Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τα πιο αργά αυτοκίνητα?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τα πιο αργά αυτοκίνητα?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 5 / 6
    Περί αυτοκίνησης
    43
    109
    380
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      beachbum last edited by

      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

      Το opel corsa a που εβγαινε και σενταν 1.000cc ξερει κανεις ποσα αλογα ηταν (μη καταλυτικο)

      45 μάλλον.

      Τι μου θύμισες τώρα.
      Το είχα για κάνα χρόνο στις αρχές του '90 σαν εταιρικό. Απο τα 45 άλογα που γράφεις, στο δικό μου κάποια είχαν πεθάνει απο ασιτία μάλλον, κάποια τάχαν κλέψει μάλλον για να τα πουλήσουν για κρέας στου Ιταλούς και κάποιοα ήταν τόσο ψόφια που δεν καταδέχτηκαν καν να τα κλέψουν. Το αποτέλεσμα ήταν ένα πράμα με αεροδυναμική τούβλου, κράτημα μπανιέρας και επιδόσεις κάρου.

      Απο τα αυτοκίνητα που για να μετρήσεις επιτάχυνση ήθελες ημερολόγιο κι όχι ρολόι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hunter last edited by

        Τό τρίθυρο κόρσα-Α- πού είχα οδηγήσει πάντως,μού άρεσε ο τρόπος πού πατούσε.Καμμία σχέση με τό πεντάθυρο.

        (τόν Μακαρώνη τόν έχετε πετύχει σέ καμμία ανάβαση; )

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • K
          krusenstern last edited by

          Ο χρήστης beachbum έγραψε:
          Απο τα αυτοκίνητα που για να μετρήσεις επιτάχυνση ήθελες ημερολόγιο κι όχι ρολόι.

          Ει!!! αυτό είναι ατάκα του Γεωργίου!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            citastak last edited by

            το corsa A, 1.0 το εχει ο πατερας του κολλητου μου... το εχουμε σπρωξει απειρες φορες..... Πρωτοχρονιες που εχουμε περασει σπρωχνοντας.....τουλαχιστον εχει θερμαινομενα τζαμια...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              manager_ last edited by

              lada 1200s & lada niva 1.6. οσον αφορα το πρωτο μπορω να σας το διαβεβαιωσω εκ'πειρας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                michaliss last edited by

                Ο χρήστης manager_ έγραψε:
                lada 1200s & lada niva 1.6. οσον αφορα το πρωτο μπορω να σας το διαβεβαιωσω εκ'πειρας.

                Όσον αφορά το δεύτερο σας το επιβεβαιώνω εγώ.
                Πάντως έχει πλάκα να σπινάρεις με τα 4 (lo γαρ)...
                Το πλεονέκτημα αυτού του αμαξιού πάντως είναι το που σε πάει, και όχι το πόσο γρήγορα σε πάει.

                Offtopic --> Προ ημερών με προσπέρασε niva 1.7 στην Α.Ο. με τουλάχιστον 140... Στο δικό μας γύρω στα 100 το νιώθεις πως δε θέλει... (άσε που αν πάει δεν ξέρω αν θα επιστρέψει) Πάντως στο χώμα είναι απόλαυση!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  adis4gr last edited by

                  το τσερι ειχε 50 ιππους χωρις καταλυτη και 49 με...

                  καταλαβα που ειχαμε τη διαφορα ως προς τη γενια απλως δεν μπορω να θυμηθω αν το πρωτο που εχεις φωτο,κυκλοφορουσε ως σανι η και με καποιο κωδικο! το δευτερο το ειχαμε εως οτου το αλλαξαμε με το τριτης γενιας 1.5!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    manager_ last edited by

                    και εγω κατα καιρους εχω δει νιβα και σπανιως 2105 να τρεχουν πολυ, ειμαι σιγουρος οτι θα εχουν το γκαζι κολλημενο στο πατωμα και τις στροφες στο κοκκινο. αμα δεν τους καψει καμια φλαντζα, κολλησει καμια μηχανη τυχεροι θα ειναι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      montecarlo last edited by

                      Ο χρήστης manager_ έγραψε:
                      και εγω κατα καιρους εχω δει νιβα και σπανιως 2105 να τρεχουν πολυ, ειμαι σιγουρος οτι θα εχουν το γκαζι κολλημενο στο πατωμα και τις στροφες στο κοκκινο. αμα δεν τους καψει καμια φλαντζα, κολλησει καμια μηχανη τυχεροι θα ειναι.

                      Τα ΝΙVA είναι γνωστά σκυλιά... εντός και κυρίως εκτός !

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        manager_ last edited by

                        μπορει να ειναι σκυλια αλλα εαν δουλευεις την μηχανη επι ωρες στο κοκκινο δεν της κανει μεγαλο κακο?

                        εγω παντος πηγα στο χωριο, και εκανα μια βολτα με το παλιο 2105 που εχουμε παρατημενο στην αυλη μας και θυμηθηκα το ποσο αργο ειναι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • X
                          xsara16v last edited by

                          Εγώ έχω δεί προ δεκαετίας, LADA NIVA, βελτιωμένο με μηχανή LANCIA 2.0 με 130 άλογατάκια αν θυμάμαι καλά , χαμηλωμένο και με λάστιχο ασφάλτινο να κερνάει τσαγάκι.......

                          Αν θυμάμαι καλά ήτανε βαμένο λαχανί......... και καταγωγής από Θεσσαλονίκη.

                          Φανταστείτε NIVA EVO, WRC με 2.0 turbo από LANCIA INTEGRALLE.....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            citastak last edited by

                            Στα 2105 βαζουνε ειτε μοτερ 1600 με 5αρι σαζμαν απο μιραφιορι (που ειναι πολυ μετριο) ειτε 2λιτρο...

                            Ειχα δει τσαι απο κιτρινο τετοιο Lada σε Yaris 1.4(? ή ηταν 1,3)>??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostas-1970 last edited by

                              Για μενα το πιο αργο αυτοκινητο ηταν και το πρωτο που ειχα μεταχειρισμενο. citroen visa, αεροψυκτο, 647 κεκ, με τον θορυβο της αρκουδας μεσα, και απο επιταχυνση και προσπερασμα.....αστα καλυτερα. Παντως ηταν αξιοπιστο και προβληματα μηδαμινα σχεδον στα 100.000 χλμ που δωθηκε

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                                το τσερι ειχε 50 ιππους χωρις καταλυτη και 49 με...

                                Καταλύτη;!

                                Εγώ μιλάω γι'αυτό το Cherry:

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  krusenstern last edited by

                                  ....το οποίο υπήρχε και σε δίπορτο 'σπορ' φυσικά!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      manager_ last edited by

                                      Ο χρήστης citastak έγραψε:
                                      Στα 2105 βαζουνε ειτε μοτερ 1600 με 5αρι σαζμαν απο μιραφιορι (που ειναι πολυ μετριο) ειτε 2λιτρο...

                                      Ειχα δει τσαι απο κιτρινο τετοιο Lada σε Yaris 1.4(? ή ηταν 1,3)>??

                                      και ποσο στοιχίζει μια τετοια μετατροπή? γιατι αρχιζει να με ενδιαφερει με αυτα που βλεπω και γραφετε. λογικα εκτος απο μοτερ και το σαζμαν δεν θα θελουν και αλλαγη τα φρενα, το διαφορικο, η αναρτηση, τα λαστιχα-ζαντες ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        adis4gr last edited by

                                        εγω ομως ειχα του 90 οχι του 80!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • M
                                          manager_ last edited by

                                          τα nissan cherry ηταν καλα αυτοκινητακια κατα την γνωμη μου. ενας φιλος μας ειχε παρει το χιλιαρι του 1990 και τραβουσε ακομα και φορτωμενο(6 ατομα μεσα ο καθε ενας απο 85 κιλα, αποσκευες και τραβουσε 140 στην εθνικη). ειχε ψυχη ο κινητηρας του για τα κυβικα του, ηταν αξιοπιστο και οικονομικο. πριν απο 6 χρονια το πουλησε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            adis4gr last edited by

                                            αν ηταν το 1400 στους 80 ιππους ακομα θα το ειχα το τσερι...αλλα το 1000αρι ηταν αποκλειστικα για μικρες αποστασεις...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 5 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr