Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Y
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 17
    • Best 0
    • Groups 0

    yiannnis

    @yiannnis

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    17
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    yiannnis Unfollow Follow

    Latest posts made by yiannnis

    • RE: αμορτισέρ για φορντ σιέρρα

      Στο δικό μου Σιέρρα, 92 μοντέλο έβαλα απλά Bilstein και έμεινα πολύ ικανοποιημένος. Δε χρειάζονται αλλαγή τα ελατήρια.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Y
      yiannnis
    • RE: Lancia kaputt...Ποιός θα το φτιάξει;

      Παίδες,

      ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Θα κάνω συνδυασμό:θα πάω σε προτεινόμενο από τον 037 μάστορα και θα του πω για 1η 2α συγχρονιζέ, δίσκο-πλατό, που λέει ο crosair. Και βλέπουμε!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Y
      yiannnis
    • Lancia kaputt...Ποιός θα το φτιάξει;

      Αγαπητοί φίλοι,

      οι γονείς μου έχουν ένα Lancia Y, 1.200, 16V. Το οδήγησα ή μάλλον προσπάθησα να το οδηγήσω και διαπίστωσα ότι το κιβώτιο ήταν σε άσχημη κατάσταση. Δηλαδή στις αλλαγές από 1η σε 2α έκανε ένα θόρυβο κατά τι πιο ήπιο απ' ότι θα'κανε αν έκανα αλλαγή χωρίς το πάτημα συμπλέκτη. Το πήγα στον μάστορα και άλλαξε τη βάση του κιβωτίου. Με το που το πήρα από το συνεργείο στην πρώτη αλλαγή ξανά ο ίδιος θόρυβος. Το πήγα σε άλλο μάστορα και άλλαξε δίσκο. Όχι μόνο δε βελτιώθηκε η λειτουργία του κιβωτίου, με δυσκολία μπαίνουν τώρα όλες οι ταχύτητες, αλλ' επιπλέον χρειάζεται πολύ δύναμη για να πατηθεί ο συμπλέκτης.
      Έχω ασχοληθεί και έχω χάσει πολύ χρόνο για να φτιάξω το δικό μου αυτοκίνητο, ένα Ford Sierra. Πλέον δεν έχω το χρόνο να ασχοληθώ και με το Lancia των γονιών μου. Δε θέλω να μάθω τί φταίει και πού είναι το πρόβλημα. Άλλωστε τί νόημα έχει και ο καταμερισμός της εργασίας; Αν δεν κάνουν σωστά οι άνθρωποι τη δουλειά τους, τότε ας ζει ο καθένας μόνος σαν τον Ροβινσόνα να τα κάνει όλα μόνος του. Έτσι όμως δεν πάει μπροστά η κοινωνία.
      Η απορία μου λοιπόν είναι, πού να πάω το αυτοκίνητο για να το φτιάξουν χωρίς να χρειαστεί να γίνω ειδικός, χωρίς να χρειαστεί να αγοράσω το εγχειρίδιο Haynes για το Lancia; Σκέφτηκα βέβαια την αντιπροσωπία, αλλά εκεί όσες φορές πήγα δυο απαγορεύσεις με κάνουν διστακτικό να ξαναπάω: α) το κόστος, που είναι απαγορευτικό και β) η απαγόρευση εισόδου στο χώρο του συνεργείου, ωσαν να ήταν άδυτο αρχαίου ναού, που αυτά που κάνουν εκεί μέσα δεν πρέπει να τα δει ανθρώπου μάτι. Θέλω να συζητάω το πρόβλημα του αυτοκινήτου με τον μηχανικό και όχι να δίνω συνοπτική αναφορά στη ρεσεπσιονίστ-γραμματέα. Μήπως, λοιπόν, γνωρίζετε αν υπάρχει κάποιο παραδοσιακό συνεργείο με καλό μηχανικό;

      Ευχαριστώ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Y
      yiannnis
    • RE: Lancia kaputt...Ποιός θα το φτιάξει;

      Αγαπητοί φίλοι,

      οι γονείς μου έχουν ένα Lancia Y, 1.200, 16V. Το οδήγησα ή μάλλον προσπάθησα να το οδηγήσω και διαπίστωσα ότι το κιβώτιο ήταν σε άσχημη κατάσταση. Δηλαδή στις αλλαγές από 1η σε 2α έκανε ένα θόρυβο κατά τι πιο ήπιο απ' ότι θα'κανε αν έκανα αλλαγή χωρίς το πάτημα συμπλέκτη. Το πήγα στον μάστορα και άλλαξε τη βάση του κιβωτίου. Με το που το πήρα από το συνεργείο στην πρώτη αλλαγή ξανά ο ίδιος θόρυβος. Το πήγα σε άλλο μάστορα και άλλαξε δίσκο. Όχι μόνο δε βελτιώθηκε η λειτουργία του κιβωτίου, με δυσκολία μπαίνουν τώρα όλες οι ταχύτητες, αλλ' επιπλέον χρειάζεται πολύ δύναμη για να πατηθεί ο συμπλέκτης.
      Έχω ασχοληθεί και έχω χάσει πολύ χρόνο για να φτιάξω το δικό μου αυτοκίνητο, ένα Ford Sierra. Πλέον δεν έχω το χρόνο να ασχοληθώ και με το Lancia των γονιών μου. Δε θέλω να μάθω τί φταίει και πού είναι το πρόβλημα. Άλλωστε τί νόημα έχει και ο καταμερισμός της εργασίας; Αν δεν κάνουν σωστά οι άνθρωποι τη δουλειά τους, τότε ας ζει ο καθένας μόνος σαν τον Ροβινσόνα να τα κάνει όλα μόνος του. Έτσι όμως δεν πάει μπροστά η κοινωνία.
      Η απορία μου λοιπόν είναι, πού να πάω το αυτοκίνητο για να το φτιάξουν χωρίς να χρειαστεί να γίνω ειδικός, χωρίς να χρειαστεί να αγοράσω το εγχειρίδιο Haynes για το Lancia; Σκέφτηκα βέβαια την αντιπροσωπία, αλλά εκεί όσες φορές πήγα δυο απαγορεύσεις με κάνουν διστακτικό να ξαναπάω: α) το κόστος, που είναι απαγορευτικό και β) η απαγόρευση εισόδου στο χώρο του συνεργείου, ωσαν να ήταν άδυτο αρχαίου ναού, που αυτά που κάνουν εκεί μέσα δεν πρέπει να τα δει ανθρώπου μάτι. Θέλω να συζητάω το πρόβλημα του αυτοκινήτου με τον μηχανικό και όχι να δίνω συνοπτική αναφορά στη ρεσεπσιονίστ-γραμματέα. Μήπως, λοιπόν, γνωρίζετε αν υπάρχει κάποιο παραδοσιακό συνεργείο με καλό μηχανικό;

      Ευχαριστώ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Y
      yiannnis
    • RE: αλλαγή κινητήρα σε Ford Sierra

      Ο χρήστης αναστασιος έγραψε:

      Συγγνώμη φίλε μου αλλά νομίζω πως το αυτοκίνητο είναι πολύ παλιό για να δώσεις τόσα λεφτά και επιπλέον νομίζω πως και πάλι τα λεφτά είναι πολλά.Αναρωτήθηκες μήπως για ποιο λόγο βρέθηκε όλο αυτό το πακέτο από τη γερμανία; Πριν προλάβεις να πεις 'τρακάρισμα', θα σου πως αποκλείεται να δούλευαν όλα αυτά μετά από σοβαρό τρακάρισμα , εκτός εξαιρέσεων. Απλά το αυτοκίνητο πουλήθηκε για ψίχουλα σε κάποια μάντρα για παλιοσίδερα και τώρα κάποιοι προσπαθούν να βγάλουν από την μύγα ξύγγι.

      Αναστάσιε, οι απαντήσεις του Ελέφαντα με κάλυψαν πλήρως. Ευχαριστώ πάντως για όσα μου έγραψες. Είμαι όντως πολύ ευχαριστημένος με την μετατροπή και είναι σαν να έχω καινούριο αμάξι με 3 χιλιάρικα. 2λιτρο!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Y
      yiannnis
    • RE: αλλαγή κινητήρα σε Ford Sierra

      Ο χρήστης eLefas έγραψε:
      φίλε Γιάννη απότι κατάλαβα πρέπει να έχουμε (είχαμε) το ίδιο αμάξι (1600 με καρμπυρατέρ). Για να πω τη μαύρη αλήθεια εγώ πάνω από 140-150 δεν το χω πάει ποτέ. Με το που πιάνω τα 140 αρχίζει να τραντάζει και δεν το πολυεμπιστεύομαι. Τεσπά, οι τελικές δεν με πολυενδιαφέρουν. Θέλω όμως να είναι σβέλτο (0-100). Για πες με τη δίλιτρη μηχανή 'ξεκολλάει' καθόλου από το δρόμο, ας πούμε με μια 2α μέσα και μια γκαζιά σπινιάρει καθόλου ή μένει κολλημένο στο δρόμο;

      Να υποθέσω ότι ο μάστορας είναι στην Αθήνα έτσι; Λοιπόν αν είναι θα σου στείλω PM για περισσότερες πληροφορίες.

      Thanks

      Έλεφα, το δικό μου είναι μοντέλο '92 με μονό ψεκασμό. Με λίγη βοήθεια (φίλτρο ελεύθερο, βελτίωση στον ψεκασμό, τετράκιδα μπουζί) έπιανε τα 180. Ήταν ευσταθές, είχα αλλάξει αμορτισέρ και είχα βάλει και αεροτομή.

      Τώρα αν σε ενδιαφέρει να είναι λίγο νευρικό ο δίλιτρος είναι η καλύτερη επιλογή. Καμία σχεση με τον 1600. Αν θες σπινάρεις τη δευτέρα. Είναι άμεσο σε απόκριση. Εχθές από Ορχομενό και μετά είχα ξεχάσει την πέμπτη στο κιβώτιο και έκανα προσπεράσματα, επιταχύνσεις σε ανηφόρες, έκοβα μέσα στα χωριά και γέμιζα πάλι κ.λ.π. Στα διόδια μόνο θυμήθηκα ν'αλλάξω ταχύτητα.Το οδήγησε και ένας φίλος που' χει το 1600 και τρελάθηκε. Είναι άλλο αυτοκίνητο.

      Ναι, ο μάστορας είναι Αθήνα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Y
      yiannnis
    • RE: αλλαγή κινητήρα σε Ford Sierra

      Ο χρήστης eLefas έγραψε:
      Φίλε Γιάννη μεγειά το γκάζι. Μας λές τελικά πόσο πήγε το μαλλί για τη μετατροπή σε 2λιτρο; Και πες μας ποιος είναι αυτός ο ειδικός μάστορας και που βρίσκεται... Όσο για τη λυπητερή στην ασφάλεια πόσο πήγε; Ή...δεν πήγε

      Γειά σου Έλεφα!
      Το μαλλί μαζί με λούσιμο, μεςς, μπικουτί, μιζανπλί και τα συναφή (βάση aircon, κολάρα, φρέον, κομπρέσορα -φίλτρο, καινούριο βεντιλατερ, εξάτμιση, πίνακα οργάνων, κιβώτιο, εγκέφαλο, λάδια, ξύδια, κινητήρα, εργατικά συν δωρεάν έλεγχο μετά τα πρώτα 1500 χλμ.) έφτασε τα 3000 ευρώ. Ούτε στον Vidal Sassoon να'χα πάει, εεε;

      Πέρα από την πλάκα έμεινα πολύ ικανοποιημένος από τη δουλειά που έγινε και από την εξυπηρέτηση. Μπορώ να γράψω στο Forum τα στοιχεία του μάστορα; Αν όχι, στείλτε μου μέιλ να σας απαντήσω. Το δικό μου είναι πιό κάτω.

      Παίδες αν κάποιος θελήσει να τον επισκεφτεί για κανα... χτένισμα στο Ford του, να του πει ότι είναι από μέρους μου, Γιάννης Κ. με το λευκό Sierra. Ή αν θέλετε στείλτε μου email στο yiannnis@msn.com να πάμε παρέα.

      Καλό Πάσχα!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Y
      yiannnis
    • RE: αλλαγή κινητήρα σε Ford Sierra

      Ο χρήστης jd έγραψε:

      Kαλορίζικο και καλά ταξίδια.
      Λίγο αισιόδοξη μου φαίνεται η ένδειξη 220 (τουλάχιστον στην ευθεία) για μοτέρ 120 hp και συντελεστή αεροδυναμικής κοντά στο 0.40 . Στη κατηφόρα ίσως.

      Γειά σου φίλε jd!
      Πιθανόν τα χιλιόμετρα που δείχνει ο πίνακας να μην ανταποκρίνονται στα πραγματικά αλλά πόσο μεγάλη μπορεί να είναι η διαφορά; Με το προηγούμενο (1600, φίλτρο K&N, βελτιωμένο καρμπυρατέρ) έπιανα σε μεγάλες ευθείες 180. Ο Αντρέας λέει πως έπιανε 195. Άρα τουλάχιστον τα 200 πρέπει να είναι αληθινά. Το σημαντικό είναι ότι είναι πολύ άνετα. Δεν ζορίζεται τ'αμάξι και αν δώσεις παραπάνω γκάζι ανεβαίνει κι άλλο...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Y
      yiannnis
    • RE: αλλαγή κινητήρα σε Ford Sierra

      [quote='andreasp']Γιάννη, μήπως ξέρεις πώς βγαίνει το τιμόνι; Έχω πάρει ένα δερμάτινο και...

      Αντρέα, είναι εύκολο. Με ένα κατσαβιδάκι βγάζεις το στρογγυλό κομβίο (μπουτόν για να καταλαβαινόμαστε) της κόρνας. Σιγά-σιγά και γύρω-γύρω για να μη σπάσεις κανένα από τα πλαστικά δοντάκια που το συγκρατούν στο τιμόνι. Μόλις το βγάλεις θα δεις ότι το συγκρατεί ένα καλωδιάκι, το φις του οποίου μπορείς σε αυτή τη φάση να αποσυνδέσεις. Έτσι το στρογγυλό πλαστικό με τα σηματάκια της Φορντ και της κόρνας έχει αποσπασθεί πλήρως. Μετά ακολουθείς την ίδια διαδικασία για ένα άλλο στρογγυλό κάτω από το πρώτο, που αν θυμάμαι καλά έχει πάνω του τα ελατηριάκια (τρία είναι και δεν πέφτουν), το οποίο βγαίνει λίγο πιο δύσκολα από το πρώτο γιατί έρχεται ίσα-ίσα με το πλαστικό του τιμονιού. Αν το βγάλεις λοξά (όπως ξεζαντάρουν τα λάστιχα) δε θα'χεις πρόβλημα. Μετά με ένα κλειδί 20αρι αν θυμάμαι καλά, ξεβιδώνεις τη βίδα που συγκρατεί το τιμόνι στο κολωνάκι του. Μετά βάζεις το δερμάτινο τιμονάκι σου και πας να...στρίψεις!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Y
      yiannnis
    • RE: Βοήθεια!!! Θόρυβοι μετά από αλλαγή αμορτισέρ

      Συνέβη και σε μένα. Έχω αλλάξει δυο φορές αμορτισέρ στο αυτοκίνητό μου και τις δυο ακουγόταν αυτό το τρίξιμο. Μετά από λίγο καιρό εξαφανίστηκε τελείως.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Y
      yiannnis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr