Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κινητήρας FSI- Πρώτη αλλαγή λαδιών...πότε?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κινητήρας FSI- Πρώτη αλλαγή λαδιών...πότε?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    36
    154
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      diva last edited by

      Με το νέο μου Audi A3 1.6 FSI έκανα ήδη γύρω στα 1100 χιλιόμετρα (εθνική και μέσα στην πόλη).
      Από την αντιπροσωπεία μου είπαν να πάω για έναν έλεγχο στα 7500 χιλιόμετρα και την πρώτη αλλαγή λαδιών να την κάνω στα 15.000 χλμ, ή αλλιώς, σε ένα χρόνο.
      Υπάρχει όμως και η άποψη ότι χρειάζεται αλλαγή λαδιών στα πρώτα 1500 χλμ, μετά το 'στρώσιμο' του κινητήρα για να φύγουν ρινίσματα κλπ.
      Οσοι έχετε κινητήρα FSΙ...Τι κάνατε με το δικό σας αυτοκίνητο? Του αλλάξατε (έστω προληπτικά) λάδια στα 1500? Τι με συμβουλεύετε να κάνω?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        diva last edited by

        Με το νέο μου Audi A3 1.6 FSI έκανα ήδη γύρω στα 1100 χιλιόμετρα (εθνική και μέσα στην πόλη).
        Από την αντιπροσωπεία μου είπαν να πάω για έναν έλεγχο στα 7500 χιλιόμετρα και την πρώτη αλλαγή λαδιών να την κάνω στα 15.000 χλμ, ή αλλιώς, σε ένα χρόνο.
        Υπάρχει όμως και η άποψη ότι χρειάζεται αλλαγή λαδιών στα πρώτα 1500 χλμ, μετά το 'στρώσιμο' του κινητήρα για να φύγουν ρινίσματα κλπ.
        Οσοι έχετε κινητήρα FSΙ...Τι κάνατε με το δικό σας αυτοκίνητο? Του αλλάξατε (έστω προληπτικά) λάδια στα 1500? Τι με συμβουλεύετε να κάνω?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          diva last edited by

          Με το νέο μου Audi A3 1.6 FSI έκανα ήδη γύρω στα 1100 χιλιόμετρα (εθνική και μέσα στην πόλη).
          Από την αντιπροσωπεία μου είπαν να πάω για έναν έλεγχο στα 7500 χιλιόμετρα και την πρώτη αλλαγή λαδιών να την κάνω στα 15.000 χλμ, ή αλλιώς, σε ένα χρόνο.
          Υπάρχει όμως και η άποψη ότι χρειάζεται αλλαγή λαδιών στα πρώτα 1500 χλμ, μετά το 'στρώσιμο' του κινητήρα για να φύγουν ρινίσματα κλπ.
          Οσοι έχετε κινητήρα FSΙ...Τι κάνατε με το δικό σας αυτοκίνητο? Του αλλάξατε (έστω προληπτικά) λάδια στα 1500? Τι με συμβουλεύετε να κάνω?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            diva last edited by

            Αντε βρεεεε!!!!!!!
            Δώστε μια απάντηση!
            Το ξέρω ότι είστε αρκετοί εκεί έξω με FSI.
            Δεν θα μου δώσετε τα φώτα σας βρε παιδιά που είμαι νέα στο team και θέλω να...φερθώ στον κινητήρα μου με...τρυφερότητα?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dpolal last edited by

              Μην κάνεις τίποτα.....
              Όπως σου είπαν από τον Παζαρόπουλο...

              Απλά έχε το νού σου και κοίταζε τη στάθμη τους σε τακτά χρονικά διαστήματα ή πριν από κανένα μεγάλο ταξίδι...

              Καλορίζικο βρε....
              Άντε, να μεγαλώσει λίγο ακόμα το club....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                diva last edited by

                Ο χρήστης dpolal έγραψε:
                Μην κάνεις τίποτα.....
                Όπως σου είπαν από τον Παζαρόπουλο...

                Απλά έχε το νού σου και κοίταζε τη στάθμη τους σε τακτά χρονικά διαστήματα ή πριν από κανένα μεγάλο ταξίδι...

                Καλορίζικο βρε....
                Άντε, να μεγαλώσει λίγο ακόμα το club....

                Thanks!
                Αν κάψει λίγο λαδάκι, τότε θα μου βγάλει ένδειξη (θα μου ανάψει λαμπάκι?) ή πρέπει εγώ να ελέγχω προληπτικά τη στάθμη του λαδιού από μόνη μου?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dpolal last edited by

                  Η ένδειξη θα ανάψει όταν θα είσαι κάτω από το κατώτατο όριο.
                  Το λίγο δεν φαίνεται πουθενά για αυτό το κοιτάμε που και που...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    cliodriver last edited by

                    Τελευταία οι εταιρείες έχουν 'ανεβάσει τον πύχη' της πρώτης αλλαγής λαδιών.. δεν νομίζω να έχεις κάποιο πρόβλημα αν ακολουθήσεις τις οδηγίες τους (στο κάτω-κάτω σε καλύπτει η εγγύηση), αλλά μπορείς για προληπτικούς λόγους να κάνεις την πρώτη αλλαγή στα 10.000.

                    Εξ` άλλου, τα σημερινά συνθετικά λάδια που βάζουν οι περισσότεροι βγάζουν πολύ άνετα 10.000 και 15.000χλμ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      enginekiller last edited by

                      Ο χρήστης diva έγραψε:

                      Μην κάνεις τίποτα.....
                      Όπως σου είπαν από τον Παζαρόπουλο...

                      Απλά έχε το νού σου και κοίταζε τη στάθμη τους σε τακτά χρονικά διαστήματα ή πριν από κανένα μεγάλο ταξίδι...

                      Καλορίζικο βρε....
                      Άντε, να μεγαλώσει λίγο ακόμα το club....

                      Thanks!
                      Αν κάψει λίγο λαδάκι, τότε θα μου βγάλει ένδειξη (θα μου ανάψει λαμπάκι?) ή πρέπει εγώ να ελέγχω προληπτικά τη στάθμη του λαδιού από μόνη μου?

                      Η ενδειξη θα σου αναψει πολυ αργα οταν θα εχουν υπερθερμανθει ή αν θα σου εχει καψει πολλα. Καλυτερα να κοιτας ανα τακτα διαστηματα τη σταθμη μονη σου. Εδω στο c4 μου εχει εμδειξη για σταθμη λαδιου και παλι τα κοιταω. Οσο για τα λαδια του στρωσιματος εχει γινει πολυ συζητηση εδω μεσα(αν ψαξεις θα βρεις) και εχουμε καταληξει οτι δεν ειναι πλεον απαραιτητο με τις νεες τεχνολογιες μεταλλων, κινητηρων και λιπαντικων. Εξαλλου τωρα κοντευεις στα 15Κ οποτε μην σε ανησυχει αυτο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        diva last edited by

                        Ο χρήστης enginekiller έγραψε:

                        Αν κάψει λίγο λαδάκι, τότε θα μου βγάλει ένδειξη (θα μου ανάψει λαμπάκι?) ή πρέπει εγώ να ελέγχω προληπτικά τη στάθμη του λαδιού από μόνη μου?

                        Η ενδειξη θα σου αναψει πολυ αργα οταν θα εχουν υπερθερμανθει ή αν θα σου εχει καψει πολλα. Καλυτερα να κοιτας ανα τακτα διαστηματα τη σταθμη μονη σου. Εδω στο c4 μου εχει εμδειξη για σταθμη λαδιου και παλι τα κοιταω. Οσο για τα λαδια του στρωσιματος εχει γινει πολυ συζητηση εδω μεσα(αν ψαξεις θα βρεις) και εχουμε καταληξει οτι δεν ειναι πλεον απαραιτητο με τις νεες τεχνολογιες μεταλλων, κινητηρων και λιπαντικων. Εξαλλου τωρα κοντευεις στα 15Κ οποτε μην σε ανησυχει αυτο.

                        Οχι τα 15Κ βρε, τα 1500 κοντεύω!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          piii last edited by

                          Εγώ εντελώς για τον 'ψυχολογικό' παράγοντα τα άλλαξα στα 3.300
                          Αν και οι τυπάδες με κοιτούσαν περίεργα όταν πήγα.

                          Skoda octavia 5 1.6 FSI

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • E
                            enginekiller last edited by

                            Ο χρήστης diva έγραψε:

                            Αν κάψει λίγο λαδάκι, τότε θα μου βγάλει ένδειξη (θα μου ανάψει λαμπάκι?) ή πρέπει εγώ να ελέγχω προληπτικά τη στάθμη του λαδιού από μόνη μου?

                            Η ενδειξη θα σου αναψει πολυ αργα οταν θα εχουν υπερθερμανθει ή αν θα σου εχει καψει πολλα. Καλυτερα να κοιτας ανα τακτα διαστηματα τη σταθμη μονη σου. Εδω στο c4 μου εχει εμδειξη για σταθμη λαδιου και παλι τα κοιταω. Οσο για τα λαδια του στρωσιματος εχει γινει πολυ συζητηση εδω μεσα(αν ψαξεις θα βρεις) και εχουμε καταληξει οτι δεν ειναι πλεον απαραιτητο με τις νεες τεχνολογιες μεταλλων, κινητηρων και λιπαντικων. Εξαλλου τωρα κοντευεις στα 15Κ οποτε μην σε ανησυχει αυτο.

                            Οχι τα 15Κ βρε, τα 1500 κοντεύω!!

                            Α σορυ δεν το προσεξα καλα. Παντως εγω πιστευω οτι δε χρειαζεται πλεον αν και κακο δεν κανει βεβαια(εκτος απο την τσεπη σου)!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              polinikis7 last edited by

                              Προσωπικά θα τα άλλαζα σε λιγότερα απο 5Κ.
                              Έχω την εντύπωση(το λέω με κάθε επιφύλαξη, δεν ξέρω καλύτερα από αυτούς) ότι αυτό με τα λάδια είναι κόλπο marketing για να σε ψήνουν όταν πας να το αγοράσεις. Δηθεν και καλά ότι αλλάζεις λάδια αραιά-->φθηνή συντήρηση.

                              Έχοθν βελτιωθεί οι μέθοδοι κατεργασίας μετάλλων αλλά εγώ έστω και για ψυχολογικούς λόγους θα τα άλλαζα. Πρόβλημα ΑΝ βγάλει θα ναι χρόνια αργότερα που θα συσσωρευθεί η φθορά και όχι εντός εγγύησης.

                              Στο κάτω κάτω έδωσες 26Κ στα 80 ευρώ κολλάς;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                tpapo last edited by

                                ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΤΑ 15000 ΧΛΜ .
                                ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ .
                                ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ 7-8000 ΧΛΜ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΨΕΙ ΛΙΓΟ
                                ΔΗΛ.200-300 ml .ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  georgex last edited by

                                  Ο χρήστης diva έγραψε:

                                  Μην κάνεις τίποτα.....
                                  Όπως σου είπαν από τον Παζαρόπουλο...

                                  Απλά έχε το νού σου και κοίταζε τη στάθμη τους σε τακτά χρονικά διαστήματα ή πριν από κανένα μεγάλο ταξίδι...

                                  Καλορίζικο βρε....
                                  Άντε, να μεγαλώσει λίγο ακόμα το club....

                                  Thanks!
                                  Αν κάψει λίγο λαδάκι, τότε θα μου βγάλει ένδειξη (θα μου ανάψει λαμπάκι?) ή πρέπει εγώ να ελέγχω προληπτικά τη στάθμη του λαδιού από μόνη μου?

                                  Λαμπάκι θα σου ανάψει αν έχεις κάψει αρκετό. Δεν σημαίνει όμως οτι θα υπάρχει και πρόβλημα, κοίταξε το manual για να δείς τι ενδείξεις έχει. Πχ ένα πορτοκαλί φωτάκι μπορεί απλώς να σημαίνει χαμηλή στάθμη, όχι οτι πρέπει να ακινητοποιήσεις το αυτοκίνητο.

                                  Αλλά δεν υπάρχει λόγος να φτάσεις μέχρι εκεί. Τσεκάρεις συχνά, ειδικά στην αρχή για να δείς με τι ρυθμό καίει (αν καίει), και συμπληρώνεις με το λάδι που πρέπει (δες προδιαγραφές). Σκέψου ότι αν η ποσότητα που έχει μέσα είναι λιγότερη από το κανονικό όταν πας για αλλαγή στα 15000, το λάδι αυτό θα έχει δουλέψει για 'περισσότερα' χιλιόμετρα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης diva έγραψε:
                                    Με το νέο μου Audi A3 1.6 FSI έκανα ήδη γύρω στα 1100 χιλιόμετρα (εθνική και μέσα στην πόλη).
                                    Από την αντιπροσωπεία μου είπαν να πάω για έναν έλεγχο στα 7500 χιλιόμετρα και την πρώτη αλλαγή λαδιών να την κάνω στα 15.000 χλμ, ή αλλιώς, σε ένα χρόνο.
                                    Υπάρχει όμως και η άποψη ότι χρειάζεται αλλαγή λαδιών στα πρώτα 1500 χλμ, μετά το 'στρώσιμο' του κινητήρα για να φύγουν ρινίσματα κλπ.
                                    Οσοι έχετε κινητήρα FSΙ...Τι κάνατε με το δικό σας αυτοκίνητο? Του αλλάξατε (έστω προληπτικά) λάδια στα 1500? Τι με συμβουλεύετε να κάνω?

                                    αν διαβάσεις το βιβλιαράκι θα δεις:

                                    1. κάθε 30.000 αλλαγή λαδιών και σέρβις

                                    ή

                                    1. κάθε 2 χρόνια

                                    ή

                                    1. σύμφωνα με την ενδεικτική λυχνία

                                    Αυτά λέει το εργοστάσιο. Από κει και πέρα ότι θέλει ο καθένας κάνει. Τυπικός έλεγχος δεν προβλέπεται ΠΟΥΘΕΝΑ. Αλλαγή λαδιών στα 7,5 ή 15 ή όποτε του καπνίσει δεν προβλέπεται επίσης πουθενά. Για το στρώσιμο τα χουμε ξαναγράψει επίσης.

                                    παρεπιπτόντως είχα συνομιλία με κάτοχτο GTI με 10.000 χιλιόμετρα (σκισμένα προφανώς) και δεν έχει κάψει λάδι, ν'ανησυχεί;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • K
                                      kid last edited by

                                      Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                      παρεπιπτόντως είχα συνομιλία με κάτοχτο GTI με 10.000 χιλιόμετρα (σκισμένα προφανώς) και δεν έχει κάψει λάδι, ν'ανησυχεί;

                                      Είναι ο ίδιος που άρχισε να το σκίζει μετά τα 700 πρώτα χιλιόμετρα?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manosk last edited by

                                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                        παρεπιπτόντως είχα συνομιλία με κάτοχτο GTI με 10.000 χιλιόμετρα (σκισμένα προφανώς) και δεν έχει κάψει λάδι, ν'ανησυχεί;

                                        Να το βάλει στο fleamarket όσο προλαβαίνει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Ο χρήστης Kid έγραψε:

                                          παρεπιπτόντως είχα συνομιλία με κάτοχτο GTI με 10.000 χιλιόμετρα (σκισμένα προφανώς) και δεν έχει κάψει λάδι, ν'ανησυχεί;

                                          Είναι ο ίδιος που άρχισε να το σκίζει μετά τα 700 πρώτα χιλιόμετρα?

                                          όχι, αυτός είναι 'καλύτερος', το σκισε από τα 0

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Ο χρήστης diva έγραψε:
                                            Με το νέο μου Audi A3 1.6 FSI έκανα ήδη γύρω στα 1100 χιλιόμετρα (εθνική και μέσα στην πόλη).
                                            Από την αντιπροσωπεία μου είπαν να πάω για έναν έλεγχο στα 7500 χιλιόμετρα και την πρώτη αλλαγή λαδιών να την κάνω στα 15.000 χλμ, ή αλλιώς, σε ένα χρόνο.
                                            Υπάρχει όμως και η άποψη ότι χρειάζεται αλλαγή λαδιών στα πρώτα 1500 χλμ, μετά το 'στρώσιμο' του κινητήρα για να φύγουν ρινίσματα κλπ.
                                            Οσοι έχετε κινητήρα FSΙ...Τι κάνατε με το δικό σας αυτοκίνητο? Του αλλάξατε (έστω προληπτικά) λάδια στα 1500? Τι με συμβουλεύετε να κάνω? :roll:

                                            Δεν ξέρω για τα VAG αλλά άλλοι κατασκευαστές, στο λάδι πρώτης τοποθέτησης έχουν πρόσθετα για το στρώσιμο και δεν είναι καλό να τα αλλάξεις στα 1500 χλμ.

                                            Ρινίσματα κατασκευής δεν έχουν οι κινητήρες τα τελευταία 20 χρόνια. Αναλύσεις λαδιών (όπως αναλύσεις ούρων) σε καινούρια αυτοκίνητα (5-10.000 χλμ) μπορεί να έχεις 'ανεβασμένα' μέταλλα από το στρώσιμο αλλά δεν ανησυχητικό, ούτε πρέπει να αλλάξεις τα λάδια αμέσως.

                                            Αν θέλεις να αλλάξεις τα λάδια για να αισθάνεσαι καλύτερα, άλλαξε τα στα 7-10.000χλμ (τυχαίο νούμερο) και μετά να ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή για τις αλλαγές (αν οδηγείς κανονικά το αυτοκίνητο).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr