-
Εγώ έχωντας οδηγήσει και μπροστοκίνητο και πισωκίνητο πιστεύω οτι το να πας το μπροστοκίνητο στο όριο θέλει πολύ μεγαλύτερες ικανότητες απ'ότι το πισωκίνητο.
Το πισωκίνητο αν έχεις κάποια πείρα απο υπερστροφή το ελέγχεις τέλεια με το τιμόνι μπροστά και το γκάζι πίσω.
Στο μπροστοκίνητο όλα πρέπει να γίνουν απο πριν..
Γιατί αν υπερστρέψει πολύ ο έλεγχος μόνο με το μπροστινό μέρος(όπου είναι και το τιμόνι και το γκάζι) είναι πολύ δύσκολος και απαιτεί πολύ γρήγορους χειρισμούς. -
Πάντως, να πούμε και του στραβού το δίκιο, ένα ψιλοπροβληματάκι κοινωνικής συμπεριφοράς το έχουν οι 'πισωκίνητοι' κάνοντας τις χαζομαρούλες τους στο δρόμο (γιατί μη μου πείτε οτι εκτός trackday είναι παναγίτσες!!).
-
Για εννια χρονια ειχα ταυτοχρονα μπροστοκινητο και πισωκινητο...
Πιστευω οτι η πισω κινηση ειναι ευλογια...γουστα ειναι αυτα! -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Το θέμα με τα πισωκίνητα είναι ότι ελάχιστοι μπορούν να τα κουμαντάρουν σωστά. Ο τέως κάτοχος ενός Toyota παίρνει μια BMW και θεωρεί ότι θα την οδηγήσει με τον ίδιο τρόπο. Όταν η ουρά φύγει όμως σε ανύποπτη, για τον ίδιο, στιγμή, τότε δεν ξέρει τι να την κάνει. Είναι σαν το ABS που αν δεν έχεις ξαναοδηγήσει αυτοκίνητο που το διαθέτει, τρομάζεις όταν ενεργοποιηθεί πρώτη φορά και τα χάνεις.Προσωπικά δεν μπορώ να πιστέψω ότι οι πάμπολλοι ιδιοκτήτες πισωκίνητων του κουτιού ξέρουν να τα χειριστούν όπως χρειάζεται.
Άρα καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως τα μπροστοκίνητα είναι γενικώς πιο ασφαλή για το 70-80% των οδηγών ενώ τα πισωκίνητα και μάλιστα αυτά όπως τα εννοεί ο Dimsabas εως επικίνδυνα ή... όλεθρος για να χρησιμοποιήσω και μέρος του τίτλου, σε καμιά περίπτωση ευλογία!
Άλλο λοιπον η προτροπή να ξεπεράσουμε τις φοβίες μας όσοι και σε όποιο βαθμό έχουμε κι άλλο 'ευλογία ή όλεθρος', μην κρίνετε εξ'ιδίων τα αλλότρια!
Και τα λεω όλα αυτά όντας οπαδός της πισωκίνησης κι ασχέτως που έχω επι του παρόντος τετρακίνητο, απλά όταν κάνουμε γενικές κρίσεις και συστάσεις το κριτήριό μας δεν πρέπει να είναι τι μας αρέσει αλλά τι είναι πραγματικά έτσι και τι αλλιώς!
Αν και τα περισσότερα πισωκίνητα σημερα είναι φορτωμένα ηλεκτρονικά (γιατί τα τετρακίνητα τι είναι θα πει κανείς αλλά τέλος πάντων) και μόνο ευχάριστα κι ανασφαλή δεν είναι, δεν παύουν σε κάποιες καταστάσεις να είναι χειρότερα από τα υπόλοιπα.
Φυσικά ο δείκτης οδηγικής ευχαρίστησης είναι σημαντικά δυσανάλογος ακόμη και για κάποιον που τώρα μαθαίνει την πισωκίνηση και προσωπικά μιλώντας δεν με ενδιαφέρουν ούτε οι απόλυτοι χρόνοι ούτε το τέλειο 'γύρισμα' στην πιστα παρά να χαίρομαι όταν οδηγώ και σ'αυτό τα πισωκίνητα πέρνουν 10 με τόνο αλλά αυτό δεν σημένει πως δεν παύουν να απαιτούν περισσότερες ικανότητες από τον χειριστή τους!
JIM -
-ÊÜèå êáëïóôçìÝíï áõôïêßíçôï åßíáé åõëïãßá ....
Ôá ðéóùêßíçôá ãéá ìÝíá ôïõëÜ÷éóôïí ÷ùñßæïíôáé óå äýï êáôçãïñßåò :
1.Óå áõôÜ ðïõ öôéÜ÷ôçêáí ãéá íá ìáò öôéÜ÷íïõí áðï áíèñþðïõò ðïõ ìÜëëïí ãïõóôÜñïõíå áõôü ôï êÜôé ðáñáðÜíù.
2.óå áõôÜ ðïõ öôéÜ÷ôçêáí Ýôóé ãéáôß áðëþò Þôáí ç âÝëôéóôç ëýóç (âë. öïñôçãÜ ) .
Ôþñá åðåéäÞ óáí ðéóùêïýíåò óïõ äßíïõí äýï äéáöïñåôéêïýò ôñüðïõò óôñéøßìáôïò (ôéìüíé -ãêÜæé ) èá ðñÝðåé íá åßíáé áñêåôÜ êáëá óôçìÝíá êáé ìå ôï âÜñïò óùóôÜ ìïéñáóìÝíï áëëéþò ôñßá ðïõëÜêéá êÜèïôáí êáé ðëÝêáíå ðïõëüâåñ ! Ôï ìðñïóôéíü óýóôçìá äÝ÷åôáé ðïëý ëéãüôåñá æüñéá -âñÝ ðïý åßíáé ôï äéáöïñéêü - áëëÜ èá áðáéôÞóïõí áðëïýò ÷åéñéóìïýò ïé ïðïßïé áíôáìåßâïíôáé .Óå Üëëç ðÝñßðôùóç ðåñíÜò Ýîù áðï Ýíá öáíáñíôæÞ åéäéêåõìÝíï óå bmw êáé áíôéëáìâÜíåóáé üôé áí ðñÝðåé íá áãïñÜóåéò ìåôá÷åéñéóìÝíç ,óïöüôåñï èá åßíáé íá êïéôÜîåéò ôïõò åìðñüò èüëïõò ðñßí áðï üëï ôï õðüëïéðï óáóß.
Ôá ðñïóèéïêßíçôá íáé ìåí åßíáé ðéï åýêïëá óôïí ÷åéñéóìü óå Ýíá åýñïò ðåñéðôþóåùí áëëÜ üôáí ðñÝðåé íá ìåßíåéò óôï ãêÜæé êáé íá óôñßøåéò ðáñÜëëçëá ôüôå ðñÝðåé ôï ðüäé óïõ íá Ý÷åé áíôéóðßí,íá ðáßîåéò ìå ôçí ìåôáöïñÜ âÜñïõò ìå öñÝíï Þ ÷åéñüöñåíï êáé ãåíéêÜ ôñáìðÜëá óôï ïñéæüíôéï áëëéþò èá ðáò êÜðïõ áëëÜ ü÷é åêåß ðïõ èÝëåéò (åêôüò êáé áí óå ëÝíå Ãêáóôüíå êáé åßóáé îÜäåëöïò ôïõ Íôüíáëíô ÍôÜê) Êïéíþò öýëáãå ôá ñïý÷á óïõ ãéá íá Ý÷åéò ôá ìéóÜ ,ëßãï äéáöïñåôéêÜ ôï ðåñéãñÜöåé ï PG220 ðéï ðÜíù
-
Ψυχραιμία παίδες....
Μη κολλάτε ετικέτες, μην αναθεματίζετε πράγματα και καταστάσεις, ειδικά αν δεν έχετε άμεση και προσωπική επαφή.
Οι προσθιοκίνητοι δεν είναι κουλοί, και οι πισωκίνητοι δεν κυκλοφορούν μόνο τις νύχτες στις πλατείες.*'-Κάθε καλοστημένο αυτοκίνητο είναι ευλογία ...' *είπε ο gskarmou, και έχει απόλυτο δίκιο.
Γιατί άραγε η απώλεια πρόσφυσης των εμπρός τροχών και το αντίστοιχο 'κούνημα' της μούρης δε μας συγκινούν, σε αντίθεση με την όποια υποψία κουνήματος της ουράς ενός οχήματος, ανεξάρτητα από τη μετάδοση της κίνησης;
Ποιός και γιατί χαρακτηρίζει 'διασκεδαστικά' τα αυτοκίνητα που - και πάλι ανεξάρτητα από τη μετάδοση της κίνησης - έχουν κάπως πιο υπερστροφική συμπεριφορά;
Έχω την εντύπωση πως όσοι οδηγούν και μάθουν τα τερτίπια του πισωκίνητου, δεν το αλλάζουν. Κι εγώ είμαι ένας από αυτούς. Δεν κυκλοφορώ μέρα-νύχτα με το πλάι, όταν βρεθώ όμως στα Μέγαρα π.χ., νιώθω πως πραγματικά διασκεδάζω.
Και για να μην ξεχνιόμαστε...
-
Χμμμ....
Τόσες σελίδες!
Λοιπόν, εγώ πάντως διασκέδαζα και με το Golfάκι μου των 150 ατμοσφαιρικών ίππων μου (σημάδευες και πήγαινε - καλά, λέμε τώρα, περίπου), αλλά και με το πισωκίνητο Datsun.
Με όλα τα ηλεκτρονικά μέσα σήμερα, κανείς δεν έχει λόγο να φοβάται την πίσω κίνηση, σε αυτοκίνητα με λογική ιπποδύναμη.
Συνιστώ όμως παιχνίδια, π.χ. με ESP απενεργοποιημένο, να γίνονται μόνο με φειδώ ή απο φίλους με πρότερη εμπειρία σε αυτά . Εγώ θήτευσα σε 520 της δεκαετίας του '80 που έστριβε...με το γκάζι (απαράδεκτη για σημερινά δεδομένα πρόσφυση πίσω)./
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Άλλο λοιπον η προτροπή να ξεπεράσουμε τις φοβίες μας όσοι και σε όποιο βαθμό έχουμε κι άλλο 'ευλογία ή όλεθρος', μην κρίνετε εξ'ιδίων τα αλλότρια, απλά όταν κάνουμε γενικές κρίσεις και συστάσεις το κριτήριό μας δεν πρέπει να είναι τι μας αρέσει αλλά τι είναι πραγματικά έτσι και τι αλλιώς!Γιατί το λες αυτό, όλοι χρειαζόμαστε κάπου κάπου κάποιον ειδικό να μας βοηθήσει να ξεπεράσουμε τις φοβίες μας και να μας διδάξει
Μα είναι ακόμη δυνατόν, ακόμη και μετά από 8 σελίδες απαντήσεων, να πιστεύει κάποιος πως σε αυτό το forum υπάρχουν 'τρομοκρατημένοι' από την πίσω κίνηση οδηγοί? Να τρομοκρατηθούν από τι δηλαδή???
Αλήθεια, για όσους απορούν με την ευφυία τους, πιστεύετε πως υπάρχουν τόσα άτομα εδώ μέσα που θα αναθεματίσουν ένα S2000, μια 330, ένα 350Ζ, μια SLK, μια CLS κ.ο.κ. επειδή είναι πισωκίνητα????????? Πως τα θεωρούν όλεθρο και δεν θα τα αγοράσουν? Πως εν έτει 2005, που οι κομπρέσσορες έχουν ξεσκιστεί να πουλάνε, ο κόσμος φοβάται την πίσω κίνηση και αντίθετα αγοράζει τρίλιτρα C5 V6?
Προς τι λοιπόν οι προτροπές και οι συμβουλές? Προς την αμαθή μάζα? Και στην τελική, δεν είμαι μάλλον ο μοναδικός που διαπιστώνει μια υφέρπουσα δήλωση ανώτερης οδηγικής ικανότητας στα γραφόμενα ορισμένων.
Θα επαναλάβω τη θέση μου, πως έτσι και άνοιγα θέμα του στυλ 'Μη φοβάστε το φλικ στο πέταλο', θα το θεωρούσα αναμένομενο και εύλογο να αναρωτηθείτε 'μα τι λέει τώρα, πλάκα μας κάνει'. Εκτός και αν **φρόντιζα **να απεμπολήσω το όποιο διδακτικό ή προτρεπτικό ύφος και περιοριζόμουν σε τεχνικά ζητήματα... αλλά και πάλι...
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Άρα καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως τα μπροστοκίνητα είναι γενικώς πιο ασφαλή για το 70-80% των οδηγών ενώ τα πισωκίνητα και μάλιστα αυτά όπως τα εννοεί ο Dimsabas εως επικίνδυνα ή... όλεθρος για να χρησιμοποιήσω και μέρος του τίτλου, σε καμιά περίπτωση ευλογία!
Άλλο λοιπον η προτροπή να ξεπεράσουμε τις φοβίες μας όσοι και σε όποιο βαθμό έχουμε κι άλλο 'ευλογία ή όλεθρος', μην κρίνετε εξ'ιδίων τα αλλότρια!Δεν χρειάζεται να το ζαλίζουμε τόσο πολύ. Όλοι οι οδηγοί σε FWD έμαθαν να οδηγούν (της σχολής οδηγών) και κατά κανόνα FWD ήταν το πρώτο τους αμάξι. Το πέρασμα στην πίσω κίνηση συνήθως γίνεται χωρίς προηγούμενη εξάσκηση, αλλά με εκμάθηση όχι σε ασφαλείς χώρους με την καθοδήγηση κάποιου γνώστη, αλλά μέσα στην κυκλοφορία.
Αυτός είναι ο λόγος της αυξημένης επικινδυνότητας, η οποία δεν οφείλεται στο αυτοκίνητο, αλλά στον οδηγό. -
Εγώ είμαι τότε...ανάποδος αφου έμαθα οδήγηση σε πισωκίνητο, μετά σε τετρακίνητο (ένα από τα λίγα τότε Mazda 323 turbo) και συνέχισα σε πισωκίνητα μέχρι που αγόρασα ένα 13αρι Rallaki μεγάλος πια και το οποίο στο μέτρο των δυνατοτήτων μου οδηγούσα πάλι σαν πισωκίνητο αφου γύριζε με την σκέψη αφήνοντας το γκάζι στη στροφή!
Οφείλω να ομολογήσω πάντως (αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς μεταξύ μας) πως τις περισσότερες ανωριμότητες τις κάνω (κανουμε; ) καθημερινά και παρά την ηλικία μου στο δημόσιο δρόμο έστω κι αν προσπαθώ να είναι όσο δυνατόν σε πιο ερημικές περιοχές.
Για μένα τα Μέγαρα - παρά του ότι δεν έχω πάει - και οι Σέρρες δεν έχουν τίποτα παραπάνω να μου προσφέρουν από μια καλή γλυστερή (ελέω τετρακίνησης) επαρχιακή διαδρομή με καλές στροφές γιατί απλά στην πίστα και τέζα να παω το μόνο που θα κάνω είναι να ρίξω λιγάκι το χρόνο ενώ τις πλαγιολισθίσεις και τα ανάποδα που θα κάνω εκτός δεν μπορεί κανείς να μου τα αντικαταστήσει όσον αφορά την οδηγική απόλαυση!
Συγνώμη αν ακούγομαι αντικοινωνικός και 'επικίνδυνος' αλλά έτσι είναι η αλήθεια κι ας κόπτονται οι περισσότεροι πως δεν κάνουν σφήνες, δεν τρέχουν υπερβολικά στην κίνηση, πηγαίνουν τακτικά πίστα (σιγά μην σκίσουμε κανένα στριγκάκι παιδιά) κλπ εγώ τα κάνω σχεδόν όλα αυτά και καποια σε υπερβολικό βαθμό απλά τυγχάινει να οδηγώ κυρίως σε επαρχιακούς δρόμους με λίγη κίνηση και φυσικά στο μέτρο των προσωπικών μου δυνατοτήτων και της κρίσεώς μου προσπαθώ να μην βάζω σε κίνδυνο του τριγύρω οδηγούς!
JIM -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Πάντως, να πούμε και του στραβού το δίκιο, ένα ψιλοπροβληματάκι κοινωνικής συμπεριφοράς το έχουν οι 'πισωκίνητοι' κάνοντας τις χαζομαρούλες τους στο δρόμο (γιατί μη μου πείτε οτι εκτός trackday είναι παναγίτσες!!).Για αυτό επιλέγεις κάποια ερημική διαδρομή, όχι επειδή θα κινδυνέψει κάποιος με τόσο χαμηλές ταχύτητες, αλλά επειδή θα τρομάξει.
-
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... start=1095
Μην ξεχνατε τι μπορει να συμβει με την πισωκουνα και εναν ασχετο στο τιμονι.
Αυτα για οσους λενε οτι πανε στο η προς το περιπτερο με το 'πλαι'.
Ενταξει δε λεω το παληκαρι στο παραπανω τοπικ ηταν χωρις διπλωμα κλπ.
Ομως λιγο λαδακι να βρεθει στο δρομο (πραγμα οχι τοσο σπανιο) και θα δεις απο κει που ντριφταρεις πως θα βρεθεις σε καμια κολωνα, πεζοδρομιο, σταση λεωφορειου με κοσμο...
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Άρα καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως τα μπροστοκίνητα είναι γενικώς πιο ασφαλή για το 70-80% των οδηγών ενώ τα πισωκίνητα και μάλιστα αυτά όπως τα εννοεί ο Dimsabas εως επικίνδυνα ή... όλεθρος για να χρησιμοποιήσω και μέρος του τίτλου, σε καμιά περίπτωση ευλογία!Δεν καταλήγουμε, κατέληξες .
Είχες 323 GTX ή GTR; -
Μην ξεχνάτε ότι σε απότομη επιλογή κατώτερης σχέσης, δεν σε σώζει...κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα, σε κάποιο απίστευτο Ελληνικό δρόμο...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Πάντως, να πούμε και του στραβού το δίκιο, ένα ψιλοπροβληματάκι κοινωνικής συμπεριφοράς το έχουν οι 'πισωκίνητοι' κάνοντας τις χαζομαρούλες τους στο δρόμο (γιατί μη μου πείτε οτι εκτός trackday είναι παναγίτσες!!).
Για αυτό επιλέγεις κάποια ερημική διαδρομή, όχι επειδή θα κινδυνέψει κάποιος με τόσο χαμηλές ταχύτητες, αλλά επειδή θα τρομάξει.
Μεγειά σου με χαρά σου έτσι (αν και καλύτερα ΜΟΝΟ σε κλειστό δρόμο γιατι 'ερημικη διαδρομη'=ολο και κάποιος θα περάσει)! Μη δω κανένα να κάνει 'ανδρισμούς', όμως, σε δημόσιο δρόμο γιατί δεν τη γλιτώνει την πυρά (μπινελίκωμα)...τουλάχιστον από μέρους μου!
-
Καλά να τους βρίζουν οι γιαγιάδες αλλά και εσύ παιδί μου Βρούτε;
-
Ευλογία για μένα είναι να έχεις τα χέρια να πας το οποιοδήποτε αμάξι έχεις γρήγορα.
Δεν θα ξεχάσω το ρενό σενίκ με 4 άτομα μέσα που έγραφε καλύτερους χρόνους στα Μέγαρα απο πολλά ΜΧ5 και RX8 στο trackday του miata club...
-
σενικ????????
-
Πώς φαίνεται ότι δεν κατέβασες τα videάκια από το 2ο trackday του ΜΧ5 Club...
Ήταν εκεί και ο Μιχελακάκης, ο οποίος γύρναγε με ένα Scenic 1.6 με συνοδηγούς κατόχους ΜΧ και RΧ και έδειχνε σωστές γραμμές, πατήματα, σημεία φρεναρίσματος. Από μένα πήγαινε σίγουρα πολύ πιο γρήγορα -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Ευλογία για μένα είναι να έχεις τα χέρια να πας το οποιοδήποτε αμάξι έχεις γρήγορα.Αμην!
Πίσω κίνηση; Ευλογία ή όλεθρος;