Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Cayenne S vs X5 4.4 vs Touareg V8
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Cayenne S vs X5 4.4 vs Touareg V8
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 5 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    39
    115
    213
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sakiss last edited by

      Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
      το τουαρεγκ εχει 10κυλινδρο τουρμποντιζελ...μην αδικω το vag!!!

      Ο v10 της vw δεν ειναι καν common rail αλλα αρχικης τεχνολογιας PDE και γελοια ισχυ για τα κυβικα του .Στο εσωτερικο του γκρουπο vw υπαρχει ενας πολυ καλυτερος κινητηρας ο 4.0V8TDI-280hp που φορουν τα audi με ψεκασμο common rail και οχι πιεζοηλεκτρικη τεχνολογια ανωτερος απο τον 5.0V10 TDI-313hp VW.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Ο χρήστης sakiss έγραψε:

        το τουαρεγκ εχει 10κυλινδρο τουρμποντιζελ...μην αδικω το vag!!!

        Ο v10 της vw δεν ειναι καν common rail αλλα αρχικης τεχνολογιας PDE και γελοια ισχυ για τα κυβικα του .Στο εσωτερικο του γκρουπο vw υπαρχει ενας πολυ καλυτερος κινητηρας ο 4.0V8TDI-280hp που φορουν τα audi με ψεκασμο common rail και οχι πιεζοηλεκτρικη τεχνολογια ανωτερος απο τον 5.0V10 TDI-313hp VW.

        ασχολήσου με τις Alfa και τα ιταλικά

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Ο χρήστης sakiss έγραψε:

          το τουαρεγκ εχει 10κυλινδρο τουρμποντιζελ...μην αδικω το vag!!!

          Ο v10 της vw δεν ειναι καν common rail αλλα αρχικης τεχνολογιας PDE και γελοια ισχυ για τα κυβικα του .Στο εσωτερικο του γκρουπο vw υπαρχει ενας πολυ καλυτερος κινητηρας ο 4.0V8TDI-280hp που φορουν τα audi με ψεκασμο common rail και οχι πιεζοηλεκτρικη τεχνολογια ανωτερος απο τον 5.0V10 TDI-313hp VW.

          Kαι το PDE είναι χειρότερο απο το common rail επειδή.......

          ΥΓ. Αν ο sakiss είναι πωλητής σε Fiat/Alfa ποια αντιμετώπιση θα είχε απο το φόρουμ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gskarmou last edited by

            Τουαρέγκ έτσι απλά και γιατί όχι V 10 άλλωστε αυτό το 313 άλογα -74 κιλα ροπη είναι όπως και να το κάνεις μια απορία που θα μπορούσε να λυθεί .Ενας κοτσαδόρος σπιτιού θα έλειπε τότε
            Cayenne και Touareg έχουν το ίδιο σύστημα απασφάλισης αντιστρεπτικών για μεγαλύτερη άρθρωση των τροχών ή είναι δρακόφιδο ???

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
              Τουαρέγκ έτσι απλά και γιατί όχι V 10 άλλωστε αυτό το 313 άλογα -74 κιλα ροπη είναι όπως και να το κάνεις μια απορία που θα μπορούσε να λυθεί .Ενας κοτσαδόρος σπιτιού θα έλειπε τότε
              Cayenne και Touareg έχουν το ίδιο σύστημα απασφάλισης αντιστρεπτικών για μεγαλύτερη άρθρωση των τροχών ή είναι δρακόφιδο ???

              να ταν το μόνο κοινό που έχουν

              έλα τώρα και συ, σιγά τον κινητήρα, 313 άλογα και 70+ κιλά ροπή, δεν έχει τεχνολογία

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                montecarlo last edited by

                H Αλήθεια ειναι οτι 313ΗP/5litre = 62.5 ΗP/litre ενώ η μηχανή που (μάλλον) έχει στο μυαλό του ο Sakiss είναι η 2.4 JTD, 200 HP = 83.3HP/litre

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                  H Αλήθεια ειναι οτι 313ΗP/5litre = 62.5 ΗP/litre ενώ η μηχανή που (μάλλον) έχει στο μυαλό του ο Sakiss είναι η 2.4 JTD, 200 HP = 83.3HP/litre

                  κι ο δίλιτρος TDI 170, άρα 85+ ίπποι/λίτρο να το αναλύσουμε σε αυτό το τόπικ όπως και τις διαφορές EUI με common rail;

                  Φυσικά περιμένουμε από τον sakisssss μία ανάλυση και που υπερτερεί το ένα σύστημα έναντι του άλλου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thanos last edited by

                    Ο χρήστης lkar έγραψε:

                    H Αλήθεια ειναι οτι 313ΗP/5litre = 62.5 ΗP/litre ενώ η μηχανή που (μάλλον) έχει στο μυαλό του ο Sakiss είναι η 2.4 JTD, 200 HP = 83.3HP/litre

                    κι ο δίλιτρος TDI 170, άρα 85+ ίπποι/λίτρο να το αναλύσουμε σε αυτό το τόπικ όπως και τις διαφορές EUI με common rail;

                    Φυσικά περιμένουμε από τον sakisssss μία ανάλυση και που υπερτερεί το ένα σύστημα έναντι του άλλου

                    με clopy-paste ? lol

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης htanso21 έγραψε:

                      H Αλήθεια ειναι οτι 313ΗP/5litre = 62.5 ΗP/litre ενώ η μηχανή που (μάλλον) έχει στο μυαλό του ο Sakiss είναι η 2.4 JTD, 200 HP = 83.3HP/litre

                      κι ο δίλιτρος TDI 170, άρα 85+ ίπποι/λίτρο να το αναλύσουμε σε αυτό το τόπικ όπως και τις διαφορές EUI με common rail;

                      Φυσικά περιμένουμε από τον sakisssss μία ανάλυση και που υπερτερεί το ένα σύστημα έναντι του άλλου

                      με clopy-paste ? lol

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        skye last edited by

                        Και τα τρια είναι ΤΑΝΚΣ.
                        Ψηλά, βαριά, άσχημα και χωρίς νόημα για μένα.
                        Aν μου χαρίζανε κάποιο απο αυτά, θα το πούλαγα κ θα αγόραζα κάτι άλλο.
                        Αν έπρεπε να συμβιβαστώ με κάποιο από αυτά, θα διάλεγα την Πόρσε γιατί θα περπατάω στο δρόμο κ θα λέω σαν κ αυτόν στο σήριαλ, 'πάμε μια βόλτα με την Πόρσε;'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          squib last edited by

                          έχω οδηγήσει ένα από τα λίγα cayene s turbo 'λίγο' πειραγμένα....μια μικρή βόλτα από Ν. Σμύρνη --> Βάρκιζα. Δεν ήθελα να κατέβω + δεν μπορούσα κι όλας είχα κολλήσει στο κάθισμα....Μιλάμε για πολύ δύναμη σε αυτοκίνητο που χωράει πολύ κόσμο και πολλές αποσκευές. Χωρίς να σε τρομάζει χωρίς να είναι πολύ απότομο. Με όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα στο on βέβαια και την ανάρτηση στο sport.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kid last edited by

                            Έχεις οδηγήσει Cayenne S που έχει γίνει μετατροπή ή Cayenne Turbo που έχει πειραχτεί?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mad_n last edited by

                              Καλημέρα,
                              απλά σε όσους λένε ότι touareg πολλά δεν κυκλοφορούν, είχα την αντίθετη άποψη, απλά χωρίς να τα έχω παρατηρήσει ιδιαίτερα δεν εξέφρασα γνώμη!
                              Από την Πέμπη όμως απλά καταγράφω στο μυαλό μου πόσα βλέπω, κ το αποτέλεσμα? 6 ένα Αθήνα, δύο στην Πάτρα κ 3 στην Αθηνών Πατρών που με πέρασαν!

                              Αυτ(ι)άααα
                              Νικόλας

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                theos_larissa last edited by

                                Ο χρήστης mad_n έγραψε:
                                Καλημέρα,
                                απλά σε όσους λένε ότι touareg πολλά δεν κυκλοφορούν, είχα την αντίθετη άποψη, απλά χωρίς να τα έχω παρατηρήσει ιδιαίτερα δεν εξέφρασα γνώμη!
                                Από την Πέμπη όμως απλά καταγράφω στο μυαλό μου πόσα βλέπω, κ το αποτέλεσμα? 6 ένα Αθήνα, δύο στην Πάτρα κ 3 στην Αθηνών Πατρών που με πέρασαν!

                                Αυτ(ι)άααα
                                Νικόλας

                                Θα έπαιρνα PORCHE παρόλο που εχω VW Golf.Θεωρω το Χ5 άσχημο, επειδη δεν έχει καμπύλες κ ενω γύρισα την μιση Ελλαδα στις διακοπες εχω να πω οτι

                                με σειρα προτεραιότητας PORCHE-Touareg-X5

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=45767

                                  τι να μας πει το V8

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kid last edited by

                                    Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                    http://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=45767

                                    τι να μας πει το V8

                                    Αυτά είναι για σένα που είσαι κοντράκιας (και ακόμα δεν μου το έχεις αποδείξει)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      V10 Touareg. Eκπληκτική δύναμη.

                                      Αν όχι V10, τότε Cayenne S.

                                      Επειδή ελάχιστες φορές (υποθέτω) θα βρεθεί ο ιδιοκτήτης -με κάποιο από αυτά- σε ένα ποτάμι (όχι πάνω από τον Κηφισό ),

                                      Cayenne, για το σήμα και για να πουλάς τουλάχιστον περισσότερη μούρη.
                                      Εκεί, κάνει καλύτερη δουλειά από το Touareg.

                                      H X5 απορρίπτεται λόγω παλαιότητας και αλλαγής

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης technik έγραψε:

                                        Cayenne, για το σήμα και για να πουλάς τουλάχιστον περισσότερη μούρη.

                                        Ναι αλλα οταν πεις στην γκομενα 'παμε μια βολτα με την πορσε' αυτη θα περιμενει να μπει μεσα σε καμμια 911...
                                        Οταν δει την Cayenne μπορει να ξενερωσει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          technik last edited by

                                          Ο χρήστης ///M έγραψε:

                                          Cayenne, για το σήμα και για να πουλάς τουλάχιστον περισσότερη μούρη.

                                          Ναι αλλα οταν πεις στην γκομενα 'παμε μια βολτα με την πορσε' αυτη θα περιμενει να μπει μεσα σε καμμια 911...
                                          Οταν δει την Cayenne μπορει να ξενερωσει.

                                          Nαι, σιγά μην ξενερώσει. Στην 911 θα έχει πρόβλημα αν δεν είναι Targa.
                                          Στην Cayenne κάνει και κ@λ@τούμπες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Τουλαχιστον στην cayenne εχεις και χωρο για να κανεις τα ακατανομαστα...
                                            Ενω στην 911 θα δυσκολευτεις αρκετα.
                                            Τι ειναι αυτο το κολλημα που εχουν φαει η γκομενες με τις πορσε ρε παιδι μου...
                                            Εμεις δηλαδη που εχουμε ενα ταπεινο Χοντακι δεν εχουμε ψυχη?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 5 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr