Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πόσοι φρενάρετε με το αριστερό;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πόσοι φρενάρετε με το αριστερό;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 4 / 6
    Περί αυτοκίνησης
    64
    115
    1053
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pg220 last edited by

      Αυτή είναι η μαγεία του forum.Να ρωτάς κάτι το 2004 και να σου απαντάνε του χρόνου..
      Πέρα απο την πλάκα γιατί δεν μειώνει το χρόνο αντίδρασης;
      Το να πας το δεξί σου πόδι απο το γκάζι στο φρένο δεν χρειάζεται κάποια δέκατα,που τα γλιτώνεις αν έχεις ήδη το αριστερό απο πάνω;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mad_n last edited by

        Ο χρήστης PG220 έγραψε:
        Αυτή είναι η μαγεία του forum.Να ρωτάς κάτι το 2004 και να σου απαντάνε του χρόνου..
        Πέρα απο την πλάκα γιατί δεν μειώνει το χρόνο αντίδρασης;
        Το να πας το δεξί σου πόδι απο το γκάζι στο φρένο δεν χρειάζεται κάποια δέκατα,που τα γλιτώνεις αν έχεις ήδη το αριστερό απο πάνω;

        μα κ εσύ βρε παιδί μου υπερβολικός! τι έναν χρόνο, ούτε 10,5 μήνες δεν πέρασαν! ακόμα φρέσκο είναι!
        άσε που έψαχνα ώρα την ημερομηνία λήξεως κ δεν την έβρησκα... αχαχαχα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fiestaman last edited by

          Kyan: Το σκεφτομαι σοβαρα... προς το παρον το αυτοκινιτο ειναι ακινητο στο γκαραζ. πριν το βγαλω θα εχει μπει κανανεμητης.

          PG220: τωρα το ειδα το topic
          Για να γινει το αριστερο σου ποδι, τοσο επιδεξιο οσο το δεξι, θα πρεπει να φρεναρεις ασταματητα για χρονια με το αριστερο και μονο.
          Αν τωρα εχεις το αρ. ποδι πανω απο το φρενο μπορεις να γλιτωσεις ενα ασυμαντο χρονο, της ταξης του 0.0x seconds, αλλα, στην καλητερη, θα εχεις ενα ατσουμπαλο φρεναρισμα.

          Το 'αριστερο-φρενο' παιζει μονο σε συνδιασμο με το γκαζι και μονο για τοποθετησεις σε/πριν στροφες κλπ.

          (προσοπικα, νομιζω πως το δεξι μου ποδι ειναι σαφεστατα πιο γρηρορο σε φρεναρισμα πανικου στην πολη, ενω το αριστερο αυθορμητο στις ελαχιστες περιπτωσεις που χρειαζετε!)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gti_ last edited by

            Οι 6 που φρενάρουν σχεδόν πάντα με το αριστερό να κολλήσουν σχετικό αυτοκόλλητο στο πίσω παμπρίζ του αυτοκινήτου τους για να ξέρουν και οι απο πίσω...να αλλάζουν λωρίδα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fiestaman last edited by

              να σας προβληματισω λιγο:

              Στα Go-Kart ολοι μας φρεναρουμε ΤΕΛΕΙΑ με το αριστερο!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                grc-panos last edited by

                προσωπικά το αρίστερο το χρησιμόποιω σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, είτε για να ξεκολήσω την ουρά(οπότε και δεν χρειάζεται καμιά ιδιαίτερη επιδεξιότητα), είτε για να περιορίσω ενδεχόμενο σπινάρισμα των τροχών και αυτό σε ανηφορικά και γλυστερά κομμάτια (χιόνι/πάγος) και με αρκετό χρόνο/χαμηλές ταχύτητες για να το κάνω... εννοείται δε πως είναι αδύνταο να ξεκινήσω έτσι , απλά πέρνω φόρα από το πιο καθαρό κομμάτι που θα βρω και στη συνέχεια με το πόδι πάνω στο φρένο και το άλλο στο γκάζι έχω παραπάνω πιθανότητες να βγάλω την ανηφόρα μπροστά μου...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Στα καρτ όμως φρενάρεις πάντα οριακά και τα φρένα τους συνήθως είναι on-off. 😉

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thevoice last edited by

                    Ο χρήστης FiestaMAN έγραψε:
                    Αν τωρα εχεις το αρ. ποδι πανω απο το φρενο μπορεις να γλιτωσεις ενα ασυμαντο χρονο, της ταξης του 0.0x seconds, αλλα, στην καλητερη, θα εχεις ενα ατσουμπαλο φρεναρισμα.

                    Το 'αριστερο-φρενο' παιζει μονο σε συνδιασμο με το γκαζι και μονο για τοποθετησεις σε/πριν στροφες κλπ.

                    (προσοπικα, νομιζω πως το δεξι μου ποδι ειναι σαφεστατα πιο γρηρορο σε φρεναρισμα πανικου στην πολη, ενω το αριστερο αυθορμητο στις ελαχιστες περιπτωσεις που χρειαζετε!)

                    Αν το δεξί σου που πρέπει να σηκωθεί, να έρθει από το δεξί πεντάλ στο φρένο και να ξανακατέβει το κάνει σε 0.0x δευτερόλεπτα όποτε χρειαστεί, τότε πάσο.

                    Απλά όταν κινείσαι με 150 χ.α.ω. (~42 μέτρα το δευτερόλεπτο) και αποφασίζεις ξαφνικά να φρενάρεις σκέψου πόσα μέτρα παραπάνω έχεις κάνει στο διάστημα που κάνει το δεξί σου πόδι να έρθει στη σωστή θέση (προτού να τσαρουχώσει, πιθανότατα, το φρένο ώστε ν'αναλάβει το ΑBS, όπως ίσως να κάνει και το όχι και τόσο εξασκημένο σου αριστερό )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης Thevoice έγραψε:

                      Αν τωρα εχεις το αρ. ποδι πανω απο το φρενο μπορεις να γλιτωσεις ενα ασυμαντο χρονο, της ταξης του 0.0x seconds, αλλα, στην καλητερη, θα εχεις ενα ατσουμπαλο φρεναρισμα.

                      Το 'αριστερο-φρενο' παιζει μονο σε συνδιασμο με το γκαζι και μονο για τοποθετησεις σε/πριν στροφες κλπ.

                      (προσοπικα, νομιζω πως το δεξι μου ποδι ειναι σαφεστατα πιο γρηρορο σε φρεναρισμα πανικου στην πολη, ενω το αριστερο αυθορμητο στις ελαχιστες περιπτωσεις που χρειαζετε!)

                      Αν το δεξί σου που πρέπει να σηκωθεί, να έρθει από το δεξί πεντάλ στο φρένο και να ξανακατέβει το κάνει σε 0.0x δευτερόλεπτα όποτε χρειαστεί, τότε πάσο.

                      Απλά όταν κινείσαι με 150 χ.α.ω. (~42 μέτρα το δευτερόλεπτο) και αποφασίζεις ξαφνικά να φρενάρεις σκέψου πόσα μέτρα παραπάνω έχεις κάνει στο διάστημα που κάνει το δεξί σου πόδι να έρθει στη σωστή θέση (προτού να τσαρουχώσει, πιθανότατα, το φρένο ώστε ν'αναλάβει το ΑBS, όπως ίσως να κάνει και το όχι και τόσο εξασκημένο σου αριστερό )

                      Σωστόοοοος!!! Άσε που στις περισσότερες περιπτώσεις που θα το κάνεις αυτό με 150 (ή παρά κάτι) δεν θα χρειαστεί να ενεργοποιηθεί το ABS, γιατί απλά αποδεκτό φρενάρισμα στην εθνική με το αριστερό κάνεις με όχι και τόσο τρομακτική προπόνηση. Εγώ στα σημεία που οδηγώ κάπως πιο... ζωντανά στις εθνικές, έχω το πόδι μου στο φρένο πάντα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        grc-panos last edited by

                        Ο χρήστης nasos79 έγραψε:

                        Αν τωρα εχεις το αρ. ποδι πανω απο το φρενο μπορεις να γλιτωσεις ενα ασυμαντο χρονο, της ταξης του 0.0x seconds, αλλα, στην καλητερη, θα εχεις ενα ατσουμπαλο φρεναρισμα.

                        Το 'αριστερο-φρενο' παιζει μονο σε συνδιασμο με το γκαζι και μονο για τοποθετησεις σε/πριν στροφες κλπ.

                        (προσοπικα, νομιζω πως το δεξι μου ποδι ειναι σαφεστατα πιο γρηρορο σε φρεναρισμα πανικου στην πολη, ενω το αριστερο αυθορμητο στις ελαχιστες περιπτωσεις που χρειαζετε!)

                        Αν το δεξί σου που πρέπει να σηκωθεί, να έρθει από το δεξί πεντάλ στο φρένο και να ξανακατέβει το κάνει σε 0.0x δευτερόλεπτα όποτε χρειαστεί, τότε πάσο.

                        Απλά όταν κινείσαι με 150 χ.α.ω. (~42 μέτρα το δευτερόλεπτο) και αποφασίζεις ξαφνικά να φρενάρεις σκέψου πόσα μέτρα παραπάνω έχεις κάνει στο διάστημα που κάνει το δεξί σου πόδι να έρθει στη σωστή θέση (προτού να τσαρουχώσει, πιθανότατα, το φρένο ώστε ν'αναλάβει το ΑBS, όπως ίσως να κάνει και το όχι και τόσο εξασκημένο σου αριστερό )

                        Σωστόοοοος!!! Άσε που στις περισσότερες περιπτώσεις που θα το κάνεις αυτό με 150 (ή παρά κάτι) δεν θα χρειαστεί να ενεργοποιηθεί το ABS, γιατί απλά αποδεκτό φρενάρισμα στην εθνική με το αριστερό κάνεις με όχι και τόσο τρομακτική προπόνηση. Εγώ στα σημεία που οδηγώ κάπως πιο... ζωντανά στις εθνικές, έχω το πόδι μου στο φρένο πάντα.

                        μήπως όμως ότι κερδίσεις από το χρόνο αντίδρασης το χάσεις στην πορεία από την αδυναμία εμπλοκής μικρότερης σχέσης???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fiestaman last edited by

                          Ο χρήστης Thevoice έγραψε:

                          Αν τωρα εχεις το αρ. ποδι..............
                          ....................περιπτωσεις που χρειαζετε!)

                          Αν το δεξί σου που πρέπει................
                          ..............και το όχι και τόσο εξασκημένο σου αριστερό )

                          Φιλε ανοιγεις ενα θεμα συζητησης τεραστιο...
                          Α. Δεν εχω ABS τα εβγαλα την 3 μερα μετα την αγορα του Puma. Δεν θελω ενα computer να κρινει αν εχω φραναρει καλα ή οχι.
                          Β. Το δεξι ποδι μου, ειναι δικο μου και το ξερω, φρεναρει καλυτερα σε ενα δυνατο φρεναρισμα με αποτερο σκοπο την σταση. Αν αλλων ειναι το αριστερο.. τοτε παω εγω πασο..!
                          Γ. Συνηθος τα ποδια μας ειναι, το δεξι στο γκαζι και το αριστερο πλαι στο συμπλεκτη. Αν καποιου το αριστερο φυγει απο το αριστερο πλαι του συμλεκτη και παει στο φρενο ταχυτερα απο το οτι το δεξι που ειναι πιο κοντα... Τοτε παω παλι πασο... (αν και μου φενετε αδυνατο)
                          Δ. Αν περιμενεις με το αριστερο ποδι πανω απο το φρενο μερχι να δεις μπροστα σου, τρακαρισμα, μποτιλιαρισμα, σκυλο, γατα, ή ακομα ροζ ελεφαντα, θα παθεις αγκυλωση και μετα δεν θα φρεναρεις ουτε με το αριστερο ουτε με το δεξι.

                          Υ.Γ. Ποιος ρωτησε? Dieing - Πεθαινει, Πεθαινουν.

                          Υ.Γ. Υπαρχουν περιπτωσεις που το 'μπλοκαρισμα' των τροχων ειναι σωτηριο και το ABS σκοτωνει.. αλλα ειναι μεγαλο κεφαλαιο και off topic

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            funkyreverend last edited by

                            Στην αρχή ήταν πολύ-πολύ κοκαλωτικό το πάτημά μου. Σιγά-σιγά άρχισε να γίνεται πιο γλυκό, αλλά ακόμα είμαι στη φάση της δοκιμής, δεν έχω φτάσει σε καμιά στροφή που να το χρειαστώ και να το καταφέρω. Ακόμα κυριαρχεί ο φόβος...

                            Το κόλπο μου είναι να το 'γλείφω' στην αριστερή του πλευρά, όπως αντίστοιχα όταν φρενάρουμε με το δεξί, το 'γλείφουμε' στη δεξιά, περισσότερο πατώντας με πλάγια κίνηση, παρά με κάθετη. Έτσι, μπορείς να υπολογίζεις πιο εύκολα τη δύναμη που θα το πιέσεις.

                            Ερώτηση: Το Leon 20VT έχει ηλεκτρονικό γκάζι, έτσι δεν είναι; Δεν έχω παρατηρήσει ωστόσο αυτό που λέει ο lkar ότι του κρατάει τις στροφές χαμηλά...Κάνω κάτι λάθος;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              silencer51 last edited by

                              Ο χρήστης FiestaMAN έγραψε:
                              Υ.Γ. Ποιος ρωτησε? Dieing - Πεθαινει, Πεθαινουν.

                              Tο σωστό ειναι 'dying'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                avel last edited by

                                Ο χρήστης FiestaMAN έγραψε:
                                Α. Δεν εχω ABS τα εβγαλα την 3 μερα μετα την αγορα του Puma. Δεν θελω ενα computer να κρινει αν εχω φραναρει καλα ή οχι.

                                (snip)

                                Υ.Γ. Υπαρχουν περιπτωσεις που το 'μπλοκαρισμα' των τροχων ειναι σωτηριο και το ABS σκοτωνει.. αλλα ειναι μεγαλο κεφαλαιο και off topic

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fiestaman last edited by

                                  Ο χρήστης avel έγραψε:

                                  (snip)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    miltellas last edited by

                                    Δεν φρενάρω ούτε με το αριστερό ούτε με το δεξί. Φρενάρω με το μεσαίο...

                                    Η επισήμανση του FiestaMAN για το φρενάρισμα του καρτ είναι σωστή. Και το φρένο του καρτ δεν είναι on-off, αλλίμονο. Το αριστερό εκπαιδεύεται εύκολα όσον αφορά την δύναμη πίεσης, αλλά ζητώντας του να πατάει και συμπλέκτη του ζητάμε πιο πολλά από όσα θα κάνει το δεξί. Αν το επιχειρήσετε πάντως θα σας αναγκάσει να μάθετε να κατεβάζετε σχέση πριν τη στροφή και μετά να φρενάρετε (η σωστή διαδικασία), αλλά αυτά γίνονται με ασφάλεια μόνο σε προβλέψιμες συνθήκες πίστας και όχι σε δημόσιο δρόμο που την ώρα που μαθαίνετε να κατεβάζετε πριν τη στροφή για να φρενάρετε με το αριστερό σας πεταχτεί κανα σκυλί (το λιγότερο) και χάσετε τα πεντάλ από την ταραχή σας και... γεια σας!

                                    Στα σύγρονα αγωνιστικά πλέον δεν έχει καν συμπλέκτη και στα υπόλοιπα που έχουν η διάταξη των πεντάλ προορίζεται για χρήση και του αριστερού ποδιού.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pg220 last edited by

                                      Εγώ είχα κάνει αρκετή προπόνηση στο αριστερό και είχα πετύχει καλύτερο φρενάρισμα απο το δεξί.Σε ελεγχόμενες συνθήκες όμως!!
                                      Το πρόβλημα όμως που έχουν οι πιο πολλοί που θέλουν να φρενάρουν με το αριστερό είναι η θέση του πεντάλ.
                                      Στα περισσότερα αυτοκίνητα είναι τόσο δεξιά που αν έχεις το πόδι σου εκεί μονίμως παθένεις αγκύλωση.
                                      Επίσης είναι δύκολο να πατήσεις συμπλέκτη όταν πάς να ακινητοποιηθείς αλλά μπορείς με λίγη εξάσκηση να βγάζεις την ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη.

                                      Οπότε αν είχα ένα αυτοκίνητο με αλλαγές στο τιμόνι και με το πεντάλ του φρένου στα αριστερά θα φρέναρα πάντα με το αριστερό.
                                      Επειδή όμως δεν έχω,αλλά και επειδή πάνε χρόνια που είχα τέτοια τρέλα με την οριακή οδήγηση φρενάρω και εγώ όπως όλος ο κόσμος..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
                                        Αν το επιχειρήσετε πάντως θα σας αναγκάσει να μάθετε να κατεβάζετε σχέση πριν τη στροφή και μετά να φρενάρετε (η σωστή διαδικασία),

                                        150 με τετάρτη και φρένα για φουρκέτα δευτέρας ?

                                        ή

                                        150 με τετάρτη και δευτέρα και φρένα για φουρκ... άσε, δεν έχεις έτσι και αλλιώς μοτέρ πια

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          miltellas last edited by

                                          Η σειρά είναι: 150 με τετάρτη και φρενα με το δεξί και ταυτόχρονα συμπλέκτη και δευτερα με το αριστερό και αμέσως μετά το αριστερό στο φρένο και το δεξί στο γκάζι για τον έλεγχο και τις μικροδιορθώσεις στο στρίψιμο. Και με την εργοστασιακή εργονομία στα πεντάλ, καλό ξεμπουρδούκλωμα...

                                          Γι αυτό μιλάω για ελεγχόμενες συνθήκες...

                                          ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΙΣΤΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΠΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΖΑ.... άι τέλος πάντων....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fiestaman last edited by

                                            Πειτε μου πως θα βγαλω ενα κομματι video απο DVD (εχω το δισκακι) και να το κανω avi ή mpeg να σας δειξω ενα καλο μπασιμο στην Κ8 στα μεγαρα με πατημα αριστερου...

                                            προσπαθω να το κανω απο χθες βραδυ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 4 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr