-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Κατ αρχάς καλοτάξιδο το τουτού. Νομιζω οτι εκανες μια πολυ καλή επιλογή (ισως την καλύτερη στην κατηγορια του αυτή τη ατιγμή). Θα ήθελα ομως να σου πώ καλοπροαιρετα παντα 1-2 πραγματάκια
-
Μην συγκρινεις το Passat με το Almera, δεν εχει κανενα νοημα (νομιζω καταλαβαινεις γιατί).
-
Τι αυτοκινητα εχεις οδηγήσει μεχρι τώρα ? Μου κανει εντυπωση οτι βρισκεις τον 1600άρη FSI υπέροχο!! Ειναι απλα ενας καλος κινητήρας και τιποτα περισσότερο..
-
Ε, οτι γυριζουν οι γκομενες και κοιτάνε το Passat αυτό δεν το περιμενα
Εν ολιγοις φιλε μου το τουτού σου ειναι οντως πολύ καλό (για τα λεφτά του) αλλα νομιζω οτι εισαι υπερβολικος . Δεν πειράζει ομως να εισαι καλά και να το χαίρεσαι!!
-
Το σύγκρινα με το αυτόκινητο με το οποίο είχα κάποια χρόνια και είχε πολύ καλή αξιοπιστία. Όμως έχεις δίκιο δεν έχει καμμία σχέση!
-
Έχω οδηγήσει σχεδόν τα πάντα Audi A4, Rover 820, Audi S3, Vectra, Mondeo, 407 και πολλά άλλα που νοικιάζαμε ως φοιτητές στην Αγγλία. Όμως δεν είναι ο 1600αρης που είναι πολύ καλός αλλά το σύνολο κιβώτιο-1600άρης που σου δίνει την αίσθηση της καλής δύναμης.
-
Ούτε και εγώ το περίμενα αλλά μάλλον αφού η μάσκα γυαλίζει το περνάνε για ακριβό!
Όντως το τουτού μου το βρίσκω πολύ καλό και η υπερβολή νομίζω δικαιολογημένη Καινούργιο είναι και αν δεν μου άρεσε πολύ δεν θα το αγόραζα!
-
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Γινόμαστε υπερβολικοί πάλι όπως πάντα σαν κλασσικοί νεοέλληνες!
Για μια αστοχία ενός εξαρτήματος καταδικάζουμε ένα ολόκληρο αυτοκίνητο;Προσωπικά δεν μ' αρέσει καθόλου να με αποκαλούν κλασσικό νεοέλληνα...
Το περιστατικό το ανέφερα για να δείξω ότι πόσο κακόα,κατά την άποψή μου,να αντικαθιστάται ένα υπεραπλό σύστημα (μια ντίζα που μπορείς να την επιδιορθώσεις στο τελευταίο ξεχασμένο συνεργείο) με ένα δήθεν πρωτοποριακό σύστημα.
Μιλώντας σήμερα με τον φίλο μας,έμαθα ότι backup σύστημα δεν υπάρχει!Ούτε και αν ξεφορτίσει η μπαταρία!
Κατά τ' άλλα είναι υπερευχαριστημένος με το αυτοκίνητο.Τραβάει πολύ καλά (το προηγούμενό του ήταν lantra 1. και επίσης έχει πετύχει και μικρή κατανάλωση στα 2000χλμ που το έχει!
Καλοτάξιδο ξέχασα να ευχηθώ!
charmak66 έχεις δίκιο για τον χαρακτηρισμό και ζητώ ταπεινά συγνώμη αν σε έκανα να νιώσεις άσχημα. Δεν ξέρω αν έχει backup σύστημα αλλά καλό θα ήταν να έχει. Πάντως και μένα για την ώρα οικονομικό μου βγήκε αλλά στο στρώσιμο δεν πατάς και βαθειά το γκάζι οπότε για την ώρα επιφυλάσσομαι να δώσω στοιχεία για την οικονομία του.
Πάντως επιμένω ότι μιας και τα αμάξια πάνε στο Drive by wire το αντίστοιχο του flight by wire για τα αεροπλάνα, το χειρόφρενο του passat αποτελεί ένα μηδαμινό gadget προς αυτή την κατεύθυνση.
Ευχαριστώ για τις ευχές όλων για ακόμα μια φορά. -
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
- Ε, οτι γυριζουν οι γκομενες και κοιτάνε το Passat αυτό δεν το περιμενα
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
- Ε, οτι γυριζουν οι γκομενες και κοιτάνε το Passat αυτό δεν το περιμενα
Aπλά το αυτοκίνητο δεν είναι άμεσα αναγνώρίσιμο ακόμα αφού μόλις κυκλοφόρησε αλλά και επειδή είναι πολύ εντυπωσιακό με την συγκεκριμένη μάσκα...
Kαλορίζικο και καλοτάξιδο...
-
Ο χρήστης katsj έγραψε:
Γινόμαστε υπερβολικοί πάλι όπως πάντα σαν κλασσικοί νεοέλληνες!
Για μια αστοχία ενός εξαρτήματος καταδικάζουμε ένα ολόκληρο αυτοκίνητο;Προσωπικά δεν μ' αρέσει καθόλου να με αποκαλούν κλασσικό νεοέλληνα...
Το περιστατικό το ανέφερα για να δείξω ότι πόσο κακόα,κατά την άποψή μου,να αντικαθιστάται ένα υπεραπλό σύστημα (μια ντίζα που μπορείς να την επιδιορθώσεις στο τελευταίο ξεχασμένο συνεργείο) με ένα δήθεν πρωτοποριακό σύστημα.
Μιλώντας σήμερα με τον φίλο μας,έμαθα ότι backup σύστημα δεν υπάρχει!Ούτε και αν ξεφορτίσει η μπαταρία!
Κατά τ' άλλα είναι υπερευχαριστημένος με το αυτοκίνητο.Τραβάει πολύ καλά (το προηγούμενό του ήταν lantra 1. και επίσης έχει πετύχει και μικρή κατανάλωση στα 2000χλμ που το έχει!
Καλοτάξιδο ξέχασα να ευχηθώ!
charmak66 έχεις δίκιο για τον χαρακτηρισμό και ζητώ ταπεινά συγνώμη αν σε έκανα να νιώσεις άσχημα.
Δεν τρέχει τίποτα βρε! Don' worry!
-
φιλε katzj το κοιτανε γιατι ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟ!!
αμαν πια με τα τυπου 'ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ!'
τα μυαλα σας και μια λιρα!!!! (οσων σκεφτεστε ετσι)
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
φιλε katzj το κοιτανε γιατι ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟ!!αμαν πια με τα τυπου 'ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ!'
τα μυαλα σας και μια λιρα!!!! (οσων σκεφτεστε ετσι)
Κοίτα αν έλεγα εγώ ότι είναι όμορφο που το έχω θα λέγανε ότι είμαι επηρεασμένος! Οπότε καλυτερα που το λες εσυ για να συμφωνήσω.
Πάντως να ομολογήσω την αμαρτία μου κανένα αυτοκίνητο του ομίλου VAG δεν μου άρεσε ποτέ. Είναι το πρώτο αυτοκίνητο του ομίλου που θεωρώ ότι είναι όμορφο και ξεφεύγει από τον μεγάλο συντηρητισμό του ομίλου! Μακάρι να ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα μοντέλα τους αυτή την τακτική. Προσωπική πάντα η γνώμη περι συντηρητισμού για να μην εξαγριώσω και τους φανατικούς του ομίλου! -
Εμενα μου άρεσε πάντως ο τρόπος που αναβοσβήνει το πίσω κυκλικό φλας... ...δείχνει εντυπωσιακό!
-
Ο χρήστης katsj έγραψε:
Πάντως να ομολογήσω την αμαρτία μου κανένα αυτοκίνητο του ομίλου VAG δεν μου άρεσε ποτέ. Είναι το πρώτο αυτοκίνητο του ομίλου που θεωρώ ότι είναι όμορφο και ξεφεύγει από τον μεγάλο συντηρητισμό του ομίλου! Μακάρι να ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα μοντέλα τους αυτή την τακτική. Προσωπική πάντα η γνώμη περι συντηρητισμού για να μην εξαγριώσω και τους φανατικούς του ομίλου!α, ναι?
ε λοιπον ανακαλω και σε παραπεμπω στον σκουπιδοντενεκε μαζι με το φτηνο επιμηκημενο golf που αγορασες!!!! -
Εγώ να ρωτήσω το εξής.
Αν δεν κάνω λάθος όσο έχει το Πασάτ 1,6 έχει και το 407 1.8 (περίπου).
Τι είδες στο Πασάτ που δεν έχει το 407 (το οποίο και οδήγησες στην Αγγλία;?);Και τι τελικά σε οδήγησε στην επιλογή του (να μην παρεξηγηθώ μου αρέσει και εμένα);
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Εγώ να ρωτήσω το εξής.
Αν δεν κάνω λάθος όσο έχει το Πασάτ 1,6 έχει και το 407 1.8 (περίπου).
Τι είδες στο Πασάτ που δεν έχει το 407 (το οποίο και οδήγησες στην Αγγλία;?);Και τι τελικά σε οδήγησε στην επιλογή του (να μην παρεξηγηθώ μου αρέσει και εμένα);
Δεν παρεξηγούμε ποτέ για αυτοκίνητα! Όσο για το Peugeot απλά δεν μου αρέσει η εξωτερική του εμφάνιση! Είναι σαν μια τεράστια επιφάνια λαμαρίνας και αν εξερέσεις ίσως την μούρη που είναι όμορφη μου φαίνετε εντελώς απρόσωπο. Από την άλλη επειδή κάνω τουλάχιστον 30.000χλμ το χρόνο (φέτος έκανα 42.000χλμ) ξέρω ότι ΟΛΟΙ μηδενός εξερουμένου οι συνάδελφοι κάτοχοι γαλλικών αυτοκινήτων έχουν οικογενειακή σχέση με τα συνεργεία. Με νούμερο ένα καλύτερους οικογενειάρχες τους κατόχους citroen και αγαπημένο μέλος της οικογενείας τους ο ηλεκτρολόγος του συνεργείου.
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
Πάντως να ομολογήσω την αμαρτία μου κανένα αυτοκίνητο του ομίλου VAG δεν μου άρεσε ποτέ. Είναι το πρώτο αυτοκίνητο του ομίλου που θεωρώ ότι είναι όμορφο και ξεφεύγει από τον μεγάλο συντηρητισμό του ομίλου! Μακάρι να ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα μοντέλα τους αυτή την τακτική. Προσωπική πάντα η γνώμη περι συντηρητισμού για να μην εξαγριώσω και τους φανατικούς του ομίλου!
α, ναι?
ε λοιπον ανακαλω και σε παραπεμπω στον σκουπιδοντενεκε μαζι με το φτηνο επιμηκημενο golf που αγορασες!!!!Και επιμηκημένο zastava να ήταν θα το αγόραζα γιατί ειλικρινά είναι πανέμορφο!
Πάντως επειδή είναι το πρώτο μου ΜΗ ιαπωνικό αυτοκίνητο έχω ακόμα κάποια ανησυχία για την αξιοπιστία του. Θα δείξει! -
Το 1ο όμορφο VW, απλά θα το έπερνα μόνο σε έκδοση 2.0 TFSI ή κανένα βαρβάτο 6-κύλινδρο.
Οδήγησα το GOLF 1.6 FSI και μου φάνηκε αδύναμο.... οπότε το PASSAT με καμμιά 300 κιλά παραπάνω θα είναι ακόμη πιο αργό.
Κατά τα λοιπά για ένα οικογενειάρχη που θέλει να κινείται με 150 στην Εθνική και να πηγαίνει τα ταξιδάκια του με ασφάλεια και άνεση μου φαίνεται πολύ καλή επιλογή.
-
.
katsj,
μόλις κάνεις 4.000 - 5.000 χλμ πέρνα μια βόλτα από το
Group VAG FSI. Καίει λάδια; για να μας πεις τη δική σου εμπειρία... -
Καταρχήν καλορίζικο στον katsj...
Στο θέμα επιδόσεων-ρερπριζ του νέου Πασσάτ,παίζουν καθοριστικό ρόλο οι πολύ κοντές σχέσεις.Για να φανταστείτε η τρίτη του μόλις και μετα βίας αγγίζει τα 108 πραγματικά km/h,ενω π.χ. το παλαιό του Almera (όπως και όλα τα Νισσάν Ν13,Ν14,Ν15...κλπ) είχε εξαιρετικά μακρυές σχέσεις,αφού οι τρίτη του αγγίζει τα 140km/h στον κόφτη (κοντερίσια).
Λογικό λοιπόν είναι να δείχνει ζωηρό το μοτέρ αφού όλες οι σχέσεις είναι πολύ κοντές και η υποτιθέμενη 6η,είναι κοντύτερη απο 5ες άλλων ανταγωνίστικών μοντέλων.
Τέλος ο σχεδιασμός του φαίνεται όντως εντυπωσιακός (ο Τούρκος αρχισχεδιαστής της VW τα κατάφερε πολύ καλά...),αν και προσωπική μου εκτίμηση είναι οτι οι τροχοί του δείχνουν μικροί στο αμάξωμα αυτό,ενω η μπροστινη χρωμιωμένη όψη δεν θα αντέξει στο χρόνο.
Ασχετα με τα παραπάνω και την ομολογουμένως καλή συνολική επίδοσή του σαν αυτοκίνητο,το Passat έχει εξ'ορισμού και ένα προβάδισμα στην κατηγορία διότι είναι και το πιό φρέσκο,οπότε δικαίως κατά τη γνώμη μου είναι το καλύτερο οικογενειακό 1600άρι της αγοράς. -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
.katsj,
μόλις κάνεις 4.000 - 5.000 χλμ πέρνα μια βόλτα από το
Group VAG FSI. Καίει λάδια; για να μας πεις τη δική σου εμπειρία...Αυτό το έμαθα ότι ισχύει kubiak αλλά από ότι έμαθα από άλλους ιδιοκτήτες με τον γνωστό FSI είναι κάτι που συμβαίνει μόνο στην αρχή και μετά δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα!
-
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Καταρχήν καλορίζικο στον katsj...
Στο θέμα επιδόσεων-ρερπριζ του νέου Πασσάτ,παίζουν καθοριστικό ρόλο οι πολύ κοντές σχέσεις.Για να φανταστείτε η τρίτη του μόλις και μετα βίας αγγίζει τα 108 πραγματικά km/h,ενω π.χ. το παλαιό του Almera (όπως και όλα τα Νισσάν Ν13,Ν14,Ν15...κλπ) είχε εξαιρετικά μακρυές σχέσεις,αφού οι τρίτη του αγγίζει τα 140km/h στον κόφτη (κοντερίσια).
Λογικό λοιπόν είναι να δείχνει ζωηρό το μοτέρ αφού όλες οι σχέσεις είναι πολύ κοντές και η υποτιθέμενη 6η,είναι κοντύτερη απο 5ες άλλων ανταγωνίστικών μοντέλων.
Τέλος ο σχεδιασμός του φαίνεται όντως εντυπωσιακός (ο Τούρκος αρχισχεδιαστής της VW τα κατάφερε πολύ καλά...),αν και προσωπική μου εκτίμηση είναι οτι οι τροχοί του δείχνουν μικροί στο αμάξωμα αυτό,ενω η μπροστινη χρωμιωμένη όψη δεν θα αντέξει στο χρόνο.
Ασχετα με τα παραπάνω και την ομολογουμένως καλή συνολική επίδοσή του σαν αυτοκίνητο,το Passat έχει εξ'ορισμού και ένα προβάδισμα στην κατηγορία διότι είναι και το πιό φρέσκο,οπότε δικαίως κατά τη γνώμη μου είναι το καλύτερο οικογενειακό 1600άρι της αγοράς.Όντως όπως τα λες είναι με το Almera πολυ μακρυές σχέσεις που συμβάλλουν βέβαια στην οικονομία αλλά έκρυβαν τις αρετές του κινήρα που ήταν πολύ καλός και αξιόπιστος μιας και παρόλα τα πολλά χιλιόμετρα του δεν ζήτησε ποτέ τίποτα πέρα απο βενζίνη και την αλλαγή λαδιών του. Όσο για το Passat το μυστικό είναι σίγουρα το 6αρι κιβώτιο που σου δίνει την αίσθηση ότι οδηγάς ένα πιο δυνατό αυτοκίνητο από ότι πραγματικά είναι Όμως το αποτέλεσμα μετράει και έτσι δεν έχω κανένα παράπονο. Ειλικρινά νιώθω υπέροχα για την αγορά μου και δεν το χορταίνω το αμάξι!
-
Αν με 3η πιάνει ,μόλις μετα βίας τα 108 τότε πόση τελική έχει?
-
Μπορεί να έχει 6η μακριά.
-
6η μακριά μπορεί να έχει. Το Βάρος του αμαξώματος μπορεί να το κινήσει?
Νέο VW Passat 1.6FSI - Εντυπώσεις