Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic-Alfa 147-Mazda 3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic-Alfa 147-Mazda 3
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 11
    • 12
    • 6 / 12
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    230
    820
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      golf7 last edited by

      ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ σε σχέση με τα αλλα 2...

      Ε όχι κ MAZDA 3.το outsider της κατηγορίας.
      Μια ματιά στις πωλήσεις το δείχνει ξεκάθαρα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        popol-ros last edited by

        Ο χρήστης golf7 έγραψε:
        ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ σε σχέση με τα αλλα 2...

        Ε όχι κ MAZDA 3.το outsider της κατηγορίας.
        Μια ματιά στις πωλήσεις το δείχνει ξεκάθαρα!

        πως φαινεται οτι απλα δεν εχεις ιδεα απο αυτοκινητα και γραφεις απλα για να γραφεις.......

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          silencer51 last edited by

          Ο χρήστης golf7 έγραψε:
          Ειδικα το MAZDA 3 που δεν πουλιέται καθολου. Γιατι δεν πουλιέται?

          Γιατί εδώ ειναι... Ελλάδα!

          Σοβαρά τώρα, μην τα ξαναλέμε, το 3άρι (ειδικά το σεντάν) ειναι όμορφο, ποιοτικό, αξιόπιστο ΚΑΙ καλοστημένο. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            krusenstern last edited by

            Ο χρήστης silencer51 έγραψε:

            Ειδικα το MAZDA 3 που δεν πουλιέται καθολου. Γιατι δεν πουλιέται?

            Γιατί εδώ ειναι... Ελλάδα!

            Σοβαρά τώρα, μην τα ξαναλέμε, το 3άρι (ειδικά το σεντάν) ειναι όμορφο, ποιοτικό, αξιόπιστο ΚΑΙ καλοστημένο. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;

            ναι, αλλά είναι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, όχι Γκολφ!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_army7 last edited by

              Aπλα τα πραγματα. Προφανως δεν ξερουμε τι μας γινεται. Το mazda3 στην ευρωπη αλλα και στην αμερικη πουλαει σαν τρελο. Κατα την γνωμη μου ειναι μακραν καλυτερο απο την 147. Πρωτον εχει καλυτερη οδικη συμπεριφορα,λογω πιο ακαμπτου πλαισιου,καλυτερου σε αισθηση τιμονιου αλλα και λογω αναρτησης πολλαπλων συνδεσμων. Επισης εχει περισσοτερους χωρους ειναι πιο ανετο και εχει ενα κινητηρα που στην ουσια βγαζει 112 αλογα. Το ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ? ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ. Οποιος παρει 147 θα το μετανοιωσει. Καθε λιγο και λιγακι θα τρεχει στα συνεργεια. Μακρια απο ιταλικα γενικοτερα. Αν δεν σας αρεσει το mazda 3 παρτε το golf,παρτε το corolla to opel. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΙΤΑΛΙΚΑ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                krusenstern last edited by

                Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
                Aπλα τα πραγματα. Προφανως δεν ξερουμε τι μας γινεται. Το mazda3 στην ευρωπη αλλα και στην αμερικη πουλαει σαν τρελο. Κατα την γνωμη μου ειναι μακραν καλυτερο απο την 147.

                Ναι, ίσως έχεις δίκιο.

                Πρωτον εχει καλυτερη οδικη συμπεριφορα,λογω πιο ακαμπτου πλαισιου,καλυτερου σε αισθηση τιμονιου αλλα και λογω αναρτησης πολλαπλων συνδεσμων.

                Eδώ γελάμε
                Καλύτερο ΣΕ ΑΙΣΘΗΣΗ τιμόνι από της 147? Να υποθέσω ότι τα έχεις οδηγήσει και τα δύο ε?

                Επισης εχει περισσοτερους χωρους ειναι πιο ανετο και εχει ενα κινητηρα που στην ουσια βγαζει 112 αλογα.

                Εδώ έχεις δίκιο.

                Το ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ? ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ. Οποιος παρει 147 θα το μετανοιωσει. Καθε λιγο και λιγακι θα τρεχει στα συνεργεια. Μακρια απο ιταλικα γενικοτερα. Αν δεν σας αρεσει το mazda 3 παρτε το golf,παρτε το corolla to opel. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΙΤΑΛΙΚΑ.

                εδώ ξαναγελάμε... ΟΥΟΥ ΙΤΑΛΙΚΑΑΑΑ, ΟΥΟΥΟΥ 666

                Αν αυτό το τελευταίο quote είναι δίδαγμα του πατέρα ή του παππού σου, ίσως πρέπει να τους ενημερώσεις ότι ΣΗΜΕΡΑ (εδώ και 8-10 χρόνια δηλαδή), τα πράγματα είναι διαφορετικά από την εποχή τους

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • H
                  hunter last edited by

                  Ετσι πιστεύω καί εγώ.
                  Δέν νομίζω να υπάρχουνε πιά 'κακά' αυτοκίνητα.
                  Τουλάχιστον από εταιρίες πού επιβιώνουν καί δέν εξαφανίζονται.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_army7 last edited by

                    Σαφως και ειναι χειροτερο σε αισθηση το τιμονι της alfa ,αλλα ειναι εξαιρετικα γρηγορο. Οσοι εχουν 147 ξερουν τι λεω .
                    Εχω φιλους που εχουν αλφα ρομεο και λενε τα χειροτερα. Ακομα και τα τωρινα μοντελα της αλφα καινε λαδι σαν βενζινη. Ουτε οι βανκελ δεν καινε τοσο πολυ .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      obelix last edited by

                      Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
                      Σαφως και ειναι χειροτερο σε αισθηση το τιμονι της alfa ,αλλα ειναι εξαιρετικα γρηγορο. **Οσοι εχουν 147 ξερουν τι λεω **.
                      Εχω φιλους που εχουν αλφα ρομεο και λενε τα χειροτερα. Ακομα και τα τωρινα μοντελα της αλφα καινε λαδι σαν βενζινη. Ουτε βανκελ να ειχαν.

                      Εσυ μάλλον δεν ξερεις τι λες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        krusenstern last edited by

                        Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
                        Σαφως και ειναι χειροτερο σε αισθηση το τιμονι της alfa ,αλλα ειναι εξαιρετικα γρηγορο. Οσοι εχουν 147 ξερουν τι λεω .
                        Εχω φιλους που εχουν αλφα ρομεο και λενε τα χειροτερα. Ακομα και τα τωρινα μοντελα της αλφα καινε λαδι σαν βενζινη. Ουτε οι βανκελ δεν καινε τοσο πολυ .

                        Να σου πω, κι εμένα μου μύρισε καμμένο εδώ μέσα στο τόπικ, αλλά μάλλον είναι μυαλό και όχι λάδι

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_army7 last edited by

                          Πως το ελεγε και καποιος σοφος? 'Η υπερβολη ειναι τονισμος της αποψης σου ''. Καπως ετσι τελος παντων
                          Χαλαρωστε. Ολα αυτα που λεω ισχυουν απλα εγω ειμαι υπερβολικος

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
                            Σαφως και ειναι χειροτερο σε αισθηση το τιμονι της alfa ,αλλα ειναι εξαιρετικα γρηγορο. Οσοι εχουν 147 ξερουν τι λεω .
                            Εχω φιλους που εχουν αλφα ρομεο και λενε τα χειροτερα. Ακομα και τα τωρινα μοντελα της αλφα καινε λαδι σαν βενζινη. Ουτε οι βανκελ δεν καινε τοσο πολυ .

                            μάλλον έχουμε ξεφύγει...

                            καλά οι χώροι, καλά τα ηλεκτρονικά που δεν βγαίνουν εκτός σε μερικές εκδόσεις εξοπλισμού της 147, καλά ότι είναι παλαιότερο μοντέλο, αλλά χειρότερο το τιμόνι της 147, ειδικά έναντι του 3;;;;;

                            άντε πάλι με τα λάδια

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_army7 last edited by

                              Ωραια ας πουμε οτι εγω ειμαι ασχετος. Θα δωσω ενα παραδειγμα. Οι 4τροχοι προσφατα εκαναν 1.20.50 με την αλφα στα μεγαρα. Λιγους μηνες πριν ειχαν κανει τεστ και στο μαζντα 3 και ειχαν κανει 1.20.80. Το μαζντα εχει πιο αδυναμο κινητηρα και ειχε και 15αρες ζαντες με 195 λαστιχο ενω η αλφα 205/55/16. Eκαναν το ιδιο γυρο παρ'ολο που το μαζντα εχει πιο αδυναμο κινητηρα και μικροτερες ζαντες κ.τ.λ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                hunter last edited by

                                Λίγοι μήνες πρίν,ίσως να είναι αρκετοί γιά να δώσουν καί κάποιες διαφορές (μετρήσιμες) στήν πίστα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  krusenstern last edited by

                                  Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
                                  Ωραια ας πουμε οτι εγω ειμαι ασχετος. Θα δωσω ενα παραδειγμα. Οι 4τροχοι προσφατα εκαναν 1.20.50 με την αλφα στα μεγαρα. Λιγους μηνες πριν ειχαν κανει τεστ και στο μαζντα 3 και ειχαν κανει 1.20.80. Το μαζντα εχει πιο αδυναμο κινητηρα και ειχε και 15αρες ζαντες με 195 λαστιχο ενω η αλφα 205/55/16. Eκαναν το ιδιο γυρο παρ'ολο που το μαζντα εχει πιο αδυναμο κινητηρα και μικροτερες ζαντες κ.τ.λ

                                  1. τι θερμοκρασία είχε στη μία μέτρηση και τι καιρό στην άλλη?
                                  2. σχετική υγρασία?
                                  3. βαρομετρική πίεση?
                                  4. πόσο ζύγιζε ο οδηγός της 147 και πόσο του 3?
                                  5. πόσο γεμάτο ρεζερβουάρ είχαν τα δύο αυτοκίνητα?
                                  6. πόσα χιλιόμετρα στο οδόμετρο?
                                  7. πόσο φρέσκα λάστιχα? αμορτισέρ?

                                  Είναι πολλά που παίζουν ρόλο

                                  Eπίσης:
                                  7) ήταν καλά πλυμμένα και τα δύο?
                                  8 ) ο φωτογράφος που στεκόταν (εσωτερικό ή εξωτερικό της στροφής)?
                                  9) πόσο λάδι έκαψε κατά τη μέτρηση η 147 σε τόνους/100km?
                                  10) τι ζημιές έβγαλε?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    charmak66 last edited by

                                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                    Ωραια ας πουμε οτι εγω ειμαι ασχετος. Θα δωσω ενα παραδειγμα. Οι 4τροχοι προσφατα εκαναν 1.20.50 με την αλφα στα μεγαρα. Λιγους μηνες πριν ειχαν κανει τεστ και στο μαζντα 3 και ειχαν κανει 1.20.80. Το μαζντα εχει πιο αδυναμο κινητηρα και ειχε και 15αρες ζαντες με 195 λαστιχο ενω η αλφα 205/55/16. Eκαναν το ιδιο γυρο παρ'ολο που το μαζντα εχει πιο αδυναμο κινητηρα και μικροτερες ζαντες κ.τ.λ

                                    1. τι θερμοκρασία είχε στη μία μέτρηση και τι καιρό στην άλλη?
                                    2. σχετική υγρασία?
                                    3. βαρομετρική πίεση?
                                    4. πόσο ζύγιζε ο οδηγός της 147 και πόσο του 3?
                                    5. πόσο γεμάτο ρεζερβουάρ είχαν τα δύο αυτοκίνητα?
                                    6. πόσα χιλιόμετρα στο οδόμετρο?
                                    7. πόσο φρέσκα λάστιχα? αμορτισέρ?

                                    Είναι πολλά που παίζουν ρόλο

                                    Eπίσης:
                                    7) ήταν καλά πλυμμένα και τα δύο?
                                    8 ) ο φωτογράφος που στεκόταν (εσωτερικό ή εξωτερικό της στροφής)?
                                    9) πόσο λάδι έκαψε κατά τη μέτρηση η 147 σε τόνους/100km?
                                    10) τι ζημιές έβγαλε?

                                    Ξεχνάς ότι ο χρόνος της alfa συμπεριλαμβάνει ΚΑΙ τη στάση για για συμπλήρωμα λαδιών...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      obelix last edited by

                                      Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                                      Ωραια ας πουμε οτι εγω ειμαι ασχετος. Θα δωσω ενα παραδειγμα. Οι 4τροχοι προσφατα εκαναν 1.20.50 με την αλφα στα μεγαρα. Λιγους μηνες πριν ειχαν κανει τεστ και στο μαζντα 3 και ειχαν κανει 1.20.80. Το μαζντα εχει πιο αδυναμο κινητηρα και ειχε και 15αρες ζαντες με 195 λαστιχο ενω η αλφα 205/55/16. Eκαναν το ιδιο γυρο παρ'ολο που το μαζντα εχει πιο αδυναμο κινητηρα και μικροτερες ζαντες κ.τ.λ

                                      1. τι θερμοκρασία είχε στη μία μέτρηση και τι καιρό στην άλλη?
                                      2. σχετική υγρασία?
                                      3. βαρομετρική πίεση?
                                      4. πόσο ζύγιζε ο οδηγός της 147 και πόσο του 3?
                                      5. πόσο γεμάτο ρεζερβουάρ είχαν τα δύο αυτοκίνητα?
                                      6. πόσα χιλιόμετρα στο οδόμετρο?
                                      7. πόσο φρέσκα λάστιχα? αμορτισέρ?

                                      Είναι πολλά που παίζουν ρόλο

                                      Eπίσης:
                                      7) ήταν καλά πλυμμένα και τα δύο?
                                      8 ) ο φωτογράφος που στεκόταν (εσωτερικό ή εξωτερικό της στροφής)?
                                      9) πόσο λάδι έκαψε κατά τη μέτρηση η 147 σε τόνους/100km?
                                      10) τι ζημιές έβγαλε?

                                      Ξεχνάς ότι ο χρόνος της alfa συμπεριλαμβάνει ΚΑΙ τη στάση για για συμπλήρωμα λαδιών...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        droemmen last edited by

                                        Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
                                        Σαφως και ειναι χειροτερο σε αισθηση το τιμονι της alfa ,αλλα ειναι εξαιρετικα γρηγορο. Οσοι εχουν 147 ξερουν τι λεω

                                        Ok το μάθαμε σήμερα κι αυτό!

                                        @charmak66:

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
                                          Ωραια ας πουμε οτι εγω ειμαι ασχετος. Θα δωσω ενα παραδειγμα. Οι 4τροχοι προσφατα εκαναν 1.20.50 με την αλφα στα μεγαρα. Λιγους μηνες πριν ειχαν κανει τεστ και στο μαζντα 3 και ειχαν κανει 1.20.80. Το μαζντα εχει πιο αδυναμο κινητηρα και ειχε και 15αρες ζαντες με 195 λαστιχο ενω η αλφα 205/55/16. Eκαναν το ιδιο γυρο παρ'ολο που το μαζντα εχει πιο αδυναμο κινητηρα και μικροτερες ζαντες κ.τ.λ

                                          Θα προσπαθήσω να συγκρατηθώ για να μη σου απαντήσω όπως σου αρμόζει, μιας και είμαι και moderator.

                                          Εκτός από αυτά που ανέφεραν οι φίλοι, στο τεστ της 147 με το A3 και την 116 (μάλλον σε αυτό αναφέρεσαι, αυτό είναι το πιο πρόσφατο) και η Alfa 147 φόραγε 195/60/15 και όχι 205/55/16 όπως λες. Επίσης, οι 4Τ έχουν κάνει και 1:19:6 με την 147 TI, που όμως φοράει 215/45/17.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sado last edited by

                                            Ο χρήστης droemmen έγραψε:

                                            Σαφως και ειναι χειροτερο σε αισθηση το τιμονι της alfa ,αλλα ειναι εξαιρετικα γρηγορο. Οσοι εχουν 147 ξερουν τι λεω

                                            Ok το μάθαμε σήμερα κι αυτό!

                                            @charmak66:

                                            XAXAXAXAXAXAXAXAXA!!!!!!! ΘΕΟΣ!!!!!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 6 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr