Sep 17, 2005, 12:09 PM

Φιλε Babbis ανηκω στην κατηγορια των αντικειμενικων και συμφωνω εν μερη μαζι σου,
τα περισσοτερα posts στο thread με τα προβληματα του forum ειναι του τυπου
'Μαγκες, ο φωτιζομενος λεβιες τρεμοπαιζει.... '
'Τα xenon όταν πέφτω σε λακούβα ή ειμαι σε δρόμο με ανωμαλίες τρεμοπαίζουν. Είναι φυσιολογικό αυτό?'
'Ξεκινόντας το αυτοκίνητο αφού κάνω 4 με 5 μέτρα ακούγεται ένα γκαπ. Δεν ειναι από τα τακάκια γιατί το αυτοκίνητο έχει ήδη ξεκινήσει. Το κάνει μόνο στο ξεκίνημα και οχι πάντα. Νομίζω οτι ο ήχος έρχεται απο πίσω αλλα δεν μπορω να το προσδιορίσω γιατι μετά δεν το ξανακάνει.'
και η απαντηση
'Δεν ειναι τιποτα φιλε μου, ειναι φυσιολογικο.
Απλα ενεργοποιουνται τα συστηματα ευσταθειας.
Ανοιξε το manual και θα το δεις!!!'
'Όταν μπαίνει το αντισπίν και το ABS οι μεταλλικοί ήχοι που ακούγονται είναι φυσιολογικοί?'
και η απαντηση
..είναι ο ίδιος ήχος που κάνει και το ABS (πατάει - αφήνει) για να ελέγξει τη δυναμική του αυτοκινήτου.

θελω να καταληξω στο οτι τα περισσοτερα posts ειναι προβληματισμοι-αποριες κατοχων πολλες φορες εκνευριστικες και οχι προβληματα του rx.
Προβληματα flooding αντιμετωπισαν 1-2φορες ελαχιστοι απο τους πρωτους κατοχους cosmo και εκεινο απο απροσεξια γιατι ηξεραν πως να το αποφυγουν,τωρα με τις αναβαθμισεις προβλημα flooding δεν υπαρχει,εννοειται οτι τα καινουργια φορανε την αναβαθμιση απο το εργοστασιο, στα challenge δεν υπηρξε ποτε.Και να ρωτησω κατι, υπαρχει κατοχος δυνατου αυτοκινητου που να κανει 500 μετρα και να το σβηνει κρυο?
..το σασμαν που καποιοι παραπονεθηκαν οτι ειναι σκληρο?..αυτοι ισως θα πρεπε να αγορασουν οικογενειακο αυτοκινητο,το σασμαν ειναι απο τα καλυτερα τις κατηγοριας.
Συμπλεκτης.. πίσω κίνηση, μπλοκέ διαφορικό σημαίνει αυξημένο φορτίο στον συμπλέκτη ειδικά από οδηγούς που δεν έχουν πείρα,οι συμπλέκτες πρώτης τοποθέτησης σε πολλά αυτοκινητα είναι σχετικά μαλακοί για να ειναι πιο ευκολοδηγητα.Οσοι τα λιωνουν στα σβουριδια-εκκινησεις κτλ ε θα μυριζει ο συμπλεκτης τι να κανουμε..
τριγμοι..ειναι ελαχιστοι αλλα αυτοκινητο με 45/18/225 και πολλα ειναι και χαμηλωμενα μαλιστα, στους ελληνικους δρομους.. φυσιολογικοτατο!

Αυτα γιατι πολλοι κακοβουλοι πεσαν με τα μουτρα και μεγαλοποιουν το παραμικρο για το rx σαν τις κατινες τις γειτονιας χωρις λογο, ας ασχοληθουν με τα αυτοκινητα του οπως εμεις ασχολουμαστε με το δικο μας.
οσο για το top 5 με τα μειον

  1. Χαμηλή τιμή μεταπώλησης μετά τις μειώσεις τιμών της Mazda-θα το δουμε στο μελλον.

  2. Yψηλή κατανάλωση-**αναλογα πως το πας. **

  3. Ζητάει λάδι(για να μην ζοριστείς με το καίει ) 😉 ριξε μια ματια στο 8αρι του evo για το κοστος συντηρησεις ανα μηνα μια και δεν πιστευεις,θα καταλαβεις οτι το κοστος δεν ειναι αξιο αναφορας.

  4. Θέλει διαδικασία ξεκινήματος οχι,διαδικασια οπως ολα τα δυνατα αυτοκινητα,για να τα σκισεις πρεπει να τα ζεστανεις λιγο εν κινησει παντα..

  5. Έχει αμφισβητούμενη αξιοπιστία **το αναλογο thread του club με ολες τις απαντησεις
    http://www.rx8club.gr/viewforum.php?f=29

φιλικα,
Ελπιζω να μην σας κουρασα.

[b]**