Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αεροπορική τραγωδία
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Αεροπορική τραγωδία
    • 1
    • 2
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 18 / 23
    Αντίλογος
    99
    457
    1296
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Ο χρήστης beachbum έγραψε:

      http://www.guinnessworldrecords.com/

      και ψάξτε με την φράση

      'Highest Fall Survived Without A Parachute'

      Δεν το είδα, αλλά αυτό αλλάζει πολλά στον τρόπο και τις συνθήκες της πτώσεις της.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spartan last edited by

        Ο χρήστης corsair έγραψε:

        Επίσης, η θερμοκρασία πρέπει να είναι τουλάχιστον -40 βαθμούς κελσίου.

        ναι αλλα κατεβαινει γρηγορα...

        Δε νομίζω να κατεβαίνει γρήγορα...Μάλλον ανεβαίνει....

        Η εκτίμησή μου είναι ότι -όπως είχα πει και παραπάνω- στους -40 βαθμούς κελσίου, αρκεί μία ανάσα για να παγώσει η υγρασία στους πνεύμονες προκαλώντας εμβολή σε τέτοια έκταση που θα καταστραφούν τα πάντα.

        Γι' αυτό είσαι σίγουρος?? Γιατι στη Σιβηρία και στα ....μέρη των Εσκιμωων το wind chill τουλάχιστο, πρέπει να φθάνει τους -40 Κελσίου....Εκεί πώς επιβιώνουν ??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          monoimoi last edited by

          Η θερμοκρασία δεν είναι τόσο χαμηλή στα 30.000ft. Βάλτε +20 βαθμούς και θα είστε κοντά. Δηλαδή γύρω στους -20, σε άμεση εξάρτηση βέβαια με τη θερμορασία εδάφους. Άλλη δηλαδή η θερμοκρασία στα 30.000 πόδια στη Σιβηρία και άλλη στη Σαχάρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            greo last edited by

            Η θερμοβαθμιδα στη Γη ειναι 6-6,5 βαθμοι στα 1000 μετρα. Αρα με 20C θερμοκρασια εδαφους θα εχουμε -40C στα 10.000 μετρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spartan last edited by

              Ο χρήστης MOnoimoi έγραψε:
              Η θερμοκρασία δεν είναι τόσο χαμηλή στα 30.000ft. Βάλτε +20 βαθμούς και θα είστε κοντά. Δηλαδή γύρω στους -20, σε άμεση εξάρτηση βέβαια με τη θερμορασία εδάφους. **Άλλη δηλαδή η θερμοκρασία στα 30.000 πόδια στη Σιβηρία και άλλη στη Σαχάρα.

              **

              Σωστά.....Πέρυσι τέλη Αυγούστου που πετούσα στο υψος του Ισημερινου προς Νοτιοανατολική Ασία, εξω είχε -45 Κελσίου.... Φαντάσου στη Σιβηρία...Αρα αυτό που λες πριν τα bold δεν ισχύει....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sokos last edited by

                δηλαδή εγω πως ζώ τον χειμώνα οταν βγαίνω στους -35C στην Φιλανδια καμια φορά?

                (Λαπωνία χτυπάει στανταρ σχεδόν κάθε χειμώνα κοντά στο -30)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  karabouzouklis last edited by

                  Αντεχεις σε αυτες τις θερμοκρασιες, αλλα για πολυ λιγη ωρα... Υποθετω οτι η ελευθερη πτωση απο τα 10.000 μετρα, δεν θελει και πολυ ωρα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    georgex last edited by

                    Σε πτήση Μιλάνο-Λός Άντζελες το εξωτερικό θερμόμετρο έδειχνε από -50 μέχρι -60. Δεν θυμάμαι ακριβώς το ύψος, κάπου ανάμεσα στα 35 με 40Κ πρέπει να ήταν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      beachbum last edited by

                      Ρε παιδιά γιατι το ταλαιπωρούμε έτσι.

                      Προφανώς και αντέχεις σε αυτές τις θερμοκρασίες , όπως εκατομμύρια άνθρωποι κάθε χειμώνα, αν

                      (α) Φοράς τα κατάλληλα ρούχα
                      (β) Δεν εκτίθεσαι υπερβολικά στο καιρό και σε αέρηδες (wind chill factor)
                      (γ) Είσαι στο έδαφος και όχι στα 10Κ μέτρα καθως εκεί νομίζω το βασικό σου πρόβλημα δεν είναι το κρύο αλλά η έλειψη οξυγόνου

                      ΔΕΝ αντέχεις αν είσαι αεροσυνοδός σε αεροπλάνο που εκρήγνυται και πέφτει με την βοήθεια της βαρύτητας.Για ayτό το λόγο και το μοναδικό τέτοιο περιστατικό ανθρώπου που επέζησε είναι και στο guiness.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        georgex last edited by

                        Πιό είναι το wind chill factor αν βγείς έξω από ένα αεροπλάνο στα 35.000 πόδια, με -50 βαθμούς, που πάει 500-800χαω και μετά πέφτεις ελεύθερη πτώση με 220χαω?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          beachbum last edited by

                          Ο χρήστης georgex έγραψε:
                          Πιό είναι το wind chill factor αν βγείς έξω από ένα αεροπλάνο στα 35.000 πόδια, με -50 βαθμούς, που πάει 500-800χαω και μετά πέφτεις ελεύθερη πτώση με 220χαω?

                          Too fu@@@ng cold

                          Σοβαρά πάντως νομίζω ότι είναι κατανοητό ότι και οι 3 συνθήκες που αναφέρω στο προηούμενο post μου πρέπει να πληρούνται για να επιβιώσει κάποιος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Γνωστός μου στο Καναδά πέρσι με -35C έλεγε ότι πρέπει να οδηγά με ένα χέρι και στο άλλο να κρατά το εργαλείο που ξύνει το πάγο από το τζάμι.

                            Έξυνε το πάγο από τη ΜΕΣΑ ΠΛΕΥΡΑ γιατί το καλοριφέρ δεν κάνει τίποτα σε τέτοιες θερμοκρασίες, αλλά δεν έχεις κανένα πρόβλημα διαβίωσης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              keny last edited by

                              θα ηθελα να ρωτησω το εξησ :γνωριζει κανεισ αν εχουν σηκωθει ποτε ξανα F16 για προβλημα που παρουσιαζε α/φ τησ πολιτικησ αεροπορειασ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                titsataki last edited by

                                Λυπαμαι φιλε μου αλλα δεν το πιστευω. Δεν ζω στον Καναδα αλλα εγω ζησει σε μερη με θερμοκρασιες 30 υπο το μηδεν και η ζεστη του αυτοκινητου δουλευει μια χαρα. Το αναβεις και το αφηνεις να δουλευει κανα 20αλεπτο και λιωνουν τα παντα. Το καλοριφερ του αυτοκινητου παιρνει την ζεστη απο τον κινητηρα.

                                Πως ζουνε οι ανθρωποι στην Αλασκα και στην βορεια Νορβηγια και Σουηδια. Σιγα μην παγωνουν τα πνευμονια με την πρωτη αναπνοη.
                                Αν εισαι ντυμενος σωστα και δεν τον παιζεις μαγκας με κοντομανικα και σαγιοναρες.

                                Νικος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Έχει λιώσει το πάγο από το τζάμι το καλοριφέρ σου με -30C, τι αυτοκίνητο έχεις γιατί το δικό μου civic δεν μπορεί να τον λιώσει με -10C όταν τρέχω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    skullone last edited by

                                    Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
                                    Ο συγκεκριμένος άνθρωπος μόνο με έναν συγκεκριμένο τρόπο μπορεί να καταλάβει κάποια πράγματα.

                                    Ανασκολοπισμό (παλούκωμα) εννοείς; Ξανασκέψου το. Μπορεί και να του αρέσει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο χρήστης Spartan έγραψε:

                                      Η εκτίμησή μου είναι ότι -όπως είχα πει και παραπάνω- στους -40 βαθμούς κελσίου, αρκεί μία ανάσα για να παγώσει η υγρασία στους πνεύμονες προκαλώντας εμβολή σε τέτοια έκταση που θα καταστραφούν τα πάντα.

                                      Γι' αυτό είσαι σίγουρος?? Γιατι στη Σιβηρία και στα ....μέρη των Εσκιμωων το wind chill τουλάχιστο, πρέπει να φθάνει τους -40 Κελσίου....Εκεί πώς επιβιώνουν ??

                                      Καθόλου σίγουρος, γι' αυτό άλλωστε έγραψα για ΕΚΤΙΜΗΣΗ. Αλλά υποθέτω ότι όπως στους 25 ζούμε κανονικά και στους 40 άνθρωποι πεθαίνουν από θερμοπληξία, ανάλογα στους -35 μπορείς να ζεις και στους -50 να πεθαίνεις. Έτσι το σκέφτηκα και έγραψα. Φυσικά μπορεί να κάνω λάθος, αλλά συζήτηση κάνουμε, όχι;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kamil last edited by

                                        ασχετο αλλά πρίν μερικά χρόνια είχα πάει Φιλανδία για Πρωτοχρονιά..Λοιπόν είχε περι τους -25 με -30 αλλά με τον κατάλληλο ρουχισμο δεν καταλάβαμε και πολύ μεγάλη διαφορά. Αυτό που παρατήρησα ήταν οτι το κρύο ήταν διαφορετικό απο το κρύο της Ελλάδας. Στην Ελλάδα ένιωθες το ίδιο κρύο αλλά σε λιγότερους βαθμούς κελσίου. Στον αέρα έχεις να κάνεις και με ατμοσφαιρικές πιέσεις κλπ οπότε ίσως να μην στέκει να συγκρίνουμε τους -35 στην επιφάνεια της γής με τους -35 στα 35.000 πόδια

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kouk last edited by

                                          Σε αυτές τις θερμοκρασίες το ζητούμενο είναι πόσο μπορείς να αντέξεις!
                                          Από μερικά δευτερόλεπτα έως κάποιες ώρες ΧΩΡΙΣ τον απαραίτητο εξοπλισμό!

                                          Στους -50 με κανονικά ρούχα δεν αντέχεις!Παθαίνεις υποθερμία και πεθαίνεις σε μερικά δευτερολεπτα!Οπως και σε νερό με θερμοκρασία 3-4 βαθμών (πάνω από το 0)!
                                          Και βέβαια με τέτοιο κρύο πρέπει να αποφεύγεις να αναπνέεις απευθείας αέρα (αλλά μέσα από κασκόλ) για να μην παγώσουν τα πνευμόνια σου!

                                          Η διαφορά στην αίσθηση οφείλεται στην σχετική υγρασία του αέρα!

                                          30 βαθμοί στο Λονδίνο είναι καύσωνας ενω στην Αθήνα ζέστη!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            μου εστελαν αυτες τις φωτο, ξερει κανεις αν ειναι αληθινες??

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 18 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr