Ο χρήστης diva έγραψε:
Δεύτερον, συμφωνώ απόλυτα μ'αυτά που γράφεις ότι το αυτοκίνητο είναι 'λαχείο'.... Το πρόβλημα είναι ότι σε μερικές εταιρίες τυχαίνουν πολύ περισσότερα 'λαχεία' απ'οτι σε κάποιες άλλες!
Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι ότι αν παρατηρήσουμε τους καταλόγους προβλημάτων σε αντίστοιχους ιστότοπους αφιερωμένους αποκλειστικά σε κάποια φίρμα (ή μοντέλο) θα δούμε μια αρκετά μακροσκελή λίστα, σε καθ' ένα από αυτούς... Άρα τελικά ερχόμαστε στο σημείο ν'αναρωτηθούμε αν τα 'περισσότερα λαχεία' υπάρχουν μόνο κατ'εφημισμό....
Επίσης, είναι πολύ λίγα τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία Αλφα Ρομέο στην Αθήνα, οπότε ίσως είναι μεγάλη ταλαιπωρία για έναν ιδιοκτήτη Αλφα να τραβιέται αν του κάτσει το 'λαχείο'...
Ενώ για τα Toyota-Honda είναι περισσότερα? Η μήπως ξαναπέφτουμε στην παγίδα της προκατάληψης και αναιρούμε τον όρο 'λαχείο' (στον οποίο, αν δεν κάνω λάθος, συμφωνήσαμε) λέγοντας: 'Ιαπωνέζικο είναι μωρέ... Τί να πάθει?' ?
Μ'ενδιαφέρει και η ενεργητική και η παθητική ασφάλεια. Τα 5 αστέρια Euro NCap σε σχέση με τα 3 της 147 είναι μεγάλη διαφορά...Δεν είναι έτσι? Συμφωνώ, είναι να μην είσαι γκαντέμης, αν όμως έρθει ο απέναντι και πέσει πάνω σου, τότε η ενεργητική ασφάλεια δεν σου αρκεί. (Μακριά από μας, βέβαια!)
Για την παθητική ασφάλεια της Alfa συμφωνώ κι επαυξάνω.... Όντως τα 3 αστέρια είναι απαράδεκτα για ένα τέτοιο αυτοκίνητο... Όμως η ενεργητική ασφάλεια είναι εκεί για να σε προφυλάξει να μήν εμπλακείς στο ατύχημα... Άν είναι να έχεις περισσότερες πιθανότητες να βρεθείς ανάμεσα σε μιά άμορφη μάζα μετάλλου καλό θα ήταν αυτή να είχε βαθμολογηθεί κάποτε με 5 αστέρια... Αλλά εξίσου καλό θα ήταν να είχες μια ευκαιρία επιπλέον να γλυτώσεις...
Επίσης, ήθελα να σε ρωτήσω κάτι άλλο. Λες πως η BMW 116 είναι πολύ βαρύ αμάξι για τα 115 άλογά της, και έχεις απόλυτο δίκιο. Εσύ όμως κινείσαι άνετα στην 147 γιατί έχεις τη δίλιτρη. Αν είχες την 1600 κ.εκ, με τα 120 άλογα, πάλι το ίδιο δεν θα ήταν? Η νέα 147 έχει το ίδιο βάρος με την 116! Και νομίζω ότι τα περισσότερα 1600άρια κυμαίνονται πάνω-κάτω στις ίδιες επιδόσεις, με κάποιες εξαιρέσεις βέβαια στην κατηγορία των super mini και όχι στην κατηγορία των μικρομεσαίων.
Δεν συμφωνώ με τον άκομψο τρόπο (κατ'εμέ) με τον οποίο σου απαντήσανε σ'αυτό το θέμα... Ο διάλογος γίνεται για να εμπλουτίζουμε τις γνώσεις μας... Παραθέτω κάποιους χαρακτηριστικούς χρόνους:
Αlfa 147 1,6 120ps
0-100km/h σε 10,5sec
80-110km/h σε 11,6sec
Audi A3 1,6FSI 115ps
0-100km/h σε 11sec
80-110km/h σε 15,1sec
BMW 116i 115ps
0-100km/h σε 12,1sec
80-110km/h σε 12,6sec
Παρατηρώντας λοιπόν τις ρεπρίζ, βλέπουμε ένα σαφές προβάδισμα της 147... Για την ακρίβεια για να καταφέρεις να έχεις παρόμοια επίδοση σ'αυτή τη μέτρηση θα πρέπει να πάς σε:
Audi A3 2.0FSI 150ps
80-110km/h σε 11,3sec
BMW 120i 150ps
80-110km/h σε 12,3sec
Ελπίζω ν'αποσαφήνησα κάπως το τοπίο...