-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
απο ενα αρθρο που διαβασα για το ΜΧ 5 ειπανε οτι εγινε αρκετα πιο νωθρο στις αντιδρασεις του....
τι θα ελεγες για ενα MR 2??? οκ λιγο δυσκολο αυτοκινητο αλλα ακρως απολαυστικο.............Θα συμφωνησω!
Αν υπηρχε και η επιλογη ''MR2'' ,MR2 θα ψήφιζα!
Ετσι ψηφισα το S2000.....Καλως ή κακώς για μενα το νεο ΜΧ5 δεν φαινεται να ειναι πολυ καλυτερο απο το ηδη υπαρχον... Εξωτερικα δεν ενθουσιαζει....Μονο το εσωτερικο του που φαινεται ιδιαιτερα προσεγμενο θα με εκανε να το προτιμησω απο το ''παλιο''... Αντε να το δουμε και στον δρομο πως τα παει.....
Κατα τ'αλλα αν αλλαζα το MR2 μου και ηθελα κατι πιο γρηγορο, μονο προς ενα καλο S2000 θα κοιταζα...Αλλιως θα αλλαζα κατηγορια....
-
S2000 εννοείτε
-
ΜΧ-5!!!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
ΜΧ-5!!!Afou den xoras...
Oute se S2000, Boxter, Elise ....etcDialekse kana Vanaki kalytera
CU soon mate
-
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
Καλως ή κακώς για μενα το νεο ΜΧ5 δεν φαινεται να ειναι πολυ καλυτερο απο το ηδη υπαρχον...Δε 'φαίνεται'; Από που ακριβώς δε 'φαίνεται';
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
ΜΧ-5!!!
Afou den xoras...
Oute se S2000, Boxter, Elise ....etcDialekse kana Vanaki kalytera
CU soon mate
Ασε πίκρα.....
Στην νέα Boxter χωράω! Αλλά δεν μου αρέσει!
-
Χωρίς σκέψη S2000, αρκεί να έχει ακόμη 4-5χρόνια εγγύηση και με την προυπόθεση οτι ξέρεις να οδηγάς πισωκίνητο.
-
MX-5,αρκεί να είναι της ίδιας φιλοσοφίας με τα προηγούμενα.
Το honda νομίζω πως είναι υπερβολικά απόλυτο για τα γούστα μου (και τα χέρια μου).
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Στο κάτω-κάτω, το ΜΧ είναι πραγματικό παιχνίδι ενώ το S προσπαθεί να το παίξει και παιχνίδι και πραγματικό σπορ και δεν καταφέρνει τίποτα από τα δύο. Μόνο να καταλήξει στο φαναρτζήΕνα S2000 σε καλά χέρια είναι όπλο! Δεν υπάρχουν και πολλοί τέτοιοι βέβαια με S2000, αλλά είχε πετύχει έναν κάποτε και ο συνδυασμός αυτοκίνητο-οδηγός ήταν φανταστικός.
Ενα S2000 για μένα...
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
απο ενα αρθρο που διαβασα για το ΜΧ 5 ειπανε οτι εγινε αρκετα πιο νωθρο στις αντιδρασεις του....
τι θα ελεγες για ενα MR 2??? οκ λιγο δυσκολο αυτοκινητο αλλα ακρως απολαυστικο.........ΜΧ5. Μάλλον πιο κατάλληλο για τα ελληνικά γλιστροδρόμια. Το S2000 μου αρέσει πιο πολύ εμφανιασιακά βέβαια είναι και αυτό το μοτέρ αλλά και πάλι δύσκολα θα το αγόραζα μεταχειρισμένο.
Υ.Γ Εσύ Τουότα να 'ναι και ότι να 'ναι ε? -
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
S2000 απο Γερμανια με ελαχιστα χιλιομετρα. Ενταξει, θα παει γυρω στα 35,000 αλλα θα το προτιμουσα απο το Mazda (αν και το νεο Miata ειναι πολυ ωραιο)Και σιγά που θα βρεις από Γερμανία με ελάχιστα χιλιόμετρα. Πιο πιθανό είναι να το βρεις τέτοιο ελληνικό, που θα έχει και επιπλέον εγγύηση .
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Ενα S2000 σε καλά χέρια είναι όπλο! Δεν υπάρχουν και πολλοί τέτοιοι βέβαια με S2000, αλλά είχε πετύχει έναν κάποτε και ο συνδυασμός αυτοκίνητο-οδηγός ήταν φανταστικός.Και εγώ έχω πετύχει τον Ιωάννη Τσιγκρή του Drive στον Άγιο Ιωάννη το Ρώσσο στη Β. Εύβοια και ήταν απίστευτος. Αλλά το ίδιο απίστευτος ήταν και με το ΜΧ5 στην Πεντέλη. Οπότε...
Το θέμα είναι ότι πολλοί κάτοχοι ΜΧ λένε ότι το Honda είναι το επόμενο βήμα. Ότι αν το ΜΧ είναι σχολείο στην πίσω κίνηση, τότε το S είναι πανεπιστήμιο. Βέβαια, οι περισσότεροι επιλέγουν να τοποθετήσουν κομπρέσορα στο ΜΧ. Τους έρχεται φθηνότερα, με πολύ περισσότερη ροπή και ευκολότερο έλεγχο στα παντιλίκια. -
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Καλως ή κακώς για μενα το νεο ΜΧ5 δεν φαινεται να ειναι πολυ καλυτερο απο το ηδη υπαρχον...
Δε 'φαίνεται'; Από που ακριβώς δε 'φαίνεται';
Βασικά, από τα άρθρα φαίνεται ότι όχι απλώς δεν είναι πολύ καλύτερο από το προηγούμενο, αλλά ότι είναι χειρότερο. Βρετανικό EVO, 5 αστέρια για το απερχόμενο Sporty και 3.5 για το καινούριο δίλιτρο .
-
Αναλογιζόμενος το σκίσιμο που μπορεί να έχει φάει το S2000 σίγουρα θα επέλεγα το νέο ΜΧ-5. Πάντως το S2000 πρέπει να είναι άλλη φάση...
-
Χμμμ διλημματάκι καλό...Με πολύ σκέψη και ψάξιμο S2000
-
MOY XOY !!!! for me pls
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το θέμα είναι ότι πολλοί κάτοχοι ΜΧ λένε ότι το Honda είναι το επόμενο βήμα. Ότι αν το ΜΧ είναι σχολείο στην πίσω κίνηση, τότε το S είναι πανεπιστήμιο. Βέβαια, οι περισσότεροι επιλέγουν να τοποθετήσουν κομπρέσορα στο ΜΧ. Τους έρχεται φθηνότερα, με πολύ περισσότερη ροπή και ευκολότερο έλεγχο στα παντιλίκια.Aυτό είναι ένα πολύ σημαντικό σημείο. Είναι το S2000 ο 'μεγάλος αδερφός' του ΜΧ-5 από κάθε άποψη ή υπάρχουν κάποια σημεία όπου το MX-5 υπερτερεί?
Για παράδειγμα σε χαμηλές στροφές μήπως παντιλικώνει πιο εύκολα τα Mazda μιας και συχνό 'παράπονο' των ιδιοκτητών S2000 είναι ότι δεν μπορούν να σπινάρουν τους τροχόυς εκτός V-tech.ΥΓ. Το δίλλημα είναι θεωρητικό ('έστω'...) δεν ενδιαφέρομαι προσωπικά.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Καλως ή κακώς για μενα το νεο ΜΧ5 δεν φαινεται να ειναι πολυ καλυτερο απο το ηδη υπαρχον...
Δε 'φαίνεται'; Από που ακριβώς δε 'φαίνεται';
Βασικά, από τα άρθρα φαίνεται ότι όχι απλώς δεν είναι πολύ καλύτερο από το προηγούμενο, αλλά ότι είναι χειρότερο. Βρετανικό EVO, 5 αστέρια για το απερχόμενο Sporty και 3.5 για το καινούριο δίλιτρο .
Απο τα αρθρα που εχω διαβασει απο πολλες και διαφορετικες πηγες......
....Νομιζω και το νεο ΜΧ5 εχει μπει σε μια αλλη λογικη, λιγοτερο sport και περισσοτερο ''political correct''.....
Ακομα ''τελειωνει'' ο 1.6, ερχεται ενας αδιαφορος 1.8 και μετα ο 2.0 που φαινεται να εχει μονο αυτος ενδιαφερον..... (Αν και οι επιδοσεις του δεν θα ξεφευγουν ιδιαιτερα απο τον προηγουμενο 1....Οποτε δεν ''φαινεται'' τοσο καλο, βεβαια περιμενω να το δω και απο κοντα και να το οδηγησω για να εχω μια πληρη αποψη........
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
απο ενα αρθρο που διαβασα για το ΜΧ 5 ειπανε οτι εγινε αρκετα πιο νωθρο στις αντιδρασεις του....
τι θα ελεγες για ενα MR 2??? οκ λιγο δυσκολο αυτοκινητο αλλα ακρως απολαυστικο.........Eγώ θα μείνω σε αυτό και θα προτείνω MR2 εκτός και αν θέλεις πορτ μπαγκάζ...
-
Τύλιξε μου ένα ΜΧ και για μένα, παρακαλώ!! (με δεδομένα τα χαρακτηριστικά της προηγούμενης γενιάς και την παρουσίαση στους 4Τ)
Nέο MX-5 2.0 VS μεταχειρισμένο S2000