-
Με το νέο μου Audi A3 1.6 FSI έκανα ήδη γύρω στα 1100 χιλιόμετρα (εθνική και μέσα στην πόλη).
Από την αντιπροσωπεία μου είπαν να πάω για έναν έλεγχο στα 7500 χιλιόμετρα και την πρώτη αλλαγή λαδιών να την κάνω στα 15.000 χλμ, ή αλλιώς, σε ένα χρόνο.
Υπάρχει όμως και η άποψη ότι χρειάζεται αλλαγή λαδιών στα πρώτα 1500 χλμ, μετά το 'στρώσιμο' του κινητήρα για να φύγουν ρινίσματα κλπ.
Οσοι έχετε κινητήρα FSΙ...Τι κάνατε με το δικό σας αυτοκίνητο? Του αλλάξατε (έστω προληπτικά) λάδια στα 1500? Τι με συμβουλεύετε να κάνω? -
Με το νέο μου Audi A3 1.6 FSI έκανα ήδη γύρω στα 1100 χιλιόμετρα (εθνική και μέσα στην πόλη).
Από την αντιπροσωπεία μου είπαν να πάω για έναν έλεγχο στα 7500 χιλιόμετρα και την πρώτη αλλαγή λαδιών να την κάνω στα 15.000 χλμ, ή αλλιώς, σε ένα χρόνο.
Υπάρχει όμως και η άποψη ότι χρειάζεται αλλαγή λαδιών στα πρώτα 1500 χλμ, μετά το 'στρώσιμο' του κινητήρα για να φύγουν ρινίσματα κλπ.
Οσοι έχετε κινητήρα FSΙ...Τι κάνατε με το δικό σας αυτοκίνητο? Του αλλάξατε (έστω προληπτικά) λάδια στα 1500? Τι με συμβουλεύετε να κάνω? -
Με το νέο μου Audi A3 1.6 FSI έκανα ήδη γύρω στα 1100 χιλιόμετρα (εθνική και μέσα στην πόλη).
Από την αντιπροσωπεία μου είπαν να πάω για έναν έλεγχο στα 7500 χιλιόμετρα και την πρώτη αλλαγή λαδιών να την κάνω στα 15.000 χλμ, ή αλλιώς, σε ένα χρόνο.
Υπάρχει όμως και η άποψη ότι χρειάζεται αλλαγή λαδιών στα πρώτα 1500 χλμ, μετά το 'στρώσιμο' του κινητήρα για να φύγουν ρινίσματα κλπ.
Οσοι έχετε κινητήρα FSΙ...Τι κάνατε με το δικό σας αυτοκίνητο? Του αλλάξατε (έστω προληπτικά) λάδια στα 1500? Τι με συμβουλεύετε να κάνω? -
Αντε βρεεεε!!!!!!!
Δώστε μια απάντηση!
Το ξέρω ότι είστε αρκετοί εκεί έξω με FSI.
Δεν θα μου δώσετε τα φώτα σας βρε παιδιά που είμαι νέα στο team και θέλω να...φερθώ στον κινητήρα μου με...τρυφερότητα? -
Μην κάνεις τίποτα.....
Όπως σου είπαν από τον Παζαρόπουλο...Απλά έχε το νού σου και κοίταζε τη στάθμη τους σε τακτά χρονικά διαστήματα ή πριν από κανένα μεγάλο ταξίδι...
Καλορίζικο βρε....
Άντε, να μεγαλώσει λίγο ακόμα το club.... -
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Μην κάνεις τίποτα.....
Όπως σου είπαν από τον Παζαρόπουλο...Απλά έχε το νού σου και κοίταζε τη στάθμη τους σε τακτά χρονικά διαστήματα ή πριν από κανένα μεγάλο ταξίδι...
Καλορίζικο βρε....
Άντε, να μεγαλώσει λίγο ακόμα το club....Thanks!
Αν κάψει λίγο λαδάκι, τότε θα μου βγάλει ένδειξη (θα μου ανάψει λαμπάκι?) ή πρέπει εγώ να ελέγχω προληπτικά τη στάθμη του λαδιού από μόνη μου? -
Η ένδειξη θα ανάψει όταν θα είσαι κάτω από το κατώτατο όριο.
Το λίγο δεν φαίνεται πουθενά για αυτό το κοιτάμε που και που... -
Τελευταία οι εταιρείες έχουν 'ανεβάσει τον πύχη' της πρώτης αλλαγής λαδιών.. δεν νομίζω να έχεις κάποιο πρόβλημα αν ακολουθήσεις τις οδηγίες τους (στο κάτω-κάτω σε καλύπτει η εγγύηση), αλλά μπορείς για προληπτικούς λόγους να κάνεις την πρώτη αλλαγή στα 10.000.
Εξ` άλλου, τα σημερινά συνθετικά λάδια που βάζουν οι περισσότεροι βγάζουν πολύ άνετα 10.000 και 15.000χλμ.
-
Ο χρήστης diva έγραψε:
Μην κάνεις τίποτα.....
Όπως σου είπαν από τον Παζαρόπουλο...Απλά έχε το νού σου και κοίταζε τη στάθμη τους σε τακτά χρονικά διαστήματα ή πριν από κανένα μεγάλο ταξίδι...
Καλορίζικο βρε....
Άντε, να μεγαλώσει λίγο ακόμα το club....Thanks!
Αν κάψει λίγο λαδάκι, τότε θα μου βγάλει ένδειξη (θα μου ανάψει λαμπάκι?) ή πρέπει εγώ να ελέγχω προληπτικά τη στάθμη του λαδιού από μόνη μου?Η ενδειξη θα σου αναψει πολυ αργα οταν θα εχουν υπερθερμανθει ή αν θα σου εχει καψει πολλα. Καλυτερα να κοιτας ανα τακτα διαστηματα τη σταθμη μονη σου. Εδω στο c4 μου εχει εμδειξη για σταθμη λαδιου και παλι τα κοιταω. Οσο για τα λαδια του στρωσιματος εχει γινει πολυ συζητηση εδω μεσα(αν ψαξεις θα βρεις) και εχουμε καταληξει οτι δεν ειναι πλεον απαραιτητο με τις νεες τεχνολογιες μεταλλων, κινητηρων και λιπαντικων. Εξαλλου τωρα κοντευεις στα 15Κ οποτε μην σε ανησυχει αυτο.
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Αν κάψει λίγο λαδάκι, τότε θα μου βγάλει ένδειξη (θα μου ανάψει λαμπάκι?) ή πρέπει εγώ να ελέγχω προληπτικά τη στάθμη του λαδιού από μόνη μου?
Η ενδειξη θα σου αναψει πολυ αργα οταν θα εχουν υπερθερμανθει ή αν θα σου εχει καψει πολλα. Καλυτερα να κοιτας ανα τακτα διαστηματα τη σταθμη μονη σου. Εδω στο c4 μου εχει εμδειξη για σταθμη λαδιου και παλι τα κοιταω. Οσο για τα λαδια του στρωσιματος εχει γινει πολυ συζητηση εδω μεσα(αν ψαξεις θα βρεις) και εχουμε καταληξει οτι δεν ειναι πλεον απαραιτητο με τις νεες τεχνολογιες μεταλλων, κινητηρων και λιπαντικων. Εξαλλου τωρα κοντευεις στα 15Κ οποτε μην σε ανησυχει αυτο.
Οχι τα 15Κ βρε, τα 1500 κοντεύω!!
-
Εγώ εντελώς για τον 'ψυχολογικό' παράγοντα τα άλλαξα στα 3.300
Αν και οι τυπάδες με κοιτούσαν περίεργα όταν πήγα.Skoda octavia 5 1.6 FSI
-
Ο χρήστης diva έγραψε:
Αν κάψει λίγο λαδάκι, τότε θα μου βγάλει ένδειξη (θα μου ανάψει λαμπάκι?) ή πρέπει εγώ να ελέγχω προληπτικά τη στάθμη του λαδιού από μόνη μου?
Η ενδειξη θα σου αναψει πολυ αργα οταν θα εχουν υπερθερμανθει ή αν θα σου εχει καψει πολλα. Καλυτερα να κοιτας ανα τακτα διαστηματα τη σταθμη μονη σου. Εδω στο c4 μου εχει εμδειξη για σταθμη λαδιου και παλι τα κοιταω. Οσο για τα λαδια του στρωσιματος εχει γινει πολυ συζητηση εδω μεσα(αν ψαξεις θα βρεις) και εχουμε καταληξει οτι δεν ειναι πλεον απαραιτητο με τις νεες τεχνολογιες μεταλλων, κινητηρων και λιπαντικων. Εξαλλου τωρα κοντευεις στα 15Κ οποτε μην σε ανησυχει αυτο.
Οχι τα 15Κ βρε, τα 1500 κοντεύω!!
Α σορυ δεν το προσεξα καλα. Παντως εγω πιστευω οτι δε χρειαζεται πλεον αν και κακο δεν κανει βεβαια(εκτος απο την τσεπη σου)!
-
Προσωπικά θα τα άλλαζα σε λιγότερα απο 5Κ.
Έχω την εντύπωση(το λέω με κάθε επιφύλαξη, δεν ξέρω καλύτερα από αυτούς) ότι αυτό με τα λάδια είναι κόλπο marketing για να σε ψήνουν όταν πας να το αγοράσεις. Δηθεν και καλά ότι αλλάζεις λάδια αραιά-->φθηνή συντήρηση.Έχοθν βελτιωθεί οι μέθοδοι κατεργασίας μετάλλων αλλά εγώ έστω και για ψυχολογικούς λόγους θα τα άλλαζα. Πρόβλημα ΑΝ βγάλει θα ναι χρόνια αργότερα που θα συσσωρευθεί η φθορά και όχι εντός εγγύησης.
Στο κάτω κάτω έδωσες 26Κ στα 80 ευρώ κολλάς;
-
ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΤΑ 15000 ΧΛΜ .
ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ .
ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ 7-8000 ΧΛΜ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΨΕΙ ΛΙΓΟ
ΔΗΛ.200-300 ml .ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ -
Ο χρήστης diva έγραψε:
Μην κάνεις τίποτα.....
Όπως σου είπαν από τον Παζαρόπουλο...Απλά έχε το νού σου και κοίταζε τη στάθμη τους σε τακτά χρονικά διαστήματα ή πριν από κανένα μεγάλο ταξίδι...
Καλορίζικο βρε....
Άντε, να μεγαλώσει λίγο ακόμα το club....Thanks!
Αν κάψει λίγο λαδάκι, τότε θα μου βγάλει ένδειξη (θα μου ανάψει λαμπάκι?) ή πρέπει εγώ να ελέγχω προληπτικά τη στάθμη του λαδιού από μόνη μου?Λαμπάκι θα σου ανάψει αν έχεις κάψει αρκετό. Δεν σημαίνει όμως οτι θα υπάρχει και πρόβλημα, κοίταξε το manual για να δείς τι ενδείξεις έχει. Πχ ένα πορτοκαλί φωτάκι μπορεί απλώς να σημαίνει χαμηλή στάθμη, όχι οτι πρέπει να ακινητοποιήσεις το αυτοκίνητο.
Αλλά δεν υπάρχει λόγος να φτάσεις μέχρι εκεί. Τσεκάρεις συχνά, ειδικά στην αρχή για να δείς με τι ρυθμό καίει (αν καίει), και συμπληρώνεις με το λάδι που πρέπει (δες προδιαγραφές). Σκέψου ότι αν η ποσότητα που έχει μέσα είναι λιγότερη από το κανονικό όταν πας για αλλαγή στα 15000, το λάδι αυτό θα έχει δουλέψει για 'περισσότερα' χιλιόμετρα.
-
Ο χρήστης diva έγραψε:
Με το νέο μου Audi A3 1.6 FSI έκανα ήδη γύρω στα 1100 χιλιόμετρα (εθνική και μέσα στην πόλη).
Από την αντιπροσωπεία μου είπαν να πάω για έναν έλεγχο στα 7500 χιλιόμετρα και την πρώτη αλλαγή λαδιών να την κάνω στα 15.000 χλμ, ή αλλιώς, σε ένα χρόνο.
Υπάρχει όμως και η άποψη ότι χρειάζεται αλλαγή λαδιών στα πρώτα 1500 χλμ, μετά το 'στρώσιμο' του κινητήρα για να φύγουν ρινίσματα κλπ.
Οσοι έχετε κινητήρα FSΙ...Τι κάνατε με το δικό σας αυτοκίνητο? Του αλλάξατε (έστω προληπτικά) λάδια στα 1500? Τι με συμβουλεύετε να κάνω?αν διαβάσεις το βιβλιαράκι θα δεις:
- κάθε 30.000 αλλαγή λαδιών και σέρβις
ή
- κάθε 2 χρόνια
ή
- σύμφωνα με την ενδεικτική λυχνία
Αυτά λέει το εργοστάσιο. Από κει και πέρα ότι θέλει ο καθένας κάνει. Τυπικός έλεγχος δεν προβλέπεται ΠΟΥΘΕΝΑ. Αλλαγή λαδιών στα 7,5 ή 15 ή όποτε του καπνίσει δεν προβλέπεται επίσης πουθενά. Για το στρώσιμο τα χουμε ξαναγράψει επίσης.
παρεπιπτόντως είχα συνομιλία με κάτοχτο GTI με 10.000 χιλιόμετρα (σκισμένα προφανώς) και δεν έχει κάψει λάδι, ν'ανησυχεί;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
παρεπιπτόντως είχα συνομιλία με κάτοχτο GTI με 10.000 χιλιόμετρα (σκισμένα προφανώς) και δεν έχει κάψει λάδι, ν'ανησυχεί;Είναι ο ίδιος που άρχισε να το σκίζει μετά τα 700 πρώτα χιλιόμετρα?
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
παρεπιπτόντως είχα συνομιλία με κάτοχτο GTI με 10.000 χιλιόμετρα (σκισμένα προφανώς) και δεν έχει κάψει λάδι, ν'ανησυχεί;
Να το βάλει στο fleamarket όσο προλαβαίνει.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
παρεπιπτόντως είχα συνομιλία με κάτοχτο GTI με 10.000 χιλιόμετρα (σκισμένα προφανώς) και δεν έχει κάψει λάδι, ν'ανησυχεί;
Είναι ο ίδιος που άρχισε να το σκίζει μετά τα 700 πρώτα χιλιόμετρα?
όχι, αυτός είναι 'καλύτερος', το σκισε από τα 0
-
Ο χρήστης diva έγραψε:
Με το νέο μου Audi A3 1.6 FSI έκανα ήδη γύρω στα 1100 χιλιόμετρα (εθνική και μέσα στην πόλη).
Από την αντιπροσωπεία μου είπαν να πάω για έναν έλεγχο στα 7500 χιλιόμετρα και την πρώτη αλλαγή λαδιών να την κάνω στα 15.000 χλμ, ή αλλιώς, σε ένα χρόνο.
Υπάρχει όμως και η άποψη ότι χρειάζεται αλλαγή λαδιών στα πρώτα 1500 χλμ, μετά το 'στρώσιμο' του κινητήρα για να φύγουν ρινίσματα κλπ.
Οσοι έχετε κινητήρα FSΙ...Τι κάνατε με το δικό σας αυτοκίνητο? Του αλλάξατε (έστω προληπτικά) λάδια στα 1500? Τι με συμβουλεύετε να κάνω? :roll:Δεν ξέρω για τα VAG αλλά άλλοι κατασκευαστές, στο λάδι πρώτης τοποθέτησης έχουν πρόσθετα για το στρώσιμο και δεν είναι καλό να τα αλλάξεις στα 1500 χλμ.
Ρινίσματα κατασκευής δεν έχουν οι κινητήρες τα τελευταία 20 χρόνια. Αναλύσεις λαδιών (όπως αναλύσεις ούρων) σε καινούρια αυτοκίνητα (5-10.000 χλμ) μπορεί να έχεις 'ανεβασμένα' μέταλλα από το στρώσιμο αλλά δεν ανησυχητικό, ούτε πρέπει να αλλάξεις τα λάδια αμέσως.
Αν θέλεις να αλλάξεις τα λάδια για να αισθάνεσαι καλύτερα, άλλαξε τα στα 7-10.000χλμ (τυχαίο νούμερο) και μετά να ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή για τις αλλαγές (αν οδηγείς κανονικά το αυτοκίνητο).
Κινητήρας FSI- Πρώτη αλλαγή λαδιών...πότε?