-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
νομιζω οτι το αδικεις το 3αρι...ειναι ενα καλο συνολο το οποιο δεν μπορει να προσελκυσει αγοραστες μαλλον λογω της ιδιας της αντιπροσωπειας...
απλως το βρισκω λιγο τρελο να ψηφιζουμε 3αρι τη στιγμη που ελαχιστοι θα το χουν στο μυαλο τους ως υποψηφια αγορα!
η αλφα ειναι αλλη ιστορια,εβγαλε ενα ομορφο αυτοκινητο με αρκετα πλεονεκτηματα,μερικα μειονεκτηματα και στηριχτηκε και στον κραδασμο που παρεχει το ονομα της για να προσελκυσει νεους αγοραστες...Δεν θα έλεγα τίποτα,αλλά όταν σε ψηφοφορία για το καλύτερο(και όχι για το τι θα παίρναμε εμείς=προσωπικά γούστα)το βλέπω δεύτερο και παράλληλα κανείς δεν δηλώνει κάτοχος και αποκαλείται και...ψαγμένο...ε άνθρωπος είμαι κι εγώ και λύγισα
Φίλε ελτέο τουλάχιστον τις 719 147 τις βλέπω στο δρόμο,φαντάζομαι κι εσύ κάθε φορά που βγαίνεις όλο και κάποια θα δεις.Μάζντα 3 πάλι...μάλλον οι τυχεροί ψαγμένοι ιδιοκτήτες τους τα κρύβουν στα(μεγάλα )γκαράζ τους για να μην τους τα ματιάσουμε -
Πάντως οι ψηφοφορίες σου φίλε focus19 γίνονται best sellers ,βλέπω και για το καλύτερο γρήγορο μικρό ανεβαίνει σιγά σιγά,πουλάνε σα ζεστό ψωμάκι,όπως είπε κι ένας άλλος φίλος Έχεις πιάσει το λαικό συναίσθημα και δίνεις αυτό που έχει ανάγκη ο κόσμος
-
Thanx xaeemmee.Εγώ απλά βάζω τα θέματα προς συζήτηση και χαίρομαι που γίνεται η συζήτηση αυτή.Μπορώ να ενανέλθω και μ άλλες ψηφοφορίες στο μέλλον(υπάρχουν και οικογενειάρχες εδω οπότε ας τους δώσουμε κι αυτούς θέμα να ασχολούνται..Πάντως αν οι ψηφοφορίες πάνε καλά ίσως πάω και για δήμαρχος,χεχε,αλλά με απασχολεί ότι μάλλον είμαι πολύ μικρός για κάτι τέτοιο,άσε που δε μ αρέσουν και οι ρουφιανιές....
-
Ο χρήστης xaeemmee έγραψε:
Από ότι διάβασα παραπάνω το μάζντα έχει πουλήσει το 1/6 συγκριτικά με τα υπόλοιπα.Επομένως πρέπει να είναι πολύ ηλίθιο το αγοραστικό κοινό.Με αυτά που λες αυτομάτως αναιρείς αυτά που ο ίδιος υποστηρίζεις.
Οι πωλήσεις ως τον 7/2005 λένε:
mazda3 1133(2,04%) ταξινομήσεις, mazda 4064(2,3%)
Alfa 147 719(1,29%) ταξινομήσεις, alfa 1710(1,0%)2004
mazda3 1519(1,81%) ταξινομήσεις, mazda 5568(1,9%)
alfa 147 1418(1,69%) ταξινομήσεις, alfa 3287(1,1%)Το αγοραστικό κοινό λοιπόν εκτός απο mazda3 δεν αγοράζει και 147.... αυτό σημαίνει δηλαδή (σύμφωνα πάντα με το σκεπτικό σου) ότι η 147 είναι ένα μέτριο αυτοκίνητο σε σύγκριση ας πούμε με ένα focus,golf,A3 που πουλάνε πολύ περισσότερο??? Με συγχωρείς αλλά δεν μπορώ να ενστερνιστώ το σκεπτικό σου...!
Όσο για τα περί αξιοπιστίας φίλε μακ αξιοπιστία σημαίνει κυρίως αντοχή σε βάθος χρόνου,πού τώρα εσύ πρόλαβες να αξιολογήσεις αξιόπιστο και μάλιστα περισσότερο το μάζντα όταν 1)έχει τα μισά χρόνια της άλφα κ 2)όταν δεν το έχεις στην κατοχή σου,δεν μπορώ να το συλλάβω Τα περιοδικά το κάνουν μια βόλτα,απο που συμπεραίνεται η πρωτιά του στην αξιοπιστία... Συμπεράσματα για αξιοπιστία βγαίνουν σε μοντέλα που έχουν παράδοση στον τομέα αυτό,τώρα η μάζντα με τα 323 και τα 121,τα ακριβά ανταλλακτικά και τους μυστηριώδεις κινητήρες wankel από που πήραν μεταπτυχιακό στην αξιοπιστία μόνο εσύ το ξέρεις.Στην 147 λοιπόν έχει γίνει δοκιμή μακράς διαρκείας 30000χμ και το αυτοκίνητο αποδείχτηκε κάτι παραπάνω από αξιόπιστο(DRIVE).Εγώ μιλάω με στοιχεία,φέρε μου κι εσύ δοκιμή με ένα μάζντα 3 και τα ξαναλέμε μετά.
Σε άλλο τόπικ είχα παραθέσει κάποιες πρόσφατες σοβαρές έρευνες που έχουν γίνει στο εξωτερικό και αφορούν γενικότερα την mazda και αποδεικνύουν νομίζω αυτό που οι περισσότεροι γνωρίζουν εκτός απο σένα απο ότι φαίνεται. Ρίξε μια ματιά.
Διαβάζοντας στατιστικές που βγαίνουν κατα καιρούς βλέπω πώς τα mazda συνεχίζουν νά είναι κορυφαία σε αυτό το τομέα. Συγκεκριμένα για 4η συνεχή χρονιά η βρετανική εταιρεία Warranty Direct κατατάσσει τα αυτοκίνητα Mazda ως τα πλέον αξιόπιστα και με τις λιγότερες βλάβες.
http://www.mazda.gr/firstnews/reliabil_autotr.htmΕπίπλέον στην έρευνα 'quality report' της J.D Power η Mazda βρίσκεται στην 2η θέση πίσω απο την Toyota για τις χρονιές 2004, 2005.
http://www.auto-motor-und-sport.de/d/86129Ελπίζω να σε κάλυψα.
Ξέρεις φίλε μακ ποιος είναι ο παραλογισμός;Μιλάω για την άλφα,γιατί την έχω,ζω μαζί της και μπορώ να έχω προσωπική άποψη.Όσοι μιλάτε για το μάζντα όχι μόνο δεν το έχετε(είτε γιατί δεν έχετε μεγάλο γκαράζ είτε για άλλους λόγους..),αλλά αμφιβάλλω αν έχετε και κανένα γνωστό που να το οδηγεί.Το μάζντα για μένα δεν υπερτερεί πουθενά,έχει και ανύπαρκτο brand name οπότε γιατί να το αγοράσει κάποιος;Μονάδες σέρβις έχει 1 σε κάθε 5 μονάδες άλλων εταιρειών κ ανταλλακτικά από ότι έχω διαβάσει πανάκριβα.
Το ότι δεν το έχω στην κατοχή μου δεν σημαίνει ότι δεν έχω την δυνατότητα να μιλήσω και να εκφράσω την γνώμη μου για το mazda απ'τη στιγμή που δεν μιλάω στον 'αέρα' όπως θα έπρεπε να έχεις παρατηρήσει. Νομίζω πως ότι λέω το τεκμηριώνω και όταν κάτι δεν μπορώ να το τεκμηριώσω δεν είμαι απόλυτος.
Όλα αυτά φαίνονται στις πωλήσεις και στους δρόμους που είναι ανύπαρκτο.Δεν καταλαβαίνω τι συζητάμε τόσες ημέρες Και η ίδια η μάζντα το 3 πάει να το πουλήσει πάνω στον ντόρο που γίνεται για τα μχ5 και τα ρχ8,εκεί ποντάρει.Αλλά από ότι δείχνουν οι πωλήσεις πρέπει να προσπαθήσει περισσότερο.Τώρα από κει και πέρα γούστα είναι αυτά,αν κάποιος το γουστάρει τρελά δεν θα του κόψουμε και τα πόδια να μην το οδηγήσει
Η μάζντα υπάρχει ακόμα χάρη στο μχ5,στα τρακτέρ και στα αγροτικά της(τα οποία πλέον φοράνε το ίδιο εσωτερικό με το 3 ),διαφορετικά θα είχε σβήσει στην Ελλάδα.Και όσο για το μχ5 τόσα χρόνια παίζει χωρίς αντίπαλο και είναι πρώτο ελλείψει δευτέρου(και μαγκιά του βέβαια)Στα 23000Ε είναι το μοναδικό ρόουντστερ που μπορείς να πάρεις,πισωκίνητο κιόλας.Υπάρχει και η βαρκούλα της φίατ,αλλά...Για να έβγαζε η χόντα ένα μικρό s2000 στα 24000 ή η άλφα ρομέο ή η τουοτα ακόμα και θα σου έλεγα εγώ ποιος θα έπαιρνε μάζντα μχ5 Πρόλαβε,οι υπόλοιποι κοιμόντουσαν και καλά να πάθουν εδώ που τα λέμε.
-
εδω ειναι τριτο στην ψηφοφορια το αστρα και εσεις μου καθεστε και αναλυετε αν πουλησε το 3αρι.....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
εδω ειναι τριτο στην ψηφοφορια το αστρα και εσεις μου καθεστε και αναλυετε αν πουλησε το 3αρι.....τέταρτο είναι... ...Α3 γαρ...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
εδω ειναι τριτο στην ψηφοφορια το αστρα και εσεις μου καθεστε και αναλυετε αν πουλησε το 3αρι.....
τέταρτο είναι... ...Α3 γαρ...
εστω.........
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
εδω ειναι τριτο στην ψηφοφορια το αστρα και εσεις μου καθεστε και αναλυετε αν πουλησε το 3αρι..... -
Φίλε xaeemmee σου υποστηρίζουμε την άποψή μας με νούμερα και στοιχεία και εσύ υποστηρίζεις τη δική σου με το πόσα 3άρια έχεις δει στο δρόμο και με βάση τα 9000 ολόκληρα χιλιόμετρα που έχεις κάνει με την 147 σου...
-
Από τα 1133 τιμημένα μάζντα3 που ταξινομήθηκαν επιμένω ότι δεν έχω δει..κανένα,προφανώς θα απέκτησα πρόβλημα όρασης.Και νομίζω ότι πουθενά δεν ισχυρίστηκα ότι η 147 πουλάει περισσότερα ή τα περισσότερα.
Όσο για την αξιοπιστία και τα στοιχεία που έδωσες η σκόντα παρουσιάζεται πιο αξιόπιστη από την άουντι για λόγο που εγώ δηλώνω άγνοια και θα σε παρακαλούσα αν δεν έχεις βαρεθεί(εγώ έχω αρχίσει λιγάκι )να μου εξηγήσεις.Επίσης καλό θα ήταν να μάθουμε πως αξιολογούνται τα προβλήματα που σε οδηγούν στο συνεργείο;Πχ. μπορεί με το ρενώ κάθε 3-4 μήνες να πηγαίνω στο συνεργείο,για αλλαγή μπρος-πίσω λαμπτήρα στα φώτα και μπορεί με άλλο αυτοκίνητο χ μάρκας να μου σπάσει ο κινητήρας και να πάω μία φορά στο συνεργείο.Στον πίνακα τι θα φαίνεται;ότι το ρενώ έχει απασχολήσει το συνεργείο 5 φορές,ενώ το χ μόνο 1,άρα το χ πιο αξιόπιστο.Απλές υποθέσεις κάνω,δεν ξέρω.
Τέλος,διαβάζοντας τα ψυχρά νούμερα σε όλα τα περιοδικά το μάζντα δεν υπερέχει πουθενά,δες κινητήρα(άλφα 120,αρκετά άλλα 115),κατανάλωση(εκτός από άλφα όλα τα υπόλοιπα έχουν χαμηλότερη),επιδόσεις(κ τελ.ταχ)(άλφα ρομέο),εξοπλισμό(σιτροέν,δεν ξέρω για υπόλοιπα),τιμή(σιτροέν,πεζώ,όπελ).Από κει και πέρα...πες μου εσύ γιατί είναι το 2ο καλύτερο και χρυσή τομή -
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Φίλε xaeemmee σου υποστηρίζουμε την άποψή μας με νούμερα και στοιχεία και εσύ υποστηρίζεις τη δική σου με το πόσα 3άρια έχεις δει στο δρόμο και με βάση τα 9000 ολόκληρα χιλιόμετρα που έχεις κάνει με την 147 σου...Τέλος,διαβάζοντας τα ψυχρά νούμερα σε όλα τα περιοδικά το μάζντα δεν υπερέχει πουθενά,δες κινητήρα(άλφα 120,αρκετά άλλα 115),κατανάλωση(εκτός από άλφα όλα τα υπόλοιπα έχουν χαμηλότερη),επιδόσεις(κ τελ.ταχ)(άλφα ρομέο),εξοπλισμό(σιτροέν,δεν ξέρω για υπόλοιπα),τιμή(σιτροέν,πεζώ,όπελ).Από κει και πέρα...πες μου εσύ γιατί είναι το 2ο καλύτερο και χρυσή τομή
Τα στοιχεία αυτά σου κάνουν φίλε μου;όσο για τα ολόκληρα 9000χμ είναι σαφώς περισσότερα από τα 0 που έχετε κάνει εσείς με το μάζντα3,διαφωνείς;
-
Δεν μπορω να καταλαβω αυτο που λες οτι δεν τα βλεπεις στο δρομο! Αφου πουληθηκαν τι σημασια εχει αν τα βλεπεις η οχι; Λες να τα πηραν και να τα εχωσαν;
-
Ο χρήστης xaeemmee έγραψε:
....Όσο για την αξιοπιστία και τα στοιχεία που έδωσες η σκόντα παρουσιάζεται πιο αξιόπιστη από την άουντι για λόγο που εγώ δηλώνω άγνοια και θα σε παρακαλούσα αν δεν έχεις βαρεθεί(εγώ έχω αρχίσει λιγάκι )να μου εξηγήσεις.δες το θεμα με τα στοιχεια για το 2005 για την αξιοπιστια και την ευχαριστηση των γερμανων καταναλωτων,
και θα καταλαβεις κι εσυ οτι αυτο που λες για αστειο (skoda πιο αξιοπιστη απο audi ) ισχυει.
4τ forum: 2005 German J.D. Power Reports απο auto motor und sport -
δηλαδή φίλε xaeemmee, υποστηρίζεις ότι η 147 είναι περισσότερο ή εξίσου αξιόπιστο με ένα Mazda ?! θα έλεγα να προσέχουμε τι γράφουμε και να προσπαθούμε να είμαστε κόμματάαακι τι πιο αμερόληπτοι..
Πάντως απο την δικιά μας την 156 δεν μπορώ να πώ οτι ήταν και τόσο αξιόπιστη..
-
Πρέπει να είναι συνομωσία της Mazda ρε παιδιά... Δηλώνουν Χ ταξινομημένα και τα κρύβουνε στις αποθήκες τους... (περιττό να πω πόσο λάθος είναι να συγκρίνεις το πόσες 147 βλέπεις στο δρόμο σε σχέση με 3άρια, η 147 έχει τα διπλάσια χρόνια στην αγορά)
Επίσης όσον αφορά τις έρευνες αξιοπιστίας προφανώς και λαμβάνεται υπόψιν ο λόγος επίσκεψης στο συνεργείο. Πραγματικά πιστεύεις πως η Mazda που επι χρόνια ειναι νο. 1 στις διάφορες έρευνες έχει κινητήρες που σπάνε;
Δες το και με τα νούμερα του φόρουμ:
Απ όσους έχουν Αλφα Ρομέο εδώ στο φόρουμ, έχουμε διαβάσει σχεδόν απ' τον καθένα για κάποιο πρόβλημα που αντιμετώπισαν (απο τριγμούς μέχρι σπασμένο κινητήρα σε λιγότερο απο 10000 χλμ! ). Αντίστοιχα ποστ ιδιοκτητών γιαπωνέζικων αμαξιών (και πίστεψε με υπάρχουν αρκετοί ιδιοκτήτες Mazda εδω μέσα) δεν έχουμε δει... Κάτι λέει κι αυτό.
Υ.Γ. Παρακαλώ τους συνφορουμίτες alfisti να μην πέσουν να με φάνε, μιλώ όσο πιο αντικειμενικά γίνεται και με βάση αυτά που διαβάζω εδω μέσα. Και προς Θεού, δεν λέω πως δεν υπάρχουν και πλήρως ευχαριστημένοι ιδιοκτήτες ιταλικών και γενικώς ευρωπαικών αμαξιών εκει έξω!
Υ.Γ. 2 Μια ακόμα παρατήρηση: φίλε xaeemmee, δεν αξιολογούνται τα αυτοκίνητα βάσει νούμερων και μόνο. Αλλιώς τα περιοδικά αυτοκινήτου θα αποτελούνταν μόνο απο καταλόγους με χαρακτηριστικά και τιμές! Το 3 όπως ξαναείπα δεν έχει την τρομερή ιπποδύναμη (αν αληθεύει η μέτρηση 102 ίππων στο τροχό τότε ντροπιάζει πολλά άλλα πιο δυνατά 1600άρια) ούτε την τρομερα μικρή κατανάλωση αλλα έχει άψογα χειριστήρια (τιμόνι, φρένα, επιλογέας), πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά και αποδεδειγμένη ιαπωνική ποιότητα αξιοπιστία. Και ναι, για να σε προλάβω, εχω οδηγήσει και 147 και 3άρι...
-
Σοκος δεν υποστήριξα κάτι τέτοιο,διάβασε αν έχεις υπομονή αυτά που έχω γράψει και θα το δεις.Υποστήριξα όμως ότι το μάζντα3 δεν είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στα 1.6,σαφής έτσι;Και ναι πες με αμερόληπτο αλλά η 147 για μένα είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το μάζντα3.Κατέθεσα ό,τι στοιχεία είχα(στον εισαγγελέα ),από κει και πέρα ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του.Και στην τελική εγώ πείσθηκα από την άλφα ρομέο και έσκασα 20000 ευρώ για να την αποκτήσω.Μακάρι να πεισθήτε και εσείς που υποστηρίζετε το μάζντα και να σκάσετε ευρουλάκια να το πάρετε.Αλλά από ότι βλέπω όσοι το υποστηρίζετε την ώρα της κρίσης την κάνατε γαργάρα και προτιμήσατε τα υπόλοιπα ή κάνω λάθος; Σοκος μχ5 θα μπορούσα να το αγοράσω άνετα,γιατί για μένα στα λεφτά του δεν έχει αντίπαλο(τουλάχιστον στα 1.6),μαζντα 3 ποτέ,γιατί παίζει σε μια κατηγορία που υπάρχουν σαφώς ισχυρότεροι αντίπαλοι.
Εγώ παίδες δεν υποκρίνομαι,παραδέχομαι ότι το πουλ-μουρ όταν μάλιστα συνδυάζεται και με ποιότητα και όλα τ υπόλοιπα με ενδιαφέρει και δεν θα έπαιρνα μάζντα όταν υπάρχουν στα ίδια λεφτά άουντι και άλφα ρομέο,απλά τα πράγματα.Την ίδια στιγμή μάλιστα που όπως σας είπα για 1000στη φορά το μάζντα δεν φαίνεται να υπερτερεί πουθενά.Καταντάει δε αστείο όταν και σεις οι ίδιοι έχετε προτιμήσει διαφορετικές μάρκες Καλές οι θεωρίες,αλλά όταν έρχεται η ώρα να δώσεις τον παρά σου που έχεις μαζέψει με κόπο αλλάζουν τα πράγματα και τα βλέπεις όλα τελείως διαφορετικά. -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
....Όσο για την αξιοπιστία και τα στοιχεία που έδωσες η σκόντα παρουσιάζεται πιο αξιόπιστη από την άουντι για λόγο που εγώ δηλώνω άγνοια και θα σε παρακαλούσα αν δεν έχεις βαρεθεί(εγώ έχω αρχίσει λιγάκι )να μου εξηγήσεις.
δες το θεμα με τα στοιχεια για το 2005 για την αξιοπιστια και την ευχαριστηση των γερμανων καταναλωτων,
και θα καταλαβεις κι εσυ οτι αυτο που λες για αστειο (skoda πιο αξιοπιστη απο audi ) ισχυει.
4τ forum: 2005 German J.D. Power Reports απο auto motor und sportΠετράν απλά επανέλαβες την λίστα(του σίντλερ )δεν μου εξήγησες πώς όμως βγήκαν τα στοιχεία αυτά.Δεν τα αμφισβητώ,αλλά έχω απορία πως το σκόντα βγαίνει πιο αξιόπιστο από το άουντι.Αν έχεις καμία καλή θεωρία..ευπρόσδεκτη Η απορία παραμένει..
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
εδω ειναι τριτο στην ψηφοφορια το αστρα και εσεις μου καθεστε και αναλυετε αν πουλησε το 3αρι.....
τέταρτο είναι... ...Α3 γαρ...
εστω.........
εδώ είναι δεύτερο σε πωλήσεις το Άστρα!
-
Καλέ μου ανθρωπε, εδώ ο πρόεδρος του VAG έχει δηλώσει πως τα Skoda είναι αυτή τη στιγμή τα πιο αξιόπιστα και ποιοτικά μοντέλα του ομίλου... Εσυ μάλιστα ως κάτοχος αλφα θα έπρεπε να είσαι περήφανος που (αν δε κάνω λάθος) η Αλφα είναι πιο ψηλά στις έρευνες αξιοπιστίας απο τον όμιλο VAG πλέον...
Όσον αφορά το 3, αν είχε βγεί οταν έψαχνα για αμάξι στάνταρ θα το αγόραζα... [/img]
-
Ο χρήστης xaeemmee έγραψε:
....Όσο για την αξιοπιστία και τα στοιχεία που έδωσες η σκόντα παρουσιάζεται πιο αξιόπιστη από την άουντι για λόγο που εγώ δηλώνω άγνοια και θα σε παρακαλούσα αν δεν έχεις βαρεθεί(εγώ έχω αρχίσει λιγάκι )να μου εξηγήσεις.
δες το θεμα με τα στοιχεια για το 2005 για την αξιοπιστια και την ευχαριστηση των γερμανων καταναλωτων,
και θα καταλαβεις κι εσυ οτι αυτο που λες για αστειο (skoda πιο αξιοπιστη απο audi ) ισχυει.
4τ forum: 2005 German J.D. Power Reports απο auto motor und sportΠετράν απλά επανέλαβες την λίστα(του σίντλερ )δεν μου εξήγησες πώς όμως βγήκαν τα στοιχεία αυτά.Δεν τα αμφισβητώ,αλλά έχω απορία πως το σκόντα βγαίνει πιο αξιόπιστο από το άουντι.Αν έχεις καμία καλή θεωρία..ευπρόσδεκτη Η απορία παραμένει..
δεν επανελαβα τι-πο-τα
τα αλλα reviews της jd power για το 2005 ητανε απο την αγγλια.
αυτα που εγραψα σημερα ητανε απο την γερμανια.η jd power διεξαγει στατιστικη ερευνα αντιστοιχη του consumer reports για την αμερικη.
δηλαδη με στατιστικους κανονες γινεται δειγματοληψια απο ολους τους ιδιοκτητες αυτοκινητων.
στην ερευνα του 2005 γερμανιας, επιλεχτηκαν λιγο περισσοτεροι απο 22.000 ιδιοκτητες,
οι οποιοι εχουνε καλυψει κατα μεσο ορο πανω απο 32.500 χλμ με τα αυτοκινητα τους.
αυτοι απαντουν σε μελετημενα και κατηγοριοποιημενα ερωτηματολογια (~70 ερωτησεις) σχετικα με τα αυτοκινητα τους, και επειτα ολα αυτα τα στοιχεια αφου σταχυολογηθουν, αξιολογουνται και παραγουνε συμπερασματα.γενικα να ξερεις οτι για το αν ενα αυτοκινητο ειναι καλο ή οχι, τετοιου ειδους ερευνες ειναι μακραν οι πιο αξιοπιστοι δεικτες.
Εσυ μάλιστα ως κάτοχος αλφα θα έπρεπε να είσαι περήφανος που (αν δε κάνω λάθος) η Αλφα είναι πιο ψηλά στις έρευνες αξιοπιστίας απο τον όμιλο VAG πλέον...
ε μην το χεσουμε κι ολας αγαπητε silencer...
η alfa romeo συμφωνα με τις ερευνες ξεπερναει ΜΟΝΟ την fiat, την smart και την daewoo
υπολειπεται δε του μεσου ορου κατα 29 ολοκληρες ποσοτικες μοναδες (800 Industry standard, 771 alfa romeo)
ο δε ομιλος vag, στις 4 βασικες του εταιρειες, παει ως εξης:
- Skoda 814
- Audi 811
- VW 781
- Seat 776
Το καλύτερο μικρομεσαίο 1600