-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Ναι αλλά έτσι θα σβήσει οτιδήποτε υπάρχει στην κατηγορία αλλά και ότι πρόκειται να έρθει. Αυτό σημαίνει χρήματα στο ταμείο που δεν νομίζω να το παραβλέψει η volvo όπως δεν το παράβλεψε και στο S40. Είδωμεν
Nαι αλλά αυτοί που θα το αγοράσουν θα αρκεστούν στο να πηγαίνουν με 5χλμ./ώρα έξω απο καφετέριες και μπάρ γιατί απο ένα κουπέ (που γίνεται και κάμπριο) έχεις άλλες προσδοκίες κια όχι 100 άλογα σε ενάμισι τόνο (ή όσο ζυγίζει τέλος πάντων.
Δεν νομίζω να είναι πολύ βαρύτερο απο peugeot cc, megane cc, νέο άστρα cc, golf cc, vectra, passat, avencis.
Και πέρα απο αυτό το πόσο θα πηγαίνει ο καθένας είναι θέμα επιλογής του. Και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έστω και με βασικό κινητ 1.6 είναι η καλύτερη επιλογή χωρίς δεύτερη σκέψη. Όποιος έχει προσδοκίες, και όχι μόνο, παίρνει το Τ5. Τα έυρώ έχουν το ίδιο χρώμα όμως και σε αυτούς που πάνε για καφέ στο **eau de vie στην Σκουφά στο κολωνάκι **(Γειά σου Πάρη....) και σε αυτούς που στείνονται στα φανάρια και προσπαθούν να επιβεβαιώσουν τον ανδρισμό τους με ατελείωτες κόντρες.
Και τόσα χρόνια η volve που έβγαζε βολίδες με αμέτρητα άλογα δεν έκανε και τίποτα ενώ με το S40 έχει παίξει καλά στην κατηγορία.
Άντε και υπομονή να δούμε τι θα δούμε
-
Παρεπιπτόντως μόλις προχθές μπήκα στο προηγούμενο C70, το 2.4L με 250 άλογα......άλλο πράμα. Καταπληκτικό αμάξι, μέσα στην χλιδή.
Και αυτό το kick-down σε κολλάει πίσω.
.....αυτό το αυτόματο κάθισμα όμως.....σπάσιμο νεύρων είναι -
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Δεν νομίζω να είναι πολύ βαρύτερο απο peugeot cc, megane cc, νέο άστρα cc, golf cc, vectra, passat, avencis.Ήδη το 307CC είναι σχεδόν 1500 κιλά και αν κρίνουμε απο τη σημασία που δίνει στην παθητική ασφάλεια η Volvo θα ξεπερνάει προφανώς τον 1,5 τόνο.
Και πέρα απο αυτό το πόσο θα πηγαίνει ο καθένας είναι θέμα επιλογής του..τα ευρώ έχουν το ίδιο χρώμα όμως και σε αυτούς που πάνε για καφέ στο eau de vie στην Σκουφά στο κολωνάκι και σε αυτούς που στείνονται στα φανάρια και προσπαθούν να επιβεβαιώσουν τον ανδρισμό τους με ατελείωτες κόντρες.
Φυσικά και είναι θέμα επιλογής το πόσο θα πηγαίνεις αλλά οταν αγοράζεις ένα κουπέ θες και επιδόσεις,όχι μόνο μόστρα. Και όταν λέω επιδόσεις δεν εννοώ κόντρες στα φανάρια. Μη κοιτάμε τα άκρα μονάχα,υπάρχουν και άτομα που θα θελήσουν να εκμεταλευτούν τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και ο 1.6 θα τους δυσκολέψει. Και η CLK η ανοιχτή θα πουλούσε τρελά ως 1600 αλλά δεν βγαίνει.
Και τόσα χρόνια η volvο που έβγαζε βολίδες με αμέτρητα άλογα δεν έκανε και τίποτα ενώ με το S40 έχει παίξει καλά στην κατηγορία.
Ενώ τώρα βγάζει πιο αργά αυτοκίνητα και πουλάει; Το θέμα δεν είναι να είναι μόνο πιο γρήγορο,είναι το συνολικό πακέτο και πουλάει πολύ καλά κυρίως λόγω του πολύ καλού νέου S40 (καμία σχέση με το προηγούμενο που ήταν χειρότερο συνολικά και ακριβότερο σε αντίστοιχες εκδόσεις) αλλά και των πολύ καλών επίσης,ειδικά αν συνυπολογίσουμε και τις τιμές τους, S60 και XC90.
-
Πολύ καλό και αρμονικό σχήμα του C70 και όταν και η BMW ετοιμάζει για την σειρά 3 CC φαίνεται οτι η κατηγορία αυτή έχει λαμπρο μέλλον.
-
Bασική έκδοση αυτή των 2,4 λίτρων και 140 ίππων.
-
Φοβερή αεροτομή...
-
Που είναι η αεροτομή βρε Παύλο και δεν μπορώ να την δώ;
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Που είναι η αεροτομή βρε Παύλο και δεν μπορώ να την δώ;Εννοει τα κομματια της οροφης οπως μαζευονται
-
Παυλο σίγουρα χωράνε όλα αυτά τα συμπράγκαλα στο πορτ-μπαγκάζ?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Παυλο σίγουρα χωράνε όλα αυτά τα συμπράγκαλα στο πορτ-μπαγκάζ?Με μια μικρη πατεντα εχεις και αεροφρενα
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Φοβερή αεροτομή...
Στα 3 η οροφή όπως και στο νέο αστρα! Καλό αυτό
-
Coupe 'σκετο' δεν θα βγει?
κριμα
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Παυλο σίγουρα χωράνε όλα αυτά τα συμπράγκαλα στο πορτ-μπαγκάζ?H αλήθεια είναι πως φωτογραφία με πλήρως ανοιχτό C70 δε βρήκα
Sado χιούμορ κάνω -
Ο χρήστης gianniskid έγραψε:
Coupe 'σκετο' δεν θα βγει?κριμα
Την διαφορά δεν μπορώ να καταλάβω.
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Coupe 'σκετο' δεν θα βγει?
κριμα
Την διαφορά δεν μπορώ να καταλάβω.
το κουπέ 'σκέτο', ΔΕΝ ανοίγει
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Coupe 'σκετο' δεν θα βγει?
κριμα
Την διαφορά δεν μπορώ να καταλάβω.
το κουπέ 'σκέτο', ΔΕΝ ανοίγει
Πλάκα μου κάνεις. Εννοώ ποια η διαφορά του συγκεκριμένου μοντέλου κλειστού απο το ίδιο coupe. Αν το θέλεις κλειστό μην πατάς το κουμπί!!! Όσοι όμως το θέλουν ανοιχτό θα πατάνε το κουμπί και θα γίνετε και ανοιχτό.
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Πλάκα μου κάνεις. Εννοώ ποια η διαφορά του συγκεκριμένου μοντέλου κλειστού απο το ίδιο coupe. Αν το θέλεις κλειστό μην πατάς το κουμπί!!! Όσοι όμως το θέλουν ανοιχτό θα πατάνε το κουμπί και θα γίνετε και ανοιχτό.μάλλον εσύ κάνεις πλάκα. Θέλεις να πεις ότι ένα κλειστό αυτοκίνητο είναι το ίδιο πράγμα με ένα CC (κουπέ-καμπριολέ) που έχει κλειστή την οροφή, έτσι???
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΕΕΕΕ!!!
-
ενταξει, δεν ειναι το ιδιο ενα coupe με ενα cc
αλλου απευθηνεται το ενα και αλλου το αλλο
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Πλάκα μου κάνεις. Εννοώ ποια η διαφορά του συγκεκριμένου μοντέλου κλειστού απο το ίδιο coupe. Αν το θέλεις κλειστό μην πατάς το κουμπί!!! Όσοι όμως το θέλουν ανοιχτό θα πατάνε το κουμπί και θα γίνετε και ανοιχτό.
μάλλον εσύ κάνεις πλάκα. Θέλεις να πεις ότι ένα κλειστό αυτοκίνητο είναι το ίδιο πράγμα με ένα CC (κουπέ-καμπριολέ) που έχει κλειστή την οροφή, έτσι???
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΕΕΕΕ!!!
Βλέπω και το νέο σου μήνυμα έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με τον προηγούμενο. Τώρα κατάλαβα ότι **δεν μου έκανες πλάκα **αλλά έτσι είναι το στυλάκι σου. Συνεχίζεις μόνος σου...
-
To coupe θα είναι -Χ κιλά ελαφρύτερο και Υ% πιο άκαμπτο και πιο φθηνό.
Μην ταράζεστε χωρίς λόγο!!
Volvo C70