχανή με πολύ 'trendy' οδηγό (συνήθως άσχετο και πάντα χωρίς κράνος) Εδώ το πρόβλημα είναι ακόμα χειρότερο. Στο πρώτο στένεμα κοκκαλώνει τη μηχανή και πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός μη σκάσεις από πίσω του, με το που βρεθεί άνοιγμα το μαστιγώνει και δεν προλαβαίνεις με τίποτα να τον προσπεράσεις, ανοίγετε και οι δυο μέχρι να ξαναπλακωθείτε στα φρένα. Αγνοεί επιδεικτικά οποιοδήποτε σήμα από πίσω αλλά και τους καθρέπτες καθώς αισθάνεται υπεροχή απέναντι όλων των άλλων δυκύκλων
Αν κάποιος αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα, πώς το χειρίζεστε ρε παιδία; Κορνάρεις λίγο, πολύ, καθόλου; Περνάς και του λές και κάτι; Το κάνεις γαργάρα; Αλλάζεις διάδρομο αν και ξέρεις ότι είναι λίγο πιο επικίνδυνο;
-
-
Εχεις προσέξει πως οι περισσότεροι απο αυτούς φοράνε μπορντό κράνος?!
Δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλα είναι εντυπωσιακό.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εχεις προσέξει πως οι περισσότεροι απο αυτούς φοράνε μπορντό κράνος?!Δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλα είναι εντυπωσιακό.
Mάλλον είχαν τελειώσει τα άλλα χρώματα στο Lidl...
-
Ωραιο θεμα.
Αγαπητε φιλε αν οι σειρες των αυτοκινητων ειναι ακινητοποιημενες, τοτε αναμεσα τους πρεπει να κινουμαστε με πολυ μικρη ταχυτητα. Να ξερετε οτι πορτες ανοιγουν οταν τα αυτοκινητα ειναι σταματημενα, αν και εμενα μου ετυχε και εν κινησει. Επισης αλλοδαποι σκανε αναμεσα απο το πουθενα, αν και τωρα τελευταια προσεχουν και αυτοι. Επειδη ομως καποιοι με καποιο ρισκο θελουν να πανε πιο γρηγορα τους αφηνουμε την αριστερη και τη μεσαια κενη η αν δεν υπαρχουν η ειμαστε και εμεις στην αριστερη, τους κανουμε παντα χωρο. Τουλαχιστον εγω αυτο κανω.
Τωρα αν οι σειρες των αυτοκινητων ειναι εν κινησει και εμεις παμε πιο γρηγορα απο τα αυτοκινητα, οπως συνηθως, φυσικα θα αφησουμε τον πιο γρηγορο πισω μας να περασει, ο οποιος το καταλαβαινει με το που πλησιαζει οτι θα του κανουμε χωρο και εξαφανιζεται μπροστα μας. Τωρα αμα βλεπεις μηχανη χωρις καθρεπτες αυτο τα λεει ολα, μην ασχολεισαι, απλα περασε τον την καταλληλη στιγμη και συνηθως τον πιανεις στον υπνο σε ενα μικρο κενο. Με τις μεγαλυτερες μηχανες τωρα ειναι καπως περιεργα τα πραγματα. Ναι ειναι πιο γρηγορες, αλλα δεν χωρανε και εγω χωραω. Θελει και λιγο προετοιμασια, αν δεις οτι υπαρχει στενεμα και μπροστα ειναι μεγαλη μηχανη που δεν χωραει αλλαζεις λωριδα και επανερχεσαι παλι.
Και παιδια προσοχη εκει εξω τρια ατυχηματα εχω δει αυτη την εβδομαδα.
Αυτα σαν θεωρια. Η γνωμη μου ειναι οτι προεχει η ασφαλεια. Και θα αναφερω ενα προσφατο περιστατικο που μου ετυχε. Ειμαι στην Ακαδημιας αναμεσα σε σταματημενα αυτοκινητα με το Serow και επειδη δεν χωραω, προσπαθω να αλλαξω λωριδα. Ερχομαι καθετα αναμεσα σε δυο αυτοκινητα και ελεγχω για να βγω στη διπλα κενη. Με το που παει να προχωρησει η ροδα στο κενο ακουω ευτυχως κατι να ερχεται (δεν το ειχα δει ακομα) και ακινητοποιω τη μηχανη. Ο τυπος περναγε αναμεσα απο τα αυτοκινητα με καμμια 60αρα με ενα παλιο παπι, οσο πηγαινε δηλαδη και αστραπιαια βλεπω οτι δεν χωραει, γυρναω το τιμονι τελειως για να του δωσω κι αλλο χωρο και με ακουμπησε στο λαστιχο και ξηλωσε το μπροστινο φρενο του και ευτυχως δεν επεσε. Που να πεσει δηλαδη, πιγκ πογκ αναμεσα στα αυτοκινητα εκανε. Φαντασου οτι σταματησε μετα απο παρα πολλα μετρα. Αμα ειχα βγει πιο εξω δηλαδη θα τσακιζοταν. Καλα αμα περνουσε καποιος πεζος τι θα γινοταν? -
Το θέμα είναι ότι η ‘μικρή’ ταχύτητα δεν είναι απόλυτο μέγεθος αλλά διαφέρει για τον καθένα, ανάλογα με την εμπειρία που έχει και την άνεση στο χειρισμό του οχήματος, στην κατάσταση και τις δυνατότητες του οχήματος αλλά και συγκυριακές συνθήκες, όπως πψ η ψυχολογική κατάσταση ή η υγεία του οδηγού τη συγκεκριμένη στιγμή, μπορεί να είναι 20 km/h για κάποιον, και 50 km/h για έναν άλλο.
Δεν περιμένω απο κανέναν να αυξήσει την ταχύτητα που θεωρεί ασφαλή για να με διευκολύνει, αλλά απαιτώ και από αυτόν να σεβαστεί τη δική μου άποψη και να κάνει άκρη να με αφήσει να περάσω, να μη με πάει τρενάκι για 5 χιλιόμετρα (από του Ρέντη μέχρι την Κιφησιά) είτε από αδιαφορία είτε από εγωισμό.
Το πρόβλημα είναι ότι την άποψη σου (αφήνουμε να περάσει κτλ..) δεν βλέπω να τη συμμερίζονται πολλοί στο δρόμο. Το αποτέλεσμα είναι να δημιουργούνται τρενάκια στην αριστερή δίοδο των μηχανών, εκνευρισμοί και εν δυνάμει επικίνδυνες καταστάσεις (η βιασμένη προσπέραση δεν είναι καλή για κανέναν από τους δύο). Ούτε θεωρώ ασφαλή εναλλακτική να φύγω από την αριστερή μεριά της μεσαίας και να πάω στη δεξιά της.
Επίσης δεν πιστεύω ότι το μέγεθος της μηχανής παίζει ρόλο σε αντίστοιχες συνθήκες κίνησης σε μεγάλους δρόμους (Αττική, εθνική, Συγγρού κτλ). Εξαιρετικά σπάνια εως ποτέ δεν έχω συναντήσει μέρος που να περνάει σκουτεράκι και να μην περνάω πχ με το transalp. Είναι πάντα συνάρτηση του οδηγού, αν αυτός δεν ξέρει τον όγκο της μηχανής του τότε εκεί είναι το πρόβλημα. Έχω δεί GS και varadero (το παλαιότερο και πιο ογκώδες) να πηγαίνει με χαρακτηριστική άνεση και χάρη, καλύτερα από εμένα σε στενά σημεία
-
Καλημέρα και απο 'μένα. Όλα όσα γράφονται είναι λίγο έως πολύ σωστά.
Στον αντίποδα με όσα έχουν αναφερθεί, θέλω να αναφέρω πως θεωρώ απαράδεκτη την συμπεριφορά κάποιων συναδέλφων να κολλάνε πίσω απο το προπορευόμενο δίκυκλο και και παράλληλα να κολλάνε και την κόρνα... σέβομαι τον μπροστινό μου και παράλληλα κρατάω μια απόσταση μιάμισης μοτοσυκλέτας (με ρυθμούς 20-40 ανάμεσα στα αυτοκίνητα), τις περισσότερες φορές (υπάρχουν και κολλημένοι) ο μπροστινός θα κάνει στην άκρη ή θα ανοίξει ο δρόμος οπότε θα δωθεί στον αναβάτη η δυνατότητα να περάσει, τώρα αν δεν το κάνει ποτέ... μία είναι η λύση... υπομονή.
Ο όγκος της μοτοσυκλέτας δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο με την προϋπόθεση πως υπάρχει μια σχετική ροή στον δρόμο αλλά και η ανάλογη εμπειρία απο τον αναβάτη.
Σε συνθήχες 'χαμού' ένα varadero ή BMW θα προχωρίσει κανονικά μέχρι που θα μπλοκάρει απο κάποιον ΙΧ που θα πάει να αλλάξει μισή λωρίδα, λόγο όγκου μεταξονίου και μικρού κοψήματος τιμονιού απλά θα μείνει εκεί. Και αυτό είναι απλά μία περίπτωση...ΠΟΛΥ μεγάλη προσοχή θέλουν οι πεζή και ειδικότερα οι της τρίτης ηλικίας. Περνάνε κυριολεκτικά όπου τους δίνεται η δυνατότητα (όπου υπάρχει άνοιγμα δηλαδή) όντας σε δικό τους κόσμο.
Μου έχει τύχει πραγματικά πολλές φορές, περισσότερες απο κάθε τι αλλο... η χειρότερη ήταν μία στην Κηφισίας λίγο πρίν τους Ολυμπιακούς στο ύψος πρίν την γέφυρα της Κατεχάκη στο ρεύμα προς Κηφισιά και άλλη μία στην Εθνική Α.Λ. (ναι... πολύ σωστά διαβάσατε), πρίν την έξοδο για Φιλαδέλφια στο μή φωτειζόμενο κομμάτι (ευτυχώς το πήρα γρήγορα είδηση)...Προσοχή όταν προσπερνάτε ογκώδη οχήματα τα οποία για οποιονδήποτε λόγο είναι ακινητοποιημένα άσχετο αν υπάρχουν μπάρες αριστερά και δεξιά του δρόμου, το ατύχημα δεν είναι μακρυά.
-
Εγώ έτσι ακριβώς έχω 'φαει' μια γιαγιά... Σε κατηφορικό δρόμο με γλίτσα απο ψιλόβροχο, γιαγιά-καμικάζι πετάγεται τρέχοντας απο το πουθενά πίσω απο σταματημένο βανάκι, με το κεφάλι μέσα στην ομπρέλλα (που είχε φτάσει μεχρι τους αγκώνες). Δεν πρόλαβα να κάνω τίποτα, έσκασα πάνω της με όσα είχα (40-50).Ευτυχώς:
- Εκείνη τη μέρα είχα πάρει το παπί
- Η γιαγιά ήταν ψιλοτεράστια και απορρόφησε όλη την ορμή της κρούσης!
- Δεν έπαθε κάποιο χτύπημα σοβαρό εκτός απο το σόκ
- Το κράνος που περιέβαλλε το κεφάλι μου, χτυπώντας κάτω στο ύψος του αριστερού μου κροτάφου, έκανε έναν θόρυβο που ποτέ δεν θα ξεχάσω. Το κράνος το φόραγα ούτως ή άλλως, αλλά απο τότε (~6 χρόνια) ζήτημα να έχω κάνει πάνω απο 1 κμ χωρίς κράνος συνολικά.
- Κράνη μπουφάν γάντια κτλ όλα κάναν τη δουλειά τους, δεν έπαθα τίποτα
Απο εκείνη τη φάση θυμάμαι επίσης την αντίδραση μερικών ΙΧδων. Το παπί είχε πεταχτεί στην αριστερή λωρίδα (μια ανα κατεύθυνση) και αναγκαστικά είχε διακοπέί η κυκλοφορία. Εγώ είχα πέσει μαζί περίπου στη διπλή διαχωριστική και η γιαγιά είχε παραμείνει στην δεξιά. Με το που κατάφερα να σηκωθώ, πάω στη γιαγιά να δώ αμα είναι καλά, να τη σηκώσω να τη βάλω να κάτσει κάπου. Να πήρε η όλη φάση 2, άντε 3 λεπτά.
Οι κύριοι λοιπόν που ήταν σταματημένοι εξαιτίας του παπιού άρχισαν να κορνάρουν και να λενε 'Αντε, πάρτο απο εδώ, να φύγουμε κτ...'Τώρα, για να επανέλθω και στο θέμα μας. Για λίγη ώρα μπορώ να δείξω υπομονή, θα κάνω και ενα πολυ σύντομο κορναρισματάκι (ή δεύτερο μέχρι να καταλάβω οτι έγινα αντιληπτός, ειδικά αν δεν υπάρχουν καθρέπτες) και θα περιμένω μεχρι το πρώτο - δεύτερο άνοιγμα που θα βρεθεί, την κίνηση καλής θέλησης απο τον προπορευόμενο.
Εαν ο εμπρός συνεχίζει να αδιαφορεί ή να μη θέλει να με αφήσει, αλλάζω στάση. Στο πρώτο ανοιγματάκι που μπορώ θα πάω δίπλα του ακόμα και αν δε χωράω να κάνω πλήρη προσπέραση και πρέπι να ξαναγυρίσω πίσω του, για να καταλάβει οτι πρέπει να κάνει άκρη, ή θα του κολλήσω απο πίσω, ωστέ έστω φοβούμενος μην κάνω μια μαλ@#α και σκάσω πάνω του να ρίξει λίγο τον εγωισμό του και να με αφήσει να περάσω.Άλλη λύση δεν βλέπω, τον σεβασμό στό δρόμο (αλλά και γενικότερα) τον κερδίζουμε με τη στάση μας, δεν τον απαιτούμε με το έτσι θέλω.
-
Ο χρήστης DimSTriple έγραψε:
Προσοχή όταν προσπερνάτε ογκώδη οχήματα τα οποία για οποιονδήποτε λόγο είναι ακινητοποιημένα άσχετο αν υπάρχουν μπάρες αριστερά και δεξιά του δρόμου, το ατύχημα δεν είναι μακρυά.
Και εντος πολης σε δρομους η στενακια πολυ βασικο αυτο, οποιος δεν το εχει αντιληφθει καλο θα ειναι να το εφαρμοζει και μαλιστα και εν κινησει εγω δεν ξαναπροσπερναω μεγαλο οχημα χωρις να ειμαι σιγουρος. Μια μερα ειμαστε εν κινησει ενα τρολευ και εγω σε 3 λωριδες δρομου. Το τρολευ στη μεσαια και εγω πισω αριστερα του το προσπερνω απο την αριστερη. Ε ρε παιδια το τρολευ μυριζομαι οτι παει να φρεναρει αλλα τελικα το συνεχιζει και αυτο εσωσε το πρεζακι και εμενα που εμφανιστηκε μπροστα μου στο 1 μετρο πηδωντας σε συνεχη ροη αυτοκινητων της ταξης των 50-60χιλ σε κεντρικη λεωφορο της Αθηνας. Αν ειχα αυτοκινητο θα τον ελιωνα βεβαια, και μαλλον ηθελε να αυτοκτονησει.
-
Συμφωνω απολυτα αγαπητοι φιλοι και συγκεκριμενα οτι η ταχυτητα διαφερει αναλογα με τον καθενα, τον τυπο της μηχανης κ.λ.π. καθως επισης σε μεγαλες λεωφορους δεν υφισταται θεμα μεγεθους, παρα επιταχυνσης κ.λ.π. Στους αλλους δρομους ομως το πλατος μετραει, οχι μονο για την παραλληλη, αλλα και για την καθετη μετακινηση δηλ. αλλαγη λωριδος αναμεσα σε ακινητοποιημενους. Ενα ποδηλατο μου εριχνε στ΄αυτια μια φορα για χιλιομετρα.
Και να θεσω μια ερωτηση:
Εσεις καβαλατε πεζοδρομιο για να ξεμπλοκαριστειτε οταν βλεπετε οτι δεν κινειτε τιποτα μπροστα?
Επισης για να δουμε τωρα αυτοι που δεν αφηνουν να τους περασεις γιατι το κανουν. Πολλοι λογοι:
Απο εγωϊσμο, δεν παιρνουν ειδηση, αγνοια, επιτηδες, φοβουμενοι οτι αν τους περασεις μετα θα καθυστερουν αυτοι, η HARLEY του ειναι καλυτερη μηχανη απο τη δικια σου, συμπηρωστε εσεις και αλλους λογους. -
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Εγώ έτσι ακριβώς έχω 'φαει' μια γιαγιά... Σε κατηφορικό δρόμο με γλίτσα απο ψιλόβροχο, γιαγιά-καμικάζι πετάγεται τρέχοντας απο το πουθενά πίσω απο σταματημένο βανάκι, με το κεφάλι μέσα στην ομπρέλλα (που είχε φτάσει μεχρι τους αγκώνες). Δεν πρόλαβα να κάνω τίποτα, έσκασα πάνω της με όσα είχα (40-50).Ευτυχώς:- Εκείνη τη μέρα είχα πάρει το παπί
- Η γιαγιά ήταν ψιλοτεράστια και απορρόφησε όλη την ορμή της κρούσης!
- Δεν έπαθε κάποιο χτύπημα σοβαρό εκτός απο το σόκ
- Το κράνος που περιέβαλλε το κεφάλι μου, χτυπώντας κάτω στο ύψος του αριστερού μου κροτάφου, έκανε έναν θόρυβο που ποτέ δεν θα ξεχάσω. Το κράνος το φόραγα ούτως ή άλλως, αλλά απο τότε (~6 χρόνια) ζήτημα να έχω κάνει πάνω απο 1 κμ χωρίς κράνος συνολικά.
- Κράνη μπουφάν γάντια κτλ όλα κάναν τη δουλειά τους, δεν έπαθα τίποτα
Απο εκείνη τη φάση θυμάμαι επίσης την αντίδραση μερικών ΙΧδων. Το παπί είχε πεταχτεί στην αριστερή λωρίδα (μια ανα κατεύθυνση) και αναγκαστικά είχε διακοπέί η κυκλοφορία. Εγώ είχα πέσει μαζί περίπου στη διπλή διαχωριστική και η γιαγιά είχε παραμείνει στην δεξιά. Με το που κατάφερα να σηκωθώ, πάω στη γιαγιά να δώ αμα είναι καλά, να τη σηκώσω να τη βάλω να κάτσει κάπου. Να πήρε η όλη φάση 2, άντε 3 λεπτά.
Οι κύριοι λοιπόν που ήταν σταματημένοι εξαιτίας του παπιού άρχισαν να κορνάρουν και να λενε 'Αντε, πάρτο απο εδώ, να φύγουμε κτ...'Τώρα, για να επανέλθω και στο θέμα μας. Για λίγη ώρα μπορώ να δείξω υπομονή, θα κάνω και ενα πολυ σύντομο κορναρισματάκι (ή δεύτερο μέχρι να καταλάβω οτι έγινα αντιληπτός, ειδικά αν δεν υπάρχουν καθρέπτες) και θα περιμένω μεχρι το πρώτο - δεύτερο άνοιγμα που θα βρεθεί, την κίνηση καλής θέλησης απο τον προπορευόμενο.
Εαν ο εμπρός συνεχίζει να αδιαφορεί ή να μη θέλει να με αφήσει, αλλάζω στάση. Στο πρώτο ανοιγματάκι που μπορώ θα πάω δίπλα του ακόμα και αν δε χωράω να κάνω πλήρη προσπέραση και πρέπι να ξαναγυρίσω πίσω του, για να καταλάβει οτι πρέπει να κάνει άκρη, ή θα του κολλήσω απο πίσω, ωστέ έστω φοβούμενος μην κάνω μια μαλ@#α και σκάσω πάνω του να ρίξει λίγο τον εγωισμό του και να με αφήσει να περάσω.Άλλη λύση δεν βλέπω, τον σεβασμό στό δρόμο (αλλά και γενικότερα) τον κερδίζουμε με τη στάση μας, δεν τον απαιτούμε με το έτσι θέλω.
Προσαρμόσου λίγο γιατί όλα αυτά που γράφεις είναι για γέλια. Και μην απαιτείς σεβασμό όταν δεν σέβεσαι εσύ τον άλλον. Άκου θα πρέπει να σε σέβονται και εσύ κάνεις κόντρες σε κάποιον που δεν ξέρεις την κατάσταση του και του προκαλέις πίεση για να σε αφήσει να τον περάσεις! Αν είσαι μάγκας και έχεις και το εργαλείο τον περνάς άερα χωρίς να απαιτείς να σταματήσει για να περάσει και χωρίς να υπάρχει όυτε 1% πρόκληση ατυχήματος. Κατακριτέο θα ήταν να σε εμποδίζει να τον περάσεις και όχι να κρατάει σταθερή την πορεία του και οι συνθήκες να μην επιτρέπουν προσπέραση. Άκου να σταματήσει ο άλλος για να περάσει ο ποιο γρήγορος?!!!! Κάτι τέτοιοι κυκλοφορούν στους δρόμους και έχουν γεμίσει τα νεκροταφεία και τα νοσοκομεία κομματιασμένους!
Την γιαγιά δεν την στέλνεις στις αυτοκινητοβιομηχανίες να την εξετάσουν που φτιάχνουν ολόκληρα αυτοκίνητα και στα 50 διαλύονται ενώ αυτή σηκώθηκε και δεν έπαθε τίποτα!!!
-
Καταρχάς, για το θέμα με τη γιαγιά, εσύ τι θα έκανες;
Πετάγεται πεζός και σου προκαλεί ατύχημα με δική του ευθύνη (και δεν δέχομαι αμφισβητήσεις απο αυτό, ακόμα και σε δικαστήριο να πηγαίναμε δεν είχα πρόβλημα να το αποδείξω με τις δωθείσες συνθήκες), πέφτεις (με όποιο σοκ αυτό συνεπάγεται και για σενα)... Δεν της είπα κουβέντα αγριεμένως, την πήγα στην άκρη της μίλησα αν ήταν καλά, άν ήθελε να φωνάξουμε καποιον κτλ.
Μήπως έπρεπε να καλέσω και κανα 100 και ασθενοφόρο να με εξετάσουν (γιατί που ξέρεις, μπορεί να είχα πάθει καμιά εσωτερική αιμορραγία πχ) και να την τρέχω στα δικαστήρια για αποζημιώσεις; Να την βρίσω, να πλακωθούμε; Να ζητήσω να μου πληρώσει τις μικροζημιές στο παπί;Πως συμπέρανες οτι κάνω κόντρες; Διάβασες παραπάνω που γράφω οτι περιμένω υπομονετικά και του δίνω ευκαιρίες και να καταλάβει οτι υπάρχει άλλος απο πίσω και να βρεί κενό να με αφήσει να περάσω;
Έχεις πάει τρενάκι καλοκαίρι με 15κμ/ωρα ωρα σε πληρως ακινητοποιημένη εθνική για 5 κμ καλοκαίρι μεσημέρι, με τον μπροστά σου με τη σαγιονάρα και το φανελάκι και εσύ με μπουφάν, κράνος, γάντια μπότυες και όλα τα συμπράγκαλα να έχεις ανεβάσει θερμοκρασία σώματος 40C ?
Οταν δηλαδή βλέπεις επειτα απο λίγη ώρα οτι ο εμπρός είτε σε γράφει στα παπ@@#$ του είτε οτι επίτηδες δεν θέλει να σε αφήσει να περάσεις, εσύ τι θα κάνεις; Ή μήπως επειδή η μηχανή μου έχει 50 άλογα παραπάνω απο τον εμπρός, να χωθώ στον πρώτο ανοιγματάκι, και αμα χωρέσουμε χωρέσαμε, οτι γίνει, ετσι;Τι να σου πώ τώρα, λυπάμαι που κυκλοφορούμε στους ίδιους δρόμους, και θα πρέπει αναγκαστικά να ανεχθώ αυτές τις απόψεις στην πράξη στο δρόμο απο εσένα και όσους σκέφτονται παρομοια.
Όσο για τα σχόλια σου περι νεκτροταφείων και κομματιασμένων, τι να σου πώ, τα βρήκα πολύ εύστοχα....Αλλά τι να περιμένω απο ανθρώπους που ανέβηκαν στην μηχανή μόνο και μόνο επειδή βαρέθηκαν την κίνηση στο ΙΧ τους... Και μετά μαρέσει που στα άλλα threads κάθεστε και ξεφωνίζετε 'ζωα', αναίσθητους και άσχετους και χίλια δυο άλλα πράγματα για τους μη έχοντες πολύ επαφή με την οδήγηση
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Καταρχάς, για το θέμα με τη γιαγιά, εσύ τι θα έκανες;
Πετάγεται πεζός και σου προκαλεί ατύχημα με δική του ευθύνη (και δεν δέχομαι αμφισβητήσεις απο αυτό, ακόμα και σε δικαστήριο να πηγαίναμε δεν είχα πρόβλημα να το αποδείξω με τις δωθείσες συνθήκες), πέφτεις (με όποιο σοκ αυτό συνεπάγεται και για σενα)... Δεν της είπα κουβέντα αγριεμένως, την πήγα στην άκρη της μίλησα αν ήταν καλά, άν ήθελε να φωνάξουμε καποιον κτλ.
Μήπως έπρεπε να καλέσω και κανα 100 και ασθενοφόρο να με εξετάσουν (γιατί που ξέρεις, μπορεί να είχα πάθει καμιά εσωτερική αιμορραγία πχ) και να την τρέχω στα δικαστήρια για αποζημιώσεις; Να την βρίσω, να πλακωθούμε; Να ζητήσω να μου πληρώσει τις μικροζημιές στο παπί;Πως συμπέρανες οτι κάνω κόντρες; Διάβασες παραπάνω που γράφω οτι περιμένω υπομονετικά και του δίνω ευκαιρίες και να καταλάβει οτι υπάρχει άλλος απο πίσω και να βρεί κενό να με αφήσει να περάσω;
Έχεις πάει τρενάκι καλοκαίρι με 15κμ/ωρα ωρα σε πληρως ακινητοποιημένη εθνική για 5 κμ καλοκαίρι μεσημέρι, με τον μπροστά σου με τη σαγιονάρα και το φανελάκι και εσύ με μπουφάν, κράνος, γάντια μπότυες και όλα τα συμπράγκαλα να έχεις ανεβάσει θερμοκρασία σώματος 40C ?
Οταν δηλαδή βλέπεις επειτα απο λίγη ώρα οτι ο εμπρός είτε σε γράφει στα παπ@@#$ του είτε οτι επίτηδες δεν θέλει να σε αφήσει να περάσεις, εσύ τι θα κάνεις; Ή μήπως επειδή η μηχανή μου έχει 50 άλογα παραπάνω απο τον εμπρός, να χωθώ στον πρώτο ανοιγματάκι, και αμα χωρέσουμε χωρέσαμε, οτι γίνει, ετσι;Τι να σου πώ τώρα, λυπάμαι που κυκλοφορούμε στους ίδιους δρόμους, και θα πρέπει αναγκαστικά να ανεχθώ αυτές τις απόψεις στην πράξη στο δρόμο απο εσένα και όσους σκέφτονται παρομοια.
Όσο για τα σχόλια σου περι νεκτροταφείων και κομματιασμένων, τι να σου πώ, τα βρήκα πολύ εύστοχα....Αλλά τι να περιμένω απο ανθρώπους που ανέβηκαν στην μηχανή μόνο και μόνο επειδή βαρέθηκαν την κίνηση στο ΙΧ τους... Και μετά μαρέσει που στα άλλα threads κάθεστε και ξεφωνίζετε 'ζωα', αναίσθητους και άσχετους και χίλια δυο άλλα πράγματα για τους μη έχοντες πολύ επαφή με την οδήγηση
Και απο το παραπάνω μήνυμα σου ένα πράγμα φαίνετε, είσαι ΘΕΟΣ, ΟΔΗΓΑΡΑ, ΠΑΙΔΑΡΑΣ, ΜΑΓΚΑΣ, Α Π Α Ι Χ Τ Ο Σ και όλοι οι άλλοι είναι αυτά που αναφέρεις! Περαστικά σου...
Οδική συμπεριφορά δικυκλιστών