-
Ο χρήστης nass έγραψε:
αν θυμάστε ο Clarkson είχε δηλώσει..
250 άλογα είναι το max για μπροστοκίνητο αυτοκίνητοΤί εννοούσε;
γιά τό 'τέλεια στημένο μπροστοκίνητο' ή γιά οποιοδήποτε;Φαντάζομαι εννοεί 'παραγωγής'. Διαφορετικά υπάρχουν BTCC/WTCC με 280 άλογα που στρίβουν ωραιότατα
Ναί μπρέ Νάσσο.
'τέλεια στημένο μπροστοκίνητο παραγωγής' μπρέ. -
Ο χρήστης sokos έγραψε:
αν θυμάστε ο Clarkson είχε δηλώσει..
250 άλογα είναι το max για μπροστοκίνητο αυτοκίνητοΑυτή η δήλωση έγινε πρόσφατα απ΄ότι υποθέτω.
Πριν από περίπου είκοσι χρόνια ο Ρανιοτί είχε πεί ότι τα προσθιοκίνητα μπορούν να οδηγηθούν με δύναμη μέχρι διακόσιων ίππων.
Από τότε μέχρι σήμερα αυτή η ιπποδύναμη έγινε διακόσια πενήντα, αυτό δείχνει αν μη τι άλλο εξέλιξη. Ίσως σε άλλα είκοσι χρόνια (αν υπάρχουν τότε αυτοκίνητα με τη μορφή που τα γνωρίζουμε σήμερα) αυτό το όριο να έχει γίνει τριακόσια.Στο ερώτημα τώρα, θα προτιμούσα ένα αυτοκίνητο με συνδιασμό, 'στησίματος', δύναμης, (που να με βοηθά να βελτιώνομαι κι εγώ σαν οδηγός) παρά ένα 'υστερικό' σε ιπποδύναμη αυτοκίνητο.
-
Στα αυτοκίνητα με μπροστινή κίνηση δε μπορείς να έχεις μοτέρ με μεγάλη υποδύναμη γιατί δημιουργεί προβλήματα στο σύστημα διεύθυνσης και εκτός αυτού δε μπορείς λόγω της πολύ έντονης υποστροφής να έχεις καλά κρατήματα. Πας να πατήσεις το γκάζι και η μούρη ψαρεύει αμέσως. Είναι πολύ ενοχλητικό σε αντίθεση με την πίσω κίνηση που τη βρίσκω πιο διασκεδαστική αλλά με πολύ προσοχή για τους μη μυημένους. Για μεγάλες υποδυνάμεις επιλέγεται η πίσω κίνηση και αυτό εφαρμόζεται στα περισσσότερα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων. Και αυτό γιατί στην πίσω κίνηση υπάρχει ο πίσω άξονας που είναι πολύ πιο σταθερός και ανθεκτικός από τα ημιαξόνια, ακρόμπαρα κ.λπ της μπροστινής κίνησης (αν κάνω λάθος συγνώμη αλλά δεν ξέρω και τόσο από λεπτομέρειες). Βέβαια για την μεταφορά της ιποδύναμης στο δρόμο χωρίς απώλειες ισχύος λόγω σπινιαρίσματος των τροχών έχουν βγει ηλεκτρονικά συστήματα τα οποία βοηθούν αρκετά την κατάσταση ειδικά στα εμπροστοκίνητα αλλά και πάλι η υποστροφή είναι ενοχλητική. Το καλύτερο είναι η τετρακίνηση που δίνει το καλύτερο κράτημα και έλεγχο του αυτοκινήτου. Από τα 300ps και πάνω νομίζω ότι μιλάμε για καταστάσεις υπερβολικές. Θα ποιάνεις πιο γρήγορα αλλά η διαφορά δε θα είναι τόσο αισθητή όσο από τα 100ps στα 300ps. Ένα τετρακίνητο στα 250ps είναι για εμένα η ιδανική ιπποδύναμη για ένα τετρακίνητο. Για εμπροσθοκίνητο μέχρι 200 άλογα. Για πισωκίνητο το ίδιο αφού όπως είπε και ένας άλλος φίλος δε μπορείς να τα ευχαριστηθείς και ανέφερε το RX-7 που πράγματι στο βρεγμένο δεν οδηγιέται εύκολα. Απλώς είναι πολύ πιο ωραία η οδήγηση με πίσω κίνηση αν έχεις ειδικά ξεκινήσει το οδήγημα σε αυτοκίνητο πισωκίνητο και ξέρεις πως να το κάνεις κουμάντο στα στροφιλίκια.
-
εδω το λεον των 180 μη καθαρων ιππων δε μπορουμε να ξεκινησουμε χωρις να μουγκρισει...
250 εως 300 μαλλον ειναι το μαξιμουμ,αναλογα και το αμαξωμα και την αναρτηση κτλ κτλ.
απο κει και περα οι ρεπριζ ειναι σιγουρα εντυπωσιακες... -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
ÊÜèå ó÷üëéï åõðñüóäåêôï...Ãéá ìÝíá ç åõ÷áñßóôçóç äÝí Ý÷åé íá êÜíåé ìå ôá÷ýôçôá êáé Üëïãá.Å÷åé íá êÜíåé ìå ðéóùêßíçóç, ÷áìçëÞ ðñüóöõóç, áðáñÜäåêôá åëáóôéêÜ,áìïñôéóÝñ ôñáìðÜëåò, êÝíôñï âÜñïõò øçëÜ,äéáóôÜóåéò ðïõ ðñïêáëïýíå õðåñóôñïöÞ ìå ôï ðáñáìéêñü, ëßãá Üëïãá, åíá êáëü êéâþôéï ìå êïõìðùôÝò ó÷Ýóåéò êáé áîéïðéóôßá. ÅÜí óå üëá áõôÜ ðñïóèÝóïõìå êáé âñåãìÝíï ïäüóôñùìá íïìßæù ïôé å÷ïõìå Ýíáí éäáíéêü óõíäõáóìü.
Ï ëüãïò ãéá üëá áõôÜ: ÄÝí õðÜñ÷åé äñüìïò óôçí ÅëëÜäá, ðïõ íá ìðïñåßò íá åõ÷áñéóôçèåßò, ôñÝ÷ïíôáò êáé óõíÜìá íá Ý÷åéò ôïí Ýëåã÷ï.
Áíôßèåôá ìå 5-40 ÷ëì êé Ý÷ïíôáò ôï ðáñáðÜíù setup æùãñáößæåéò ÷ùñßò íá âÜæåéò óå êßíäõíï ôïõò ãýñù óïõ.Õà ÃåíéêÜ óôï èÝìá äéáóêÝäáóç ìïõ ðñïêáëåß áíôéðÜèåéá ïôéäÞðïôå õðïóôñïöéêü...
ÕÃ2 Ì áñÝóïõí ïé åðéôüðéåò óâïýñåò ìå MR2!!! -
Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
Για μένα η ευχαρίστηση δέν έχει να κάνει με ταχύτητα και άλογα.Εχει να κάνει με πισωκίνηση, χαμηλή πρόσφυση, απαράδεκτα ελαστικά,αμορτισέρ τραμπάλες, κέντρο βάρους ψηλά,διαστάσεις που προκαλούνε υπερστροφή με το παραμικρό, λίγα άλογα, ενα καλό κιβώτιο με κουμπωτές σχέσεις και αξιοπιστία. Εάν σε όλα αυτά προσθέσουμε και βρεγμένο οδόστρωμα νομίζω οτι εχουμε έναν ιδανικό συνδυασμό.Μόνο για τον Φρέντι Κρούγκερ είναι ευχαρίστηση αυτό.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Τι ευχαρίστηση θα σου δώσει ένα MR2 με 300 άλογα, το οποίο κατά παραδοχή και του οδηγού του είναι 'Κόμης Δράκουλας' ?Την ευχαριστηση να driftaro με 4η!!
-
Τοσα αλογα, μπροστα μυριζουν ΚΟΝΤΡΑ.....
Ειτε νομιμη -Dragster- ειτε στα φαναρια σε δημοσιους δρομους....
Για ποιο αλλο λογο να πουσαρεις τοοοοοοοοσο πολυ ενα αμαξι.
Επιδει το Nissan μετριθηκε σε 400αρι, μαλον το παλικαρι ασχολειτε με την νομιμη εκδοχη του 'αθληματος'
Ολα τα Punto Gt, Renault 5T και τα τοιαυτα, πουσαρισμενα στο οριο....
Ειναι αυτοκινητα φτιαγμενα για τα φαναριαΕγω στο αμαξι που ειχα με 200-250 (300 στην πιστα) θα ειμουν υπερευχαριστημενος....
Θα ηταν απολαυστικοτατο με τοσα αλογα πισω.... -
Ο χρήστης paradisos9 έγραψε:
Τι ευχαρίστηση θα σου δώσει ένα MR2 με 300 άλογα, το οποίο κατά παραδοχή και του οδηγού του είναι 'Κόμης Δράκουλας' ?
Την ευχαριστηση να driftaro με 4η!!
ντριφτάροντας με 4η, πόσα έχεις στο κοντέρ?
-
απο 120-140 αλλα με Tein δεν εχεις κανενα προβλημα ...Εδω δεν εχεις στα 120 να driftaris με Κονι!!
-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Τοσα αλογα, μπροστα μυριζουν ΚΟΝΤΡΑ.....
Ειτε νομιμη -Dragster- ειτε στα φαναρια σε δημοσιους δρομους....
Για ποιο αλλο λογο να πουσαρεις τοοοοοοοοσο πολυ ενα αμαξι.
Επιδει το Nissan μετριθηκε σε 400αρι, μαλον το παλικαρι ασχολειτε με την νομιμη εκδοχη του 'αθληματος'
Ολα τα Punto Gt, Renault 5T και τα τοιαυτα, πουσαρισμενα στο οριο....
Ειναι αυτοκινητα φτιαγμενα για τα φαναριαΕγω στο αμαξι που ειχα με 200-250 (300 στην πιστα) θα ειμουν υπερευχαριστημενος....
Θα ηταν απολαυστικοτατο με τοσα αλογα πισω....Τι κόντρα μπορείς να κανεις με τόσα άλογα στους μπροστά τροχούς? Μέχρι να βάλεις τη δύναμη στο δρόμο, οποιοδήποτε σχετικά δυνατό αμάξι με καλή ελκτική πρόσφυση έχει φύγει μπροστά...
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Στα αυτοκίνητα με μπροστινή κίνηση δε μπορείς να έχεις μοτέρ με μεγάλη υποδύναμη γιατί δημιουργεί προβλήματα στο σύστημα διεύθυνσης και εκτός αυτού δε μπορείς λόγω της πολύ έντονης υποστροφής να έχεις καλά κρατήματα. Πας να πατήσεις το γκάζι και η μούρη ψαρεύει αμέσως. Είναι πολύ ενοχλητικό σε αντίθεση με την πίσω κίνηση που τη βρίσκω πιο διασκεδαστική αλλά με πολύ προσοχή για τους μη μυημένους. Για μεγάλες υποδυνάμεις επιλέγεται η πίσω κίνηση και αυτό εφαρμόζεται στα περισσσότερα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων. Και αυτό γιατί στην πίσω κίνηση υπάρχει ο πίσω άξονας που είναι πολύ πιο σταθερός και ανθεκτικός από τα ημιαξόνια, ακρόμπαρα κ.λπ της μπροστινής κίνησης (αν κάνω λάθος συγνώμη αλλά δεν ξέρω και τόσο από λεπτομέρειες). Βέβαια για την μεταφορά της ιποδύναμης στο δρόμο χωρίς απώλειες ισχύος λόγω σπινιαρίσματος των τροχών έχουν βγει ηλεκτρονικά συστήματα τα οποία βοηθούν αρκετά την κατάσταση ειδικά στα εμπροστοκίνητα αλλά και πάλι η υποστροφή είναι ενοχλητική. Το καλύτερο είναι η τετρακίνηση που δίνει το καλύτερο κράτημα και έλεγχο του αυτοκινήτου. Από τα 300ps και πάνω νομίζω ότι μιλάμε για καταστάσεις υπερβολικές. Θα ποιάνεις πιο γρήγορα αλλά η διαφορά δε θα είναι τόσο αισθητή όσο από τα 100ps στα 300ps. Ένα τετρακίνητο στα 250ps είναι για εμένα η ιδανική ιπποδύναμη για ένα τετρακίνητο. Για εμπροσθοκίνητο μέχρι 200 άλογα. Για πισωκίνητο το ίδιο αφού όπως είπε και ένας άλλος φίλος δε μπορείς να τα ευχαριστηθείς και ανέφερε το RX-7 που πράγματι στο βρεγμένο δεν οδηγιέται εύκολα. Απλώς είναι πολύ πιο ωραία η οδήγηση με πίσω κίνηση αν έχεις ειδικά ξεκινήσει το οδήγημα σε αυτοκίνητο πισωκίνητο και ξέρεις πως να το κάνεις κουμάντο στα στροφιλίκια.e kai?τα πισωκινητα δηλαδη δεν υποφερουν?δεν εχουν αρθρωτουσ συνδεσμους για να μεταφερουν την κινηση απο μπροστα πισω?δεν εχουν ημιαξονια?η..μηπως στριβουν κ καλυτερα και δεν το ξερω??
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Τοσα αλογα, μπροστα μυριζουν ΚΟΝΤΡΑ.....
Ειτε νομιμη -Dragster- ειτε στα φαναρια σε δημοσιους δρομους....
Για ποιο αλλο λογο να πουσαρεις τοοοοοοοοσο πολυ ενα αμαξι.
Επιδει το Nissan μετριθηκε σε 400αρι, μαλον το παλικαρι ασχολειτε με την νομιμη εκδοχη του 'αθληματος'
Ολα τα Punto Gt, Renault 5T και τα τοιαυτα, πουσαρισμενα στο οριο....
Ειναι αυτοκινητα φτιαγμενα για τα φαναριαΕγω στο αμαξι που ειχα με 200-250 (300 στην πιστα) θα ειμουν υπερευχαριστημενος....
Θα ηταν απολαυστικοτατο με τοσα αλογα πισω....Τι κόντρα μπορείς να κανεις με τόσα άλογα στους μπροστά τροχούς? Μέχρι να βάλεις τη δύναμη στο δρόμο, οποιοδήποτε σχετικά δυνατό αμάξι με καλή ελκτική πρόσφυση έχει φύγει μπροστά...
Αν ξερεις να το ξεκινησεις, δεν εχεις προβλημα....
Δεν μπορω να καταλαβω, για ποιο αλλο λογο να στησεις ενα
αυτοκινητο με τοσα αλογα μπροστα;;;;;
Σε στροφιλικη με λιγο γκαζι παραπανω, μουτρα, τροπετο.... -
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
Στα αυτοκίνητα με μπροστινή κίνηση δε μπορείς να έχεις μοτέρ με μεγάλη υποδύναμη γιατί δημιουργεί προβλήματα στο σύστημα διεύθυνσης και εκτός αυτού δε μπορείς λόγω της πολύ έντονης υποστροφής να έχεις καλά κρατήματα. Πας να πατήσεις το γκάζι και η μούρη ψαρεύει αμέσως. Είναι πολύ ενοχλητικό σε αντίθεση με την πίσω κίνηση που τη βρίσκω πιο διασκεδαστική αλλά με πολύ προσοχή για τους μη μυημένους. Για μεγάλες υποδυνάμεις επιλέγεται η πίσω κίνηση και αυτό εφαρμόζεται στα περισσσότερα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων. Και αυτό γιατί στην πίσω κίνηση υπάρχει ο πίσω άξονας που είναι πολύ πιο σταθερός και ανθεκτικός από τα ημιαξόνια, ακρόμπαρα κ.λπ της μπροστινής κίνησης (αν κάνω λάθος συγνώμη αλλά δεν ξέρω και τόσο από λεπτομέρειες). Βέβαια για την μεταφορά της ιποδύναμης στο δρόμο χωρίς απώλειες ισχύος λόγω σπινιαρίσματος των τροχών έχουν βγει ηλεκτρονικά συστήματα τα οποία βοηθούν αρκετά την κατάσταση ειδικά στα εμπροστοκίνητα αλλά και πάλι η υποστροφή είναι ενοχλητική. Το καλύτερο είναι η τετρακίνηση που δίνει το καλύτερο κράτημα και έλεγχο του αυτοκινήτου. Από τα 300ps και πάνω νομίζω ότι μιλάμε για καταστάσεις υπερβολικές. Θα ποιάνεις πιο γρήγορα αλλά η διαφορά δε θα είναι τόσο αισθητή όσο από τα 100ps στα 300ps. Ένα τετρακίνητο στα 250ps είναι για εμένα η ιδανική ιπποδύναμη για ένα τετρακίνητο. Για εμπροσθοκίνητο μέχρι 200 άλογα. Για πισωκίνητο το ίδιο αφού όπως είπε και ένας άλλος φίλος δε μπορείς να τα ευχαριστηθείς και ανέφερε το RX-7 που πράγματι στο βρεγμένο δεν οδηγιέται εύκολα. Απλώς είναι πολύ πιο ωραία η οδήγηση με πίσω κίνηση αν έχεις ειδικά ξεκινήσει το οδήγημα σε αυτοκίνητο πισωκίνητο και ξέρεις πως να το κάνεις κουμάντο στα στροφιλίκια.
e kai?τα πισωκινητα δηλαδη δεν υποφερουν?δεν εχουν αρθρωτουσ συνδεσμους για να μεταφερουν την κινηση απο μπροστα πισω?δεν εχουν ημιαξονια?η..μηπως στριβουν κ καλυτερα και δεν το ξερω??
Mallon den ksereis tipota........
-
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
Στα αυτοκίνητα με μπροστινή κίνηση δε μπορείς να έχεις μοτέρ με μεγάλη υποδύναμη γιατί δημιουργεί προβλήματα στο σύστημα διεύθυνσης και εκτός αυτού δε μπορείς λόγω της πολύ έντονης υποστροφής να έχεις καλά κρατήματα. Πας να πατήσεις το γκάζι και η μούρη ψαρεύει αμέσως. Είναι πολύ ενοχλητικό σε αντίθεση με την πίσω κίνηση που τη βρίσκω πιο διασκεδαστική αλλά με πολύ προσοχή για τους μη μυημένους. Για μεγάλες υποδυνάμεις επιλέγεται η πίσω κίνηση και αυτό εφαρμόζεται στα περισσσότερα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων. Και αυτό γιατί στην πίσω κίνηση υπάρχει ο πίσω άξονας που είναι πολύ πιο σταθερός και ανθεκτικός από τα ημιαξόνια, ακρόμπαρα κ.λπ της μπροστινής κίνησης (αν κάνω λάθος συγνώμη αλλά δεν ξέρω και τόσο από λεπτομέρειες). Βέβαια για την μεταφορά της ιποδύναμης στο δρόμο χωρίς απώλειες ισχύος λόγω σπινιαρίσματος των τροχών έχουν βγει ηλεκτρονικά συστήματα τα οποία βοηθούν αρκετά την κατάσταση ειδικά στα εμπροστοκίνητα αλλά και πάλι η υποστροφή είναι ενοχλητική. Το καλύτερο είναι η τετρακίνηση που δίνει το καλύτερο κράτημα και έλεγχο του αυτοκινήτου. Από τα 300ps και πάνω νομίζω ότι μιλάμε για καταστάσεις υπερβολικές. Θα ποιάνεις πιο γρήγορα αλλά η διαφορά δε θα είναι τόσο αισθητή όσο από τα 100ps στα 300ps. Ένα τετρακίνητο στα 250ps είναι για εμένα η ιδανική ιπποδύναμη για ένα τετρακίνητο. Για εμπροσθοκίνητο μέχρι 200 άλογα. Για πισωκίνητο το ίδιο αφού όπως είπε και ένας άλλος φίλος δε μπορείς να τα ευχαριστηθείς και ανέφερε το RX-7 που πράγματι στο βρεγμένο δεν οδηγιέται εύκολα. Απλώς είναι πολύ πιο ωραία η οδήγηση με πίσω κίνηση αν έχεις ειδικά ξεκινήσει το οδήγημα σε αυτοκίνητο πισωκίνητο και ξέρεις πως να το κάνεις κουμάντο στα στροφιλίκια.
e kai?τα πισωκινητα δηλαδη δεν υποφερουν?δεν εχουν αρθρωτουσ συνδεσμους για να μεταφερουν την κινηση απο μπροστα πισω?δεν εχουν ημιαξονια?η..μηπως στριβουν κ καλυτερα και δεν το ξερω??
Εννοειτε οτι στριβουν καλυτερα αν δε το ξερεις(να διαγνωσω κολημα με τις αλφα?)
-
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
................
e kai?ôá ðéóùêéíçôá äçëáäç äåí õðïöåñïõí?äåí å÷ïõí áñèñùôïõó óõíäåóìïõò ãéá íá ìåôáöåñïõí ôçí êéíçóç áðï ìðñïóôá ðéóù?äåí å÷ïõí çìéáîïíéá?ç..ìçðùò óôñéâïõí ê êáëõôåñá êáé äåí ôï îåñù??âáóéêÜ äåí Ý÷ïõí ôï ôéìüíé ðßóù êáé üóá óõíåðÜãåôáé ôï íá óôñßâïõí ïé êéíçôÞñéïé ôñï÷ïß ,Üëëùóôå ãéá ôçí áíôï÷Þ êáé ôé ìðïñåß íá óçêþóåé Ýíá ðáñáãùãÞò ðéóùêßíçôï âëÝðå Ì5 ,Ì6 ÌáæåñÜôé ÖåññÜñé Ðüñóå êëð êëð
ãéá ôï åñþôçìá ôïõ èÝìáôïò ïôéäÞðïôå ðëçñïß ôéò ðñïäéáãñáöÝò ðïõ ðïëý óùóôÜ Ýèåóå ï kubiak
-
Aπο προσωπικη πειρα(450+ΑΛΟΓΑ ,55ΟΝΜ ροπη)και εχοντας ''ξεκολησει'' απο τα γκαζια, ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ !!!!!!!!!!!!!! ,
πανω απο 200 αλογα μπροστα ΔΕΝ στριβει στην Ελλαδα,μιλωντας παντα για
οποιαδηποτε διαδρομη και οχι εθνικη οδο η' Μπραλλο πχ
Η μοναδικη ευχαριστηση που μου προσφερε ηταν τα ασφαλεστατα προσπερασματα και οι ΧΟΝΤΡΕΣ πλακες στις ΦΤΕΡΟΥΓΕΣ ΣΤΗΝ εθνικη!
οταν βρεχει μαλιστα τοτε το μπλοκε ειναι ουσιαστικα ανυπαρκτο ,και βεβαια
δεν συζηταμε καν για οδηγηση τυπου πινουμε μπυρες και μετα το οδηγαμε πισω σπιτι.......
Αυτου του τυπου τα κατασκευασματα θελουν πολυ πειρα και σεβασμο για να κυκλοφορουν με ασφαλεια αλλοιως.....GAME OVER και πρωτο θεμα στις 20.00..... -
υπαρχει μια εξαιρεση....το λαντα ειναι πισωκινητο αλλα παλι δεν στριβει.
-
Ο χρήστης EVO2 έγραψε:
Aπο προσωπικη πειρα(450+ΑΛΟΓΑ ,55ΟΝΜ ροπη)και εχοντας ''ξεκολησει'' απο τα γκαζια, ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ !!!!!!!!!!!!!! ,
πανω απο 200 αλογα μπροστα ΔΕΝ στριβει στην Ελλαδα,μιλωντας παντα για
οποιαδηποτε διαδρομη και οχι εθνικη οδο η' Μπραλλο πχ
Η μοναδικη ευχαριστηση που μου προσφερε ηταν τα ασφαλεστατα προσπερασματα και οι ΧΟΝΤΡΕΣ πλακες στις ΦΤΕΡΟΥΓΕΣ ΣΤΗΝ εθνικη!
οταν βρεχει μαλιστα τοτε το μπλοκε ειναι ουσιαστικα ανυπαρκτο ,και βεβαια
δεν συζηταμε καν για οδηγηση τυπου πινουμε μπυρες και μετα το οδηγαμε πισω σπιτι.......
Αυτου του τυπου τα κατασκευασματα θελουν πολυ πειρα και σεβασμο για να κυκλοφορουν με ασφαλεια αλλοιως.....GAME OVER και πρωτο θεμα στις 20.00.....Πάνω που ήθελα να απευθυνθώ και σε έσένα φίλε EVO2, θυμόμουν ότι έχεις ένα πολύ δυνατό προσθιοκίνητο. Όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων βέβαια, αλλά όπως και να το πάμε, στην Ελλάδα τουλάχιστον δεν μπορεί οποιοσδήποτε να εκμεταλλευτεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο στο έπακρο. Αυτό νομίζω ότι θα μου στερούσε κάτι από τη χαρά της οδήγησης, εμένα προσωπικά μου αρέσει να μπορώ να μπορώ να εξαντλώ τις δυνατότητες του αυτοκινήτου μου και να το πηγαίνω εγω, αντί να με πηγαίνει αυτό. Και απ' ότι καταλαβαίνω ούτε να ξεκινήσει μπορεί κανείς εύκολα με ένα τέτοιο τέρας, αν θελήσει να κάνει μια εκκίνηση της προκοπής, σε μια κοντρα πχ (δεν το πιστευω ότι αναφέρομαι σε κόντρες... ), οπότε αυτό που είπε ο φίλος Wagner669
Αν ξερεις να το ξεκινησεις, δεν εχεις προβλημα....
πρέπει να είναι ψιλοάτοπο.
Μια ερώτηση, για το δικό σου αυτοκίνητο: Από ποια σχέση και πέρα βάζει τη δύναμη κάτω σε μέτριας ποιότητας οδόστρωμα (τυπικό Ελληνικό δηλαδή)? Από ποια χιλιόμετρα και πάνω αρχίζει να επιταχύνει κανονικά, χωρίς σπιναρίσματα και ψαρέματα? Με τι μπλοκέ επάνω όλα αυτά? Απλά να πάρω μια ιδέα για το πώς μπορεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο να βάλει τη δύναμη κατω... -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Aπο προσωπικη πειρα(450+ΑΛΟΓΑ ,55ΟΝΜ ροπη)και εχοντας ''ξεκολησει'' απο τα γκαζια, ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ !!!!!!!!!!!!!! ,
πανω απο 200 αλογα μπροστα ΔΕΝ στριβει στην Ελλαδα,μιλωντας παντα για
οποιαδηποτε διαδρομη και οχι εθνικη οδο η' Μπραλλο πχ
Η μοναδικη ευχαριστηση που μου προσφερε ηταν τα ασφαλεστατα προσπερασματα και οι ΧΟΝΤΡΕΣ πλακες στις ΦΤΕΡΟΥΓΕΣ ΣΤΗΝ εθνικη!
οταν βρεχει μαλιστα τοτε το μπλοκε ειναι ουσιαστικα ανυπαρκτο ,και βεβαια
δεν συζηταμε καν για οδηγηση τυπου πινουμε μπυρες και μετα το οδηγαμε πισω σπιτι.......
Αυτου του τυπου τα κατασκευασματα θελουν πολυ πειρα και σεβασμο για να κυκλοφορουν με ασφαλεια αλλοιως.....GAME OVER και πρωτο θεμα στις 20.00.....Πάνω που ήθελα να απευθυνθώ και σε έσένα φίλε EVO2, θυμόμουν ότι έχεις ένα πολύ δυνατό προσθιοκίνητο. Όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων βέβαια, αλλά όπως και να το πάμε, στην Ελλάδα τουλάχιστον δεν μπορεί οποιοσδήποτε να εκμεταλλευτεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο στο έπακρο. Αυτό νομίζω ότι θα μου στερούσε κάτι από τη χαρά της οδήγησης, εμένα προσωπικά μου αρέσει να μπορώ να μπορώ να εξαντλώ τις δυνατότητες του αυτοκινήτου μου και να το πηγαίνω εγω, αντί να με πηγαίνει αυτό. Και απ' ότι καταλαβαίνω ούτε να ξεκινήσει μπορεί κανείς εύκολα με ένα τέτοιο τέρας, αν θελήσει να κάνει μια εκκίνηση της προκοπής, σε μια κοντρα πχ (δεν το πιστευω ότι αναφέρομαι σε κόντρες... ), οπότε αυτό που είπε ο φίλος Wagner669
Αν ξερεις να το ξεκινησεις, δεν εχεις προβλημα....
πρέπει να είναι ψιλοάτοπο.
Μια ερώτηση, για το δικό σου αυτοκίνητο: Από ποια σχέση και πέρα βάζει τη δύναμη κάτω σε μέτριας ποιότητας οδόστρωμα (τυπικό Ελληνικό δηλαδή)? Από ποια χιλιόμετρα και πάνω αρχίζει να επιταχύνει κανονικά, χωρίς σπιναρίσματα και ψαρέματα? Με τι μπλοκέ επάνω όλα αυτά? Απλά να πάρω μια ιδέα για το πώς μπορεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο να βάλει τη δύναμη κατω...Το δικο μου παει....το φαγανε....
Ηταν Ε200Κ με τα 163αλογα και αυτοματο.
Σε χαλια ασφαλτο, δεν ξεκινουσε. Και μερικες φορες μπερδευε και το ESP.
Mεχρι που το μαθα.
Σε νορμαλ ασφαλτο εδινε ρεστα.Ενα φιλαρακι εστινε ενα UNO Turbo για Dragster, και του χα κανει κανα δυο δοκιμες.
Εγω αφηνα τα λαστιχα κατω, αυτος το ξεκινουσε χωρις πολυ σπιναρισμα, χωρις κοπο....Αυτο ενοω οτι αν ξερεις να το ξεκινησεις δεν εχεις προβλημα.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΠΕΡΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