-
**Εκκίνηση Αίγλη Ζαπείου στις 22:00 την Παρασκευή
Ειδική 1: **
Ξεκινά τα μεσάνυχτα Παρασκευή προς Σάββατο. Περιέχει κομμάτια απο τις ειδικές Κινέττα, Άγιους Θεόδωρους, Βένιζα, Πατέρα, Κιθαιρώνα (ολόκληρο), Όσιο Μελέτιο (ολόκληρο). Μήκος 160 σχεδόν χιλιόμετρα.Σημεία:
α. στον Αέρα, πάνω απο την Κινέττα, γύρω στις 24:15
β. στο υδραγωγείο των Αγίων Θεοδώρων, γύρω στις 24:30
γ. πάνω απο το Λουτράκι, στις 24:45
δ. στο μονή Παρθείου στις 1:00
ε. στο τέλειωμα της ειδικής Άγιοι θεόδωροι στις 1:20
στ. στον ασφάλτινο Αη Γιάννη στις 2:00
ζ. στην Βένιζα στις 2:30
η. στον πατέρα στις 3:00
θ. στον Κιθαιρώνα, στα Βίλια στις 3:30
ι. στον Οσιο Μελέτιο, πάνω από τις Ερυθρές, στις 4:00**Ειδική 2 **
Ξεκινά στις 5:30 ξημερώματα Σαββάτου και περιέχει τις ειδικές Ευαγγελίστρια, Ελικώνα, Στείρι (μέρος), Νέο Δίστομο. Μήκος 95 χιλιόμετρα.
Σημεία:
α. από την Άσκρη προς Ευαγγελίστρια στις κλασικές φουρκέτες, 10 χιλιόμετρα περίπου απο την εκκίνηση στις 5:30
β. από Αγία Τριάδα προς Αγία Άννα στο μικρό ασφάλτινο κομμάτι στις 6:20.
γ. στο χωριό Στείρι στο γρήγορο κατέβασμα στις 7:00
δ. στο νέο Δίστομο, στην αρχή στο ανέβασμα, στις 7:20**Ειδική 3 **
Ξεκινά στις 8:47 απο την γεφυροπλάστιγγα των μεταλείων στην Ιτέα (780 μέτρα μέσα στο χωματόδρομο. Περιέχει τις ειδικές Βωξίτες, Καρούττες, Δροσοχώρι και Γραβιά (κομμάτι). Μήκος 93 χιλιόμετρα.
Σημεία:
α. Μετά την εκκίνηση, γύρω στα 5 χιλιόμετρα, στις κλασικές γρήγορες φουρκέτες.
β. Στο μικρό ασφάλτινο κομμάτι ανάμεσα στην Άμφισσα και την Αγία Ευθυμία στις 9:00
γ. λίγο πιό πάνω, μέσα στην ειδική Καρρούτες στις 9:15
δ. στο Δροσοχώρι, πάνω απο το χωριό.
ε. από την Αγόριανη, προς Παρνασσό, στα 6 χιλόμετρα δεξιά στο δασικό δρόμο και στα 3,3 χιλιόμετρα συναντάμε την ειδική
στ. στην Μαριολάτα απέναντι από την ταβέρνα Πελαργός**Ειδική 4 **
Από την Αγόριανη, προς Παρνασσό, στα 6 χιλόμετρα δεξιά στο δασικό δρόμο η αφετηρία. Περιέχει κομμάτι της Γραβιάς και της Βάριανης.
Σημεία:
α. απο την εκκίνηση στα 3,3 χιλιόμετρα θεαματική φουρκέτα.
β. απο τον τερματισμό, σε στενό τεχνικό κομμάτι**Ειδική 5 **
Από το Σκλήθρο στο χωματόδρομο προς Παύλιανη στις 23:31 του Σαββάτου. Περιλαμβάνει την Πάυλιανη, το σύμπλεγμα Ανατολή - Μάρμαρα και το Περιβόλι. Μήκος 96,20 χιλιόμετρα.\
Σημεία:
α. στην Παύλιανη στις καταβόθρες μετά τις 24:00
β. στο κατέβασμα για το Μαυρολιθάρι στις 24:30
γ. στην Ανατολή στις 01:00
δ. στα Μάρμαρα στις 01:15
ε. στο Περιβόλι στις 1:45**Ειδική 6 **
Μετά το χωριό Ελευθεροχώρι, στο δρόμο προς τις λίμνες. Κυριακή ξημερώματα στις 5:30. Περιλαμβάνει τις ειδικές Ελευθεροχώρι, Μενδενίστα, Ρεγγίνι (μέρος) και Ζέλι (Μέρος). Μήκος 75 χιλιόμετρα.
Σημεία
α. στις λίμνες στα 3 χιλιόμετρα απο την εκκίνηση.
β. πριν την Μενδενίστα στη εκκλησία στις 6:00
γ. στο Ρεγγίνι στην αρχή της ειδική στις 6:30
δ. στο Ζέλι στα τελειώματα στις 7:20Ειδική 7
Στο χωριό Αγιος Θωμάς, ευθεία στη διασταύρωση, όχι προς Κλειδί και στα 240 μέτρα αριστερά προς TERNA. Στα 310 μέτρα η εκκίνηση. Περιλαμβάνει την ειδική Σκούρτα (μέρος) και κομμάτι της κλασικής Πάρνηθας. Κυριακή πρωί στις 10:20. Μήκος 47 χιλιόμετρα.
Σημεία
α. 4-5 χιλιόμετρα μέσα στην ειδική απο την εκκίνηση.
β. από το χωριό Σκούρτα προς Αυλώνα, στο Βούντημα, γύρω στις 11:00
γ. πάνω απο τον Αυλώνα στις 11:15
δ. στον Αγιο Μερκούρη, λίγο πριν το εκκλησάκι και την ταβέρνα, στο χωματόδρομο αριστερά στις 11:45Τερματισμός Αϊγλη Ζαππείου, στις 12:30 την Κυριακή
-
Τελικά δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς είναι αυτή η διοργάνωση. Ίσως φταίει το γεγονός ότι δεν την έχω παρακολουθήσει από την αρχή.
Θα είναι εκδρομή, αγώνας, ρεγκιουλαριτέ, δεξιοτεχνία;
Ο κ. Αθανασίου κάνει λόγο γιά τεχνικά κομμάτια; Που πάει αυτό το ενδιαφέρον;
Αν πάλι είναι αγώνας με όλες αυτές τις διαδρομές τη νύχτα, τι μέτρα ασφαλείας έχουν ληφθεί;
Υπάρχουν κριτές, ενδιάμεσοι, και όλα τα απαραίτητα ή θα μας κράξουν όλους στην κακή στιγμή;
Έχω πολλές απορίες και εύχομαι ή να είναι χαζές απορίες επειδή όλα έχουν προβλεφθεί ή να μην συμβεί κάτι άσχημο.
Καλό είναι όμως όλα αυτά να ελέγχονται, διότι καλός ο επαγγελματισμός, αλλά το κέρδος είναι το αντίθετο του κόστους και ως γνωστό το χαμηλό κόστος το μόνο που δεν εγγυάται είναι η ποιότητα.
Καλό δρόμο σε όλους και καλή διασκέδαση.
kri.kri
-
Συνήθως την παραμονή του αγώνα και ιδίως όταν δεν έχουμε ιδέα τί είναι αυτό, λέμε 'καλή επιτυχία'.
Για το γνώθει είναι regularity, υπάρχουν ενδιάμεσοι, αυτοκίνητα ασφαλείας, προπομπός, ουραγός, γιατρός και ότι χρειάζεται για να είναι ασφαλής ένας αγώνας. Και μέχρι στιγμής οι αγώνες του Ιχνηλάτη έχουν κερδίσει τα εύσημα στον τομέα της ασφάλειας.
Μην μας κράζεις πριν ρωτήσεις και μάθεις!!! Μετά απο δύο μήνες εξαντλητικής προσπάθειας, ήταν πραγματικά το τελευταίο που περίμενα να ακούσω παραμονή του αγώνα. Τρέχω σε αγώνες απο το 1988 και έχω ιδιαίτερη ευαισθησία σε θέματα ασφαλείας.
-
45 αυτοκίνητα ξεκίνησαν από το Ζάππειο, 10 εγκατέλειψαν στην πρώτη (!) ειδική, 25 έφτασαν στην Αγόριανη και μόλις 20 είδαν την σημαία του τερματισμού. Η απόσταση, η κούραση ανθρώπων και αυτοκινήτων και οι δυσκολίες στην πλοήγηση, χαρακτήρισαν τον μεγαλύτερο αγώνα αντοχής 4Χ4 στην Ελλάδα, με μήκος 1121 χιλιόμετρα, απο τα οποία τα 590 ήταν μοιρασμένα σε 7 regularities μήκους 590 χιλιομέτρων.
Η ομορφιά των ειδικών διαδρομών παρέσυρε τους περισσότερους, που οδήγησαν πιό γρήγορα από όσο απαιτούσε ο αγώνας. Αυτό προκάλεσε μηχανικά προβλήματα και λάθη πλοήγησης. Έτσι στην Αγόριανη, στη μέση της διαδρομής, 8 μόλις πληρώματα, από τα 25 που έφτασαν στην ανασυγκρότηση, ήταν στην διεκδίκηση της νίκης. Πρώτοι ανάμεσα τους οι Σιούτης/Κωνσταντάρας, με τους Δουράκο/Πούντο, Χρηστακέα/Καραμηνά και Ευτυχίδη/Βασιλόπουλο να καραδοκούν. Όλοι οι διεκδικητές με Mitsubishi Pajero!
Το δεύτερο σκέλος δεν είχε πολλά «θύματα», μια και συνέχιζαν οι καλά προετοιμασμένοι. Στην 6η ειδική οι Σιούτης/Κωνσταντάρας καθυστέρησαν και οι Δουράκος/Πούντος πήραν ποινή προπορείας, βγαίνοντας αμφότεροι εκτός παιχνιδιού. Τελικά, μετά τα 1121 χιλιόμετρα οι Χρηστακέας/Καραμηνάς και οι Ευτυχίδης/Βασιλόπουλος έκαναν απόλυτη ισοπαλία και το αποτέλεσμα κρίθηκε σε κλήρωση, προς όφελος των πρώτων. Η μικρή διαφορά στη βαθμολογία που έχουν οι δύο πρώτοι, αφήνει ανοιχτό το θέμα τίτλος στην κατηγορία 4Χ4.
Νικητές της κατηγορίας Raid ήταν οι Δουράκος/Πούντος, πρώτο Jeep οι Καραφωτιάς/Παπαδημητρίου, πρώτο Suzuki οι Δημητριάδης/Κάλφας (3οι γενικής) και πρώτο Land Rover οι Αναστασιάδης/Κατιμερτζής. Ανάμεσα στα δημοσιογραφικά πληρώματα διακρίθηκαν οι Ασπρόμουγγος/Σταυριανός, που κέρδισαν παρόλο που τραυμάτισαν νωρίς το Jeep Cherokee. Αξιοσημείωτη και η επίδοση των Τομάζου/κας Τομάζου που κατάφεραν να τερματίσουν όλες τις ειδικές με ένα Daewoo Lanos!
Στην Αίγλη του Ζαππείου με την απονομή γράφτηκε η τελευταία πράξη της παράστασης για τα 1000 Χιλιόμετρα Ακροπολικές Ιχνηλασίες, σε πνεύμα παράλληλο με τον εθνικό μας αγώνα. Η υπόσχεση της συνέχειας, σε συνδυασμό πάντα με το Έπαθλο Αντοχής 4Χ4, γλύκανε την πίκρα όλων που τελείωσε ο μεγαλύτερος αγώνας του επάθλου.
Αποτελέσματα
a/a No Πλήρωμα Αυτοκίνητο Ποινή 1 6 Χρηστακέας/Καραμηνάς Mitsubishi Pajero 4X4 0:00:08 2 7 Ευτυχίδης/Βασιλόπουλος Mitsubishi Pajero 4X4 0:00:08 3 50 Δημητριάδης/Κάλφας Suzuki Jimny 4X4 0:00:15 4 17 Δουράκος/Πούντος Mitsubishi Pajero Raid 0:00:15 5 4 Καραφωτιάς/Παπαδημητρίου Jeep Wrangler Raid 0:00:48 6 16 Κιούσης/Τσαμπής Jeep Cherokee XJ Raid 0:01:03 7 15 Κεφαλάς/Ανεμοδούρα Jeep Cherokee KJ 4X4 0:04:30 8 19 Σιούτης/Κωσταντάρας Mitsubishi Pajero 4X4 0:06:43 9 10 Dista/4WD Mama Suzuki Vitara 5d 4X4 0:09:03 10 20 Γιαννακούλης/Κυλιακούδης Mitsubishi L200 4X4 0:14:09 11 12 Κυλίτης/Ηλιακάκης Jeep Cherokee XJ 4X4 0:20:25 12 47 Καραγιάννης/Μπάστας Suzuki Jimny 4X4 0:39:10 13 38 Ασπρόμουγγος/Σταυριανός Jeep Cherokee KJ 4X4 0:39:28 14 23 Κοκολάκης/Τριανταφυλλίδης Jeep Cherokee ΧJ Raid 0:51:04 15 34 Μασλιάς/Φουσάρας Daihatsu Feroza 4X4 1:06:04 16 21 Αναστασιάδης/Κατιμερτζής Land Rover 90 Raid 2:20:59 17 40 Αποστολόπουλος/Τριανταφυλλίδης Toyota Hilux 4X4 3:35:05 18 39 Τουρναβίτης/Μακρής Jeep Cherokee KJ 4X4 3:35:05 19 2 Τομάζος/Τομάζου Daewoo Lanos IXE 7:25:25 20 41 Ξενάκη/Σαλούρος Nissan Navara 4X4 10:05:44 21 28 Παπαγιαννακόπουλος/Τρυπιά Land Rover 90 Raid 10:12:22
-
Και του χρόνου Γιάννη!
-
Ευχαριστώ!!!
Με την υποστήριξη τη δική σας και το κουράγιο των αγωνιζομένων, όλα γίνονται!!!
-
Αποτελέσματα - και αναλυτικά στο
http://www.tetrakinisi.gr/events/races/acroixni/apot.html
και φωτογραφίες εδώ
-
Λαντα Νιβα δεν πηραν μερος? ή πηραν και δεν τα εβγαλαν περα?
-
Έτρεχαν δύο. Το ένα έμεινε απο σπασμένα αμορτισέρ και το άλλο απο κρεμαγιέρα με αποτέλεσμα να τουμπάρει.
-
Τι ήθελες και ρώτησες για τα Λαντα;
Αφού την απάντηση την ήξερες... -
τερματισε το Ναεγού που δεν ειναι εκτος δρομου και τα Νιβα εμειναν.......
-
Αν δεν κάνω λάθος δε πρέπει να έχουν τερματίσει ΠΟΤΕ Νίβα σε trail ride.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αν δεν κάνω λάθος δε πρέπει να έχουν τερματίσει ΠΟΤΕ Νίβα σε trail ride.Κάνεις λάθος!!!!!!!
-
ΟΚ, απλώς δεν τα παρακολουθώ ιδιαίτερα κοντά αυτα τα event πλέον, αμα κάνω λάθος συγχωρήστε με
-
Τελικά ένα τόσο αξιόλογο εκτός δρόμου χαντακώνεται επειδή αγνοεί τη σημαντικότερη απαίτηση από ένα τέτοιο μοντέλο: να μη χαλάει ποτέ γιατί αν μείνεις πάνω στα βουνά...
-
γενικως τα λαντα ειναι φτοιαγμενα τελειως απροσεκτα. πιστευω οτι αυτος ειναι ενας βασικος λογος για τα προβληματα που βγαζουν.
το νιβα ειναι τοσα χρονια στην παραγωγη, κατα την γνωμη μου θα επρεπε μεχρι τωρα να εχουν μαθει τα αδυναμα σημεια του και να τα βελτιωσουν. να το προσεξουν λιγο παραπανω ωστε να μην βγαζει μικροπροβληματα και μενει. -
Ο χρήστης manager_ έγραψε:
γενικως τα λαντα ειναι φτοιαγμενα τελειως απροσεκτα. πιστευω οτι αυτος ειναι ενας βασικος λογος για τα προβληματα που βγαζουν.
το νιβα ειναι τοσα χρονια στην παραγωγη, κατα την γνωμη μου θα επρεπε μεχρι τωρα να εχουν μαθει τα αδυναμα σημεια του και να τα βελτιωσουν. να το προσεξουν λιγο παραπανω ωστε να μην βγαζει μικροπροβληματα και μενει.Εκτός του οτι διατηρώ σοβαρές αμφιβολίες για το ενδιαφέρον που δείχνουν οι παραγωγοί του, απο τον μάνατζερ μέχρι τον τελευταίο εργάτη (ίσως και λόγω του συστήματος που ίσχυε εκεί) , μήπως αν διορθοθούν όλες οι ατέλειες το αυτοκίνητο δεν θα είναι πιο τόσο φτηνό;
Γιατι απο τεχνολογικές καινοτομίες, πιστεύω για την εποχή που βγήκε ήταν κορυφή
Ας περιμένουμε τώρα να δούμε που θα βγαίνει με τα σήματα Chevrolet -
εχεις δικιο.
δεν ειπα οτι πρεπει να το εξελιξουν περετερο, να βαλουν σουπερ εξελιγμενα ηλεκτρονικα συστηματα και ποιοτικα ταμπλο. αλλά τοσα χρονια στην παραγωγη δεν τους εχει κοστισει παρα ελαχιστα εξοδα για ερευνα και εξελιξη. απλα να διορθωσουν προβληματα οπως π.χ. ηλεκτρικα. εχω διαβασει σε αλλα φορουμς οτι το εργοστασιακο δυναμο ειναι πολυ ασταθες και προκαλει προβληματα στην λειτουργια των επιμερους συστηματων.
οταν ομως οι κατοχοι βαζουν ενα αλλο καποιας αλλης εταιρειας π.χ. της Bosch ,τοτε πολλα απο τα προβληματα του ηλεκτρικου κυκλωματος και της αναφλεξης λυνοντε. δεν γνωριζω την διαφορα στην τιμη ενος ρωσικου δυναμο με ενα της Bosch π.χ. αλλα εαν το προσεξουν στα διαφορα τετοια σημεια ωστε να το κανουν ποιο αξιοπιστο πιστευω οτι ισως το κανει ενα ακομα ποιο αξιολογο 4χ4. γιατι αυτες οι ατελειες ειναι που προκαλουνε και αλλα επιμερους προβληματα-δυσλειτουργιες.πιστευεις οτι εαν δωσουν μεγαλυτερη προσοχη θα ανεβει πολυ το κοστος παραγωγης του, και κατα συνεπεια η τιμη τού;
οσο για το νεο νιβα, νομιζω οτι ηδη πωλειτε με το σημα της Σεβρολετ σε χωρες του πρόην ανατολικου μπλοκ, και σε ευρωπαϊκες. αλλα στην Ελλαδα δεν το εχουν φερει ακομα και δεν υπαρχει πληροφοριση εαν και ποτε θα το φερουν.
-
Ο τερματισμός σε τέτοιους αγώνες (ειδικά από ερασιτεχνικές συμμετοχές) έχει να κάνει με πολλά εκτός από την αξιοπιστία..
Τί σημαίνει που από τα 5 Τζίμνι τερμάτισαν τα δύο ή από τα δύο Πινίν κανένα; Ότι έχουν κακά ηλεκτρικά ή κακή ποιότητα κατασκευής.
Τα Νίβα, όταν ξεπεράσουν κάποια σπαστικά τους στην αρχή (φτηνές χαζοζημιές που σπάνια σε αφήνουν) είναι θηρία αξιοπιστίας. Λέτε να μή ξέρουν οι μεγάλες τεχνικές εταιρείες που κάνουν οδοποιίες κλπ στα βουνά και έχουν στόλους από αυτά; Ή οι κυνηγοί που τριγυρνάνε στο πουθενά με όλες τις συνθήκες; -
Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
Ο τερματισμός σε τέτοιους αγώνες (ειδικά από ερασιτεχνικές συμμετοχές) έχει να κάνει με πολλά εκτός από την αξιοπιστία..
Τί σημαίνει που από τα 5 Τζίμνι τερμάτισαν τα δύο ή από τα δύο Πινίν κανένα; Ότι έχουν κακά ηλεκτρικά ή κακή ποιότητα κατασκευής.
Τα Νίβα, όταν ξεπεράσουν κάποια σπαστικά τους στην αρχή (φτηνές χαζοζημιές που σπάνια σε αφήνουν) είναι θηρία αξιοπιστίας. Λέτε να μή ξέρουν οι μεγάλες τεχνικές εταιρείες που κάνουν οδοποιίες κλπ στα βουνά και έχουν στόλους από αυτά; Ή οι κυνηγοί που τριγυρνάνε στο πουθενά με όλες τις συνθήκες;Οχι οτι διαφωνω, αλλα οι τεχνικες εταιρειες κοιτουν και τι θα πληρωσουν, οποτε το NIVA οντας το φτυνωτερο καινουργιο ( λοgω leasing) τζιπ αποτελει πρωτη επιλογη τους. Μονο αυτο, σε καμμια περιπτωση δεν υποστιριζω οτι το niva δεν ειναι πολυ καλο για τα λεφτα του και ειδικα καινουργιο
Κατα τα αλλα συμφωνω απολυτα.
1000 Χιλιόμετρα Ακροπολικές Ιχνηλασίες, 7-9 Οκτωβρίου 2005