-
Όλα ξεκίνησαν από αυτό:
Ο χρήστης nickaip έγραψε:
Αν περνάς ποτέ από Αιγάλεω και δεις ένα κόκκινο Challenge να πηγαίνει με το πλάι ή το πετύχεις στην εθνική προς Χαλκίδα να τελικιάζει (248 'έγραψε' το οχταράκι...) ίσως αλλάξεις γνώμη.
H αλήθεια είναι ότι όταν το πρωτοδιαβάζει κάποιος δεν του χτυπάει καλά.
Όμως αν το δεις καλύτερα όντως είχες διάθεση για αστεισμό και μάλλον σε παρεξήγησε ο Xristo69.
Eλπίζω όλα καλά
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Αν θεωρείς πως ένας άνθρωπος που έχει ένα γρήγορο αυτοκίνητο και
Τώρα το RX8 αν δεν είχε τα προβλήματα κατανάλωσης- καμμένου λαδιού - και αξιοπιστιας απο ότι είδα στο RX8( που πλέον απο απλό thread έγινε ενότητα) και απο τις ανάκλησεις θα ήταν ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΜΑΞΙ!!! και κανένας δεν θα μπορούσε να το κρίνει εκτός αν ήταν εμπαθής..
Να το ξεκαθαρισουμε.. αλλη μια φορα , το rx δεν καιει λαδι,απλα αυτη ειναι αρχη της λειτουργιας του,το χρησιμοποιει για σωστη λιπανση.Ολοι το ξεραμε οταν το αγορασαμε και δεν μας χαλαει καθολου να συμπληρωνουμε 500-800ml /1000χλμ περιπου,αναλογα πως το παει ο καθενας,αν δεν το πας μπορει κ να μην συμπληρωνεις ή και να συμπληρωνεις ελαχιστο..Και οι κατοχοι S2k το ιδιο κανουν χωρις να εχουν περιστροφικο κινητηρα,
περι ανακλησεων ειναι γελοιο και μονο που αναφερεται,
περι αξιοπιστιας.. ο κινητηρας που εσπασε τοσα ρεκορ στην Γερμανια
και βραβευτηκε σαν καλυτερος δυο συνεχομενες χρονιες?
Απλα το αυτοκινητο θελει ιδιαιτερη φροντιδα και την αξιζει. -
Kαι ένα long term test από το Αμερικάνικο C&D
http://www.caranddriver.com/article.asp ... e_number=1
Γενικά καλό λόγια με εξαίρεση το AC και τα τρυπητά ( ???? ) σκιάδια οδηγού/συνοδηγού. Για την υψηλή κατανάλωση τα ξέραμε, η κατανάλωση λαδιού αναμενόμενη συνολικά καλή εικόνα. -
Ο χρήστης NORTHERN rx έγραψε:
Να το ξεκαθαρισουμε.. αλλη μια φορα , το rx δεν καιει λαδι,απλα αυτη ειναι αρχη της λειτουργιας του,το χρησιμοποιει για σωστη λιπανση.Ολοι το ξεραμε οταν το αγορασαμε και δεν μας χαλαει καθολου να συμπληρωνουμε 500-800ml /1000χλμ περιπου,αναλογα πως το παει ο καθενας,αν δεν το πας μπορει κ να μην συμπληρωνεις ή και να συμπληρωνεις ελαχιστο.
Όχι Γιάννης Γιαννάκης. Μην παίζουμε με τις λέξεις. σημασία έχει ότι ο ιδιοκτήτης βαρύνεται οικονομικά με την αγορά λιπαντικού, και βαρύνεται χρονικά από τον συνεχή έλεγχο της στάθμης.
Αυτό δεν είναι κακό, εφόσον το ξέρεις πριν το αγοράσεις.
Γι'αυτό κι εγώ είπα:
Όμως υπό την υπάρχουσα κατάσταση μόνο οι fun-to-drive και ψαγμένοι οδηγοι μπορούν να το επιλέξουν.
Aν το θεωρούσα κακό και ήθελα να κάνω κακοπροαίρετη κριτική δεν θα το έγραφα, έτσι δεν ειναι?
Οι 4 τροχοί φαντάζομαι ότι θέλανε να προστατέψουν τον ανυποψίαστο κόσμο που ούτε μερακλής είναι ούτε ψαγμένος από το να πάρει ένα τόσο 'περίεργο' με την καλή ένοια αμάξι.
Αλλά δεν είναι μόνο το λαδάκι και η βενζίνη που είναι καθημερινό 'πρόβλημα'(το βάζω σε εισαγωγικά)
Υπάρχει και το flooding που δεν ξέρω σε ποιο βαθμό λύθηκε από νέες εκδσοσεςι του λογιδμικού.
Στο ίδιο το RX8 club υπάρχουν 2-3 thread ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΑ στην διαδικασία εκκίνησης-σβησίματος. Ένας μάλιστα είπε χαρακτηριστικά:
(ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΓΙΑ 5 ΛΕΠΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ!!!)περι ανακλησεων ειναι γελοιο και μονο που αναφερεται,
περι αξιοπιστιας.. ο κινητηρας που εσπασε τοσα ρεκορ στην Γερμανια
και βραβευτηκε σαν καλυτερος δυο συνεχομενες χρονιες?
Απλα το αυτοκινητο θελει ιδιαιτερη φροντιδα και την αξιζει.Η αξιοπιστία του είναι αμφισβητίσιμη όταν στο ίδιο RX8 club το απλό Thread των προβλημάτω μέσα στην ενότητα 'τεχνικά θέματα' μετατράπηκε σε ξεχωριστή ενότητα !!!! με διάφορα threads χωρίς να διασπαστεί το αρχικό
Επαναλαμβανόμενα προβλήματα πλην του λαδιού και flooding ήταν το Σασμαν και ο συμπλέκτης διολου απλά προβλήματα αλλα και αρκετοί τριγμοί
Έχω τα ποστς σε word document και αν θέλεις το παραθέτω αύριο(Παρασκευή) να τα δεις και μόνος σου!!
Η ανάκληση τιμά δε την mazda που δωρεαν διορθώνει προβλήματα αλλά θέτει σε αμφισβήτηση την γραμμή παραγωγής και την σχεδίαση.
Δηλαδή το ότι ανακαλλω για βλάβη δεν σημαίνει ότι η βλάβη δεν υπάρχει !!
Και μόνο γελοίο δεν είναι να σου φύγει το ψαλίδι εν κινήσει κάτι που ήταν ο ένας λόγος ανάκλησης.
Ούτε είναι γελοίο να πάρει το αμάξι φωτιά , ο άλλος λόγος.
**Το rx8 είναι ένα εκπληκτικό αμάξι.
Γιατί:**
-
Έχει ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ σχεδίαση( αν και λίγο τολμηρή για μένα)
-
Έχει εξοπλισμό αξιοζήλευτο
-
Έχει πολλούς χώρους
-
Έχει άψογο στήσιμο με χαμηλό κέντρο βάρους, κινητήρα εμπρός-κέντρο, διπλά ψαλίδια, πίσω κίνηση
-
Έχει ένα κινητήρα προτοποριακό και πολύ δυνατό
-
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ VERY VERY FUN TO DRIVE!!!!!!!!!!!!!!
Όμως έχει και τα μείον του:
- Χαμηλή τιμή μεταπώλησης μετά τις μειώσεις τιμών της Mazda
- Yψηλή κατανάλωση
- Ζητάει λάδι(για να μην ζοριστείς με το καίει )
- Θέλει διαδικασία ξεκινήματος
- Έχει αμφισβητούμενη αξιοπιστία
Τώρα κάποιοι κακόβουλοι βλέπουν μόνο τα κακά
Κάποιοι πορωμένοι μόνο τα καλά
Κάποιοι αντικειμενικοί και τα δύοΕσύ σε ποιά κατηγορία ανήκεις?
-
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Όλα ξεκίνησαν από αυτό:Αν περνάς ποτέ από Αιγάλεω και δεις ένα κόκκινο Challenge να πηγαίνει με το πλάι ή το πετύχεις στην εθνική προς Χαλκίδα να τελικιάζει (248 'έγραψε' το οχταράκι...) ίσως αλλάξεις γνώμη.
H αλήθεια είναι ότι όταν το πρωτοδιαβάζει κάποιος δεν του χτυπάει καλά.
Όμως αν το δεις καλύτερα όντως είχες διάθεση για αστεισμό και μάλλον σε παρεξήγησε ο Xristo69.
Eλπίζω όλα καλά
εγω για να πω την αλήθεια δεν κατάλαβα οτι μιλούσε για τον εαυτό του ο nickaip αλλα για κάποιο RX8 που έβλεπε. Αλλά αυτό δεν αλλάζει κάτι.
Τώρα βέβαια αν ο nickaip μίλησε για μπασίματα με τα πλάγια μέσα στο Αιγάλεω 'τρόπος του λέγειν' και οχι εννοώντας το, απλά για να τονίσει οτι δεν οδηγεί 'φλώρικα' το RX8,αποσύρω κάθε χαρακτηρισμό που ούτως ή άλλως γενικός ήταν και όχι προσωπικός. -
ακυρο
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Όλα ξεκίνησαν από αυτό:
Αν περνάς ποτέ από Αιγάλεω και δεις ένα κόκκινο Challenge να πηγαίνει με το πλάι ή το πετύχεις στην εθνική προς Χαλκίδα να τελικιάζει (248 'έγραψε' το οχταράκι...) ίσως αλλάξεις γνώμη.
H αλήθεια είναι ότι όταν το πρωτοδιαβάζει κάποιος δεν του χτυπάει καλά.
Όμως αν το δεις καλύτερα όντως είχες διάθεση για αστεισμό και μάλλον σε παρεξήγησε ο Xristo69.
Eλπίζω όλα καλά
εγω για να πω την αλήθεια δεν κατάλαβα οτι μιλούσε για τον εαυτό του ο nickaip αλλα για κάποιο RX8 που έβλεπε. Αλλά αυτό δεν αλλάζει κάτι.
Τώρα βέβαια αν ο nickaip μίλησε για μπασίματα με τα πλάγια μέσα στο Αιγάλεω 'τρόπος του λέγειν' και οχι εννοώντας το, απλά για να τονίσει οτι δεν οδηγεί 'φλώρικα' το RX8,αποσύρω κάθε χαρακτηρισμό που ούτως ή άλλως γενικός ήταν και όχι προσωπικός.Όλα ΟΚ.
Ας συνεχίσουμε επί του θέματος... -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Να το ξεκαθαρισουμε.. αλλη μια φορα , το rx δεν καιει λαδι,απλα αυτη ειναι αρχη της λειτουργιας του,το χρησιμοποιει για σωστη λιπανση.Ολοι το ξεραμε οταν το αγορασαμε και δεν μας χαλαει καθολου να συμπληρωνουμε 500-800ml /1000χλμ περιπου,αναλογα πως το παει ο καθενας,αν δεν το πας μπορει κ να μην συμπληρωνεις ή και να συμπληρωνεις ελαχιστο.
Όχι Γιάννης Γιαννάκης. Μην παίζουμε με τις λέξεις. σημασία έχει ότι ο ιδιοκτήτης βαρύνεται οικονομικά με την αγορά λιπαντικού, και βαρύνεται χρονικά από τον συνεχή έλεγχο της στάθμης.
Αυτό δεν είναι κακό, εφόσον το ξέρεις πριν το αγοράσεις.
Γι'αυτό κι εγώ είπα:
Όμως υπό την υπάρχουσα κατάσταση μόνο οι fun-to-drive και ψαγμένοι οδηγοι μπορούν να το επιλέξουν.
Aν το θεωρούσα κακό και ήθελα να κάνω κακοπροαίρετη κριτική δεν θα το έγραφα, έτσι δεν ειναι?
Οι 4 τροχοί φαντάζομαι ότι θέλανε να προστατέψουν τον ανυποψίαστο κόσμο που ούτε μερακλής είναι ούτε ψαγμένος από το να πάρει ένα τόσο 'περίεργο' με την καλή ένοια αμάξι.
Αλλά δεν είναι μόνο το λαδάκι και η βενζίνη που είναι καθημερινό 'πρόβλημα'(το βάζω σε εισαγωγικά)
Υπάρχει και το flooding που δεν ξέρω σε ποιο βαθμό λύθηκε από νέες εκδσοσεςι του λογιδμικού.
Στο ίδιο το RX8 club υπάρχουν 2-3 thread ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΑ στην διαδικασία εκκίνησης-σβησίματος. Ένας μάλιστα είπε χαρακτηριστικά:
(ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΓΙΑ 5 ΛΕΠΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ!!!)περι ανακλησεων ειναι γελοιο και μονο που αναφερεται,
περι αξιοπιστιας.. ο κινητηρας που εσπασε τοσα ρεκορ στην Γερμανια
και βραβευτηκε σαν καλυτερος δυο συνεχομενες χρονιες?
Απλα το αυτοκινητο θελει ιδιαιτερη φροντιδα και την αξιζει.Η αξιοπιστία του είναι αμφισβητίσιμη όταν στο ίδιο RX8 club το απλό Thread των προβλημάτω μέσα στην ενότητα 'τεχνικά θέματα' μετατράπηκε σε ξεχωριστή ενότητα !!!! με διάφορα threads χωρίς να διασπαστεί το αρχικό
Επαναλαμβανόμενα προβλήματα πλην του λαδιού και flooding ήταν το Σασμαν και ο συμπλέκτης διολου απλά προβλήματα αλλα και αρκετοί τριγμοί
Έχω τα ποστς σε word document και αν θέλεις το παραθέτω αύριο(Παρασκευή) να τα δεις και μόνος σου!!
Η ανάκληση τιμά δε την mazda που δωρεαν διορθώνει προβλήματα αλλά θέτει σε αμφισβήτηση την γραμμή παραγωγής και την σχεδίαση.
Δηλαδή το ότι ανακαλλω για βλάβη δεν σημαίνει ότι η βλάβη δεν υπάρχει !!
Και μόνο γελοίο δεν είναι να σου φύγει το ψαλίδι εν κινήσει κάτι που ήταν ο ένας λόγος ανάκλησης.
Ούτε είναι γελοίο να πάρει το αμάξι φωτιά , ο άλλος λόγος.
**Το rx8 είναι ένα εκπληκτικό αμάξι.
Γιατί:**
-
Έχει ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ σχεδίαση( αν και λίγο τολμηρή για μένα)
-
Έχει εξοπλισμό αξιοζήλευτο
-
Έχει πολλούς χώρους
-
Έχει άψογο στήσιμο με χαμηλό κέντρο βάρους, κινητήρα εμπρός-κέντρο, διπλά ψαλίδια, πίσω κίνηση
-
Έχει ένα κινητήρα προτοποριακό και πολύ δυνατό
-
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ VERY VERY FUN TO DRIVE!!!!!!!!!!!!!!
Όμως έχει και τα μείον του:
- Χαμηλή τιμή μεταπώλησης μετά τις μειώσεις τιμών της Mazda
- Yψηλή κατανάλωση
- Ζητάει λάδι(για να μην ζοριστείς με το καίει )
- Θέλει διαδικασία ξεκινήματος
- Έχει αμφισβητούμενη αξιοπιστία
Τώρα κάποιοι κακόβουλοι βλέπουν μόνο τα κακά
Κάποιοι πορωμένοι μόνο τα καλά
Κάποιοι αντικειμενικοί και τα δύοΕσύ σε ποιά κατηγορία ανήκεις?
Εγώ πάντως μετά από 18000 χλμ δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα, έχω συμπληρώσει 5 λίτρα λάδι, δηλαδή 280 ml ανά 1000 χλμ (το Stilo που είχα έκαιγε περισσότερο...), έχω τηρήσει ελάχιστες φορές τη διαδικασία εκκίνησης-σβησίματος και, σχετικά με την ανάκληση, στο δικό μου αυτοκίνητο έγινε απλά ένας έλεγχος όπου διαπιστώθηκε ότι το αυτοκίνητο είναι μια χαρά.
Οπότε ενώ συνφωνώ απόλυτα με τα όσα καλά του RX-8 αναφέρεις, τα μόνα μείον που ισχύουν για'μένα είναι η κατανάλωση και το λάδι (η αξία μεταπώλησης μεταβάλλεται, άρα δεν μπορείς να πεις με βεβαιότητα πως θα διαμορφωθεί τα επόμενα χρόνια).
-
-
Το ότι σε ένα αμάξι έγινε ο έλεγχος και δεν βρέθηκε κάτι δεν σημάινει κάτι για την αξιοπιστλία ενός μοντέλου.
Η δικιά μου GT μέχρι τώρα δεν είχε πρόβλημα.
Του Sado του έβγαλε την πίστη
του Χρίστου69 του χάλασε το έμβολο
κλπ
To flooding είναι χιλιοειπομένο στο rx8club.gr. Άρα πρέπει να δεχτούμε ότι αγοράζοντας ένα ρου-χου υπάρχει σημαντική πιθανότητα να έχουμε πρόβλημα που δεν θα είχαμε με ένα GTi-typer που είναι οι άμεσα ανταγωνιστές του.
Εύχομαι σε κανένα ρχ να μην επαληθευτεί η άποψη μου περί αξιοπιστίας και να κάνεις πολλά και απροβλημάτιστα(ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΑ ΧΛΜ) με το ΕΡΓΑΛΕΙΟ σου.
Η αξία μεταπώλησης μεταβάλλεται πάντα αλλά όταν πχ σε ένα μοντέλο που κάνει πχ 40000 η αντιπροσωπία ρίξει την τιμή στα 37000 σε ένα χρόνο, όταν η τιμή ενός μεταχειρισμένου 1 χρόνου είναι περίπου 2-4000
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Κι εγώ δεν θέλω να σκεφτώ την μεταπωλητικ΄λη αξία της gt μου γιατί όπως λέει και ο Jeremy: It depreciates just as fast it accelerates!!!τι ανησυχείς; δεν χάνει την αξία της καθόλου
για την 3.2 το λέγε
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Κι εγώ δεν θέλω να σκεφτώ την μεταπωλητικ΄λη αξία της gt μου γιατί όπως λέει και ο Jeremy: It depreciates just as fast it accelerates!!!
τι ανησυχείς; δεν χάνει την αξία της καθόλου
για την 3.2 το λέγε
Bασικά το έλεγε για την 166 αλλά δεν νομίζω η GT να έχει καλύτερη τύχη!!
Πάντως έυχομαι να πάνε καλά οι δουλειές και να μην χρειαστώ να την πουλήσω. Να την έχω σαν fun-to-drive car, γιατί μου έχει χαρίσει στιγμές ηδονής που αν δεν τις ζούσα δεν θα το πίστευα. Και ας λέιπουν μερικά κιλάκια ροπής
-
Φιλε Babbis ανηκω στην κατηγορια των αντικειμενικων και συμφωνω εν μερη μαζι σου,
τα περισσοτερα posts στο thread με τα προβληματα του forum ειναι του τυπου
'Μαγκες, ο φωτιζομενος λεβιες τρεμοπαιζει.... '
'Τα xenon όταν πέφτω σε λακούβα ή ειμαι σε δρόμο με ανωμαλίες τρεμοπαίζουν. Είναι φυσιολογικό αυτό?'
'Ξεκινόντας το αυτοκίνητο αφού κάνω 4 με 5 μέτρα ακούγεται ένα γκαπ. Δεν ειναι από τα τακάκια γιατί το αυτοκίνητο έχει ήδη ξεκινήσει. Το κάνει μόνο στο ξεκίνημα και οχι πάντα. Νομίζω οτι ο ήχος έρχεται απο πίσω αλλα δεν μπορω να το προσδιορίσω γιατι μετά δεν το ξανακάνει.'
και η απαντηση
'Δεν ειναι τιποτα φιλε μου, ειναι φυσιολογικο.
Απλα ενεργοποιουνται τα συστηματα ευσταθειας.
Ανοιξε το manual και θα το δεις!!!'
'Όταν μπαίνει το αντισπίν και το ABS οι μεταλλικοί ήχοι που ακούγονται είναι φυσιολογικοί?'
και η απαντηση
..είναι ο ίδιος ήχος που κάνει και το ABS (πατάει - αφήνει) για να ελέγξει τη δυναμική του αυτοκινήτου.θελω να καταληξω στο οτι τα περισσοτερα posts ειναι προβληματισμοι-αποριες κατοχων πολλες φορες εκνευριστικες και οχι προβληματα του rx.
Προβληματα flooding αντιμετωπισαν 1-2φορες ελαχιστοι απο τους πρωτους κατοχους cosmo και εκεινο απο απροσεξια γιατι ηξεραν πως να το αποφυγουν,τωρα με τις αναβαθμισεις προβλημα flooding δεν υπαρχει,εννοειται οτι τα καινουργια φορανε την αναβαθμιση απο το εργοστασιο, στα challenge δεν υπηρξε ποτε.Και να ρωτησω κατι, υπαρχει κατοχος δυνατου αυτοκινητου που να κανει 500 μετρα και να το σβηνει κρυο?
..το σασμαν που καποιοι παραπονεθηκαν οτι ειναι σκληρο?..αυτοι ισως θα πρεπε να αγορασουν οικογενειακο αυτοκινητο,το σασμαν ειναι απο τα καλυτερα τις κατηγοριας.
Συμπλεκτης.. πίσω κίνηση, μπλοκέ διαφορικό σημαίνει αυξημένο φορτίο στον συμπλέκτη ειδικά από οδηγούς που δεν έχουν πείρα,οι συμπλέκτες πρώτης τοποθέτησης σε πολλά αυτοκινητα είναι σχετικά μαλακοί για να ειναι πιο ευκολοδηγητα.Οσοι τα λιωνουν στα σβουριδια-εκκινησεις κτλ ε θα μυριζει ο συμπλεκτης τι να κανουμε..
τριγμοι..ειναι ελαχιστοι αλλα αυτοκινητο με 45/18/225 και πολλα ειναι και χαμηλωμενα μαλιστα, στους ελληνικους δρομους.. φυσιολογικοτατο!Αυτα γιατι πολλοι κακοβουλοι πεσαν με τα μουτρα και μεγαλοποιουν το παραμικρο για το rx σαν τις κατινες τις γειτονιας χωρις λογο, ας ασχοληθουν με τα αυτοκινητα του οπως εμεις ασχολουμαστε με το δικο μας.
οσο για το top 5 με τα μειον-
Χαμηλή τιμή μεταπώλησης μετά τις μειώσεις τιμών της Mazda-θα το δουμε στο μελλον.
-
Yψηλή κατανάλωση-**αναλογα πως το πας. **
-
Ζητάει λάδι(για να μην ζοριστείς με το καίει ) ριξε μια ματια στο 8αρι του evo για το κοστος συντηρησεις ανα μηνα μια και δεν πιστευεις,θα καταλαβεις οτι το κοστος δεν ειναι αξιο αναφορας.
-
Θέλει διαδικασία ξεκινήματος οχι,διαδικασια οπως ολα τα δυνατα αυτοκινητα,για να τα σκισεις πρεπει να τα ζεστανεις λιγο εν κινησει παντα..
-
Έχει αμφισβητούμενη αξιοπιστία **το αναλογο thread του club με ολες τις απαντησεις
http://www.rx8club.gr/viewforum.php?f=29
φιλικα,
Ελπιζω να μην σας κουρασα.[b]**
-
-
Παραθέτω τα προβλήματα του RX8 για τον NORTHERN rx καθότι διαβάζοντας 'έπεισε' τον εαυτό του και προσπαθεί να πείσει κι εμας ότι τα προβλήματα που υπάρχουν είναι μόνο οι τριγμοί και ο φωτισμός του λεβιέ
Tα είχα ξαναγράψει και παλαιότερα σε άλλο thread αλλά τα ξανα-αναφέρω πάλι για όσους δεν θυμούνται ή δεν ήταν μέλη του φόρουμ.
Ζητώ συγνώμη από τους κατόχους RX8 αν πιστεύουν ότι είμαι προκλητικός αλλά εφόσον είναι ένα ελέυθερο φόρουμ και μιλάμε για το RX8, και αμφισβητήθηκαν τα λεγόμενά μου αναγκάζομαι να τα ξαναγράψω.
Δικαιολογώ το θυμό σας ή την αγανάκτησή σας προς το πρόσωπό μου μετά απο αυτό το ποστ.
Κι εμένα θα με πείραζε να ακούσω τέτοια πράγματα από μη κάτοχο GT.
Eυχομαι ολόψυχα τα παρακάτω να είναι μεμονωμένες περιπτώσεις και να μην επαναληφθούν σε κανέναν
Επίσης τα λέω έχοντας γνώση ότι ούτε η GT ως Alfa Romeo έχει την πιο αξιόπιστη παράδοση σε βλάβες κλπ.
Απλά όπως κι εσεις οι RX8 Guys έτσι κι εμείς οι Alfisti λατρεύουμε τα αμάξια μας με τα όποια μειονεκτήματά τους. Απλά η μαγκιά είναι να τα παραδέχεσαι!
Τα προβλήματα είναι ταξινομημμενα κατά κατηγορίες για ευκολότερη ανάγνωση και αντιστοιχούν σε περίπου 15 σελίδες ανάγνωσης τον Απρίλιο.
Για όσους συνεχίσουν να έχουν αμφιβολίες έχω και τις σελίδες 16-25 για επόμενη δημοσίευση
Προβλήματα ΡΟ-ΧΙ
1.Τριγμοί
1.Το δικό μου με 5500 χλμ όλα ο.κ εκτός ενός τριγμού που πηγάζει από το πίσω κάλυμα του καθίσματος του συνοδηγού (στο κάτω μέρος που ενώνει)ισως απο την αναρτηση που την εχω σε ημισκληρη ρυθμιση ..πσιλοτριζει το τα ταμπλω με τα οργανα
και κατι ακουω τωρα τελευταια απο το πισω μερος της οροφης
δεν το εχω τσεκαρει ακομα ακρβως
ισως φταιει το subwoofer που βαραει πολυ δυνατα3.Kαι σε μενα τριγμοι...απο το μερος που ειναι τα σκιαδια(τους εσφηξα τις βιδες) αλλα αυτο που με εκνευριζει ειναι εκει που ακοθμπανε τα γονατα οταν καθεσαι ακουγετε ενας εκνευριστηκος θορυβος οταν ειναι ανωμαλος ο δρομος και οταν το χτυπαω εκει παλι ακουγετε...ουφ
4.Το άλλο μου πρόβλημα είναι οι τριγμοι. Όλο το αυτοκίνητο μέσα τρίζει... το κάθισμα του συνοδηγού, το σκιαδιο του οδηγού, η πόρτα του οδηγού, όλη η δεξιά πλευρά, η εταζιέρα, το ντουλαπάκι και το αποκορύφωμα το ταμπλό που είναι ξεβιδωμένο και κουνιέται. Αν δεν καταφέρει η ελμα να μου τα διορθώσει δε νομιζω οτι θα το κρατήσω και πολύ. Περιμένω το service των δεκα. Την τελευταια φορά που πήγα μου απάντησαν... 'αυτοκίνητο που έχει πλαστικό μέσα είναι φυσικό να τρίζει'. Ελπίζω να μη μου ξαναπούν το ίδιο.
- Στο δικό μου ακουγόταν ένας τριγμός από το κάθισμα του συνοδηγού όταν δεν καθόταν κάποιος. Μετά όμως από αρκετό ψάξιμο ανακάλυψα ότι η αιτία ήταν η ζώνη ασφαλείας, στην πόρτα, της οποίας το 'αρσενικό' εξάρτημα (δεν ήξερα πως να το περιγράψω διαφορετικά), χτυπούσε στο πλαστικό κάλυμα του καθίσματος. Ανεβάζοντας το στην ανώτερη θέση εξαλειψα και το υποτιθέμενο πρόβλημα. Μέχρι στιγμής κανένα άλλο πρόβλημα.
2.Εγκέφαλος-Ηλεκτρικά
1.Πριν απο 1 μηνα το αμαξι δεν λειτουργουσε και χρειαστηκε αναβαθμιση προγραμματος.
2.Μοναδικό πρόβλημα: κάποια στιγμή έκανε διακοπές στο γκάζι. Στο καλυφτάκη βρήκαν ότι είχε βγει ένα μπουζοκαλώδιο, το έβαλαν και οι διακοπέες σταμάτησαν.
3.παιδια ενω αρχισα να το σπαω στο οριο των στροφων εκει που φτανω στα 220khm με εκανε διακοπες (πατουσα γκαζι και τιποτα νεκρα ενα βουητο) κατεβασω τις στροφες,και ταχυτητα στα 150 τιποτα στα 80 αποκριση τιποτα παλι διακοπες εν τω μεταξη αναβωεσβηνε η λυχνια του κινιτηρα ,ο δεικτης της βενζινης ηταν γυρω στα 15khm ακομα να εκανα πριν αναψει πηγαινω σιγα σιγα βαζω 100οκτανιων βενζινη και ξαναπηγαινω να το σπασω και δεν εκανε τιποτα το ξανασπαω τιποτα παιρνω τηλεφωνω εναν φιλο που τρεχει σε αγωνεσ και με λεει οτι μπορει να ηταν οτι τα μπεκ δεν μπορουσαν να δωσουν την απιτουμενη ποσοτητα βανζινης γι αυτο σε εκανε διακοπες στα 220khm δεν εχει τιποτα αλλα εγω λεω αυριο να παω μεχρι την καβαλα (ειμαι απο ξανθη)και να το βαλω στον υπολογιστη μηπως δειξει τιποτα ο εγκεφαλος.Σας ακουω:
4.εχω 15000χλμ κ στο ρελαντι το αμαξι ρεταρι.Πηγα στα κεντρικα και μου ειπαν οτι ειχα ΄'καψει'τα μπουζι απο κακη χρηση.Τα αλλαξαν στην εγγυηση ευτηχως γιατι εχουν και 214 euro αλλα μου φωτογραφησαν την greedy και το φιλτρο.Τι να κανουμε μπρος τα καλη τι ειναι ο πονος.Bye bye εγγυησουλα.Αλλα υπαρχει και ο ελληνικος πατροπαραδοτος τροπος σε αυτα τα πραγματα!!
3.Δίσκος-Σαζμάν
1.Εχω 5500κλμ και μου παρουσιαστηκε προβλημα στο δισκο.2.Aκριβως τα ιδια συμπτωματα με εμενα στο θεμα δισκου με μονη διαφορα εμενα απο 3 σε 4 η αλλαγη
3.εμενα το πεταλ του συμπλεκτη μου εκανε δυο-τρια κολπα, αλλα δουλευει οκ μεχρι στιγμης. Επισης σε εντονο φρεναρισμα εχει αρχισει να αναβει το λαμπακι απο το χειροφρενο: (!)
-
Λοιπον ακουστε και αυτο ειμαι στασιμος και ακουω θορυβο απο το κιβοτιο παταω συμπλεκτη σταματα ο θορυβος και με τις ταχυτητες κατι δεν δουλευει σωστα ...οποτε παω και εγω για αλλαγη σαζμαν ...και εχω 3500 χιλ μονο..(αυτο παιδια δεν ειναι τυχαιο ειναι οτι το αμαξι δεν εχει ποιοτητα..αλλιως δεν καταλαβαινω πως ενα οχημα 40000 euro βγαζει τοσες ζημειες..και απλα για να καταλαβεται ουτε ενα πεταγμα κολου δεν εχω κανει 3φορεσ εχω φτασει μεχρι το 'μπιπ' και γενικα επειδη ειμαι αρρωστος το προσεχω σαν τα ματια μου..απλα αν συνεχισουν αυτες οι βλαβες και το χαιρωμαι 2 φορες την βδομαδα και τις αλλες να ειναι μεσα με κοβω να το στελνω...οσο και να το αγαπω δεν γινετε να συμβαινουν αυτα..
-
η οπισθεν ποτε δεν μου μπαινει σωστα
και μην μου πειτε οτι δεν παταω καλα τον συμπλεκτι
βρηκα ενα τροπο βεβαια για να την βαζω σωστα
παταω συμπλεκτη τερμα ...βαζω οπισθεν και κραταω το μοχλο ...αφηνω συμπλεκτη και παραλληλα πιεζω ελαφρα το μοχλο για μπει καλα
...αν δεν πιεσω το μοχλο...ακουγετε ενας ανατριχιαστικος ηχος απο το σαζμαν προφανως
ρωτησα στη mazda και μου ειπαν οτι δεν ειναι προβλημα
αλλα δεν θελω να ανοιξω σαζμαν....
ισως εχει φαγωθει κανενα γραναζακι6.Ενω οδηγουσα με 140 και 4η πηγα να βαλω 5η. Δεν μπηκε, ξαναπροσπαθησα αλλα τιποτα.. σταματησα στην ακρη του δρομου και περιμενα μερικα λεπτα και δοκιμασα ξανα... Ο συμπλεκτης ειχε γινει πετρα και δεν εμπαινε καμια ταχυτητα. Με σβηστη μηχανη εμπαιναν ολες ... μολις αναβα την μηχανη τα ιδια ... πετρα ο συμπλεκτης και ολες οι ταχυτητες δεν εμπαιναν... τελικα ηρθε η express service και πηγα το rx8 εκει που το αγορασα. Τελικο αποτελεσμα.. ολος ο δισκος γεματος χαρακιες ...για πεταμα, τα ελατηρια ειχαν φυγει απο τη θεση τους. Το περιστατικο συνεβη χωρις να ζορισω το αυτοκινητο εκεινη τη στιγμη.
4.Ρότορες
- ...που του είπε κάποιος τύπος ότι είχε ένα rx8 κόσμο και του έσπασε ο ένας ρότορας γιατί δεν έβαλε σωστή βενζίνη και τρέχει με τα δικαστήρια με το βενζινά.
5.Άλλα
1.ο φωτιζομενος λεβιες ταχυτητων που οι ξυπνιοι τον φτιαξαν με μονοκλωνο καλωδιο ευτυχως αλλαχτηκε και δεν μου σπαει τα νευρα πια
2.Το μόνο πρόβλημα που έχω εντοπίσει είναι η κακιά συνήθεια της Mazda να βάφει τους πλαστικούς προφυλακτήρες των αυτοκινήτων της (εμπρός και πίσω προφυλακτήρα) με ... χαλβά. Αν κάνεις το λάθος και ακουμπήσεις οπουδήποτε ...πάει το χρώμα.
6.Πολλαπλα
1.παιδια καλησπερα!
ειναι η πρωτη μερα μου εδω και δεν τα εχς διαβασει ολα,
γι'αυτο συγχωρεστε με για τυχον λαθη..
λοιπον το 8αρι μου εχει 30000χλμ ...ΚΑΙ:
μου εχει σπασει ο δισκος,περιπου στα 20000-25000 δεν θυμαμαι ακριβως,αλλαξα μπουζι προωρα πριν καμια εβδομαδα λογω οτι τα εβρεξε,που μπορει να εφταιγα και εγω και τωρα ρε παιδια δεν σφιγγει ψηλα και μετα την 4αρτη ανεβαζει δυσκολα για κοφτη.υπ'οψιν οτι βρηκα σπασμενο μερος του καταλυτη
και σημερα που εβαλα την greddy,ακουγεται μαμα και βεβαια εχει ακομα το προβλημα!!!
