-
Ο χρήστης ThanosM έγραψε:
Προσωπική μου άποψη είναι ότι το αυτοκίνητο είναι μοναδικό....Νομίζω δηλαδή ότι δεν ανήκει κάπου ως μοντέλοΕγώ αντίθετα νομίζω ότι ως μοναδικό και με την έννοια της τεχνολογικής επιτυχίας αλλά και ως μοντέλο στην γκάμα της Toyota δικαιούται να έχει και μοναδική εμφάνιση. Έτσι μπορεί να καλύψει τον χώρο του άνετου οικογενειακού αλλά και του πολυμορφικού. Σίγουρα είναι μεγάλο για πόλης (με τις ελληνικές συνθήκες) και έχει και ρηχό αν και όχι μικρό πορτμπαγκάζ.
Εφόσον όμως είναι μοναδικό, δεν υπάρχει ανταγωνισμός και είναι και μάλλον όμορφο (σίγουρα πολύ πιο όμορφο από το προηγούμενο) δεν αισθάνομαι την ανάγκη να το εντάξω κάπου. Όποιος βολεύεται το παίρνει, όποιος αρχίζει να προσπαθεί να το εντάξει κάπου κοιτάει λάθος αυτοκίνητο...όπως είπες είναι μοναδικό! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Προσωπική μου άποψη είναι ότι το αυτοκίνητο είναι μοναδικό....Νομίζω δηλαδή ότι δεν ανήκει κάπου ως μοντέλο
Εγώ αντίθετα νομίζω ότι ως μοναδικό και με την έννοια της τεχνολογικής επιτυχίας αλλά και ως μοντέλο στην γκάμα της Toyota δικαιούται να έχει και μοναδική εμφάνιση. Έτσι μπορεί να καλύψει τον χώρο του άνετου οικογενειακού αλλά και του πολυμορφικού. Σίγουρα είναι μεγάλο για πόλης (με τις ελληνικές συνθήκες) και έχει και ρηχό αν και όχι μικρό πορτμπαγκάζ.
Εφόσον όμως είναι μοναδικό, δεν υπάρχει ανταγωνισμός και είναι και μάλλον όμορφο (σίγουρα πολύ πιο όμορφο από το προηγούμενο) δεν αισθάνομαι την ανάγκη να το εντάξω κάπου. Όποιος βολεύεται το παίρνει, όποιος αρχίζει να προσπαθεί να το εντάξει κάπου κοιτάει λάθος αυτοκίνητο...όπως είπες είναι μοναδικό!Είχα την ευκαιρία να δω από κοντά το PRIUS. Αν κάποιος από την
σημερινή κυβέρνηση το σκεφτόταν καλύτερα και είχε στόχο τη
μείωση της μόλυνσης του περιβάλλοντος τότε θα έδινε και κίνητρα
στους Ταξιτζίδες για τα Υβριδικά. Το πορτ-παγκαζ φαίνεται μικρό
αλλά με 408 λιτρά δεν είναι. Εσωτερικά οι χώροι είναι επαρκέστατοι
για 4 άτομα και με κατανάλωση τα 5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα
τα 25500 Ευρώ (για το απλό) αποσβένονται εύκολα σε σχέση με τα
8 με 9 λίτρα diesel των Ταξί.Τώρα βέβαια κάτι τέτοιο ίσως να μην το ήθελε και η Toyota καθώς
το κόστος του Prius είναι μάλλον υψηλότερο της τιμής του. Βέβαια
θα μπρούσαμε με την ήδη υπάρχουσα φορολογία και με πλήρη
κατάργηση του ΕΦΚ και μείωση του ΦΠΑ από το 18% στο 8% να
περάσουμε σε ένα στόλο με 200,000 υβριδικά οχήματα σε 4 με 5
χρόνια (το Multipla με το μεθάνιο της FIAT είναι ιδανικό για ταξί
το Honda Insight και το Prius θα μπορούσαν να εξοπλίσουν τον
Δημόσιο τομέα αλλά και τις ΔΕΚΟ αλλά αυτά είναι ίσως ψηλά
γράμματα και το πλήθος των εταιριών θα μπορούσε να
σκεφτεί σοβαρά την απόκτηση υβριδικών οχημάτων)
και να έχεις χιλιάδες τόνους λιγότερο από CO2
και μικρότερη μόλυνση... Αλλά αυτά προϋποθέτουν ότι η εκάστοτε
κυβέρνηση δεν βλέπει το ΙΧ ή το Ταξί ως αγελάδα για άρμεγμα..... -
Εμένα πάντως με ενθουσίασε η άποψη για χρήση του ως ΤΑΞΙ για 2 λόγους.
- Γιατί ο ταξιτζής σταματάει να γίνεται ρυπογόνος φορέας, άσχετα αν φταίει το ταξι του ή η ποιότητα του πετρελαίου....
- Γιατί έτσι θα ελεγθεί η αξιοπιστία του αυτοκινήτου και το κόστος χρήσης του σε δυσμενέστατες συνθήκες κίνησης.
Εγώ προσωπικά δεν θα το επέλεγα για 2 λόγους
- Για το μέγεθός του. Είναι μεγάλο για πόλη. Που να το παρκάρω ??? Σωστά διάβασα στο forum, ότι κάτι σε Yaris θα μου ταίριαζε καλύτερα.
- Δεν έχει ελεγθεί η αξιοπιστία του και το κόστος χρήσης του (αυτό μου προέκυψε από αυτή τη συζήτηση).
Πάντως η χρήση του ως ΤΑΞΙ, θα έκανε καλό και στην ίδια την TOYOTA για 2 λόγους.
- Που θα βρει καλύτερο πεδίο, δοκιμών της τεχνολογίας του αυτοκινήτου, εκτός των Ελλήνων ταξιτζήδων
- Αν περάσει με επιτυχία το -1- θα έχει να καυχιέται ότι πράγματι εφαρμόζει με επιτυχία και αξιπιστία τις νέες τεχνολογίες στα αυτοκίνητά της. Αντε μετά να την πιάσεις.
Και για ταξιτζήδες, αλλά και για TOYOTA θα έλεγα, το ρητό περί Ρόδου και Πηδήματος
-
Φαντάζεστε διαφημιστικό βιντεάκι της Τογιότα με τους ΈΛληνες ταξιτζήδες πριν την έλευση του Prius και μετά;
-
onyx αναφερόμουν στο Prius!! όταν είπα 400ΝΜ, όχι στα diesel!
Το Prius βγάζει 400 ΝΜ χωρίς υποπολλαπλασιαμό.
Επίσης εχει CVT κιβώτιο. Ένα 2.0D ΤΑΧΙ με CVT θα έκαιγε 10L+
και θα είχε 0-100 πάνω από 12 sec.Τη λύση του υβριδικού TAXI την πρότεινα και στους υπέυθυνους
της Toyota στα Μέγαρα και με κοίταζαν σαν ηλίθιοι..Η συνομιλία:
Εγώ: Έχει CVT? Υπεύθυνη Toyota: Τι είναι το CVT?
Εγώ: Κιβώτιο Συνεχώς Μεταβαλόμενης Σχέσης. Toyota: Όχι είναι αυτόματο.
Εγώ: Ναι το ξέρω, τις αλλαγές τις αισθάνεται κανείς? Toyota: Ναι.
Εγώ: Πόσο ζυγίζει? Toyota: Δεν ξέρω.
Εγώ: Σε σχέση με το Honda IMA το θεωρείτε καλύτερο?: Toyota: Δεν ξέρω.
Εγώ: Ξέρετε τι είναι το Honda IMA: Toyota: Όχι.
Εγώ: Δεν νομίζετε οτι το αυτοκίνητο είναι πολύ ακριβό? Toyota: Όχι. Έτσι είναι τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα.
Εγώ: Ξέρετε να μου πείτε για την τεχνολογία HSD? Toyota: Είναι πολύ εξελιγμένη τεχνολογία, βλέπεις πόσο αεροδυναμικό είναι το αυτοκίνητο!
Εγώ: Εσείς θα το αγοράζατε? Τοyota:Όχι είμαι πολύ μικρή για να πάρω οικογενειακό αυτοκίνητο.
Εγώ: (Της εξηγώ την πρότασή μου για επιδότηση για TAXI κλπ,κλπ) Τοyota:Μη μου τα λέτε εμένα.
Σε ποιόν να τα πω? Που τους βρίσκουν?
και να σκεφτείτε οτι το δικό μου το βιογραφικό θα έχει πάει στα σκουπίδια. -
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
onyx αναφερόμουν στο Prius!! όταν είπα 400ΝΜ, όχι στα diesel!Και εγώ αλλά το ανέφερες συγκριτικά με ta diesel στον spiros που το σύγκρινε με turbodiesel. Εγώ απλά έκανα μια υποθετική σύγκριση...αν τα 400 του Prius πάνε κατευθείαν στη ρόδα δεν είναι περισσότερα από τα έστω 40 του turbodiesel μέσω κιβωτίου+διαφορικού.
Όσο για το επίπεδο γνώσεων του αντικειμένου των ατόμων που προωθούν αυτοκίνητα στην Ελλάδα (και όχι μόνον)......no comments!
Για το λόγο αυτό την καλύτερη ενημέρωση την κάνουμε μεταξύ μας από forum όπως αυτό..... -
Ρώτησες λάθος άνθρωπο (όχι δεν θα πω κακία για τις γυναίκες )
-
Μήν ξεχνάτε οτι τα 5λίτρα/100χιλιόμετρα είναι η αρχική κατανάλωση. Όσο παλιώνουν οι μπαταρίες δεν μπορούν να συγκρατήσουν το ίδιο φορτίο, οπότε χρησημοποιούν όλο και περισσότερο τον βενζινοκινητήρα.
Γι αυτό έχω μια απορία: πόση κατανάλωση έχει ο βενζινοκινητήρας όταν δουλεύει μόνος του ?
-
Το αυτοκίνητο όντως είναι μεγάλο, αλλά σκεφτείτε ότι έχει να μεταφέρει δύο μονάδες ισχύος, ένα τεπόζιτο, μια μπαταρία κίνησης και 5 επιβάτες.
Το ότι είναι μεγάλο, δεν το κάνει πολύ πρακτικό είναι αλήθεια, για την πόλη. Ή καλύτερα για μια πόλη σαν την Αθήνα. Και για να πω και τη γνώμη μου πάνω στο θέμα, θα το αγόραζα, αλλά μόνο αν είχα σκοπό να αλλάξω αμάξι μέσα στα 8 χρόνια από τη στιγμή που θα το αγοράσω και αν η εταιρεία αποσύρει τα παλιά Prius. Γιατί έχω την εντύπωση ότι κανένας αγοραστής μεταχειρισμένων δε θα αγόραζε Prius ή και οποιοδήποτε επιβατικό, δεύτερο χέρι. Εγώ προσωπικά δε θα το έκανα, γιατί δε θα είχα την εγγύηση να υποστηρίξω τη συντήρηση των πολύπλοκων μηχανοηλεκτρικών μερών του.Μακάρι να το έχουν κατασκευάσει και φιλικό προς το περιβάλλον μετά το τέλος της ζωής του, δηλαδή να μπορούν να ανακυκλώνονται εύκολα τα υλικά από τα οποία είναι κατασκευασμένο κλπ..
-
Óôï LA åðéôñÝðåôáé ðëÝïí ç åßóïäïò ôùí Toyota Prius,Honda Insight êáé Civic óôéò ãñáììÝò ôá÷åßáò êõêëïöïñßáò áíåîáñôÞôùò áñéèìïý åðéâáôþí (áêüìç êáé ìüíï ìå ôïí ïäçãü).
-
οχι, με τιποτα.
26 χιλιαρικα για αυτοκινητο πολης με παραξενιες, ειναι κατι που μου κανει προς το παρον σαν επιστημονικη φαντασια.
...στο μελλον με μελλοντικα prius, δεν ξερω. -
Αν δεν απατωμαι,δεν υπαρχουν παραξενιές.Ασε που δεν χρειαζεται να ειναι υβριδικο για να βγαλει παραξενιές.Παντως καποιοι τυπαδες στο αμερικα το εκαναν με καποια μοντιφα πληρως ηλεκτροκίνητο με αυτονομία περιπου 35 χλμ, μια χαρα ειδικα για άστικές διαδρομές στην Ελλάδα.
Εγω δυστυχως εχω αρκετα βαρύ πόδι και δεν ταιριάζει στο στυλ οδήγησης μου,παντως οταν το οδηγησα μου άρεσε πολυ μεσα-έξω και ως αίσθηση,σε επιτάχυνση δεν υπολείπεται οσον αφορα τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα.Θεωρω πολυ πιθανον να αποκτησω την επομενη γενιά prius οταν θα ειμαι πια οικογενειάρχης. -
To Prius για μενα δεν ειναι αμαξι για την πολη. Επειδη εχει μικρη καταναλωση; Ισως αλλα δεν ειναι δα και τοσο μικρο σε διαστασεις. Αν το επαιρνα θα ηταν πιο πολυ για μακρινα ταξιδια. Για τη πολη σιγουρα κατι απο τη κατηγορια mini/super mini.
-
δυστυχως ειναι ακριβο ακομα...
-
Με τίποτα
1)Στην κατανάλωση(που είναι και το μόνο του όπλο)έχει την ίδια με το AYGO,που έχει και τα μισά του + χρήματα.
2)Για την πόλη για να παρκάρεις αυτή τη μαούνα και με όχι τόσο καλή ορατότητα όπως έχω διαβάσει,θέλεις σεμινάρια.26000 για αυτοκίνητο πόλης είναι ανέκδοτο Εκτός αν η πόλη αυτή είναι το Τόκυο
-
Ο χρήστης xaeemmee έγραψε:
Με τίποτα
1)Στην κατανάλωση(που είναι και το μόνο του όπλο)έχει την ίδια με το AYGO,που έχει και τα μισά του + χρήματα.
2)Για την πόλη για να παρκάρεις αυτή τη μαούνα και με όχι τόσο καλή ορατότητα όπως έχω διαβάσει,θέλεις σεμινάρια.26000 για αυτοκίνητο πόλης είναι ανέκδοτο Εκτός αν η πόλη αυτή είναι το Τόκυο
...στο Τόκυο είναι που έχουν κάνει το αυτοκίνητο πόλης ΕΠΙΣΤΗΜΗ!
Και σίγουρα χρειάζονται πιο πολύ από εμάς τον χώρο όταν οι κάτοικοι του (Τόκυο) φτάνουν ή και ξεπερνούν τα 16 εκ.
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
οχι, με τιποτα.
26 χιλιαρικα για αυτοκινητο πολης με παραξενιες, ειναι κατι που μου κανει προς το παρον σαν επιστημονικη φαντασια.
...στο μελλον με μελλοντικα prius, δεν ξερω.εσυ παρε οταν θα βγαλει η SKODA υβριδικο
το ξερω οτι ειναι κακια, αλλα την ευχαριστηθηκα
-
Μάλλον δεν θα το αγόραζα, ούτε σαν δεύτερο αυτοκίνητο.
Θα προτιμούσα ένα αυτοκίνητο για όλες μου τις ανάγκες, μικρο-μεσαίο(3θυρο, το πιο πιθανό), ως αυτοκίνητο πόλης καθώς επίσης και για ταξίδια, με [Β]χειροκίνητο[/Β] κιβώτιο, και κάποια σπορτίφ συμπεριφορά(έστω και περιορισμένη, αλλά πάλι, αν ξέρεις, μπορείς να το κάνεις να συμπεριφέρεται σπορτίφ )
Τέλος, εκτός και αν σου περισσεύουν χρήματα, ποιός ο λόγος να πληρώνεις διπλές ασφάλειες και τέλη κυκλοφορίας(service, κ.λ.π), αν, το αγοράσεις σαν δεύτερο αυτοκίνητο;
Εδώ άλλοι ΔΕΝ μπορούν να εξοφλήσουν τα καινούργια τους αυτοκίνητα και οι τράπεζες δεν προλαβαίνου να κάνου κατασχέσεις και επιπλέον, υπάρχει σοβαρό πρόβλημα έλλειψης χώρων σε κάθε πόλη, και εμείς μιλάμε να αγοράζουμε και δεύτερο και τρίτο αυτοκίνητο;Υ.Γ.: Η γνώμη μου μπορεί να άλλαζε αν τα υβριδικά είχαν ανταγωνιστική οδική συμπεριφορά και επιδόσεις(χώρους, κ.λ.π), τουλάχιστον με τον μέσο όρο κάθε κατηγορίας: μέχρι τότε, θα είμαι 'θεατής'.
-
Ο χρήστης Aerandir έγραψε:
οχι, με τιποτα.
26 χιλιαρικα για αυτοκινητο πολης με παραξενιες, ειναι κατι που μου κανει προς το παρον σαν επιστημονικη φαντασια.
...στο μελλον με μελλοντικα prius, δεν ξερω.εσυ παρε οταν θα βγαλει η SKODA υβριδικο
το ξερω οτι ειναι κακια, αλλα την ευχαριστηθηκα
κακια ξε-κακια, πιο ευκολα παιρνω ντηζελ παρα νεες τεχνολογιες..και αυτοκινητο πολης για μενα σημαινει μικρο πρακτικο φτηνο και ευκολο..
-
βασικα ειναι δυσκολο σαν αυτοκινητο πολης γιατι δεν βλεπεις μπροστα σου. η θεση οδηγησης μπορει να ειναι σχετικα ψηλη (αναλογικα) αλλα και παλι δεν βλεπει καθολου τους μπροστινους θολους. επισης μπορει εν σταση να ειναι αθορυβο αλλα ρε γαμωτο οταν πατας το γκαζι για να επιταχυνεις , βγαζει ενα απιστευτο γουργουριτο. για να μην πω για την εκκινηση που ειναι ολοκληρη διαδικασια (σπαζοκεφαλια για μερικους μη εξικοιομενους).
πολλα τα χρηματα που κοστιζει και ολα ειναι μαζεμενα γυρω απο την νεα τεχνολογια που εχει σαν αποτελεσμα τα υπολοιπα περιφεριακα να ειναι μετριας αξιας (φρενα , αναρτηση, καθισματα, προσοχη στη λεπτομερια)
Τoyota Prius. Συμφέρει τελικά?