Ο χρήστης manager_ έγραψε:
den einai swsto na sugrinoume ena fiat seicento, saxo, 106 me to kineziko SUV kata thn gnwmh mou. giati to kineziko SUV prepei na einai polu varutero apo ena mikro autokinhto (upothetikos sullogismos den 3erw to varos tou kinezikou SUV. alhtheia poso zugizei? ) dioti ena megalo autokinito exei megaluterh ormh apo ena mirko otan kinounde me thn idia taxutita. ara ean sugroustoune me 50km/h autos pou exei to mikrotero autokinhto tha thn pathei xeirotera.
auth einai h apopsh mou panda.
Φίλε μου θέτεις ένα τεράστιο θέμα για την παθητική ασφάλεια, της οποίας τον ορισμό έθεσαν οι Γερμανοί -αρχικά ως μαρκετινίστικο τερτίπι. Η σύγκρουση σε ακίνητο 'στόχο' έχει κατακριθεί από πολλούς ως άκαιρη. Πρόσφατα εχει ανακύψει το ζήτημα αφενός μεν να υπάρχει ένα ενιαίο επίπεδο ασφάλειας (το μεγάλα και βαριά αυτοκίνητα πιο 'ελαστικά', τα μικρά πιο 'ανθεκτικά'), αφετέρου δε να τεστάρονται με πλαγιομετωπικές συγκρούσεις μεταξύ αυτοκινήτων (κάτι που επέδειξε πριν λίγα χρόνια και η Renault με το Laguna), αλλά -από όσο γνωρίζω- οι γερμανοί με πρώτη τη Μερτσέντες ανθίστανται.
Πάντως πράγματι, ακόμη και τσιχλόφουσκα να είναι το Landwind, απέναντί του ένα οποιοδήποτε μίνι θα ψιλογίνει αλοιφή.