Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
Κοντρα στα 2.000 cc
  1. Home
  2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
  3. Κοντρα στα 2.000 cc
  • 1
  • 2
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10 / 10
Κατασκευαστές και Μοντέλα
59
184
220
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • ?
    A Former User last edited by Aug 1, 2005, 2:03 PM

    Αυτος ο τυπος κανει μονο για πισωκινητα ,σωστα;

    1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • T
      techadmin admin last edited by Aug 1, 2005, 2:12 PM

      Απ'ό,τι βλέπω αυτός ο τύπος δεν επιτρέπει ημιαξόνια αλλά θεωρητικά θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε πίσω ανάρτηση προσθιοκίνητου. 😉

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        aristotelis last edited by Aug 1, 2005, 2:12 PM

        οχι βεβαια. χωρο και χρημα να εχεις και κανει για ολα
        Βασικα αυτος ειναι και ο λογος που το θεμα 'αυτοκινηση' με ενθουσιαζει...
        δεν υπαρχει μια δοκιμασμενη τελεια λυση, αλλα με βαση τις συνθηκες και τις αναγκες καθε λυση εχει τα δικα της υπερ και κατα....
        σαν να λεμε διαφορα design με τεχνη. Στην τεχνη δεν εχεις περιορισμους... στο design εχεις συνεχως περιορισμους!

        γιαυτο και με κανουν και γελαω και σχολια στυλ 'τα χοντα στριβουν γιατι εχουν διπλα ψαλιδια, το νεο κλιο δεν στριβει γιατι εχει ημιακαμπτο' κλπ... ναι στην θεωρια καποιες διαταξεις ειναι καλυτερες απο αλλες... στην πραξη ομως ολα αλλαζουν με βαση τις συνθηκες και τους περιορισμους

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by Aug 1, 2005, 2:18 PM

          Ο χρήστης kyan έγραψε:
          Απ'ό,τι βλέπω αυτός ο τύπος δεν επιτρέπει ημιαξόνια αλλά θεωρητικά θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε πίσω ανάρτηση προσθιοκίνητου. 😉

          Λιγο διαφορετικο,ελατηριο ξεχωριστα απο αμορτισερ,εχει η GIULIA αν θυμαμαι καλα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sakiss last edited by Aug 1, 2005, 2:55 PM

            Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
            Ωραιοτατο το κειμενο του Proto, να προσθεσω οτι πισω οι νεας γενιας αλφα εχουν μακφερσον, ενω μπροστα 'λενε' οτι εχουν διπλα ψαλιδια...

            η αληθεια ειναι λιγο διαφορετικη. Το τμημα μαρκετινγκ επελεξε τον ορο διπλα ψαλιδια για λογους προφανους εντυπωσιασμου... αν και στην πρωτη γενια 156 τα ελεγε quadrilatero deformabile, (τετραπλευρο παραμορφωσιμο... βγαλε ακρη ορου)

            παντως το θεμα ειναι οτι σιγουρα αν θελει κανεις να δει πως ειναι μια αναρτηση διπλων ψαλιδιων... καλυτερα να ΜΗΝ κοιταξει την μπροστινη των αλφα.

            Oι 156/147/Gt χρησιμοποιουν double wishbone και για την ακριβεια high double wishbone και δεν εχει καμια σχεση με mcpherson.Quadrilatero ειναι το Ιταλικο ονομα για τα διπλα ψαλιδια ασχετα αν μεταφραζεται στα ελληνικα ''τετραπλευρα'' και υπαρχουν δυο τυποι...τα high(alto στα ιταλικα) και τα low ή normal που χρησιμοποιει η maserati quattroporte.Eιναι πασιφανες απο την φωτογραφια που παρεθεσες οτι η αναρτηση της 156 εχει 2 ψαλιδια και η mcpherson οπως η αναρτηση με ενα ψαλιδι εχουν ενα στο κατω μερος.Επισης υπαρχουν και αλλες ονομασιες αναρτησεων με δυο ψαλιδια εκτος αυτων που παρεθεσες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            184 out of 184
            • First post
              184/184
              Last post
            • 1
            • 2
            • 6
            • 7
            • 8
            • 9
            • 10
            • 10 / 10
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            APRILIOS

            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr