-
Θα το γράψω εδώ να εκτονωθώ.
Έχω γράψει και παλιότερα ότι τα χειρότερα αυτοκίνητα, που έχω ποτέ οδηγήσει είναι το Hyundai Atos και το Μercedes A-Class το πρώτο.
Υπάρχει όμως ένα ακόμα, με το οποίο μάλιστα έχω διανύσει αρκετά χιλιόμετρα. Ανήκει στον κολλητό μου βλέπετε.
Πριν το αγοράσει εις μάτην προσπαθούσα να τον πείσω να πάρει κάτι άλλο, αλλά από τη στιγμή που βασικό κριτήριο του ήταν 'να είναι ελκυστικό στις κοπέλες', δεν μπόρεσα να του αλλάξω γνώμη.
Το μο@νί επιλέγει για μας.Τέλος πάντων, είναι αδερφικός μου φίλος, δεν ήθελα και να τον στενοχωρήσω, του είπα βέβαια τη γνώμη μου, με έγραψε φυσικά στα @ρ#ίδι@ του, το αγόρασε, του είπα καλορίζικο, καλοτάξιδο κλπ, και έτυχε να κάνουμε και μερικά ταξίδια με το αυτοκίνητό του.
Πρόκειται για ένα Renault Megane Cabrio 1.6 Fuji. Άκου τώρα όνομα!
Από το όνομα της έκδοσης και μόνο δεν μπορείς να το πάρεις στα σοβαρά.
Τι είναι αυτό, όμως, που καθιστά αυτό το αυτοκίνητο τόσο αντιπαθητικό;Δε θα σταθώ διόλου στην εμφανισή του την εξωτερική, που είναι σα βάρκα με ρόδες και κουκούλα, είναι όπως λέμε υποκειμενικό.
Η εργονομία του είναι πέρα για πέρα φριχτή. Απαίσια θέση οδήγησης με το τιμόνι οριζόντιο, λες και οδηγείς γκλομπτρότερ.
Απίστευτα αντιεργονομικά χειριστήρια γενικώς.
Είναι παράδοξο, πως σε αυτοκίνητο μήκους 4+μ. στριμώχνονται απελπιστικά 4 επιβάτες. Οι πίσω κουλουριασμένοι σα φίδια.
Το πίσω παρμπρίζ πλαστικό βέβαια, τι περιμένατε, κοιτάζεις προς τα πίσω και είναι σαν να έχεις 15 βαθμούς μυωπία.
Η κουκούλα μετά τα 120 αρχίζει και φουσκώνει. Μετά τα 140 νομίζεις ότι θα σκιστεί. Μετά τα 150 οι αεροδυναμικοί θόρυβοι και η φουσκωμένη κουκούλα οδηγούν αυτόματα το δεξί πόδι στο φρένο.Τα φρένα του είναι σχετικά καλά παρεμπιμπτόντως.
Το πιο μελανό (από τα μελανά) σημείο του είναι τα εντελώς ακατέργαστης αίσθησης χειριστήρια του, από το τιμόνι και τον επιλογέα έως τα χειριστήρια για τη ρύθμιση του καθίσματος.
Είναι και αυτό το ογκώδες άκομψο ταμπλό, που σου προκαλεί ασφυκτική κλειστοφοβία, θες να βγεις το συντομότερο έξω.Το μοτέρ του έχει κάποια δύναμη, το 1.6.
Από ακαμψία πλαισιού, άστα να πάνε, βλέπεις τις κολώνες να λυγίζουν μπροστά στα μάτια σου.
Αυτά που λέτε...
Όσοι έχετε εμπειρίες από αυτό το κάμπριο, μοιραστείτε τες...
-
Θα το γράψω εδώ να εκτονωθώ.
Έχω γράψει και παλιότερα ότι τα χειρότερα αυτοκίνητα, που έχω ποτέ οδηγήσει είναι το Hyundai Atos και το Μercedes A-Class το πρώτο.
Υπάρχει όμως ένα ακόμα, με το οποίο μάλιστα έχω διανύσει αρκετά χιλιόμετρα. Ανήκει στον κολλητό μου βλέπετε.
Πριν το αγοράσει εις μάτην προσπαθούσα να τον πείσω να πάρει κάτι άλλο, αλλά από τη στιγμή που βασικό κριτήριο του ήταν 'να είναι ελκυστικό στις κοπέλες', δεν μπόρεσα να του αλλάξω γνώμη.
Το μο@νί επιλέγει για μας.Τέλος πάντων, είναι αδερφικός μου φίλος, δεν ήθελα και να τον στενοχωρήσω, του είπα βέβαια τη γνώμη μου, με έγραψε φυσικά στα @ρ#ίδι@ του, το αγόρασε, του είπα καλορίζικο, καλοτάξιδο κλπ, και έτυχε να κάνουμε και μερικά ταξίδια με το αυτοκίνητό του.
Πρόκειται για ένα Renault Megane Cabrio 1.6 Fuji. Άκου τώρα όνομα!
Από το όνομα της έκδοσης και μόνο δεν μπορείς να το πάρεις στα σοβαρά.
Τι είναι αυτό, όμως, που καθιστά αυτό το αυτοκίνητο τόσο αντιπαθητικό;Δε θα σταθώ διόλου στην εμφανισή του την εξωτερική, που είναι σα βάρκα με ρόδες και κουκούλα, είναι όπως λέμε υποκειμενικό.
Η εργονομία του είναι πέρα για πέρα φριχτή. Απαίσια θέση οδήγησης με το τιμόνι οριζόντιο, λες και οδηγείς γκλομπτρότερ.
Απίστευτα αντιεργονομικά χειριστήρια γενικώς.
Είναι παράδοξο, πως σε αυτοκίνητο μήκους 4+μ. στριμώχνονται απελπιστικά 4 επιβάτες. Οι πίσω κουλουριασμένοι σα φίδια.
Το πίσω παρμπρίζ πλαστικό βέβαια, τι περιμένατε, κοιτάζεις προς τα πίσω και είναι σαν να έχεις 15 βαθμούς μυωπία.
Η κουκούλα μετά τα 120 αρχίζει και φουσκώνει. Μετά τα 140 νομίζεις ότι θα σκιστεί. Μετά τα 150 οι αεροδυναμικοί θόρυβοι και η φουσκωμένη κουκούλα οδηγούν αυτόματα το δεξί πόδι στο φρένο.Τα φρένα του είναι σχετικά καλά παρεμπιμπτόντως.
Το πιο μελανό (από τα μελανά) σημείο του είναι τα εντελώς ακατέργαστης αίσθησης χειριστήρια του, από το τιμόνι και τον επιλογέα έως τα χειριστήρια για τη ρύθμιση του καθίσματος.
Είναι και αυτό το ογκώδες άκομψο ταμπλό, που σου προκαλεί ασφυκτική κλειστοφοβία, θες να βγεις το συντομότερο έξω.Το μοτέρ του έχει κάποια δύναμη, το 1.6.
Από ακαμψία πλαισιού, άστα να πάνε, βλέπεις τις κολώνες να λυγίζουν μπροστά στα μάτια σου.
Αυτά που λέτε...
Όσοι έχετε εμπειρίες από αυτό το κάμπριο, μοιραστείτε τες...
-
Θα το γράψω εδώ να εκτονωθώ.
Έχω γράψει και παλιότερα ότι τα χειρότερα αυτοκίνητα, που έχω ποτέ οδηγήσει είναι το Hyundai Atos και το Μercedes A-Class το πρώτο.
Υπάρχει όμως ένα ακόμα, με το οποίο μάλιστα έχω διανύσει αρκετά χιλιόμετρα. Ανήκει στον κολλητό μου βλέπετε.
Πριν το αγοράσει εις μάτην προσπαθούσα να τον πείσω να πάρει κάτι άλλο, αλλά από τη στιγμή που βασικό κριτήριο του ήταν 'να είναι ελκυστικό στις κοπέλες', δεν μπόρεσα να του αλλάξω γνώμη.
Το μο@νί επιλέγει για μας.Τέλος πάντων, είναι αδερφικός μου φίλος, δεν ήθελα και να τον στενοχωρήσω, του είπα βέβαια τη γνώμη μου, με έγραψε φυσικά στα @ρ#ίδι@ του, το αγόρασε, του είπα καλορίζικο, καλοτάξιδο κλπ, και έτυχε να κάνουμε και μερικά ταξίδια με το αυτοκίνητό του.
Πρόκειται για ένα Renault Megane Cabrio 1.6 Fuji. Άκου τώρα όνομα!
Από το όνομα της έκδοσης και μόνο δεν μπορείς να το πάρεις στα σοβαρά.
Τι είναι αυτό, όμως, που καθιστά αυτό το αυτοκίνητο τόσο αντιπαθητικό;Δε θα σταθώ διόλου στην εμφανισή του την εξωτερική, που είναι σα βάρκα με ρόδες και κουκούλα, είναι όπως λέμε υποκειμενικό.
Η εργονομία του είναι πέρα για πέρα φριχτή. Απαίσια θέση οδήγησης με το τιμόνι οριζόντιο, λες και οδηγείς γκλομπτρότερ.
Απίστευτα αντιεργονομικά χειριστήρια γενικώς.
Είναι παράδοξο, πως σε αυτοκίνητο μήκους 4+μ. στριμώχνονται απελπιστικά 4 επιβάτες. Οι πίσω κουλουριασμένοι σα φίδια.
Το πίσω παρμπρίζ πλαστικό βέβαια, τι περιμένατε, κοιτάζεις προς τα πίσω και είναι σαν να έχεις 15 βαθμούς μυωπία.
Η κουκούλα μετά τα 120 αρχίζει και φουσκώνει. Μετά τα 140 νομίζεις ότι θα σκιστεί. Μετά τα 150 οι αεροδυναμικοί θόρυβοι και η φουσκωμένη κουκούλα οδηγούν αυτόματα το δεξί πόδι στο φρένο.Τα φρένα του είναι σχετικά καλά παρεμπιμπτόντως.
Το πιο μελανό (από τα μελανά) σημείο του είναι τα εντελώς ακατέργαστης αίσθησης χειριστήρια του, από το τιμόνι και τον επιλογέα έως τα χειριστήρια για τη ρύθμιση του καθίσματος.
Είναι και αυτό το ογκώδες άκομψο ταμπλό, που σου προκαλεί ασφυκτική κλειστοφοβία, θες να βγεις το συντομότερο έξω.Το μοτέρ του έχει κάποια δύναμη, το 1.6.
Από ακαμψία πλαισιού, άστα να πάνε, βλέπεις τις κολώνες να λυγίζουν μπροστά στα μάτια σου.
Αυτά που λέτε...
Όσοι έχετε εμπειρίες από αυτό το κάμπριο, μοιραστείτε τες...
-
Και θα έλεγες χαλάλι όλα αυτά αν ήταν τουλάχιστον 'ελκυστικό στις κοπέλες'
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Και θα έλεγες χαλάλι όλα αυτά αν ήταν τουλάχιστον 'ελκυστικό στις κοπέλες'Ακριβώς.
Με βάση την κοινή λογική ΙΚΕ μπορεί να γίνει ελκυστικό στις κοπέλες, μόνο αν τις δέσουμε από τον κοτσαδόρο, βάλουμε πρώτη και φύγουμε.
Μόνο έτσι μπορεί να 'τις τραβήξει'! -
Τουλάχιστον ο φίλος σου πέρασε καλά στο ταξίδι;
(Oι εκδόσεις Fiji δεν έδιναν δώρο ένα ταξίδι στα ομώνυμα νησιά; )
-
Πάντως το coupe μια χαρά ήταν, με εξαίρεση τους χώρους κ το τιμόνι που είναι ότι πρέπει δικαιολογία για να βαλεις ένα after market
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Τουλάχιστον ο φίλος σου πέρασε καλά στο ταξίδι;(Oι εκδόσεις Fiji δεν έδιναν δώρο ένα ταξίδι στα ομώνυμα νησιά; )
Το τραγικό είναι ότι ακόμα δεν έχει καταλάβει τι μπαζο-αυτοκίνητο οδηγεί!
Το οποίο γίνεται ακόμα πιο τραγικό, αν σκεφτούμε ότι ο πατέρας του έχει RX-8, το οποίο συχνά πυκνά οδηγεί και ο γιος!Fiji λέγεται ή Fuji;
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Fiji λέγεται ή Fuji;
Το πρώτο αν θυμάμαι καλά.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Το τραγικό είναι ότι ακόμα δεν έχει καταλάβει τι μπαζο-αυτοκίνητο οδηγεί!Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι. Τι στεναχωριέσαι εσύ αφού αυτός είναι υπερικανοποιημένος;
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Fiji λέγεται ή Fuji;
Το πρώτο αν θυμάμαι καλά.
Εάν λέγεται Fiji θα σου αρέσει;
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Τουλάχιστον ο φίλος σου πέρασε καλά στο ταξίδι;
(Oι εκδόσεις Fiji δεν έδιναν δώρο ένα ταξίδι στα ομώνυμα νησιά; )
Το τραγικό είναι ότι ακόμα δεν έχει καταλάβει τι μπαζο-αυτοκίνητο οδηγεί!
Το οποίο γίνεται ακόμα πιο τραγικό, αν σκεφτούμε ότι ο πατέρας του έχει RX-8, το οποίο συχνά πυκνά οδηγεί και ο γιος!Fiji λέγεται ή Fuji;
Στο καπό του αυτοκινητου του κολλητού σου είναι κολλημένο, ρίξε μια ματιά και πές και σε εμάς να λυθεί η απορία σου
Και κάτι άλλο, ποια αυτοκίνητα έχεις οδηγήσει που θεωρείς τα χειρότερα το atos και την Α και πάνω απο όλα τι αυτοκίνητο έχεις εσύ, αν έχεις φυσικά!
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Τουλάχιστον ο φίλος σου πέρασε καλά στο ταξίδι;
(Oι εκδόσεις Fiji δεν έδιναν δώρο ένα ταξίδι στα ομώνυμα νησιά; )
**Το τραγικό είναι ότι ακόμα δεν έχει καταλάβει τι μπαζο-αυτοκίνητο οδηγεί! **
Το οποίο γίνεται ακόμα πιο τραγικό, αν σκεφτούμε ότι ο πατέρας του έχει RX-8, το οποίο συχνά πυκνά οδηγεί και ο γιος!Fiji λέγεται ή Fuji;
μήπως τελικά το έχει καταλάβει?
Fidji όπως κ τα νησιά! όσο για δώρο το ταξίδι δεν είμαι σίγουρος.... 'απλά' ήταν όνομα πλούσιας έκδοσης με conolly δέρματα, κλπ κλπ
Νικόλας
-
γιατί δε το βάζεις στο θάψιμο της εβδομάδας;
-
Το σωστο ειναι νησια FIJI http://www.fiji.gov.fj/
Το ιδιο ονομα ειχαν και οι εκδοσεις των Ρενο τοτε.
Fuji ειναι η εταιρια με τις φωτογραφικες μηχανες και νομιζω οτι ειναι μητρικη εταιρια της SUBARU. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Fuji ειναι η εταιρια με τις φωτογραφικες μηχανες και νομιζω οτι ειναι μητρικη εταιρια της SUBARU.[offtopic]νομίζω Βασίλη μητρική και των δύο είναι η Fuji heavy industries, αλλά δεν είμαι σίγουρος.[/offtopic]
-
Πάντως δεν είναι το μόνο κάμπριο που ο μόνος σκοπός της ύπαρξης του είναι το 'γκομενοκυνήγι'. Να πούμε για τα 205 και τα παλιά SAAΒ με το πλαίσιο 'μαστίχα Χίου'? Για τα STRATUS που σε μέγεθος και οδικη συμπεριφορά θυμίζουν Τιτανικό? (Δυστυχώς αυτά αρέσουν πολύ στις γυναίκες γιατί το μήκος τους κάτι άλλο τους θυμίζουν...) Για τις παλιές Ζ3, τις wannabe σπορ? Ή για τα golf, 306 και rover 216 που στην Ελλάδα (και μόνο) θεωρήθηκαν status symbols? Παράδειγμα ένας μπογιατζής που έβαψε το σπίτι μας και είχε rover 216 cabrio και μου έλεγε η θεια μου 'είδες όταν δουλεύει ο άνθρωπος και προκόβει τι αυτοκίνητο παίρνει?'
Δυστυχώς δεν έχουν όλοι τις προτεραιότητες που έχουν οι συνηδητοποιημένοι οδηγοί, γι' αυτό εξάλλου παίρνουν θάρρος οι αυτοκινητοβιομηχανίες και βγάζουν κάμποσα shit cars... Βρίσκουν έδαφος και το κάνουν...
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Τουλάχιστον ο φίλος σου πέρασε καλά στο ταξίδι;
(Oι εκδόσεις Fiji δεν έδιναν δώρο ένα ταξίδι στα ομώνυμα νησιά; )
Το τραγικό είναι ότι ακόμα δεν έχει καταλάβει τι μπαζο-αυτοκίνητο οδηγεί!
Το οποίο γίνεται ακόμα πιο τραγικό, αν σκεφτούμε ότι ο πατέρας του έχει RX-8, το οποίο συχνά πυκνά οδηγεί και ο γιος!Fiji λέγεται ή Fuji;
Στο καπό του αυτοκινητου του κολλητού σου είναι κολλημένο, ρίξε μια ματιά και πές και σε εμάς να λυθεί η απορία σου
Και κάτι άλλο, ποια αυτοκίνητα έχεις οδηγήσει που θεωρείς τα χειρότερα το atos και την Α και πάνω απο όλα τι αυτοκίνητο έχεις εσύ, αν έχεις φυσικά!
Το έχει ξεκολλήσει. Ο ίδιος, όταν τον ρώτησα, μου είπe ότι είναι Fuji. Μάλλον όμως το σωστό είναι Fiji.
Έχω οδηγήσει αρκετά αυτοκίνητα.
Αλλά και να μην είχα οδηγήσει το Ατος και η Α-Κλας είναι τόσο αίσχιστα, που αυτομάτως υποθέτεις ότι δεν πρέπει να υπάρχουν χειρότερα!Το τι αυτοκίνητο έχω δεν ενδιαφέρει κανέναν. Το χω αναφέρει όμως παλιότερα.
-
Και είναι αυτοκίνητο θρύλος...
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Και είναι αυτοκίνητο θρύλος...Είναι το ρημάδι!
Και για αυτό το αγαπώ!
Όχι άλλα τέτοια κάμπριο!