-
Τη δυνατότητα να επιλέγουν το μπλοκάρισμα του διαφορικού, θα έχουν και στην Ελλάδα, οι αγοραστές του νέου Fiat Panda 4x4, όπως αποκάλυψαν τα στελέχη της Fiat Auto Hellas κατά την παρουσίαση του νέου μοντέλου στα Ιωάννινα.
Περισσότερα: http://www.automotopress.gr/showarticle.asp?ID=612
-
Τη δυνατότητα να επιλέγουν το μπλοκάρισμα του διαφορικού, θα έχουν και στην Ελλάδα, οι αγοραστές του νέου Fiat Panda 4x4, όπως αποκάλυψαν τα στελέχη της Fiat Auto Hellas κατά την παρουσίαση του νέου μοντέλου στα Ιωάννινα.
Περισσότερα: http://www.automotopress.gr/showarticle.asp?ID=612
-
Τη δυνατότητα να επιλέγουν το μπλοκάρισμα του διαφορικού, θα έχουν και στην Ελλάδα, οι αγοραστές του νέου Fiat Panda 4x4, όπως αποκάλυψαν τα στελέχη της Fiat Auto Hellas κατά την παρουσίαση του νέου μοντέλου στα Ιωάννινα.
Περισσότερα: http://www.automotopress.gr/showarticle.asp?ID=612
-
Ισχύει αυτή η επιλογή για το Panda 4x4 ?
Υπάρχει κάποιος που μπορεί να μας μεταφέρει εντυπώσεις απο τις off-road δυνατότητες του ?
-
Ο χρήστης Alfisti_147 έγραψε:
Ισχύει αυτή η επιλογή για το Panda 4x4 ?Υπάρχει κάποιος που μπορεί να μας μεταφέρει εντυπώσεις απο τις off-road δυνατότητες του ?
Ναι μπορεί να ανέβει το πεζοδρόμιο με περίσσια άνεση.
Ά ακόμα μπορεί να περάσει και μια λακκούβα βάθους 9.3 εκ, χωρίς να σπάσει τίποτα! -
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Ισχύει αυτή η επιλογή για το Panda 4x4 ?
Υπάρχει κάποιος που μπορεί να μας μεταφέρει εντυπώσεις απο τις off-road δυνατότητες του ?
Ναι μπορεί να ανέβει το πεζοδρόμιο με περίσσια άνεση.
Ά ακόμα μπορεί να περάσει και μια λακκούβα βάθους 9.3 εκ, χωρίς να σπάσει τίποτα!Λάθος έχεις Θανάση. Λέγεται πάει αρκετά καλά εκτός, όχι βέβαια όπως ο προκάτοχός του
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ισχύει αυτή η επιλογή για το Panda 4x4 ?
Υπάρχει κάποιος που μπορεί να μας μεταφέρει εντυπώσεις απο τις off-road δυνατότητες του ?
Ναι μπορεί να ανέβει το πεζοδρόμιο με περίσσια άνεση.
Ά ακόμα μπορεί να περάσει και μια λακκούβα βάθους 9.3 εκ, χωρίς να σπάσει τίποτα!Λάθος έχεις Θανάση. Λέγεται πάει αρκετά καλά εκτός, όχι βέβαια όπως ο προκάτοχός του
Κατάλαβα... αν είναι χειρότερο από το παλιό Panda... άστα να πάνε!
Τι πεζοδρόμιο λέω και εγώ... στην τσίχλα θα κολλάει... -
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Κατάλαβα... αν είναι χειρότερο από το παλιό Panda... άστα να πάνε!
Τι πεζοδρόμιο λέω και εγώ... στην τσίχλα θα κολλάει...Χμ... έχεις οδηγήσει το παλιό Panda 4x4? Κατσίκι σκέτο. 4κίνηση Steyr, πανάλαφρο και με στενό λάστιχο, δεν σταματούσε πουθενά.
-
Πλάκα κάνω ρε Σπύρο για τα παραπάνω!
-
Είναι πολύ καλό αυτοκίνητο Θανάση!
Ο ντιζελοκινητήρας λείπει από την ελληνική αγορά για να 'δέσει το γλυκό'...
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Είναι πολύ καλό αυτοκίνητο Θανάση!Ο ντιζελοκινητήρας λείπει από την ελληνική αγορά για να 'δέσει το γλυκό'...
Μωρε ο 1.4 με τα 95 λειπει... Δεν ξερω ρε φουστη μου τι σκατα σκεφτονται σε αυτη την Fiat οταν σου βαζουν 4κινηση με 60 ψοφια αλογα... Ημαρτον, μονοι τους χανουν λεφτα...
-
Υπάρχει κάποιος που το έχει ή έστω το έχει δοκιμάσει off-road για να μας πεί αντικειμενικά τι γίνεται ?
-
Επίσης το παλιό δικίνητο Πάντα μπορεί να ήταν αργό αλλά είχε εξαιρετικό τιμόνι και έστριβε. Τα φρένα του μονάχα να μην ήταν τόσο σκληρά.
-
Το ότι το Panda 4x4 ανέβηκε στο Έβερεστ φαντάζομαι ότι αποδεικνύει αρκετά για την αξία του
-
Το Panda 4x4, σαν πλαίσιο είναι εξαιρετικό, για αυτό που είναι, IMHO. H Fiat το έχει μελετήσει πολύ πριν το βγάλει στην παραγωγή. Ελαφρύ, ανθεκτικό, στρίβει, σκαρφαλώνει, δεν τρίζει...
Αν έβαζαν και έναν ..αξιοπρεπή κινητήρα θα ήταν πολύ ελκυστική πρόταση.
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Το ότι το Panda 4x4 **ανέβηκε στο Έβερεστ **φαντάζομαι ότι αποδεικνύει αρκετά για την αξία τουΠοιός ήρθε?
Το Panda 4x4, σαν πλαίσιο είναι εξαιρετικό, για αυτό που είναι, IMHO. H Fiat το έχει μελετήσει πολύ πριν το βγάλει στην παραγωγή. Ελαφρύ, ανθεκτικό, στρίβει, σκαρφαλώνει, δεν τρίζει...
Αν έβαζαν και έναν ..αξιοπρεπή κινητήρα θα ήταν πολύ ελκυστική πρόταση.
ΕΛΑΦΡΥ???????????????
οκ είναι χαριτωμένο αλλα μη τρελαθούμε και τελείως, ο ένας λέει ανέβηκε στο Εβερεστ, ο άλλος πως είναι ελαφρύ (1089κιλά), σε λίγο θα ακούσουμε πως περπατάει και στο νερό.
Αν είχε έστω αξιοπρεπείς επιδόσεις (τώρα είναι απλώς επικύνδηνο) και αν ήταν πιο φθηνό θα ήταν καλή επιλογή.
-
Τό Πάντα,ΔΕΝ ανέβηκε στήν κορυφή του Εβερεστ,αλλά στήν πρώτη κατασκήνωση βάσης,η οποία άν θυμάμαι καλά,βρίσκεται κοντά στά 6.500 μέτρα.
Φυσικά,μέχρι εκεί,ΔΕΝ υπάρχουν κατσάβραχα καί παγετώνες,αλλά αλπικά λειβάδια. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Τό Πάντα,ΔΕΝ ανέβηκε στήν κορυφή του Εβερεστ,αλλά στήν πρώτη κατασκήνωση βάσης,η οποία άν θυμάμαι καλά,βρίσκεται κοντά στά 6.500 μέτρα.
Φυσικά,μέχρι εκεί,ΔΕΝ υπάρχουν κατσάβραχα καί παγετώνες,αλλά αλπικά λειβάδια.Οπότε το κατόρθωμα που είνια?
Υπάρχει κάποιο αυτοκίνητο που ΔΕΝ θα τα κατάφερνε?
-
Τα αλπικά λειβάδια,δέν έχουν 'χάραξη' καί άρα είναι μία τεράστια 'εκτός' δρόμου διαδρομή.
Μπορεί να μήν είναι διαδρομή ''TRIAL' αλλά έχει καί τίς λάσπες της,έχει καί τα ποταμάκια της.
Δέν υπάρχει δρόμος. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Τό Πάντα,ΔΕΝ ανέβηκε στήν κορυφή του Εβερεστ,αλλά στήν πρώτη κατασκήνωση βάσης,η οποία άν θυμάμαι καλά,βρίσκεται κοντά στά 6.500 μέτρα.
Φυσικά,μέχρι εκεί,ΔΕΝ υπάρχουν κατσάβραχα καί παγετώνες,αλλά αλπικά λειβάδια.Στα 5.364 μέτρα υψόμετρο βρίσκεται τελικά η κατασκήνωση 'βάσης' τού Εβερεστ.
Αποστολή Ιωάννινα:Panda 4x4 με έλεγχο του μπλοκέ από το 2005