-
Εχω διαβασει οτι το PSA group (Peugeot-Citroen) εχει ηδη συνεργαστει με την BMW για την παραγωγη κινητηρων με αυξημενη αποδοση μειωμενη καταναλωση και μειωμενους ρυπους και οτι οι κινητηρες αυτοι θα εξοπλιζουν καποια απο τα μοντελα της Citroen (και την C4) απο το 2006 και μετα. Γνωριζει κανεις κατι περισσοτερο και αν ναι ποτε?
-
Εχω διαβασει οτι το PSA group (Peugeot-Citroen) εχει ηδη συνεργαστει με την BMW για την παραγωγη κινητηρων με αυξημενη αποδοση μειωμενη καταναλωση και μειωμενους ρυπους και οτι οι κινητηρες αυτοι θα εξοπλιζουν καποια απο τα μοντελα της Citroen (και την C4) απο το 2006 και μετα. Γνωριζει κανεις κατι περισσοτερο και αν ναι ποτε?
-
Εχω διαβασει οτι το PSA group (Peugeot-Citroen) εχει ηδη συνεργαστει με την BMW για την παραγωγη κινητηρων με αυξημενη αποδοση μειωμενη καταναλωση και μειωμενους ρυπους και οτι οι κινητηρες αυτοι θα εξοπλιζουν καποια απο τα μοντελα της Citroen (και την C4) απο το 2006 και μετα. Γνωριζει κανεις κατι περισσοτερο και αν ναι ποτε?
-
Απλά γνωρίζω ότι θα βγάλουν και μοντέλα με τούρπο. Νομίζω στα 1600 κ.εκ .
-
Ο χρήστης John P έγραψε:
Εχω διαβασει οτι το PSA group (Peugeot-Citroen) εχει ηδη συνεργαστει με την BMW για την παραγωγη κινητηρων με αυξημενη αποδοση μειωμενη καταναλωση και μειωμενους ρυπους και οτι οι κινητηρες αυτοι θα εξοπλιζουν καποια απο τα μοντελα της Citroen (και την C4) απο το 2006 και μετα. Γνωριζει κανεις κατι περισσοτερο και αν ναι ποτε?Καταρχας σε ποιο περιοδικο το διαβασες? ....Το 80% του R&D ειναι Psa.
-
Μπείτε στο εταιρικό site της PSA. Eκεί θα βρείτε αρχείο .pdf με την πλήρη παρουσίαση του κινητήρα.
Ατμοσφαιρικός 1.6 με Valvetronic (χωρίς πεταλούδα-δεν είμαι σίγουρος για την ονομασία του συστήματος) 115 άλογα, turbo με 145 και θα ακολουθήσουν
ο 1.4 και δέυτερος 1.6 .....πιο πολύ turbo με 170 hp.
Aυτοί πρόκειται να τοποθετηθούν (αρχικά) στο νέο ΜΙΝΙ και στο 207, για CITROEN πρώτη φορά το διαβάζω αλλά δεν με εκπλήσσει.Πάντως αν μπείτε στον κόπο να διαβάσετε όλο το κείμενο, άλλες είναι οι τεχνικές λεπτομέρειες που εκπλήσσουν και όχι η απόδοση.
-
Όπως π.χ. το οτι η αντλία νερού παίρνει κίνηση απο ηλεκτρικό μοτέρ και στην εκκίνηση δεν ανάβει για να έρθει ο κινητήρας πιο γρήγορα στη σωστή θερμοκρασία.
-
Αν η BMW δώσει λίγο απο την πράγματι τεχνολογία και τεχνογνωσία που διαθέτει στην κατασκευή μοτέρ άξιων θαυμασμού και η PSA λίγο απο την γνώση του αξιόπιστου (όχι οτι της BMW χαλάνε, αλλά ρε παιδιά εκείνοι οι TU είναι σκυλιά) ε! τότε και λίγα είναι τα 115 άλογα. Μάλλον το μοτέρ θα έχει καλή απόδοση σε ροπή (ότι κάνει η BMW δηλαδή).
Δηλαδή οι fun της Peugeot να περιμένουν και έκδοση 207 1.6 Light Turbo και 207 1.6 Turbo.
Μάλλον ήδη έχουν αρχίσει να χαίρονται -
Τα μοτέρ σταδιακά θα τοποθετηθούν σε όλα τα μοντέλα του group PSA και της BMW.
-
Χαμός . Θα γεμίσουμε τουρμπίνες
-
Ο χρήστης birdienumnum έγραψε:
ΜπείΑτμοσφαιρικός 1.6 με Valvetronic (χωρίς πεταλούδα-δεν είμαι σίγουρος για την ονομασία του συστήματος) 115 άλογα, turbo με 145 και θα ακολουθήσουν
ο 1.4 και δέυτερος 1.6 .....πιο πολύ turbo με 170 hp.
Aυτοί πρόκειται να τοποθετηθούν (αρχικά) στο νέο ΜΙΝΙ και στο 207, για CITROEN πρώτη φορά το διαβάζω αλλά δεν με εκπλήσσει.Ολοι οι μελλοντικοι τετρακυλινδροι της Bmw/mini απο 1.6lt μεχρι 2.2lt θα προερχονται απο την Peugeot/Citroen και θα τοποθετουνται με καπακια Bmw χωρις καμια μετατροπη στην δομη του μπλοκ ή στους μανοβελισμους.Για π.x οι τωρινοι τετρακυλινδροι που χρησιμοποιει το Mini,cooper s 1.6-1.4lt προερχονται απο την Chrysler(εργοστασιο στην Νοτια Αμερικη) και συγκεκριμενα τους φοραει το Pt cruiser....τωρα θα εφοδιαζεται με Psa κινητηρες...Ο πρωτος κινητηρας που θα παρουσιασει η Psa ειναι ο 1.6Turbo με μολις 143hp(νεο mini).Η κεφαλη και οι τεχνικες λυσεις εινα Psa και η Bmw απλως θα εφοδιασει μερικες εκδοσεις με Valvetronic καθως και θα δωσει την τεχνολογια του διπλου Vanos/+τεχνικες λυσεις που χρησιμοποιει στα 6κυλινδρα στην Psa και σαν ανταλλαγμα θα παρει τον στοιχειομετρικο αμεσο ψεκασμο/Hdi,κατι που εχει αναφερθει στον Γαλλικο τυπο.Οι 1.6lt-115hp,2.0lt-129hp/150hp θα αντικατασταθουν με Psa.
Εχουμε 3 ομαδες μηχανικων
-Οι 15 απο τους 50(bmw-35) μηχανικους με εδρα στην Γερμανια ειναι της Psa που ασχολουνται με την τεχνικη σχεδιαση.
-Aυτοι οι 15 συνεργαζονται με αλλους 150 μηχανικους της Psa με εδρα το Παρισι και χωριζονται σε 2 ομαδες οπου οι πρωτοι ειναι υπευθυνοι για το manufacturing/development οπου ειναι ο σημαντικοτερος τομεας για εναν κινητηρα καθως εκει παρουσιαζονται και λυνονται τα οποια προβληματα και η δευτερη ομαδα ασχολειται με το purchasing των κινητηρων οπου κανουν το περασμα απο την σχεδιαση στην παραγωγη.Αρα ειναι αστειο να κανουμε λογο για συνεργασια σε τεχνικο επιπεδο οταν οι 165 απο τους 200 μηχανικους ειναι της Psa...
Bmw-35(τεχνικη σχεδιαση),Psa-165(τεχνικη σχεδιαση,εξελιξη,παραγωγη) -
http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/p ... bmw_b2.php
Sakiss δεν νομίζω ότι είναι έτσι ακριβώς όπως τα λες, δες το παραπάνω link.
Eπίσης στοιχειομετρική είναι η αναλογία αέρα/βενζίνης (14.7:1) που καίνε οι καταλυτικοί βενζινοκινητήρες με σταθερό γκάζι (ούτε επιτάχυνση, ούτε επιβράδυνση).
HDI (δηλαδή άμεσο ψεκασμό πετρελαίου) έχει και η BMW, αλλά σε 6-κύλινδρα μοτέρ (530D). Στη σειρές 1 και 3 μάλλον χρειάζεται 4-κύλινδρα τα οποία η PSA τα έχει έτοιμα. Eπίσης κάτι που μάλλον δεν έχει η BMW είναι εμπειρία σε μπεκ πιεζοηλεκτρικού τύπου, ενώ η PSA σε συνεργασία με τη Siemens τα χρησιμοποιεί εδώ και 4 χρόνια -
Υπήρχε παλαιότερα και ένα άλλο αρχείο .pdf πιο τεχνικό το οποίο δνε το βρίσκω.
Πάρτε όμως μία φωτογραφιούλα του μοτέρ.
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
ΜπείΑτμοσφαιρικός 1.6 με Valvetronic (χωρίς πεταλούδα-δεν είμαι σίγουρος για την ονομασία του συστήματος) 115 άλογα, turbo με 145 και θα ακολουθήσουν
ο 1.4 και δέυτερος 1.6 .....πιο πολύ turbo με 170 hp.
Aυτοί πρόκειται να τοποθετηθούν (αρχικά) στο νέο ΜΙΝΙ και στο 207, για CITROEN πρώτη φορά το διαβάζω αλλά δεν με εκπλήσσει.Ολοι οι μελλοντικοι τετρακυλινδροι της Bmw/mini απο 1.6lt μεχρι 2.2lt θα προερχονται απο την Peugeot/Citroen και θα τοποθετουνται με καπακια Bmw χωρις καμια μετατροπη στην δομη του μπλοκ ή στους μανοβελισμους.Για π.x οι τωρινοι τετρακυλινδροι που χρησιμοποιει το Mini,cooper s 1.6-1.4lt προερχονται απο την Chrysler(εργοστασιο στην Νοτια Αμερικη) και συγκεκριμενα τους φοραει το Pt cruiser....τωρα θα εφοδιαζεται με Psa κινητηρες...Ο πρωτος κινητηρας που θα παρουσιασει η Psa ειναι ο 1.6Turbo με μολις 143hp(νεο mini).Η κεφαλη και οι τεχνικες λυσεις εινα Psa και η Bmw απλως θα εφοδιασει μερικες εκδοσεις με Valvetronic καθως και θα δωσει την τεχνολογια του διπλου Vanos/+τεχνικες λυσεις που χρησιμοποιει στα 6κυλινδρα στην Psa και σαν ανταλλαγμα θα παρει τον στοιχειομετρικο αμεσο ψεκασμο/Hdi,κατι που εχει αναφερθει στον Γαλλικο τυπο.Οι 1.6lt-115hp,2.0lt-129hp/150hp θα αντικατασταθουν με Psa.
Εχουμε 3 ομαδες μηχανικων
-Οι 15 απο τους 50(bmw-35) μηχανικους με εδρα στην Γερμανια ειναι της Psa που ασχολουνται με την τεχνικη σχεδιαση.
-Aυτοι οι 15 συνεργαζονται με αλλους 150 μηχανικους της Psa με εδρα το Παρισι και χωριζονται σε 2 ομαδες οπου οι πρωτοι ειναι υπευθυνοι για το manufacturing/development οπου ειναι ο σημαντικοτερος τομεας για εναν κινητηρα καθως εκει παρουσιαζονται και λυνονται τα οποια προβληματα και η δευτερη ομαδα ασχολειται με το purchasing των κινητηρων οπου κανουν το περασμα απο την σχεδιαση στην παραγωγη.Αρα ειναι αστειο να κανουμε λογο για συνεργασια σε τεχνικο επιπεδο οταν οι 165 απο τους 200 μηχανικους ειναι της Psa...
Bmw-35(τεχνικη σχεδιαση),Psa-165(τεχνικη σχεδιαση,εξελιξη,παραγωγη)Ραδιοαρβηλα...
-
Ο χρήστης birdienumnum έγραψε:
http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/psa_group/cooperation_bmw_b2.phpSakiss δεν νομίζω ότι είναι έτσι ακριβώς όπως τα λες, δες το παραπάνω link.
Eπίσης στοιχειομετρική είναι η αναλογία αέρα/βενζίνης (14.7:1) που καίνε οι καταλυτικοί βενζινοκινητήρες με σταθερό γκάζι (ούτε επιτάχυνση, ούτε επιβράδυνση).
HDI (δηλαδή άμεσο ψεκασμό πετρελαίου) έχει και η BMW, αλλά σε 6-κύλινδρα μοτέρ (530D). Στη σειρές 1 και 3 μάλλον χρειάζεται 4-κύλινδρα τα οποία η PSA τα έχει έτοιμα. Eπίσης κάτι που μάλλον δεν έχει η BMW είναι εμπειρία σε μπεκ πιεζοηλεκτρικού τύπου, ενώ η PSA σε συνεργασία με τη Siemens τα χρησιμοποιεί εδώ και 4 χρόνιαΑν διαβασεις το link που μου εδωσες θα δεις οτι η κατασκευη γινεται-new facility at the Francaise plant in Douvrin...και μετα συμπληρωνω εγω oτι θα μεταφερονται με τρενο στην Μεγαλη Βρετανια λογω γεωγραφικης θεσης.Αγαπητε διαβασε επισης το link που σου δινω και θα δεις οτι block-μανοβελισμοι ειναι της Psa...η bmw συνεισφερει μονο στο valvetronic και σε ανταλαγμα θα παρει το συστημα στοιχειομετρικου αμεσου ψεκασμου παρομοιο με αυτο που χρησιμοποιουν οι AlfaRomeo/Lexus/Mitshubishi/VW.50/50 υπαρχει μονο στα development costs.Και δεν θελω να εννοηθει οτι ειμαι κατα τετοιων συνεργασιων απλως πρεπει να ξεκαθαρισουμε τον ρολο του καθενος.Επισης στο link μου θα δεις οτι 165 απο τους απο τους 200 τεχνικους ειναι της PSA.
http://www.psa-peugeot-citroen.com/docu ... 344514.pdf
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
ΜπείΑτμοσφαιρικός 1.6 με Valvetronic (χωρίς πεταλούδα-δεν είμαι σίγουρος για την ονομασία του συστήματος) 115 άλογα, turbo με 145 και θα ακολουθήσουν
ο 1.4 και δέυτερος 1.6 .....πιο πολύ turbo με 170 hp.
Aυτοί πρόκειται να τοποθετηθούν (αρχικά) στο νέο ΜΙΝΙ και στο 207, για CITROEN πρώτη φορά το διαβάζω αλλά δεν με εκπλήσσει.Ολοι οι μελλοντικοι τετρακυλινδροι της Bmw/mini απο 1.6lt μεχρι 2.2lt θα προερχονται απο την Peugeot/Citroen και θα τοποθετουνται με καπακια Bmw χωρις καμια μετατροπη στην δομη του μπλοκ ή στους μανοβελισμους.Για π.x οι τωρινοι τετρακυλινδροι που χρησιμοποιει το Mini,cooper s 1.6-1.4lt προερχονται απο την Chrysler(εργοστασιο στην Νοτια Αμερικη) και συγκεκριμενα τους φοραει το Pt cruiser....τωρα θα εφοδιαζεται με Psa κινητηρες...Ο πρωτος κινητηρας που θα παρουσιασει η Psa ειναι ο 1.6Turbo με μολις 143hp(νεο mini).Η κεφαλη και οι τεχνικες λυσεις εινα Psa και η Bmw απλως θα εφοδιασει μερικες εκδοσεις με Valvetronic καθως και θα δωσει την τεχνολογια του διπλου Vanos/+τεχνικες λυσεις που χρησιμοποιει στα 6κυλινδρα στην Psa και σαν ανταλλαγμα θα παρει τον στοιχειομετρικο αμεσο ψεκασμο/Hdi,κατι που εχει αναφερθει στον Γαλλικο τυπο.Οι 1.6lt-115hp,2.0lt-129hp/150hp θα αντικατασταθουν με Psa.
Εχουμε 3 ομαδες μηχανικων
-Οι 15 απο τους 50(bmw-35) μηχανικους με εδρα στην Γερμανια ειναι της Psa που ασχολουνται με την τεχνικη σχεδιαση.
-Aυτοι οι 15 συνεργαζονται με αλλους 150 μηχανικους της Psa με εδρα το Παρισι και χωριζονται σε 2 ομαδες οπου οι πρωτοι ειναι υπευθυνοι για το manufacturing/development οπου ειναι ο σημαντικοτερος τομεας για εναν κινητηρα καθως εκει παρουσιαζονται και λυνονται τα οποια προβληματα και η δευτερη ομαδα ασχολειται με το purchasing των κινητηρων οπου κανουν το περασμα απο την σχεδιαση στην παραγωγη.Αρα ειναι αστειο να κανουμε λογο για συνεργασια σε τεχνικο επιπεδο οταν οι 165 απο τους 200 μηχανικους ειναι της Psa...
Bmw-35(τεχνικη σχεδιαση),Psa-165(τεχνικη σχεδιαση,εξελιξη,παραγωγη)Ραδιοαρβηλα...
Psa κινητηρες με καπακια Bmw....μπορεις να διαβασεις το παραπανω link που περιλαμβανει αναλυτικα το στρατηγικο πλανο.Εκτος αν θεωρεις οτι οι 35 μηχανικοι της Bmw που εργαζονται μονο στην τεχνικη σχεδιαση θα συνεισφερουν περισσοτερο απο τους 165 γαλλους που σχεδιαζουν/εξελισσουν και κατασκευαζουν.
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
ΜπείΑτμοσφαιρικός 1.6 με Valvetronic (χωρίς πεταλούδα-δεν είμαι σίγουρος για την ονομασία του συστήματος) 115 άλογα, turbo με 145 και θα ακολουθήσουν
ο 1.4 και δέυτερος 1.6 .....πιο πολύ turbo με 170 hp.
Aυτοί πρόκειται να τοποθετηθούν (αρχικά) στο νέο ΜΙΝΙ και στο 207, για CITROEN πρώτη φορά το διαβάζω αλλά δεν με εκπλήσσει.Ολοι οι μελλοντικοι τετρακυλινδροι της Bmw/mini απο 1.6lt μεχρι 2.2lt θα προερχονται απο την Peugeot/Citroen και θα τοποθετουνται με καπακια Bmw χωρις καμια μετατροπη στην δομη του μπλοκ ή στους μανοβελισμους.Για π.x οι τωρινοι τετρακυλινδροι που χρησιμοποιει το Mini,cooper s 1.6-1.4lt προερχονται απο την Chrysler(εργοστασιο στην Νοτια Αμερικη) και συγκεκριμενα τους φοραει το Pt cruiser....τωρα θα εφοδιαζεται με Psa κινητηρες...Ο πρωτος κινητηρας που θα παρουσιασει η Psa ειναι ο 1.6Turbo με μολις 143hp(νεο mini).Η κεφαλη και οι τεχνικες λυσεις εινα Psa και η Bmw απλως θα εφοδιασει μερικες εκδοσεις με Valvetronic καθως και θα δωσει την τεχνολογια του διπλου Vanos/+τεχνικες λυσεις που χρησιμοποιει στα 6κυλινδρα στην Psa και σαν ανταλλαγμα θα παρει τον στοιχειομετρικο αμεσο ψεκασμο/Hdi,κατι που εχει αναφερθει στον Γαλλικο τυπο.Οι 1.6lt-115hp,2.0lt-129hp/150hp θα αντικατασταθουν με Psa.
Εχουμε 3 ομαδες μηχανικων
-Οι 15 απο τους 50(bmw-35) μηχανικους με εδρα στην Γερμανια ειναι της Psa που ασχολουνται με την τεχνικη σχεδιαση.
-Aυτοι οι 15 συνεργαζονται με αλλους 150 μηχανικους της Psa με εδρα το Παρισι και χωριζονται σε 2 ομαδες οπου οι πρωτοι ειναι υπευθυνοι για το manufacturing/development οπου ειναι ο σημαντικοτερος τομεας για εναν κινητηρα καθως εκει παρουσιαζονται και λυνονται τα οποια προβληματα και η δευτερη ομαδα ασχολειται με το purchasing των κινητηρων οπου κανουν το περασμα απο την σχεδιαση στην παραγωγη.Αρα ειναι αστειο να κανουμε λογο για συνεργασια σε τεχνικο επιπεδο οταν οι 165 απο τους 200 μηχανικους ειναι της Psa...
Bmw-35(τεχνικη σχεδιαση),Psa-165(τεχνικη σχεδιαση,εξελιξη,παραγωγη)Ραδιοαρβηλα...
Psa κινητηρες με καπακια Bmw....μπορεις να διαβασεις το παραπανω link που περιλαμβανει αναλυτικα το στρατηγικο πλανο.Εκτος αν θεωρεις οτι οι 35 μηχανικοι της Bmw που εργαζονται μονο στην τεχνικη σχεδιαση θα συνεισφερουν περισσοτερο απο τους 165 γαλλους που σχεδιαζουν/εξελισσουν και κατασκευαζουν.
Δεν ειπα κατι τετοιο οτι οι μηχανικοι της μιας εταιριας ειναι καλυτεροι της αλλης,ουτε υποτιμω τους Γαλλους!
Απλα ειπα οτι το παραπανω κειμενο δεν ειναι τοσο αξιοπιστο...
Καθε εβδομαδα αναφερεται και κατι καινουργιο γαι την συγκεκριμενη συνεργασια....αρα το παραπανω κειμενο ειναι ραδιοαρβηλα...
Επισημα,δεν εχει αναφερθει τπτ ακομα(για το πλανο των δυο εταιριων) -
http://www.psa-peugeot-citroen.com/docu ... 344514.pdf
Σου επαναλαμβανω οτι δεν ειμαι αντιθετος με τετοιου ειδους συνεργασιες, απλως πρεπει να ξεκαθαριστουν οι ρολοι.Το κειμενο το εχει εκδοσει η Psa/Βmw και οχι καποιο ευρωπαικο site.
-
Η ανακοίνωση αυτή είναι το επίσημο κείμενο που μοιράστηκε από την PSA στις 21/6/05 στους δημοσιογράφους και όποιον άλλο ενδιαφερέται τέλος πάντων.
-
Καλυτερα να βγαλουν και καμια εκδοση με βελτιωμενο προγραμμα αλα VAG να ανεβουμε και εμεις οι 1600αρηδες καμια 20αρια αλογα με λογικο κοστος και εγγυηση απο τη citroen.
C4 με νεους κινητηρες απο συνεργασια PSA + BMW