-
ειναι πλεον καιρος να αλλαξουμε αμορτισερ στο σιερρα του πατερα μου. ειναι μοντελο του 1989, 1600 κυβικα εκατοστα. η αναρτηση ειναι η εργοστασιακη δεν εχει πειραχτει, ουτε εχουν μπει μεγαλυτερες ζαντες. ειναι σε πολυ καλη κατασταση. τι προτινετε να βαλει? οπως ειναι γνωστο το σιερρα δεν ειναι και απο τα ποιο σταθερα οικογενειακα αυτοκινητα. κατα την γνωμη μου η αναρτηση ειναι πολυ μαλακη. κατι που να το κανει ποιο σταθερο υπαρχει? να μην περνει μεγαλες κλισεις στις στροφες, και να μην επιρεαζετε τοσο απο πλευρικους ανεμους και ανωμαλιες στο οδοστρομα(να μην πλεει στις μεγαλες ταχυτητες). να εμπνεει περισοτερη εμπιστοσυνη και σαφηνια σε μεγαλες ταχυτητες. κατι που να εχει και λογικη τιμη. τα αέρος -λαδιού ειναι καλυτερα απο τα λαδιού? υπαρχουν οικονομικα αμορτισερ που να ρυθμίζοντε κι'ολας?
ΟΛΕΣ οι γνωμες/συμβουλες ειναι ευπροσδεκτες. ευχαριστω πολυ -
ειναι πλεον καιρος να αλλαξουμε αμορτισερ στο σιερρα του πατερα μου. ειναι μοντελο του 1989, 1600 κυβικα εκατοστα. η αναρτηση ειναι η εργοστασιακη δεν εχει πειραχτει, ουτε εχουν μπει μεγαλυτερες ζαντες. ειναι σε πολυ καλη κατασταση. τι προτινετε να βαλει? οπως ειναι γνωστο το σιερρα δεν ειναι και απο τα ποιο σταθερα οικογενειακα αυτοκινητα. κατα την γνωμη μου η αναρτηση ειναι πολυ μαλακη. κατι που να το κανει ποιο σταθερο υπαρχει? να μην περνει μεγαλες κλισεις στις στροφες, και να μην επιρεαζετε τοσο απο πλευρικους ανεμους και ανωμαλιες στο οδοστρομα(να μην πλεει στις μεγαλες ταχυτητες). να εμπνεει περισοτερη εμπιστοσυνη και σαφηνια σε μεγαλες ταχυτητες. κατι που να εχει και λογικη τιμη. τα αέρος -λαδιού ειναι καλυτερα απο τα λαδιού? υπαρχουν οικονομικα αμορτισερ που να ρυθμίζοντε κι'ολας?
ΟΛΕΣ οι γνωμες/συμβουλες ειναι ευπροσδεκτες. ευχαριστω πολυ -
ειναι πλεον καιρος να αλλαξουμε αμορτισερ στο σιερρα του πατερα μου. ειναι μοντελο του 1989, 1600 κυβικα εκατοστα. η αναρτηση ειναι η εργοστασιακη δεν εχει πειραχτει, ουτε εχουν μπει μεγαλυτερες ζαντες. ειναι σε πολυ καλη κατασταση. τι προτινετε να βαλει? οπως ειναι γνωστο το σιερρα δεν ειναι και απο τα ποιο σταθερα οικογενειακα αυτοκινητα. κατα την γνωμη μου η αναρτηση ειναι πολυ μαλακη. κατι που να το κανει ποιο σταθερο υπαρχει? να μην περνει μεγαλες κλισεις στις στροφες, και να μην επιρεαζετε τοσο απο πλευρικους ανεμους και ανωμαλιες στο οδοστρομα(να μην πλεει στις μεγαλες ταχυτητες). να εμπνεει περισοτερη εμπιστοσυνη και σαφηνια σε μεγαλες ταχυτητες. κατι που να εχει και λογικη τιμη. τα αέρος -λαδιού ειναι καλυτερα απο τα λαδιού? υπαρχουν οικονομικα αμορτισερ που να ρυθμίζοντε κι'ολας?
ΟΛΕΣ οι γνωμες/συμβουλες ειναι ευπροσδεκτες. ευχαριστω πολυ -
Τα αμορτισέρ είναι τα ίδια στο αυτοκίνητο εδώ και 16 χρόνια;
-
-
Απεφυγε τα ρυθμιζομενα. Μεγαλυτερο κοστος και ειναι κατι που απο οτι καταλαβα δεν θα τα χρειαστεις
-
Το προβλημα που ανεφερες με την ευαισθησια στους πλαγιους ανεμους, ηταν ενα design λαθος της Ford, και βελτιωθηκε σε μεταγενεστερα μοντελα με την προσθηκη καποιων ειδικα διαμορφωμενων προεξοχων στο πισω πλαϊνο τζαμι (5πορτα). Στο 4πορτο δεν θυμαμαι εαν ειχαν το ιδιο προβλημα.
-
Απεφυγε τα Monroe, 2 φορες που τα εβαλα εγω, δεν εμεινα ευχαριστημενος. Θα προτιμουσα Bilstein, και αυτα ειναι αεριου-λαδιου.
Τα πλεονεκτηματα ειναι τα εξης.
Τα Bilstein εχουν monotube, δηλαδη το εμβολο δουλευει μεσα στο σωληνα που φαινεται, ενω τα περισσοτερα άλλα ειναι με διπλο σωληνα, δηλαδη υπαρχει ενας αλλος σωληνας μεσα μικροτερης διαμετρου, και μεσα σε αυτον δουλευει το εμβολο του αμορτισερ.
Συνεπεια ειναι οτι με μικροτερη επιφανεια, το αμορτισερ υπολειτουργει σε σχεση με ενα monotube
Επισης ψυχονται καλυτερα τα monotube (Bilstein).
Αντιδρουν καλυτερα σε ολες τις συνθηκες ακομα και στις πολυ μικρες διαδρομες του εμβολου.
Και πολλα άλλα.....
Εγω προτεινω λοιπον Bilstein.
-
-
037 ποια μπίλστεϊν προτείνεις? υπάρχουν τα μάυρα και τα κίτρινα. ομως εαν δεν κανω λαθος τα κίτρινα ειναι ακριβα. τα μαύρα ειναι και αυτα αέρος-λαδιού?
Cavallino ναι ειναι τα εργοστασιακά.εαν βαλουμε σκληρα αμορτισέρ και αφησουμε τα ίδια ελατήρια (τα εργοστασιακα που μαλλον ειναι πολυ μαλακα) τι θα αλλάξει στην συμπεριφορα του αυτοκινήτου?
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
2. Το προβλημα που ανεφερες με την ευαισθησια στους πλαγιους ανεμους, ηταν ενα design λαθος της Ford, και βελτιωθηκε σε μεταγενεστερα μοντελα με την προσθηκη καποιων ειδικα διαμορφωμενων προεξοχων στο πισω πλαϊνο τζαμι (5πορτα). Στο 4πορτο δεν θυμαμαι εαν ειχαν το ιδιο προβλημα.Πολύ σωστά!
Εδώ τα λέει αναλυτικά για το Σιέρρα ----> http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 730#284730 -
Προτεινω να βαλεις τα νορμαλ Bilstein, αλλα περιμενε μηπως απαντησει και καποιος που εχει κανει κατι ηδη με το δικο του Σιερα και σου πει απο εμπειρια, καλυτερα πραγματα.
-
Νομίζω πως μετά από 16 χρόνια με τα ίδια αμορτισέρ, ό,τι και να βάλει ο φίλος μας, ακόμη και φύλλα σούστας, θα καταλάβει απίστευτη βελτίωση στο αυτοκίνητο.
Φίλε manager_ τα αμορτισέρ είναι κάτι το οποίο εκτός από την άνεση έχει να κάνει κυρίως με την ασφάλεια. Η αλλαγή κάθε σετ πρέπει να γίνεται ακόμα και από τις 20.000 (αν κάνεις πολύ σκληρή χρήση) μέχρι τις 40-50.000 χιλιόμετρα (αν απλά μετακινείσαι), από εκεί και πέρα τίθεται θέμα ασφάλειας. Και μιλάμε για διαστήματα 5-6 ετών στη χειρότερη μεταξύ των αλλαγών - ανεξαρτήτως χιλιομέτρων, όχι 16!!!! -
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Φίλε manager_ τα αμορτισέρ είναι κάτι το οποίο εκτός από την άνεση έχει να κάνει κυρίως με την ασφάλεια. Η αλλαγή κάθε σετ πρέπει να γίνεται ακόμα και από τις 20.000 (αν κάνεις πολύ σκληρή χρήση) μέχρι τις 40-50.000 χιλιόμετρα (αν απλά μετακινείσαι), από εκεί και πέρα τίθεται θέμα ασφάλειας. Και μιλάμε για διαστήματα 5-6 ετών στη χειρότερη μεταξύ των αλλαγών - ανεξαρτήτως χιλιομέτρων, όχι 16!!!!Ας τα πει στον πατέρα του αυτά, αν και είμαι σίγουρος ότι έχει προσπαθήσει.
Γνωστοί οι πατεράδες με τη νοοτροπία 'αν κάτι δε διαλυθεί εντελώς δεν το αλλάζω'.
-
Μπορει ο ανθρωπος να το προοριζει για κλασικο και να θελει τα παντα να ειναι γνησια, οπως βγηκε απο το εργοστασιο
Παντως αλλαξτε τα, διοτι σε ζορικο φρεναρισμα (και οχι μονο), θα εχετε τραγικες καταληξεις.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Γνωστοί οι πατεράδες με τη νοοτροπία 'αν κάτι δε διαλυθεί εντελώς δεν το αλλάζω'.
Λαθος, η σωστη νοοτροπια ειναι 'εγω δεν ειμαι ραλιστας'
-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
Γνωστοί οι πατεράδες με τη νοοτροπία 'αν κάτι δε διαλυθεί εντελώς δεν το αλλάζω'.
Λαθος, η σωστη νοοτροπια ειναι 'εγω δεν ειμαι ραλιστας'
Βρε,βρε τι μου θυμίζουν όλα αυτά…
-
Ta egostasiaka (Boge) ths SIERRA GT.
-
Στο δικό μου Σιέρρα, 92 μοντέλο έβαλα απλά Bilstein και έμεινα πολύ ικανοποιημένος. Δε χρειάζονται αλλαγή τα ελατήρια.
-
Ρε παιδιά γιατί δεν γράφετε στο FORD Forum; Έχω βάλει το ίδιο ρώτημα εκεί και δεν απαντάει κανένας...
Εγώ σκέφτομαι για ρυθμιζόμενα KONI αλλά με τι ελατήρια; Διάβασα στο forum του FSOC ότι το 75% των Sιerra φοράει KONI πάντως... -
το εχω πει ξανα και ξανα στον πατερα μου κατα το παρελθον οτι ειναι καιρος να τα αλλαξουμε αλλα δεν με ακουει. βρισκω και τον μπελα μου απο πανω τα βαζει μαζι μου. το αυτοκινητο εχει λιγα χιλιομετρα. το κοντερ γραφει γυρω στις 29000. αλλα προχθες που πηγε μια βολτα μου ειπε οτι ειναι καιρος να τα αλλαξει επιτελους
τα λαστιχα τα ειχε αλλαξει μετα απο μια δεκαετια. και οταν εβαλε τα αλλα (uniroyal 185) μπορω να πω οτι ειδαμε μεγαλη διαφορα στο κρατημα και την ανεση. αλλα στο κτεο που πηγαινει δεν του ειπαν τιποτε. την Τεταρτη πηγαμε στο κτεο που βρισκετε στο ελληνικό και περασε αμεσως.
τα Boge ποσο κοστιζουν? -
~280
-
Εγώ πάντως τα άλλαξα για πρώτη φορά φέτος το φθινόπωρο. Έβαλα τα μαμίσια πάλι αέρος-λαδιού, απίστευτη διαφορά σε σχέση με πριν σε κράτημα. Έχω sierra του 87. Την αλλαγή την έκανα στην αντιπροσωπία στη Πάτρα και κόστισε συνολικά κοντά στα 400
-
[quote='eLefas']Εγώ πάντως τα άλλαξα για πρώτη φορά φέτος το φθινόπωρο. Έβαλα τα μαμίσια πάλι αέρος-λαδιού, απίστευτη διαφορά σε σχέση με πριν σε κράτημα. Έχω sierra του 87. Την αλλαγή την έκανα στην αντιπροσωπία στη Πάτρα και κόστισε συνολικά κοντά στα 400
αμορτισέρ για φορντ σιέρρα