Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
S
  • Profile
  • Following 0
  • Followers 0
  • Topics 0
  • Posts 22
  • Best 0
  • Groups 0

sdiama

@sdiama

0
Reputation
1
Profile views
22
Posts
0
Followers
0
Following
Joined Jul 25, 2002, 3:13 PM Last Online Jul 25, 2002, 3:13 PM

sdiama Unfollow Follow

Latest posts made by sdiama

  • RE: Οι εμπειριες μου απο την καινουργια μου δουλεια!!!

    Για το ATOS έχω τη ίδια αίσθηση και εγώ. Βάρκα με μεγάλη ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους. Το έχω οδηγήσει 2 φορές νοικιάρικο στην Κρήτη και τα δρομολόγια στον Εθνικό δρόμο Χανιά-Ρέθυμνο-Ηράκλειο τον κάνεις 'μετά φόβου Θεού'. Ειδικά επάνω στις γέφυρες στον περιφερειακό του Ρεθύμνου γίνεται το έλα να δεις

    Τον ίδιο δρόμο τον έχω πάει με νοικιάρικα Fiesta, Ceicento και Suzuki (δε θυμάμαι το μοντέλο - το μικρό που κυκλοφορούσε το 1996) και όλα ήταν πολύ-πολύ καλύτερα στον Εθνικό.

    Οσο για τελική ταχύτητα, δεν ξέρω. Κανένα από τα δύο ATOS δεν μου έκανε αίσθηση για να περάσω τα 100!!!

    posted in Περί αυτοκίνησης
    S
    sdiama
    May 2, 2004, 8:06 AM
  • RE: ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΣΤΑ 1.4 L.

    Επειδή και εγώ αυτή την εποχή ψάχνομαι για αγορά αυτοκινήτου είτε τον Αύγουστο, είτε το Νοέμβριο, η βόλτα από τις αντιπροσωπείες μου έδωσε τα εξής:

    Να ξεκαθαρίσω ότι ψάχνω αυτοκίνητο μέχρι 17.000 ευρώ, μόνο για τα ταξίδια και σε ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση για την Αθήνα, με μόνη εξαίρεση τις 'κοινωνικές υποχρεώσεις' (εξ'άλλου για Αθήνα υπάρχει διαθέσιμο άλλο αυτοκίνητο και μηχανή). Αρχικοί όροι οι 5 πόρτες, τα 95+ άλογα και κορυφαίο (για την κατηγορία) επίπεδο εξοπλισμού.

    Ετσι έχουμε:

    1. Renaula Megane II Comfort 1.4 (98 άλογα)
      16.980, αλλά από την εμπορία μου πρότειναν με 17.230 το ίδιο άλλα με ζάντες αλουμινίου 16άρες και ηλιοροφή
    2. Fiat Tipo Dynamic 1.4 (95 άλογα)
      Με προσθήκη ζαντών αλουμινίου 16', MP3 player, σετ 6 ηχεία + subwoofer, Pack Comfort (αισθητήρες απόστασης στάθμευσης, φωτών, βροχής) στα 16.450 ευρώ
    3. Opel Astra 1.6 Elegance (105 άλογα)
      17.857 ευρώ

    Οι αρχικές εντυπώσεις είναι οι εξής:
    Το Stilo μου φαίνεται το πιο 'ψεύτικο'.
    Το Astra το πιο 'κλασσάτο' και το πιο μακρύ (είμαι 1.92 και αν οδηγώ εγώ, μπορώ να καθίσω πίσω από τη θέση του οδηγού με μικρή παραχώρηση για τα πόδια μου).
    Το MeganeII έχει την καλύτερη προσωπικότητα και είναι το πιο φαρδύ, αλλά και το πιο κοντό (πάντοτε σε καμπίνα).
    Το Stilo έρχεται με απαράδεκτα υφάσματα (μόνο 2 επιλογές) και λίγους αποθηκευτικούς χώρους για μικροαντικείμενα. Το Astra έρχεται με 'μουράτα' υφάσματα (2 επιλογές στην Elegance) και καλούς αποθηκευτικούς χώρους για μικροαντικείμενα. Το MeganeII έχει συμπαθητικά υφάσματα και καταπληκτικούς χώρους για μικοαντικείμενα (ειδικά το ντουλαπάκι του συνοδηγού... 'χαίρε βάθος αμέτρητον').
    Καλύτερη θέση οδήγησης (για το 1.92) το Astra και το MeganeII. Στο Stilo κάθεσαι πολύ ψηλά και αυτό με ξενίζει λίγο. Καλύτερο εσωτερικό ύψος στο Astra. Το MeganeII έχει τεράστιες τυφλές γωνίες από το πίσω παράθυρο.
    Σε επίπεδο εξοπλισμού όλα έχουν πληρέστατο εξοπλισμό, σύμφωνα με τα κριτήριά μου. Ομως στο Astra πρέπει να πας κοντά στα 18000 ευρώ, γιατί ο κινητήρας των 1.4 έχει 90 άλογα και δεν καλύπτει το αρχικό μου κριτήριο των 95+

    Αυτές είναι οι μέχρι τώρα εντυπώσεις μου. Δεν έχω δει ακόμα τα Peugeot 307 και Seat Leon, για να κλεισω τις επιλογές μου.

    Στη συνέχεια έχω τα test drive, ξεκινώντας από το Stilo την επόμενη εβδομάδα.

    Μπερδεμένη ιστορία, αλλά το EXCEL βοηθά πολύ στο ξεμπλέξιμο.

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
    S
    sdiama
    May 2, 2004, 7:55 AM
  • RE: Car audio

    Μα γιατί θεωρείς ότι ενισχυτές και subwoofer είναι μόνο για ένταση????

    Ο ενισχυτή είναι όπως η μηχανή του αυτοκινήτου. Αν έχεις 1400άρι με 100 άλογα και θέλεις καλύτερες ροπές, βάζεις έναν 1600άρι με τα ίδια άλογα, αλλά αντί για ροπή 12,5 έχεις 15 ή στην καλύτερη περίπτωση βάζεις έναν 1800άρι TDi με ροπή 25. Τα άλογα παραμένουν τα ίδια.

    Το ίδιο ισχύει και με τους ενισχυτές. Βάζεις έναν καλό ενισχυτή με τα ίδια Watt ανά κανάλι με αυτά που έχει η πηγή σου και εφόσον τα ηχεία σου δεν είναι 'της σειράς', έχεις άμεσα μία ποιοτική αναβάθμιση του ήχου σου.

    Επειδή όμως ο ήχος στο αυτοκίνητο είναι δύσκολο πράγμα και παίζουν πολλά πράγματα ρόλο, όπως το μεγεθος και το είδος του αυτοκινήτου, οι θέσεις και τα διαθέσιμα μεγέθη των υποδοχών για ηχεία κ.α. θα σου πρότεινα αυτό που θέλεις ν'αποφύγεις...
    Το πρώτο πράγμα που πρέπει να βάλεις είναι ένα subwoofer. Ο ήχος σου, στην ίδια ισχύ εξόδου, θα έχει εμπλουτιστεί με χαμηλά που δε μπορούν ν'αποδώσουν με τίποτα τα απλά ηχεία. Βρες ένα φίλο σου ή έναν έμπορο και ζήτησε ν'ακούσεις την ίδια πηγή με και χωρίς subwoofer στην ένταση που σου αρέσει. Η διαφορά είναι τεράστια.

    Το δικό μου αυτοκίνητο είναι στη διάθεσή σου για το test.

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    S
    sdiama
    May 2, 2004, 7:13 AM
  • RE: Moυσικη στο αυτοκινητο

    Κρητικά.

    Αν δείτε κανένα Sunny με 'Αθηναϊκά χαρακτηριστικά' και να παίζει Κρητικά, σταματήστε δίπλα και ζητήστε μια τσικουδιά. Συνήθως υπάρχει πάντα καβάτζα στο ντουλαπάκι!

    posted in Αντίλογος
    S
    sdiama
    May 2, 2004, 6:44 AM
  • RE: Ερώτηση για κλήση

    Ο χρήστης kacey έγραψε:
    Κληση για παρκαρισμα δεν εχω πληρωσει ΚΑΜΜΙΑ απο το 1999 που πηρα διπλωμα, και δεν μου εχει ερθει καμμια. Φιλος μου αστυνομικος μου ειπε οτι αμα η κληση ειναι απο αστυνομια (και οχι απο δημοτικη, αλλα απο τροχαια) τοτε την πετας στα σκουπιδια. Υπαρχουν δυο πιθανοτητες μετα, ή θα σου ερθει η κληση πολυ αργοτερα αλλα ΔΕΝ θα ειναι φουσκωμενη γιατι δεν μπορουν να θεωρησουν δεδομενο οτι την ελαβες (προσοχη μιλαμε για κλησεις στο παρ-μπριζ), ή να μην σου ερθει ποτε. Εμενα δεν μου εχει ερθει καμμια κληση (μιλαμε για κλησεις απο Πειραια, Χανια, Σαντορινη, Αθηνα κλπ κλπ)

    Τελευταία κλήση για παρκάρισμα που θυμάμαι, την πήρα στην Μάρνης. Ηταν η εποχή αμέσως μετά την κατάργηση της 'ελεγχόμενη σταθμευση' του Δήμου Αθηναίων! Ειχα μπει στη Μάρνης από τη Στουρνάρη και παρκάρισα στη δεξιά πλευρά της Μάρνης, όπου παλιά ήταν χώρος 'ελεγχόμενης στάθμευσης'. Μετά το τρίγωνο 'Μάρνης-Στουρνάρη' δεν υπήρχε απαγορευτικό σήμα. Υπήρχε όμως ακριβώς επάνω στο τρίγωνο και μπορούσαν να το δουν μόνο όσοι ανέβαιναν τη Μάρνης.
    Οταν είδα την κλήση, έφυγα, πήγα σπίτι μου, πήρα τη φωτογραφική μηχανή, εβγαλα φωτό της θέσης του σήματος και μετά την εμφάνιση της φωτογραφίας πήγα στην Τροχαία Αγ.Κωνσταντίνου και τους εξήγησα ότι ήταν αδύνατο να δω το σήμα από το σημείο που μπήκα στην Μάρνης, δείχνοντας ταυτόχρονα τη φωτό και την κλήση.
    Ανένδοτοι... Να μην τα πολυλογώ, έφυγα λέγοντας ότι τη φωτό την κρατάω και αν θέλουν ας με βάλουν φυλακή, γιατί την κλήση δεν την πληρώνω.

    Πρέπει να έχουν περάσει 5 χρόνια και πληρωμή της κλήσης ή δικαστική απόφαση ή ότι σχετικό δεν μου έχει έρθει ακόμα.

    posted in Περί αυτοκίνησης
    S
    sdiama
    May 2, 2004, 6:36 AM
  • RE: Ποινή για ανάποδη είσοδο σε μονόδρομο

    Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
    σταματάω μπροστά τους ακριβώς στη μέση του δρόμου για να μην μπορούν να περάσουν, δεν ανάβω φώτα, δεν κορνάρω, δεν μουτζώνω, απλά τραβάω χειρόφρενο και στρίβω τσιγάρο...

    Σα να βλέπω τον εαυτό μου. Μόνο που ανοίγω και καμμιά εφημερίδα ή περιοδικό που έχω πάντοτε μαζί μου, για τις 'δύσκολες ώρες' του 'μόνιμου' μποτιλιαρίσματος.

    posted in Περί αυτοκίνησης
    S
    sdiama
    Mar 20, 2004, 6:27 AM
  • RE: Τι πρεπει να εχω για να μη με γράψουνε;

    Για νη μη σε γράψουν δεν έχει σημασία τίποτα από αυτά που ανέφερες.

    Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να πηγαίνεις αργά και αριστέρα. Εσένα στ'αρχ..... σου. Θα γράψουν όλους τους άλλους που αγανακτισμένοι και κατακόκκινοι από την τσαντίλα τους σε περνάνε από δεξιά με σπασμένη τρίτη.

    posted in Περί αυτοκίνησης
    S
    sdiama
    Mar 20, 2004, 6:11 AM
  • RE: Τoyota Prius. Συμφέρει τελικά?

    Εμένα πάντως με ενθουσίασε η άποψη για χρήση του ως ΤΑΞΙ για 2 λόγους.

    1. Γιατί ο ταξιτζής σταματάει να γίνεται ρυπογόνος φορέας, άσχετα αν φταίει το ταξι του ή η ποιότητα του πετρελαίου....
    2. Γιατί έτσι θα ελεγθεί η αξιοπιστία του αυτοκινήτου και το κόστος χρήσης του σε δυσμενέστατες συνθήκες κίνησης.

    Εγώ προσωπικά δεν θα το επέλεγα για 2 λόγους

    1. Για το μέγεθός του. Είναι μεγάλο για πόλη. Που να το παρκάρω ??? Σωστά διάβασα στο forum, ότι κάτι σε Yaris θα μου ταίριαζε καλύτερα.
    2. Δεν έχει ελεγθεί η αξιοπιστία του και το κόστος χρήσης του (αυτό μου προέκυψε από αυτή τη συζήτηση).

    Πάντως η χρήση του ως ΤΑΞΙ, θα έκανε καλό και στην ίδια την TOYOTA για 2 λόγους.

    1. Που θα βρει καλύτερο πεδίο, δοκιμών της τεχνολογίας του αυτοκινήτου, εκτός των Ελλήνων ταξιτζήδων
    2. Αν περάσει με επιτυχία το -1- θα έχει να καυχιέται ότι πράγματι εφαρμόζει με επιτυχία και αξιπιστία τις νέες τεχνολογίες στα αυτοκίνητά της. Αντε μετά να την πιάσεις.

    Και για ταξιτζήδες, αλλά και για TOYOTA θα έλεγα, το ρητό περί Ρόδου και Πηδήματος

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
    S
    sdiama
    Mar 20, 2004, 6:01 AM
  • RE: Πόσα κυβικά θεωρείτε οτι σας είναι αρκετά για Ελλάδα....

    Θεωρώ ότι η ερώτηση είναι ελαφρώς λανθασμένη, γιατί όταν λες Ελλάδα, θα πρέπει να ξεκαθαρίσεις τη γεωγραφική περιφέρεια και τη χρήση του. Π.χ. για χρήση σε μεγάλη πόλη, από ένα μέσο οικογενειάρχη, ή κάτι παρόμοιο.

    Εγώ προσωπικά μοιράζω το χρόνο μου μεταξύ Αθήνας και Ρεθύμνου. Από Αθήνα ταξιδεύω με το αυτοκίνητο 2-4 φορές το χρόνο στην Εθνική σε αποστάσεις μεγαλύτερες των 200 χλμ. Από το Ρέθυμνο, πηγαίνω σχεδόν καθημερινά στο Ηράκλειο.

    Για την Αθήνα θεωρώ ότι τα 1200-1400 cm3 θα μου ήταν αρκετά, αλλά με πρωτέυοντα ρόλο να παίζει η οικονομία στον κύκλο πόλης. Κάνω καθημερινά τη διαδρομή Γαλάτσι - Π.Φάληρο από 2 εναλλακτικές διαδρομές, μέσω δακτυλίου (περ. 15χιλ. σε 1 ώρα), ή μέσω Κατεχάκη (35χιλ. σε 1,5 ώρα). Σε μέσες ταχύτητες των 15-25 χιλ/ώρα λίγο με νοιάζει τί κυβικά έχω αρκεί να μην τα πληρώνω χρυσά σε βενζίνη. Ταυτόχρονα με 1200-1400 cm3 μπορώ να κινηθώ με άνεση στα 120-140 χιλ/ώρα στους νέους Εθνικούς των 2-3 λωρίδων ανά κατευθυνση.

    Ομως για το Ρέθυμνο, είναι απαραίτητο κάτι πολύ καλύτερο και κυρίως ροπάτο. Οποιος έχει ταξιδεψει στον κύριο οδικό άξονα της Κρήτης, θα γνωρίζει ότι μιλάμε για 1 λωρίδα ανά κατεύθυνση με πλήθος κλειστών στροφών και εκτεταμένων τυφλών πετάλων, γεμάτο με πλήθος αργών οδηγών που πηγαίνουν με 60-80 χιλ την ώρα. Το δε καλοκαίρι η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη με τους 'νοικιάρηδες τουρίστες'. Αρα εκεί χρειάζεσαι κάτι που να πηγαίνει όχι τόσο γρήγορα, αλλά με ροπή για να καθαρίζεις αμέσως την προσπέραση. Στην Κρήτη λοιπόν, κάτι με 1800+ κυβικά, αλλά με ροπή από χαμηλά (δηλ. μάλλον όχι 16βάλβιδο) θα ήταν το τέλειο.

    posted in Περί αυτοκίνησης
    S
    sdiama
    Mar 20, 2004, 5:36 AM
  • RE: Μεταλλικό Χρώμα.. Αυτός ο άγνωστος...

    Τελικά, μάλλον μπερδεύτηκα...

    Αν δηλαδή, θέλω αυτοκίνητο που το παρκάρω στο δρόμο, το χτυπάει το μισό χρόνο ο ήλιος, το κουτσουλάνε συχνά-πυκνά τα πουλιά και το γρατζουνάνε συνέχεια (τυπικό αυτοκίνητο αστού), τί είδος χρώματος πρέπει να διαλέξω;

    posted in Περί αυτοκίνησης
    S
    sdiama
    Mar 20, 2004, 5:14 AM
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • TEST
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
  • VIDEO
    • 4TTV
    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CANDID CAMERA
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4T CLASSIC
    • ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΑ
    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
  • 2ΤΡΟΧΟΙ
    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CLASSIC
  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
  • MENU
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
  • ΚΟΚ

logo footer

coty











  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • FORUM
4T FORUM
4T LIBRARY
APRILIOS

ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
Powered by nxcode.gr