...κατα τα αλλα παντως ολα τελεια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!2.το σασμαν γενικα δεν είναι καλό -γρήγορο.. Η αίσθηση είναι καλή κοντές κουμπωτές διαδρομές αλλα δεν είναι γρήγορό.. Είχα και το πρόβλημα με τον αισθητήρΑ ψεκασμού του λαδιού και έμπαινε σε safe mode o κινητήρας ανεβάζοντας μέχρι 2500 στροφές.. Μου έπαισε και η αντιστρεπτική κάτω απο την αριστερή πλευρά. Ολα αυτά + αλλαγή 5 φωτιζόμενων λεβιέδων και αναμα του λαμπάκι λαδιού,με παράλληλη αλλαγή στο καρτερ.. Και κάτι αλλο!! Το αμάξι το ανοίγω αρκετά, ειδικά 3,4, 5, αλλά καταπόνηση του γνωστού 'εξαντλητικού τυπου' δεν έχει υποστεί στο παραμικρό.. Αλλαγές λαδιών κάθε 5000χλμ, ζέσταμα του κινητήρα κάθε φορά, και στρώσιμο μέχρι τα 7-9000 χλμ. Οπότε η επένδυση των 46000 euro απέδείχθει αγόρά μαγνήτη για μόνιμη προσκόληση στα συνεργεία, Υπόψιν οτι το αυτοκίνητο το λατρέυω και το είχα παραγγείλει απο τα prospectus πριν κυκλοφορήσει. . . Αλλά αυτή είναι η πικρή αλήθεια!
Σε αυτά φυσικά δεν εμπερειεχονται οι δύο σοβαρές για μένα ανακλήσεις(αποκοπή ψαλιδιού-κίνδυνος πυρξαγιάς)
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Παραθέτω τα προβλήματα του RX8 για τον NORTHERN rx καθότι διαβάζοντας 'έπεισε' τον εαυτό του και προσπαθεί να πείσει κι εμας ότι τα προβλήματα που υπάρχουν είναι μόνο οι τριγμοί και ο φωτισμός του λεβιέΕγώ πάλι νομίζω ότι εσύ προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου και έπειτα εμάς για την αναξιοπιστία του RX8.
Οι αναφορές που έκανες απο το RX8club είναι αποσπασματικές και δεν βοηθάνε για να βγούν συμπεράσματα, Εξάλλου αυτά τα προβλήμτα που παραθέτεις εξαρτώνται και απο τους οδηγούς τον εκάστοτε αυτοκινήτων...(στο κλάμπ υπάρχουν άνθρωποι που αλλάζουν ταχύτητες χώρις καν να πατάνε συμπλέκτη και ύστερα παραπονιούνται για προβλήματα στο σασμάν) Αυτά τα λέω γιατί διαβάζω απο καιρό το συγκεκριμένο φόρουμ και αν διαβάσει κανείς προσεκτικά τις δημοσιεύσεις θα διαπιστώσει ότι μέχρι στιγμής τα πράγματα πάνε κατευχήν όσον αφορά την αξιοπιστίά του RX8. Το post του NORTHERN rx επεξηγεί πολύ σωστά το πως έχουν τα πράγματα.
Απο εκεί πέρα δεν περιμενω το RX8 να αποδειχθεί το ίδιο αξιόπιστο με ένα mazda6 όπως δεν θα περιμενα και απο ένα S2000 να είναι τόσο αξιόπιστο όσο ένα accord.
Όσο για την ανακλήση που έγινε πριν λίγο καιρό, ρίξε μια ματιά στο autopress.gr και θα δεις ότι τετοιου τύπου ανακλήσεις(και πολύ πιο σοβαρές) αφορούν πάρα πολλά αυτοκίνητα της αγοράς και όχι μονο το RX8.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Στο ίδιο το RX8 club υπάρχουν 2-3 thread ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΑ στην διαδικασία εκκίνησης-σβησίματος. Ένας μάλιστα είπε χαρακτηριστικά:
(ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΓΙΑ 5 ΛΕΠΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ!!!)Η αποψη ενος ατομου/χρηστη δεν μπορει να 'δεσμευει' το 'ιστρορικο' ενος αυτοκινητου ...
Η αξιοπιστία του είναι αμφισβητίσιμη όταν στο ίδιο RX8 club το απλό Thread των προβλημάτω μέσα στην ενότητα 'τεχνικά θέματα' μετατράπηκε σε ξεχωριστή ενότητα !!!! με διάφορα threads χωρίς να διασπαστεί το αρχικό
Ωπα , για μισο λεπτο .... Εχουμε και κατασκοπους ?
Θελεις να ερθεις μια βολτα απο τα μερη μας (http://www.rx8club.gr) να τα συζητησουμε εκει ολα αυτα ?Εδω αποσπασματικα και εχοντας επιλεκτικη μνημη (οπως δειχνεις) δεν μπορει να γινει επικοδομοιτικος διαλογος ...
Ως **administrator του Rx8club **και ενας απο τους εν δυναμη δημιουργους του , θα ηθελα να σου τονισω πως επειδη εγω μπορει να εχω την διαθεση και το μερακι το forum μας να ειναι απολυτα ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ , αυτο δεν σημαινει πως μπορεις να εξαγεις συμπερασματα για αυτο το αυτοκινητο απλα και μονο απο την δομη του ηλεκτρονικου χωρου των συζητησεων μας . Και εν τελει απο το πως εγω μπορει να κοιμηθηκα το προηγουμενο βραδυ και τι σκεφτηκα για την δημιουργια της συγκεκριμενης θεματικης ενοτητας ...
Επαναλαμβανόμενα προβλήματα πλην του λαδιού
Το λαδι ΔΕΝ ειναι προβλημα ...
Σε παρακαλω σταματα να αποπροσανατολιζεις τον κοσμο ...
Η προσθηκη λιπαντικου ειναι χαρακτηριστικο της λειτουργιας των wankel κινητηρων απο καταβολης τους ....Έχω τα ποστς σε word document και αν θέλεις το παραθέτω αύριο(Παρασκευή) να τα δεις και μόνος σου!![/b]
Αυτο τωρα τι ειναι ΑΠΕΙΛΗ ?
το http://www.rx8club ειναι ΑΝΟΙΧΤΟ για ΟΛΟΥΣ .... Για free πληροφοριες και για ανταλλαγη αποψεων για εναν κινητηρα για τον οποιο ειχαμε ολοι μεχρι πριν απο 2 χρονια (η σχεδον ολοι ) μαυρα μεσανυχτα ...Αν δεν σε ενδιαφερει , απλα προσπερασε τον ....
Όμως έχει και τα μείον του:
- Έχει αμφισβητούμενη αξιοπιστία
Απο ποιον ?? απο 3ους ?? απο αυτους που δεν γνωριζουν το αυτοκινητο ? και απλα στηριζονται σε ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΕΣ ?
Ο 'πορωμενος' admin του Rx8club (που δεν εχει πλεον Rx8)
-
Ο χρήστης mak έγραψε:
Εγώ πάλι νομίζω ότι εσύ προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου και έπειτα εμάς για την αναξιοπιστία του RX8.
Εδω αποσπασματικα και εχοντας επιλεκτικη μνημη (οπως δειχνεις) δεν μπορει να γινει επικοδομοιτικος διαλογος ...
Άρα έχω και επιλεχτική μνήμη και προσπαθω να βλάψω το RX8 όταν έγραψα αυτά:
1o Post
Τώρα το RX8 αν δεν είχε τα προβλήματα κατανάλωσης- καμμένου λαδιού - και αξιοπιστιας απο ότι είδα στο RX8( που πλέον απο απλό thread έγινε ενότητα) και απο τις ανάκλησεις θα ήταν ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΜΑΞΙ!!! και κανένας δεν θα μπορούσε να το κρίνει εκτός αν ήταν εμπαθής.
Όμως υπό την υπάρχουσα κατάσταση μόνο οι fun-to-drive και ψαγμένοι οδηγοι μπορούν να το επιλέξουν.
2o Post
Το rx8 είναι ένα εκπληκτικό αμάξι.
Γιατί:
-
Έχει ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ σχεδίαση( αν και λίγο τολμηρή για μένα)
-
Έχει εξοπλισμό αξιοζήλευτο
-
Έχει πολλούς χώρους
-
Έχει άψογο στήσιμο με χαμηλό κέντρο βάρους, κινητήρα εμπρός-κέντρο, διπλά ψαλίδια, πίσω κίνηση
-
Έχει ένα κινητήρα προτοποριακό και πολύ δυνατό
-
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ VERY VERY FUN TO DRIVE!!!!!!!!!!!!!!
Πρέπει να ξεκαθαρίσετε σε αυτούς που μας διαβάζουν αν στα κακά του ρο-χι που αναφέρω έχω επιλεκτική μνήμη ενώ στα καλά είμαι σωστός και αξιόπιστος
Eπίσης το ότι 'Έθαψα' την GT σε 3 σημεία δείχνει ότι είμαι και αντικειμενικός και δεν έχω στόχο να θάψω το RX8:
1o Ποστ
Κι εγώ δεν θέλω να σκεφτώ την μεταπωλητική αξία της gt μου γιατί όπως λέει και ο Jeremy: It depreciates just as fast it accelerates!!!2οΠοστ
Η δικιά μου GT μέχρι τώρα δεν είχε πρόβλημα.
Του Sado του έβγαλε την πίστη
του Χρίστου69 του χάλασε το έμβολο3ο Ποστ
Επίσης τα λέω έχοντας γνώση ότι ούτε η GT ως Alfa Romeo έχει την πιο αξιόπιστη παράδοση σε βλάβες κλπ.Φυσικά το θέμα μας είναι τα τυχόν μειονεκτήματα του RX8 και επεκτάθηκα σε αυτά που εγώ θεωρώ.
Οι αναφορές που έκανες απο το RX8club είναι αποσπασματικές και δεν βοηθάνε για να βγούν συμπεράσματα, Εξάλλου αυτά τα προβλήμτα που παραθέτεις εξαρτώνται και απο τους οδηγούς τον εκάστοτε αυτοκινήτων...(στο κλάμπ υπάρχουν άνθρωποι που αλλάζουν ταχύτητες χώρις καν να πατάνε συμπλέκτη και ύστερα παραπονιούνται για προβλήματα στο σασμάν)
Οι αναφορές δεν είναι καθόλου αποσπασματικές. Έκανα download όλο το thread αφαίρεσα τα διπλά ποστ και τις απαντήσεις.
Συμπεράσματα επιστημονικά δεν μπορούν να βγούν από κανένα φόρουμ και κανένα site. Σε αυτό συμφωνούμε. Όμως όπως εγώ δεν μπορώ να βγάλω 'επιστημονικές' αποδείξεις της κακής αξιοπιστίας 'ετσι κι εσείς δεν μπορείτε να αποδείξετε την 'καλή' αξιοπιστία.
Τουλάχιστον όμως εγώ ανέφερα πληροφορίες κατόχων από συγκεκριμένο site οι οποιες είναι αρκετές αν σκεφτεί κανέις ότι το RX8 δεν είναι mainstream μοντέλο όπως τπ golf-corolla.
Και μάλιστα τις γκρούπαρα ανά κατηγορία. Όπως έχω πει έχω κι άλλες από το ίδιο site.
Επίσης δεν νομίζω ότι μόνο οι 'ροχίτες' δεν πατάνε καλά τον συμπλέκτη. Όμως το πρόβλημα του συμπλέκτη-κιβωτίου είναι επαναλαμβανόμενο και αυτό είναι φανερό.
Αυτά τα λέω γιατί διαβάζω απο καιρό το συγκεκριμένο φόρουμ και αν διαβάσει κανείς προσεκτικά τις δημοσιεύσεις θα διαπιστώσει ότι μέχρι στιγμής τα πράγματα πάνε κατευχήν όσον αφορά την αξιοπιστίά του RX8.
Αν εσύ νομίζεις πως πάνε κατ'ευχήν όλα για το ρουχου μπράβο σου, θαυμάζω το κουράγιο σου.
Εγώ σαν υποψήφιος αγοραστής πάντως θα ήμουν πολύ προβληματισμένος.
Αλήθεια τι χρειάζεσαι εσύ για να προβήματιστείς?Απο εκεί πέρα δεν περιμενω το RX8 να αποδειχθεί το ίδιο αξιόπιστο με ένα mazda6 όπως δεν θα περιμενα και απο ένα S2000 να είναι τόσο αξιόπιστο όσο ένα accord.
Κανείς δεν ζήτησε από το ρου-χου να είναι πιο αξιόπιστο από το 6άρι αν και θα έπρεπε. Ζητάμε να μάθουμε αν είναι πιο αξιόπιστο από αντίστοιχες γρήγορες προτάσεις σε παραπλήσια λεφτά.
Όσο για την ανακλήση που έγινε πριν λίγο καιρό, ρίξε μια ματιά στο autopress.gr και θα δεις ότι τετοιου τύπου ανακλήσεις(και πολύ πιο σοβαρές) αφορούν πάρα πολλά αυτοκίνητα της αγοράς και όχι μονο το RX8.
Το γνωρίζω αλλά οι αυτό δεν αποτελεί αθώωση για δύο μαζεμένες και για σοβαρούς λόγους.
Το Ρου-Χου έχει:
- την ρετσινιά της κακής αξιοπιστίας του RX7.
- τα 'κουσούρια-χούγια' του βάνκελ
- τις κακές αναφορές στο site του
- τις ανακλήσεις του
- την χαμηλή τιμή που σε βάζει σε υποψίες για την γραμμή παραγωγής.
Αυτά κάποιους μπορεί να τους ενοχλούν
Κάποιους άλλους όχι.
Όμως πρέπει να λεχθούν στο συγκεκριμένο και μόνο thread για να ενημερωθεί και ο κόσμος που θα καταθέσει τα λεφτά του.
Δεν υπάρχει λόγος αντιγνωμίας. Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του. Δεν διεκδικώ το αλάθητο
Στο ίδιο το RX8 club υπάρχουν 2-3 thread ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΑ στην διαδικασία εκκίνησης-σβησίματος. Ένας μάλιστα είπε χαρακτηριστικά:
(ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΓΙΑ 5 ΛΕΠΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ!!!)Η αποψη ενος ατομου/χρηστη δεν μπορει να 'δεσμευει' το 'ιστρορικο' ενος αυτοκινητου ...
Απόλυτα σωστό. Γι'αυτό έγραψα την πρόταση που έκανα bold. Για να δείξω ότι είναι κάτι σύνηθές(όχι βέβαια ότι συμβάινει πάντα)
Επίσης επειδή προσπαθώ να μεταφέρω την αλήθεια για το flooding ανέφερα ότι υπάρχουν νέες εκδόσεις λογισμικού που ίσως διορθώνουν το πρόβλημα:
Υπάρχει και το flooding που δεν ξέρω σε ποιο βαθμό λύθηκε από νέες εκδοσεις του λογισμικού.
Ωπα , για μισο λεπτο .... Εχουμε και κατασκοπους ?
Κατάσκοπος είσαι όταν κρύβεσαι, μπαίνεις κρυφά κάπου και θέλεις να πάρεις πληροφορίες για να τις χρησιμοποιήσεις ενάντια σε αυτόν που τις έκλεψες, με το οποίο είσαι και εχθρός.
Εμεις ούτε σε πόλεμο βρισκόμαστε ούτε μπηκα κρυφά κάπου ούτε 'έδωσα' τις πληροφορίες μου σε κάποιον να τις χρησιμοποιήσεις κατά του ρου-χου.
Εγώ δεν βλέπω εχθρούς και φαντάσματα και κατασκόπους. Βλέπω παιδιά που αγαπάνε την αυτοκίνηση και έχουν πάθος με κάποια αμάξια και μου αρέσει να συζητάω μαζί τους.
Θελεις να ερθεις μια βολτα απο τα μερη μας (http://www.rx8club.gr) να τα συζητησουμε εκει ολα αυτα ?
Στόχος μου είναι να συμμετέχω σε μία συζήτηση σε ένα 'ουδέτερο' και γενικής φύσεως φόρουμ και σε ένα εξειδικευμένο thread για το ρουχου.
Το να μπω σε ένα εξειδικευμένο φόρουμ και να αρχισω να 'κατηγορώ' το αγαπημένο τους αμάξι δεν είναι ευγενικό και γενικά δεν είναι σωστό. Άλλο να είμαι υποψήφιος αγοραστής και να σας ρωτήσω αν είναι αξιοπίστο γράφοντας τους προβληματισμούς μου, και άλλο εδώ που είναι μια συζήτηση περί ανέμων και υδάτων.
Άλλωστε σε 'εξειδικευμένα' φορουμ τέτοιες κουβέντες καταλήγουν σε καυγά.
Το λαδι ΔΕΝ ειναι προβλημα ...
Σε παρακαλω σταματα να αποπροσανατολιζεις τον κοσμο ...
Η προσθηκη λιπαντικου ειναι χαρακτηριστικο της λειτουργιας των wankel κινητηρων απο καταβολης τους ....αυτό το απάντησα πιο πριν και δεν ξέρω γιατί έχετε κολλησει και το επαναλαμβάνετε όπου βρεθείτε και όπου σταθείτε.
Όχι Γιάννης Γιαννάκης. Μην παίζουμε με τις λέξεις. σημασία έχει ότι ο ιδιοκτήτης βαρύνεται οικονομικά με την αγορά λιπαντικού, και βαρύνεται χρονικά από τον συνεχή έλεγχο της στάθμης.
Αυτό δεν είναι κακό, εφόσον το ξέρεις πριν το αγοράσεις.
Με την λογική αυτή και οι Alfa Romeo με Twin Spark που έχουν πολύ υψηλότερες καταναλώσεις από τον αντγωνισμό δεν είναι πρόβλημα αλλά χαρακτηριστικό της λειτουργίας τους. Επίσης και αρκετές Twin Spark που καίνε λάδι είπσης είναι χαρακτηριστικό της λειτουργίας τους
Μα κοροιδευόμαστε μεταξύ μας
Αυτο τωρα τι ειναι ΑΠΕΙΛΗ ?
το http://www.rx8club ειναι ΑΝΟΙΧΤΟ για ΟΛΟΥΣ .... Για free πληροφοριες και για ανταλλαγη αποψεων για εναν κινητηρα για τον οποιο ειχαμε ολοι μεχρι πριν απο 2 χρονια (η σχεδον ολοι ) μαυρα μεσανυχτα ...Όχι βέβαια δεν είναι απειλή. Είναι σεβασμός στον αναγνώστη ότι αυτά που γράφω κάπου τα βασίζω και δεν τα βγάζω από το μυαλό μου. Επίσης το ότι αναφέρω ότι η πηγή ειναι οι ιδιοκτήτες που γράφουν σε ένα φόρουμ αυτομάτος δίνει το δικαίωμα στον αναγνώστη να βαθμόλογήσει την εγκυρότητα της πηγής. Τι πιο δημοκρατικό και διαφανές?
Αν δεν σε ενδιαφερει , απλα προσπερασε τον ....
Προφανώς εμμέσως μου λες να σωπάσω.
Δηλαδή όταν δεν συμφωνείτε με κάποιον του λέτε να σωπάσει? Είσαι και administrator σε φόρουμ ?!?!
Σκέψου να τα έγραφα και στο κλαμπ σας . Θα με είχες κάνει ban!!
Φυσικά και τον προσπέρασα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να γράφω για το αμάξι σε ένα thread που 'Ρωτάει' γιατί κάποιοι το 'θάβουν'
Αν ξεκινούσα εγώ το thread τότε θα ειχες δίκιο. Αλλά δεν το ξεκίνησα εγώ.
-
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Εγώ πάλι νομίζω ότι εσύ προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου και έπειτα εμάς για την αναξιοπιστία του RX8.
Εδω αποσπασματικα και εχοντας επιλεκτικη μνημη (οπως δειχνεις) δεν μπορει να γινει επικοδομοιτικος διαλογος ...
Άρα έχω και επιλεχτική μνήμη και προσπαθω να βλάψω το RX8 όταν έγραψα αυτά:
1o Post
Τώρα το RX8 αν δεν είχε τα προβλήματα κατανάλωσης- καμμένου λαδιού - και αξιοπιστιας απο ότι είδα στο RX8( που πλέον απο απλό thread έγινε ενότητα) και απο τις ανάκλησεις θα ήταν ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΜΑΞΙ!!! και κανένας δεν θα μπορούσε να το κρίνει εκτός αν ήταν εμπαθής.
Όμως υπό την υπάρχουσα κατάσταση μόνο οι fun-to-drive και ψαγμένοι οδηγοι μπορούν να το επιλέξουν.
2o Post
Το rx8 είναι ένα εκπληκτικό αμάξι.
Γιατί:
-
Έχει ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ σχεδίαση( αν και λίγο τολμηρή για μένα)
-
Έχει εξοπλισμό αξιοζήλευτο
-
Έχει πολλούς χώρους
-
Έχει άψογο στήσιμο με χαμηλό κέντρο βάρους, κινητήρα εμπρός-κέντρο, διπλά ψαλίδια, πίσω κίνηση
-
Έχει ένα κινητήρα προτοποριακό και πολύ δυνατό
-
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ VERY VERY FUN TO DRIVE!!!!!!!!!!!!!!
Πρέπει να ξεκαθαρίσετε σε αυτούς που μας διαβάζουν αν στα κακά του ρο-χι που αναφέρω έχω επιλεκτική μνήμη ενώ στα καλά είμαι σωστός και αξιόπιστος
Eπίσης το ότι 'Έθαψα' την GT σε 3 σημεία δείχνει ότι είμαι και αντικειμενικός και δεν έχω στόχο να θάψω το RX8:
1o Ποστ
Κι εγώ δεν θέλω να σκεφτώ την μεταπωλητική αξία της gt μου γιατί όπως λέει και ο Jeremy: It depreciates just as fast it accelerates!!!2οΠοστ
Η δικιά μου GT μέχρι τώρα δεν είχε πρόβλημα.
Του Sado του έβγαλε την πίστη
του Χρίστου69 του χάλασε το έμβολο3ο Ποστ
Επίσης τα λέω έχοντας γνώση ότι ούτε η GT ως Alfa Romeo έχει την πιο αξιόπιστη παράδοση σε βλάβες κλπ.Φυσικά το θέμα μας είναι τα τυχόν μειονεκτήματα του RX8 και επεκτάθηκα σε αυτά που εγώ θεωρώ.
Οι αναφορές που έκανες απο το RX8club είναι αποσπασματικές και δεν βοηθάνε για να βγούν συμπεράσματα, Εξάλλου αυτά τα προβλήμτα που παραθέτεις εξαρτώνται και απο τους οδηγούς τον εκάστοτε αυτοκινήτων...(στο κλάμπ υπάρχουν άνθρωποι που αλλάζουν ταχύτητες χώρις καν να πατάνε συμπλέκτη και ύστερα παραπονιούνται για προβλήματα στο σασμάν)
Οι αναφορές δεν είναι καθόλου αποσπασματικές. Έκανα download όλο το thread αφαίρεσα τα διπλά ποστ και τις απαντήσεις.
Συμπεράσματα επιστημονικά δεν μπορούν να βγούν από κανένα φόρουμ και κανένα site. Σε αυτό συμφωνούμε. Όμως όπως εγώ δεν μπορώ να βγάλω 'επιστημονικές' αποδείξεις της κακής αξιοπιστίας 'ετσι κι εσείς δεν μπορείτε να αποδείξετε την 'καλή' αξιοπιστία.
Τουλάχιστον όμως εγώ ανέφερα πληροφορίες κατόχων από συγκεκριμένο site οι οποιες είναι αρκετές αν σκεφτεί κανέις ότι το RX8 δεν είναι mainstream μοντέλο όπως τπ golf-corolla.
Και μάλιστα τις γκρούπαρα ανά κατηγορία. Όπως έχω πει έχω κι άλλες από το ίδιο site.
Επίσης δεν νομίζω ότι μόνο οι 'ροχίτες' δεν πατάνε καλά τον συμπλέκτη. Όμως το πρόβλημα του συμπλέκτη-κιβωτίου είναι επαναλαμβανόμενο και αυτό είναι φανερό.
Αυτά τα λέω γιατί διαβάζω απο καιρό το συγκεκριμένο φόρουμ και αν διαβάσει κανείς προσεκτικά τις δημοσιεύσεις θα διαπιστώσει ότι μέχρι στιγμής τα πράγματα πάνε κατευχήν όσον αφορά την αξιοπιστίά του RX8.
Αν εσύ νομίζεις πως πάνε κατ'ευχήν όλα για το ρουχου μπράβο σου, θαυμάζω το κουράγιο σου.
Εγώ σαν υποψήφιος αγοραστής πάντως θα ήμουν πολύ προβληματισμένος.
Αλήθεια τι χρειάζεσαι εσύ για να προβήματιστείς?Απο εκεί πέρα δεν περιμενω το RX8 να αποδειχθεί το ίδιο αξιόπιστο με ένα mazda6 όπως δεν θα περιμενα και απο ένα S2000 να είναι τόσο αξιόπιστο όσο ένα accord.
Κανείς δεν ζήτησε από το ρου-χου να είναι πιο αξιόπιστο από το 6άρι αν και θα έπρεπε. Ζητάμε να μάθουμε αν είναι πιο αξιόπιστο από αντίστοιχες γρήγορες προτάσεις σε παραπλήσια λεφτά.
Όσο για την ανακλήση που έγινε πριν λίγο καιρό, ρίξε μια ματιά στο autopress.gr και θα δεις ότι τετοιου τύπου ανακλήσεις(και πολύ πιο σοβαρές) αφορούν πάρα πολλά αυτοκίνητα της αγοράς και όχι μονο το RX8.
Το γνωρίζω αλλά οι αυτό δεν αποτελεί αθώωση για δύο μαζεμένες και για σοβαρούς λόγους.
Το Ρου-Χου έχει:
- την ρετσινιά της κακής αξιοπιστίας του RX7.
- τα 'κουσούρια-χούγια' του βάνκελ
- τις κακές αναφορές στο site του
- τις ανακλήσεις του
- την χαμηλή τιμή που σε βάζει σε υποψίες για την γραμμή παραγωγής.
Αυτά κάποιους μπορεί να τους ενοχλούν
Κάποιους άλλους όχι.
Όμως πρέπει να λεχθούν στο συγκεκριμένο και μόνο thread για να ενημερωθεί και ο κόσμος που θα καταθέσει τα λεφτά του.
Δεν υπάρχει λόγος αντιγνωμίας. Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του. Δεν διεκδικώ το αλάθητο
Στο ίδιο το RX8 club υπάρχουν 2-3 thread ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΑ στην διαδικασία εκκίνησης-σβησίματος. Ένας μάλιστα είπε χαρακτηριστικά:
(ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΓΙΑ 5 ΛΕΠΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ!!!)Η αποψη ενος ατομου/χρηστη δεν μπορει να 'δεσμευει' το 'ιστρορικο' ενος αυτοκινητου ...
Απόλυτα σωστό. Γι'αυτό έγραψα την πρόταση που έκανα bold. Για να δείξω ότι είναι κάτι σύνηθές(όχι βέβαια ότι συμβάινει πάντα)
Επίσης επειδή προσπαθώ να μεταφέρω την αλήθεια για το flooding ανέφερα ότι υπάρχουν νέες εκδόσεις λογισμικού που ίσως διορθώνουν το πρόβλημα:
Υπάρχει και το flooding που δεν ξέρω σε ποιο βαθμό λύθηκε από νέες εκδοσεις του λογισμικού.
Ωπα , για μισο λεπτο .... Εχουμε και κατασκοπους ?
Κατάσκοπος είσαι όταν κρύβεσαι, μπαίνεις κρυφά κάπου και θέλεις να πάρεις πληροφορίες για να τις χρησιμοποιήσεις ενάντια σε αυτόν που τις έκλεψες, με το οποίο είσαι και εχθρός.
Εμεις ούτε σε πόλεμο βρισκόμαστε ούτε μπηκα κρυφά κάπου ούτε 'έδωσα' τις πληροφορίες μου σε κάποιον να τις χρησιμοποιήσεις κατά του ρου-χου.
Εγώ δεν βλέπω εχθρούς και φαντάσματα και κατασκόπους. Βλέπω παιδιά που αγαπάνε την αυτοκίνηση και έχουν πάθος με κάποια αμάξια και μου αρέσει να συζητάω μαζί τους.
Θελεις να ερθεις μια βολτα απο τα μερη μας (http://www.rx8club.gr) να τα συζητησουμε εκει ολα αυτα ?
Στόχος μου είναι να συμμετέχω σε μία συζήτηση σε ένα 'ουδέτερο' και γενικής φύσεως φόρουμ και σε ένα εξειδικευμένο thread για το ρουχου.
Το να μπω σε ένα εξειδικευμένο φόρουμ και να αρχισω να 'κατηγορώ' το αγαπημένο τους αμάξι δεν είναι ευγενικό και γενικά δεν είναι σωστό. Άλλο να είμαι υποψήφιος αγοραστής και να σας ρωτήσω αν είναι αξιοπίστο γράφοντας τους προβληματισμούς μου, και άλλο εδώ που είναι μια συζήτηση περί ανέμων και υδάτων.
Άλλωστε σε 'εξειδικευμένα' φορουμ τέτοιες κουβέντες καταλήγουν σε καυγά.
Το λαδι ΔΕΝ ειναι προβλημα ...
Σε παρακαλω σταματα να αποπροσανατολιζεις τον κοσμο ...
Η προσθηκη λιπαντικου ειναι χαρακτηριστικο της λειτουργιας των wankel κινητηρων απο καταβολης τους ....αυτό το απάντησα πιο πριν και δεν ξέρω γιατί έχετε κολλησει και το επαναλαμβάνετε όπου βρεθείτε και όπου σταθείτε.
Όχι Γιάννης Γιαννάκης. Μην παίζουμε με τις λέξεις. σημασία έχει ότι ο ιδιοκτήτης βαρύνεται οικονομικά με την αγορά λιπαντικού, και βαρύνεται χρονικά από τον συνεχή έλεγχο της στάθμης.
Αυτό δεν είναι κακό, εφόσον το ξέρεις πριν το αγοράσεις.
Με την λογική αυτή και οι Alfa Romeo με Twin Spark που έχουν πολύ υψηλότερες καταναλώσεις από τον αντγωνισμό δεν είναι πρόβλημα αλλά χαρακτηριστικό της λειτουργίας τους. Επίσης και αρκετές Twin Spark που καίνε λάδι είπσης είναι χαρακτηριστικό της λειτουργίας τους
Μα κοροιδευόμαστε μεταξύ μας
Αυτο τωρα τι ειναι ΑΠΕΙΛΗ ?
το http://www.rx8club ειναι ΑΝΟΙΧΤΟ για ΟΛΟΥΣ .... Για free πληροφοριες και για ανταλλαγη αποψεων για εναν κινητηρα για τον οποιο ειχαμε ολοι μεχρι πριν απο 2 χρονια (η σχεδον ολοι ) μαυρα μεσανυχτα ...Όχι βέβαια δεν είναι απειλή. Είναι σεβασμός στον αναγνώστη ότι αυτά που γράφω κάπου τα βασίζω και δεν τα βγάζω από το μυαλό μου. Επίσης το ότι αναφέρω ότι η πηγή ειναι οι ιδιοκτήτες που γράφουν σε ένα φόρουμ αυτομάτος δίνει το δικαίωμα στον αναγνώστη να βαθμόλογήσει την εγκυρότητα της πηγής. Τι πιο δημοκρατικό και διαφανές?
Αν δεν σε ενδιαφερει , απλα προσπερασε τον ....
Προφανώς εμμέσως μου λες να σωπάσω.
Δηλαδή όταν δεν συμφωνείτε με κάποιον του λέτε να σωπάσει? Είσαι και administrator σε φόρουμ ?!?!
Σκέψου να τα έγραφα και στο κλαμπ σας . Θα με είχες κάνει ban!!
Φυσικά και τον προσπέρασα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να γράφω για το αμάξι σε ένα thread που 'Ρωτάει' γιατί κάποιοι το 'θάβουν'
Αν ξεκινούσα εγώ το thread τότε θα ειχες δίκιο. Αλλά δεν το ξεκίνησα εγώ.
Πόση ώρα ''σκότωσες''για να γράψεις τα παραπάνω;Respect για τον κόπο και το κουράγιο σου φίλε μου.
Αναφορικά πάντως με τις βλάβες που ανέφερες μπες σε όποιο club θέλεις..σε όλα θα βρεις τόπικς με προβλήματα,παράπονα και αναφορές για βλάβες σε σημείο που αν τα δεις μεμονωμένα θα φρίξεις και θα πεις ότι πλέον όλες οι μάρκες είναι προβληματικές. -
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Αναφορικά πάντως με τις βλάβες που ανέφερες μπες σε όποιο club θέλεις..σε όλα θα βρεις τόπικς με προβλήματα,παράπονα και αναφορές για βλάβες σε σημείο που αν τα δεις μεμονωμένα θα φρίξεις και θα πεις ότι πλέον όλες οι μάρκες είναι προβληματικές.Σωστότατος!
-
Μπήκα σε κλαμπ της BMW και δεν είδα τέτοια πράγματα.
Το RX8 δεν είναι mainstream μοντέλο όπως το corolla-golf-ibiza-astra-punto κλπ ούτε έχει κοινά μηχανικά μέρη με άλλα μοντέλα του ομίλου. Είναι η σημαία της mazda πάνω στο οποίο προσπαθεί να καθιερωθεί ως σπορ κατασκευαστής.
Αυτά τα 3 θα έπρεπε να επιβάλλουν πιο καλό έλεγχο και στην σχεδίαση για να αποφέυγονται προβλήματα επαναλαμβανόμενα αλλά και στην επιλογή εξαρτημάτων για να φιλτράρονται τα ελαττωματικά.
Τώρα σου επιστρέφω το respect που κάθισες και διάβασες το μεγάλο μου ποστ και σε ευχαριστώ
Απλά μερικές φορές έχω οίστρο αλλά αντιμετωπίζω το γράψιμο και σαν χόμπι τουλάχιστον τον τελευταίο καιρό
Κακώς μεν αλλά μου την δίνει δε όταν δεχομαι επίθεση προσωπική:
Δεν μπορεί να λέω τα καλά του ΡΧ8 και μάλιστα να τονίζω πόσο καλά στημένο και πόσο εκπληκτικό είναι και να μου λένε ότι θέλω να θάψω το αμάξι και να 'σας πείσω' για τα αρνηικά του
Δεν μπορεί να λένε ότι έχω επιλεκτική μνήμη και να γράφω ότι για το flooding έχει βγει ανανεωμένο software που ίσως το λύνει και ταυτόχρονα τονίζω ότι και το δικό μου αμάξι έχει μειονεκτήματα. Αλήθεια έχω επιλεκτική μνήμη και για το δικό μου?
Δεν μπορεί να με λένε μυθοπλάστη όταν οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες αναφέρουν τα προβλήματα στο φόρουμ τους. Και δεν είναι 1-2 αλλά αρκετοί. Όπως είπα έχω και άλλα ποστς αν χρειαστεί να αναφέρω.
Η αλήθεια είναι ότι περνάμε σε προσωπικές επιθέσεις όταν δεν έχουμε τίποτε να πούμε στα επιχειρηματα του άλλου. Αυτή είναι στανταρντ τακτική σε όλα τα επίπεδα.
-
Ρε παιδιά, κάτοχοι rx-8, στήσατε τον άνθρωπο στον τοίχο, λες και είναι ο ίδιος υπεύθυνος για τα προβλήματα του αυτοκίνητου!
Ο babbis απλώς έκανε μια σταχυολόγηση των προβλημάτων-παραπόνων, που οι ίδιοι έχετε γράψει στο forum του ρχ κλαμπ!
Ηρεμία!
Γιατί οι 4Τ "θάβουν" το RX-8 Challenge;