-
υπαρχει κατι επισημο για το ποσοστο/αξια που χανει το αυτοκινητο καθε χρονο?
ευχαριστω
-
υπαρχει κατι επισημο για το ποσοστο/αξια που χανει το αυτοκινητο καθε χρονο?
ευχαριστω
-
υπαρχει κατι επισημο για το ποσοστο/αξια που χανει το αυτοκινητο καθε χρονο?
ευχαριστω
-
Υπάρχουν χίλιοι δυο παράγοντες που καθορίζουν το ποσοστό μείωσης της αξίας ενός αυτοκινήτου. Μερικοί από αυτούς :
- η μάρκα του αυτοκινήτου
- η εμπορικότητα του συγκεκριμένου μοντέλου
- η αξιοπιστία της εταιρείας
- η συντήρηση που ο κάτοχος έχει κάνει
- ο χώρος φύλαξής του
- η κατάσταση του αυτοκινήτου
- τυχόν εξτρά
και φυσικά υπάρχουν αρκετοί ακόμη
Πιστεύω πάντως ότι ένα μέσο ποσοστό μείωσης θα πρέπει να είναι γύρω στο 10% το χρόνο.
Εννοείται ότι τα παραπάνω αφορούν προσωπικές απόψεις. Δεν γνωρίζω κάτι επίσημο.
-
χωρις να υπαρχει ενα προκαθορισμενο ποσοστο απαξιωσης του αυτοκινητου ανα χρονο, το σιγουρο ειναι οτι δεν ειναι σταθερο, δηλαδη χανει αρκετα την αξια του τα πρωτα δυο χρονια, και μετα το ποσοστο μειωνεται. για παραδειγμα ενα αυτοκινητο ενδεχεται να χασει 20% της αξιας του τον πρωτο χρονο χρησης του, αλλα μονο 5% τον εκτο χρονο χρησης του.
-
για ποια χώρα μιλάμε;
-
για ελλαδα...
η αξια του, τοτε, ειναι οσο πουλιοταν ή οσο πηγε μαζι με τουε τοκους?
-
Ο χρήστης nickred έγραψε:
για ελλαδα...η αξια του, τοτε, ειναι οσο πουλιοταν ή οσο πηγε μαζι με τουε τοκους?
Καμιά φορά βλέπεις να ξεχνάει ο νέος ιδιοκτήτης τις τρέχουσες προσφορές και να το πουλάει πιο ακριβά απο το καινούργιο στην Αντιπροσωπία (βλέπε GVitara)
-
Ο χρήστης nickred έγραψε:
για ελλαδα...η αξια του, τοτε, ειναι οσο πουλιοταν ή οσο πηγε μαζι με τουε τοκους?
Tι σημασια εχει το ποσο πουλιοταν?
Η τελευταια τιμη του παιζει ρολο και βεβαια χωρις τους τοκους.... -
Λοιπον αν εσυ το αγορασες 30.000 και μετα απο τρεια χρονια πουλιεται 25.000 τοτε εσυ εχεις εχεις χασει 5.000 + το ποσοστο που χανει το αυτοκινητο σου ανα χρονο αλλα επι του 25.000 και οχι επι του 30.000 . Αν ειναι δηλαδη ( εντελως τυχαια το γραφω ) 10% τοτε το πουλας περιπου στα 18.000+ (μπορεις ομως να βρεις και κοροιδα ).
Ψαχνουμε δηλαδη να δουμε ποσο μπορει να το βρει καποιος καινουριο , και οχι ποσο το αγορασαμε εμεις ( ή ποσο μας 'βγηκε' ) .
Τωρα αν ειμασται μαγκες και το αγορασαμε 33.000 και μετα απο κανα 2 χρονακια σταματησε να κυκλοφωρει , και θεωρειτε και συλλεκτικο κομματι ( focus RS ) , τοτε ναι μπορει και να μην χασεις και καθολου αξια .
Περαν ολων αυτων για μενα τα σημαντικοτερα κριτιρια ειναι :- χιλιομετρα
- ποσο ταλαιπορημενο ειναι το αμαξωμα
- ιπποδυναμη ( καθως νομιζω οτι ενας δυνατος κινητηρας προδιαθετει και καλη και προσεκτικη κατασκευει καθως και αντοχη στο χρονο ).
-
Ο χρήστης nickred έγραψε:
υπαρχει κατι επισημο για το ποσοστο/αξια που χανει το αυτοκινητο καθε χρονο?ευχαριστω
Υπάρχει η σχετική σελίδα του autotriti.gr, που πιθανόν είναι μια αρκετά καλή αποτύπωση του τι συμβαίνει σήμερα στην αγορά.
-
Υπολόγισε μείωση περίπου 10% κάθε χρόνο για τα 5 πρώτα χρόνια, εφόσον το αυτοκίνητο δεν έχει προβλήματα, τρακαρίσματα κ.λ.π. και με χρήση της τάξης των 15000 χλμ. ετησίως.
Απο κει και πέρα, αυξομειώνεις ανάλογα (λιγότερα χλμ. -> μεγαλύτερη τιμή κ.λ.π.) -
Παίζιε ρόλο και η κατηγορία.
Ένα super-mini κρατά μεγαλύτερη αξία σε σχέση με ένα μεσαίο.
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Υπολόγισε μείωση περίπου 10% κάθε χρόνο για τα 5 πρώτα χρόνια, εφόσον το αυτοκίνητο δεν έχει προβλήματα, τρακαρίσματα κ.λ.π. και με χρήση της τάξης των 15000 χλμ. ετησίως.
Απο κει και πέρα, αυξομειώνεις ανάλογα (λιγότερα χλμ. -> μεγαλύτερη τιμή κ.λ.π.)Αυτό είναι πολύ γενικό και δίνει μια κατεύθυνση τουλάχιστον για αυτοκίνητα 3ετίας ή 5 ετίας.
Σε κάποια αντιπροσωπία μου είπαν για Opel Astra. Υπολόγισε 20-23% κάτω τον 1ο χρόνο και μετά 6-7% για κάθε επόμενο...
Πάντως αυτά που έχουν σημασία μετά και από δική μου εμπειρία είναι τα εξής με σειρά προτεραιότητας:
- Κατάσταση οχήματος
- Έτος κατασκευής
- Πόσο ζητιέται το αυτοκίνητο από την αγορά
- Ύπαρξη καλών χρηματοδοτικών προγραμμάτων για την αγορά νέου
- Χιλιόμετρα
-
υπάρχουν και μερικές εξαιρετικές περιπτώσεις όπως η δική μου που αγόρασα την (καινούρια) GT μου 6000 κάτω απο την τιμή της. Αν θελήσω σε 2-3 χρόνια να την πουλήσω μάλλον τα πήρα τα λεφτά μου. Αν την πουλήσω τώρα βγάζω κι απο πάνω
-
Αυτό που είχα ακούσει (σε συζήτηση με ασφαλιστή) είναι πως με το που βγαίνει το αυτοκίνητο από την έκθεση χάνει οπωσδήποτε 10%-20% της αξίας του. Το οποίο είναι και λογικό, αν το αυτοκίνητο κάνει 20000 καινούργιο, γιατί να πάρεις μεταχειρισμένο, έστω και με 0 χλμ., με 17000 ?
Από εκεί και πέρα χάνει 5%-10% κάθε χρόνο αλλά αυτό ανάλογα με το αυτοκίνητο.
-
Ενταξη , εσυ εισαι μαγκσς ( και το εννοω ) , αν πηρες την αλφα ~26000 χτες δεν θα μπορεσεις να την πουλησεις σε 1 μηνα στην ιδια τιμη, ουτε σε 3 χρονια >23000 , γιατι δεν θα εχει καλη μεταπωληση( για λογους εμφανισης νεων γ@μ@των μοντελων , και λογω ιταλικου ) . Και αυτα παντα φιλικα ( γιατι και γω ψιλοαλφακιας ειμαι και γουσταρω τρελα τη GT, εγω δεν θα την πουλουσα ποτε).
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
υπάρχουν και μερικές εξαιρετικές περιπτώσεις όπως η δική μου που αγόρασα την (καινούρια) GT μου 6000 κάτω απο την τιμή της. Αν θελήσω σε 2-3 χρόνια να την πουλήσω μάλλον τα πήρα τα λεφτά μου. Αν την πουλήσω τώρα βγάζω κι απο πάνωπως και ετσι; μηπως ηταν εκθεσιακο/δημοσιογραφικο/αυτοκινητο τεστ ντραιβ;
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
υπάρχουν και μερικές εξαιρετικές περιπτώσεις όπως η δική μου που αγόρασα την (καινούρια) GT μου 6000 κάτω απο την τιμή της. Αν θελήσω σε 2-3 χρόνια να την πουλήσω μάλλον τα πήρα τα λεφτά μου. Αν την πουλήσω τώρα βγάζω κι απο πάνω
πως και ετσι; μηπως ηταν εκθεσιακο/δημοσιογραφικο/αυτοκινητο τεστ ντραιβ;
τίποτα απο αυτά. Της κούτας ήταν.
Απλώς ένας γνωστός, υψηλόβαθμο στέλεχος της fiat hellas δικαιούται για αυτόν και τους 'δικούς' του 5 αμάξια το χρόνο με έκπτωση 20%
-
Aυτοί είναι φίλοι... ...όχι σαν τον άλλον που πούλησε στουκαρισμένο Corsa (περίπτωση Hunter)
-
μαλιστα......
καταλαβα λιγο πολυ τι παιζειευχαριστω
ποσοστό μείωσης αξίας αυτοκινήτου ανά χρόνο