-
Ο χρήστης quattrofoglio έγραψε:
Δεν συμφωνώ με τον άκομψο τρόπο (κατ'εμέ) με τον οποίο σου απαντήσανε σ'αυτό το θέμα... Ο διάλογος γίνεται για να εμπλουτίζουμε τις γνώσεις μας...For the record συμφωνώ κι εγώ με αυτό. Όντως οι αριθμοί είναι πολύ κοντά για να δικαιολογηθούν αυτές οι ακραίες απόψεις.
Όμως, η BMW κάτι λέει για 'μηχάνημα οδηγικής απόλαυσης' κτλ. και κατ'εμέ (κι εδώ πιθανολογώ σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει) η 116 δεν ανταποκρίνεται στο χαρακτηρισμό κυρίως λόγω αίσθησης και συνδυασμό απόδοσης/τιμής παρά λόγω απόλυτων αριθμών.
-
Μάλλον είναι η μόνη κατηγορία που υπάρχει αντιπαλότητα μεταξύ BMW και AR και το σλογκαν της μίας εταιρίας ταιριάζει στην άλλη..
BMW: Beauty (Σηματάκι καλύτερα) is not enough
AR: μηχάνημα οδηγικής απόλαυσης -
Ο χρήστης quattrofoglio έγραψε:
Ενώ για τα Toyota-Honda είναι περισσότερα? Η μήπως ξαναπέφτουμε στην παγίδα της προκατάληψης και αναιρούμε τον όρο 'λαχείο' (στον οποίο, αν δεν κάνω λάθος, συμφωνήσαμε) λέγοντας: 'Ιαπωνέζικο είναι μωρέ... Τί να πάθει?' ? 'Πράγματι τώρα που το λες τα συνεργεία Toyota-Honda μάλλον τα ψάχνεις με το τουφέκι! Ως προς το κλισέ περι γιαπωνέζικου, εγώ ξέρω άτομο με Yaris που είχε συνέχεια προβλήματα. Ασε που σχεδιαστικά είναι έκτρωμα.
Ευχαριστώ για τα ρεπρίζ που παρέθεσες μεταξύ Alfa 147 1,6, Audi A3 και BMW 116! Εϊναι απίστευτο πόσο διαφορετικές είναι οι επιδόσεις που δηλώνουν οι εταιρίες. Εϊναι βέβαιο πως αυτά τα νούμερα είναι ακριβή και ότι δεν αναφέρονται σε συγκεκριμένες συνθήκες και προϋποθέσεις, κάτω απο τις οποίες μπορεί ενα Χ αμάξι να αποδίδει καλύτερα από ενα άλλο?
-
Ο χρήστης diva έγραψε:
Ευχαριστώ για τα ρεπρίζ που παρέθεσες μεταξύ Alfa 147 1,6, Audi A3 και BMW 116! Εϊναι απίστευτο πόσο διαφορετικές είναι οι επιδόσεις που δηλώνουν οι εταιρίες. Εϊναι βέβαιο πως αυτά τα νούμερα είναι ακριβή και ότι δεν αναφέρονται σε συγκεκριμένες συνθήκες και προϋποθέσεις, κάτω απο τις οποίες μπορεί ενα Χ αμάξι να αποδίδει καλύτερα από ενα άλλο?Καλή ερώτηση...
Οι παραπάνω τιμές είναι μετρήσεις του ειδικού τύπου... Τώρα το τί κάνουν και το πώς μετρούν τ'αυτοκίνητα δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω...
Όπως και να 'χει οι αποκλίσεις στις τιμές δεν θα είναι μεγάλες, και (σχεδόν) σίγουρα, όποια απόκλιση θα έχει η μέτρηση του Χ αυτοκινήτου παρόμοια θα έχει και του Ψ.... -
Ο χρήστης LDriver έγραψε:
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ . ΠΡΩΤΑ ΛΑΝΤΣΙΑ ΤΩΡΑ ΑΛΦΑ
what do you mean? ....targa florio,100 miglia,F1,Le mans,btcc,Dtm,παγκοσμιο πρωταθλημα κατασκευαστων....
-
1000 Miglia
Τα αυτοκίνητα της Alfa Romeo χάρισαν δόξα και πήραν δόξα μέσα από τον πιο γνωστό αγώνα αυτοκινήτου, το φημισμένο “1000 Miglia”. Στη φετινή 23η αναγέννηση του μύθου, που πολλοί θεωρούν «το πιο φημισμένο περιοδεύον μουσείο του κόσμου», η Alfa Romeo έδωσε το στίγμα του πρωταθλητή, με 38 συμμετοχές, άλλες με εταιρική στήριξη και άλλες ιδιωτικές, αλλά και με την πρώτη θέση στην τελική κατάταξη, με μία 6C 1500 SS του 1928 την οποία οδηγούσε ο Luciano Viaro. Η Alfa Romeo έχει τη δική της ομάδα “Alfa Romeo Historic Motoring”, με 8 πολύτιμα μοντέλα. Αυτοκίνητα που ταύτισαν το όνομά τους με την ιστορία και την αξία της αυτοκίνησης: τη 1900 Sport Spider του 1954, τη 2000 Sportiva του ιδίου έτους, την 6C 1500 Super Sport του 1928, την 8C 2300 Le Mans του 1931, την 6C 1750 Gran Sport του 1930, τη 1750 GS carrozzeria Brianza, τη 1750 Gran Turismo του 1930 και την 750 Competizione του 1955, δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο την πίστη της Alfa Romeo στο σπορ. Άλλωστε χρειάζονται πολλές σελίδες και ανάλογα κεφάλαια για να γράψει κανείς για τις νίκες που έχουν πετύχει τα αυτοκίνητα με το ιστορικό σήμα στο καπό, σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου, σε όλες τις πίστες, σε όλους του δρόμους.
-
Απώλεια για την αυτοκινητοβιομηχανία ο θάνατος του Ermanno Cressoni
Το όνομά του ίσως να μην λέει πολλά στους περισσότερους από τους αναγνώστες μας αλλά ο θάνατός του στις 30 Ιουνίου μετά από μάχη δεκατριών μηνών με τον καρκίνο αποτελεί μεγάλου μεγέθους απώλεια για την αυτοκινητοβιομηχανία και το Design. Ο Ermanno Cressoni ήταν ο
άνθρωπος που άφησε το σημάδι του σε πολλά επιτυχημένα μοντέλα της Alfa Romeo και της Fiat από την δεκαετία του '60 έως και τις μέρες μας.Στη δεκαετία του '70 ανέλαβε τα ηνία του τμήματος σχεδιασμού της Alfa Romeo και την οδήγησε σε προϊόντα όπως η Giullieta, η Alfa 33, η Alfa 75 κ.α. Μετά την απορρόφηση της Alfa Romeo από την Fiat το 1986 o Ermanno Cressoni έγινε διευθυντής του Fiat Centro Stile σχεδιάζοντας την Barchetta, το Fiat Coupe, την Alfa 145, τα Fiat Bravo και Brava.
Ακόμα και οι μυημένοι στα μυστικά του σχεδιασμού του αυτοκινήτου πολλές φορές υποβαθμίζουν την προσφορά του καθώς συνήθως έμενε στην αφάνεια πιστεύοντας στην ομαδική δουλειά και αφήνοντας τους υφιστάμενούς του όπως ο Walter de Silva, ο Ανδρέας Ζαπατίνας και ο Chris Bangle να βγουν στο προσκήνιο και να γίνουν γνωστοί για την δουλειά τους. Για εμάς, όμως, αυτό είναι μία ακόμα απόδειξη για την ύπαρξη ενός ταλαντούχου ανθρώπου απαλλαγμένου από κόμπλεξ και ανασφάλειες που έφυγε από τη ζωή αφήνοντας πίσω του πλούσιο έργο και άξιους διαδόχους
The car design community has recently suffered a great loss with the passing away of Alfa Romeo’s former chief stylist Ermanno Cressoni. After having battled cancer for thirteen months, Cressoni finally lay to rest on Thursday 30th June in Milan.
Affectionately referred to as ‘Arch’ by many of his designers at Alfa Romeo Centro Stile, Cressoni was responsible for a new direction of Alfa Romeo styling which can still be seen today in Alfa’s latest 159 and Brera. His success as a designer at Alfa Romeo and later at Fiat is often overlooked, most probably due to Cressoni’s team spirit which resulted in him cultivating talents such as Walter de Silva, Andreas Zapatinas and Chris Bangle.
At Centro Stile Alfa Romeo, Cressoni started by aiding in the design process of many legendary racing Alfa’s from the late ‘60s and early ‘70s. He is also identified as the designer behind the famous GTV grille dating from the early ‘70s.
Becoming Alfa Romeo Centro Stile Director in the ‘70s, Cressoni directed the styling of the Alfetta berlina and later implemented a new direction of sharp-edge styling referred to as ‘La Linea’. This sharp edge ‘line’ resulted in the Giulietta from 1977, the highly successful Alfa 33 hatchback and perhaps Cressoni’s best work, the stunning Alfa 75 from 1985.Developed under the supervision of Domenico Chirico, the Alfa 75 had to be a true sports sedan without looking too aggressive or having a racy appearance. Cressoni implemented the ‘quality first’ philosophy whilst designing the Alfa 75, a project codenamed K-1 during its development phase.
For the first time at Alfa Romeo, Computer Aided Design (CAD) was implemented. Extensive CAD modelling was used for the overall design and structural modelling. Great attention was paid to anti-corrosion and interior materials.
After Fiat’s take over of Alfa Romeo over in 1986, Cressoni became director at Fiat Centro Stile. He directed the design team that spawned the brilliant Cinquecento, the radical Alfa 145, the stunning Fiat Coupé, the beautiful Fiat Barchetta - which has recently ceased production - and the successful Bravo and Brava. In his later years, Cressoni oversaw projects at the IAAD in Turin, the latest project being ‘FIAT: a car for a friend’ in 2000. -
Στο POWER TECHNICS Ιουλίου στις σελίδες UNTUNED ZONE και συγκεκριμένα στην σελίδα 208 έως 212, έχει ένα «μικρό» αφιέρωμα στην 147 GTA.Το αφιέρωμα ξεκινά: «L@VE. Υποδεχθείτε το γρηγορότερο μπροστοκίνητο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο. Η Alfa Romeo φόρεσε στην 147 ένα καταπληκτικό V6 3.2 μοτέρ 250 ίππων με ήχο που σε τρελαίνει, φούσκωσε το αμάξωμα όσο έπρεπε και μας πήρε εντελώς τα μυαλά …» και κλείνει με το παρακάτω: «Παρ’ όλα αυτά η GTA είναι αυτοκίνητο με πάθος και καταφέρνει να υποβαθμίσει στη συνείδησή σου τόσο τα γερμανικά ψυγεία όσο και τις ιαπωνικές φτερούγες που τόσο είχες σε εκτίμηση. Και αυτό σημαίνει πολλά… …».
-
Californication........service
http://www.alfabb.com/bb/gallery/santos -
Theres an interview with Karl Heinz Kalbfell in this months Evo.
Main points:- Wants GTAs to compete directly with M series BMWs and S line Audis.
- Doubling Alfa sales to 300,000 in next 5 years.
3)159 and Brera might be sold in US. - Wants GTA badge to have credibilty.Taking inspiration from the 60s cars,he sees reduction in weight as the way to go.
- Wants to introduce more extreme 4 cylinder cars to compliment the high end V6s.
- Future GTAs may get get even more rearward bias to their 4wd.
'For me the GTA will appeal to a very specific customer and it means we can take more risks with the set up.'
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
- Wants GTAs to compete directly with M series BMWs and S line Audis.
- Doubling Alfa sales to 300,000 in next 5 years.
3)159 and Brera might be sold in US. - Wants GTA badge to have credibilty.Taking inspiration from the 60s cars,he sees reduction in weight as the way to go.
- Wants to introduce more extreme 4 cylinder cars to compliment the high end V6s.
- Future GTAs may get get even more rearward bias to their 4wd.
'For me the GTA will appeal to a very specific customer and it means we can take more risks with the set up.'
-
-
Ο χρήστης paisios έγραψε:
η δίλιτρη Alfa 147 είναι φθηνότερη από μία έκδοση της BMW 116 με τον αντίστοιχο εξοπλισμό
Εσύ λοιπόν δώσε 24000+ για να πάρεις την 116 η οποία αξίζει και με το παραπάνω τα λεφτά που ζητάει. 115 άλογα, γεμάτη πλαστικό και θα πουλάς και μούρη. Τί άλλο να ζητήσει κανείς;
Η οδηγική απόλαυση που προσφέρει μια BMW είναι μνημειώδης
Άσε που σε σχέση με την 147 2.0 η οδηγική απόλαυση θα είναι κλάσεις ανώτερη.
τα πιστευεις πραγματι αυτα?
-
αστο!
τωρα καταλαβα οτι κανεις πλακαsorry!
-
Ο χρήστης quattrofoglio έγραψε:
Δεν συμφωνώ με τον άκομψο τρόπο (κατ'εμέ) με τον οποίο σου απαντήσανε σ'αυτό το θέμα... Ο διάλογος γίνεται για να εμπλουτίζουμε τις γνώσεις μας...Δε νομίζω ότι χωρίς χιούμορ θα μπορούσαμε να επιβιώσουμε σε αυτό το forum. Άλλωστε όλα αυτά έχουν συζητηθεί πολλάκις στο παρελθόν, και η παράθεση του κατάλληλου topic από τον booZe μπορεί να βοηθήσει τον οποιονδήποτε νέο φίλο να κατατοπιστεί πληρέστερα. Αυτό κατά τη δική μου γνώμη αρκεί. Το να γράφουμε ξανά, και ξανά, και ξανά, και ξανά τους χρόνους 147 vs 116 με το επακόλουθο γύρισμα στην κλασική κόντρα bmw vs alfa εμένα προσωπικά με έχει κουράσει. Ειδικά σε ένα topic το οποίο θέλω (και πρέπει) να είναι αφιερωμένο στην Alfa Romeo, και τη στιγμή που υπάρχει ήδη το κατάλληλο για να πεις αυτά που θες να πεις.
-
Goodwood during a track day in June 1998.
http://www.ianellisalfas.co.uk/phdi/p1. ... thsCar.jpg
http://www.kappanet.co.uk/misc/04-chicane.jpg
http://www.kappanet.co.uk/misc/06-pits.jpg
http://www.kappanet.co.uk/misc/07-pits.jpg -
Thema 16v 2.0 Turbo ή 164 2.0 V6 Turbo
Kappa 2.0 20v Turbo ή 166 2.0 V6 TurboΒΑΣΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΘΕΜΑ ΚΑΙ 166
ΛΙΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ 164 -
Ο χρήστης LDriver έγραψε:
Thema 16v 2.0 Turbo ή 164 2.0 V6 Turbo
Kappa 2.0 20v Turbo ή 166 2.0 V6 TurboΒΑΣΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΘΕΜΑ ΚΑΙ 166
ΛΙΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ 164Ωραίες οι 'γριές', αλλά οι νέες είναι πιο ωραίες!
Για μένα, Kappa!!!
(πού είναι ο 224V να μας πει?)
-
h kappa ειναι ωραια! ειδικα σε coupe!
η θεση οδηγησης ομως ειναι....
για μενα 166.. ειναι πιο ωραια και πιο 'coupe' ! ας εχει 4πορτες
-
Alfa Romeo 147 GTA.....destined for rally tracks.
http://www.italiaspeed.com/2005/motorsp ... /2607.html
http://www.ntechnology.it/2005/temp2.as ... aromeogr.a
ΑLFA ROMEO FORUM