-
-
H ΕΛΒΟ πρέπει να είναι κάτι σαν την Renault αν βρισκόταν σε κατάσταση χρεωκοπίας και είχε κλείσει το 98% των τμημάτων της.
-
Καλησπέρα
Ξενέρωσα πλέων με τήν Ξάνθια η ζημιά που έπαθε είναι ότι έσπασε την χελώνα του σασμάν (τρύπα) και πήγα γιά μεταχειρισμένο 350ευρώ+150ευρώ εργασία+50ευρώ κάτι παπαράκια 550 το κουστούμι
περαστικά μου. -
Καλησπέρα, έφτασα λοιπόν με το C4 coupe στο service των 10,000 κμ που εκανα στην αντιπροσωπεία της Χαλκίδας.
Το αυτοκίνητο σε γενικές γραμμές δεν είχε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Παρατηρήσεις :- Η αντιπροσωπεία δεν είχε φέρει το πολυπόθητο ζουάν (από τον Άυγουστο το περιμένουμε) , και η λύση δόθηκε με πατέντα του αρχιμηχανικού, ο οποίος το γέμισε με γράσσο με γραφίτη , λύση η οποία πιθανόν να είναι και καλύτερη από την αντικατάστασή του. Δύο μέρες τώρα το αυτοκίνητο δεν ξαναακούστηκε να κάνει θόρυβο.
- Αλλαγή λαδιών! Μόνο να δείτε την πίσσα λάδι που βγήκε. Φυσικά δεν συζητάω τη βρώμα στο φίλτρο λαδιού το οποίο και αντικαταστάθηκε. Παιδιά συστήνω κάπου στα 5000 να κάνετε μια αλλαγή λαδιών , τόση βρώμα γιατί να κάθεται μέχρι τα 10.000?
- Η όλη φάση κόστισε: 4Χ 9,7
-
Το περίεργο θα ήταν να βγαίνουν τα λάδια όπως οταν τα έβαλες.
Τα 10000 χλμ είναι μια χαρά για τα συγκεριμένα full συνθετικά λάδια. Τα Total σου βάλανε έτσι?
Για το ζουαν το γράσο γραφίτη μπορεί να κάνει δουλεία αλλά θα φύγει οπότε θα ξαναρχίσουν τα σκουξίματα. Αλλαγή μέσα στην εγγύηση η καλύτερη δουλεία -
-
Ευχαριστούμε Petran!!
-
Με πρόλαβες ετοιμαζόμουν να ανεβάσω φωτογραφίες
Πάρτε μερικές ακόμα
-
Ο χρήστης esykas έγραψε:
Καλησπέρα
Ξενέρωσα πλέων με τήν Ξάνθια η ζημιά που έπαθε είναι ότι έσπασε την χελώνα του σασμάν (τρύπα) και πήγα γιά μεταχειρισμένο 350ευρώ+150ευρώ εργασία+50ευρώ κάτι παπαράκια 550 το κουστούμι
περαστικά μου.Πώς έσπασε? Έσπασε καποιο εξάρτημα και άνοιξε τρύπα?
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Καλησπέρα
Ξενέρωσα πλέων με τήν Ξάνθια η ζημιά που έπαθε είναι ότι έσπασε την χελώνα του σασμάν (τρύπα) και πήγα γιά μεταχειρισμένο 350ευρώ+150ευρώ εργασία+50ευρώ κάτι παπαράκια 550 το κουστούμι
περαστικά μου.Πώς έσπασε? Έσπασε καποιο εξάρτημα και άνοιξε τρύπα?
Φίλε chrmes κάπου θα βρήκες. Η χελώνα είναι το σιδερένιο κέλυφος και δεν σπάει, ούτε τρυπάει απο μόνη της
Μήπως την έκανες εκτός δρόμου όχημα ;
-
Ο χρήστης scientist έγραψε:
Καλησπέρα
Ξενέρωσα πλέων με τήν Ξάνθια η ζημιά που έπαθε είναι ότι έσπασε την χελώνα του σασμάν (τρύπα) και πήγα γιά μεταχειρισμένο 350ευρώ+150ευρώ εργασία+50ευρώ κάτι παπαράκια 550 το κουστούμι
περαστικά μου.Πώς έσπασε? Έσπασε καποιο εξάρτημα και άνοιξε τρύπα?
Φίλε chrmes κάπου θα βρήκες. Η χελώνα είναι το σιδερένιο κέλυφος και δεν σπάει, ούτε τρυπάει απο μόνη της
Μήπως την έκανες εκτός δρόμου όχημα ;
του esykas έσπασε επιστήμονα, και η χελώνα είναι αλουμινένια.
-
κούκλα η xantia με τα φυμε!!!
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=495
δεν ηταν να παρεις κατι άλλο?
-
Πραγματικά καταπληκτικό το C-SportLounge, απο τα πιο όμορφα προτότυπα που έχω δει!
Όταν θέλουν, οι Γάλλοι γράφουν στο design...
Ειδικά η Citroen τον τελευταίο καιρό, γ**** και δέρνει.
-
[quote='antonisk7#']Καλησπέρα, έφτασα λοιπόν με το C4 coupe στο service των 10,000 κμ που εκανα στην αντιπροσωπεία της Χαλκίδας.
Το αυτοκίνητο σε γενικές γραμμές δεν είχε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Παρατηρήσεις :- Η αντιπροσωπεία δεν είχε φέρει το πολυπόθητο ζουάν (από τον Άυγουστο το περιμένουμε) , και η λύση δόθηκε με πατέντα του αρχιμηχανικού, ο οποίος το γέμισε με γράσσο με γραφίτη , λύση η οποία πιθανόν να είναι και καλύτερη από την αντικατάστασή του. Δύο μέρες τώρα το αυτοκίνητο δεν ξαναακούστηκε να κάνει θόρυβο.
- Αλλαγή λαδιών! Μόνο να δείτε την πίσσα λάδι που βγήκε. Φυσικά δεν συζητάω τη βρώμα στο φίλτρο λαδιού το οποίο και αντικαταστάθηκε. Παιδιά συστήνω κάπου στα 5000 να κάνετε μια αλλαγή λαδιών , τόση βρώμα γιατί να κάθεται μέχρι τα 10.000?
- Η όλη φάση κόστισε: 4Χ 9,7
-
[quote='antonisk7#']Καλησπέρα, έφτασα λοιπόν με το C4 coupe στο service των 10,000 κμ που εκανα στην αντιπροσωπεία της Χαλκίδας.
Το αυτοκίνητο σε γενικές γραμμές δεν είχε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Παρατηρήσεις :- Η αντιπροσωπεία δεν είχε φέρει το πολυπόθητο ζουάν (από τον Άυγουστο το περιμένουμε) , και η λύση δόθηκε με πατέντα του αρχιμηχανικού, ο οποίος το γέμισε με γράσσο με γραφίτη , λύση η οποία πιθανόν να είναι και καλύτερη από την αντικατάστασή του. Δύο μέρες τώρα το αυτοκίνητο δεν ξαναακούστηκε να κάνει θόρυβο.
- Αλλαγή λαδιών! Μόνο να δείτε την πίσσα λάδι που βγήκε. Φυσικά δεν συζητάω τη βρώμα στο φίλτρο λαδιού το οποίο και αντικαταστάθηκε. Παιδιά συστήνω κάπου στα 5000 να κάνετε μια αλλαγή λαδιών , τόση βρώμα γιατί να κάθεται μέχρι τα 10.000?
- Η όλη φάση κόστισε: 4Χ 9,7
-
[quote='enginekiller'][quote='antonisk7#']Καλησπέρα, έφτασα λοιπόν με το C4 coupe στο service των 10,000 κμ που εκανα στην αντιπροσωπεία της Χαλκίδας.
Το αυτοκίνητο σε γενικές γραμμές δεν είχε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Παρατηρήσεις :- Η αντιπροσωπεία δεν είχε φέρει το πολυπόθητο ζουάν (από τον Άυγουστο το περιμένουμε) , και η λύση δόθηκε με πατέντα του αρχιμηχανικού, ο οποίος το γέμισε με γράσσο με γραφίτη , λύση η οποία πιθανόν να είναι και καλύτερη από την αντικατάστασή του. Δύο μέρες τώρα το αυτοκίνητο δεν ξαναακούστηκε να κάνει θόρυβο.
- Αλλαγή λαδιών! Μόνο να δείτε την πίσσα λάδι που βγήκε. Φυσικά δεν συζητάω τη βρώμα στο φίλτρο λαδιού το οποίο και αντικαταστάθηκε. Παιδιά συστήνω κάπου στα 5000 να κάνετε μια αλλαγή λαδιών , τόση βρώμα γιατί να κάθεται μέχρι τα 10.000?
- Η όλη φάση κόστισε: 4Χ 9,7
-
Καλησπέρα
Ξενέρωσα πλέων με τήν Ξάνθια η ζημιά που έπαθε είναι ότι έσπασε την χελώνα του σασμάν (τρύπα) και πήγα γιά μεταχειρισμένο 350ευρώ+150ευρώ εργασία+50ευρώ κάτι παπαράκια 550 το κουστούμι
περαστικά μου.Πώς έσπασε? Έσπασε καποιο εξάρτημα και άνοιξε τρύπα?
ΑΚΡΙΒΟΣ (ο άξονας με τα γρανάζια των ταχυτήτων) και άνοιξε μιά τρυπούλα και τρέχανε οι βαλβολίνες.
Ο θόρυβος που έκανε ήταν σαν να έσκασε λάστιχο και γιαυτό σταμάτησα αμέσως. -
Ο χρήστης esykas έγραψε:
Καλησπέρα
Ξενέρωσα πλέων με τήν Ξάνθια η ζημιά που έπαθε είναι ότι έσπασε την χελώνα του σασμάν (τρύπα) και πήγα γιά μεταχειρισμένο 350ευρώ+150ευρώ εργασία+50ευρώ κάτι παπαράκια 550 το κουστούμι
περαστικά μου.Πώς έσπασε? Έσπασε καποιο εξάρτημα και άνοιξε τρύπα?
ΑΚΡΙΒΟΣ (ο άξονας με τα γρανάζια των ταχυτήτων) και άνοιξε μιά τρυπούλα και τρέχανε οι βαλβολίνες.
Ο θόρυβος που έκανε ήταν σαν να έσκασε λάστιχο και γιαυτό σταμάτησα αμέσως.Πώπω ! Απίστευτη βλάβη!. Τι να σου πω βρε esykas.
Μήπως είχες καιρό να αλλάξεις βαλβολίνες και υπήρχε μεγάλη τριβή στο εσωτερικό του κιβωτίου και δημιουργήσε το πρόβλημα ;
-
295 ευρω για αλλαγή 4 σφαιρών αζώτου στη xantia ειναι λογικό ποσο?
-
295 ευρω για αλλαγή 4 σφαιρών αζώτου στη xantia ειναι λογικό ποσο?
170ευρώ πάνω κάτω κάνουν οι 5 σφαίρες γνήσιες από την αντιπροσωπεία της είχα πάρει με άλλα πράγματα το Πάσχα πόσο να ανέβηκαν;.
Η εργασία δέν στοιχίζει για αυτή την δουλειά!πόσο να πάρει ακόμη;αύριο θα σου πώ.
CITROËN FORUM