Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    αμορτισέρ για φορντ σιέρρα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. αμορτισέρ για φορντ σιέρρα
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    29
    287
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manager_ last edited by

      ειναι πλεον καιρος να αλλαξουμε αμορτισερ στο σιερρα του πατερα μου. ειναι μοντελο του 1989, 1600 κυβικα εκατοστα. η αναρτηση ειναι η εργοστασιακη δεν εχει πειραχτει, ουτε εχουν μπει μεγαλυτερες ζαντες. ειναι σε πολυ καλη κατασταση. τι προτινετε να βαλει? οπως ειναι γνωστο το σιερρα δεν ειναι και απο τα ποιο σταθερα οικογενειακα αυτοκινητα. κατα την γνωμη μου η αναρτηση ειναι πολυ μαλακη. κατι που να το κανει ποιο σταθερο υπαρχει? να μην περνει μεγαλες κλισεις στις στροφες, και να μην επιρεαζετε τοσο απο πλευρικους ανεμους και ανωμαλιες στο οδοστρομα(να μην πλεει στις μεγαλες ταχυτητες). να εμπνεει περισοτερη εμπιστοσυνη και σαφηνια σε μεγαλες ταχυτητες. κατι που να εχει και λογικη τιμη. τα αέρος -λαδιού ειναι καλυτερα απο τα λαδιού? υπαρχουν οικονομικα αμορτισερ που να ρυθμίζοντε κι'ολας?
      ΟΛΕΣ οι γνωμες/συμβουλες ειναι ευπροσδεκτες. ευχαριστω πολυ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manager_ last edited by

        ειναι πλεον καιρος να αλλαξουμε αμορτισερ στο σιερρα του πατερα μου. ειναι μοντελο του 1989, 1600 κυβικα εκατοστα. η αναρτηση ειναι η εργοστασιακη δεν εχει πειραχτει, ουτε εχουν μπει μεγαλυτερες ζαντες. ειναι σε πολυ καλη κατασταση. τι προτινετε να βαλει? οπως ειναι γνωστο το σιερρα δεν ειναι και απο τα ποιο σταθερα οικογενειακα αυτοκινητα. κατα την γνωμη μου η αναρτηση ειναι πολυ μαλακη. κατι που να το κανει ποιο σταθερο υπαρχει? να μην περνει μεγαλες κλισεις στις στροφες, και να μην επιρεαζετε τοσο απο πλευρικους ανεμους και ανωμαλιες στο οδοστρομα(να μην πλεει στις μεγαλες ταχυτητες). να εμπνεει περισοτερη εμπιστοσυνη και σαφηνια σε μεγαλες ταχυτητες. κατι που να εχει και λογικη τιμη. τα αέρος -λαδιού ειναι καλυτερα απο τα λαδιού? υπαρχουν οικονομικα αμορτισερ που να ρυθμίζοντε κι'ολας?
        ΟΛΕΣ οι γνωμες/συμβουλες ειναι ευπροσδεκτες. ευχαριστω πολυ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manager_ last edited by

          ειναι πλεον καιρος να αλλαξουμε αμορτισερ στο σιερρα του πατερα μου. ειναι μοντελο του 1989, 1600 κυβικα εκατοστα. η αναρτηση ειναι η εργοστασιακη δεν εχει πειραχτει, ουτε εχουν μπει μεγαλυτερες ζαντες. ειναι σε πολυ καλη κατασταση. τι προτινετε να βαλει? οπως ειναι γνωστο το σιερρα δεν ειναι και απο τα ποιο σταθερα οικογενειακα αυτοκινητα. κατα την γνωμη μου η αναρτηση ειναι πολυ μαλακη. κατι που να το κανει ποιο σταθερο υπαρχει? να μην περνει μεγαλες κλισεις στις στροφες, και να μην επιρεαζετε τοσο απο πλευρικους ανεμους και ανωμαλιες στο οδοστρομα(να μην πλεει στις μεγαλες ταχυτητες). να εμπνεει περισοτερη εμπιστοσυνη και σαφηνια σε μεγαλες ταχυτητες. κατι που να εχει και λογικη τιμη. τα αέρος -λαδιού ειναι καλυτερα απο τα λαδιού? υπαρχουν οικονομικα αμορτισερ που να ρυθμίζοντε κι'ολας?
          ΟΛΕΣ οι γνωμες/συμβουλες ειναι ευπροσδεκτες. ευχαριστω πολυ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cavallino last edited by

            Τα αμορτισέρ είναι τα ίδια στο αυτοκίνητο εδώ και 16 χρόνια;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 0
              037 last edited by

              1. Απεφυγε τα ρυθμιζομενα. Μεγαλυτερο κοστος και ειναι κατι που απο οτι καταλαβα δεν θα τα χρειαστεις

              2. Το προβλημα που ανεφερες με την ευαισθησια στους πλαγιους ανεμους, ηταν ενα design λαθος της Ford, και βελτιωθηκε σε μεταγενεστερα μοντελα με την προσθηκη καποιων ειδικα διαμορφωμενων προεξοχων στο πισω πλαϊνο τζαμι (5πορτα). Στο 4πορτο δεν θυμαμαι εαν ειχαν το ιδιο προβλημα.

              3. Απεφυγε τα Monroe, 2 φορες που τα εβαλα εγω, δεν εμεινα ευχαριστημενος. Θα προτιμουσα Bilstein, και αυτα ειναι αεριου-λαδιου.

              Τα πλεονεκτηματα ειναι τα εξης.

              Τα Bilstein εχουν monotube, δηλαδη το εμβολο δουλευει μεσα στο σωληνα που φαινεται, ενω τα περισσοτερα άλλα ειναι με διπλο σωληνα, δηλαδη υπαρχει ενας αλλος σωληνας μεσα μικροτερης διαμετρου, και μεσα σε αυτον δουλευει το εμβολο του αμορτισερ.

              Συνεπεια ειναι οτι με μικροτερη επιφανεια, το αμορτισερ υπολειτουργει σε σχεση με ενα monotube

              Επισης ψυχονται καλυτερα τα monotube (Bilstein).

              Αντιδρουν καλυτερα σε ολες τις συνθηκες ακομα και στις πολυ μικρες διαδρομες του εμβολου.

              Και πολλα άλλα.....

              Εγω προτεινω λοιπον Bilstein.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manager_ last edited by

                037 ποια μπίλστεϊν προτείνεις? υπάρχουν τα μάυρα και τα κίτρινα. ομως εαν δεν κανω λαθος τα κίτρινα ειναι ακριβα. τα μαύρα ειναι και αυτα αέρος-λαδιού?
                Cavallino ναι ειναι τα εργοστασιακά.

                εαν βαλουμε σκληρα αμορτισέρ και αφησουμε τα ίδια ελατήρια (τα εργοστασιακα που μαλλον ειναι πολυ μαλακα) τι θα αλλάξει στην συμπεριφορα του αυτοκινήτου?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Ο χρήστης 037 έγραψε:
                  2. Το προβλημα που ανεφερες με την ευαισθησια στους πλαγιους ανεμους, ηταν ενα design λαθος της Ford, και βελτιωθηκε σε μεταγενεστερα μοντελα με την προσθηκη καποιων ειδικα διαμορφωμενων προεξοχων στο πισω πλαϊνο τζαμι (5πορτα). Στο 4πορτο δεν θυμαμαι εαν ειχαν το ιδιο προβλημα.

                  Πολύ σωστά!
                  Εδώ τα λέει αναλυτικά για το Σιέρρα ----> http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 730#284730

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 0
                    037 last edited by

                    Προτεινω να βαλεις τα νορμαλ Bilstein, αλλα περιμενε μηπως απαντησει και καποιος που εχει κανει κατι ηδη με το δικο του Σιερα και σου πει απο εμπειρια, καλυτερα πραγματα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cavallino last edited by

                      Νομίζω πως μετά από 16 χρόνια με τα ίδια αμορτισέρ, ό,τι και να βάλει ο φίλος μας, ακόμη και φύλλα σούστας, θα καταλάβει απίστευτη βελτίωση στο αυτοκίνητο.
                      Φίλε manager_ τα αμορτισέρ είναι κάτι το οποίο εκτός από την άνεση έχει να κάνει κυρίως με την ασφάλεια. Η αλλαγή κάθε σετ πρέπει να γίνεται ακόμα και από τις 20.000 (αν κάνεις πολύ σκληρή χρήση) μέχρι τις 40-50.000 χιλιόμετρα (αν απλά μετακινείσαι), από εκεί και πέρα τίθεται θέμα ασφάλειας. Και μιλάμε για διαστήματα 5-6 ετών στη χειρότερη μεταξύ των αλλαγών - ανεξαρτήτως χιλιομέτρων, όχι 16!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης cavallino έγραψε:
                        Φίλε manager_ τα αμορτισέρ είναι κάτι το οποίο εκτός από την άνεση έχει να κάνει κυρίως με την ασφάλεια. Η αλλαγή κάθε σετ πρέπει να γίνεται ακόμα και από τις 20.000 (αν κάνεις πολύ σκληρή χρήση) μέχρι τις 40-50.000 χιλιόμετρα (αν απλά μετακινείσαι), από εκεί και πέρα τίθεται θέμα ασφάλειας. Και μιλάμε για διαστήματα 5-6 ετών στη χειρότερη μεταξύ των αλλαγών - ανεξαρτήτως χιλιομέτρων, όχι 16!!!!

                        Ας τα πει στον πατέρα του αυτά, αν και είμαι σίγουρος ότι έχει προσπαθήσει.

                        Γνωστοί οι πατεράδες με τη νοοτροπία 'αν κάτι δε διαλυθεί εντελώς δεν το αλλάζω'.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 0
                          037 last edited by

                          Μπορει ο ανθρωπος να το προοριζει για κλασικο και να θελει τα παντα να ειναι γνησια, οπως βγηκε απο το εργοστασιο

                          Παντως αλλαξτε τα, διοτι σε ζορικο φρεναρισμα (και οχι μονο), θα εχετε τραγικες καταληξεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            aristotelis last edited by

                            Ο χρήστης kyan έγραψε:

                            Γνωστοί οι πατεράδες με τη νοοτροπία 'αν κάτι δε διαλυθεί εντελώς δεν το αλλάζω'.

                            Λαθος, η σωστη νοοτροπια ειναι 'εγω δεν ειμαι ραλιστας'

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              charmak66 last edited by

                              Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:

                              Γνωστοί οι πατεράδες με τη νοοτροπία 'αν κάτι δε διαλυθεί εντελώς δεν το αλλάζω'.

                              Λαθος, η σωστη νοοτροπια ειναι 'εγω δεν ειμαι ραλιστας'

                              Βρε,βρε τι μου θυμίζουν όλα αυτά…

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jiorgos last edited by

                                Ta egostasiaka (Boge) ths SIERRA GT.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Y
                                  yiannnis last edited by

                                  Στο δικό μου Σιέρρα, 92 μοντέλο έβαλα απλά Bilstein και έμεινα πολύ ικανοποιημένος. Δε χρειάζονται αλλαγή τα ελατήρια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    andreasp last edited by

                                    Ρε παιδιά γιατί δεν γράφετε στο FORD Forum; Έχω βάλει το ίδιο ρώτημα εκεί και δεν απαντάει κανένας...
                                    Εγώ σκέφτομαι για ρυθμιζόμενα KONI αλλά με τι ελατήρια; Διάβασα στο forum του FSOC ότι το 75% των Sιerra φοράει KONI πάντως...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      manager_ last edited by

                                      το εχω πει ξανα και ξανα στον πατερα μου κατα το παρελθον οτι ειναι καιρος να τα αλλαξουμε αλλα δεν με ακουει. βρισκω και τον μπελα μου απο πανω τα βαζει μαζι μου. το αυτοκινητο εχει λιγα χιλιομετρα. το κοντερ γραφει γυρω στις 29000. αλλα προχθες που πηγε μια βολτα μου ειπε οτι ειναι καιρος να τα αλλαξει επιτελους

                                      τα λαστιχα τα ειχε αλλαξει μετα απο μια δεκαετια. και οταν εβαλε τα αλλα (uniroyal 185) μπορω να πω οτι ειδαμε μεγαλη διαφορα στο κρατημα και την ανεση. αλλα στο κτεο που πηγαινει δεν του ειπαν τιποτε. την Τεταρτη πηγαμε στο κτεο που βρισκετε στο ελληνικό και περασε αμεσως.
                                      τα Boge ποσο κοστιζουν?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jiorgos last edited by

                                        ~280

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          elefas last edited by

                                          Εγώ πάντως τα άλλαξα για πρώτη φορά φέτος το φθινόπωρο. Έβαλα τα μαμίσια πάλι αέρος-λαδιού, απίστευτη διαφορά σε σχέση με πριν σε κράτημα. Έχω sierra του 87. Την αλλαγή την έκανα στην αντιπροσωπία στη Πάτρα και κόστισε συνολικά κοντά στα 400

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            andreasp last edited by

                                            [quote='eLefas']Εγώ πάντως τα άλλαξα για πρώτη φορά φέτος το φθινόπωρο. Έβαλα τα μαμίσια πάλι αέρος-λαδιού, απίστευτη διαφορά σε σχέση με πριν σε κράτημα. Έχω sierra του 87. Την αλλαγή την έκανα στην αντιπροσωπία στη Πάτρα και κόστισε συνολικά κοντά στα 400

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr