-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
εγώ ξέρω που οφείλεται, κάποιοι άλλοι βάζουν 225/45 17 σε μικρομεσαίο 102 ίππων - 1.300 κιλών κι ισχυρίζονται ότι στρίβει και καλύτεραεμ, πώς να μην στρίψει καλύτερα άμα του.... κόψεις 10 άλογα?!?
-
Το θέμα για την πίστα Ascari με πλήγωσε...
Πολύ ωραίο! -
Ωραία και η συνέντευξη που πήρε ο Go_For_Pole από τον τελευταίο ήρωα Zanardi! (αν και ψιλέθαψε τις BMW στο WTCC...αλλά το παραβλέπουμε!)
Αλλά εγώ απόλαυσα το άρθρο του Τεμπερίδη στην τελευταία σελίδα!
Ωραίο θέμα, ωραίο γράψιμο!!!! ) -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
οσο αναφορα για την βελτιωση της κορολας δεν θα μπορουσε να μπει και μια πολλαπλη εξαγωγης απο σελικα????
θα βλεπαμε διαφορα στις επιδοσεις και με τι κοστος????Καλησπέρα,
πολύ σωστή παρατήρηση. Η συγκεκριμένη επέμβαση μπορεί να γίνει πολύ εύκολα σε Corolla 2003 όχι όμως στην τελευταία η οποία έχει τον καταλύτη ακριβώς μετά την πολλαπλή εξαγωγής. Η μετατροπή θα απαιτούσε κόψιμο και επανασυγκόληση και ως εκ τούτου προτιμήσαμε να μην επέμβουμε τόσο βάναυσα. -
Ο χρήστης KF έγραψε:
οσο αναφορα για την βελτιωση της κορολας δεν θα μπορουσε να μπει και μια πολλαπλη εξαγωγης απο σελικα????
θα βλεπαμε διαφορα στις επιδοσεις και με τι κοστος????Καλησπέρα,
πολύ σωστή παρατήρηση. Η συγκεκριμένη επέμβαση μπορεί να γίνει πολύ εύκολα σε Corolla 2003 όχι όμως στην τελευταία η οποία έχει τον καταλύτη ακριβώς μετά την πολλαπλή εξαγωγής. Η μετατροπή θα απαιτούσε κόψιμο και επανασυγκόληση και ως εκ τούτου προτιμήσαμε να μην επέμβουμε τόσο βάναυσα.ευχαριστω για την λεπτομερεια......
-
ερωτησεων συνεχεια.....
-θυμαμαι χαρακτηριστικα οτι οταν ειχε γινει κατι αντιστοιχο με το φοκους (1) τοτε ειχε γραφτει οτι θα ηταν ισως περιτο να μπουν 16αρες ζαντες , γιαυτο και επιλεχτηκε να παραμεινουν οι 15αρες..... αληθεια , γιατι δεν εγινε το ιδιο και με την κορολα??? τι κερδισαμε με τις 16αρες??? καλυτερο πατημα? δυνατοτητα τοποθετησης ενος καλυτερου λαστιχου??? ή στην τελικη απλα μουρη..?
-με την KW VARIANT II που τοποθετηθηκε στο αυτοκινητο μπορεις να αλλαξεις και το υψος του αυτοκινητου ή μονο την σκληροτητα του αμορτισερ (διαβασα οτι το αμαξωμα χαμηλωσε 3,5 ολοκληρους ποντους {αρκετα σε γενικες γραμμες})
-η εγγυηση της τογιοτα παραμενει ως εχει μετα απο αυτες τις μετατροπες???
-περυσι εψαχνα την kw variant II για το scoda octavia ABΤ του κουμπαρου μου. η καλυτερη τιμη που βρηκα ηταν 1,200 ευρο..... εχουν τοσες διαφορες σε σχεση με αυτη που μπαινει στην κορολα? που οφειλεται αυτη η μεγαλη διαφορα στα χρηματα???
-αν καναμε μια αντιστοιχη μετατροπη (μηχανικη) σε κορολα 1,600 προ 2003 μοντελο και μαλιστα τοποθετουσαμε και την πολλαπλοι εξαγωγης της celica θα μπορουσαμε ανετα να φτασουμε τα 130 (ισως και παραπανω) αλογα???
-θα μπορουσαμε σαν επιλογη να παρουμε και την ΤΕΙΝ σαν αναρτηση??? και αν ναι , με περισσοτερο κοστος??? -
Εξαιρετικό τεύχος.
Ας αποτελέσει υπόδειγμα και για τα μελλοντικά των 4Τ, και του ανταγωνισμού.Θαυμάσιο εικαστικά εξώφυλλο, στο οποίο βοηθάει βέβαια και η Cayman.
Μ' άρεσε η δοκιμή της Cayman, μεστά σχόλια, σωστή σε έκταση τεχνική ανάλυση, ωραίες φωτογραφίες.Μπράβο τους, που με την αφορμή του Α4 dtm, πήραν κι ένα απλό ΤFSI, και τα πήγαν στα Μέγαρα. Τέτοιες δοκιμές είναι διαφωτιστικές. Και κάνουν τη διαφορά σε σχέση με ανταγωνιστικά έντυπα, που αρκούνται να σχολιάσουν την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε 2 αράδες (στην περίπτωση του Α4).
Εύχομαι όλα τα επόμενα τεύχη τους, να πλησιάζουν αυτό και να το ξεπεράσουν σε ακρίβεια, λεπτομέρεια στις αναλύσεις, πληροφόρηση, πλούσια ύλη κλπ.
Δεν χορταίνεις να το διαβάζεις. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μα πως γίνεται με φαρδύτερα λάστιχα ένα 200 ίππων αυτοκίνητο να κάνει χειρότερους χρόνους;
Με φαρδύτερα δεν θα πρεπε να 'κρατάει' καλύτερα;
Το αποτελεσμα ειναι λογικο στη συγκεκριμενη περιπτωση. Αν θυμαμαι το διευκρινιζουν κιολας. 215/45R17 αντι για 205/45R17 σημαινει και λιγο μεγαλυτερο προφιλ και αρα διαμετρο αφου οι ζαντες ειναι οι ιδιες, οποτε ειναι σα να μακραινει η τελικη σχεση μεταδοσης (κατα 1.5%). Επισης σημαινει (εφοσον δεν ειναι ο σκελετος τους -ειδικα στα πλαϊνα- πιο σκληρος) μεγαλυτερες παραμορφωσεις των πλαινων στις στροφες, με τα αναμενομενα επακολουθα στο κρατημα.
Ενδιαφερον ισως ειχε και η συγκριση με 225/40R17....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ερωτησεων συνεχεια.....-θυμαμαι χαρακτηριστικα οτι οταν ειχε γινει κατι αντιστοιχο με το φοκους (1) τοτε ειχε γραφτει οτι θα ηταν ισως περιτο να μπουν 16αρες ζαντες , γιαυτο και επιλεχτηκε να παραμεινουν οι 15αρες..... αληθεια , γιατι δεν εγινε το ιδιο και με την κορολα??? τι κερδισαμε με τις 16αρες??? καλυτερο πατημα? δυνατοτητα τοποθετησης ενος καλυτερου λαστιχου??? ή στην τελικη απλα μουρη..?
Στο κείμενο δείχνουμε έμπρεκτα την σύγκριση μεταξύ 15'' και 16'' και αναφέρουμε μάλιστα ότι η θυσία σε επιδόσεις (κυρίως ρεπρίζ) δεν συγκρίνεται με το κέρδος σε οδική συμπεριφορά αλλά και φρενάρισμα (επίσης το αναφέρουμε στη σχετική παράγραφο).
-με την KW VARIANT II που τοποθετηθηκε στο αυτοκινητο μπορεις να αλλαξεις και το υψος του αυτοκινητου ή μονο την σκληροτητα του αμορτισερ (διαβασα οτι το αμαξωμα χαμηλωσε 3,5 ολοκληρους ποντους {αρκετα σε γενικες γραμμες})
Η KW Variant II είναι ρυθμιζόμενη τόσο καθ' ύψος όσο και σε σκληρότητα. Το συγκεκριμένο ύψος που τοποθετήθηκε η Corolla είναι κατόπιν υπόδειξης της KW (αναφέρουμε συγκεκριμένα ποιά είναι η ρύθμιση που προτείνει και συγκεκριμένα δίνουμε την απόσταση από την τελευταία σπείρα του γόνατου μέχρι και το πιατέλο του ελατηρίου). Σε ότι αφορά τη γενικότερη επίδραση του χαμηλώματος το σχόλιο που - το γράφουμε κιόλας - είναι ότι ακόμα και έτσι η Corolla δεν είχε πρόβλημα με ακουμπήματα κλπ., ενώ η διαδρομή φάνηκε απόλυτα ικανοποιητική γηια την ανάρτηση που δούλευε άψογα είτε στην πίστα είτε στις ανωμαλίες του κανονικού δρόμου.
-η εγγυηση της τογιοτα παραμενει ως εχει μετα απο αυτες τις μετατροπες???
Όπως σε κάθε περίπτωση επέμβασης σε ένα αυτοκίνητο - πλήν εργοστασιακού πακέτου - η εγγύηση πάυει να ισχύει.
-περυσι εψαχνα την kw variant II για το scoda octavia ABΤ του κουμπαρου μου. η καλυτερη τιμη που βρηκα ηταν 1,200 ευρο..... εχουν τοσες διαφορες σε σχεση με αυτη που μπαινει στην κορολα? που οφειλεται αυτη η μεγαλη διαφορα στα χρηματα???
Αυτή είναι μια ερώτηση την οποία οφείλει να απαντήσει η KW που άλλωστε ρυθμίζει και την τιμολογιακή πολιτική για τα προϊόντα της. Αν δεις στην δοκιμή του Seat Ibiza FR στο B.O. Ιουλίου θα διαπιστώσεις ότι η απλή KW Variant II κοστίζει 1.300 ενώ η ανοξείδωτη 1.500. Στην Corolla τοποθετήθηκε ανοξείδωτη, γεγονός που μάλλον παραλείψαμε να το αναφέρουμε.
-αν καναμε μια αντιστοιχη μετατροπη (μηχανικη) σε κορολα 1,600 προ 2003 μοντελο και μαλιστα τοποθετουσαμε και την πολλαπλοι εξαγωγης της celica θα μπορουσαμε ανετα να φτασουμε τα 130 (ισως και παραπανω) αλογα???
Δεν το έχουμε δοκιμάσει συνεπώς δεν μπορώ να γνωρίζω. Πάντως οι ίπποι που κερδίζει ένα κινητήρας 1,4 και ένας 1,6 δεν είναι οι ίδιοι για την ίδια μετατροπή.
-θα μπορουσαμε σαν επιλογη να παρουμε και την ΤΕΙΝ σαν αναρτηση??? και αν ναι , με περισσοτερο κοστος???
Σαφώς και θα μπορούσαμε να πάρουμε οποιαδήποτε ανάρτηση θέλουμε. Αλοίμονο. Για τιμές, ωστόσο, αυτή την στιγμή δεν μπορώ να σε διαφωτίσω, αλλά αν θέλεις μπορείς να απευθυνθείς πχ. στην Auto Ergonomics που εισάγει την συγκεκριμένη ανάρτηση.
-
Ο χρήστης KF έγραψε:
Πάντως οι ίπποι που κερδίζει ένα κινητήρας 1,4 και ένας 1,6 δεν είναι οι ίδιοι για την ίδια μετατροπή.Σόρι για την ασχετοσύνη αλλά ποιος (αναμένεται ότι) θα πάρει τα περισσότερα;
-
-αξιζουν τα χρηματα ως προς την ανοξειδωτη???
-το θεμα ΤΕΙΝ το ρωτησα , για το αν ρωτησατε ας πουμε για μια διαφορετικη λυση οπου στην τελικη καταληξατε στην KW......
-οσο αναφορα για την εγγυηση , το ρωτησα επειδη η εν λογω μετατροπη εγινε απο τον Μαλιωρα(δεν ξερω τι καταστημα εχει ο κυριος , και υπεθεσα οτι εχει αντιπροσωπεια τογιοτα , μιας και ετυχε να δω και ακομη μια μετατροπη του σε RAV 4.) -
Γειά σας και από εμένα! κάτοχος corolla 1.4 E12
Τη συγκεκριμένη μετατροπή δεν την έχω διαβάσει ακόμα, αλλά μου έχουν μεταφέρει αρκετά πράγματα γνωστοί μου.
Αυτό που δεν κατάλαβα (εκτός αν μου το μετέφεραν λάθος) είναι γιατί μπήκαν λάστιχα 205/55 R16 και όχι 205/50 R16 που είναι πολύ πιο κοντά στη διάμετρο με τα μαμά 195/60?
Πρόσφατα έβαλα στο corollάκι μου 205/50R16 toyoT1R και δε μπορώ να πω πως είδα αξιοπρόσεκτη διαφορά στις επιδόσεις...
Επίσης τοποθέτησα και την Tein superstreet με 1300Ευρώ. Το αυτοκίνητο αρχικά δεν με είχε ενθουσιάσει με το στρίψιμό του (σαφώς καλύτερο από πριν) αλλά με ρυθμίσεις στη σκληρότητα (3 μπροστά-5 πίσω τώρα 0->σκληρό, 16->μαλακό) τώρα μπορώ να πω πως στρίβει Παρα πολύ καλύτερα από πριν.Μια διαφορά που έχει η Tein με την KW είναι τα ελατήρια... η tein έχει μαλακότερα ελατήρια κάτι που φαίνεται και στον δρόμο... Όταν πιέζεται το αυτοκίνητο σε δρόμο με καλή άσφαλτο γέρνει λίγο παραπάνω από όσο θα ήθελα... (κόστος ελατηρίων 200-300 ευρώ)
Τέλος το κέρδος από φίλτρο εξάτμιση σκέτο όπως φάνηκε σε πρόσφατο dyno day είναι στα 5-6 άλογαΕυχαριστούμε που ασχοληθήκατε και με τους corollάκηδες!!! [/img]
-
βασιλη δωσε αν μπορεις περισσοτερες λεπτομερειες για την ΤΕΙΝ.........
-
Μόνο καλά λόγια μπορώ να πω για το τεύχος αυτού του μήνα. Δείχνετε τις πραγματικές σας δυνατότητες και ευελπιστώ να μην χρειαστεί στο μέλλον να ξανά γκρινιάξουμε. Μπράβο και συνεχίστε κρατώντας τον πήχη πάντα ψηλά.
-
Κανένα συγκριτικό τέστ ημι-σλίκ ή σλίκ θα δούμε;
-
Μεταφορά στο Toyota Forum
Ευχαριστώ[kouk] -
Δεν τα λέτε καλύτερα στο θέμα της toyota, εδώ το θέμα είναι άλλο.
-
Sorry.............αλλά το θέμα εχει γίνει κόσκινο!
Σε παρακαλώ κάνε την δημοσίευσή σου στο αντίστοιχο θέμα
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=9082 που μεταφέρθηκε και η τοποθέτηση του billllll
Επόμενες άσχετες δημοσιεύσεις θα διαγράφονται παίδες![kouk] -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Κανένα συγκριτικό τέστ ημι-σλίκ ή σλίκ θα δούμε;Μακαρι, αν και δεν ξερω ποσους ενδιαφερει κατι τετοιο (αν ομως γινει και συγκριση σε πλευρικα g και φανει η διαφορα... ). Σιγουρα παντως οσοι ψαχνονται για λιγη παραπανω προσφυση στα τρακ ντειζ και σκεφτονται για ημισλικ θα χαρουν.
-
σωστά! μεταφέρω το post μου στο Topic σβήστε την δημοσίευσή μου από εδώ
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό