Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αν ήταν Ιταλικό...και όπου καταλήξει (το μήνυμα).
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αν ήταν Ιταλικό...και όπου καταλήξει (το μήνυμα).
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Περί αυτοκίνησης
    17
    112
    294
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      babis last edited by

      το αυτοκίνητο που έχει κλέψει την καρδιά μου, θα βρισκόταν στα στόματα όλων.Αν ήταν Ιταλικό, θα ήταν το μικρότερο μοντέλο της Ferrari και μόνο αυτής.Αν ήταν Ιταλικό θα ευχαριστιόμουν να διάβαζα γι'αυτο παντού.Αν ήταν Ιταλικό, θα είχε τα περισσότερα fan clubs.Aν ήταν Ιταλικό θα έβγαζα το καπέλο στους Ιταλούς.
      ΔΕΝ είναι Ιταλικό όμως και βγάζει 120 άλογα στο λίτρο.ΔΕΝ είναι Ιταλικό όμως και είναι αξιόπιστο.ΔΕΝ είναι Ιταλικό όμως και δεν καίει λάδι για δέκα τηγανιές όσο και να δουλέυει στον κόφτη (εκεί πάνω στις 9000 σ.α.λ.).
      ΤΕΛΕΙΑ η Ferrari αλλά για ελάχιστους.Καλή η 157GTA αλλά θα αγόραζα Μ3 με αυτά τα λεφτά.Συμπαθητική η 147 GTA,αλλά θα ευχαριστιόμουν περισσότερο το RS ή το Type-R με τα μισά λεφτά (ή μπορεί να τα έπαιρνα και τα δύο στα ίδια λεφτά με την GTA!).Που θέλω να καταλήξω;Η Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία είναι μια Μάρκα (Ferrari) και δύο (πανάκριβα για όσα προσφέρουν) αυτοκίνητα.
      Θυμίζει Ελλάδα η Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία...ένδοξη ιστορία με άρρωστο και αναιμικό παρόν.
      Ευχαριστώ λοιπόν,αλλά δε θα πάρω.Θα συνεχίσω τις οικονομίες μου και ελπίζω αυτή τη χρονιά να καταφέρω τελικά να αγοράσω το αυτοκίνητο που έχει κλέψει την καρδιά μου, το S2000.Και να αλλάζω ταχύτητες ψηλά,πολύ ψηλά...εκεί στις 9000 με τη διάθεσή μου να βρίσκεται ακόμη ψηλότερα.
      Εύχομαι σε όλους μια πολύ πολύ καλή χρονιά, με πολλές επιτυχίες, υγεία και να καταφέρετε να πραγματοποιήεστε τους στόχους σας (και όχι τα όνειρα!) Γιατί οι στόχοι φέρνουν χαρά και τα όνειρα δίνουν 'τροφή'. Γιατί οι στόχοι αποκτώνται με δουλειά και τα όνειρα με...Τζόκερ!Γιατί πολύ ασχολήθηκε αυτός ο τόπος με τα...'όνειρα' και δε δούλεψε καθόλου για τους στόχους.
      Καλή Χρονιά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • B
        babis last edited by

        το αυτοκίνητο που έχει κλέψει την καρδιά μου, θα βρισκόταν στα στόματα όλων.Αν ήταν Ιταλικό, θα ήταν το μικρότερο μοντέλο της Ferrari και μόνο αυτής.Αν ήταν Ιταλικό θα ευχαριστιόμουν να διάβαζα γι'αυτο παντού.Αν ήταν Ιταλικό, θα είχε τα περισσότερα fan clubs.Aν ήταν Ιταλικό θα έβγαζα το καπέλο στους Ιταλούς.
        ΔΕΝ είναι Ιταλικό όμως και βγάζει 120 άλογα στο λίτρο.ΔΕΝ είναι Ιταλικό όμως και είναι αξιόπιστο.ΔΕΝ είναι Ιταλικό όμως και δεν καίει λάδι για δέκα τηγανιές όσο και να δουλέυει στον κόφτη (εκεί πάνω στις 9000 σ.α.λ.).
        ΤΕΛΕΙΑ η Ferrari αλλά για ελάχιστους.Καλή η 157GTA αλλά θα αγόραζα Μ3 με αυτά τα λεφτά.Συμπαθητική η 147 GTA,αλλά θα ευχαριστιόμουν περισσότερο το RS ή το Type-R με τα μισά λεφτά (ή μπορεί να τα έπαιρνα και τα δύο στα ίδια λεφτά με την GTA!).Που θέλω να καταλήξω;Η Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία είναι μια Μάρκα (Ferrari) και δύο (πανάκριβα για όσα προσφέρουν) αυτοκίνητα.
        Θυμίζει Ελλάδα η Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία...ένδοξη ιστορία με άρρωστο και αναιμικό παρόν.
        Ευχαριστώ λοιπόν,αλλά δε θα πάρω.Θα συνεχίσω τις οικονομίες μου και ελπίζω αυτή τη χρονιά να καταφέρω τελικά να αγοράσω το αυτοκίνητο που έχει κλέψει την καρδιά μου, το S2000.Και να αλλάζω ταχύτητες ψηλά,πολύ ψηλά...εκεί στις 9000 με τη διάθεσή μου να βρίσκεται ακόμη ψηλότερα.
        Εύχομαι σε όλους μια πολύ πολύ καλή χρονιά, με πολλές επιτυχίες, υγεία και να καταφέρετε να πραγματοποιήεστε τους στόχους σας (και όχι τα όνειρα!) Γιατί οι στόχοι φέρνουν χαρά και τα όνειρα δίνουν 'τροφή'. Γιατί οι στόχοι αποκτώνται με δουλειά και τα όνειρα με...Τζόκερ!Γιατί πολύ ασχολήθηκε αυτός ο τόπος με τα...'όνειρα' και δε δούλεψε καθόλου για τους στόχους.
        Καλή Χρονιά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          babis last edited by

          το αυτοκίνητο που έχει κλέψει την καρδιά μου, θα βρισκόταν στα στόματα όλων.Αν ήταν Ιταλικό, θα ήταν το μικρότερο μοντέλο της Ferrari και μόνο αυτής.Αν ήταν Ιταλικό θα ευχαριστιόμουν να διάβαζα γι'αυτο παντού.Αν ήταν Ιταλικό, θα είχε τα περισσότερα fan clubs.Aν ήταν Ιταλικό θα έβγαζα το καπέλο στους Ιταλούς.
          ΔΕΝ είναι Ιταλικό όμως και βγάζει 120 άλογα στο λίτρο.ΔΕΝ είναι Ιταλικό όμως και είναι αξιόπιστο.ΔΕΝ είναι Ιταλικό όμως και δεν καίει λάδι για δέκα τηγανιές όσο και να δουλέυει στον κόφτη (εκεί πάνω στις 9000 σ.α.λ.).
          ΤΕΛΕΙΑ η Ferrari αλλά για ελάχιστους.Καλή η 157GTA αλλά θα αγόραζα Μ3 με αυτά τα λεφτά.Συμπαθητική η 147 GTA,αλλά θα ευχαριστιόμουν περισσότερο το RS ή το Type-R με τα μισά λεφτά (ή μπορεί να τα έπαιρνα και τα δύο στα ίδια λεφτά με την GTA!).Που θέλω να καταλήξω;Η Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία είναι μια Μάρκα (Ferrari) και δύο (πανάκριβα για όσα προσφέρουν) αυτοκίνητα.
          Θυμίζει Ελλάδα η Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία...ένδοξη ιστορία με άρρωστο και αναιμικό παρόν.
          Ευχαριστώ λοιπόν,αλλά δε θα πάρω.Θα συνεχίσω τις οικονομίες μου και ελπίζω αυτή τη χρονιά να καταφέρω τελικά να αγοράσω το αυτοκίνητο που έχει κλέψει την καρδιά μου, το S2000.Και να αλλάζω ταχύτητες ψηλά,πολύ ψηλά...εκεί στις 9000 με τη διάθεσή μου να βρίσκεται ακόμη ψηλότερα.
          Εύχομαι σε όλους μια πολύ πολύ καλή χρονιά, με πολλές επιτυχίες, υγεία και να καταφέρετε να πραγματοποιήεστε τους στόχους σας (και όχι τα όνειρα!) Γιατί οι στόχοι φέρνουν χαρά και τα όνειρα δίνουν 'τροφή'. Γιατί οι στόχοι αποκτώνται με δουλειά και τα όνειρα με...Τζόκερ!Γιατί πολύ ασχολήθηκε αυτός ο τόπος με τα...'όνειρα' και δε δούλεψε καθόλου για τους στόχους.
          Καλή Χρονιά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης babis έγραψε:

            ΔΕΝ είναι Ιταλικό όμως και είναι αξιόπιστο...
            Καλή η 157GTA αλλά θα αγόραζα Μ3 με αυτά τα λεφτά...

            1. Και οι Γερμανοί μπορούν να την πατήσουν με την αξιοπιστιά -ακόμα και σε μια Μ3:
              http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=1557

            2. Η ποιότητα κατασκευής όπως φαίνεται με το μάτι (ή με το αυτί) δεν έχει απαραίτητα σχέση με την αξιοπιστία.

            3. Άλλοι δεν ήταν τόσο ευχαριστημένοι μετά το test drive του S2000:
              http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=1811

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              imprezas last edited by

              KAI EΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΜΠΑΜΠΗ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΟΣΑ ΛΕΣ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΣΜΗΜΑ. ΑΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΙΑΛΕΞΑ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΣΑΝ ΟΠΑΔΟΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ, ΤΟ S2000 ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • ?
                A Former User last edited by

                Η Alfa 147GTA είναι αναμφισβήτητα ακριβή, αλλά γι'αυτό δε φταίει η Alfa Romeo, αλλά το φορολογικό καθεστώς στην Ελλάδα (3200 κ.εκ. γαρ...). Ρώτα και έξω πόσο έχει. Καλά τα Hondakia, με καλούς κινητήρες αλλά τους λείπει η ψυχή γενικώς, πως να το κάνουμε!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  babis last edited by

                  Γιατί δε θέλω να μπω σε διαμάχη του στυλ 'καλύτερα αυτοκίνητα είναι αυτά ή εκείνα'...άλλωστε αρκετά είναι υποκειμενικά στο θέμα αυτό.
                  TGD:Είχαμε στην οικογένειά μας την Lancia Dedra 1800.Στο βιβλίο οδηγιών έγραφε ότι κάθε 1000 χλμ ίσως ήθελε μέχρι 1lt λάδια.Που;;; στο βιβλίο οδηγιών!Και πίστεψέ με...τα ήθελε!!Όσον αφορά την αξιοπιστία, άλλο ή εξαίρεση στον κανόνα να είναι οι βλάβες και άλλο η εξαίρεση στον κανόνα να είναι ένα σωστό και αξιόπιστο μοντέλο.Όσον αφορά το μωρό μου (S2000) πολλά από τα παράπονα που κάνει αυτός που έγραψε το 'test' έχουν φύγει από το μοντέλο του 2002 (γυάλινο πίσω τζάμι με αντιστάσεις, πιο χαμηλό κάθσιμα για περισσότερο χώρο,πιο προοδευτική ανάρτηση αλλά δυστυχώς πιο μαλακή,ακόμη καλύτερο μοχλό-κιβώτιο ταχυτήτων κλπ κλπ που περιμένω να τα διαβάσω από τους 4Τ όταν το κάνουν- ελπίζω- test.)
                  Alfa Romeo:Δυστυχώς ή ΕΥΤΥΧΩΣ ζώ στην Ελλάδα!Και γιατί δηλαδή GTA και όχι BMW 325 compact;Το θέμα αν έχουν ψυχή τα 'Hondaκια' δε το αγγίζω γιατί όταν πούλησα το VTi του 1992 που είχα ΕΝΙΩΣΑ πολύ την απουσία του.Και δε μου έβγαλε και την ψυχή όσο το είχα!!Για την Ferrari θα συμφωνήσω απόλυτα.Μπορεί να έχω διαφορετική αντίληψη από σένα,αλλα και γήινος είμαι και ιερόσυλος δεν είμαι.Μήπως μπορόυμε να διοργανώσουμε έναν έρανο πρωτίστος και στη συνέχεια μια κλήρωση για έναν υπερτυχερό που να κερδίσει μια 360;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Φίλε babi, τα ιταλικά αυτοκίνητα είναι σαν τη...γκόμενα (συγνώμη για την εκφραση). Αν δεν σου βγάλει λίγο το λάδι δεν έχει νόημα. Είναι απαιτητική, σε βάζει σε μπελάδες, ασχολείσαι μαζί της, αλλά εσύ εκεί... Τα υπόλοιπα αυτοκίνητα είναι σαν τη καλή σύζυγο. Νοικοκυρά, δεν σου βγάζει την πίστη, αλλά απο κει και πέρα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      papazent last edited by

                      Έυγε παιδί μου! Ο Επιμένων Ιαπωνικά νικά!
                      Κανείς δεν μπορεί να πεί άλλωστε πως η Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε καλή κατάσταση στις μέρες μας...το μόνο για το οποίο ελπίζω πάντως είναι να καταφέρουν να βρουν άκρη σύντομα γιατί τα πράγματα αρχίζουν και γίνονται πολύ 'σφικτά' γι'αυτούς...

                      Σου εύχομαι λοιπόν για το νέο έτος να καταφέρεις να πάρεις το S2Κ που θέλεις και μάλιστα όσο ποιο σύντομα γίνεται...!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • M
                        meco last edited by

                        Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
                        Φίλε babi, τα ιταλικά αυτοκίνητα είναι σαν τη...γκόμενα (συγνώμη για την εκφραση). Αν δεν σου βγάλει λίγο το λάδι δεν έχει νόημα. Είναι απαιτητική, σε βάζει σε μπελάδες, ασχολείσαι μαζί της, αλλά εσύ εκεί... Τα υπόλοιπα αυτοκίνητα είναι σαν τη καλή σύζυγο. Νοικοκυρά, δεν σου βγάζει την πίστη, αλλά απο κει και πέρα...

                        Ωραίος ο παραλληρισμός αλλά στις μέρες μας, δεν ισχύει πια. Φαντάσου ότι οι 4Τροχοί έγραψαν ότι η Ε-class είναι πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά, από τη Lancia Thesis και πιστεύω να καταλαβαίνεις τι εννοώ. Όσο για το ότι τα Honda δεν έχουν ψυχή, που έγραψε ο αγαπητός AlfaRomeo, δεν θα αναφέρω ούτε το NSX ούτε το S2000 ούτε καν το Type-R. Αρκεί το Accord που έχει διπλα ψαλίδια και στο μπροστινό και στον πίσω άξονα για να καταλάβουμε, αν όντως τα Honda έχουν ψυχή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Αγαπητέ φίλε meco, η ψυχή ενός αυτοκινήτου δεν μετριέται ούτε με τα άλογά του, ούτε με τα ψαλίδια του, ούτε με τις ζάντες του. Δηλαδή εσύ θεωρείς οτι η Ferrari Enzο έχει ψυχή λόγω του ανθρακονημάτινου πλαισίου τησ, λόγω των κεραμικών φρένων της και λόγω των 660 ίππων της? Είναι κάτι το οποίο ένας Ιαπωνόφιλος (το έγραψα σωστά?) δεν μπορεί με τίποτα να καταλάβει. Γι'αυτό και όταν ένας Ιταλόφιλος μιλά για ψυχή και αυτοκίνητα, οι άλλοι τον θεωρούν τουλάχιστον τρελό. Σε διααβεβαιώνω οτι ισχύει και στις μέρες μας, για όσο καιρό βέβαια οι ιταλικές εταιρείες θα διοικούνται απο 'Ιταλόφιλους'. Όταν έρθουν άλλοι τότε δεν θα το αφήσουμε να περάσει έτσι!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            morpheus last edited by

                            ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΙΣΩ ΦΙΛΕ A.R.

                            ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ LANCIA, ΦΙΛΕ MECO, ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΙΓΛΗ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ALFA ΚΑΙ Η FERRARI ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΟΣΟ **ΛΙΓΟΙ **(ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ) ΤΟ KNOW HOW ΤΟΥ ΠΩΣ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΑΥΤ/ΤΟ. ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥ 'ΛΙΓΟΥΣ' - ΟΣΟ ΣΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΑΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ - ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ **ΚΑΜΙΑ **ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ...

                            ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΡΕΛΛΕΣ ΔΙΑΜΑΧΕΣ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ALFISTI, ΠΑΡΌΤΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ALFA ROMEO. ΑΠΛΑ ΞΕΡΩ ΝΑ ΕΚΤΙΜΩ ΤΟ 'ΚΑΛΥΤΕΡΟ' ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΤΟ 'ΚΑΛΟ'.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • M
                              meco last edited by

                              Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
                              Αγαπητέ φίλε meco, η ψυχή ενός αυτοκινήτου δεν μετριέται ούτε με τα άλογά του, ούτε με τα ψαλίδια του, ούτε με τις ζάντες του. Δηλαδή εσύ θεωρείς οτι η Ferrari Enzο έχει ψυχή λόγω του ανθρακονημάτινου πλαισίου τησ, λόγω των κεραμικών φρένων της και λόγω των 660 ίππων της?

                              Όχι, απλά τα διπλά ψαλίδια προδιαθέτουν για σπορ οδική συμπεριφορά, απόλυτα ρυθμίσιμη και 'κοφτερό' τιμόνι. Εμένα προσωπικά αυτά με κάνουν να μιλήσω για το πόσο ένα αυτοκίνητο έχει ψυχή ή όχι. Βέβαια δεν είναι αυτό πανάκεια αλλά είναι μια καλή αρχή.

                              Είναι κάτι το οποίο ένας Ιαπωνόφιλος (το έγραψα σωστά?) δεν μπορεί με τίποτα να καταλάβει. Γι'αυτό και όταν ένας Ιταλόφιλος μιλά για ψυχή και αυτοκίνητα, οι άλλοι τον θεωρούν τουλάχιστον τρελό. Σε διαβεβαιώνω οτι ισχύει και στις μέρες μας, για όσο καιρό βέβαια οι ιταλικές εταιρείες θα διοικούνται απο 'Ιταλόφιλους'. Όταν έρθουν άλλοι τότε δεν θα το αφήσουμε να περάσει έτσι!

                              Δεν έχει να κάνει με Ιαπωνόφιλους ή Ιταλόφιλους ή δεν ξέρω τι άλλο, έχει να κάνει με ανθρώπους που αγαπάνε το στρίψιμο στα αυτοκίνητα και πίστεψέ με υπάρχουν πόλύ 'Ιταλόφιλοι' που απλά επιλέγουν AlfaRomeo λόγω κύρους και ομορφιάς και όχι για την 'ψυχή' της. Αντίθετα γνωρίζω ανθρώπους που δεν θα αγόραζαν ποτέ ιταλικό αυτοκίνητο, αλλά έχουν οι ίδιοι ψυχή, για να χαρούν τα δικά τους αυτοκίνητα, γερμανικά, ή γιαπωνέζικα, με ένα τρόπο που δεν θα το κανουν πολλοί 'Ιταλόφιλοι'....
                              Και επανέρχομαι λέγοντας ότι σήμερα που ακόμα και οι Γάλλοι έχουν κάνει τα αυτοκίνητά τους ψιλοαπαράδεκτα στο τομέα της οδικής συμπεριφοράς θα πω εγώ, ή εσύ ότι δεν έχουν 'ψυχή' τα γιαπωνέζικα???
                              Σίγουρα πάντως ένα miata ή ένα MR2 έχουν πολύ περισσότερη 'ψυχή' από μία spider. Σίγουρα δεν είναι τόσο όμορφα, αλλά....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • P
                                petros last edited by

                                Προς φίλο 'AlfaRomeo'

                                Υπερβάλουμε λιγάκι... ή μου φαίνεται;
                                Τι σημαίνει 'ιαπωνόφιλοι'; Στο ίδιο τσουβάλι θα βάλουμε τους ιδιοκτήτες των Honda CRX/VTi, Subaru Impreza, Toyota Celica, Nissan Sunny GTi(-R), Mitsu EVO(x), αλλά και Daihatsu Charade Turbo, Suzuki Swift GTi με εκείνους των Nissan Primera, Mitsubishi Charisma, Toyota Carina κ.λπ;
                                Ή μήπως ο χρήστης ενός Fiat Marea ή μίας Lancia Lybra είναι όπως και δήποτε 'ιταλόφιλος' λάτρης της αυτοκίνησης;;; Όπως είπα και παλαιότερα ένα από τα πλέον αδιάφορα οδηγικά αυτοκίνητα που οδήγησα ποτέ, ήταν το Fiat Bravo/Brava. Δικαιολογεί το τιμόνι ενός νεότερου μοντέλου της Fiat, το χαρακτηρισμό 'αυτοκίνηση';;; Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων ΚΑΝΕΝΑ!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Δεν έχει να κάνει με Ιαπωνόφιλους ή Ιταλόφιλους ή δεν ξέρω τι άλλο, έχει να κάνει με ανθρώπους που αγαπάνε το στρίψιμο στα αυτοκίνητα και πίστεψέ με υπάρχουν πόλύ 'Ιταλόφιλοι' που απλά επιλέγουν AlfaRomeo λόγω κύρους και ομορφιάς και όχι για την 'ψυχή' της. Αντίθετα γνωρίζω ανθρώπους που δεν θα αγόραζαν ποτέ ιταλικό αυτοκίνητο, αλλά έχουν οι ίδιοι ψυχή, για να χαρούν τα δικά τους αυτοκίνητα, γερμανικά, ή γιαπωνέζικα, με ένα τρόπο που δεν θα το κανουν πολλοί 'Ιταλόφιλοι'....

                                  Διαφωνώ ριζικά φίλε meco. Αυτοί οι τύποι που αναφέρεις παραπάνω οι οποίοι επιλέγουν Αλφα Ρομέο απλά και μόνο λόγω του ονόματος ή του κύρους δεν δικαιούνται το χαρακτηρισμό 'Ιταλόφιλοι', σε καμμία περίπτωση. Δηλαδή όποιος αγοράσει Ιταλικό αυτοκίνητο αυτόματα αναδυκνείεται σε Ιταλόφιλο? Και επανέρχομαι σε αυτά που σου έλεγα προηγουμένως πως εσείς (όταν λέω εσείς δεν εννοώ μόνο του Ιαπωνόφιλους) δεν μπορείτε να μας καταλάβετε, δεν μπορείτε να καταλάβετε τι σημαίνει 'Ιταλόφιλος'.

                                  Σίγουρα πάντως ένα miata ή ένα MR2 έχουν πολύ περισσότερη 'ψυχή' από μία spider. Σίγουρα δεν είναι τόσο όμορφα, αλλά....

                                  ...Ουδέν σχόλιον (καλοπροαίρετα πάντα, έτσι?). Για να σε βοηθήσω όμως θα σου πω πως αν κάποτε ανοίξεις το Μέγα Λεξικό της Ιταλικής Αυτοκίνησης και ανατρέξεις στη λέξη 'Ιταλόφιλος', κάπου θα δεις γραμμένη και τη λέξη 'Ιστορία', πλαισιωμένη βέβαια απο πολλές ακόμη λέξεις, οι οποίες συνδυαζόμενες σίγουρα δεν δίνουν σαφές νόημα στον 'λογικό' άνθρωπο.

                                  Υπερβάλουμε λιγάκι...
                                  Τι σημαίνει 'ιαπωνόφιλοι'; Στο ίδιο τσουβάλι θα βάλουμε τους ιδιοκτήτες των Honda CRX/VTi, Subaru Impreza, Toyota Celica, Nissan Sunny GTi(-R), Mitsu EVO(x), αλλά και Daihatsu Charade Turbo, Suzuki Swift GTi με εκείνους των Nissan Primera, Mitsubishi Charisma, Toyota Carina κ.λπ;

                                  Φίλε Πέτρο, μην κολλάς και συ με τη λέξη ιδιοκτησία. Πας αλλού. Μην μου πεις οτι ο οικογενειάρχης με την Corolla λέγεται Ιαπωνόφιλος.

                                  Ή μήπως ο χρήστης ενός Fiat Marea ή μίας Lancia Lybra είναι όπως και δήποτε 'ιταλόφιλος' λάτρης της αυτοκίνησης;;; Όπως είπα και παλαιότερα ένα από τα πλέον αδιάφορα οδηγικά αυτοκίνητα που οδήγησα ποτέ, ήταν το Fiat Bravo/Brava. Δικαιολογεί το τιμόνι ενός νεότερου μοντέλου της Fiat, το χαρακτηρισμό 'αυτοκίνηση';;; Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων ΚΑΝΕΝΑ!

                                  Συμφωνώ εδώ! Αλλά μην παραβλέπεις και την ανάγκη μιας εταιρείας για πωλήσεις! Τι να το κάνει ο οικογενειάρχης το κοφτερό τιμόνι και τα γκάζια?

                                  Επειδή προβλέπω πόλεμο μεταξύ Ιταλίας και Ιαπωνίας θα πρότεινα η κουβέντα να σταματήσει, χωρίς να ΄σημαίνει οτι έχω πρόβλημα να συνεχιστεί

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    meco last edited by

                                    Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:

                                    ...Και επανέρχομαι σε αυτά που σου έλεγα προηγουμένως πως εσείς (όταν λέω εσείς δεν εννοώ μόνο του Ιαπωνόφιλους) δεν μπορείτε να μας καταλάβετε, δεν μπορείτε να καταλάβετε τι σημαίνει 'Ιταλόφιλος'.

                                    Γιατί είσαι τόσο σίγουρος; Και εμένα ποιος μου λέει ότι είσαι εσύ και δεν ειμαι εγώ?

                                    Σίγουρα πάντως ένα miata ή ένα MR2 έχουν πολύ περισσότερη 'ψυχή' από μία spider. Σίγουρα δεν είναι τόσο όμορφα, αλλά....

                                    ...Ουδέν σχόλιον (καλοπροαίρετα πάντα, έτσι?). Για να σε βοηθήσω όμως θα σου πω πως αν κάποτε ανοίξεις το Μέγα Λεξικό της Ιταλικής Αυτοκίνησης και ανατρέξεις στη λέξη 'Ιταλόφιλος', κάπου θα δεις γραμμένη και τη λέξη 'Ιστορία', πλαισιωμένη βέβαια απο πολλές ακόμη λέξεις, οι οποίες συνδυαζόμενες σίγουρα δεν δίνουν σαφές νόημα στον 'λογικό' άνθρωπο.

                                    Εννοείται, τι θα μπορούσες να γράψεις άλλωστε...
                                    Όσο για τα υπόλοιπα εντάξει δίκιο έχεις, αλλά τι σχέση έχουν με τη συζήτησή μας? Τι με νοιάζει η ιστορία, εγώ βλέπω τώρα τι γίνεται που το μόνο ιταλικό αυτοκίνητο με ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά (μιλάμε για λογικό κόστος) είναι μόνο η 156, άντε και η 147.
                                    Σκέψου ότι η Τοyota έχει μία Celica, ένα MR2, το IS200 και το νέο Avensis με πολλά υποσχόμενο set-up στις αναρτήσεις.
                                    H Honda, S2000, Type R και το νέο Accord.
                                    Ακόμα και η Ford, Mondeo και Focus.
                                    Έδώ μέχρι και η VW αποφάσισε για το νέο Gοlf και Α3 να έχουν πολλαπλων συνδέσμων ανάρτηση στο πίσω άξονα.
                                    Άρα όλοι προχωρούν. Εσύ γιατί μένεις πίσω σε πράγματα και αξίες που ούτε για την AlfaRomeo δεν σημαίνουν τίποτα πια. Ακόμα και οι ίδιοι, θέλουν πια τα αυτοκίνητά τους, να γίνουν περισσότερο γερμανικά και ιαπωνικά.
                                    Η AlfaRomeo δυστυχώς, δεν είναι όπως την ήξερες, ή όπως θα ήθελες να είναι, πολύ κακό αυτό, αλλά τι να κάνουμε, ακόμα και εσύ ο ίδιος έγραψες >...μην παραβλέπεις και την ανάγκη μιας εταιρείας για πωλήσεις! Τι να το κάνει ο οικογενειάρχης το κοφτερό τιμόνι και τα γκάζια?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης meco έγραψε:
                                      Η AlfaRomeo δυστυχώς, δεν είναι όπως την ήξερες, ή όπως θα ήθελες να είναι, πολύ κακό αυτό, αλλά τι να κάνουμε, ακόμα και εσύ ο ίδιος έγραψες AlfaRomeo έγραψε:
                                      ...μην παραβλέπεις και την ανάγκη μιας εταιρείας για πωλήσεις! Τι να το κάνει ο οικογενειάρχης το κοφτερό τιμόνι και τα γκάζια?

                                      Μια υγιής εταιρεία φροντίζει μα παρέχει αυτοκίνητα στους αγοραστές της ώστε αυτοί να μένουν ευχαριστημένοι. Σωστά? Αυτό ισχύει για τη Fiat, τη Lancia, αλλά ισχύει ακόμη ακόμη και για την Alfa Romeo, παρόλο που η Αλφα φτιάχνει ακόμη αυτοκίνητα για τον πραγματικό οδηγό (μου λές οτι μόνο η 147 και η 156 έχουν ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά, επόμένως δεν άφησες απέξω καμμία! Η 166 έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά για την κατηγορία της, ενώ δεν πρέπει να έχεις παράπονο απο τις GTV/Spider). Τώρα μη μου μιλάς καθόλου για γερμανικά, που τα θυμήθηκες? Όσο για τα Ιαπωνικά θα σου θυμήσω τα Avensis, Corolla, Yaris, Jazz κτλ... Μην το ψάχνεις, δεν φημίζεσται για οδική συμπεριφορά, για καλούς και αξιόπιστους κινητήρες ναι, αλλά όχι και για οδική συμπεριφορά! Ένα Type-R βγάλατε και χαλάσατε τον κόσμο!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gavriil1 last edited by

                                        Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
                                        Φίλε babi, τα ιταλικά αυτοκίνητα είναι σαν τη...γκόμενα (συγνώμη για την εκφραση). Αν δεν σου βγάλει λίγο το λάδι δεν έχει νόημα. Είναι απαιτητική, σε βάζει σε μπελάδες, ασχολείσαι μαζί της, αλλά εσύ εκεί... Τα υπόλοιπα αυτοκίνητα είναι σαν τη καλή σύζυγο. Νοικοκυρά, δεν σου βγάζει την πίστη, αλλά απο κει και πέρα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • M
                                          meco last edited by

                                          Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
                                          ...παρόλο που η Αλφα φτιάχνει ακόμη αυτοκίνητα για τον πραγματικό οδηγό (μου λές οτι μόνο η 147 και η 156 έχουν ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά, επόμένως δεν άφησες απέξω καμμία! Η 166 έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά για την κατηγορία της, ενώ δεν πρέπει να έχεις παράπονο απο τις GTV/Spider).

                                          Έγραψα εγώ πουθενά, ότι η AlfaRomeo δεν φτιάχνει ενδιαφέροντα αυτοκίνητα; Το θέμα είναι, ότι τώρα φτιάχνουν όλοι και καλύτερα μάλιστα από τα ιταλικά, μια και πέραν της κορυφαίας οδικής συμπεριφοράς δεν χαλάνε κιόλας...

                                          Τώρα μη μου μιλάς καθόλου για γερμανικά, που τα θυμήθηκες? Όσο για τα Ιαπωνικά θα σου θυμήσω τα Avensis, Corolla, Yaris, Jazz κτλ... Μην το ψάχνεις, δεν φημίζεσται για οδική συμπεριφορά, για καλούς και αξιόπιστους κινητήρες ναι, αλλά όχι και για οδική συμπεριφορά! Ένα Type-R βγάλατε και χαλάσατε τον κόσμο!

                                          Προσωπικά δεν έχω 'βγάλει' τίποτα, ούτε κερδίζω τίποτα από αυτή τη 'κόντρα', μήπως κερδίζεις εσύ? Ακόμα και έτσι πάντως, δεν είναι μόνο το Type-R...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                          • G
                                            gavriil1 last edited by

                                            ΟΚ. Ερωτηση προς ολους εδω:

                                            Τι σημενει 'ψυχη' οταν μιλαμε για ενα αυτοκινητο?

                                            Ισως το παραπανω θα επρεπε να το ανοιξω σε νεο θρεντ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr