-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Σε αυτά τα θέματα η Renault* είναι μακράν μπροστά από τον 2ο. Οι υπόλοιποι το έχουν ρίξει στα τρυκ για να πάρουν πέμπτο αστεράκι (πχ η οπτικοακουστική ειδοποίηση για τη ζώνη ασφαλείας βαθμολογείται, η αυτόματη ζώνη ασφαλείας της Mercedes το ίδιο, και άλλα παρόμοια 'κολπάκια' που όμως παραπλανούν τα συμπεράσματα που πρέπει να βγάλουμε).Πες τα ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ
Ετσι με τα τρυκ αυτά βγάζανε και 4 αστερια στη VOLVO.....(και οχι 5)
Αλλα τα δε μπαινουν στον κόπο στα περιοδικά να αναλυουν τι σημαίνει βαθμολογία... απλως αυτός πηρε αυτό το βαθμο -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Σε αυτά τα θέματα η Renault* είναι μακράν μπροστά από τον 2ο. Οι υπόλοιποι το έχουν ρίξει στα τρυκ για να πάρουν πέμπτο αστεράκι (πχ η οπτικοακουστική ειδοποίηση για τη ζώνη ασφαλείας βαθμολογείται, η αυτόματη ζώνη ασφαλείας της Mercedes το ίδιο, και άλλα παρόμοια 'κολπάκια' που όμως παραπλανούν τα συμπεράσματα που πρέπει να βγάλουμε).
Πιστεύω ότι δεν έχει και τόσο νόημα ένα crash test μεταξύ δύο αυτοκινήτων όταν τα πλαίσια τους δεν μπορούν να αντέξουν το ίδιο τους το βάρος.- Έχω Peugeot.
Εδω εχεις αδικο, οταν μιλας για τρυκ με ζωνες κλπ κλπ... και πρωτον γιατι υπαρχουν αμαξια τα οποια αριστευαν και χωρις τρυκ (που κατ' εμε δεν ειναι τρυκ, αλλα κατι ουσιωδες) αλλα και παλι δεν σημαινει πως επειδη η renault κυνηγαει το 5αστερο πως στην πραξη ειναι ποιο ασφαλες απο ενα αλλο 5αστερο η 4αστερο. Η Renault δεν ειναι καλυτερη απο τους υπολοιπους ευρωπαιους στον τομεα ασφαλειας. Το διαφημιζουν πολυ εντονα αλλα δεν σημαινει πως και οι υπολοιποι δεν εχουν εξισου καλο επιπεδο.
Καλώς ή κακώς ο καθένας κρίνει το αυτοκίνητο με γνώμονα τον εαυτό του. Συνεπώς εγώ αν με ενδιαφέρει ΤΟΣΟ πολύ το crash test(που δε με ενδιαφέρει) δε θα κοιτάξω προειδοποιήσεις και μπιχλιμπίδια διότι ούτως ή άλλως τη ζώνη τη βάζω μόλις βγώ απ' το γκαράζ! Συνεπώς το επιπλέον αστεράκι θα μου ήταν εντελώς άχρηστο.
-
να κανω μια αλλη ερωτηση. το Χιουντάϊ αξεντ οταν ειχε πρωτοδοκιμαστει ειχε αποσπασει 1,5 αστερια εαν δεν κανω λαθος. πρεπει να ηταν το μοντελο που δεν ειχε αεροσακους. το σημερινο μοντελο δεν θυμαμε να το εχουν παει για κρας τεστ. το σημερινο μοντελο δεν αποτελει εκτεταμενο φέϊς λίφτ του πρωτου? βεβαια εξοπλιζετε με αεροσακους, αλλα δεν θα εχει παρεμφερη συμπεριφορα με το πρωτο? εχουν βελτιωσει την ακαμψια του ?
δεν εχω τιποτε με τα χιουντάϊ απλα κανουμε συζητηση -
To προηγούμενο Accent (το καμπυλωτό του 94 αν δεν κάνω λάθος) είχε πάρει 1,5 αστέρι, γεγονός. Το σημερινό, που είναι facelift του μοντέλου του 99, δεν έχει μπει στη διαδικασία, όμως το 3αράκι πιστεύω ότι το παίρνει άνετα, έχοντας μπει και στο παλιό. Το παλιό έμοιαζε πολύ ψεύτικο, το νεότερο είναι αρκετά πιο στιβαρό.
-
τα λαντα απορω ποσα αστερια θα περνουν. εαν δηλαδη παιρνουν γιατι δεν εχουν αεροσακους, ειναι και παλια κατασευη. το λιμπρα/ακουαριους νομιζω οτι πρωτοεμφανιστηκε το 1993-1994(στην Ρωσια παντα)
-
Δεν ξέρω, αλλά ένας μονιμάς στο στρατό με Lada έλεγε ότι ήταν καλύτερα από Audi γιατί αν πέσουν πάνω τους θα τους κάνουν τη μούρη πίτα, ενώ τα ίδια μόνο μάσκα και φτερό θα θέλουν (και οδηγό συμπληρώνω εγώ ).
Ο kacey οδηγεί Lada και μπορεί να γνωρίζει περισσότερα για την ασφάλειά τους και την αντοχή του πλαισίου τους. -
Ο χρήστης manager_ έγραψε:
τα λαντα απορω ποσα αστερια θα περνουν. εαν δηλαδη παιρνουν γιατι δεν εχουν αεροσακους, ειναι και παλια κατασευη. το λιμπρα/ακουαριους νομιζω οτι πρωτοεμφανιστηκε το 1993-1994(στην Ρωσια παντα)-1,5...τι περιμένεις με σχέδιο του '70 και χωρίς ίχνος συστήματος ασφαλείας... ...(μιλώ για το αβατάρ σου)
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
τα λαντα απορω ποσα αστερια θα περνουν. εαν δηλαδη παιρνουν γιατι δεν εχουν αεροσακους, ειναι και παλια κατασευη. το λιμπρα/ακουαριους νομιζω οτι πρωτοεμφανιστηκε το 1993-1994(στην Ρωσια παντα)
-1,5...τι περιμένεις με σχέδιο του '70 και χωρίς ίχνος συστήματος ασφαλείας... ...(μιλώ για το αβατάρ σου)
αυτο στο αβανταρ μου οχι -1,5 δεν θα περνει αλλα -50 για τα μοντελα που πουλανε τωρα λεω.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
To προηγούμενο Accent (το καμπυλωτό του 94 αν δεν κάνω λάθος) είχε πάρει 1,5 αστέρι, γεγονός. Το σημερινό, που είναι facelift του μοντέλου του 99, δεν έχει μπει στη διαδικασία, όμως το 3αράκι πιστεύω ότι το παίρνει άνετα, έχοντας μπει και στο παλιό. Το παλιό έμοιαζε πολύ ψεύτικο, το νεότερο είναι αρκετά πιο στιβαρό. -
Ενα αλλο που διαβασα στην εφημεριδα ειναι οτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι αντιγραφο του Ισουζου Ροντεο/Οπελ Φροντερα αλλα δεν εχουν παρει αδεια οι κινεζοι...ειναι δηλαδη παρανομη αντιγραφη...Νομιζω η GM τους εχει μυνησει αλλα αυτοι αρνουντε οτι εχει καμμια σχεση με το αυτοκινητο της GM!!!
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Ενα αλλο που διαβασα στην εφημεριδα ειναι οτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι αντιγραφο του Ισουζου Ροντεο/Οπελ Φροντερα αλλα δεν εχουν παρει αδεια οι κινεζοι...ειναι δηλαδη παρανομη αντιγραφη...Νομιζω η GM τους εχει μυνησει αλλα αυτοι αρνουντε οτι εχει καμμια σχεση με το αυτοκινητο της GM!!!συνεχεια αυτό κάνουν
Μεχρι και CRV εχουν βγάλει με σήμα μαιμου (audi?) -
Συγγνώμη που ρωτάω απλά και γνωστά πράγματα, αλλά με τι ταχύτητες γίνονται τα crash test; Κοιτάω το αμάξι μου και της κοπέλας μου και δεν μπορώ να πω ότι είμαι ιδιαίτερα ευτυχισμένος...
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Συγγνώμη που ρωτάω απλά και γνωστά πράγματα, αλλά με τι ταχύτητες γίνονται τα crash test; Κοιτάω το αμάξι μου και της κοπέλας μου και δεν μπορώ να πω ότι είμαι ιδιαίτερα ευτυχισμένος...Νομίζω με 64 χιλιόμετρα.
-
Να πάρει η ευχή, το Landwind έιναι ένα κακό αυτοκίνητο. Κακή κατασκευή, άσχημο (υποκειμενικό βέβαια αυτό), μεγάλες κλίσεις, αδύναμοι κινητήρες παλαιάς τεχνολογίας, και άμα τρακάρεις γίνεσαι αλοιφή. Προσωπικά δεν το θεωρώ ούτε κάν value for money. Κι όμως..........είμαι σίγουρος ότι θα πουλήσει και στην Ελλάδα. Γιατί; Γιατί είναι SUV και είναι της μόδας...............
-
http://landwind.bootnetworks.com/
Πιστεύετε οτι ακόμα και άν ενα αυτοκίνητο έχει παθητική ασφάλεια 10+ ετών (αν και απο οτι καταλαβαίνω είναι ακόμα χειρότερο) είναι επιτρεπτό να κυκλοφορεί ώς καινούργιο σήμερα;
Τα παλία αυτοκίνητα μειωμένης ασφάλειας σιγά σιγα θα εκλείψουν. Πιστεύω δεν μπορούμε να επιτρέπουμε τη πώληση τέτοιων αυτοκινητων σήμερα ώς καινουργια.
Φιλικά,
Δημήτρης -
άμα βάλεις ένα κλωβό ασφαλείας , βελτιώνεται ή όχι η ακαμωία στα σημεία που μας ενδιαφέρουν?
Άς μας δώσουν τα φώτα τους οι γνωρίζοντες, σχετικά με τα τεχνικά ζητήματα όπως και για το κόστος.
Δεν ενδιαφέρομαι για το landwind αλλά αν έχεις ένα αυτοκίνητο δεκαετίας και δεν καίγεσαι να το πουλήσεις , γιατί να μην του βάλεις ένα κλωβό ασφαλείας?
-
Ο χρήστης kostakis έγραψε:
άμα βάλεις ένα κλωβό ασφαλείας , βελτιώνεται ή όχι η ακαμωία στα σημεία που μας ενδιαφέρουν?Άς μας δώσουν τα φώτα τους οι γνωρίζοντες, σχετικά με τα τεχνικά ζητήματα όπως και για το κόστος.
Δεν ενδιαφέρομαι για το landwind αλλά αν έχεις ένα αυτοκίνητο δεκαετίας και δεν καίγεσαι να το πουλήσεις , γιατί να μην του βάλεις ένα κλωβό ασφαλείας?
φυσικά καί βελτιώνεται η ακαμψία τής καμπίνας τών επιβατών,αλλά άν τού βάλεις τόν κλωβό,χάνεις τα πίσω καθίσματα,καί μάλλον δέν περνάς καί ΚΤΕΟ
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
άμα βάλεις ένα κλωβό ασφαλείας , βελτιώνεται ή όχι η ακαμωία στα σημεία που μας ενδιαφέρουν?
Άς μας δώσουν τα φώτα τους οι γνωρίζοντες, σχετικά με τα τεχνικά ζητήματα όπως και για το κόστος.
Δεν ενδιαφέρομαι για το landwind αλλά αν έχεις ένα αυτοκίνητο δεκαετίας και δεν καίγεσαι να το πουλήσεις , γιατί να μην του βάλεις ένα κλωβό ασφαλείας?
φυσικά καί βελτιώνεται η ακαμψία τής καμπίνας τών επιβατών,αλλά άν τού βάλεις τόν κλωβό,χάνεις τα πίσω καθίσματα,καί μάλλον δέν περνάς καί ΚΤΕΟ
Μήπως οι Κινέζοι το προορίζουν ως ένα μέσο μείωσης του υπερπληθυσμού τους;
Τέσπα, με 12.000 Ευρώ που έχει χίλιες φορές καλύτερα ένα οποιοδήποτε μεταχειρισμένο Βιτάρα. -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Τέσπα, με 12.000 Ευρώ που έχει χίλιες φορές καλύτερα ένα οποιοδήποτε μεταχειρισμένο Βιτάρα.
Eίσαι βέβαιος ότι θα τα πάει καλύτερα? Γιατί εγώ δεν είμαι και τόσο...
Και τα δύο έχουν πλαίσιο τύπου σκάλας που είναι γνωστό ότι δεν προσφέρει και τοσο φοβερή ασφάλεια... -
Κι εγώ δεν νομίζω ότι πρέπει να μας παραξενεύει το γεγονός.
Μην ξεχνάμε ότι ουσιαστικά πρόκειται για το παλιό Frontera.
Πιστεύω ότι λίγα μοντέλα της προηγούμενης δεκαετίας θα κατόρθωναν να περάσουν τα σημερινά τεστ πρόσκρουσης , ενώ τα σημερινά μοντέλα σχεδιάζονται για να περνούν το συγκεκριμένο τεστ.
Κινεζικο SUV αποτυχαινει σε crash test