Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πως επηρεάζει η διάμερτος του ελαστικου το κρατημα;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πως επηρεάζει η διάμερτος του ελαστικου το κρατημα;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    29
    71
    560
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      babbis last edited by

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
      Οσο μικροτερη διαμετρος τοσο μεγαλυτερη επιταχυνση αλλα και μικροτερη τελικη ταχυτητα.

      Δηλαδή ένα αμάξι με 205/55/16 έχει λιγότυερη τελική από το 215/45/17?

      Αυτο θα ισχύει αν ο κινητήρας είναι ικανός να πιάσει τις ιδιες στροφές που αντιστοιχούν στην μέγιστη ταχύτητα οπότε η μεγαλύτερη ρόδα έχοντας μεγαλύτερη διάμετρο στις ίδιες στροφές ανά λεπτό διανύει μεγαλύτερη απόσταση στον ίδιο χρόνο άρα όντως είναι πιο γρ'ηγορο!!

      Όμως όπως λες:

      Ενα φαρδυ λαστιχο κοβει ταχυτητα και λογω αεροδυναμικης.

      άρα ίσως να μην μπορεί να πιάσει αυτές τις στροφές. Επειδή η αντίσταση του αέρα αυξάνει με το τετράγωνο της ταχύτητας!

      Αλλά διαφωνώ με το βάρος:

      Το βαρος της ροδας παιζει μεγαλο ρολο στην αναρτηση και στο ποσο ευκολα δουλευει αυτη.

      Σίγουρα επηρρεάζει την ανάρτηση και το πως δουλεύει.

      Όμως ο άξονας μετάδοσης και οι τροχοί είναι ένα σύστημα που περιστρέφεται με την δύναμη του κινητήρα. Όταν η περιστρεφόμενη μάζα είναι μεγαλύτερη δεν θα δυσκολευτεί να περιστραφεί. Ο κινητήρας έχει συγκεκριμένη ροπή στρέψης αρα σε μεγάλη μάζα ίσως δυσκολευτεί!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ο χρήστης Babbis έγραψε:

        Οσο μικροτερη διαμετρος τοσο μεγαλυτερη επιταχυνση αλλα και μικροτερη τελικη ταχυτητα.

        Δηλαδή ένα αμάξι με 205/55/16 έχει λιγότυερη τελική από το 215/45/17?

        Εεεε... το 215/45/17 έχει μικρότερη διάμετρο από το 205/55/16. Do the math!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nass last edited by

          Λίγο off-topic αλλά όχι πολύ

          Το αυτοκίνητό μου (Civic Type-R) φοράει 205/45/17, η οποία είναι μια σχετικά σπάνια διάσταση και με κάπως περιορισμένη διαθεσιμότητα. Πχ. δεν είδα να υπάρχει Michelin (http://www.michelin.gr/products_pilotsport.html#) σε αυτή τη διάσταση, ούτε η Pirelli (http://www.gr.pirelli.com/el_GR/tyres/catalog/tyre_product.jhtml?selected=size&catid=GR_UHP&productid=8503). Ξέρω βέβαια πως υπάρχουν Bridgestone και Yokohama.

          Εξάλλου, συνήθως τα λάστιχα με σειρά που τελειώνει σε '5' (45, 55) είναι αρκετά ακριβότερα (πχ. 200 ευρώ στο σετ) από αυτά με σειρά που τελειώνει σε '0' (40, 50).

          Αν πάμε στο Tyre calculator (http://www.miata.net/garage/tirecalcold.html) θα δούμε πως το 205/45/17 έχει ύψος πλαϊνών 92 mm και διάμετρο 616.3 mm ενώ το 225/40/17, το οποίο αν δεν κάνω λάθος είναι δημοφιλέστερο, έχει ύψος πλαϊνών 90 mm και διάμετρο 611.8 mm. Είναι δηλ. ελάχιστα 'κοντύτερο'.

          Ποιά λέτε να είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα μιας τέτοιας λύσης για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ? Κατά την άποψή μου:

          Πλεονεκτήματα:

          ο Καλύτερο κράτημα & φρενάρισμα
          ο Λιγότερο σπινάρισμα
          ο Ελάχιστα (0.7%) μικρότερο βήμα (δηλ. ελάχιστα μικρότερη τελική και καλύτερη επιτάχυνση λόγω διαμέτρου)
          o Μικρότερο κόστος
          ο Μεγαλύτερη διαθεσιμότητα κατασκευαστών, τύπων & διαστάσεων

          Μειονεκτήματα

          o Ισως λίγο χειρότερες επιδόσεις (λόγω φαρδύτερου πέλματος)
          ο Μήπως βρίσκει στους θόλους ή την ανάρτηση ?
          ο Μεγαλύτερη τάση για υδρολίσθηση
          ο Λιγότερο 'διασκεδαστικό'
          ο Χαλάει η ισορροπία του καλοσχεδιασμένου από τη μαμά Honda κρατήματος ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης nass έγραψε:

            Μειονεκτήματα

            o Ισως λίγο χειρότερες επιδόσεις (λόγω φαρδύτερου πέλματος)
            ο Μήπως βρίσκει στους θόλους ή την ανάρτηση ?
            ο Μεγαλύτερη τάση για υδρολίσθηση
            ο Λιγότερο 'διασκεδαστικό'
            ο Χαλάει η ισορροπία του καλοσχεδιασμένου από τη μαμά Honda κρατήματος ?

            1. απειροελάχιστη και μάλλον μη μετρήσιμη η διαφορά, τα άλογα υπάρχουν, δεν είναι 1600άρι με 225/45 17

            2. με δοκιμή μάλλον αυτό

            3. εξαρτάταται και από τον τύπο και το πέλμα του ελαστικού, αλλά και πάλι, πόσες μέρες βρέχει;

            4,5) δυστυχώς μόνο με δοκιμή

            1. άνεση; μήπως το ήδη σφιχτό γίνει σκληρότερο; (τα '18άρια' GTI με 225/40 18 είναι λιγότερο άνετα -εμφανώς- από τα '17άρια' με 225/45 17)
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              babbis last edited by

              Ο χρήστης kyan έγραψε:

              Οσο μικροτερη διαμετρος τοσο μεγαλυτερη επιταχυνση αλλα και μικροτερη τελικη ταχυτητα.

              Δηλαδή ένα αμάξι με 205/55/16 έχει λιγότυερη τελική από το 215/45/17?

              Εεεε... το 215/45/17 έχει μικρότερη διάμετρο από το 205/55/16. Do the math!

              Μάλλον έχεις δίκιο!! Όμως ξαναρωτάω, το βαρύτερο σύστημα(λάστιχο+ρόδα) δεν δυσκολεύει τον κινητήρα να πιάσει τις στροφες μέγιστης ταχύτητας όταν έχει να περιστρέψει βαρύτερο άξονα με την ίδια ροπή?

              Υ.Γ. 205/55/16 σημαίνει ότι το φάρδος του ελαστικού είναι 205 χιλ δηλαδή 20,5 cm.

              H ζάντα είναι 16 ίντσες δηλαδή 16*2,54cm/inch= 40,64cm.

              Και το προφίλ είναι το 55% του φάρδους δηλαδή 11,275cm.

              Άρα η διάμετρος της ρόδας είναι 63,19!

              Κάνω λάθος?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Ο χρήστης Babbis έγραψε:
                Άρα η διάμετρος της ρόδας είναι 63,19!

                Σωστά. Και για το 215/45/17 με τον ίδιο τρόπο θα βρεις ότι η συνολική διάμετρος είναι 62.53.

                Πέρα από τις πράξεις, η διαφορά έχει επιβεβαιωθεί και με το μάτι όταν άλλαξα τροχούς στην 147, κοιτώντας δύο τροχούς από τις δύο διαστάσεις δίπλα/δίπλα ο 215 ήταν όντως μικρότερος σε διάμετρο από τον 205.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης Babbis έγραψε:

                  Αλλά διαφωνώ με το βάρος:

                  Το βαρος της ροδας παιζει μεγαλο ρολο στην αναρτηση και στο ποσο ευκολα δουλευει αυτη.

                  Σίγουρα επηρρεάζει την ανάρτηση και το πως δουλεύει.

                  Όμως ο άξονας μετάδοσης και οι τροχοί είναι ένα σύστημα που περιστρέφεται με την δύναμη του κινητήρα. Όταν η περιστρεφόμενη μάζα είναι μεγαλύτερη δεν θα δυσκολευτεί να περιστραφεί. Ο κινητήρας έχει συγκεκριμένη ροπή στρέψης αρα σε μεγάλη μάζα ίσως δυσκολευτεί!!

                  Εγω το εγραψα για την αναρτηση και αυτα που εχω διαβασει σε περιοδικα για τις ζαντες ελαφριου κραμματος ,πως το μικροτερο αναρτωμενο βαρος βοηθα την αναρτηση να εχει πιο αμμεσες αντιδρασεις.

                  Να ρωτησω κατι:η υπερβολικη προσφυση μπορει να δημιουργησει προβλημα στα ημιαξονια στα γρηγορα ξεκινηματα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nass last edited by

                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                    Να ρωτησω κατι:η υπερβολικη προσφυση μπορει να δημιουργησει προβλημα στα ημιαξονια στα γρηγορα ξεκινηματα;

                    Φυσικά!

                    Και όχι μόνο στα ημιαξόνια αλλά ίσως και χειρότερα. Πχ. με slicks χωρίς κατάλληλη ανάρτηση σε πίστα με καλό οδόστρωμα ρισκάρεις ...τούμπα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      enginekiller last edited by

                      Ο χρήστης nass έγραψε:

                      Να ρωτησω κατι:η υπερβολικη προσφυση μπορει να δημιουργησει προβλημα στα ημιαξονια στα γρηγορα ξεκινηματα;

                      Φυσικά!

                      Και όχι μόνο στα ημιαξόνια αλλά ίσως και χειρότερα. Πχ. με slicks χωρίς κατάλληλη ανάρτηση σε πίστα με καλό οδόστρωμα ρισκάρεις ...τούμπα

                      Δεν το'πιασα αυτο το εξηγειτε λιγο;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        krusenstern last edited by

                        Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                        Δεν το'πιασα αυτο το εξηγειτε λιγο;

                        'βεντουζάρει' το λάστιχο στο δρόμο λόγω πολύ καλής πρόσφυσης, γέρνει πολύ το αμάξι λόγω ακατάλληλης ανάρτησης, ΧΡΑΠ! Την μάζεψες!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης Babbis έγραψε:
                          Άρα η διάμετρος της ρόδας είναι 63,19!

                          Κάνω λάθος?

                          Πολύ σωστά, μόνο για περισσότερη ακρίβεια να κοιτάξεις το κατάλογο του κατασκευαστή γιατί ανάλογα με το μοντέλο του ελαστικού υπάρχουν μικροδιαφορές.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                            Να ρωτησω κατι:η υπερβολικη προσφυση μπορει να δημιουργησει προβλημα στα ημιαξονια στα γρηγορα ξεκινηματα;

                            Αν έχεις πολλά άλογα (τώρα μιλάμε για πολλά άλογα) με slicks σε καλή άσφαλτο θα πατινάρει ο συμπλέκτης άγρια. Βάζοντας αγωνιστικό συμπλέκτη δεν έχω δει να κόβονται ημιαξόνια αλλά ξέρω διαφορικά και σαζμάν που έσπασαν.

                            Έχω δει κάποιον που οδηγούσε αυτοκίνητο που έσκασε ο συμπλέκτης και τα θραύσματα διαπέρασαν το αμάξωμα ΚΟΝΤΑ στα πόδια του, πολύ τυχερός (υπάρχουν 'κουβέρτες'). Και τα ημιαξόνια πρέπει να σπάνε και μάλιστα θα είναι πολύ επικίνδυνα, υπάρχουν προστατευτικά που το κρατάνε στη θέση του αν σπάσει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Ο χρήστης leonp έγραψε:
                              Έχω δει κάποιον που οδηγούσε αυτοκίνητο που έσκασε ο συμπλέκτης και τα θραύσματα διαπέρασαν το αμάξωμα ΚΟΝΤΑ στα πόδια του, πολύ τυχερός (υπάρχουν 'κουβέρτες'). Και τα ημιαξόνια πρέπει να σπάνε και μάλιστα θα είναι πολύ επικίνδυνα, υπάρχουν προστατευτικά που το κρατάνε στη θέση του αν σπάσει.

                              Το χειρότερο απ'όλα είναι να σπάσει ο σφόνδυλος (βολάν) σε αυτοκίνητο με ελαφρωμένο 'αστεροειδή' σφόνδυλο. Η κινητική ενέργεια των κομματιών που φεύγουν εφαπτομενικά είναι πολύ μεγάλη και κόβουν σα βούτυρο ό,τι βρουν μπροστά τους. Έχουν σκοτωθεί οδηγοί αγώνων από εκρηκτική αστοχία σφόνδυλου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Γειά σας!

                                Πιστεύω ότι, με την αύξηση της διαμέτρου (π.χ. λάστιχο μεγαλύτερου προφίλ), 'μακραίνει' η τελική σχέση μετάδοσης.

                                Αυτό σημαίνει ότι, για τις ίδιες στροφές περιστροφής των ημιαξονίων, οι τροχοί θα καλύπτουν με την περιστροφή τους μεγαλύτερη απόσταση στον ίδιο χρόνο. Συνεπώς έχουμε αύξηση της ταχύτητας του οχήματος στις ίδιες στροφές λειτουργίας του κινητήρα.
                                Αυτό συμβαίνει, αφού αυξάνεται η περιφέρεια του ελαστικού.
                                Δηλαδή αν σε χρόνο t καλύπτεται μια απόσταση n*(2πR1) με τον παλιό τροχό, τώρα θα καλύπτεται μια απόσταση (στον ίδιο χρόνο t) n*(2πR2). Άρα για R2>R1, έχουμε μεγαλύτερη ταχύτητα.
                                Όταν όμως έχουμε αύξηση της ταχύτητας του αυτοκινήτου, έχουμε και αύξηση της αεροδυναμικής αντίστασής του. Συνεπώς αν το αυτοκίνητο με 4000rpm είχε (με 5η) 140km/h και με τους νέους τροχούς έχει π.χ. 145km/h (πάλι στις 4000rpm), τότε θα απαιτείται περισσότερο άνοιγμα του γκαζιού στις ίδιες στροφές, προκειμένου η παραπάνω ροπή που θα βγάζει ο κινητήρας (λόγω του επιπλέον πατήματος του γκαζιού), να εξισορροπεί την αυξημένη αεροδυναμική αντίσταση του οχήματος. Αυτό φυσικά δεν μπορεί να συνεχίζεται και σε υψηλότερες ταχύτητες, κάποια στιγμή ο κινητήρας θα 'γονατίσει', οπότε αυτό θα μεταφραστεί σε έλλειμα επιδόσεων.

                                Κατ' τα άλλα, το πέλμα θα αυξηθεί κατά μήκος (όχι κατά πλάτος, όπως θα συνέβαινε με την αύξηση του πλάτους του ελαστικού).
                                Η τριβή κύλισης εκφράζει την αντίσταση του τροχού στην ολίσθηση. Κατά την κύλιση του τροχού (ιδανικά, για απαραμόρφωτα σώματα) υπάρχει μηδενική ταχύτητα στο εκάστοτε σημείο επαφής του τροχού με τον δρόμο (στιγμιαία). Κατά την ολίσθηση (μπλοκάρισμα, σπινιάρισμα) αυτό δεν συμβαίνει.
                                Όσο μεγαλύτερη τριβή κύλισης έχουμε (καλό οδόστρωμα, καλό ελαστικό, μεγάλη επιφάνεια ελαστικού, παραβλέπουμε την επίδραση των θερμοκρασιών) , τόσο περισσότερο αποφεύγουμε το μπλοκάρισμα/σπινιάρισμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  babbis last edited by

                                  Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
                                  Γειά σας!

                                  Πιστεύω ότι, με την αύξηση της διαμέτρου (π.χ. λάστιχο μεγαλύτερου προφίλ), 'μακραίνει' η τελική σχέση μετάδοσης.

                                  Αυτό σημαίνει ότι, για τις ίδιες στροφές περιστροφής των ημιαξονίων, οι τροχοί θα καλύπτουν με την περιστροφή τους μεγαλύτερη απόσταση στον ίδιο χρόνο. Συνεπώς έχουμε αύξηση της ταχύτητας του οχήματος στις ίδιες στροφές λειτουργίας του κινητήρα.
                                  Αυτό συμβαίνει, αφού αυξάνεται η περιφέρεια του ελαστικού.
                                  Δηλαδή αν σε χρόνο t καλύπτεται μια απόσταση n*(2πR1) με τον παλιό τροχό, τώρα θα καλύπτεται μια απόσταση (στον ίδιο χρόνο t) n*(2πR2). Άρα για R2>R1, έχουμε μεγαλύτερη ταχύτητα.
                                  Όταν όμως έχουμε αύξηση της ταχύτητας του αυτοκινήτου, έχουμε και αύξηση της αεροδυναμικής αντίστασής του. Συνεπώς αν το αυτοκίνητο με 4000rpm είχε (με 5η) 140km/h και με τους νέους τροχούς έχει π.χ. 145km/h (πάλι στις 4000rpm), τότε θα απαιτείται περισσότερο άνοιγμα του γκαζιού στις ίδιες στροφές, προκειμένου η παραπάνω ροπή που θα βγάζει ο κινητήρας (λόγω του επιπλέον πατήματος του γκαζιού), να εξισορροπεί την αυξημένη αεροδυναμική αντίσταση του οχήματος. Αυτό φυσικά δεν μπορεί να συνεχίζεται και σε υψηλότερες ταχύτητες, κάποια στιγμή ο κινητήρας θα 'γονατίσει', οπότε αυτό θα μεταφραστεί σε έλλειμα επιδόσεων.

                                  Κατ' τα άλλα, το πέλμα θα αυξηθεί κατά μήκος (όχι κατά πλάτος, όπως θα συνέβαινε με την αύξηση του πλάτους του ελαστικού).
                                  Η τριβή κύλισης εκφράζει την αντίσταση του τροχού στην ολίσθηση. Κατά την κύλιση του τροχού (ιδανικά, για απαραμόρφωτα σώματα) υπάρχει μηδενική ταχύτητα στο εκάστοτε σημείο επαφής του τροχού με τον δρόμο (στιγμιαία). Κατά την ολίσθηση (μπλοκάρισμα, σπινιάρισμα) αυτό δεν συμβαίνει.
                                  Όσο μεγαλύτερη τριβή κύλισης έχουμε (καλό οδόστρωμα, καλό ελαστικό, μεγάλη επιφάνεια ελαστικού, παραβλέπουμε την επίδραση των θερμοκρασιών) , τόσο περισσότερο αποφεύγουμε το μπλοκάρισμα/σπινιάρισμα.

                                  Συμφωνώ αν η άυξηση διαμέτρρου δεν ακολουθείτε από αύξηση βάρους

                                  Ναι αλλά αυτό που ρώτησα πιο πάνω είναι αν το n είναι ίδιο!!

                                  Αν βάλεις τροχό με περισσότερο βάρος θα δυσκολευτεί ο κινητήρας να πιάσει το ίδιο n τελικής ταχύτητας.

                                  Σημείωση:Ας αγνοήσουμε την αεροδυναμική που έχει δίκιο. Ας υποθέσουμε ότι κινούμαστε στο κενό

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Με βαρύτερο τροχό θα αργήσει να πιάσει τη τελική αλλά δεν θα πιάσει λιγότερο. Θα αργήσει ελάχιστα περισσότερο γιατί οι στροφές του ελαστικού είναι 3,5 - 4 φορές λιγότερες από του κινητήρα και στις ταχύτητες κοντά στη τελική η επιτάχυνση είναι μικρή.

                                    Μεγάλη διαφορά στην επιτάχυνση κάνει το ελάφρωμα του βολάν (ιδίως στη 1η, 2η ταχύτητα). Προσοχή όμως, διάβασε παραπάνω τι συμβαίνει εάν σπάσει - μόνο καλής εταιρείας δοκιμασμένο. Επίσης, το αυτοκίνητο σε μποτιλιάρισμα είναι αδύνατο να το οδηγήσεις, θέλει απίστευτο πατινάρισμα. Όμως όταν πατήσεις το γκάζι στο νεκρό, δεν βλέπεις τη βελόνα μόνο ακούς το κόφτη.

                                    Με το βαρύτερο τροχό θα έχει πολύ διαφορετική συμπεριφορά η ανάρτηση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dsaraf last edited by

                                      απάντηση στα ερωτήματα του topic δίνει ένα test που είχαν κάνει οι 4τροχοί σε ένα saxo vts αναζητώντας την καλύτερη λύση για τα ιδανικά ελαστικά που πρέπει να φοράει κάποιο αυτοκίνητο. Μέτρησαν επιδόσεις και κράτημα με τα μανίσια 185/55-14 και με τα 195-45/15. Από ότι θυμάμαι το vts ήταν λίγο πιο γρήγορο με τα 195αρια λόγω της λίγο μικρότερης διαμέτρου (0.3'' στα 0-100, 0.2-0.3'' στα ρεπριζ 50-80, 80-110) είχε λίγο καλύτερη πλευρική πρόσφυση, αλλά ήταν λίγο πιο αργό στο test του σλάλομ και στο γύρο πίστας. Θα προσπαθήσω να βρω το τεύχος (που αν θυμάμαι καλά το συγκεκριμένο τεστ πρέπει να ταν σε ένθετο κ όχι εντός του περιοδικού) και να αναφέρω περισσότερες λεπτομέρειες..Όποιος το βρει καλό θα ταν να γράψει κάποιες παραπάνω λεπτομέρειες

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Από προηγούμενη δημοσίευσή μου:

                                        *Όσοι ήθελαν να κάνουν κόντρες στα σιβίκ τους έψαχναν να βρουν τα σπάνια 205/50/13 και βάζουν 35psi (δε ξέρω αν χωράνε τα φρένα από τα καινούρια σιβικ στις 13άρες). Αμέσως 7% καλύτερη επιτάχυνση.
                                        *

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          peter-s last edited by

                                          ΦΟΡΑΩ ΛΑΣΤΙΧΑ 195/55/16'.
                                          ΤΙ ΔΙΑΣΤΣΗ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑΤΕ ΝΑ ΒΑΛΩ ΕΣΤΩ ΝΑΜΗΝ ΧΑΛΑΣΩ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            enginekiller last edited by

                                            Για ποιο φαρδυ μαλλον εννοεις οποτε μαλλον 205/50/16 αλλα μην πας σε ακομα χαμηλοτερο μετα γιατι θα κοπαναει αρκετα, θα εχεις προβληματα με τριγμους και αρκετο χασιμο σε ανεση και αποσβεση κραδασμων. Περιεργη διασταση μου φαινεται τι αυτοκινητο εχεις;

                                            Υ.Γ:Καλως ηρθες στο forum
                                            Υ.Γ.2:Μην γραφεις με κεφαλαια!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr