Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αεροπορική τραγωδία
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Αεροπορική τραγωδία
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 22
    • 23
    • 12 / 23
    Αντίλογος
    99
    457
    1311
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Δήμος Βερύκοκος:

      'δυο πράγματα έχω να σας αποκαλύψω για το υπουργείο άμυνας στο θέμα αυτό*, δε τα ξέρω ακόμα ποια είναι αλλα είναι 2'

      *=νομίζω τότε με το Σινούκ.

      Φανταστείτε την ώρα που μιλάει ο βερύκοκος με τόση έπαρση να βγεί μέσα απο το παράθυρο ένα χέρι και να του σκάσει μια μπούφλα στη μούρη, η δικαίωση του τηλεθεατή!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manosk last edited by

        Τώρα που πέρασε η μεγάλη κάψα του θέματος και θα επιστρέψουμε στα γκομενικά της Βίσση και το βρακάκι της Καλομοίρας, θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι 120 νεκρούς έχουμε χαλαρά κάθε μήνα του χρόνου από τροχαία και κανείς 'επιφανής' δημοσιογράφος ή πολίτης δεν ασχολείται (παρά μόνο αν τύχει και σκοτωθούν πάνω από 5-6 μονομιάς).

        http://www.4t.gr/news/closeup.php?id=3275&part=1

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          ping-of-death last edited by

          Ο χρήστης manosk έγραψε:
          Τώρα που πέρασε η μεγάλη κάψα του θέματος και θα επιστρέψουμε στα γκομενικά της Βίσση και το βρακάκι της Καλομοίρας, θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι 120 νεκρούς έχουμε χαλαρά κάθε μήνα του χρόνου από τροχαία και κανείς 'επιφανής' δημοσιογράφος ή πολίτης δεν ασχολείται (παρά μόνο αν τύχει και σκοτωθούν πάνω από 5-6 μονομιάς).

          http://www.4t.gr/news/closeup.php?id=3275&part=1

          'Μονο' 4 περιπου τη μερα κ αυτο θεωρειται κ κατορθωμα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spartan last edited by

            Ο χρήστης citastak έγραψε:

            Ο δε Βερυ(ι)κιος (δεν ξερω πως γραφεται) ειναι για εμε, σιχαμενος. Αυτον δεν μπορώ να τον ακούσω ούτε λεπτό...

            Ρε 'σεις, αυτόν τον τύπο που δε ξερω και γω πως επιβιώνει στην τηλεόραση και πολύ περισσότερο στη δημοσιογραφία, πώς θα γίνει να τον στείλουμε σπίτι του??????

            Ο άνθρωπος είναι απλά, ακατάλληλος!!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              citastak last edited by

              Ο χρήστης Spartan έγραψε:

              Ο δε Βερυ(ι)κιος (δεν ξερω πως γραφεται) ειναι για εμε, σιχαμενος. Αυτον δεν μπορώ να τον ακούσω ούτε λεπτό...

              Ρε 'σεις, αυτόν τον τύπο που δε ξερω και γω πως επιβιώνει στην τηλεόραση και πολύ περισσότερο στη δημοσιογραφία, πώς θα γίνει να τον στείλουμε σπίτι του??????

              Ο άνθρωπος είναι απλά, ακατάλληλος!!!!!

              Μην ξεχνάς. Ο καθένας έχει το ....'κοινό' του.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gfon last edited by

                Ο χρήστης Spartan έγραψε:

                Ο δε Βερυ(ι)κιος (δεν ξερω πως γραφεται) ειναι για εμε, σιχαμενος. Αυτον δεν μπορώ να τον ακούσω ούτε λεπτό...

                Ρε 'σεις, αυτόν τον τύπο που δε ξερω και γω πως επιβιώνει στην τηλεόραση και πολύ περισσότερο στη δημοσιογραφία, πώς θα γίνει να τον στείλουμε σπίτι του??????

                Ο άνθρωπος είναι απλά, ακατάλληλος!!!!!

                Επρεπε να τον δεις τοτε που το Υπουργειο Αμυνας τους εκοψε το δικαιωμα να σουλατσαρουν ανενοχλητοι σε ολους τους χωρους του Υπουργειου, πως χτυπιονταν στον Χατζηνικολαου...... μιλαμε για πολυ γελιο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krieza last edited by

                  Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                  ....Ομως οι καλες εταιρείες ειναι πιο σχολαστικες, προβαινουν σε αντικαταστάσεις εξαρτημάτων νωρίτερα κ.ο.κ

                  H μεγαλυτερη 'προικα' της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ειναι οτι συμπεριλαμβανεται στις
                  πλεον ασφαλεστερες εταιρειες (Ειναι νομιζω μεσα στη δεκαδα).
                  Γενικα οι Ελληνικες εταιρειες ειναι ασφαλεις πραγμα που δειχνει οτι οι τεχνικοι ελεγχοι αλλα και η συντηρηση που γινεται στην Ελλαδα ειναι υψηλου επιπεδου και δε γινονται αραχωρησεις στο τομεα αυτο...

                  Οσον αφορα τους 'δημοσιογραφους' τυπου Βερυκοκου ξερετε οτι εχουν κανει εμπαργκο στον Υπουργο Εθν.Αμυνης και δεν λενε το ονομα του επειδη εκανε το υπουργειο Πραγματικο υπουργειο και οχι μπουρ....λο που σουλατσαριζε το καθε λαμογιο οπου του καπνιζε??

                  Τετοιοι ανθρωποι μας κανουν 'ενημερωση'

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:

                    H μεγαλυτερη 'προικα' της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ειναι οτι συμπεριλαμβανεται στις
                    πλεον ασφαλεστερες εταιρειες (Ειναι νομιζω μεσα στη δεκαδα).

                    Αυτό το ακούω απο τότε που γεννήθηκα και θα ήμουνα περίεργος να δω τι πραγματικά συμβαινει.

                    Ατυχήματα δεν έχει η Ολυμπιακή (λίγα μόνο μπορώ να θυμηθώ) αλλα απο την άλλη η κίνησή της είναι αστεία σε σχέση με αυτή της Air France ας πούμε.

                    Στο ετήσιο source book του Aviation Week & Space technology δε την έχει καν μέσα, λόγω μεγέθους (το 2005 πάντα, το 2004 υπήρχε αλλα προστέθηκαν και άλλες μάλλον).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      michalis_cy last edited by

                      Από έλλειψη καυσίμων φαίνεται πως κατέπεσε το μοιραίο Boeing της Helios Airways, όπως προκύπτει από την εξέταση του «μαύρου κουτιού» με τα τεχνικά δεδομένα της πτήσης. Εξήντα πέντε επιβάτες ήταν εν ζωή την ώρα της πρόσκρουσης· την Παρασκευή η δημοσιοποίηση των πρώτων τοξικολογικών εξετάσεων με απαντήσεις για την ενδεχόμενη εισπνοή δηλητηριωδών αερίων.

                      Από τα δεδομένα της πτήσεως καταγράφεται ότι η πρόσκρουση έγινε υπό γωνία 15 μοιρών, γεγονός που κατά τους ειδικούς υποδεικνύει πως το άτομο που ανέλαβε τα πηδάλια του αεροσκάφους επιχείρησε να κάνει αναγκαστική προσγείωση. Στις 11:55 της μοιραίας Κυριακής σταμάτησε ο πρώτος κινητήρας του αεροσκάφους και στις 12:05 ο δεύτερος για να ακολουθήσει η πτώση.

                      Από in.gr

                      Από ότι φένεται πλέον απομακρύνεται κατά πολύ το ενδεχόμενο κατάρριψης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mousatos last edited by

                        Ο χρήστης IKE έγραψε:

                        Ατυχήματα δεν έχει η Ολυμπιακή (λίγα μόνο μπορώ να θυμηθώ) αλλα απο την άλλη η κίνησή της είναι αστεία σε σχέση με αυτή της Air France ας πούμε.

                        Έχει δυο ατυχηματάρες το 69 και 72 μέσα στην Ελλάδα. Μάλλον έχουν δίκιο όσοι λέγανε οτι ο Ωνάσης την έδωσε στο κράτος αφού ηταν υπερ-χρεωμένη. Με τόσο σοβαρά ατυχήματα εκείνη την εποχή ελάχιστοι θα ήθελαν να ταξιδέψουν μαζί της.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Είχε και ενα πολύνεκρο ατύχημα με ενα Dornier 228 αν θυμάμαι καλά μέσα δεκαετίας 80.

                          Το θέμα είναι αυτό το 'απο τις ασφαλέστερες του κόσμου' απο που προκύπτει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hunter last edited by

                            Αυτό ήταν τής Αεροπλοΐας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              manosk last edited by

                              Πρόκειται για μπαρούφα, ισάξια με το 'Εθνικός αερομεταφορέας', που τη συντηρούσαν οι πονηρήδηδες εργαζόμενοι της εταιρείας, οι οποίοι απάρτιζαν τον μοναδικό κλάδο ο οποίος έπαιρνε μισθούς μεγαλύτερους από τους συναδέλφους τους στο εξωτερικό. Σιγά τα αίματα. Αφού ήταν 'εθνικής σημασίας' γιατί άφησαν τον κοσμάκη κάθε τρεις και λίγο καθηλωμένο στα αεροδρόμια για κάθε απίθανη αιτία και αίτημα;
                              Α, ξέχασα να πω γιατί είναι μπαρούφα: διότι και οι μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού με πολύ περισσότερες πτήσεις και αεροσκάφη δεν είχαν ατυχήματα. AirFrance, Alitalia, Lufthansa, Swiss Air, Sabena, Iberia κλπ πόσα ατυχήματα είχαν τα τελευταία 30 χρόνια;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                                Έχει δυο ατυχηματάρες το 69 και 72 μέσα στην Ελλάδα. Μάλλον έχουν δίκιο όσοι λέγανε οτι ο Ωνάσης την έδωσε στο κράτος αφού ηταν υπερ-χρεωμένη. Με τόσο σοβαρά ατυχήματα εκείνη την εποχή ελάχιστοι θα ήθελαν να ταξιδέψουν μαζί της.

                                Τότε η Ολυμπιακή άξιζε πολύ περισσότερο από ότι σήμερα που τη χαρίζουνε αλλά δεν τη παίρνει κανείς.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  titsataki last edited by

                                  Επλιζω οτι οι τοξικολογικες εξετασεις θα δειξουν αν υπηρχε καποια ουσια που τους εριξε λιποθυμους. Επισης πρεπει να βρεθουν και οι 3 πειβατες που λειπουν (μεταξυ των οποιων και ο κυβερνητης).

                                  Νικος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    corsair last edited by

                                    Ο χρήστης manosk έγραψε:

                                    Α, ξέχασα να πω γιατί είναι μπαρούφα: διότι και οι μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού με πολύ περισσότερες πτήσεις και αεροσκάφη δεν είχαν ατυχήματα. AirFrance, Alitalia, Lufthansa, Swiss Air, Sabena, Iberia κλπ πόσα ατυχήματα είχαν τα τελευταία 30 χρόνια;

                                    Αρκετα και σοβαρα ατυχηματα.... αμα θες μπορω να ξεκινησω την ερευνα να φτιαξω μια λιστα με τα συμβαντα. Το θεμα ειναι πως η Ολυμπιακη στην συγχρονη ιστορια της δεν εχει θανατηφορα συμβαντα. Τωρα εαν αυτο ειναι θεμα τυχης η συνεπειας ειλικρινα δεν το γνωριζω, αλλα πιστευω πως η αληθεια ειναι καπου στην μεση.

                                    Παντως μην πεφτετε να την φατε την Ολυμπιακη γιατι ειναι μια ΕΞΑΙΣΙΑ εταιρια με πολυ καλο ανθρωπινο δυναμικο. Το οτι λειτουργει με ζημιες τις αιτιες να τις αναζητησετε στα εκαστοτε κομματα και στο πως την φεσωσανε.

                                    Θυμαστε καποτε οταν ο Σημιτακος πηγε ταξιδακι στην Κινα? Θυμαστε πως πηγεε με Airbus 340? Θυμαστε τη πληρωσε το κρατος την Ολυμπιακη? Μονο τα εξοδα μεταβασης.... ο νοων νοητο. Με κατι τετοιες ενεργειες την φερανε εδω που την φερανε.... Να μην πω για τις κομματικες μετακινησεις στις περιοδους εκλογων και το τι χρωστανε τα κομματα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      manosk last edited by

                                      Αν δεν την πλήρωνα από τους φόρους μου, αν δεν απεργούσαν τακτικά οι υπάλληλοί της, τότε δεν θα είχα πρόβλημα. Τώρα το αν τη βούλιαξε το ταξίδι του Σημίτη ή του φούφουτου και όχι οι εξωφρενικές απολαβές του προσωπικού της και οι υπεράριθμοι υπάλληλοι, συγγενείς συχνά των παλαιότερων υπαλλήλων, μου προκαλεί απορία. Επίσης μια 'ΕΞΑΙΣΙΑ' εταιρεία δεν έχει ζημιές εκατοντάδων δισεκατομμυρίων δρχ. Τι να πουν και οι κερδοφόρες δηλαδή...
                                      Σχετικά με τα φέσια των κομμάτων, και μόνο το ότι λειτουργούσε έτσι η συγκεκριμένη εταιρεία εμένα μου αρκεί ως κρίσιμος λόγος κλεισίματός της από όποιον είχε τα κότσια να το κάνει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        corsair last edited by

                                        Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                        Αν δεν την πλήρωνα από τους φόρους μου, αν δεν απεργούσαν τακτικά οι υπάλληλοί της, τότε δεν θα είχα πρόβλημα. Τώρα το αν τη βούλιαξε το ταξίδι του Σημίτη ή του φούφουτου και όχι οι εξωφρενικές απολαβές του προσωπικού της και οι υπεράριθμοι υπάλληλοι, συγγενείς συχνά των παλαιότερων υπαλλήλων, μου προκαλεί απορία. Επίσης μια 'ΕΞΑΙΣΙΑ' εταιρεία δεν έχει ζημιές εκατοντάδων δισεκατομμυρίων δρχ. Τι να πουν και οι κερδοφόρες δηλαδή...
                                        Σχετικά με τα φέσια των κομμάτων, και μόνο το ότι λειτουργούσε έτσι η συγκεκριμένη εταιρεία εμένα μου αρκεί ως κρίσιμος λόγος κλεισίματός της από όποιον είχε τα κότσια να το κάνει.

                                        Ξεχνας οτι η Ολυμπιακη δεν ειχε την ευκαιρια να λειτουργησει ως πληρως ιδιωτικη εταιρια, πραγμα πολυ βασικο για τον σχεδιασμο της, την ευελιξια της κλπ κλπ. Επισης, φυσικα και δεν μπορεις σε ουδεμια περιπτωση να κατηγορησεις την Ολυμπιακη για τις υπεραριθμες κομματικες προσληψεις, η για τυχον παχυλους μισθους.... πραγματα που ΔΕΝ ηταν στο χερι της Ολυμπιακης. Η Ολυμπιακη σαν εταιρια ητααν και ειναι ΕΞΑΙΣΙΑ, και τα χρεη της καποιος αλλος ειναι υπευθυνος να τα πληρωσει (u can call me ελληνικο κρατος)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          demetriades last edited by

                                          Ο χρήστης nass έγραψε:

                                          @ Vasilakis: εεε νταξ ρε παιδι μου... ειπαμε πως ειναι θωρακισμενα κουτια, δεν σημαινει ομως πως παντα επιβιωνουν. Σε σφοδρες συγκρουσεις τα πραγματα ειναι σκουρα ακομα και γι αυτα. Αυτο που λεγετε πως βρεθηκε ειναι μονο ενα μερος απο το casing...

                                          Αυτό είναι ένα από τα σκοτεινότερα σημεία της υπόθεσης: πως χάθηκε το CVR ? Δεν υποτίθεται πως βρίσκεται στην ουρά, μαζί με το FDR ? Οχι μόνο το FDR βρέθηκε αλλά και η ουρά ήταν ουσιαστικά άθικτη...

                                          To cvr δεν βρισκεται στο πισω μέρος αλλα μπροστά στο πιλοτηριο κατω απο τα καθισματα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            demetriades last edited by

                                            Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:

                                            ....Ομως οι καλες εταιρείες ειναι πιο σχολαστικες, προβαινουν σε αντικαταστάσεις εξαρτημάτων νωρίτερα κ.ο.κ

                                            H μεγαλυτερη 'προικα' της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ειναι οτι συμπεριλαμβανεται στις
                                            πλεον ασφαλεστερες εταιρειες (Ειναι νομιζω μεσα στη δεκαδα).
                                            Γενικα οι Ελληνικες εταιρειες ειναι ασφαλεις πραγμα που δειχνει οτι οι τεχνικοι ελεγχοι αλλα και η συντηρηση που γινεται στην Ελλαδα ειναι υψηλου επιπεδου και δε γινονται αραχωρησεις στο τομεα αυτο...

                                            Οσον αφορα τους 'δημοσιογραφους' τυπου Βερυκοκου ξερετε οτι εχουν κανει εμπαργκο στον Υπουργο Εθν.Αμυνης και δεν λενε το ονομα του επειδη εκανε το υπουργειο Πραγματικο υπουργειο και οχι μπουρ....λο που σουλατσαριζε το καθε λαμογιο οπου του καπνιζε??

                                            Τετοιοι ανθρωποι μας κανουν 'ενημερωση'

                                            Δεν θα το έλεγα αυτό. Ελληνική εταιρία πετούσε αεροσκάφος με πρόβλημα στα σκέλη προσγείωσης , δεν έκλειναν και τα είχαν πάντα ανοικτά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 12 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr